Och Sannah wat doet me dat verdriet om je berichtje te lezenquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:51 schreef Sannah het volgende:
Uiteraard stelt dit het hele kinderen krijgen gebeuren op een heel ander pitje...
De mensen die dat zeggen moet je gewoon heel hard voor hun schenen schoppenquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:35 schreef mallemeid het volgende:
Neem je tijd om het te verwerken, ook al vind men dat 'het nu wel eens over moet zijn' etc.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:14 schreef miss_sly het volgende:
ja, grouphug!!
*zoekt grouphug-pic....help ?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:16 schreef leonieke het volgende:mijn eerste grouphug ...
![]()
Dat is ook de reden waarom ik de eerste keer doorverwezen werd naar een gyn toen ik 17-18 jaar was ofzo en de reden waarom ik al hormonen ben beginnen nemen op zo'n jonge leeftijd (dufaston, hormonen die mensen nemen als ze bijna in menopauze zijn) en op mijn 21e moest kiezen tussen verder hormonen nemen of de pil. Al was het maar om maandelijks eens 'gekuist' te worden (zo zei mijn toenmalige gyn het tochquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:28 schreef miss_sly het volgende:
want nooit ongesteld worden is wel handig (als je tenminste niet zwanger wilt worden) maar niet gezond.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:20 schreef mallemeid het volgende:
Neejoh je maakt mij niet ongerustJe reactie las ik pas nadat ik mijn berichtje al gepost had
Ik ben gewoon bang dat ik onvruchtbaar ben ofzo, of héél erg moeilijk zwanger kan worden en dat ik mijn kans gemist heb.
Eindelijk terugquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:42 schreef miss_sly het volgende:
Gefeliciteerd leonieke! anderhalf jaar is al een hele tijd
Ik moet zeggen dat ik het wel vroeg vind om iemand al aan hormonen te zetten, 17-18 jaar. Ik ken mensen, waaronder een tante van mij, die pas op 18 jarige leeftijd voor het eerst ongesteld werden. Die was gewoon niet zo vroeg. Waarom moest je al zo vroeg die hormonen gebruiken? als ik te brutaal ben, moet je dat gewoon zeggen hoor, maar ik vroeg het me gewoon af
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:09 schreef miss_sly het volgende:
Zijn er hier ook mensen die wel eens bj een homeopaat geweest zijn?
Ik kreeg gisteren info van een meisje dat ook PCO heeft en dat via een homeopaat druppeltjes had gekregen waarmee ze nu al een dik jaar redeiljk regelmatig ongesteld is!
* jolene zoekt weer een ander excuus om de ha/gyn voor zich uit te schuiven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |