abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22964680
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 22:44 schreef Tarak het volgende:

[..]

Nou, ik ben blij dat je je niet door goedkoop sentiment laat leiden. Ik ben blij te zien dat er mensen die geloven in een rechtsstaat en streven naar het behoud en verbetering daarvan.

Rechtbanken maar afschaffen? Scheelt veel geld............

Ik ben helemaal voor een dictatuur als het maar mijn type dictatuur is.

Ik vind het jammer dat de meesten zo zwak zijn tegenover dit soort gastjes. Ze moeten gewoon een voorbeeld nemen aan Volkert.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 23:31:42 #52
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_22965110
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 23:11 schreef Skyclad het volgende:

[..]

Ik ben helemaal voor een dictatuur als het maar mijn type dictatuur is.

Ik vind het jammer dat de meesten zo zwak zijn tegenover dit soort gastjes. Ze moeten gewoon een voorbeeld nemen aan Volkert.
Het is niet grappig. Zo'n opmerking vind ik nu sneu, dom en gevaarlijk.

If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_22965804
Dus hij leeft nog?

pi_22965864
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 00:06 schreef Youssef het volgende:
Dus hij leeft nog?

Ik was ook teleurgesteld.
  zondag 31 oktober 2004 @ 00:16:25 #55
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_22965994
Youssef en Meh7 hebben nog een pittige inburgeringscursus te gaan waarin de begrippen rechtsstaat, democratie, geweldsmonopolie en vrijheid van meningsuiting een belangrijke rol spelen.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_22966115
Het begrip "iemand op de kast jagen" kennen ze echter wel goed, en je trapt er met open ogen in. Naïviteit is hopelijk niet iets Nederlands.
pi_22966116
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 00:09 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik was ook teleurgesteld.
Ik ook
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_22966143
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 16:45 schreef Hik het volgende:
Ik zou Michiel Smit ook mijn wijk uitjagen...
Jep .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_22966338
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 00:16 schreef Tarak het volgende:
Youssef en Meh7 hebben nog een pittige inburgeringscursus te gaan waarin de begrippen rechtsstaat, democratie, geweldsmonopolie en vrijheid van meningsuiting een belangrijke rol spelen.
Inburgering Ik ben gewoon een Hollandse jongen, dus ik bepaald mede in hoeverre iets als 'normaal' beschouwd wordt.
pi_22966484
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 00:16 schreef Tarak het volgende:
Zou je dat ook zeggen als ik een blond icoon had en mijn nickname kees was?
  † In Memoriam † zondag 31 oktober 2004 @ 00:46:55 #61
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_22966537
Alles is wel weer gezegd.

slotje
  zondag 31 oktober 2004 @ 00:47:53 #62
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_22966556
Domme actie.

Michiel Smit heeft een legale mening en die zou hij moeten kunnen uiten. De anti-fascisten blijken voor de zoveelste keer weer fascistische middelen te moeten gebruiken. Als ze denken dat hij wettelijke grenzen overtreedt, dan moeten ze maar naar de rechter stappen; als ze vinden dat zijn mening wettelijk verboden zou moeten zijn, dan moeten ze maar via de politiek hun doelen proberen te verwezenlijken. Niet op een misdadige manier zoals ze het nu doen die dus ook nog contraproductief is want zo geef je Michiel Smit alleen maar media-aandacht en sympathie. Iets wat ik deze rechts-radicale xenofoob niet gun.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')