Ik heb dat een hele maand en dan weer opnieuw..die sjokolaa-drangquote:Op woensdag 3 november 2004 19:42 schreef Lois het volgende:
OE OE hebbie sjokolaa?
tis die tijd van de maand weer, ik ben weer naarstig op zoek naar chocola
Ja, maar dan nog. Ik zou van paniek ergens bibberend in een hoekje liggen en ik vind je hier altijd zo positief enzo...quote:Op woensdag 3 november 2004 20:04 schreef Luchtbel het volgende:
Dan mag je een lege doos van een C1000 pakket op je hoofd zetten schat want dit is m'n eigen schuld, ik moet die gasten gewoon bedreigen bij het UVW
Oh dat doe ik heus ook wel es hoor, maar het komt allemaal wel goed denk ik dan maar. En opa en oma gaan me ff helpen tot de nieuwe wet kinderopvang in gaatquote:Op woensdag 3 november 2004 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Ik zou van paniek ergens bibberend in een hoekje liggen en ik vind je hier altijd zo positief enzo...
goh dat had ik moeten weten. meestal haal ik het ook niet hoor, maar zo af en toe had ik er wel een.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:08 schreef Rewimo het volgende:
Zo'n pakket is dan wel een leuk extraatjeWij hebben geen c1000 in de buurt. Maar bij ons heb je het Super-6 spel van de Dekamarkt. Dan krijg je zegels en als daar onder de kraslaag een product op staat, krijg je dat gratis (je moet wel 6 zegels tegelijk inleveren). Dat is ook erg leuk, al kom ik vaak niet aan het vereiste bedrag (13,50) en als ik dan een zegel krijg zit er vaak geen prijs op
al schijnt de winkans 50% te zijn...
ik liep vanmiddag in de dirk (voor de rotterdammers onderons bas) en raadt eens waar luca mee aan kwam rennen? jawel spongebobpasta. ik moest van hem twee pakken kopen: een om te eten en een voor zijn verzamelingquote:Op woensdag 3 november 2004 20:48 schreef Lois het volgende:
Spongebobfans: er is nu ook Spongebobpasta voor de kinderen![]()
Ooooooo, ik maar denken dat je deze bedoeldequote:Op woensdag 3 november 2004 20:48 schreef Lois het volgende:
Spongebobfans: er is nu ook Spongebobpasta voor de kinderen![]()
Heb ik mezelf al tig keer voorgenomen...maar aangezien ik dan mn opleiding niet af kan makenquote:Op woensdag 3 november 2004 23:23 schreef Zabb het volgende:
Ppfff.. help me ff herinneren dat ik de volgende keer geen groepswerk meer ga doen!!!![]()
Ze weten wel wat ze doen!quote:Op donderdag 4 november 2004 10:42 schreef lady-wrb het volgende:
netjes, precies onder goeie tijden
Uhuh...quote:Op donderdag 4 november 2004 10:48 schreef miss_dynastie het volgende:
BE, het is voor jou haast te hopen dat ze drie weken down gaan![]()
![]()
Ik heb van die vlagen en dan ziet het er idd piekfijn uit, en dan 3 dagen later slingert er al weer post rond. Poezen die planten uit graven etc. etc. Ach bezempje en dan zal het wel. Dweilen is niet mijn hobby, maar goed, er zitten 2 alergische mensen bij, dus ik moet sowieso heel goed stofzuigen enzo.quote:Op donderdag 4 november 2004 10:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Gelukkig maar BEHet lukt mij nooit om het helemaal spik en span te krijgen voor onszelf, maar als er visite komt dan gaan we als een razende te keer, ziet het er geweldig uit, en drie dagen later... nou ja, ach
![]()
Nee, maar als je bij een ander op visite gaat is het altijd zo netjes en zoquote:Op donderdag 4 november 2004 10:54 schreef clauwheee het volgende:
Hier hetzelfde hoor miss_dAch ik denk altijd maar zo, bij heel veel andere huishoudens zal het wel niks anders zijn toch
Dankjewelquote:Op donderdag 4 november 2004 10:53 schreef Neva het volgende:
clauwhee wat naar![]()
zit heir met tranen in mijn ogen na het lezen van je stukje.. wat is het toch potverdomme oneerlijk.. ik begreep dat je bandn met de familie hebt..
Heel veel sterkte en kracht voor jullie allen..![]()
![]()
Ja maar die hebben vast ook nog een uurtje voor de visite lopen zweten hoorquote:Op donderdag 4 november 2004 10:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar als je bij een ander op visite gaat is het altijd zo netjes en zo
Ik haatte dweilen, maar nu was laatst de glassex dweil in de aanbieding wilde hem al een heeeele tijd hebben, maar veel te duurquote:Op donderdag 4 november 2004 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb van die vlagen en dan ziet het er idd piekfijn uit, en dan 3 dagen later slingert er al weer post rond. Poezen die planten uit graven etc. etc. Ach bezempje en dan zal het wel. Dweilen is niet mijn hobby, maar goed, er zitten 2 alergische mensen bij, dus ik moet sowieso heel goed stofzuigen enzo.
En het is voor een goed doel, want het is iig heeeeeel gezellig!
Dat zal ook wel jaquote:Op donderdag 4 november 2004 10:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja maar die hebben vast ook nog een uurtje voor de visite lopen zweten hoor
Die hebben zich ook uit de naad gewerkt en zitten net 5 minuten na te hijgen op de bank voor je komtquote:Op donderdag 4 november 2004 10:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar als je bij een ander op visite gaat is het altijd zo netjes en zo
Is ook heel raar, ik voelde me zo incompleetquote:Op donderdag 4 november 2004 11:24 schreef Sugar het volgende:
Is ook raar. Niks an.
Ik liep als een verdwaasde zombie door de Hennes net! Elke kind jonger dan 16 keek ik vol smart aan... En ik schrok van elke peuter, kleuter of baby die ik zag en hoorde kirren... Gek!
BE!quote:Op donderdag 4 november 2004 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
*BE maakt alvast een lijstje van wat te gaan doen in dat uurtje*
- opruimen
- stofzuigen
- dweilen
- badkamer soppen
- keukenkastjes uitsoppen
- koelkast schoonmaken
- vriezer ontdooien
- was (van 4 maanden) strijken en opvouwen
Ehm... what else...
Was ook een beetje met gekkigheid...quote:Op donderdag 4 november 2004 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
Tuurlijk niet Jonnetje!Hoewel ik wel en heel eind kan komen, als ik eenmaal bezig ben en me goed kwaad maak gaat het heel hard.
Maar het was eigenlijk even ter illustratie wat er allemaal blijft liggen omdat Fok!ken zoveel leuker is.
jazeker, het stond nog keurig rechtop, dus het is echt een wereldtip geweestquote:Op donderdag 4 november 2004 13:43 schreef moussy het volgende:
Lady-wrb, stond zn haar nog? Flip is 1x leuk, maar daanra komt ie onder de kapstok te liggen en moet je als moeder zijnde maar een l*lverhaal ophangen. Volgende keer maak ik een foto van Flip onder de kapstok, vertel dat hij daar heeft liggen verpieteren en dan zal het wel de laatste keer zijn
favo spelgoed van de kids op mijn werk; de burostoel op wieltjes, de lage kinderstoelen want die maken zo lekker lawaai als je er mee schuift, onze sloffen (BAH!)quote:Op donderdag 4 november 2004 13:43 schreef moussy het volgende:
Cas is nu aan het drummen op 2 dozen en een pan met een houten lepel. Wat nou speelgoed....
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:07 schreef Spindizzy het volgende:
GloeiendedegloeiendeHad net één tiefuslijer die me naar huis volgde
Die dacht dat ik naar hem keek toen ik naar een etalage keek en gelijk weer met dat gore "Dag Schatje". Ik reageerde natuurlijk niet (behalve misschien een ietsepietsje erg veel walging op mijn gezicht) en gelijk de hele weg naar huis achter me aan fietsen. Of voor me uit en dan steeds achterom kijken
![]()
![]()
Ik WALG van alle kerels behalve Taco
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:18 schreef Jelief het volgende:
[..]volgens mij helpt het zelfs niet als je heel groot BEZET op je jas borduurt
En dan nog... Ze hebben gewoon hun grote, gore bek tegen me te houden.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:18 schreef Jelief het volgende:
[..]volgens mij helpt het zelfs niet als je heel groot BEZET op je jas borduurt
Ik duim!quote:Op donderdag 4 november 2004 16:28 schreef Eva-Sophie het volgende:
Duimen jullie even mee voor een goede afloop?
Gatverdamme wat zijn er toch een hoop sicko'squote:Op donderdag 4 november 2004 16:29 schreef Jelief het volgende:
ik heb hier in de stad eens een enge man achter mij aan gehad, in het donker en in een nog donkerder steegje, ik was maar wat blij dat ik halverwege de steeg ergens naar binnen moest..
Ik krijg het er koud vanquote:Op donderdag 4 november 2004 16:35 schreef Eva-Sophie het volgende:
Voor de rest is de lumbaalpunctie, het bloedprikken en de MRI allemaal onder narcose gedaan, en die roes is ze nu nog aan het uitslapen.
Cool Clauwheee! Ik hoop dat je snel een reactie krijgt!!quote:Op donderdag 4 november 2004 16:48 schreef clauwheee het volgende:We hebben net gereageerd op een huisje
Nu maar hopen dat we een reactie krijgen!
Zabb, dit zijn allerlei onderzoeken om te kijken hoe het nou precies zit met Eva's handicap en in welke mate zij autistisch is etc.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:39 schreef Zabb het volgende:
Ik heb volgens mij gemist waarom Eva al die onderzoeken moet ondergaan.....
Bert heeft een bod gedaan op een huis en dat is geaccepteerdquote:Op donderdag 4 november 2004 19:23 schreef Troel het volgende:
Bert had toenet heeeeeeel goed nieuws... Ik mag natuurlijk weer niets vertellen enzo, maar ga er maar vanuit dat ik heeeeeeeeel erg blij ben
Hij heeft je vertelt in welke band Tom Egbers speeldequote:Op donderdag 4 november 2004 19:23 schreef Troel het volgende:
Bert had toenet heeeeeeel goed nieuws... Ik mag natuurlijk weer niets vertellen enzo, maar ga er maar vanuit dat ik heeeeeeeeel erg blij ben
misschien ben je wel een gruwelijk lekkerdingquote:Op donderdag 4 november 2004 16:23 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
En dan nog... Ze hebben gewoon hun grote, gore bek tegen me te houden.![]()
![]()
Mooi dat ik Casper ga aanleren vals te blaffen en te grommen op commando. Bij het uitlaten is er ook steeds zo'n kutvent die zijn gore praat niet voor zich kan houden
Mag lijen dan hun pik erafvalt van de gangreen![]()
![]()
Ben maar gewoon spijkerbroek, slobbertrui en kistentypequote:Op donderdag 4 november 2004 20:00 schreef Joene het volgende:
[..]
misschien ben je wel een gruwelijk lekkerding![]()
![]()
Nou, hij speelde in *naam band*, maar waarom dat zo heette dat weet ik nog niet. Voeg me ff toe op msn andersquote:Op donderdag 4 november 2004 19:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hij heeft je vertelt in welke band Tom Egbers speelde![]()
Ik ben gewoon mee blij![]()
![]()
* Troel mompelt iets over een vader die mee gaat kijken en een afspraak met Vereniging Eigen Huisquote:Op donderdag 4 november 2004 19:51 schreef moussy het volgende:
[..]
Bert heeft een bod gedaan op een huis en dat is geaccepteerd
of niet?
Meissie, dikkequote:Op donderdag 4 november 2004 13:38 schreef clauwheee het volgende:
Dit was dus ook wat ik wist sinds twee weken, en daarom was ik vanochtend zo verdrietig, dacht echt dat ze de handdoek in de ring hadden gegooid.
Thanx..quote:Op donderdag 4 november 2004 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Clauwheee, alvast succes met je tentamen he
quote:Beste Rewimo,
Gefeliciteerd! Je hebt 2 kaarten gewonnen voor de live televisieuitzending in Hilversum van de Verkiezing van de Mooiste Plek van Nederland. Het programma voor zaterdag 27 november ziet er als volgt uit:
20.00 uur ontvangst
21.00 uur uitzending
22.15 uur borrel
Je ontvangt van de NCRV een officiële uitnodiging voor 2 personen met daarin locatie en routebeschrijving.
O, die info had ik wel meteen, het was de Straat van Melaka. Op de site die ik had stond zelfs de naam van het werk dat Hugo geschreven heeft, niet dat dat nog ergens op sloeg ofzo.quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:45 schreef Rewimo het volgende:
Syrena, heb jij alle antwoorden al gevonden van de kwis? Ik niet hoor, ben blijven steken bij die vraag over Hugo de Groot en zo. Kan maar niet vinden waar dat schip veroverd is
Iedereen die een donatie wil doen aan het goede doel, kan mailen naar het adres in mijn profielquote:Op vrijdag 5 november 2004 12:11 schreef moussy het volgende:
Voor de creatrutjes onder ons, de aldi heeft volgende week een naaimachine in de aanbieding!
[afbeelding]
[i]Naaimachine
sinterklaas, kerst? Geef je familie een (stille) hintquote:Op vrijdag 5 november 2004 12:15 schreef beefcake het volgende:
[..]
Iedereen die een donatie wil doen aan het goede doel, kan mailen naar het adres in mijn profiel![]()
Zit een nederlandse beschrijving bij. Wij hebben al een hoop electrisch gereedschap bij de aldi vandaan en dat is ook gewoon nederlands. Als je "ding" stuk is, gaat dat ook gewoon via nederland.quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:31 schreef jessie het volgende:
Moussy weet jij of ze daar op zulke apparaten dan ook nederlandse beschrijvingen bijhebben of is alles dan duits?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:41 schreef jessie het volgende:
Ok thx, dan ga ik denk ik woensdag maar voor de aldi liggen
Ja die! Logische naam ook ....quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:22 schreef moussy het volgende:
tricotsteek?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:24 schreef Jonnetje het volgende:
Ja, hoor je kan er gewoon een eigen brouwsel in kieperen.
[..]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Moussy, ik gebruik hier ook al heel lang de Leifheit Hausrein Piccolo. (ook filmpje van)
Maar voor even snel wat sputters en vlekjes verwijderen heb ik dus die wissewasser van de Action gehaald.
De Leifheit gebruiken we ook nog steeds maar dan voor de grote dweilprojecten waarbij dus alle meubels versleept worden en dus de complete kamer(en gang, en keuken) gedaan word.
Gebruik jij trouwens ook dat Hausrein schoonmaakmiddel?Ik gebruik die dure bende nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik gebruik gewoon citronella van een scheet en 3 knikkers, anders ruikt het nog niet lekker fris. Ik dweil soms ook met dettol
Je zou er haast een boek over schrijven!
luca heeft de kaart helemaal zelf uitgezocht voor kyllian.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:30 schreef babyfeet het volgende:
Lady-wrb bedank luca voor zijn kaartje kyllian glunderde helemaal en zei heee een poehkaart
en ik moest hem gelijk op de tv zetten..
en die verdwijnt straks in zijn plakboek
volgende week stuur ik weer een envelopje op broertje had er nog 4 rocketpower dingen en nog een stuk of 5 an die andere als je het goed vind teminste
Ze is ook nog eens afgestudeerd aan de hogeschool voor de kunsten in Den Bosch en is nu toegelaten tot de Rijksacademie in Amsterdam. Ik ben erg trots op d'rquote:Op vrijdag 5 november 2004 19:40 schreef snoopy het volgende:
Duidelijk een eigen stijl LB![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 09:36 schreef clauwheee het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuws > Het Noorden > Algemeen > Artikel Terug
-knip -![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaja, da's gewoon Jolie met fotogeshopt haarquote:Op vrijdag 5 november 2004 19:02 schreef Luchtbel het volgende:
Jessie! De lang verwachte foto, maar het kapsel kon dus erger dan dat van Janneke.
En nee dit was niet m'n -net uit bed- look, dit is ruim 1,5 jaar mun kapsel geweest
[afbeelding]
Rewimo heb je een breezer-toestenbord gekochtquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:47 schreef Rewimo het volgende:
PotvERdorie, zien we doktER Luka niet meER tERug![]()
Och schei uit, dat online bestellen van foto's is een drama! Bij de Hema liep ie ook om de haverklap vast.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:46 schreef snoopy het volgende:
Ik heb Baantjer gekeken dus gelukkig heb ik geen zielige kindjes gezien![]()
Heb ik net allemaal foto's van Morris uitgezocht om met een programmaatje van het Kruidvat via internet te bestellen, loopt het halverwege vast. Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen
Wat liefquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:03 schreef kozakken het volgende:
Verhaal... Dus beefcake, hoe weet ik niet: Maar alles komt goed!![]()
Als je haar anderhalf jaar zo gezeten heeft denk je daar echt anders over hoorquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:23 schreef jessie het volgende:
Luchtbel die fotoIk dacht eerst dat je aan het springen was toen ik aleen je hoofd zag en dat daarom je haar daar zo hoog was. Toen ik naar beneden scrolde zag ik dat je gewoon zat
Maar hij is wel kjoet die foto. Jouw haar was hoog, maar het zit er toch netjes op de 1 of andere manier. Hele leuke foto!
Das nog maar afwachten, Nocaatje kan wel meer zeggen..ik ben er nog niet zo zeker vanquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:59 schreef Zabb het volgende:
Clauwheee, fijn dat je tentamen goed ging!
Ja das natuurlijk waar, maar je moet natuurlijk altijd positief blijven denken he!quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:04 schreef clauwheee het volgende:
Das nog maar afwachten, Nocaatje kan wel meer zeggen..ik ben er nog niet zo zeker van![]()
![]()
Antwoord heel simpel NEEE het is niet moeilijk, heb op een atelier gewerkt en daar begon je heel simpel.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:50 schreef melonovy het volgende:
Die naaimachine is dan wel leuk, en ik wil ook wel graag naaien, maar ik ben bang dat ik het niet kan of het me niet gaat lukken en dat het dus een zonde investering zal zijn.
Is naaien moeilijk?
Tjakaaa!!quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:17 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ja das natuurlijk waar, maar je moet natuurlijk altijd positief blijven denken he!![]()
Dat ga ik mezelf ook nog even inprenten, heb volgende week ook tentamens!quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:21 schreef clauwheee het volgende:
Tjakaaa!!![]()
ik ga je meteen mailen ! thx alvastquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:46 schreef beefcake het volgende:
LADY-WRB!! Ik heb van die rare wielen voor je!
Ja Rewimo, das inderdaad wel heeeeel veeel! Ik sta op nummer 64, maar moet nog wel errug veel lullen wil ik in de top 10 komen!!quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:54 schreef Karin het volgende:
De Topposters per forum-lijstjes
Rewimo, wat klets jij veel![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:54 schreef Karin het volgende:
De Topposters per forum-lijstjes
Rewimo, wat klets jij veel![]()
Mooi! Veel beter dan dat graatmagere kunstgebit Kiera Knightley...quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Spindizzy!!! Salma Hayek doet mee in Pirates II en III
Ik vind het eigenlijk veel belangrijker dat Johnny en Orlando weer meedoen, magoe![]()
Voor mij, 007quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:02 schreef clauwheee het volgende:
Noca vertelde mij dat ik op plek 6 sta![]()
jij snappumquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:30 schreef Luchtbel het volgende:
Die zijn niks waard hoor Jessie, volgens mij kan je beter voor hout gaan!
quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:30 schreef Luchtbel het volgende:
Die zijn niks waard hoor Jessie, volgens mij kan je beter voor hout gaan!
quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:31 schreef moussy het volgende:
jij snappum
quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:27 schreef jessie het volgende:
Hij staat op de bart smit site
ikea?quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:37 schreef jessie het volgende:
Lol luchtbel
Maar ok, ik ga op zoek naar hout.
Zag er pas 1 op een site maar dat ding was weer 100 euro en dat vind ik dan ook weer te gek.
Zelf bouwen?quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:37 schreef jessie het volgende:
Lol luchtbel
Maar ok, ik ga op zoek naar hout.
Zag er pas 1 op een site maar dat ding was weer 100 euro en dat vind ik dan ook weer te gek.
ik maak me er ook zo'n zorgen over. het is nu al zo dat je van je fiets geknald kan worden als je een andere mening toegedaan bent, maar hoe gaat het er over 10 jaar aan toe?quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:01 schreef jessie het volgende:
Ik weet dat er hele topics zijn in achtergrond en nieuws. Toch moet ik even kwijt dat het hele gedoe rondom theo van gogh me erg bezig houd. Ik hou me hart soms vast als ik aan me kleine meiden denk en hoe dat over een paar jaar allemaal zal gaan. Op school, het uitgaansleven, het openbaar vervoer. Gewoon alles. Bah.
hahahaha ja dat heb ik met luca ook gehad. tijdens de sinterklaastijd noemde hij iedere donkere medelander met kroeshaar zwarte piet. en een dikke buurvrouw werd door hem openlijk aangewezen en hij riep er luidkeels bij: gohhhhh, die is dik!!!!!!!quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:20 schreef jessie het volgende:
Bo is nu heel er bezig met de verschillende huidskleuren. Zo staan we geregeld met boos kijkende mensen in een supermarkt als Bo gillt "Kijk die is bruin, ik niet he, ik ben niet bruin" Ze zegt alleen maar wat ze ziet. Ze is zich bewust van de verschillen in mens. Maar wij krijgen dan boze blikken. Terwijl ik het in me hart aandoenlijk vind van haar, voel ik me er gewoon opgelaten onder. Terwijl dat gevoel helemaal niet terecht is.
fiets eens alle sinterklaasboekjes door, zo kwamen wij ook weer op de kar van Cas voor een prikkiequote:Op zaterdag 6 november 2004 20:53 schreef jessie het volgende:
Ikea was ook niet echt hout.
Was een combi van plastic met hout met van dat plastic (melamine)
Zelf bouwen geen optie (geen zin, nog zat te bouwen hier)
Ik zag net een duitse site die wel leuke dingen had.
Ze is nog niet jarig, wie weet waar ik nog tegenaan loop.
Maar als jullie ergens iets leuks en degelijks zien. Geef een gil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |