Dan blijft die eerste nog over.quote:
en een 3e.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:10 schreef OProg het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Met een 2e erbij
Geniaal nummer; a change of seasons.........quote:Op donderdag 4 november 2004 20:56 schreef fripper het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 november 2004 20:53 schreef fripper het volgende:
quote:Op donderdag 4 november 2004 21:03 schreef fripper het volgende:
Nog maar een nieuwe dan ??
Dit is iig Wings over Americaquote:
Kijk eens naar die vingers!quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:47 schreef bukgeit het volgende:
[afbeelding]
Ik ken hem wel maar ik kan er niet opkomenquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:18 schreef bukgeit het volgende:
Kijk eens naar die vingers!
Kermitquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:00 schreef bukgeit het volgende:
Wie heeft er nou groene vingers
Hier moet je het plaatje posten ranjaquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Kermit
Ja maar ik doe niet meequote:Op vrijdag 5 november 2004 23:59 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hier moet je het plaatje posten ranja
Geinig, kan ik me niet meer herinneren. Ik herken jouw hoesfragment ook, even nadenken.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:19 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dezelfde vraag ook eens van je in Trivia beantwoord.
Een nieuwe:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:49 schreef bukgeit het volgende:
Deze moet nu toch wel te doen zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zander gaat de punten optellenquote:Op zondag 7 november 2004 00:17 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand die de score bijhoudt, maargoed.
[afbeelding]
Ah kijk, verder kijken dan neus lang is etc. etc.quote:Op maandag 8 november 2004 11:11 schreef bukgeit het volgende:
Nee. Eerst leek het erop alsof we zouden doortellen, dus het waren cumulatieven
Ja daar kom ik ook net achter. Heerlijk werkje.quote:Op maandag 8 november 2004 11:15 schreef Zanderrr het volgende:
Hmm, ik was ook al begonnen met tellen, maar heb dit weekend geen kans gezien om het af te maken. Soms is overigens ook helemaal niet met bold aangegeven wie er punten verdiend heeft, dus voor een betrouwbare puntentelling moet je alles weer opnieuw aflopen en kijken wie wat geraden heeft.
Ik was al bang dat het in 1x goed zou gaan.quote:Op maandag 8 november 2004 12:34 schreef Zanderrr het volgende:
Hmm, mijn overzicht is nog niet compleet, maar ik kwam voor PogueMahone zelf al op 3 punten uit.
Het zijn er inderdaad 3, en die collages waren inderdaad een feest. Ik meen dat de rest van de punten wel aardig moet kloppen, ik zal het vanaf nu, met deze lijst, proberen bij te houden.quote:Op maandag 8 november 2004 12:38 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, er zijn wat rare dingen gebeurd bij de puntentellingen van die 'collages', dus daar moet je ff voorzichtig mee zijn. Bij die van mij had Pogue 2x een punt, en aan het einde van dat topic raadde hij ook nog een opgave van Ascaroth (als ik 't me goed herinner).
eels - electro shock blues?quote:
Ongetwijfeld tref je daar ook een aantal exemplaren van de volgende albums aan:quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:03 schreef Zanderrr het volgende:
.. de lp-uitverkoopbak van elke kringloopwinkel en braderie.
Kan niet missen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:23 schreef bukgeit het volgende:
Die eerste is Hotel California
Ongetwijfeld maar die herken ik niet in 1 oogopslagquote:Op dinsdag 9 november 2004 01:35 schreef Zanderrr het volgende:
Ik denk dat jullie nummer 4 ook weleens gezien hebben, trouwens..
Zanderrrrrrrrr +1quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:50 schreef Zanderrr het volgende:
Die van ranja is "Like a prayer" van Madonna
Meat Loaf - Bat Out Of Hell, ook door mij uit een uitverkoopbak gevist..quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:21 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ongetwijfeld tref je daar ook een aantal exemplaren van de volgende albums aan:
4. [afbeelding]
Natuurlijk. (linkerhoek beneden..)quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:41 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
Meat Loaf - Bat Out Of Hell, ook door mij uit een uitverkoopbak gevist..
ach ja. Ik wist wel dat ik die kende... kon er nooit opkomen.quote:Op woensdag 10 november 2004 11:22 schreef Zanderrr het volgende:
Ah, nu herken ik hem:
[afbeelding]
Gooi er zo wel 2 nieuwe in..
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:39 schreef fripper het volgende:
Ik weet precies welke cover het is maar van wie was dat @$%#%@ ding ook alweer?quote:
Nu welquote:Op woensdag 10 november 2004 18:59 schreef PogueMahone het volgende:
Was The SOund Of Music van fripper al geraden?
Dat ben ik blijkbaar niet gewendquote:Op woensdag 10 november 2004 22:39 schreef Ascaroth het volgende:
Denk indie.![]()
gemistquote:Op woensdag 10 november 2004 22:29 schreef fripper het volgende:
Heel goed , dan moet iemand anders het nu zeker kunnen afmaken
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:51 schreef fripper het volgende:
Tubular Bells van Mike Oldfield?quote:
Nopequote:Op donderdag 11 november 2004 20:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Tubular Bells van Mike Oldfield?
Deze stond toch ook nog open ??quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:46 schreef bukgeit het volgende:
Vier met zorg geselecteerde meesterwerken:
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:40 schreef fripper het volgende:
Nee. Monster Magnet, is geraden.quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:37 schreef fripper het volgende:
[..]
Deze stond toch ook nog open ??
En dan heb je het alleen nog maar over de covers . Moet je na gaan hoe de muziek is ; dit vindt OProg daarvan :quote:Op woensdag 24 november 2004 14:12 schreef Man_Made_God het volgende:
De tering, wat een moeilijke covers altijd.
quote:Op zondag 14 maart 2004 13:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Met name hun mellotron was geweldig natuurlijk.
[..]
quote:
Zo is datquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:26 schreef PogueMahone het volgende:
Dire Straits - Alchemy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |