Ik ben helemaal voor een dictatuur als het maar mijn type dictatuur is.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:44 schreef Tarak het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij dat je je niet door goedkoop sentiment laat leiden. Ik ben blij te zien dat er mensen die geloven in een rechtsstaat en streven naar het behoud en verbetering daarvan.![]()
Rechtbanken maar afschaffen? Scheelt veel geld............
![]()
Het is niet grappig. Zo'n opmerking vind ik nu sneu, dom en gevaarlijk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:11 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor een dictatuur als het maar mijn type dictatuur is.
Ik vind het jammer dat de meesten zo zwak zijn tegenover dit soort gastjes. Ze moeten gewoon een voorbeeld nemen aan Volkert.
Ik was ook teleurgesteld.quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:06 schreef Youssef het volgende:
Dus hij leeft nog?
Ik ookquote:Op zondag 31 oktober 2004 00:09 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik was ook teleurgesteld.
Jepquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:45 schreef Hik het volgende:
Ik zou Michiel Smit ook mijn wijk uitjagen...
Inburgeringquote:Op zondag 31 oktober 2004 00:16 schreef Tarak het volgende:
Youssef en Meh7 hebben nog een pittige inburgeringscursus te gaan waarin de begrippen rechtsstaat, democratie, geweldsmonopolie en vrijheid van meningsuiting een belangrijke rol spelen.
Zou je dat ook zeggen als ik een blond icoon had en mijn nickname kees was?quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:16 schreef Tarak het volgende:
Youssef en Meh7 hebben nog een pittige inburgeringscursus te gaan waarin de begrippen rechtsstaat, democratie, geweldsmonopolie en vrijheid van meningsuiting een belangrijke rol spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |