Nick zei van wel en die geloof ik meestquote:Op donderdag 4 november 2004 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar een eigen doelpunt was het niet.![]()
hij liegt gewoon, man !!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 15:52 schreef SCH het volgende:
Nick zei van wel en die geloof ik meest
zo veel vertrouwen in Ferencvarosquote:Op donderdag 4 november 2004 16:15 schreef FrankyMcG het volgende:
FrankyMcG komt even binnenwippen en zet Hennie Huisman op
Daar stond je dan vanavond,
Het was wel spannend,
maar toch ook fijn!
Maar zoals bij elke wedstrijd,
Kan er maar 1,
De winnaar zijn....
Heeft nix met VBL te maken, ben gewoon ontzettend fan van Hennie!quote:Op donderdag 4 november 2004 16:18 schreef Bjoro het volgende:
zo veel vertrouwen in Ferencvaros
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Heeft nix met VBL te maken, ben gewoon ontzettend fan van Hennie!
Jij ook al - hij gelooft ook in Godquote:Op donderdag 4 november 2004 16:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Heeft nix met VBL te maken, ben gewoon ontzettend fan van Hennie!
Ja?quote:Op donderdag 4 november 2004 16:25 schreef SCH het volgende:
Jij ook al - hij gelooft ook in God
Bokkenneukertjequote:Op donderdag 4 november 2004 16:33 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja?
Ik ben meer het type Allah!
Heeee Insell, je lijkt wel een duitser....die hebben ook altijd alles....thuisquote:Op donderdag 4 november 2004 16:34 schreef Eilanden het volgende:
Hey Franky ..... Ik heb thuis een nieuwe fles Bacardi O staan![]()
![]()
Hey Eilanden, ik kan waarschijnlijk alle Barcardi rechtstreeks in NL krijgen zeer binnenkort!quote:Op donderdag 4 november 2004 16:34 schreef Eilanden het volgende:
Hey Franky ..... Ik heb thuis een nieuwe fles Bacardi O staan![]()
![]()
Sorry, hier is het al niet veel beterquote:Op donderdag 4 november 2004 16:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Middag.
Klote dag tot nu toe, alleen een 5-0 overwinning van Utrecht kan m'n humeur een beetje opklaren.
Bjoro .... halt die Klappequote:Op donderdag 4 november 2004 16:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Heeee Insell, je lijkt wel een duitser....die hebben ook altijd alles....thuis
Alle Bacardi????? Inclusief Raz???????quote:Op donderdag 4 november 2004 16:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hey Eilanden, ik kan waarschijnlijk alle Barcardi rechtstreeks in NL krijgen zeer binnenkort!![]()
Yepz! Rechtstreeks via de Bacardi distributeur, weet binnenkort meer!quote:Op donderdag 4 november 2004 16:44 schreef Eilanden het volgende:
Alle Bacardi????? Inclusief Raz???????
Roes van 2 dagen uitgeslapen?quote:Op donderdag 4 november 2004 17:08 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen allerzijds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |