extremisten oke, dat zijn teringlui!quote:Op woensdag 3 november 2004 16:37 schreef clowncloon het volgende:
Waarom moeten wij het netjes houden als die extremisten het ook niet netjes houden?
je hoeft niet te reageren! voel je niet verplicht als je niks nuttig kan zeggen!quote:Op woensdag 3 november 2004 16:37 schreef Baklap het volgende:
Is dit gezeik nu nog niet afgelopen, jezus zeg.
Extremisten zijn moslims......quote:Op woensdag 3 november 2004 16:37 schreef EL_REY het volgende:
[..]
extremisten oke, dat zijn teringlui!
moslims niet!
Dus het praten & discussieren over de dood van van Gogh vind jij "gezeik" ?quote:Op woensdag 3 november 2004 16:37 schreef Baklap het volgende:
Is dit gezeik nu nog niet afgelopen, jezus zeg.
En bovenstaande user verstaat dit ook onder "gezeik"quote:Op woensdag 3 november 2004 16:41 schreef Metal_Mart het volgende:
AMSTERDAM - De man die verdacht wordt van de moord op Theo van Gogh heeft op zijn lichaam een brief achtergelaten met teksten waarin wordt opgeroepen tot de islamitische heilige oorlog. Zelf droeg hij een afscheidsbrief bij zich. Dat meldt NRC Handelsblad.
Daarnaast meldt de krant dat VVD-politica Ayaan Hirsi Ali vanochtend bedreigd is op het adres waar zij overnachtte. Volgens de krant drukte tussen half vijf en vijf uur een Marokkaanse jongen op deurbellen in haar omgeving. Hij wilde haar spreken. De jongen zou door de politie zijn aangehouden en enkele uren later zijn vrijgelaten.
Hirsi Ali ontving gistermiddag een dreigement per e-mail, ondertekend met 'Khalid Ibn Walid'. De tekst van de e-mail luidt: "Hee Hirsi, Blij dat Van Gogh is opgeruimd. Jij bent de volgende." De politie onderzoekt de herkomst.
Wel in deel 24.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:42 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dus het praten & discussieren over de dood van van Gogh vind jij "gezeik" ?
Ja, gelukkig zijn Lenin aanhangers de meest stabiele mensen op de aardbol.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:42 schreef lenin het volgende:
rechts houd een betoging vanavond! mensen blijf uit de buurt van het stationsplein want die lui zijn gek!
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:42 schreef divX_Xvid het volgende:
hoeveel delen gaan hier nog van komen?
Nog genoeg in ieder geval.quote:AMSTERDAM - De man die verdacht wordt van de moord op Theo van Gogh heeft op zijn lichaam een brief achtergelaten met teksten waarin wordt opgeroepen tot de islamitische heilige oorlog. Zelf droeg hij een afscheidsbrief bij zich. Dat meldt NRC Handelsblad.
Daarnaast meldt de krant dat VVD-politica Ayaan Hirsi Ali vanochtend bedreigd is op het adres waar zij overnachtte. Volgens de krant drukte tussen half vijf en vijf uur een Marokkaanse jongen op deurbellen in haar omgeving. Hij wilde haar spreken. De jongen zou door de politie zijn aangehouden en enkele uren later zijn vrijgelaten.
Hirsi Ali ontving gistermiddag een dreigement per e-mail, ondertekend met 'Khalid Ibn Walid'. De tekst van de e-mail luidt: "Hee Hirsi, Blij dat Van Gogh is opgeruimd. Jij bent de volgende." De politie onderzoekt de herkomst.
Of christenen, of dierenactivisten, of .... enzquote:Op woensdag 3 november 2004 16:39 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Extremisten zijn moslims......![]()
't Is al goed.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:05 schreef Cheese het volgende:
[..]
Sorry, linkse demoniseringsmafia is inderdaad wel een kwalijke opmerking.
Nou, het punt is dat grenzen op die manier vervagen. Het is al erg genoeg (doch noodzakelijk) dat de AIVD in principe zomaar iedereen in de gaten kan houden. Als er maatregelen worden getroffen die het mogelijk maken dat Nederlandse mensen (lees: mensen met een Nederlands paspoort) zonder (volgens de huidige norm) rechtmatig verkregen informatie (veel van de informatie van de AIVD dus) opgepakt opgepakt, eventueel verhoord en vastgehouden worden begint dat erg veel op een gedachtenpolitie te lijken. Ik heb er alle vertrouwen in dat, op een bepaald moment, die maatregelen doorslaan naar mensen die verdwijnen en vastgehouden worden in ontoegankelijke gevangenissen en dergelijke.quote:Waar in mijn post zeg ik dat je opgesloten mag worden voor een afwijkende mening?
Sorry, maar een typische geval van "links uit z'n verband rukken" als je het mij vraagt.
Tja, die mensen moeten inderdaad maar op een of andere manier integreren of oppleuren. Maar ik vind dus niet dat je mensen hun paspoort kunt afnemen. De dubbele nationaliteit afschaffen zou daar weinig tegen helpen want dan nemen ze een Nederlands paspoort en als ze met pensioen gaan en terug willen zal dat niet zo'n probleem moeten zijn.quote:Ik wil feodale gebruiken van de islam, die niet overstemmen met onze Nederlandse waarden en normen, sterk aanpakken.
Van jou mogen vrouwen onderdrukt worden? De geheime minnaar van je zus afgemaakt, omdat ze al uitgehuwelijkt is? Van mij niet.
Veel van de voorstellen die ik gezien heb dus niet maar er zijn in dit soort discussies altijd weer een paar ideeën die de kop op steken waar ik faliekant tegen ben.quote:Zijn het zulke slechte, mensonterende voorstellen die ik gedaan heb? Ik vind van niet. Als integratie niet vanzelf gaat, zoals het hoort, of tegengewerkt wordt, dan moet er maar wat gebeuren.
Volgens mij zijn de linkse veel gekkerquote:Op woensdag 3 november 2004 16:42 schreef lenin het volgende:
rechts houd een betoging vanavond! mensen blijf uit de buurt van het stationsplein want die lui zijn gek!
Ik ben klaar voor een oorlog, dus laat ze maar komen. Het moet ergens afgelopen zijn.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:41 schreef Metal_Mart het volgende:
Wo. 3 november 2004. Het laatste nieuws lees je het eerst op NU.nl
'Brief moordverdachte bevat oproep tot heilige oorlog'
Uitgegeven: 3 november 2004 16:24
Laatst gewijzigd: 3 november 2004 16:34
AMSTERDAM - De man die verdacht wordt van de moord op Theo van Gogh heeft op zijn lichaam een brief achtergelaten met teksten waarin wordt opgeroepen tot de islamitische heilige oorlog. Zelf droeg hij een afscheidsbrief bij zich. Dat meldt NRC Handelsblad.
Beide teksten kunnen beschouwd worden als aanwijzingen voor het vermoeden dat de man handelde vanuit een radicaal-islamitische achtergrond. Betrokkenen bij het onderzoek hebben dat vanochtend tegenover het NRC Handelsblad bevestigd. Het openbaar ministerie in Amsterdam wilde vanochtend geen mededelingen doen over de aard en de inhoud van beide brieven.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geef nou eens openheid van zaken verdorie
Zoveel als er nodig geacht worden.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:42 schreef divX_Xvid het volgende:
hoeveel delen gaan hier nog van komen?
Goed idee. Serieus. Is helaas onmogelijk. Maar het zou wel werken.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:48 schreef HassieBassie het volgende:
Laten we als begin van een oplossing es beginnen met het liquideren van alle 150 extremisten die door de AIVD kennelijk in de gaten worden gehouden.
Door het verwijderen van de rotte appels heeft de appelboom weer kans om te overleven.
iedereen is het daarmee eens natuurlijk MAAR staan er niet behoorlijk veel nare extremistische teksten in gangbare, verplichte kost voor de middelmatige moslim ganger? Ik vrees dat er (te) veel vuiligheid an sich in die doctrines staat.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:37 schreef EL_REY het volgende:
[..]
extremisten oke, dat zijn teringlui!
moslims niet!
Doormiddel van een goed werkende geheime dienst. Die deze organisties bloodlegt. Uitzoekt wie er precies achter zitten. Maar dat lukt nu volgens mij niet zo goed.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:40 schreef Evil_Jur het volgende:
Het probleem is: Hoe krijgen we het extremisme uit de moslimgemeenschap zonder daarbij de 'brave' mensen te schaden?
En hun imams, en hun familie uitzetten (edit). Laat er maar een boodschap vanuit gaan.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:48 schreef HassieBassie het volgende:
Laten we als begin van een oplossing es beginnen met het liquideren van alle 150 extremisten die door de AIVD kennelijk in de gaten worden gehouden.
Door het verwijderen van de rotte appels heeft de appelboom weer kans om te overleven.
Wij zijn hier in Nederland nog steeds in de meerderheidquote:Op woensdag 3 november 2004 16:47 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik ben klaar voor een oorlog, dus laat ze maar komen. Het moet ergens afgelopen zijn.
Nee. Eerst geef je al aan dat "wij" humaan en beschaafd zijn en "zij" barbaars. Dus laten "wij" humaan en beschaafd blijven.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:39 schreef ExTec het volgende:
Kan een van de mensen die het allemaal nog prima positief inziet mij het een en't ander uitleggen?
Namelijk, wat een humane oplossing is voor dit probleem?
Want de dude Die TvG omlegde, had schijt aan de beeldvorming, stond ook geen seconde stil bij wat'ie z'n geloofsgenoten aan zou doen.
Wij nederlanders hechten te veel aan ons eigen leven, om dat op te offeren, om iemand die in onze ogen kwaadspreekt, neer te halen, en zelf ook een te hoge prijs te betalen.
Anders gezegd: wij zijn te beschaafd, om zo barbaars te vechten.
Of, is het moment aangebroken om aan wat radicalers te gaan denken?
Dat is inderdaad een van de taken van een goed werkende geheime dienst.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:48 schreef HassieBassie het volgende:
Terugmoorden zal niet helpen. Gewoon deporteren die lui.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:48 schreef HassieBassie het volgende:
Hoe wou je ze selecteren dan? Je zult dan wel veel geld aan de AIVD moeten geven terwijl van hen ook bekend is dat ze regelmatig een misser maken. Stel je voor, een onschuldig utrechts gezin gedeporteerd.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Terugmoorden zal niet helpen. Gewoon deporteren die lui.
Zodat ze met een boodje via spanje weer terugkomen. Nee lijkt me niet slim.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als ze schuldig zijn? Weg ermee. Familie erbij.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:55 schreef The_Langolier het volgende:
Hoe wou je ze selecteren dan? Je zult dan wel veel geld aan de AIVD moeten geven terwijl van hen ook bekend is dat ze regelmatig een misser maken. Stel je voor, een onschuldig utrechts gezin gedeporteerd.
Als ze schuldig zijn zeker. Maar personen met alleen de Nederlandse nationaliteit kun je niet uitzetten, die zijn geboren in ons land. Wat doe je daarmee dan?quote:Op woensdag 3 november 2004 16:58 schreef Cheese het volgende:
Als ze schuldig zijn? Weg ermee. Familie erbij.
Dan zullen ze wel eerst nadenken voor ze nog een keer "iets willen plannen".
BooTje.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:57 schreef Toyotomi het volgende:
[..]
Zodat ze met een boodje via spanje weer terugkomen. Nee lijkt me niet slim.
Deporteren? Waarheen in godsnaam?quote:Op woensdag 3 november 2004 16:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Met de klemtoon op wishful thinkingquote:Op woensdag 3 november 2004 17:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
BooTje.
Moorden is nooit een oplossing, daarom is iedereen toch zo kwaad over wat er met Theo is gebeurd? En als er samen gewerkt wordt met de regering van het land van herkomst (wishful thinking :') ) moet men ze in de gaten kunnen blijven houden.
inso je hebt altijd vlijmscherpe posts als je een topic op slot gooitquote:Op woensdag 3 november 2004 17:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
BooTje.
Moorden is nooit een oplossing, daarom is iedereen toch zo kwaad over wat er met Theo is gebeurd? En als er samen gewerkt wordt met de regering van het land van herkomst (wishful thinking) moet men ze in de gaten kunnen blijven houden.
Moet je ens een barbaar en een beschaafd persoon in 1 kamer zetten.quote:Dus laten "wij" humaan en beschaafd blijven.
Uh huh, en die mensen hebben allemaal een bordje boven hun hoofd hangen met groot daarop "ik ben extremist"?quote:Ik zeg; flikker al die extremisten het land uit.
Uh huh, en dan is het over. Want er komen dan ook geen nieuwe, enzo.quote:De AIVD houdt er zo'n 150 in de gaten, schop die grens over.
quote:Zorg voor een beter (=strenger) immigratiebeleid en betere scholing en dat zal een deel van de problemen oplossen.
Ja, want Saddam & Hitler (of vul hier een dictator naar keuze in) hebben ze ook onder tafel geluld....quote:Een geweldsspiraal zal nooit voor een oplossing zorgen..
Ach ik vind Marokkanen over het algemeen toch "onvriendelijke" mensen. Staan totaal niet open voor Nederlanders en zijn vaak erg extreem in hun geloof. Ik werk met veel marokkanen samen op een callcenter in mijn vrije uurtjes naast mijn studie.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:55 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Hoe wou je ze selecteren dan? Je zult dan wel veel geld aan de AIVD moeten geven terwijl van hen ook bekend is dat ze regelmatig een misser maken. Stel je voor, een onschuldig utrechts gezin gedeporteerd.
Onschuldig gezin my ass. De AIVD is echt niet zo dom als ze lijken, het is justitie die er telkens weer een potje van maakt, druk als ze het hebben met het aanpakken van hardrijders en veelverdieners.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:55 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Je vergeet de belangrijkste factor: islam.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:03 schreef ExTec het volgende:
Scholing is goed genoeg voor jan en piet, dus het zal ook moeten volstaan voor mohammed en fatima.
Ja de mossad kwalificeer is als een goed werkende geheime dienst. En vergeleken met de mossad is de AIVD een club van sukkels. En het liquideren van gevaarlijke figuren die staat en volk bedreigen zou tot de standaard taken van de AIVD moeten behoren. En ben er zelfs van overtuigd dat Theo van Gogh dan nog gewoon zou leven.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:03 schreef Metal_Mart het volgende:
Wat ik trouwens erg frappant vind is dat een hoop mensen tegen het liquideren van gevaarlijke figuren is. Maar als dit in het belang van Israel gebeurt, door de Mossad, hoor je er niemand over. Ook de Nederlandse regering niet. Dat is allemaal gerechtvraadigd in het belang van Israel.
Geen zorg, van die rode draad ben ik me zeer bewust.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:05 schreef Cheese het volgende:
[..]
Je vergeet de belangrijkste factor: islam.
Mensen beschouwen Abu JahJah ook als een extremistische barbaar en hij gaat wél de dialoog aan.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:03 schreef ExTec het volgende:
Moet je ens een barbaar en een beschaafd persoon in 1 kamer zetten.
Wie denk je dat er wint? Dat die 'beschaafde persoon' die barbaar onderuit luld ofzo?![]()
AIVD volgt geen 150 mensen enkel en alleen omdat ze te vaak shoarma eten, me dunkt.quote:Uh huh, en die mensen hebben allemaal een bordje boven hun hoofd hangen met groot daarop "ik ben extremist"?
En dat moet ook veranderen.quote:Lees me vorige postje nog ens, justitie reageerd reactief.
Daarom moet er ook hard opgetreden worden. Bewijzen voor extremisme? Het land uit. Komen er weer nieuwe? Het land uit.quote:Uh huh, en dan is het over. Want er komen dan ook geen nieuwe, enzo.
Scholing is ook niet goed genoeg voor Jan en Piet. Sowieso moeten Mo en Fatima niet ergens anders hun heil zoeken, die Islamitische scholen moeten verboden worden en die kinderen moeten naar een "gewone" school.quote:Scholing is goed genoeg.
Scholing is goed genoeg voor jan en piet, dus het zal ook moeten volstaan voor mohammed en fatima.
Ander gaan mohammed en fatima hun heil maar ergens anders zoeken.
Appel --> Peerquote:Ja, want Saddam & Hitler (of vul hier een dictator naar keuze in) hebben ze ook onder tafel geluld....
Jep, en daar waren we het met zn allen niet mee eens. Totdat de bevrijding kwam, en we direct begonnen met het opjagen van de NSB-ers. Kennelijk was dat wel gerechtvaardigd.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:03 schreef The_Langolier het volgende:
Toch zit het me niet lekker, dat liquideren van terroristen.
In de 2e wereld oorlog werden ook de mensen die 'een dreiging voor de maatschappij' vormden geliquideerd.
jezus wat klink ik links zeg![]()
tja, ik ook niet. Maar ik heb ook niets met friezen bijvoorbeeld, en daar zou ik ook geen traan om laten als die uit de rest van Nederland gezet worden. Slechte ervaringen met een gedeelte van een groep wil nooit zeggen dat de geheld groep ook zo is.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:03 schreef Halfgedraaide het volgende:
Om maar even heel kort door de bocht te gaan en daar ben ik heel eerlijk in: Als ze allemaal uit Nederland zouden verdwijnen zou ik daar geen traan om laten. Ik heb persoonlijk niets met deze mensen.......
het is justitie die er telkens weer een potje van maakt --> mee eens.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:04 schreef HassieBassie het volgende:
Onschuldig gezin my ass. De AIVD is echt niet zo dom als ze lijken, het is justitie die er telkens weer een potje van maakt, druk als ze het hebben met het aanpakken van hardrijders en veelverdieners.
Het is dringend nodig dat de geheime dienst veel meer opsporingsbevoegdheden krijgt. Nu is bewijs verzameld door de AIVD niet eens rechtsgeldig.. Tsja, dan vragen we er zelf om he.
Mooi, iedereen blij!quote:Op woensdag 3 november 2004 17:00 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Liquideren. Verwijderen, niet alleen uit onze samenleving, maar uit de hele beschaving. Vinden ze ook helemaal niet erg; de maagden wachten.
Nee ik heb persoonlijk ook niets met Friezen. Maar ik heb er ook geen last van........quote:Op woensdag 3 november 2004 17:09 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
tja, ik ook niet. Maar ik heb ook niets met friezen bijvoorbeeld, en daar zou ik ook geen traan om laten als die uit de rest van Nederland gezet worden. Slechte ervaringen met een gedeelte van een groep wil nooit zeggen dat de geheld groep ook zo is.
Doet me denken aan dweilen met de kraan open. Of water naar de zee dragen. Gewoon afmaken. Dan weet je zeker dat ze niet terug komen.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:09 schreef Insomaniac het volgende:
Daarom moet er ook hard opgetreden worden. Bewijzen voor extremisme? Het land uit. Komen er weer nieuwe? Het land uit.
we waren het er niet mee eens, maar we deden niets. Pas toen de kust veilig was kwamen we uit onze schulpjes om stoer te doen. Dat keur ik uiteraard niet goed. We moeten nu ook niet in onze schulp blijven zitten en iets doen, voordat het onmogelijk is.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:09 schreef HassieBassie het volgende:
Jep, en daar waren we het met zn allen niet mee eens. Totdat de bevrijding kwam, en we direct begonnen met het opjagen van de NSB-ers. Kennelijk was dat wel gerechtvaardigd.
Ik word ziek van alle vergelijkingen met de 2e wereld oorlog, of nog leuker, de kruistochten. En ja, er bestaan ook 'slechte' Nederlanders zonder geloof. Maar dat is in deze discussie op geen enkele manier relevant en wordt alleen maar gebruikt ter vergoeilijking van het 1 en ander![]()
tja, de beperking van vrijheden staat me als liberaal wel tegen.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:12 schreef Gia het volgende:
Vrijheid van godsdienst zodanig beperken dat het voor extremisten onmogelijk is om in Nederland te wonen.
Bijvoorbeeld totaal geen religieuze uitingen meer in het openbaar, dus ook geen gewaden, geen hoofddoekjes, geen kruizen, geen keppeltje, niks meer.
Niet toestaan om onder werk- of schooltijd te bidden. Dat doe je maar in je eigen tijd.
Geen bijzonder onderwijs meer. Alle bijzondere scholen openbaar maken.
En meer van dat soort dingen.
Gematigde moslims, joden en Christenen zullen daar niet veel moeite mee hebben. Extremistische wel, maar die hebben dan pech. Staat het ze niet aan dan verhuizen ze maar naar een land waar ze wel kunnen geloven zoals zij dat willen.
Ik ben voor vrijheids van meningsuiting. Maar tegenwoordig niet meer voor volledige vrijheid van godsdienst. Als ze daar wat beperkingen aan zouden stellen dan zou ik dat niet verkeerd vinden. Als je mij dat 15 jaar geleden had gevraagd had ik een ander antwoord gegeven.........quote:Op woensdag 3 november 2004 17:12 schreef Gia het volgende:
Vrijheid van godsdienst zodanig beperken dat het voor extremisten onmogelijk is om in Nederland te wonen.
Bijvoorbeeld totaal geen religieuze uitingen meer in het openbaar, dus ook geen gewaden, geen hoofddoekjes, geen kruizen, geen keppeltje, niks meer.
Niet toestaan om onder werk- of schooltijd te bidden. Dat doe je maar in je eigen tijd.
Geen bijzonder onderwijs meer. Alle bijzondere scholen openbaar maken.
En meer van dat soort dingen.
Gematigde moslims, joden en Christenen zullen daar niet veel moeite mee hebben. Extremistische wel, maar die hebben dan pech. Staat het ze niet aan dan verhuizen ze maar naar een land waar ze wel kunnen geloven zoals zij dat willen.
Het feit dat Abou Jahjah spreektijd krijgt in de media betekent nog niet dat ie een dialoog aangaat. Van geven heeft deze man namelijk nog nooit gehoord, het is alleen maar nemen.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mensen beschouwen Abu JahJah ook als een extremistische barbaar en hij gaat wél de dialoog aan.
Waar wil je ze heen sturen dan?quote:Daarom moet er ook hard opgetreden worden. Bewijzen voor extremisme? Het land uit. Komen er weer nieuwe? Het land uit.
En dan komen ze daar bij die 'gewone' school, en binnen 2 jaar is het een volledig zwarte school. Om de 1 of andere reden willen Nederlandse ouders kennelijk niet dat hun kind met teveel allochtonen op een school zit. Hoe zou dat komen volgens jou?quote:Scholing is ook niet goed genoeg voor Jan en Piet. Sowieso moeten Mo en Fatima niet ergens anders hun heil zoeken, die Islamitische scholen moeten verboden worden en die kinderen moeten naar een "gewone" school.
Alle draaideurcriminelen van Nederlandse afkomst ook maar afmaken? Die blijven de staat geld kosten. Alle Nederlandse moordenaars ook afmaken? Daar blijven er ook nieuwe van komen.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:13 schreef Toyotomi het volgende:
[..]
Doet me denken aan dweilen met de kraan open. Of water naar de zee dragen. Gewoon afmaken. Dan weet je zeker dat ze niet terug komen.
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Alle draaideurcriminelen van Nederlandse afkomst ook maar afmaken? Die blijven de staat geld kosten. Alle Nederlandse moordenaars ook afmaken? Daar blijven er ook nieuwe van komen.
Laten we dan meteen alle zieken & zwakzinnigen ook afmaken, want dat is ook dweilen met de kraan open met die subsidieverslindende lui.
idd, we hebben dit mooi aan onszelf te danken (of iig aan onze ouders en grootouders)quote:Op woensdag 3 november 2004 17:17 schreef Halfgedraaide het volgende:
We hebben tegenwoordig wel een hoop gezeik gekregen met onze multiculturele samenleving als je er over nadenkt. Ik denk dat dit alleen maar het begin is van het einde![]()
En we waren zo gastvrij in het verleden![]()
Hij heeft het nu geloof ik alleen maar over mensen van buitenlandse afkomst hoor.....quote:Op woensdag 3 november 2004 17:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Alle draaideurcriminelen van Nederlandse afkomst ook maar afmaken? Die blijven de staat geld kosten. Alle Nederlandse moordenaars ook afmaken? Daar blijven er ook nieuwe van komen.
Laten we dan meteen alle zieken & zwakzinnigen ook afmaken, want dat is ook dweilen met de kraan open met die subsidieverslindende lui.
Vrijheid van Godsdienst past uitstekend onder de vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:14 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
tja, de beperking van vrijheden staat me als liberaal wel tegen.
Je ziet nu waar 30 jaar overdreven gastvrijheid toe leidt.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:17 schreef Halfgedraaide het volgende:
We hebben tegenwoordig wel een hoop gezeik gekregen met onze multiculturele samenleving als je er over nadenkt. Ik denk dat dit alleen maar het begin is van het einde![]()
veiligheid natuurlijk , je kan niet ongestraft mensen gaan uitschelden voor " kut jood " omdat dat toevallig jou mening isquote:Op woensdag 3 november 2004 17:17 schreef pimpin het volgende:
Wat vinden jullie veiligheid boven vrijheid van meningsuiting of andersom?
We kunnen ook concentratie kampen, onze vriend Adolf heet vast nog wel bouwplannen.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren; JahJah gebruikt zijn mond als wapen, ipv messen en pistolen.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:15 schreef HassieBassie het volgende:
Het feit dat Abou Jahjah spreektijd krijgt in de media betekent nog niet dat ie een dialoog aangaat. Van geven heeft deze man namelijk nog nooit gehoord, het is alleen maar nemen.
Land van herkomst. Behalve als ze gewoon Nederlandse nationaliteit hebben, dan mogen ze met voldoende bewijs heel lang gratis tv kijken en wasknijpers maken in de gevangenis. Straffen moeten dus ook hoger.quote:Waar wil je ze heen sturen dan?
En dan kom ik dus weer bij die verbetering van onderwijs. De meeste zwarte scholen hebben een leraartekort, tekort aan toezicht etc. Als Piet en Mohammed gewoon gestraft worden als ze iets doen wat niet mag en de school goed contact heeft met de ouders, is de kans klein dat het een zwarte verpauperde school wordt. Meer leerkrachten met een duidelijker taakpakket.quote:En dan komen ze daar bij die 'gewone' school, en binnen 2 jaar is het een volledig zwarte school. Om de 1 of andere reden willen Nederlandse ouders kennelijk niet dat hun kind met teveel allochtonen op een school zit. Hoe zou dat komen volgens jou?
De doodstraf is imho geen slecht idee in dergelijke situaties.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:19 schreef HassieBassie het volgende:
Vrijheid van Godsdienst past uitstekend onder de vrijheid van meningsuiting.
Afschaffen die hap. Misdaden gepleegd uit naam van een bepaald geloof harder bestraffen in plaats van minder streng. Moord wegens eerwraak? 30 jaar, desnoods zelfs de doodstraf. Oppleuren met die wausen.
We hebben het over een groep mensen die anderen dood willen maken. Dus niet over draaideur criminelen, zieken en zwakzinnige. En het is heel nobel van je dat je tegen moord en geweld bent. En dat weten die extremisten ook. En maken dus gebruik van deze nobele maar softe houding.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daar zijn die moslims echt niet bang voor....... 50 maagden wachten op hun remember???quote:Op woensdag 3 november 2004 17:21 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
De doodstraf is imho geen slecht idee in dergelijke situaties.
Een goed contact met de ouders van de kindertjes is vaak niet zo makkelijk (taalbarriere aan de ene kant en geitenwollensokkendocenten aan de andere kant)quote:Op woensdag 3 november 2004 17:20 schreef Insomaniac het volgende:
de school goed contact heeft met de ouders, is de kans klein dat het een zwarte verpauperde school wordt. Meer leerkrachten met een duidelijker taakpakket.
In die redenatie zou je dus ook zeggen dat van Gogh z'n mond had moeten houden?quote:Op woensdag 3 november 2004 17:20 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
veiligheid natuurlijk , je kan niet ongestraft mensen gaan uitschelden voor " kut jood " omdat dat toevallig jou mening is
Maakt me niet uit. Als wij er maar geen last meer van hebbenquote:Op woensdag 3 november 2004 17:22 schreef Halfgedraaide het volgende:
Daar zijn die moslims echt niet bang voor....... 50 maagden wachten op hun remember???![]()
Hij gaat niet de dialoog aanquote:Op woensdag 3 november 2004 17:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mensen beschouwen Abu JahJah ook als een extremistische barbaar en hij gaat wél de dialoog aan.
Hoe klinkt "dat is het topje van de ijsberg"?quote:AIVD volgt geen 150 mensen enkel en alleen omdat ze te vaak shoarma eten, me dunkt.
Ow, dus je hebt een humane oplossing? Vertel, maak ons wijzer, hoe gaat justitie voortaan pro-actief de BSB's eruit filteren?quote:En dat moet ook veranderen.
Maar dat 'Bewijs', zou best wel ens het volgende lijk kunnen zijn.quote:Daarom moet er ook hard opgetreden worden. Bewijzen voor extremisme? Het land uit. Komen er weer nieuwe? Het land uit.
Dus de gebrekkige scholing in NL is ineens het probleem?quote:Scholing is ook niet goed genoeg voor Jan en Piet. Sowieso moeten Mo en Fatima niet ergens anders hun heil zoeken, die Islamitische scholen moeten verboden worden en die kinderen moeten naar een "gewone" school.
Nee, mijn beste homo-simplexicus, tijdens WO2 brak ook het moment op dat de tijd van ouwehoeren definitief voorbij was, en we in het zwarte moesten springen, teneinde ooit weer het licht aan het einde van de tunnel te zien.quote:Appel --> Peer
Niet als je het doet zoals de Amerikaanse generaal van weleer.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:22 schreef Halfgedraaide het volgende:
Daar zijn die moslims echt niet bang voor....... 50 maagden wachten op hun remember???![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:17 schreef Halfgedraaide het volgende:
nou nee dat had meer met normen en waarden te maken .Dat van Gogh zich op die manier uite toont nou niet bepaalt van een goed normen en waarden perspectief .Daar komt bij dat van Gogh graag schokkeerde ,maar dat geeft iemand nog niet het recht van Gogh dood te schieten ,daarom zeg ik dat veiligheid belangrijker is .quote:Op woensdag 3 november 2004 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In die redenatie zou je dus ook zeggen dat van Gogh z'n mond had moeten houden?
Wat je niet ziet, bestaat nietquote:Op woensdag 3 november 2004 17:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren; JahJah gebruikt zijn mond als wapen, ipv messen en pistolen.
Hahaha ja, naar het land van herkomst ermee. En een briefje erbij: 'niet meer terugkomen anders sturen wij je weer terug stoutertje!' Die lui hebben schijt aan jou, aan mij, aan iedereen. Allah Akbar!quote:Land van herkomst. Behalve als ze gewoon Nederlandse nationaliteit hebben, dan mogen ze met voldoende bewijs heel lang gratis tv kijken en wasknijpers maken in de gevangenis. Straffen moeten dus ook hoger.
quote:En dan kom ik dus weer bij die verbetering van onderwijs. De meeste zwarte scholen hebben een leraartekort, tekort aan toezicht etc. Als Piet en Mohammed gewoon gestraft worden als ze iets doen wat niet mag en de school goed contact heeft met de ouders, is de kans klein dat het een zwarte verpauperde school wordt. Meer leerkrachten met een duidelijker taakpakket.
Nee, betere:quote:Op woensdag 3 november 2004 17:23 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. Als wij er maar geen last meer van hebben![]()
Vind ik een strak planquote:Op woensdag 3 november 2004 17:24 schreef Cheese het volgende:
[..]
Niet als je het doet zoals de Amerikaanse generaal van weleer.
(kogels in varkensbloed dompelen, begraven in een graf met varkensbloed)
Dan kun je de maagden vaarwel zeggen.
Maar dit terzijde.
Ja lekker luisteren naar iemand, die vroeger keihard gepest werd, bastardzoon was die Mohammed, die kerel was gewoon totaal verdraaid in zijn denken.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:25 schreef SolidArt het volgende:
De islam moet er gewoon uit.
Alleen al om het feit dat deze lui geloven in een boek, waarin staat, dat de ongelovigen gedoodt moeten worden.
Achterlijke cultuur.
Precies ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ehhhhhhh welke wortel?quote:Op woensdag 3 november 2004 17:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..].
dat de multiculturele samenleving alleen gezeik oplevert, is bull. Laten we gewoon die problemen bij de wortel aanpakken.
Of begraven in varkens vellen.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:24 schreef Cheese het volgende:
[..]
Niet als je het doet zoals de Amerikaanse generaal van weleer.
(kogels in varkensbloed dompelen, begraven in een graf met varkensbloed)
Dan kun je de maagden vaarwel zeggen.
Maar dit terzijde.
Welke SAMENleving???quote:Op woensdag 3 november 2004 17:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]de multiculturele samenleving
Nou ik bedoelde eigenlijk moslims hoor.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..].
Laten we idd alle Marokkanen, Turken, Antillianen, Surinamers, Chinezen, Vietnamezen, Ethiopiers, Somaliërs, Duitsers, Belgen etc etc het land uit pleuren, want ze zorgen alleen voor problemen.
Probeer een deel toch eens los te zien van het geheel. Ja, we hebben nu last van een aantal rotte appels en mensen met een cultuur die anders is dan die van ons, maar om nu te zeggen dat de multiculturele samenleving alleen gezeik oplevert, is bull. Laten we gewoon die problemen bij de wortel aanpakken.
Dus dan maar toch dat clubje van 150 afmaken en de rest met rust laten dus. Kanker laat je ook niet zitten toch?quote:Op woensdag 3 november 2004 17:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..].
Laten we idd alle Marokkanen, Turken, Antillianen, Surinamers, Chinezen, Vietnamezen, Ethiopiers, Somaliërs, Duitsers, Belgen etc etc het land uit pleuren, want ze zorgen alleen voor problemen.
Probeer een deel toch eens los te zien van het geheel. Ja, we hebben nu last van een aantal rotte appels en mensen met een cultuur die anders is dan die van ons, maar om nu te zeggen dat de multiculturele samenleving alleen gezeik oplevert, is bull. Laten we gewoon die problemen bij de wortel aanpakken.
Hij heeft het over verschillende culturen niet over verschillende nationaliteiten, en hoe je het ook went of keert hij heeft zeker wel gelijk, deze problemen zijn gekomen sinds deze multiculturele samenleving.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..].
Ja inderdaad, laten we dat nou es doen. En niet door middel van halve keuzes, maar nu rigoreus en definitief. Liquideren dus.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..].
Nee je zegt dat je niet ongestraft mag blijven als je iemand een kutjood noemt, waarmee je aangeeft dat veiligheid voor jou belangrijker is dan het recht op vrije meningsuiting. Van Gogh maakte gebruik van het recht op vrije meningsuiting door Moslims geitenneukers te noemen en had, zoals vrijwel ieder weldenkend mens beseft, ongestraft moeten bijven. Geldt het recht van vrije meningsuiting alleen voor die mensen die een voor jouw welgevallig geluid laten horen?quote:Op woensdag 3 november 2004 17:26 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
nou nee dat had meer met normen en waarden te maken .Dat van Gogh zich op die manier uite toont nou niet bepaalt van een goed normen en waarden perspectief .Daar komt bij dat van Gogh graag schokkeerde ,maar dat geeft iemand nog niet het recht van Gogh dood te schieten ,daarom zeg ik dat veiligheid belangrijker is .
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:27 schreef DtchDopey het volgende:
Wie kan ik nu aanspreken op deze wandaden zoals het vermoorden van Theo van Gogh? Als dit inderdaad niet is waar de Moslims voorstaan dan wil ik dat wel weten. Maar als ik de geschriften, imams en ayatollah's moet geloven (zoals een echt Moslim doet), dan heeft de moordenaar van Theo precies gedaan waar de Islam voor staat.
Gematigde Moslims? Prima, maar hoe weet ik dat? Als iemand zich katholiek noemt dan weet ik tenminste dat ie handelt naar de huidige katholieke kerk, en dat is een verlichtte kerk die niet meer dit soort wandaden aanhangt (en dan ben ik het nog niet altijd met ze eens, maar ieder z'n ding). Als een Christen zich Christen noemt dan weet ik waar dat voor staat, dat is een volgeling van de Christelijk kerk in zijn huidige vorm en ook die hangt niet meer dit soort wandaden aan.
Deze dader is meer Moslim dan de zogenaamde Moslims die zeggen dat ik hier de Islam niet op mag aankijken. Als je dat dan ook nog combineert met het feit dat alle Moslims voor elkaar op moeten komen onafhankelijk van hun onderlinge verschillen, dan heb je een behoorlijk kruidvat.
We bannen het nazisme ook uit, ik ben er voor omdat ook met de Islam te doen. Ben je gematigd prima, maar dat doe je dan maar prive, net zoals met nazis. Mocht er dan ooit een Islam ontstaan die wereldwijd wordt erkend als 'de Islam' en deze Islam respecteert de mensenrechten, dan heeft deze Islam net zoveel recht als welk ander geloof.
Maar zolang dat niet zo is, weg met de moskeeen en andere uitingen van Islam, zolang de Islamitsche leer niet vanzelfsprekend gematigd is kan je niet verwachtten dat die interpretatie door anderen eraan gegeven word. En nogmaals dit is dus niet op de mensen gericht, maar op de Islam als idealogie en ter voorkoming van nog meer ellende.
Totdat wij de Verlichting in gingen, vrouwenrechten, de jaren zestig, homo-acceptatie, tolerantie ontwikkelden.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:26 schreef pimpin het volgende:
Ja lekker luisteren naar iemand, die vroeger keihard gepest werd, bastardzoon was die Mohammed, die kerel was gewoon totaal verdraaid in zijn denken.
Maar toch, de Islam hebben een erg grote tijd in vrede kunnen leven met het Christendom.
Ga je ze nou nog sponsoren ookquote:Op woensdag 3 november 2004 17:29 schreef Insomaniac het volgende:
Ik zal ongetwijfeld naief en een pacifistische softie zijn, maar de toon van deze discussie staat me niet aan. Nee, ik heb ook DE oplossing niet 1 2 3 klaar, maar ik blijf erbij dat geweld en/of de goeden onder de kwaden laten lijden geen oplossing is.
Voor nu trek ik me even terug uit deze discussie, ga broodje Döner halen en werken.
Ajuus!.
Ja wat een goede oplossing zeg!quote:Op woensdag 3 november 2004 17:29 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, laten we dat nou es doen. En niet door middel van halve keuzes, maar nu rigoreus en definitief. Liquideren dus.
Precies.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:30 schreef Cheese het volgende:
[..]
Totdat wij de Verlichting in gingen, vrouwenrechten, de jaren zestig, homo-acceptatie, tolerantie ontwikkelden.
Daar had de Islam geen behoefte aan, en dus is het tot een achterlijke cultuur verworden die 500 jaar achter loopt, en nog steeds denkt dat de kruistochten gisteren waren.
De enige echte oplossing ja.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:31 schreef pimpin het volgende:
[..]
Ja wat een goede oplossing zeg!
Nee maar we proberen een multiculturele samenleving te zijn. Dat is dus redelijk mislukt.....quote:Op woensdag 3 november 2004 17:30 schreef The_Langolier het volgende:
Er is ook niet echt sprake van een multiculturele samenleving. Want van meerdere culturen die op een gelijk niveau en in harmonie naast elkaar bestaan kunnen we niet echt spreken.
het is ook een achterlijke cultuur, ik ben alleen benieuwd of ze zich ooit nog zullen ontwikkelen of altijd in dit domme gat blijven hangen. Aangezien ik niet veel vooruitgang zie, over de geschiedenis heen.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:30 schreef Cheese het volgende:
[..]
Totdat wij de Verlichting in gingen, vrouwenrechten, de jaren zestig, homo-acceptatie, tolerantie ontwikkelden.
Daar had de Islam geen behoefte aan, en dus is het tot een achterlijke cultuur verworden die 500 jaar achter loopt, en nog steeds denkt dat de kruistochten gisteren waren.
ben het met je eens , maar ik vind niet dat je zomaar mensen kan gaan kleineren , Is je mening dat het geitenneukers zijn .. ok dan is dat zo , maar het getuigd van weinig respect ( normen en waarden ) En natuurlijk van Gogh had NOOIT vermoord mogen worden nooit !quote:Op woensdag 3 november 2004 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee je zegt dat je niet ongestraft mag blijven als je iemand een kutjood noemt, waarmee je aangeeft dat veiligheid voor jou belangrijker is dan het recht op vrije meningsuiting. Van Gogh maakte gebruik van het recht op vrije meningsuiting door Moslims geitenneukers te noemen en had, zoals vrijwel ieder weldenkend mens beseft, ongestraft moeten bijven. Geldt het recht van vrije meningsuiting alleen voor die mensen die een voor jouw welgevallig geluid laten horen?
Euh, nu niet te hard van stapel lopen.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:28 schreef SolidArt het volgende:
Welke SAMENleving???
Er is geen sprake van een samenleving, maar van 2 culturen, die botsen met elkaar.
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Tot 150 jaar geleden waren de grote islam rijken bijzonder tollerant. Maar dat is helaas veranderd.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:30 schreef Cheese het volgende:
[..]
En dat was ook wel te verwachtenquote:Op woensdag 3 november 2004 17:33 schreef Halfgedraaide het volgende:
Nee maar we proberen een multiculturele samenleving te zijn. Dat is dus redelijk mislukt.....![]()
Ik wil wel eens precies weten waar dat nou staat, dat je ongelovige moet vermoorden. Ik vind vanuit dat oogpunt het christendom ook een belachelijke godsdienst. Er zijn in de VS christen-fundementalisten die een dokter die net uit zijn arbortus kliniek komt overhoop knallen. Op de molukken zijn er meerdere spanningen tussen Christenen en Moslims en beide maken zich schuldig aan barbaarse daden. Of mag ik je even herinneren aan de inquisitie in Europa, de fatsige christenen hebben destijds moordend rond gereist door europa. Ten eerste, ga niet van die onzin schreeuwen als je de Koran nog nooit hebt gelezen. Ik vind godsdienstkritiek prima maar hou het dan niet alleen bij de islam en trek alles godsdiensten erbij.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:25 schreef SolidArt het volgende:
De islam moet er gewoon uit.
Alleen al om het feit dat deze lui geloven in een boek, waarin staat, dat de ongelovigen gedoodt moeten worden.
Achterlijke cultuur.
Ja, en over een half jaar kapen ze een vliegtuig.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Euh, nu niet te hard van stapel lopen.
Ik heb buren, (duh) moslims, kinderen gaan naar een christelijke school.
Man heeft eigen zaak, opgezet door het geld van eigen familie.
Ze hebben een eigen huis.
Totaal geen last van die mensen, net zo min dat ze dat van ons hebben.
Alleen als ze hond willen komen uitlaten, leuk 6 gillende meiden die aan je deur staan...![]()
En die extremisten botsen OVERAL in de wereld!!! Vergeet dat niet.
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:53 schreef Insomaniac het volgende:
Gewoon deporteren die lui.
Die buren van jou zijn zeker turken?quote:Op woensdag 3 november 2004 17:35 schreef Oblivion het volgende:
Alleen als ze hond willen komen uitlaten, leuk 6 gillende meiden die aan je deur staan...![]()
Jeetje, wat een extreme gedachte.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:38 schreef SolidArt het volgende:
Ja, en over een half jaar kapen ze een vliegtuig.
Je kunt wel vergelijkingen trekken aan de christenen. Maar wie is er tegenwoordig nog streng christen?? Niemand die ik ken en mee om ga in ieder geval. Hoogstens gematigd christen.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:37 schreef BadDay het volgende:
[..]
Ik wil wel eens precies weten waar dat nou staat, dat je ongelovige moet vermoorden. Ik vind vanuit dat oogpunt het christendom ook een belachelijke godsdienst. Er zijn in de VS christen-fundementalisten die een dokter die net uit zijn arbortus kliniek komt overhoop knallen. Op de molukken zijn er meerdere spanningen tussen Christenen en Moslims en beide maken zich schuldig aan barbaarse daden. Of mag ik je even herinneren aan de inquisitie in Europa, de fatsige christenen hebben destijds moordend rond gereist door europa. Ten eerste, ga niet van die onzin schreeuwen als je de Koran nog nooit hebt gelezen. Ik vind godsdienstkritiek prima maar hou het dan niet alleen bij de islam en trek alles godsdiensten erbij.
grenzen kom je toch niet zomaar overquote:Op woensdag 3 november 2004 17:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Alsof sturing van nieuwe gekken vanuit het buitenland niet zal gebeuren...
Klopt, ik heb ook gehoord dat daar een heel groot verschil in zit, tussen turken en marokkanen.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:38 schreef The_Langolier het volgende:
Die buren van jou zijn zeker turken?
Wat dacht je van werving&selectie via het internet?quote:Op woensdag 3 november 2004 17:39 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
grenzen kom je toch niet zomaar over![]()
Ja zeker door de islam tot staats godsdienst te maken.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:40 schreef Islam het volgende:
Intrigeren zullen we !
Ga jij maar in je sprookjesboek bladeren. Eens zul je erachter komen dat alles waar jij je tijd mee hebt verspild voor niets is geweest en niet bestaat.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:40 schreef Islam het volgende:
Intrigeren zullen we !
Ik voorspel niet alleen barre tijden voor landen als Iran maar ook barre tijden voor de gehele westerse wereldquote:Op woensdag 3 november 2004 17:40 schreef Toyotomi het volgende:
Trouwens nu die sukkel van Bush nog eens voor vier jaar gekozen is voorspel ik barre tijden voor landen als Iran enz.
Is nogal een verschil tussen turken en marokkanen..........quote:Op woensdag 3 november 2004 17:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook gehoord dat daar een heel groot verschil in zit, tussen turken en marokkanen.
Maar ik weet het verschil niet zo goed, ik ken dus alleen maar turkse mensen.
Maar goed die zijn ook moslim.
Waar ik wel last van heb, is dat ze allemaal hun bek dicht houden op momenten als gisteren.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Euh, nu niet te hard van stapel lopen.
En die extremisten botsen OVERAL in de wereld!!! Vergeet dat niet.
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:29 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, laten we dat nou es doen. En niet door middel van halve keuzes, maar nu rigoreus en definitief. Liquideren dus.
Bijna net zo groot als tussen moslims en radicale extremistische moordenaars.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:42 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Is nogal een verschil tussen turken en marokkanen..........
.... Op die manier hou je er ook wel simpele opvatting erop na. Ga eens boeken lezen of wat van de wereld zien.quote:Maar wie is er tegenwoordig nog streng christen?? Niemand die ik ken en mee om ga in ieder geval.
Maar komen die gasten hier dan als toerist? of hoe zie je dat?quote:Op woensdag 3 november 2004 17:40 schreef Loedertje het volgende:
Wat dacht je van werving&selectie via het internet?
Sturen van groepen met idiote denkbeelden kan vanuit elk land.
Dat is ook ziekquote:Op woensdag 3 november 2004 17:41 schreef ExTec het volgende:
Zelfs in het heetst van dit moment zijn de ideeen van liquidaties nogal ziek.
De Turken komen vaak uit de wat stedelijke gebieden. En wat veel mensen vergeten is dat er in Turkije een heel strenge scheiding is tussen staat en godsdienst. Terwijl de marokkanen over het algemeen vanuit het platteland komen uit zeer arme en onontwikkelde gebieden.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook gehoord dat daar een heel groot verschil in zit, tussen turken en marokkanen.
Maar ik weet het verschil niet zo goed, ik ken dus alleen maar turkse mensen.
Maar goed die zijn ook moslim.
groot dus.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:43 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Bijna net zo groot als tussen moslims en radicale extremistische moordenaars.
quote:Volgens het NRC-Handelsblad bevat de brief, die de 26-jarige moordverdachte achterliet op het lichaam van Theo van Gogh, teksten waarin wordt opgeroepen tot de islamitische heilige oorlog. Zelf droeg hij een afscheidsbrief bij zich. Beide teksten kunnen beschouwd worden als aanwijzingen voor het vermoeden dat de verdachte handelde vanuit een radicaal-islamitische achtergrond. Iets waarover minister Donner gisteren ook al zijn vermoeden uitsprak.
Het openbaar ministerie in Amsterdam wilde nog geen mededelingen doen over de aard en de inhoud van beide brieven.
De advocaat van de verdachte, mr. P. Plasman, heeft inmiddels met zijn cliënt gesproken. Hij weigerde ieder commentaar. Hij kan overigens ook weinig zeggen, omdat de verdachte in alle beperkingen zit, waardoor zijn advocaat gehouden is aan een zwijgplicht. In alle beperkingen betekent dat de verdachte geen enkel contact met de buitenwereld mag onderhouden. Enkel zijn advocaat mag hij spreken, maar die mag gedurende de beperkingen geen mededelingen doen aan derden.
Hirsi Ali
Het NRC meldt ook dat VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali na de moord op Theo van Gogh opnieuw met de dood bedreigd is. Ze ontving per e-mail een dreigement dat was ondertekend met 'Khalid Ibn Walid'. De tekst luidt: ''Hee Hirsi, Blij dat Van Gogh is opgeruimd. Jij bent de volgende.''
Op het adres waar Hirsi Ali vannacht overnachtte is zij ook lastig gevallen. Tussen half vijf en vijf uur vanochtend drukte een Marokkaanse jongen op alle deurbellen in de omgeving. Hij wilde haar spreken. De jongen is door de politie aangehouden en enkele uren later vrijgelaten.
Nou dat is dus wel waar ik bang voor ben, dat als ik daar op bezoek ben, dat ze zeggen dat Van Gogh het had kunnen weten...quote:Op woensdag 3 november 2004 17:42 schreef Cheese het volgende:
[..]
Waar ik wel last van heb, is dat ze allemaal hun bek dicht houden op momenten als gisteren.
Zwijgen is toestemmen.
Ze hebben wel door dat ze een slecht imago hebben in Nederland, maar ze doen er geen ene flikker aan. Met het ook belachelijke aantal van 40+ vertegenwoordigende moslimorganisaties is er niets te bereiken ook. Ze weten het zelf niet wat ze willen. En dus hoor je niets. Schandelijk.
Maar wel de verongelijkte ziel uithangen, zodra er kritiek komt. Bah.
Dat verschil is vrijwel nihiel, alleen de extremen voeren uit wat ze voor waarheid aanzien in de Koran, de "gematigden" nemen het alleen voor waarheid aan, immers iedere moslim is verplicht de Koran letterlijk te nemen.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:43 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Bijna net zo groot als tussen moslims en radicale extremistische moordenaars.
En dan zou je denken dat ze blij zijn dat een rijk en gul land als Nederland ze met open armen binnen haalt en knuffelt en geld toestopt. Maar nee niks is minder waar.......quote:Op woensdag 3 november 2004 17:45 schreef Toyotomi het volgende:
[..]
Terwijl de marokkanen over het algemeen vanuit het platteland komen uit zeer arme en onontwikkelde gebieden.
Misschien is het wel angst. Ook zij worden namelijk in de houtgreep gehouden door die fundamentalisten. Denk ik dan.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:42 schreef Cheese het volgende:
[..]
Waar ik wel last van heb, is dat ze allemaal hun bek dicht houden op momenten als gisteren.
Zwijgen is toestemmen.
Die marokkaanse jongeren die Hirshi gaan lastig vallenquote:Op woensdag 3 november 2004 17:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Iedere Moslim moet de Koran letterlijk nemen? Je hebt geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 3 november 2004 17:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dat verschil is vrijwel nihiel, alleen de extremen voeren uit wat ze voor waarheid aanzien in de Koran, de "gematigden" nemen het alleen voor waarheid aan, immers iedere moslim is verplicht de Koran letterlijk te nemen.
Dank je wel voor je antwoord.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:45 schreef Toyotomi het volgende:
De Turken komen vaak uit de wat stedelijke gebieden. En wat veel mensen vergeten is dat er in Turkije een heel strenge scheiding is tussen staat en godsdienst. Terwijl de marokkanen over het algemeen vanuit het platteland komen uit zeer arme en onontwikkelde gebieden.
Als het letterlijk opgenomen moet worden door de moslims... Dan is het slaan van vrouwen gerechtvaardigd?quote:Op woensdag 3 november 2004 17:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat verschil is vrijwel nihiel, alleen de extremen voeren uit wat ze voor waarheid aanzien in de Koran, de "gematigden" nemen het alleen voor waarheid aan, immers iedere moslim is verplicht de Koran letterlijk te nemen.
Er zitten gekken in het buitenland, die beginnen een leuke site met zieke ideetjes.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:44 schreef The_Langolier het volgende:
Maar komen die gasten hier dan als toerist? of hoe zie je dat?
Als je volledig buiten de maatschappij staat, zou je zoiets kunnen denken ja.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat moet ik de moslims nageven ze nemen de koran letterlijk. Terwijl de christenen de boel steeds aanpassen zodat alles binnen hun straatje past.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iedere Moslim moet de Koran letterlijk nemen? Je hebt geen idee waar je het over hebtDe Koran is bij uitstek een boek dat je moet leren interpreteren, iedere Moslim zou je dat kunnen vertellen. Kortom: Je praat poep!
Damn, dat dit serieus gezegd kan worden joh.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:29 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Nog meer poepquote:Op woensdag 3 november 2004 17:52 schreef Toyotomi het volgende:
[..]
Dat moet ik de moslims nageven ze nemen de koran letterlijk. Terwijl de christenen de boel steeds aanpassen zodat alles binnen hun straatje past.
Nee, jij bent geïndoctrineerd door allerlei "het komt wel goed" praatjes en dan komt er ook nog bij dat je overduidelijk nooit de koran uitvoerig hebt bestudeerd. Lees vooral de opbaringen, die zijn erg "vermakelijk".quote:Op woensdag 3 november 2004 17:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iedere Moslim moet de Koran letterlijk nemen? Je hebt geen idee waar je het over hebtDe Koran is bij uitstek een boek dat je moet leren interpreteren, iedere Moslim zou je dat kunnen vertellen. Kortom: Je praat poep!
Ik geloof het niet.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:48 schreef schatje het volgende:
Misschien is het wel angst. Ook zij worden namelijk in de houtgreep gehouden door die fundamentalisten. Denk ik dan.
Wo?quote:Op woensdag 3 november 2004 17:54 schreef Loedertje het volgende:
Heeft iemand van jullie 2002, een terugblik op de toekomst gezien?
Die staat nu ook online .
Dat lijkt me ook wel wat, alleen zijn het er volgens de volkskrant van vandaag geen 150 maar 50.000. De AIVD kwalificeert zo'n 5% van alle moslims als radicaal.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee ik heb hem nooit uitvoerig bestudeerd, dat is iets waar je als moslim een groot deel van je leven mee kunt vullen. Jij kennelijk wel. Wat zijn 'opbaringen'?quote:Op woensdag 3 november 2004 17:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, jij bent geïndoctrineerd door allerlei "het komt wel goed" praatjes en dan komt er ook nog bij dat je overduidelijk nooit de koran uitvoerig hebt bestudeerd. Lees vooral de opbaringen, die zijn erg "vermakelijk".!
DrWolffenstein hangt zelf de Bijbel aan.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee ik heb hem nooit uitvoerig bestudeerd, dat is iets waar je als moslim een groot deel van je leven mee kunt vullen. Jij kennelijk wel. Wat zijn 'opbaringen'?
ik mag hopen dat je niet in de war bent met openbaringen
klik op bekijk ( 2020, terugblik in de toekomst (BNN) )quote:Op woensdag 3 november 2004 17:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wo?
Zoals Theo dat deed, mag zeker wel, die extremisten doen het toch ook? Alleen hun overtreden de wet ook nog eens dmv. andere vergrijpen.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:49 schreef irc-master het volgende:
Nou voor je mening mag je niet op komen zoals theo het deed.
En politiek!!!!! vele woorden,maar weinig daden.
Tis of dat ze bang zijn om wat te ondernemen.
Maar zo krijg je op den duur wel meer rassen haat!!!!
Waar moet met dit landje heen ???
iedereen eigen rechten spelen!!!
Ze werken zo in eigen hand.![]()
Geweldig.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:58 schreef pudendo het volgende:
Dat lijkt me ook wel wat, alleen zijn het er volgens de volkskrant van vandaag geen 150 maar 50.000. De AIVD kwalificeert zo'n 5% van alle moslims als radicaal.
Nou, ze hebben toch geleerd van hun fouten.quote:Marokkanen Ede veroordelen moord
De Kerngroep Marokkaanse Gemeenschap Ede heeft vandaag in een open brief aan het huis-aan-huisblad Ede Stad de moord op filmmaker Theo van Gogh scherp veroordeeld.
De open brief is opmerkelijk, aangezien Marokkaanse jongeren in Ede na de aanslagen in New York en Washington drie jaar geleden op straat luidkeels hun steun betuigden aan de terroristen. Ze werden daarmee wereldnieuws.
,,Ondanks dat wij fel tegen Van Gogh waren in zijn uitingen jegens de islam, zijn wij uiteraard van mening dat iemand nooit fysiek zou mogen worden aangevallen voor het uiten van zijn mening.
Wij hopen dat deze aanval op het uiten van de eigen mening niet meer tot herhaling komt en met zijn allen de democratie bewaren en beschermen tegen de tegenstanders van deze democratie'', aldus voorzitter A. Gssime van de Kerngroep.
De brief is mede-ondertekend door onder meer de Islamistische School in Ede, de Marokkaanse Vrouwencommissie Ede en Marokkaanse bestuurders. Volgens een woordvoerder van de politie in Ede is het dinsdag en woensdag rustig gebleven in de wijk Veldhuizen waar de meeste Marokkanen wonen. Hij zegt dat de politie ook niet extra alert is geweest op mogelijke onrust. In Ede zijn sinds dit jaar acht agenten vrijgemaakt om een groep ,,onverbeterlijke raddraaiers'' op de huid te zitten. Het gaat om circa veertig voornamelijk Marokkaanse jongeren, waar burgemeester R. Robbertsen eind vorig jaar van zei dat de gemeente er geen geld voor hulpverlening meer aan wilde besteden. Volgens hem was voor hen de enige remedie nog ,,keihard aanpakken''. In Ede zijn wel tal van projecten opgezet om enkele honderden meelopers voor verder afglijden te behoeden.
Dat is trouwens een boek dat net als de Koran voor meererlei interpretaties vatbaar is. Ook een boek dat je niet te fundementalistisch moet interpreteren.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:59 schreef schatje het volgende:
[..]
DrWolffenstein hangt zelf de Bijbel aan.
Dit was toch een verklaring, van een website gewijd aan de islam?quote:Op woensdag 3 november 2004 18:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou, ze hebben toch geleerd van hun fouten.
Wat is jouw nationaliteit?quote:Op woensdag 3 november 2004 18:06 schreef irc-master het volgende:
Ieder die niet van nederlands afkomst is !!!
Een inburgering curcus laten volgen!!
En moet van zijn eigen cultuur af stappen.
Ook de persoon laten naar checke op dergelijke dingen,dus schone lij.
En bij niet naar kome land uit!!! geen uitstel,gewoon er uit.
Zou de persoon naar een tijdje wel andere dinge uitvrete ten koste van ons!!!!
Gewoon naar een land sturen,waar die gene wel tot doodstraf kan veroordeelt worde.
Tis maar een mening van mij,maar ik denk dat wel zou helpen
Precies, het zal tijd worden dat er nu iemand opstaat en de het Katholieke geloof alsmede de priesters een op de korrel gaan nemen, Ik wil het script wel schrijven, wil jij figureren?quote:Op woensdag 3 november 2004 18:01 schreef pimpin het volgende:
Plus dat iemand moet shockeren om mensen aan het denken te zetten, en dat deed hij en daar mogen we hem best dankbaar voor zijn, hij heeft mijn in ieder geval meerdere keren aan het denken gezet!
Ik zou het echt niet weten. Ik zag het op de site van het AD staan.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:07 schreef pimpin het volgende:
[..]
Dit was toch een verklaring, van een website gewijd aan de islam?
nou systemadmin chatpalace, ik zou eerst maar eens leren spellen als ik jou was. Hiermee stuur jij jezelf het land uitquote:Op woensdag 3 november 2004 18:06 schreef irc-master het volgende:
Een inburgering curcus laten volgen!!
En moet van zijn eigen cultuur af stappen.
Ook de persoon laten naar checke op dergelijke dingen,dus schone lij.
En bij niet naar kome land uit!!! geen uitstel,gewoon er uit.
Zou de persoon naar een tijdje wel andere dinge uitvrete ten koste van ons!!!!
Gewoon naar een land sturen,waar die gene wel tot doodstraf kan veroordeelt worde.
Dat wil jij vast niet wetenquote:Op woensdag 3 november 2004 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat is jouw nationaliteit?
Ik heb een vermoedenquote:Op woensdag 3 november 2004 18:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat wil jij vast niet weten![]()
Toch geen Fries hè?quote:Op woensdag 3 november 2004 18:10 schreef Loedertje het volgende:
Dat wil jij vast niet weten :')
Je doelt op http://www.maroc.nl/quote:Op woensdag 3 november 2004 18:07 schreef pimpin het volgende:
[..]
Dit was toch een verklaring, van een website gewijd aan de islam?
Die zat er lekker op inderdaad.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:13 schreef Dos37 het volgende:
Mooie films net op Journaal
Had die Samir A geen banden met de moslim-extremisten die in Spanje de aanslag uitvoerden??quote:Op woensdag 3 november 2004 18:03 schreef Ambrosius het volgende:
De Amsterdamse politie heeft
acht arrestaties verricht in verband
met de moord op Theo van Gogh.Het zijn
bekenden van de man die vastzit voor de
moord.Het gaat om zes Marokkanen,een
Algerijn en een Spaanse Marokkaan.
Bij huiszoeking zijn fundamentalische
boeken en teksten gevonden.Dat heeft
korpschef Welten bekendgemaakt.De acht
worden verdacht van lidmaatschap van
een criminele organisatie.
De verdachte van de moord liet volgens
NRC Handelsblad een briefje achter op
Van Goghs lichaam met een oproep tot
een islamitische heilige oorlog.Zelf
had hij een afscheidsbrief bij zich.
Bron: NOS-TT
oh het bisdom zou er niet blij mee zijn , zeker weten, maar denk jij dat er ook maar 1 katholiek zijn slagersmes zal trekken om een columnist de strot door te snijden, tientallen dreigmails gestuurd zouden worden waar de columnist 'verzocht' wordt zijn bék te houden, want anders is hij de volgende?!quote:Op woensdag 3 november 2004 18:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Precies, het zal tijd worden dat er nu iemand opstaat en de het Katholieke geloof alsmede de priesters een op de korrel gaan nemen, Ik wil het script wel schrijven, wil jij figureren?
We hebben ook nog een lief jongetje nodig die zich 3 jaar (*fictief natuurlijk!!) sexueel laat misbruiken!
Uiteraard is het prima dat misstanden in de samenleving op deze wijze door programmamakers worden aangepakt, het zet mensen idd aan het denken!
Alleen vraag ik mij nu wel af hoe blij het bisdom of de zwarte kousenkerk zullen zijn als er elke week columns over hen worden geschreven en er megaleuke films worden gemaakt die op volksniveau hoog scoren.
Kom niet aan met : ja maar dat gebeurt toch al??"
Nee, op dié schaal dus niet.
Wat Theo maakte was prima , dat staat dus buiten kijf .
Een journaliste in de moskee. Bij de mannen.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:14 schreef Eightball het volgende:
[..]
Die zat er lekker op inderdaad.
Je trekt de lijn (als het écht waar zou zijn) niet tever door, gelukkig kan de AIVD al deze mensen in NL goed in de gaten houden , zij zeggen te weten wie het zijnquote:Op woensdag 3 november 2004 18:17 schreef flugeltje het volgende:
Trek ik de lijn te ver door als ik zeg dat de moslim-extremisten uit de diverse europese landen wellicht aan het samenspannen zijn en land voor land de mensen het zwijgen op willen leggen?
Dat was ook erg interessant ja, maar ik denk dat Dos37 daar niet op doelde..quote:Op woensdag 3 november 2004 18:18 schreef schatje het volgende:
Een journaliste in de moskee. Bij de mannen.
Als het op dezelfde schaal zou plaatsvinden?quote:Op woensdag 3 november 2004 18:18 schreef milagro het volgende:
oh het bisdom zou er niet blij mee zijn , zeker weten, maar denk jij dat er ook maar 1 katholiek zijn slagersmes zal trekken om een columnist de strot door te snijden, tientallen dreigmails gestuurd zouden worden waar de columnist 'verzocht' wordt zijn bék te houden, want anders is hij de volgende?!
Gokje die gasten staan morgen weer buiten :|quote:Op woensdag 3 november 2004 18:03 schreef Ambrosius het volgende:
De Amsterdamse politie heeft
acht arrestaties verricht in verband
met de moord op Theo van Gogh.Het zijn
bekenden van de man die vastzit voor de
moord.Het gaat om zes Marokkanen,een
Algerijn en een Spaanse Marokkaan.
Bij huiszoeking zijn fundamentalische
boeken en teksten gevonden.Dat heeft
korpschef Welten bekendgemaakt.De acht
worden verdacht van lidmaatschap van
een criminele organisatie.
De verdachte van de moord liet volgens
NRC Handelsblad een briefje achter op
Van Goghs lichaam met een oproep tot
een islamitische heilige oorlog.Zelf
had hij een afscheidsbrief bij zich.
Bron: NOS-TT
Ja, je zou het bijna verbieden he?quote:Op woensdag 3 november 2004 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Damn, dat dit serieus gezegd kan worden joh.
Ja, dat ligt waarschijnlijk aan jou ja.quote:waarschijnlijk ligt dit helemaal aan mij hoor, maar als je dit doet ben je toch helemaal NIETS beter dan de moordenaar van TvG, of Volkert (heb je nog steeds de vraag hoe je dit soort types gaat aanpakken trouwens maar dat terzijde).
Men neme Israel. Al vrij veel ervaring met Moslim extremisten. Denk je dat zij het leuk vinden om die mensen dood te maken of zou er misschien wel een andere reden zijn dat ze ze niet oppakken en berechten?quote:Hoe erg iemand ook is, hoeveel mensen hij of zij ook wil vermoorden, jij heb dan toch nog geen recht om over iemands leven te beslissen? JJa het zijn moordenaars. Maar als ze echt zo extreem zijn gaan ze graag dood, dus waarom zou je ze niet veel erger straffen, door ze levenslang op te sluiten en zorgen dat ze niemand kwaad kunnen doen, zonder dat er doden vallen. Het is idd niet makkelijk om deze mensen eruit te pikken, maar wil je ze liquideren moet je ze ook opsporen (je wou toch niet randomly mensen liquideren he??), dus komt op hetzelfde neer.
Gegen die mauer!quote:Ik word echt misselijk bij het idee dat er mensen tegen een muur staan en afgeschoten worden, nog ff en jullie gaan vragen of het en publique kan
Lijkt me trouwens behoorlijk frustrerend voor de AIVD. Ze weten wie die mensen zijn, ze weten wat voor plannen ze hebben, maar ze mógen pas iets doen als ze ook daadwerkelijk hun plannen ten uitvoer brengen. De mensen die vandaag opgepakt zijn werden natuurlijk al langer door de AIVD in de gaten gehouden. Pas nu kunnen ze gepakt worden.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je trekt de lijn (als het écht waar zou zijn) niet tever door, gelukkig kan de AIVD al deze mensen in NL goed in de gaten houden , zij zeggen te weten wie het zijn
+checkquote:Op woensdag 3 november 2004 18:06 schreef irc-master het volgende:
Nope, doe maar lekker zelf.quote:Een inburgering curcus laten volgen!!
Nee, doe maar lekker zelf.quote:En moet van zijn eigen cultuur af stappen.
Leiquote:Ook de persoon laten naar checke op dergelijke dingen,dus schone lij.
Nakomenquote:En bij niet naar kome land uit!!! geen uitstel,gewoon er uit.
Na een tijdjequote:Zou de persoon naar een tijdje wel andere dinge uitvrete ten koste van ons!!!!
quote:Gewoon naar een land sturen,waar die gene wel tot doodstraf kan veroordeelt worde.
+ het commentaar van de burgers, waarom doen jullie nix?quote:Op woensdag 3 november 2004 18:25 schreef flugeltje het volgende:
Lijkt me trouwens behoorlijk frustrerend voor de AIVD. Ze weten wie die mensen zijn, ze weten wat voor plannen ze hebben, maar ze mógen pas iets doen als ze ook daadwerkelijk hun plannen ten uitvoer brengen. \
Haal de stront eerst maar uit je oren en bovenkamer. En kom dan eens terug.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog meer poep
GADVERDAMME!!!!!!! WAT EEN VUILE KUT MAROKKAAN!!!!!!!!quote:Op woensdag 3 november 2004 18:29 schreef Forumschorem het volgende:
Bron: http://www.ad.nl/artikelen/Nieuws/1099379501275.html
Dus die moslimfreak heeft eerst nog ze keel afgesneden? WTF??
De CIA, Mossad en de voormalige KGB doen niet anders en boeken dan ook resultaat. Die softies van de AIVD niet.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Damn, dat dit serieus gezegd kan worden joh.
waarschijnlijk ligt dit helemaal aan mij hoor, maar als je dit doet ben je toch helemaal NIETS beter dan de moordenaar van TvG, of Volkert (heb je nog steeds de vraag hoe je dit soort types gaat aanpakken trouwens maar dat terzijde).
Hoe erg iemand ook is, hoeveel mensen hij of zij ook wil vermoorden, jij heb dan toch nog geen recht om over iemands leven te beslissen? JJa het zijn moordenaars. Maar als ze echt zo extreem zijn gaan ze graag dood, dus waarom zou je ze niet veel erger straffen, door ze levenslang op te sluiten en zorgen dat ze niemand kwaad kunnen doen, zonder dat er doden vallen. Het is idd niet makkelijk om deze mensen eruit te pikken, maar wil je ze liquideren moet je ze ook opsporen (je wou toch niet randomly mensen liquideren he??), dus komt op hetzelfde neer.
Ik word echt misselijk bij het idee dat er mensen tegen een muur staan en afgeschoten worden, nog ff en jullie gaan vragen of het en publique kan
Maar wat doe je eraan, zo zit de wet nu eenmaal in elkaar.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
+ het commentaar van de burgers, waarom doen jullie nix?
quote:Op woensdag 3 november 2004 18:32 schreef Toyotomi het volgende:
[..]
Haal de stront eerst maar uit je oren en bovenkamer. En kom dan eens terug.
Ik wil niet zeggen dat dit hele verhaal niet zou kunnen kloppen maar ,:quote:Op woensdag 3 november 2004 18:29 schreef Forumschorem het volgende:
lange, beige regenjas. Hij haalt met dezelfde rechterhand een groot mes tevoorschijn van onder zijn kleding. Van Gogh kronkelt, maakt stuiptrekkingen. De belager buigt voorover, plaatst het mes op de keel van zijn slachtoffer en zaagt met twee handen.
Ik zag de slagader in zijn nek kloppen. Er zat nog een beetje leven in, maar ik wist wel dat het afgelopen was.
Uit welk jaar komt dit stuk? 1915?quote:Op woensdag 3 november 2004 18:37 schreef Toyotomi het volgende:
Lees dit stuk maar even in het engels wat een geheime dienst zou moeten doen.
Sun Tzu said: Raising a host of a hundred thousand men and engaging them in war entails heavy loss on the people and a drain on the resources. The daily expenditure will amount to a thousand ounces of silver. There will be commotion at home and abr oad, and men will drop out exhausted.
Opposing forces may face each other for years, striving for the victory which may be decided in a single day. This being so, to remain in ignorance of the enemy's condition simply because one grudges the outlay of a hundred ounces of silver is the height of stupidity.
One who acts thus is no leader of men, no present help to his cause, no master of victory. Thus, what enables the wise commander to strike and conquer, and achieve things beyond the reach of ordinary men, is foreknowledge. Now this foreknowledge cannot be elicited from spirits; it cannot be obtained inductively from experience, nor by any deductive calculation. Knowledge of the enemy's dispositions can only be obtained from other men.
Hence the use of spies, of whom there are five classes: (1) Local spies - Having local spies means employing the services of the inhabitants of an enemy territory; (2) Moles - Having moles means making use of officials of the enemy; (3) Double agents - Ha ving double agents means getting hold of the enemy's spies and using them for our own purposes; (4) Doomed spies - Having doomed spies means doing certain things openly for purposes of deception, and allowing our spies to know of them and report them to t he enemy; (5) Surviving spies - Surviving spies means are those who bring back news from the enemy's camp.
When these five kinds of spy are all at work, none can discover the secret system. This is called "divine manipulation of the threads." It is the commander's most precious faculty. Hence it is that which none in the whole army are more intimate relations to be maintained than with spies. None should be more liberally rewarded. In no other fields should greater secrecy be preserved.
(1) Spies cannot be usefully employed without a certain intuitive sagacity; (2) They cannot be properly managed without benevolence and straight forwardness; (3) Without subtle ingenuity of mind, one cannot make certain of the truth of their reports; (4) Be subtle! be subtle! and use your spies for every kind of warfare; (5) If a secret piece of news is divulged by a spy before the time is ripe, he must be put to death together with the man to whom the secret was told.
Whether the object be to crush an enemy, to storm a territory, or to kill an enemy general, it is always necessary to begin by finding out the names of the attendants, the aides-de-camp, and door-keepers and sentries of the general in command. Our spies m ust be commissioned to ascertain these.
The enemy's spies who have come to spy on us must be sought out, tempted with bribes, led away and comfortably housed. Thus they will become double agents and available for our service. It is through the information brought by the double agent that we are able to acquire and employ local and inward spies. It is owing to his information, again, that we can cause the doomed spy to carry false tidings to the enemy.
Lastly, it is by his information that the surviving spy can be used on appointed occasions. The end and aim of spying in all its five varieties is knowledge of the enemy; and this knowledge can only be derived, in the first instance, from the double agent . Hence it is essential that the double agent be treated with the utmost liberality.
Hence it is only the enlightened and wise general who will use the highest intelligence of the army for purposes of spying and thereby they achieve great results. Spies are the most important asset, because on them depends an army's ability to march.
Kortom de geheime dienst verschaft de informatie waarmee de vijand kan worden uitgeschakeld.
Jij wil weer oogkleppen op doen?? Al zou het niet zo zijn gebeurd als daar precies staat beschreven. Komt toch aardig in de richting??quote:Op woensdag 3 november 2004 18:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat dit hele verhaal niet zou kunnen kloppen maar ,:
de ene ooggetuige zag een man met een capuchon , de andere een lange regenjas terwijl in eerste instantie is gesproken over traditionele moslimkledij
Een slagader die nog klopt als iemands keel is doorgesneden en de dader al weg is lijkt mij ook niet logisch.
Maar het zou natuurlijk allemaal kunnen (bizar verhaal om zo te lezen)
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 3 november 2004 18:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat dit hele verhaal niet zou kunnen kloppen maar ,:
de ene ooggetuige zag een man met een capuchon , de andere een lange regenjas terwijl in eerste instantie is gesproken over traditionele moslimkledij
Een slagader die nog klopt als iemands keel is doorgesneden en de dader al weg is lijkt mij ook niet logisch.
Maar het zou natuurlijk allemaal kunnen (bizar verhaal om zo te lezen)
500 BC.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:39 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Uit welk jaar komt dit stuk? 1915?
hoewel dit met de huidige wetgeving niet 1,2,3 mogelijk is klinkt het mij als muziek in de oren!!quote:Op woensdag 3 november 2004 17:27 schreef DtchDopey het volgende:
Wie kan ik nu aanspreken op deze wandaden zoals het vermoorden van Theo van Gogh? Als dit inderdaad niet is waar de Moslims voorstaan dan wil ik dat wel weten. Maar als ik de geschriften, imams en ayatollah's moet geloven (zoals een echt Moslim doet), dan heeft de moordenaar van Theo precies gedaan waar de Islam voor staat.
Gematigde Moslims? Prima, maar hoe weet ik dat? Als iemand zich katholiek noemt dan weet ik tenminste dat ie handelt naar de huidige katholieke kerk, en dat is een verlichtte kerk die niet meer dit soort wandaden aanhangt (en dan ben ik het nog niet altijd met ze eens, maar ieder z'n ding). Als een Christen zich Christen noemt dan weet ik waar dat voor staat, dat is een volgeling van de Christelijk kerk in zijn huidige vorm en ook die hangt niet meer dit soort wandaden aan.
Deze dader is meer Moslim dan de zogenaamde Moslims die zeggen dat ik hier de Islam niet op mag aankijken. Als je dat dan ook nog combineert met het feit dat alle Moslims voor elkaar op moeten komen onafhankelijk van hun onderlinge verschillen, dan heb je een behoorlijk kruidvat.
We bannen het nazisme ook uit, ik ben er voor omdat ook met de Islam te doen. Ben je gematigd prima, maar dat doe je dan maar prive, net zoals met nazis. Mocht er dan ooit een Islam ontstaan die wereldwijd wordt erkend als 'de Islam' en deze Islam respecteert de mensenrechten, dan heeft deze Islam net zoveel recht als welk ander geloof.
Maar zolang dat niet zo is, weg met de moskeeen en andere uitingen van Islam, zolang de Islamitsche leer niet vanzelfsprekend gematigd is kan je niet verwachtten dat die interpretatie door anderen eraan gegeven word. En nogmaals dit is dus niet op de mensen gericht, maar op de Islam als idealogie en ter voorkoming van nog meer ellende.
Kan jij ook gewoon discussieren of zit dat er niet in? Je hebt zelf de herseninhoud van een garnaal, eikel. Ik doe een VWO-opleiding, ben aardig ingeburgerd, en ben me heel erg bewust van de problemen en wil kijken wat voor oplossingen er zijn zonder dat er bloed valt. Maar ik ben dom? Juist ja, als jij dat denkt, jouw probleem.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:24 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ja, je zou het bijna verbieden he?
[..]
Ja, dat ligt waarschijnlijk aan jou ja.
[..]
Men neme Israel. Al vrij veel ervaring met Moslim extremisten. Denk je dat zij het leuk vinden om die mensen dood te maken of zou er misschien wel een andere reden zijn dat ze ze niet oppakken en berechten?
En of het nou makkelijk is of niet, eruit pikken zullen we ze. Om ze vervolgens een enkeltje Mohammed kado te doen.
[..]
Gegen die mauer!
Wat denk je nou zelf sok? Er zijn vele manieren om mensen te liquideren zonder bommen of geweren. Sterker nog, die moet je sowieso niet gebruiken vanwege het rumoer en de onrust die dat teweeg brengt.
Ik weet dat het misschien hard aankomt in je geitenwollen hersentjes, maar de oplossing voor dit probleem is er nou eenmaal niet 1 van pappen en nathouden.
En ja deze man heeft in feite het keizerrijk opgericht en altijd gewonnen.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:39 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Uit welk jaar komt dit stuk? 1915?
geen woorden maar daden, de politiek moet nu eerst maar eens laten zien dat het menens is.quote:Door Jozias van Aartsen
Gisterochtend om kwart voor negen werd in Amsterdam een terroristische aanslag gepleegd, met dodelijke afloop. De cineast Theo van Gogh is in koelen bloede geliquideerd door een in Amsterdam geboren soldaat van de Jihad. Verbijsterend: de gewelddadige intimidatie van de vrije meningsuiting door moslimstrijders komt ons land binnen. Wil deze politieke intimidatie niet systematisch onze democratie ontwrichten, dan zijn bewustwording en daadkracht vereist.
Bewustwording allereerst. We moeten goed beseffen dat hier iets nieuws is gebeurd. Het moslimfundamentalistische geweld in ons land overschrijdt nu de drempel van de dood. Uit de lucht vallen komt dit niet. Er waren al de dreigingen op internet, terreurcellen die banden hadden met de kapers van ‘9/11’, antisemitisch ‘vandalisme’ in Amsterdam-Noord. Maar met de moord op Van Gogh is een stap gezet die tot enkele jaren geleden voorbehouden leek aan landen als Algerije of Egypte. Daar werden honderden seculiere schrijvers, filmmakers, leraren en journalisten de afgelopen kwart eeuw vermoord door moslimstrijders. Stuk voor stuk uitgezocht op hun opvattingen. Individueel omgelegd , collectief geïntimideerd. Dat fenomeen bereikt nu Nederland. Jihad in het Oosterpark.
Het kabinet spreekt in zijn brief van gisteravond preuts van een ‘criminele daad’. Alom hoort men de kwalificaties: moord op een publieke persoonlijkheid, een strijder voor het vrije woord, te wijten wellicht aan een ‘verharding’ of ‘verruwing’ van het maatschappelijk klimaat. Daar zijn inderdaad andere recente voorbeelden van: zware criminelen die elkaar op straat liquideren, zinloos geweld, radicale milieu-activisten. Een groeiende groep mensen duldt geen tegenspraak meer en is bereid geweld te gebruiken. De grenzen van de democratische rechtsorde worden overschreden. Dat is onrustbarend.
Religieus geïnspireerd terrorisme past zo bezien in een maatschappelijke tendens. Maar we mogen niet aan de verleiding toe te geven het daartoe te reduceren. De Jihad is brisanter en gevaarlijker voor onze samenleving dan clubs als RaRa of Hells Angels. De ontkenningsfase moet zo langzamerhand over zijn. Een kleine groep jihadistische terroristen heeft het op de principes van onze samenleving voorzien. Daar valt niet mee te praten, zo merkte gisterochtend een getuige in de Linneausstraat – haar zoontje voor op de fiets. Daar valt niets aan te sussen en te pappen. Deze mensen willen onze samenleving niet veranderen, maar vernietigen. Wij zijn hun vijand. En dat hebben we sinds 1940 niet meer gezien.
Wie in de moord op Fortuyn de voorafschaduwing ziet van de moord op Van Gogh, vergeet iets. Die vergeet dat we het gisteren moesten stellen zonder de immense opluchting van de avond van de zesde mei – “gelukkig, de dader is een blanke Nederlander”. Terecht maant het kabinet tot kalmte. Stigmatisering van bevolkingsgroepen is een reëel gevaar. Maar stigmatisering voorkom je niet door sussende gesprekken met de vertegenwoordigers van de minderheden in Nederland. Nee, je moet de angel uit de oorzaak van het kwaad halen.
We moeten precies zijn. Aanslagen als die van gisteren worden niet gepleegd door een cultuur, religie of sociale groep. Ze worden gepleegd door radicale moslimstrijders met een fundamentalistische uitleg van de Koran, niet sporend met de uitleg van de overgrote meerderheid van de moslims. Deze strijders willen alles vernietigen waarvoor wij staan. “U houdt van het leven, wij van de dood”, klonk het op 11 maart 2004. Zij zijn bereid te sterven om – in Madrid, Londen of Amsterdam – de shariah in te voeren.
Om die kleine groep van radicaal-fundamentalistische moslims aan te pakken is daadkracht vereist. De Haagse focus ligt nu op de mogelijke nalatigheid van de AIVD. Daarover is het laatste woord zeker nog niet gezegd, maar tot nader order wachten we het onderzoek af.
Ook een bredere focus is nodig. Ik heb daar in de Kamer al eerder op gewezen. De kracht van de Jihad zit in ideeën. Net als de Koude Oorlog is de strijd tegen het moslimfundamentalisme daarom een ideeënstrijd. Het is zaak ideeën met ideeën te bestrijden: stimuleren van korankritiek en van vertalingen van westerse boeken in het Arabisch, het ijveren voor vrije pers en tegen anti-Westerse propaganda (zoals op Syrische en Egyptische staatszenders te zien valt).
Daadkracht ten slotte zit ook in het gebruiken van de wettelijke middelen die tot onze beschikking staan. De nieuwe wet terroristische misdrijven biedt openingen. Radicale moskeeën moeten worden gesloten (volgens de Telegraaf van heden frequenteerde de jihadist van gisteren de Amsterdamse El-Tawheed-moskee), radicale imams het land uitgezet en serieuzer moet worden bekeken hoe we geldstromen vanuit Saoedische extremistische hoek kunnen laten opdrogen.
De democratie moet inzien dat ze kwetsbaar is. Pas dan kan ze weerbaarheid tonen.
Jozias van Aartsen is voorzitter van de VVD-Tweede-Kamerfractie
lees ze even door, ik vind ze beide wel treffendquote:Reactie van Ayaan Hirsi Ali op de moord op Theo van Gogh
'Ik ben de dorpsgek, jij de afvallige vrouw'
Nu zijn er nog maar weinig moslimextremisten, maar hun potentiële invloed is veel te lang onderschat, vindt Ayaan Hirsi Ali.
Mijn eerste reactie van schok en ongeloof heeft het gevoel van intens verdriet de overhand gekregen. Ik ben verdrietig om de dood van Theo. Dat hij niet met zijn zoon naar Amerika kan verhuizen. Dat hij dood moest om de aandacht te vestigen op de aanwezigheid van individuen voor wie geloofsovertuiging vele malen meer waard is dan een mensenleven. Ik ben verdrietig omdat Nederland opnieuw zijn onschuld kwijt is, een onschuld waar Theo het exponent van was. De aanval op Amerika en Spanje werd weggerationaliseerd als iets wat daar kan gebeuren, niet hier. Theo's naïviteit was niet dat het hier niet kon gebeuren, maar dat het hem niet kon gebeuren. Hij zei: 'Ik ben de dorpsgek, die doen ze niets. Wees jij voorzichtig, jij bent de afvallige vrouw.' Ik ben verdrietig omdat mijn vrienden en ik hem niet kunnen feliciteren met zijn nieuwe film '0605', waar hij zo trots op was.
Maar ik ben ook woedend, dat hij dood is en dat ik leef. Ik weet dat ik leef omdat ik persoonsbeveiliging heb en hij dat niet had. Ik ben woedend dat hij een rituele slachting heeft moeten ondergaan. Ik ben woedend als ik luister naar de hoofdofficier van justitie die zegt geen aanwijzingen gehad te hebben om Van Gogh te beveiligen. Ik ben woedend op de zwakke smoes dat Van Gogh zelf geen beveiliging wilde, omdat ik weet dat mensen die gevaar lopen - politici - beveiliging wordt opgelegd. Niet alleen om hun leven, maar ook voor de openbare orde en nationale veiligheid. Het maakt je boos en machteloos om te zien hoe knullig de 'Amsterdamse driehoek' zich in bochten wringt om zich hieruit te redden.
Was de dood van Theo van Gogh te voorkomen? Waren er genoeg aanwijzingen om hem te gaan beveiligen? Op 30 augustus, één dag na de uitzending van Zomergasten met daarin 'Submission part 1', werd op het internetforum van de Muwahihidin De Ware Moslims de foto van Theo van Gogh (uit de Metro) onder een foto van mij (van de website van Nova) geplaatst. Boven mijn foto stond 'De Ongelovige Duivelse Mortadda' en mijn naam, boven zijn foto stond 'De Ongelovige Duivelse Spotter', Theo van Gogh. Er zijn toen 22 rechercheurs aan het werk gezet om te achterhalen wie dit gedaan heeft. Ik heb aangifte gedaan, ik ben gehoord, en de dader is veroordeeld tot negen maanden gevangenisstraf. Is Theo hier iets over gevraagd? Had niemand kunnen bedenken dat wraak op 'de ongelovige duivelse spotter' voor de hand lag, niet alleen wegens de film, maar ook omdat een van hen gevangen was gezet wegens een ongelovige duivels mortadda? Ik ben woedend erachter te komen dat de moordenaar van Theo van Gogh een bekende was van de AIVD - ik vermoed dat er een dom kunstmatig onderscheid werd gehanteerd tussen politici en opiniemakers.
Ik ben woedend omdat ik weet dat de dader niet alleen is: hij is lid van een netwerk van moslims die intens bezig zijn met hun geloof en allemaal rondlopen met voornemens om onschuldige mensen te doden, maar bovendien kon de dader zich voorbereiden te midden van vrienden en kennissen die zelf nooit iemand zouden vermoorden, maar het niet erg vonden dat Theo van Gogh gedood is.
Dat gegeven maakt de moord op Van Gogh zo anders dan de dreigementen van dierenactivisten tegen politici of de kogelbrieven voor politici. Deze laatste twee dreigingen zijn hanteerbaar. Islamitisch terrorisme, zowel in Nederland als daarbuiten, kan gedijen omdat het ingebed is in een grotere kring van eensgezinde medemoslims. Ik ben woedend dat dat gegeven maar niet wil doordringen tot de mensen die verantwoordelijk zijn voor onze veiligheid.
Ik voel me schuldig dat ik naar Theo ben gegaan met het script van 'Submission'. En dat hij daarom gedood is. Rationeel weet ik dat alleen de dader schuldig is aan zijn dood. Gevoelsmatig is dat verwarrend. Theo en ik hebben het uitvoerig gehad over de mogelijke consequenties voor ons beiden. Hij zei: 'Op het moment dat deze overwegingen je weerhouden van het uiten van je mening, is er toch geen vrijheid van meningsuiting? Dat is koren op de molen van de islamisten.'
Ik was bereid heel ver te gaan om mensen wakker te schudden: aan de ene kant de Nederlandse autoriteiten, die zich moeten realiseren dat de radicale islam en zijn aanhangers zich in Nederland hebben genesteld, en aan de andere kant de islamitische massa, die de lelijke moedervlekken van hun eigen godsdienst moeten leren zien. De islamitische massa zou zich moeten realiseren dat zijn achterstand niet zozeer ligt in het feit dat hun geloof in god verzwakt is, of dat ze door joden danwel andere ongelovigen gediscrimineerd worden, zoals de radicalen hen voorhouden, maar dat die achterstand deels aan henzelf ligt. De behandeling van het individu, de positie van de vrouw, het stichten van eigen ghetto's als islamitische scholen, het zijn verklaringen voor de eigen achterstand.
Op al deze punten was Theo het met mij eens. Sterker nog, op zijn manier en als cineast probeerde hij zoveel mogelijk de islamitische jeugd niet uit te sluiten maar hen aansluiting te geven. Zijn film Cool en de serie Najib en Julia zijn vanuit dat ideaal gemaakt. Ik voel me schuldig dat ik misbruik heb gemaakt van zijn gebrek aan angst, want ik wist dat wie aan de heilige schriften komt, meer gevaar loopt dan wie alleen columns schrijft. Ook wanneer die columns inhoudelijk pittig zijn.
Een mens is op een gruwelijke manier afgemaakt, alleen om wat hij vindt. Voor Nederland is dit relatief nieuw, maar in islamitische landen is het aan de orde van de dag. Nu een aanzienlijk deel de Nederlandse bevolking moslim is, is het tijd voor het kabinet en andere gezagsdragers om de gegronde angst van de 70 procent van de bevolking (zie het jongste SCP-rapport) serieus te nemen. Dat neemt niet weg dat we voortdurend moeten benadrukken dat het vandaag nog om een zeer klein deel van de islamitische medeburgers gaat, maar dat de potentiële invloed van extremisten binnen die groep groot is.
Ik zeg toch "het zou best kunnen"?"quote:Op woensdag 3 november 2004 18:39 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Jij wil weer oogkleppen op doen?? Al zou het niet zo zijn gebeurd als daar precies staat beschreven. Komt toch aardig in de richting??
zijn keel was niet doorgesneden zoals het AD suggereert.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:40 schreef Forumschorem het volgende:
En dit is wat voor reacties je krijgt onder een groot deel van de jeugdige (Marokkaanse) bevolking:
http://www.ad.nl/artikelen/Nieuws/1099379613242.html
Waarom laten ze die dader niet gewoon lekker doodbloeden, zoals die met van Gogh schijnbaar heeft gedaan? En waarom hebben ze daar niks van gezegd op de nieuwszenders?
het parool meldde het gister ook al, waar heb jij dan een bron die beweert dat zijn keel niet doorgesneden is ?quote:Op woensdag 3 november 2004 18:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
zijn keel was niet doorgesneden zoals het AD suggereert.
ja mensen die daar om de hoek wonen en daarbij waren voor het afgezet werd.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:51 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
het parool meldde het gister ook al, waar heb jij dan een bron die beweert dat zijn keel niet doorgesneden is ?
nee maar dat slaat toch totaal nergens op!quote:Op woensdag 3 november 2004 18:52 schreef http het volgende:
Björk had je liever gehad dat er een grote groep bij betrokken was?
Mooie post. En dit sterkt me alleen in mijn mening dat we desnoods zelf wat moord en doodslag moeten toepassen om dit in de toekomst te voorkomen.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:48 schreef Freeflyer het volgende:
bron: NRC Handelsblad, 3 november 2004
[..]
geen woorden maar daden, de politiek moet nu eerst maar eens laten zien dat het menens is.
[..]
lees ze even door, ik vind ze beide wel treffend
sorry voor de lap tekst![]()
en zo zijn er ook ooggetuigen die beweren dat de moordenaar stond te "hakken en zagen"quote:Op woensdag 3 november 2004 18:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
ja mensen die daar om de hoek wonen en daarbij waren voor het afgezet werd.
ik zou het niet weten maar de bronnen zeggen allemaal tegenstrijdige dingen. denk dat we over een week als die psycho begint te praten we meer zullen weten.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:54 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
en zo zijn er ook ooggetuigen die beweren dat de moordenaar stond te "hakken en zagen"
wie moet ik nu geloven dan ?
serieus?quote:Op woensdag 3 november 2004 18:56 schreef Modus het volgende:
Nu op Ned 2, de imam van de moskee waar de verdachte regelmatig zou komen. Zijn reactie: "Het was geen moord, het was een afrekening in het criminele circuit. Van Gogh heeft het uitgelokt."
yep ze hebben het er nu over. NL 2quote:Op woensdag 3 november 2004 18:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
serieus?![]()
Nou als je die smakeloze foto bij de telegraaf bekijkt hoef je geen kerngeleerde te zijn om te zien dat die man op beestachtige wijze is vermoord.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:54 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
en zo zijn er ook ooggetuigen die beweren dat de moordenaar stond te "hakken en zagen"
wie moet ik nu geloven dan ?
Mijn bek viel open, echt waar. TE IDIOOT VOOR WOORDEN! Daar zit nu het probleem....quote:Op woensdag 3 november 2004 18:56 schreef Modus het volgende:
Nu op Ned 2, de imam van de moskee waar de verdachte regelmatig zou komen. Zijn reactie: "Het was geen moord, het was een afrekening in het criminele circuit. Van Gogh heeft het uitgelokt."
wat een halve gare mongool ook . die mogen ze van mij ontslaan wat een tyfus lijer ook.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:58 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
yep ze hebben het er nu over. NL 2
Oppakken en die moskee met de grond gelijk maken.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:56 schreef Modus het volgende:
dit is ook weer te veel van het goede, als je er tegen bent, dan toch normaal, en niet zo extreem....quote:Beter Blank En Kaal Dan Illegaal We Krijgen In De Gaten Dat We Marrokanen Moeten Haten. Zie Je Een turk Of marokkaan Steek Hem Neer Of Rij Hem Aan. Groet Hem Met Je Rechterhand Kom Op Voor Je Vaderland
Geef dit door aan iedereen in je lijst en zet een X voor je naam in je msn dat jij er voor bent
kunnen we die gast niet mod maken van truth of zoietsquote:Op woensdag 3 november 2004 18:59 schreef Toyotomi het volgende:
[..]
Oppakken en die moskee met de grond gelijk maken.
Prachtig toch dit.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:56 schreef Modus het volgende:
Ik wacht al op de eerste.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:00 schreef mrkanarie het volgende:
krijg over msn al een bericht gestuurt:
[..]
dit is ook weer te veel van het goede, als je er tegen bent, dan toch normaal, en niet zo extreem....
Inderdaad, vanavond nog....quote:Op woensdag 3 november 2004 18:59 schreef Toyotomi het volgende:
[..]
Oppakken en die moskee met de grond gelijk maken.
En dan maar blijven praten over een dialoog. Je ziet nu hoe zijn imam sq paus er over denkt.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:56 schreef Modus het volgende:
Oppakken, uitzetten, moskee dichtquote:Op woensdag 3 november 2004 18:56 schreef Modus het volgende:
inderdaad wat een kontelikker ook. die imam moet heel snel opkankeren want door zijn geouwehoer krijg je straks misschien weer zo'n randdebiel die denkt effe iemand onder de zoden te kunnen leggen. en die moskee is niet voor het eerst in het nieuws en deze uitspraak staat niet op zioch. Die gast is wethouden moet nu zijn rug recht houden en de gemeenschap een dienst doen of daar ophoeren samen met die imam van hem.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:01 schreef milagro het volgende:
JEZUS wat een slappe LUL die Aboutaleb.
Zie je die baardman vd Tawheed moskee dat Nederland zijn mond moet houden over vrijheid v meningsuiting want we zijn geen heilig land, Irak is heiliger (:? who the fuck cares!), de imam zegt dat het geen moord was maar een afrekening, keurt de moord niet af dus, Cohen moet ook gaan oppassen en dan wordt Aboutaleb naar zijn mening gevraagd, zegt wel dat die iman in het verleden bij een foute organisatie zat, wilt die verder geen commentaar leveren behalve dat hij het jammer vindt dat die imam zo in beeld wordt gebracht.
Ik word hier zo schijtziek van.
Laat de baardaap lekker zijn koffers pakken en oprotten naar een heilig land.
Wat doen die mensen hier dan in godsnaam als het hier zo zondig is allemaal.
In het heilige Irak is nog ruimte zat, al die extremisten met oogkleppen erin, Amerikanen eruit en laten ze dan niet vergeten de deur dicht te doen.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:01 schreef milagro het volgende:
Mjah... wat een debiel.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:01 schreef milagro het volgende:
JEZUS wat een slappe LUL die Aboutaleb.
Zie je die baardman vd Tawheed moskee dat Nederland zijn mond moet houden over vrijheid v meningsuiting want we zijn geen heilig land, Irak is heiliger (:? who the fuck cares!), de imam zegt dat het geen moord was maar een afrekening, keurt de moord niet af dus, Cohen moet ook gaan oppassen en dan wordt Aboutaleb naar zijn mening gevraagd, zegt wel dat die iman in het verleden bij een foute organisatie zat, wilt die verder geen commentaar leveren behalve dat hij het jammer vindt dat die imam zo in beeld wordt gebracht.
Idd en dit speelt bij veel marokkanen. Ik zag vandaag groepje marokkanen staan op station in Eindhoven. Lagen kranten van Metro met het lijk van van Gogh en ze stonden allemaal te lachen ernaar.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:01 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Prachtig toch dit.Ga maar door jongens, jullie tekenen je eigen doodvonnis.
Land uitdonderen die gast.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:06 schreef milagro het volgende:
Hij zegt verdorie ook nog eens dat Cohen heel goed moet gaan oppassen.
Ja joh, geef even een voorzet, godsdienstwaanzinnige randedebiel.
zeggen we dan dat hij dat niet mag zeggen ?quote:Op woensdag 3 november 2004 19:05 schreef flugeltje het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen, maar valt deze uitspraak niet ook onder de vrijheid van meningsuiting?
Verder vind ik ook dat een dergelijk figuur niet geschikt is als leiderfiguur. Sommige mensen zullen in deze uitspraak een goedkeuring zien en wellicht gaan verzinnen hoe ze de volgende keer de imam tevreden kunnen stellen...
ja hij heeft recht 0p een eigen mening maar hij zit wel in een positie die wel invloed heeft op zijn bezoekers en zijn moskee komt wel heel vaak negatief in het nieuws. Verder is het zo dat hij een functie heeft die verzoenend is en als hij echt zijn mening op die manier kwijt wil gaat hij maar voor de metro columns schrijven en dan kan hij inhakken op homo's en nederlanders maar niet zolang hij een status positie heeft binnen de moskeegangers daar . dan hoort hij het goede voorbeeld te geven en niet als een clown te reageren.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:05 schreef flugeltje het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen, maar valt deze uitspraak niet ook onder de vrijheid van meningsuiting?
Verder vind ik ook dat een dergelijk figuur niet geschikt is als leiderfiguur. Sommige mensen zullen in deze uitspraak een goedkeuring zien en wellicht gaan verzinnen hoe ze de volgende keer de imam tevreden kunnen stellen...
het is hier geen R&P hoorquote:Op woensdag 3 november 2004 19:08 schreef milagro het volgende:
[..]
zeggen we dan dat hij dat niet mag zeggen ?
ik vraag me af wat die mongool hier doet nog in dit verdorven land en waarom Aboutaleb zich niet wat duidelijker uitspreekt tégen deze imam, laffe lul
Dat ben ik wel met je eens. Als je het zo duidelijk niet eens bent met de wetten en regels zoals die hier gelden en je ook niet van plan bent jezelf aan die wetten en regels te houden hoor je hier ook niet thuis. Aanpassen of opkrassen zou ik zeggen....quote:Op woensdag 3 november 2004 19:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat die mongool hier doet nog in dit verdorven land en waarom Aboutaleb zich niet wat duidelijker uitspreekt tégen deze imam, laffe lul
Ach de beeldenstorm is ook een mooi middel geweest om het katholiek geloof uit Nederland te weren. En de mooie resultaten daarvan zien we nu nog steeds doorwerken.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:07 schreef Cheese het volgende:
Het duurt niet lang meer. Dan is het inferno in Nederland.
Idd wat die vent hier doet is echt ongelofelijk. Hypocriet mannetje. Hele dag zeiken hoe kut nederland wel niet is met al die homo's en ongelovigen. Maar wel hier blijven met zijn lelijke kutkop en zijn kut geloof. Wat een stomme flikker.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Als je het zo duidelijk niet eens bent met de wetten en regels zoals die hier gelden en je ook niet van plan bent jezelf aan die wetten en regels te houden hoor je hier ook niet thuis. Aanpassen of opkrassen zou ik zeggen....
wishfull thinking?quote:Op woensdag 3 november 2004 19:12 schreef Forumschorem het volgende:
Hier gaan rellen van komen.
quote:Op woensdag 3 november 2004 19:12 schreef Toyotomi het volgende:
[..]
Ach de beeldenstorm is ook een mooi middel geweest om het katholiek geloof uit Nederland te weren. En de mooie resultaten daarvan zien we nu nog steeds doorwerken.
wat moet cohgen doen mafketel . het gaat om zijn bezoekers die moeten zo'n gast eruit kunnen kankeren.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:10 schreef TGV2 het volgende:
Ach Cohen gaat weer eens een kopje drinken in een moskee en het komt allemaal weer goed![]()
exact, lekkere bezinnende uitspraken over verdraagzaamheid en goed doen, zo tijdens de ramadanquote:Op woensdag 3 november 2004 19:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
ja hij heeft recht 0p een eigen mening maar hij zit wel in een positie die wel invloed heeft op zijn bezoekers en zijn moskee komt wel heel vaak negatief in het nieuws. Verder is het zo dat hij een functie heeft die verzoenend is en als hij echt zijn mening op die manier kwijt wil gaat hij maar voor de metro columns schrijven en dan kan hij inhakken op homo's en nederlanders maar niet zolang hij een status positie heeft binnen de moskeegangers daar . dan hoort hij het goede voorbeeld te geven en niet als een clown te reageren.
Achterban is inderdaad belangrijker dan de rest van fatsoenlijk denkend Nederlandquote:Op woensdag 3 november 2004 19:13 schreef Eightball het volgende:
Tja, Aboutaleb moet zijn achterban ook te vriend houden..
Ja, de 80-jarige oorlog was geweldig... grote klassequote:Op woensdag 3 november 2004 19:12 schreef Toyotomi het volgende:
[..]
Ach de beeldenstorm is ook een mooi middel geweest om het katholiek geloof uit Nederland te weren. En de mooie resultaten daarvan zien we nu nog steeds doorwerken.
Het droppen van een neutronen bom ben je vergeten.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:04 schreef Adagio het volgende:
[..]
In het heilige Irak is nog ruimte zat, al die extremisten met oogkleppen erin, Amerikanen eruit en laten ze dan niet vergeten de deur dicht te doen.
Tja iedereen weet gewoon dat jij 100% gelijk hebt. Alleen sommige willen die gevoelens nog niet prijs gevenquote:Op woensdag 3 november 2004 19:14 schreef SingleCoil het volgende:
Iedereen kan mij argumenteren wat 'ie wil. Feit blijft dat een marokaanse islamitische jongen Theo heeft afgeslacht omdat hij ook eens lekker de islamitische jihad-terrorist wilde uithangen. Mag iedereen roepen dat dat niet bewezen is, onschuldig tot bewezen enzo...prima..veel succes. Zo zit het natuurlijk wel.
Ik ben gewoon vreselijk kwaad dat dit soort onzinnige flauwelkul gewoon bij mij in de stad gebeurt. Eergisteren was ik een genuanceerde poldermodeller, vandaag ben ik een islamietenhater. Dat heeft 'ie dus in ieder geval voor elkaar gekregen. Goed werk, man!
Eergisteren dacht ik dat je met dialoog alles op kon lossen, dat mensen het recht moesten hebben om hun mening te uiten en dat we andere onbeperkt moeten respecteren om hun cultuur en hun religie. Vandaag wil ik dat al die k*****rmarokanen gewoon oprotten, niks discussie en integratiebeleid, niks genuanceerde denkbeeld en wederzijds respect.
Ik ben er wel klaar mee. Als iedereen het recht heeft op zijn mening, dan ik ook op de mijne. Oprotten dus. Nederland is een fijner land zonder al die buitenlanders. Is dat discriminatie ? Het zij zo. Heb ik ook recht op dan toch ? Of moet ik eerst iemand z'n keel afsnijden voor ik serieus genomen wordt ? Of moeten die k****rmarokanen eerst nog wat andere nekken doorsnijden voor ik serieus genomen wordt ? Dat laatste kun je op wachten denk ik.
Het enige dat onze 'multiculturele samenleving' nog zou kunnen redden is een ondubbelzinnig en overduidelijke handelen door de islamieten in nederland dat mij het gevoel zou geven dat ik het mis heb. En dat gaat wel wat verder dan roepen "dat we het ook zo erg vinden". Liever de hoofden van een hondertal extremisten op een stok voor de moskee, dat geeft ten minste een duidelijk signaal.
En ja, ik ben boos, heel boos!
noot: waar k*****r staat bedoel ik "kanker". Maar je moet uitkijken wat je zegt, tegenwoordig, zeker als je in amsterdam woont...
I disagree. Geef mij maar een katholiek stadje, gezellig, geen incestueuze praktijken, genoeg feesten.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:12 schreef Toyotomi het volgende:
vraag me altijd af waarom er van die ballensjouwers in de politiek zitten of van die extreme rand debielen . nooit mensen die gewoon vertolken wat er leeft.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:14 schreef Adagio het volgende:
[..]
Achterban is inderdaad belangrijker dan de rest van fatsoenlijk denkend Nederland
WTFquote:Beter Blank En Kaal Dan Illegaal We Krijgen In De Gaten Dat We Marrokanen Moeten Haten. Zie Je Een turk Of marokkaan Steek Hem Neer Of Rij Hem Aan. Groet Hem Met Je Rechterhand, Kom Op Voor Je Vaderland Geef dit door aan iedereen in je lijst en zet een X voor je naam in je msn dat jij hier voor bent We zullen eens laten zien van wie dit land is.
Hmm ze passen zich niet aan. Dus eigenlijk moet je hun taal spreken. Fiets achter die imam aan en schiet en steek hem kapot. Dat is de taal die zij spreken. Lekker beetje aanpassen aan die cultuur enzo weet je wel.....quote:Op woensdag 3 november 2004 19:17 schreef Meh7 het volgende:
De imam zegt wat, en gelijk moet hij dood of uit Nederland gezet worden en de moskee met de grond gelijk.
Lekkere vrijheid van meningsuiting, geldt alleen als je moslims geitenneukers noemt?
Of waar de politie bij loopt, je bent een racist. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:14 schreef SingleCoil het volgende:
noot: waar k*****r staat bedoel ik "kanker". Maar je moet uitkijken wat je zegt, tegenwoordig, zeker als je in amsterdam woont...
Idd want Nederland was daarna wel de grootste supermacht ter wereld. En de grootste militaire macht. Wees trots op je land sukkel.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:17 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, de 80-jarige oorlog was geweldig... grote klasse
Leert den Nederlander kennenquote:Op woensdag 3 november 2004 19:17 schreef Meh7 het volgende:
De imam zegt wat, en gelijk moet hij dood of uit Nederland gezet worden en de moskee met de grond gelijk.
Lekkere vrijheid van meningsuiting, geldt alleen als je moslims geitenneukers noemt?
quote:Op woensdag 3 november 2004 19:17 schreef Cheese het volgende:
katholiek
Que?quote:geen incestueuze praktijken
We leven in Nederland, jij achterlijke. Artikel 7 grondwet.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:18 schreef Halfgedraaide het volgende:
Hmm ze passen zich niet aan. Dus eigenlijk moet je hun taal spreken. Fiets achter die imam aan en schiet en steek hem kapot. Dat is de taal die zij spreken. Lekker beetje aanpassen aan die cultuur enzo weet je wel.....![]()
Hij heeft inderdaad het recht om te zeggen wat hij denkt.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:17 schreef Meh7 het volgende:
wat nou man hij moet gewoon zinnige dingen zeggen of optyfen daar. imam mijn ass hij behoort die titel niet eens te krijgen.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:17 schreef Meh7 het volgende:
Ja dat weet ik. Maar zij lijken dat niet te beseffen. Vandaar dat ik dat voorstel aan je deed.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
We leven in Nederland, jij achterlijke. Artikel 7 grondwet.
quote:Op woensdag 3 november 2004 19:19 schreef Toyotomi het volgende:
[..]
Idd want Nederland was daarna wel de grootste supermacht ter wereld. En de grootste militaire macht. Wees trots op je land sukkel.
als iemand tegen vrijheid van meningsuiting is, hoef je hem ook niet meer te horen.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:19 schreef Gallo het volgende:
Leert den Nederlander kennenVrijheid tot z'n eigen achtertuin, en dan hypocriet huilen om de vrijheid van meningsuiting.
wensen wij die man dood, Oh Gallo!?quote:Op woensdag 3 november 2004 19:19 schreef Gallo het volgende:
[..]
Leert den Nederlander kennenVrijheid tot z'n eigen achtertuin, en dan hypocriet huilen om de vrijheid van meningsuiting.
Ik heb het niet over zijn imam-zijn, ik keur ook niet goed wat hij zegt ofzo. Ik vind het raar dat als er een andere geluid is mensen opeens niet meer achter de vrijheid van meningsuiting staan.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:21 schreef Chadi het volgende:
wat nou man hij moet gewoon zinnige dingen zeggen of optyfen daar. imam mijn ass hij behoort die titel niet eens te krijgen.
en als het hem niet zint legt hij die functie neer en dan mag hij op de dam gaan roepen wat hij wil.
Daar dacht ik ook al aan. Gewoon zeggen dat het een afrekening in het criminele circuit was, en dat hij uitgelokt had. Thuis kun je dan nog ff lekker je vrouw slaan en tegen die tijd is het toch al donker en mag je weer flink vreten. Tenzij je vrouw het aan heeft laten branden, dan mag je nog een keer slaan...quote:Op woensdag 3 november 2004 19:18 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Hmm ze passen zich niet aan. Dus eigenlijk moet je hun taal spreken. Fiets achter die imam aan en schiet en steek hem kapot. Dat is de taal die zij spreken. Lekker beetje aanpassen aan die cultuur enzo weet je wel.....![]()
De imam heeft aanhangers.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:17 schreef Meh7 het volgende:
de Imam vond dat anders een uitstekende manier van doen, hoor.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
We leven in Nederland, jij achterlijke. Artikel 7 grondwet.
Ik denk dat hij inderdaad doelt op de doodsverwensingen even hier boven. Niet op jouw opmerkingen natuurlijk. Gezien de recente ontwikkelingen misschien te verklaren, maar als je erover nadenkt natuurlijk wel vrij dubbel.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:23 schreef milagro het volgende:
[..]
wensen wij die man dood, Oh Gallo!?
hij keurt een afslachting goed, mogen wij daar ajb commentaar opleveren?
mogen wij ons ajb afvragen wat die man hier nog doet?
mogen wij ajb onze vraagtekens zetten bij een IMAM nota bene, die haat zaait, een Cohen zegt dat ie moet gaan oppassen!
Onzin!quote:Op woensdag 3 november 2004 19:23 schreef Meh7 het volgende:
Ik heb het niet over zijn imam-zijn, ik keur ook niet goed wat hij zegt ofzo. Ik vind het raar dat als er een andere geluid is mensen opeens niet meer achter de vrijheid van meningsuiting staan.
In een democratie mag je anti-democratische gevoelens hebben, in onze constitutionele monarchie republikeinse gevoelens, en in een land waar vrijheid van meningsuiting is mag je daar tegen zijn. Je mag zelfs in een westers land anti-westerse gevoelens hebben. Dat het mij niet leuk lijkt om in een land te leven waar je tegen bent is een ander verhaal, maar een vrije keuze.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:22 schreef Cheese het volgende:
[..]
als iemand tegen vrijheid van meningsuiting is, hoef je hem ook niet meer te horen.
simpel
Ik ga niet kijken denk ik, loop me nu al helemaal op te vreten.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:25 schreef Eightball het volgende:
In het RTL-nieuws van half acht gaan ze dieper in op de dader en zijn achtergronden.
waar wordt hier gezegd dat die man zijn bek moet houden?quote:Op woensdag 3 november 2004 19:23 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over zijn imam-zijn, ik keur ook niet goed wat hij zegt ofzo. Ik vind het raar dat als er een andere geluid is mensen opeens niet meer achter de vrijheid van meningsuiting staan.
quote:Op woensdag 3 november 2004 19:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
De imam heeft aanhangers.
Van Gogh ook.
De imam zet aan tot haat.
Van Gogh ook.
De Imam leeft nog.
Van Gogh niet.
Zie je het verschil?
Wat anderen, inclusief moslim-vriendjes, van mij denken is op dit moment absoluut irrelevant. Wat wij van moslims denken is veel relevanter.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:19 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Of waar de politie bij loopt, je bent een racist. Gefeliciteerd.
Nee, als men Nieuw-Amsterdam niet had geruild voor een stompzinnig kruideneilandje was Amerika nu Nederlandstalig. En ja, NL was toen het rijkste land in West-Europa en daarom wellicht wel in de wereld.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:19 schreef Toyotomi het volgende:
[..]
Idd want Nederland was daarna wel de grootste supermacht ter wereld. En de grootste militaire macht. Wees trots op je land sukkel.
Niet?quote:Op woensdag 3 november 2004 19:24 schreef Oblivion het volgende:
De imam heeft aanhangers.
Van Gogh niet.
Hoe zet je aan tot haat als je zegt dat je vindt dat het een afrekening in criminele circuit was? En van Gogh zette niet aan tot haat? Die man zette zeker aan tot haat tegen moslims, hij kon het alleen mooi verwoorden.quote:De imam zet aan tot haat.
Van Gogh niet.
quote:De Imam leeft nog.
Van Gogh niet.
Zie je het verschil?
Nee, ik zie mensen die hem monddood willen maken. Ik denk ook niet dat die mensen op de dam staan mocht zo'n figuur om zeep komen. Nogal hypocriet, is het niet ?quote:Op woensdag 3 november 2004 19:23 schreef milagro het volgende:
[..]
wensen wij die man dood, Oh Gallo!?
Dat leuke land zonder moslims is een illusie. Dus welcome to realityquote:Op woensdag 3 november 2004 19:26 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Wat anderen, inclusief moslim-vriendjes, van mij denken is op dit moment absoluut irrelevant. Wat wij van moslims denken is veel relevanter.
Ik ben boos. Racist of niet, who cares ? Nederland is een leuker land zonder moslims. Ik wil graag in een leuker land wonen. Arrest me!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |