abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23015369
Ik als sommige vind van wel. Voorheen gaf ik altijd als de pijn kwam. Dan duurde het nog een tijdje voordat het inwerkte. Dit doe ik nu dus niet meer. Die ene keer. Als ze 4 is, is ze weer aan de beurt. De ene denkt van een beetje pijn is niet zo erg. Ik denk van dat ene zetpilletje is niet zo erg.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23018975
quote:
Op maandag 1 november 2004 23:18 schreef jessie het volgende:
Bixis heeft Piet last gekregen van die BMR?
het is nog geen week geleden dus ik weet het nog niet.
  † In Memoriam † dinsdag 2 november 2004 @ 13:17:13 #253
7074 moussy
kuttekop
pi_23021638
Uit het testteam voor sinterklaas wat bestaat uit een opa & oma is besloten dat de kar van Ikea heel erg af valt, omdat het nog niet eens de naam flutding mocht dragen Het is de kar van toy's r us geworden.

arme luitjes, ik stuur ze van hot naar her Mijn ouders halen het voor me, zodat er niet 1 klein kansje is dat René wat vindt hier in huis... wat tot nu toe ieder jaar wel gebeurt is
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_23022484
Jaaa, ik wilde je het net laten weten. Heb de folder namelijk zelf net gelezen, ziet er erg leuk uit dat karretje!
  † In Memoriam † dinsdag 2 november 2004 @ 13:56:25 #255
7074 moussy
kuttekop
pi_23022601
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:52 schreef danosa het volgende:
Jaaa, ik wilde je het net laten weten. Heb de folder namelijk zelf net gelezen, ziet er erg leuk uit dat karretje!
Grappig is ie he, ik denk alleen niet dat de blokjes voldoende tegen gewicht geeft

Dit is die van ikea
pi_23022785
Mijn oppaskindje heeft die blokkenkar ook en hij is heel erg leuk! Hij is nog best redelijk zwaar zonder die blokken er in
  † In Memoriam † dinsdag 2 november 2004 @ 14:04:45 #257
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23022840
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:56 schreef moussy het volgende:

Dit is die van ikea
t lijkt wel een beetje op je kinderwagen
  † In Memoriam † dinsdag 2 november 2004 @ 14:11:27 #258
7074 moussy
kuttekop
pi_23023020
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:04 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

t lijkt wel een beetje op je kinderwagen
ja daarom vond ik die ook leuker Maar mn moeder zei dat als Cas er in ging zitten dat hij dan met zn kont met bodem en al op de grond zat.
pi_23029899
ik vind die van Ikea er zo op 't oog wel heel leuk uitzien! maar wel wat dunnetjes inderdaad. en die van de Sint heeft nog een bumper ook! en is vast stabiel genoeg.
  Jubileum moderator dinsdag 2 november 2004 @ 19:15:50 #260
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23030016
Wij hebben die van Ikea en hoewel hij er fragiel uitziet is hij best sterk. Het mooie van dat ikeading vind ik dat je de wielen stroever kan draaien, je kan dus met een schroef de weerstand van de wielen verhogen en verlagen. Erg handig bij het leren lopen vond ik.
wij hadden er gewoon 3 blikken snert in bij Eva, dan was de kar zwaar genoeg geladen tegen het omvallen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!fossiel woensdag 3 november 2004 @ 13:22:07 #261
2628 Karin
pi_23048453
Bram en ik zijn vanmorgen naar het CB geweest. Hij is nu 12.750 gram (net iets boven gemiddeld) en 87 cm (gemiddeld). Toch lekker om te horen dat hij goed gegroeid is.
Voor de rest was alles prima, hij praat meer dan 5 woordjes volgens mij. Reageert goed op spelopdrachten (pak je bal) en op dagelijkse dingen (we gaan eten), maakt associaties (hondje woef). Dus de dingen die hij moet kunnen doet hij De assistente stond helemaal versteld van zijn vormenstoofcapaciteiten
Niet dat ik me echt zorgen maakte hoor maar het is toch altijd wel fijn om bevestiging te hebben. Zeker omdat de laatste keer ruim een half jaar geleden is.
pi_23049238
He Karin, klinkt lekker allemaal!
Morgen komt de wvk hier, het is hier gebruikelijk maar niet verplicht dat ze met anderhalf even bij de kindjes zelf thuis kijken.
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † woensdag 3 november 2004 @ 14:11:18 #263
7074 moussy
kuttekop
pi_23049600
quote:
Op woensdag 3 november 2004 13:53 schreef melonovy het volgende:
He Karin, klinkt lekker allemaal!
Morgen komt de wvk hier, het is hier gebruikelijk maar niet verplicht dat ze met anderhalf even bij de kindjes zelf thuis kijken.
Wat komt ze dan doen?

Hier was de wvk pas nog aan de deur. Ik was mn afspraak vergeten en ze konden me niet bereiken. Ik heb haar maar even binnen gevraagd, weet ze meteen hoe we leven
pi_23059375
Idd, ze komt even kijken hoe we leven, kletsen over de opvoeding enzo, pff weet ik veel, zal er morgen wel even verslag van uit brengen.
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † woensdag 3 november 2004 @ 20:59:42 #265
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23059578
off-topic: doe weer eens een foto van mellybelly
pi_23059834
Ik vandaag bellen met het cb.... Duncan is ondertussen 16 maanden en ik wilde weten wanneer hij nou een afspraak heeft. gisteren dus

Ik heb geen brief gezien hier, ik ben niet gebeld en der stond ook nix in mijn boekje.
Dat heb ik ook gezegd tegen die mevrouw aan de telefoon en nu heb ik een afspraak voor 7 december.
Loopt de buuf vanmiddag langs komt die met een brief aanzetten... ja je raad het al van het cb..... zucht.
Wel een brief gehad dus maar ipv op 79 bezorgt op 97 ik heb niet meer gebeld... ik heb gewoon geen brief gehad!!!!!!!
  † In Memoriam † woensdag 3 november 2004 @ 21:09:18 #267
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23059859
ik was net toch wel lichtelijk geschrokken van luca toen ik hem naar bed bracht.
hij lag doodstil onder zijn deken verstopt en toen ik quasi aan het zoeken was riep hij vanonder zijn dekbed: het lijkt net of ik neergeschoten ben!

wat die kleintjes al niet oppikken uit het nieuws......
  FOK!fossiel woensdag 3 november 2004 @ 21:44:06 #268
2628 Karin
pi_23061026
Jeetje kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Lijkt me moeilijk hoe je daar mee om moet gaan.
pi_23078167
Grrrrrrrrrrrr...............

Hoe vertel je een ventje van anderhalf dat hij NIET met zijn loop tractortje op de bank mag....
(en ja, hij gaat óp de bank óp dat loopding zitten wiebelen... )

Ik heb 'm nu al tig keer gestraft, maar telkens weer klimt ie op de bank en sjort dat ding er weer op.... Ik kan geen twee seconden de andere kant op kijken of hij flikt het me weer!
W ~ H ~ T
pi_23078238
Oké.....

Intussen is ie dus al twee keer van de bank gestuiterd, en ben ik in een paar seconden een paar jaar ouder geworden..

Het ding is nu weer verbannen naar de achterkamer en Wilyan is pissed op mij.
Pech! Moet ie maar luisteren!
Grrrrrrrrrrrrrrrr..................
W ~ H ~ T
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 november 2004 @ 19:48:23 #271
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23081923
Zo is dat hoor Jonnetje. Ik zeg altijd tegen Christan: als jij niet naar mij luistert, luister ik niet naar jou

Maar in gevallen als deze is het inderdaad een kwestie van buiten bereik opbergen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator donderdag 4 november 2004 @ 21:04:59 #272
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23082662
Zo het dagje Sylvia Toth zit er weer op. Letterlijk alles is nagekeken bij Eva vandaag, er zijn mensen langsgekomen die haar tenen hebben bestudeerd, ze is op de foto geweest, ze heeft een MRI gehad en ze heeft allerlei kunstjes moeten laten zien (staan, lopen, zitten, voetballen etc.).
Ze is ongelooflijk goed onderzocht door een oogarts, en ze heeft dan weliswaar enorm veel gehuild maar ze heeft het allemaal wel heel erg goed doorstaan.
Er zijn al een aantal uitslagen, de uitslagen van het hersenvocht, bloed, urine, genetisch onderzoek en dna dingus komen pas in februari.
De uitslag van de oogarts was heel duidelijk, Eva moet een bril. Haar brilsterkte is gemeten en dat is +4,5 .
Ze heeft nu een brilrecept mee voor de sterkte van +3,5 zodat haar oogjes wel moeten bljiven " werken" en dat zou dan de kans op wederom scheelzien verkleinen.

De andere uitslagen waren, vonden wij tenminste, ook erg positief. Er is op het eerste gezicht geen aanwijzing gevonden voor een ernstig defect. Geen duidelijke genetische stoornis, geen duidelijke stofwisselingsstoornis etc. etc.
De uitslag van de MRI krijgen we maandag telefonisch, de andere uitslagen zoals al gezegd dus in februari.
Wel willen ze nog dat we morgen contact opnemen met onze kinderarts om een volledige echo te maken van haar nieren. In de zwangerschap bleek al dat haar rechternier niet ontwikkelde, en daar is verder nooit onderzoek naar gedaan "omdat ze toch kan plassen?" .
Dat snappen de artsen daar niet goed, er zijn nl. wel stoornissen bekend met de nieren die dit autistische beeld kunnen geven, het zou minstens een invalshoek voor nader onderzoek kunnen zijn, vandaar dat zij dit onderzoek vragen.
Dat Eva een stoornis heeft in het autistisch spectrum was unaniem door de heren artsen bevestigd. Dat was wel even hard om dat weer zo keihard te horen.
Affijn, het was een hele lange zware dag, Eva ligt inmiddels lekker te kletsen in haar bedje en wij zijn blij dat we eindelijk weer thuis zijn.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_23082827
Pfff wat zal dat een energie 'kosten' zeg!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 november 2004 @ 21:13:42 #274
13151 crew  Rewimo
pi_23082853
Je zult nu wel moe zijn, Lois, het is nogal wat, zo'n dag. Maar jullie zijn wel een hoop wijzer geworden lijkt me. Een aantal dingen is in elk geval uitgesloten. Wat gaan ze eigenlijk onderzoeken in het hersenvocht?

Best hard om (weer) te horen dat Eva autistisch is Aan de andere kant is de diagnose bekend, dus kunnen de artsen gaan uitzoeken wat het precies is en hoe Eva het beste behandeld kan worden. Daar kun je niet vroeg genoeg bij zijn.

Nu maar even goed uitrusten!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator donderdag 4 november 2004 @ 21:22:44 #275
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23083130
In dat vocht gaan ze onderzoeken hoe de neurotransmitters communiceren met elkaar. Hoe de prikkeloverdracht dus is tussen die dingen. (klinkt techno )
En nog iets, iets met hersenstofwisseling maar het precieze verhaal ben ik vergeten.

Ow ja en van het bloed dat ze vandaag hebben afgenomen hebben ze datgene wat ze niet nodig hebben bewaard zodat, mochten ze nog een lumineus idee krijgen, ze niet opnieuw geprikt hoeft te worden. Lief he?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_23083199
Toch fijn dat alles zo ontzettend uitgebreid bekeken wordt. Op deze manier krijg je het idee dat er een goed beeld zal ontstaan, en daar gaat het allemaal om.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_23083264
Jeetje wat een spannende zware dag voor Eva en jullie!
Wel spannend tot febr wachten lijkt me.
Dat ze bij die oogoperatie nooit gezien hebben dat ze een bril moest he. Ik geloof dat het babyfeet erg meeviel bij Kylian. Die dacht ook dat hij hem niet op zou houden. Ik duim dat dat bij eva ook het geval is.
Een dikke knuf voor Eva en voor jullie
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23083431
Er word iig goed geluisterd en gereageerd door de artsen en dat is al heel fijn. Zwaar om te horen dat autisme idd aanwezig is en nog een aantal uitslagen die je niet hebt. En een bril kan een heleboel goed maken met de ogen. Het is een zware dag geweest dus nu ff lekker uitrusten. Dikke knuffel en
  donderdag 4 november 2004 @ 21:37:14 #279
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23083505
Lois wat spannend allemaal!!! Wat ik me trouwens afvroeg, waaraan merk(te) je het bij Eva dat ze autistisch is? Als je hoofd er niet naar staat(wat ik mij heel goed kan voorstellen) of er überhaubt geen zin hebt om dat te bespreken snap ik dat hoor!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  donderdag 4 november 2004 @ 21:41:24 #280
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_23083609
VOor Lois en Eva van Oxymoron (ts van het ouders van kinderen met autisme topic). [Misschien leuk om de vraag van loena-tik daarin te beantwoorden als je daar zin in hebt.]
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  Jubileum moderator donderdag 4 november 2004 @ 21:43:40 #281
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23083671
Ik wil er best op ingaan Loena maar dat word later deze week even oke? Ben zo gaar als een klontje nu en heb niet het idee dat ik nog iets normaal kan omschrijven.
Nog wat foto's van vandaag en dan ga ik echt naar bed:

Tis ff wennen, zo'n nieuwe felle "ooowanje en wose" badjas

Bijkomen uit de narcose met Nijntje op de achtergrond
Zie nu pas die pleister op haar rug
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 4 november 2004 @ 21:44:02 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23083687
Pfff, Lois, het is niet niks wat Eva vandaag allemaal heeft moeten ondergaan. En nog een keer keihard Autisme keihard te horen noemen lijkt me idd toch best heftig.

voor jullie viertjes!
  donderdag 4 november 2004 @ 21:47:12 #283
24188 Belana
kloon van belana
pi_23083769
Ook hier nog even een dikke kus!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 4 november 2004 @ 21:47:49 #284
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23083787
quote:
Op donderdag 4 november 2004 21:43 schreef Lois het volgende:
Ik wil er best op ingaan Loena maar dat word later deze week even oke? Ben zo gaar als een klontje nu en heb niet het idee dat ik nog iets normaal kan omschrijven.
Snap ik helemaal

Truste voor strakjes
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_23083911
sterkte en een kus voor allemaal
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  donderdag 4 november 2004 @ 22:03:49 #286
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_23084285
Jeetje wat een dag voor jullie zeg
maar eva een bril goh wie weet gaat er een wereld voor haar open
heel veel sterkte en een dikke kus voor jullie
pi_23085306
Jeetje, wat een dag, maar toch ook lekker dat alles in 1 dag gedaan wordt, ik wens jullie al het beste toe!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_23085434
Hier was de wvk langs geweest voor een praatje, was erg gezellig, eigenlijk zijn Chiara en ik de hemel ingeprezen, we kregen te horen dat we het allemaal goed aanpakte, dat het allemaal lekker gaat zoals het gaat, en dat Chiara een lekker vlot, vrolijk kindje is. Eigenlijk weet ik ook wel dat het zo is, maar het is ook leuk om dat allemaal weer bevestigd te krijgen.
Erg positief dus allemaal!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_23085500
voor Eva

Wat een zware dag hebben jullie gehad Lois, en wat een dappere dochter heb je
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_23087042
Fijn dat het relatief goed is verlopen Lois. Hopelijk zijn de andere uitslagen ook gunstig. Van die tweede foto krijg ik om een of andere reden tranen in mijn ogen...
mooi he, alles
pi_23088809
Lois, een voor jullie en jullie klassemeidje
  vrijdag 5 november 2004 @ 02:06:18 #292
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23089700
een dikke voor lois + fam

en naamgenootje fijn he bevestiging krijgen, ook al weet je het het is altijd fijn om waardering te krijgen lijkt me voor jou en chiara ook
  † In Memoriam † vrijdag 5 november 2004 @ 08:33:01 #293
43556 miss_dynastie
pi_23091198
Eva, wat een zware dag voor jou! Dikke kus, dappere meid, ook voor je papa en mama
pi_23091310
Jee, wat een dag Lois...

veel sterkte hoor voor jullie en de kleine meid
pi_23091334
Poeh hey niet niks hoor voor Eva en jullie. En dan moeten jullie nog zo lang wachten voor de meeste uitslagen. Jullie geduld wordt wel danig op de proef gesteld. Maar zo te horen heeft Eva zich wel heel goed gehouden. Dikke en dat Eva maar een lekkere rustige dag mag hebben vandaag. Kan ze wel gebruiken
  vrijdag 5 november 2004 @ 12:09:30 #296
103793 kozakken
Living the life
pi_23094431
Lois veel sterkte met het afwachten van alle tests. (Is op zich al bijzonder spannend)
Jammer dat er zoveel onderzoekresultaten pas in februari bekend zijn. Moeten jullie nog langer wachten.
Maar wel fijn dat het zo grondig wordt aangepakt!
Dikke zoen!
  vrijdag 5 november 2004 @ 12:32:24 #297
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_23094863
quote:
Op donderdag 4 november 2004 23:29 schreef phileine het volgende:
Van die tweede foto krijg ik om een of andere reden tranen in mijn ogen...
Hier nog zo een
Dikke knuffel voor jullie allemaal
pi_23103605
quote:
Op donderdag 4 november 2004 23:29 schreef phileine het volgende:
Van die tweede foto krijg ik om een of andere reden tranen in mijn ogen...
Ik ook, de foto zegt zoveel. Hoe is het nu met Eva, heeft ze nog veel "nawerking" van gisteren?
  Jubileum moderator vrijdag 5 november 2004 @ 19:19:37 #299
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23103678
Eva heeft prima geslapen, wij trouwens ook , en was vandaag toch nog wel een beetje van de kook. Ze gaf hoofdpijn aan en daar hadden ze ons al voor gewaarschuwd, dat komt vaker voor na zo'n lumbaalpunctie. Iris is lekker met Bram bij oma gaan spelen en zo hadden wij even een dagje samen.
We hebben heerlijk gepuzzeld, de nieuwste verslaving van Eva, en getekend en samen schoongemaakt (dat vind Eva een feest).
Voor de rest heel veel geknuffeld en op de bank tv gekeken. Je kon goed merken dat ze echt nog even moest bijkomen, ze wilde zelfs een speentje vanmiddag en dat wil ze al heel lang niet meer overdag.
De hoofdpijn lijkt inmiddels over en ze eet en drinkt ook weer goed.

We hebben heel lang zitten kletsen over haar nieuwe brilletje en Eva wil een bauw billetje en een paasze (blauw brilletje en een paarse)
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 november 2004 @ 19:26:40 #300
13151 crew  Rewimo
pi_23103836
Een bauw billetje Dat moet lukken toch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')