Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:27 schreef pea4fun het volgende:
Water is in augustus 2003 al eens geweest. Ik dacht dat dat niet mocht?
Jij hebt gewonnen deze keerquote:Op donderdag 4 november 2004 21:30 schreef Xilantof het volgende:
ben ik de eerste?
wat een k*t onderwerpen
Met peren appelsquote:Op donderdag 4 november 2004 21:30 schreef Xilantof het volgende:
wat een k*t onderwerpen
Nee, jij gaat liever appels plukken in een koude boomgaard zeker...quote:Op donderdag 4 november 2004 21:50 schreef Ymke het volgende:
aub geen openbaar vervoer , ik reis er nooit mee en wil in deze koude maanden niet ergens op een tochtig perronetje gaan staan kleumen
Niks aan te doen, ik wist het ook niet. Kan nu helaas geen vervangend onderwerp meer invoeren. Ik vond water trouwens wel een leuk onderwerp!quote:Op donderdag 4 november 2004 21:51 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Hey sorry van het water maar ja dat is dus van voor mijn tijd.
Had dus nog verder terug moeten kijken wat er allemaal al geweest is.
ssssssssst ze mogen niet weten dat het onderwerp appels van mij isquote:Op donderdag 4 november 2004 21:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, jij gaat liever appels plukken in een koude boomgaard zeker...![]()
Heb ik dat gezegd dan?quote:Op donderdag 4 november 2004 21:53 schreef Ymke het volgende:
[..]
ssssssssst ze mogen niet weten dat het onderwerp appels van mij is
jeetje mag dat ook niet??quote:Op donderdag 4 november 2004 21:53 schreef Ymke het volgende:
[..]
ssssssssst ze mogen niet weten dat het onderwerp appels van mij is
Je hebt water en vuur nogquote:Op donderdag 4 november 2004 21:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niks aan te doen, ik wist het ook niet. Kan nu helaas geen vervangend onderwerp meer invoeren. Ik vond water trouwens wel een leuk onderwerp!
Jawel hoor...alleen de appels is een wat uhm "gevoelig" onderwerpquote:Op donderdag 4 november 2004 21:55 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
jeetje mag dat ook niet??
Will do... omdat je het er expliciet bijzet. Vorige keer kwam je bij mij over als iemand in een ivoren toren.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:21 schreef Rewimo het volgende:
We stemmen ook deze keer weer blind, en ik verzoek jullie vriendelijk doch dringend om geen tussenstanden te posten!
Meer foto's maken dan is het rolletje sneller volquote:Op donderdag 4 november 2004 22:04 schreef Anitra het volgende:
Word toch eens tijd dat ik als oefenfotograaf mee ga doen hiero
Probleem is dat ik vaak te laat ben omdat ik analoog fotografeer en dus niet op tijd mijn rolletje terug heb
dat zal ook voor mijn tijd zijn.quote:Op donderdag 4 november 2004 22:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jawel hoor...alleen de appels is een wat uhm "gevoelig" onderwerp
Ja maar ik heb al zoveel foto's van mijn kidsquote:Op donderdag 4 november 2004 22:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Meer foto's maken dan is het rolletje sneller volJe hebt tot het eind van de maand, dat moet toch wel lukken?
Tja, we hebben een tijdje geleden afgesproken om blind te stemmen. En als dan verschillende mensen tóch tussenstanden gaan posten terwijl ik mijn best doe om alles in goede banen te leiden is dat niet bepaald prettig... Op een gegeven moment word je dat zat hoorquote:Op donderdag 4 november 2004 22:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Will do... omdat je het er expliciet bijzet. Vorige keer kwam je bij mij over als iemand in een ivoren toren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |