voorderest heb ik het niet zo op Alien Antfarm, tenminste ik vind ze niet zo bijzonder, maar die cover is toch best aardig gedaan.
btw de rest van AAF vink nie egt geweldig.
[Dit bericht is gewijzigd door BOKA op 11-09-2001 15:20]
verder ken ik AAF niet maar die cover vind ik erg leuk
Ik vind het nummer echt zwaar goed. Echt zeer cewl, vooral dat eerste gitaar stukje. Een van mijn favorieten dit jaar eigenlijk
.
De rest van hun nummers ken ik niet.
quote:Ik vind het ook een coole cover!
Op dinsdag 11 september 2001 23:12 schreef RemCow het volgende:
Pff verneuking??Ik vind het nummer echt zwaar goed. Echt zeer cewl, vooral dat eerste gitaar stukje. Een van mijn favorieten dit jaar eigenlijk
![]()
.
De rest van hun nummers ken ik niet.
De rest van de CD is ook goed trouwens...
Oja en ze hebben de tekst ten opzichte van het origineel een halve minuut ingekort of vergis ik me?
Het nummer is btw wel radio-3 nummer op en top. of niet?
heerlijk gitaarspel, dat YOU'VE BEEN HIT BY stukje is geweldig gedaan.... ook een goede parodie clip op de BILLY JEAN clip van MJ...
toen ik dr voor het eerst van hoorde had ik zoiets van nee nee aangezien ik zware MJ fan was/ben (jeugd sentiment, ik ben dan niet zo oud maar dat kleine ventje in de clip had ik met gemak kunnen zijn ik kont vroeger allemaal)
maar ik vind em zwaar oke 1 van de betere covers die ik ken
En kep een paar andere nummers van ze,ook nie slecht.
quote:jeetje
Op dinsdag 11 september 2001 23:23 schreef Skull-splitter het volgende:
one word: supercalifragilisticexplihiledosius
mj =
Dat Michael Jackson nummer is wel cool heb vandaag de clip gezien, leuk gedaan allemaal. Voor de rest vinnik AAF niet zo geweldig.
[Dit bericht is gewijzigd door Slipknotje op 18-09-2001 18:20]
Ik vind trouwens dat ze het nummer nog redelijk in zn waarde hebben gelaten en de clip voegt de humor toe. Als ze al dat geschreeuw erbij omhoog hadden gepitched etc. dan had ik het minder gevonden denk ik.
quote:Ik vind em geweldig. Het refrein is niet zo zoals zij dat gedaan hebben, maar ik vind em goed. De clip is al helemaal geniaal
Op dinsdag 11 september 2001 15:09 schreef Duiveltja het volgende:
Hebben jullie de verkrachting van Micheal Jackson's "Smooth Criminal" door hun gehoord??
Ik vin em
quote:Ja, en ondanks het feit dat ik alles behalve een fan van het genre vind (het AAF-genre), is deze wel zeer leuk (inclusief clip!).
Hebben jullie de verkrachting van Micheal Jackson's "Smooth Criminal" door hun gehoord??
quote:Ja basgitaar zelf is wel kewl. Zo'n walnotenhouten 6-snarig monster (volgens mij een Dave Parr custom). Het basspel niet... Zeer simpel. In de clip doet 'ie net of 'ie slapt enz., maar het stelt allemaal niet zoveel voor.
Op zondag 16 september 2001 22:19 schreef Acathla het volgende:
De bass is kewl
Het nummer is een zeer goedkope cover. Alleen bedoeld om snel bekend te worden...
Maar als ze een nummer coveren van hun favoriete bandje dan vinden die mensen 't ineens om te kotsen en een schande dat iemand 't lef heeft daar met z'n vingers aan te komen.
Ik vind het een kutnummer, trouwens. Gewoon omdat ik 't een kutnummer vind.
quote:Vind 't wel een geinige parodie op Michael Jackson... verder vinnik de cd van AAF 'n beetje eentonig, pas nog beluisterd in de cd-shop.
Ik vin em
Full
quote:Mwoh... ik vond clip en nummer eigenlijk 13 in een dozijn.
Op donderdag 27 september 2001 23:01 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik vind em geweldig. Het refrein is niet zo zoals zij dat gedaan hebben, maar ik vind em goed. De clip is al helemaal geniaal
AAF vind ik echt weer zo'n -wij willen ook leuk als Blink 182 en boos als Limp Bizkit, maar vooral rijk als Michael Jackson zijn- bandje...
quote:Jah ik weet nogsteeds niet hoe lang die duurt.. Ik heb t twee keer geprobeerd uit te kijken en twee keer moest ik al weg. Vandeweek begon die om 8:03, ik vertrok om 8:16 van huis en die clip was nogsteeds niet afgelopen, dus hij duurt 13 minuten op z'n minst.
Op vrijdag 05 oktober 2001 14:49 schreef Elbutre het volgende:
Ik vind AAF wel grappig, waar ik echt van moet kotsen is Michael Jackson zelf! Wat een kutplaat met een overdreven lange videoclip!![]()
![]()
Vond het nummer wel geinig, optreden AAF op pinkpop was wel cool, vind verder de muziek van AAF best klote
quote:Ik open gerust een nieuwe hoor. AAF is vind ik juist erg goed, als je Smooth Criminal door de vingers durft te zien.
Op donderdag 27 maart 2003 10:07 schreef grijsmuis het volgende:
Over heeeeel oude topics weer naar boven halen gesproken :SVond het nummer wel geinig, optreden AAF op pinkpop was wel cool, vind verder de muziek van AAF best klote
quote:gaat niet echt over AAF, alhoewel ik het wel een goeie cd vind(zeer toeval: hij is net op de radio) maar check de datum en tijd een van deze post. scary...
Ik vin em
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |