Wat bedoel je? Ik zie niks raarsquote:Op woensdag 3 november 2004 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is er met Bouma aan de hand in die banner
quote:Op woensdag 3 november 2004 14:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij Sibon mag dat
Helemaal mee eens. Het is en blijft een speler van PSV. Zolang hij dingen doet die door de beugel kunnen heeft hij recht op steun van ons psv-supporters. In ieder geval is uitfluiten erg ongepast.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]je fluit of het hele team uit of niet. Alleen bij hoge uitzondering mag je één speler van je team uitfluiten (bijvoorbeeld als hij openlijk toegeeft graag naar ajax te willen). Maar ik zal nooit één enkele speler utifluiten!
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik fluit niemand uit maar zingen voor VonLanthen is 100% terecht
we kunnen het nog wel met elkaar eens zijn, ik vind het ook jammer dat hij er niet eerder kwam, want zodra hij mee speelde werd hij meteen gevaarlijk......quote:Op woensdag 3 november 2004 16:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik fluit niemand uit maar zingen voor VonLanthen is 100% terecht
quote:3/11/2004 - Marca: Van Bommel eerste belangrijke target voor Real voor volgend seizoen
(Van onze verslaggever RvW)
Na de Italiaanse media (Lazio) en de Duitse media (Borussia Dortmund, voor 1,8 miljoen in de winter) prijkt de naam van Mark van Bommel vandaag ook in de Spaanse media. De Spaanse sportkrant Marca meldt dat technisch directeur Butragueño van Real Madrid Mark van Bommel heeft aangemerkt als eerste belangrijke target voor het volgende seizoen. Om de dan transfervrije speler niet mis te lopen zou Butragueño de president van Real Madrid verzocht hebben niet te lang te wachten alvorens de onderhandelingen te beginnen.
Die vlag heb ik ook nog gezien, schuin onder mijquote:"Rubbereend groet de andere Fokkers in het stadion"
k stond in vak W vlakbij de trap tussen W en V vlak voor een Ierse PSVfan met een grote Iesre vlag. ongeveer op 3/4 van het van het vak(qua hoogte dan) en jij?
Heeft ie dat gister gezongen dan?quote:Op woensdag 3 november 2004 17:12 schreef Djekko het volgende:
Arie Ribbens was trouwens echt stoer, met zijn vertolking van Brabantse Nachten
[..]
Die vlag heb ik ook nog gezien, schuin onder mij
Dat lijkt me ook niet nee, Djekko is een beetje in de warquote:Op woensdag 3 november 2004 17:21 schreef Bos81 het volgende:
en een vertolking? Dat zeg je toch als een artiest een nummer zingt dat niet van hem is?
Ik vond em ook geweldig!quote:Op woensdag 3 november 2004 17:12 schreef Djekko het volgende:
Arie Ribbens was trouwens echt stoer, met zijn vertolking van Brabantse Nachten
Ja kan wel, je snapt wat ik bedoel in ieder gevalquote:Op woensdag 3 november 2004 17:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heeft ie dat gister gezongen dan?
en een vertolking? Dat zeg je toch als een artiest een nummer zingt dat niet van hem is?
Ja tuurlijk, maar misschien dat je niet wist dat Ribbens de zanger is van Brabantse Nachten.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:27 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ja kan wel, je snapt wat ik bedoel in ieder geval
dat moet een wedstrijd worden om ons doelpuntenaantal op te krikkenquote:Op woensdag 3 november 2004 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar misschien dat je niet wist dat Ribbens de zanger is van Brabantse Nachten.
Maar laten we het weer over PSV hebben.
Zondag naar FC Den Bosch. Moeten gewoon 3 punten worden. Puntverlies zou, met alle respect voor FC Den Bosch en de trouwe fans die hier komen, gewoon een wanprestatie van PSV betekenen
Dat zie ik eigenlijk in Den Bosch niet zo snel gebeuren. In Eindhoven wordt het waarschijnlijk wel 7-0 of 8-0. Maar ik verwacht zondag hooguit 3 doelpunten verschil. Maar laten we hopen op mijn ongelijkquote:Op woensdag 3 november 2004 17:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat moet een wedstrijd worden om ons doelpuntenaantal op te krikken
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat moet een wedstrijd worden om ons doelpuntenaantal op te krikken
Wat een zinvolle post.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV moet gewoon nog minimaal een wedstrijd de nul houden en na een een droge september en oktober ook gaan voor een droge November![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zinvolle reactiequote:Op woensdag 3 november 2004 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat een zinvolle post.
Deze is ook alweer zo zinvol.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zinvolle reactie
en dat zullen de fans zeker waarderenquote:Op woensdag 3 november 2004 19:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Die laten ze bij PSV toch niet gaan, liever goede prestaties behalen en daarmee geld verdienen. Dan een paar centen voor van Bommel en mindere prestaties na de winterstop.
was dat niet iets van ¤ 0,70 cent ???quote:Op woensdag 3 november 2004 19:16 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
en dat zullen de fans zeker waarderen
en volgende keer sms ik ook
hoeveel kost dat rubbereendje?
oo dat vind ik ook bestquote:Op woensdag 3 november 2004 19:28 schreef rubbereend het volgende:
geen diee hoeveel t kost?volgende keer sms k wel, zullen we verstoppertje spelen, vind me maar
maar ben meer van de rechter doelpaal
op het einde vande competitie wordt deze uitspraak dan gedaan, als Ajax wonder boven wonder 1 punt boven PSV komen te staanquote:Op woensdag 3 november 2004 20:15 schreef Spideyman het volgende:
zul je zien dat beiden geen punten krijgen, omdat PSV-supporters de ADO-aanhang hebben "uitgedaagd".
quote:Op woensdag 3 november 2004 20:11 schreef cultheld het volgende:
Zou de KNJB een trucje aan 't bedenken zijn om ons te naaien?
les 1, geloof nooooooit de knvbquote:Op woensdag 3 november 2004 22:18 schreef Djekko het volgende:
4 weken om te zeggen dat de uitslag gewoon hetzelfde blijftEn dan nog te bedenken dat de KNVB zei dat ze nog voor het weekend van die week uitspraak zouden doen
een beetje uit t raam kijken, tis ook zo mooi daar in de zeister bossenquote:Op woensdag 3 november 2004 23:54 schreef pascalheister het volgende:
duurt idd erg lang met die uitslag, wat doen ze de hele dag daar bij de knvb ?
Dat smsje zag ik ook!quote:Op woensdag 3 november 2004 17:12 schreef Djekko het volgende:
Gisteren een leuke avond gehadLeuke eerste helft gezien, matige 2e helft. Vooral van Van Bommel. Wel een bar slechte scheids leek het op sommige momenten, maar dat kon aan aan mij liggen. Ik zag trouwens het SMS'je van rubbereend nog net
Ik zag op het eind nog net het woord medefokkers
Die vlag heb ik ook nog gezien, schuin onder mij
heb m 2 keer verstuurd, een aan t begin van de wedstrijd (vooraf geloof k) en een keertje aan t einde van de rustquote:Op donderdag 4 november 2004 00:19 schreef Blueman het volgende:
Viel me gewoon op!
Kan niet zeggen wanneer dat was, volgens mij voor dat gevalletje " balletje erover"
Dan heb ik die aan het einde van de rust gezien...quote:Op donderdag 4 november 2004 00:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb m 2 keer verstuurd, een aan t begin van de wedstrijd (vooraf geloof k) en een keertje aan t einde van de rust
toch is dat wel grappig dat smsen, alleen dat ge"ik hou van je" word k wel een beetje zat. Volgens mij verdienen ze er bij PSV ook leuk aanquote:Op donderdag 4 november 2004 00:24 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dan heb ik die aan het einde van de rust gezien...
Stond toen te kijken want naast me waren ze er ook naartoe aan het smsen...
De bijverdiensten zijn volgens mij wel leuk ja...quote:Op donderdag 4 november 2004 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toch is dat wel grappig dat smsen, alleen dat ge"ik hou van je" word k wel een beetje zat. Volgens mij verdienen ze er bij PSV ook leuk aan
quote:Op donderdag 4 november 2004 00:28 schreef pascalheister het volgende:
ben trouwens ook met de nieuwe banner bezig, laat deze week nog wel ff een preview zien denk ik
Laat me de verandering raden. Puntsgrootte 72:quote:Op donderdag 4 november 2004 00:28 schreef pascalheister het volgende:
ben trouwens ook met de nieuwe banner bezig, laat deze week nog wel ff een preview zien denk ik
eerst maar eens halen, heb er nog steeds niet alle vertrouwen in. Er komen nog steeds 2 lastige wedstrijdenquote:Op donderdag 4 november 2004 00:38 schreef twi het volgende:
[..]
Laat me de verandering raden. Puntsgrootte 72:
TWEEDE RONDE CHAMPIONS LEAGUE 2004-2005
dat hoorde k ook, k moest er hartelijk om lachenquote:Op donderdag 4 november 2004 00:47 schreef Blueman het volgende:
Vond dat Zoetebier-liedje gisteren wel errug flauw gevonden:
"Een Zoetebier
Twee Zoetebier
Een, Twee, Drie, Vier Zoetebier!"
Wel een beetje kansloosquote:Op donderdag 4 november 2004 00:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat hoorde k ook, k moest er hartelijk om lachenerg grappig gevonden. had er zelf nog niet eens aan gedacht
k vind dat er überhaupt niet echt voor zoetebier gezongen hoeft te worden..... maargoedquote:Op donderdag 4 november 2004 00:49 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wel een beetje kansloos
Hoop dat die niet "standaard" gaat worden...
Heb niet meegekregen wat hij deed..quote:Op donderdag 4 november 2004 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k vind dat er überhaupt niet echt voor zoetebier gezongen hoeft te worden..... maargoed
zn reactie na t extra grote gejuich vlak an zn slippertje vond k ook een beetje jammer
dr was ook nogal wat te doen aan het hek.quote:Op donderdag 4 november 2004 00:56 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heb niet meegekregen wat hij deed..
Stond beetje aan het hek en was beetje druk aan dat hek, dus was me wel een beetje ontgaan.
Het slippertje zelf niet... kreeg zowat een hartverlamming
Mja okay!quote:Op donderdag 4 november 2004 00:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dr was ook nogal wat te doen aan het hek.
hij keek naar t publiek en reageerde in de zin, dat is ook wat overdreven, dat is ook weer niet nodig. maargoed ik erger me dr niet aan, maar als hij het een beetje sportiever had opgepakt.
op aandringen van Hiddink zijn ze nu ook intensiever bezig met t veldquote:Op donderdag 4 november 2004 01:01 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mja okay!
Vond veld af en toe beetje hobbelig..
Zoals bij dat schot van Farfan (of Beasley) in de 2e helft, rechts van de goal.
Je zag op het scherm gewoon dat die bal via een polletje omhoog stuit en dat hij via zijn scheenbeen schoot.
quote:Op donderdag 4 november 2004 00:28 schreef pascalheister het volgende:
Waar stond je bij het hek ??? links of rechts van het doel...... misschien dat ik nog naast je hing tijdens het doelpuntquote:Op donderdag 4 november 2004 00:56 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heb niet meegekregen wat hij deed..
Stond beetje aan het hek en was beetje druk aan dat hek, dus was me wel een beetje ontgaan.
Het slippertje zelf niet... kreeg zowat een hartverlamming
quote:Op donderdag 4 november 2004 08:50 schreef Djekko het volgende:
De Europese eer moet maar weer eens hoog gehouden worden door ons
Nou ja vorig jaar haalde Ajax de winter ook niet, dus tja dan mag het toch "weer" wordenquote:Op donderdag 4 november 2004 09:43 schreef twi het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg .quote:Op donderdag 4 november 2004 12:34 schreef Spideyman het volgende:
@ pascalheister:
zij mag er ook wel op
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 november 2004 09:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja vorig jaar haalde Ajax de winter ook niet, dus tja dan mag het toch "weer" worden
Maar goed eerst maar zien, als we 1 punt halen zijn we er al door.......dacht ik.
Die moet ik hebben, mogen jullie raden welke preciesquote:Op donderdag 4 november 2004 12:34 schreef Spideyman het volgende:
@ pascalheister:
zij mag er ook wel op
[afbeelding]
je houdt niet zo van vrouwen?quote:Op donderdag 4 november 2004 12:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg .
Gewoon voetballers van PSV en foto's van de supporters en het stadion. Dat is genoeg lijkt me
kheb een gevoel dat het eerder een meisje isquote:Op donderdag 4 november 2004 12:52 schreef Spideyman het volgende:
[..]
je houdt niet zo van vrouwen?![]()
Wel van vrouwen maar niet van meisjes. Ze ziet er voor mij teminste te jong uit.quote:Op donderdag 4 november 2004 12:52 schreef Spideyman het volgende:
[..]
je houdt niet zo van vrouwen?![]()
Denk het ook wel ja.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:32 schreef rubbereend het volgende:
waarschijnlijk kijken wij liever naar een andere leeftijdscategorie dan Spidey
Bron: PSV.NLquote:Meevaller voor Wilfred Bouma
4 november 2004 12:45
De hamstringblessure die Wilfred Bouma afgelopen dinsdag in de Champions League-wedstrijd tegen Rosenborg BK opliep lijkt mee te vallen. De verdediger werd in dat duel één minuut voor het verstrijken van de officiële speeltijd naar de kant gehaald.
In het St. Annaziekenhuis in Geldrop bleek woensdag uit een echoscopie dat er niet ernstigs aan de hand is. Bouma zal zich vrijdag op De Herdgang melden om deel te nemen aan de groepstraining.
quote:Op donderdag 4 november 2004 12:34 schreef Spideyman het volgende:
@ pascalheister:
zij mag er ook wel op
[afbeelding]
Touché.quote:Op donderdag 4 november 2004 12:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel van vrouwen maar niet van meisjes.
hehe, nee ik ben niet zo'n pyjama-man.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
en jij hebt de mannelijke uitgave ?![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 14:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wat was het nog maar weer? gedeeld door 2 plus zeven?
Spideyman is (bijna) 24, 24/2 = 12, 12 + 7 = 19. Zou dus misschien net kunnen![]()
[..]
k vind nog steeds dat Van Raaij een plekje in de nieuwe banner verdient met die mooi foto van hem aan het hek afscheid nemend van de fansquote:Op donderdag 4 november 2004 14:17 schreef ASSpirine het volgende:
ze is mss nog wel voor mijn leeftijd
maar ik heb er knappere gezien
pascal, wat denk je om relikwie Heintze in je banner te plaatsen?
als eerbetoon
Lee doet het goed op zijn plaats, maar we mogen hem niet vergeten
die komt pas weer als het slechter gaat met psv, zal niet lang meer durenquote:Op donderdag 4 november 2004 14:38 schreef ASSpirine het volgende:
valt me nu pas op
maar waar is TM de laatste tijd?
Die had toch iets met een vriend en een ongeluk of zo?quote:Op donderdag 4 november 2004 14:38 schreef ASSpirine het volgende:
valt me nu pas op
maar waar is TM de laatste tijd?
hey en daar hebben we Bas weerquote:Op donderdag 4 november 2004 14:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
die komt pas weer als het slechter gaat met psv, zal niet lang meer duren
ik dacht dat dat een oefenwedstrijd was tegen wat amateursquote:Op donderdag 4 november 2004 14:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey en daar hebben we Bas weer![]()
Ik wil niet veel zegen, maar wat speelde jou ploeg gisteren slecht zeg.... dat is alles was ik er over wil zeggen![]()
Kom je zaterdag ook bij de vergadering ??
Not!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:'Gewoon' een puntje halen tegen Arsenal, dan zijn we zeker door
Sorry, mijn foutquote:Op donderdag 4 november 2004 17:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Not!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
U bedoelt dat ajax hierdoor alsnog een beter doelsaldo zou kunnen bereiken dan PSV?quote:Op donderdag 4 november 2004 19:10 schreef methodmich het volgende:
0-2 blijft dus, handig voor de statistieken.
k had de knvb dan ook gemaild met het verzoek de stand zo te laten ivm met jouw archiefquote:Op donderdag 4 november 2004 19:10 schreef methodmich het volgende:
0-2 blijft dus, handig voor de statistieken.
Nee hoor. Maar anders krijg je spookgoals en spelers met 35 duels of 33. En in die 10 min had PSV er toch geen één meer bijgeschoten zeker?quote:Op donderdag 4 november 2004 19:16 schreef Zapper het volgende:
[..]
U bedoelt dat ajax hierdoor alsnog een beter doelsaldo zou kunnen bereiken dan PSV?![]()
Tuurlijk wel, maar die schade halen ze zondag tegen FC Den Bosch inquote:Op donderdag 4 november 2004 19:24 schreef methodmich het volgende:
Nee hoor. Maar anders krijg je spookgoals en spelers met 35 duels of 33. En in die 10 min had PSV er toch geen één meer bijgeschoten zeker?
quote:Op donderdag 4 november 2004 19:33 schreef methodmich het volgende:
1-7, minimaal.
Nope, denk ik maar die reeks mag van mij nog wel even blijven bestaan.quote:tellen de laatste 10 minuten tegen ADO nu wel mee in de reeks zonder tegendoelpunten?
quote:Ook Bayern wil Van Bommel; Dortmund ontkend
De Duitse krant Die Welt meldt dat ook Bayern Munchen Mark van Bommel aan zou willen trekken voor het volgende seizoen. Volgens trainer Magath is de aanvoerder van PSV "een zeer interessante speler".
Ondertussen ontkent Borussia Dortmund dat sponsors bezig zijn om 1,8 miljoen euro bijeen te brengen om Mark van Bommel in de winterstop naar de noodlijdende club te brengen.
dat gaat leuk wordenquote:4/11/2004 - Stormloop op kaarten PSV - Arsenal
(Van onze verslaggever JV)
BRON: PSV.nl
Er is een ware stormloop ontstaan op de resterende kaarten voor de UEFA Champions League-wedstrijd tussen PSV en Arsenal. Tegen Rosenborg zaten er 26.200 supporters. Voor de wedstrijd tegen de kampioen van Engeland zijn nu al 31.000 kaarten verkocht. PSV verwacht dat de wedstrijd waar de Eindhovenaren historie kunnen schrijven volledig uitverkocht zal raken.
ik was slim genoeg om mijn kaarten 3 weken geleden te gaan halenquote:Op vrijdag 5 november 2004 01:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]Borusia denkt dat ze hem nog steeds kunnen halen in de winter... even denken.... in de winter naar een degradatie club in Duitsland of overwinteren met PSV en dan naar Real, Lazio of Bayern......
[..]
dat gaat leuk worden
* rubbereend heeft ze al wat langerquote:Op vrijdag 5 november 2004 01:12 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ik was slim genoeg om mijn kaarten 3 weken geleden te gaan halen
Ik gun Wolfsburg Van Bommel meer dan dat ik hem aan Bayern of Dortmund gun, maar waarschijnlijk gaat hij Real Madrid, Arsenal, Manchester United of Barcelona versterken (Chelsea wil hem niet, want hij is gratis).quote:Op vrijdag 5 november 2004 01:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
* cultheld heeft ze al wat langerlekker op oost
Dadelijk wil Gerets met Wolfsburg Bommel ook nog
kzit weer op BBquote:Op vrijdag 5 november 2004 01:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
* ASSpirine heeft ze al wat langerlekker op oost
Dadelijk wil Gerets met Wolfsburg Bommel ook nog
Die staan dan ook in de rij voor een speler die als het spannend wordt of geblesseerd is of zich verstoptquote:Van Bommel kan straks naar iedere club en de Duitsers melden zich
Rubbereendquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:13 schreef WooZ het volgende:
He mensen ik ben der ook weer eens ff, k kruip heer ff achter de comp op de uni
K heb lang niet alle topics doorgelezen, maar wie was dat die afgelopen dinsdag naar het PSV Message Board (4545) smste?
Ik kijk der nooit naar maar zag toevallig nog net: "..... doet de groeten aan medefokkers" oid![]()
dat was idd Rubbereend....... waar zat jij dan ??quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:13 schreef WooZ het volgende:
He mensen ik ben der ook weer eens ff, k kruip heer ff achter de comp op de uni
K heb lang niet alle topics doorgelezen, maar wie was dat die afgelopen dinsdag naar het PSV Message Board (4545) smste?
Ik kijk der nooit naar maar zag toevallig nog net: "..... doet de groeten aan medefokkers" oid![]()
Je bent zooooo populairquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:48 schreef rubbereend het volgende:iedereen heeft zo'n beetje gezien
Nou nou, dan moet je toch echt wel PSV-minded zijn, want PSV - RBK was ook niet echt te trekken hoor, op de eerste 10 minuten en de Zoetebier-acties na.quote:Op donderdag 4 november 2004 20:57 schreef Spideyman het volgende:
dan mag er wel gezeken worden op PSV dat het spel slecht is, maar ik zie 1000x liever dat PSV met toch leuke combinaties en acties van Farfán en c.s. dan deze troep.
Misschien ben ik af en toe te PSV-minded, geef ik toe, maar in vergelijking met Utrecht en Ajax' wedstrijden lukte het de PSV-ers iig wél om passes te geven die aankwamen (behalve die van Bommel) en gericht op de goal te schieten.quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou nou, dan moet je toch echt wel PSV-minded zijn, want PSV - RBK was ook niet echt te trekken hoor, op de eerste 10 minuten en de Zoetebier-acties na.
en op dat moment hadden ze er een punt mee. da's meer dan ze op t einde hadden...... dus ze hadden er één punt mee opgeschotenquote:Op vrijdag 5 november 2004 17:52 schreef methodmich het volgende:
Okee, maar rondspelen schiet ook weinig op. Deed Ajax voor rust ook nog redelijk.
Die fijna pass in de 2e helft van S. Pienaar was typerend voor hem en voor heel ajaxquote:Op vrijdag 5 november 2004 17:52 schreef methodmich het volgende:
Okee, maar rondspelen schiet ook weinig op. Deed Ajax voor rust ook nog redelijk.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:38 schreef methodmich het volgende:
Pienaar speelt ook één keer slecht ja, mag het?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:42 schreef methodmich het volgende:
De rest is grotendeels onder de maat dit seizoen. Alleen Pienaar, Maxwell en Trabelsi hebben meerdere malen een goed niveau gehaald.
Haal Pienaar maar weg, die heeft dit seizoen nog maar weinig bijzonders laten zien. Maxwell is ook geen schim meer van wat hij vorig jaar was (al maakt hem dat nog steeds niet slecht), alleen Trabelsi doet het goed.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:42 schreef methodmich het volgende:
De rest is grotendeels onder de maat dit seizoen. Alleen Pienaar, Maxwell en Trabelsi hebben meerdere malen een goed niveau gehaald.
Ach komop mm!quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:42 schreef methodmich het volgende:
Jij let er inderdaad waarschijnlijk gedetaileerder en beter op dan dat ik doe.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:48 schreef methodmich het volgende:
Pienaar was de beste tegen Utrecht thuis, Juventus thuis, ADO uit, Den Bosch uit, Maccabi thuis en hoorde tot de minst slechten bij Heerenveen thuis, AZ uit en PSV uit. Maar ja, dat moet je wel zien.
Te snel getyptquote:Op vrijdag 5 november 2004 19:56 schreef rubbereend het volgende:
k wil dat ons mooie topic wordt vervuild met die matige jongens uit Amsterdam
Op sleeptouw nemen, tja. Hij deed de arbeid die Sneijder en Raffie lieten lopen en kwam dan op het eind kracht te kort om zelf beslissend te kunnen zijn. Als hij 10 zou wezen, met twee controleurs erbij, was ie veel bepalender.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij let er inderdaad waarschijnlijk gedetaileerder en beter op dan dat ik doe.
Maar ik heb pienaar niet een keer meer zo zien spelen als tegen AC en Arsenal 2 jaar geleden.
Ook heeft hij niet als ajax matig speelde iets extra's kunnen toevoegen of de ploeg op sleeptouw kunnen nemen.
Is geen verwijt maar wel een constatering.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:59 schreef Zapper het volgende:
[..]
Te snel getypt
En als Zidane, Nedved en Mascherano bij ons hadden gespeeld zou Vonlanthen 40 doelpunten per jaar maken.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Op sleeptouw nemen, tja. Hij deed de arbeid die Sneijder en Raffie lieten lopen en kwam dan op het eind kracht te kort om zelf beslissend te kunnen zijn. Als hij 10 zou wezen, met twee controleurs erbij, was ie veel bepalender.
Ja ALSquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
En als Zidane, Nedved en Mascherano bij ons hadden gespeeld zou Vonlanthen 40 doelpunten per jaar maken.
Ik doelde op de opmerking van mm, wanneer hij op '10' met twee controleurs (die ze niet hebben) zou spelenquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ALS
Ja sorry, ik reageerde te snel, maar ik vind dat Vonlanthen hier iets te veel wordt opgehemeld. Daarom reageer ik een beetje te fel. Niet dat ik hem niks vindt, dat niet. Maar het komt op mij over alsof hij nu al een wereldspeler is, wat niet het geval is. Laat hem maar rustig gebracht wordt zoals nu gebeurt.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik doelde op de opmerking van mm, wanneer hij op '10' met twee controleurs (die ze niet hebben) zou spelen![]()
Ja maar misschien is dat nou net het probleem, hij moet gewoon eens in de basis staan in een Europese wedstrijd en in de Nederlandse competitie wekelijks in de basis staanquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik reageerde te snel, maar ik vind dat Vonlanthen hier iets te veel wordt opgehemeld. Daarom reageer ik een beetje te fel. Niet dat ik hem niks vindt, dat niet. Maar het komt op mij over alsof hij nu al een wereldspeler is, wat niet het geval is. Laat hem maar rustig gebracht wordt zoals nu gebeurt.
In de basis mag hij van mij gerust staan, maar dat komt allemaal nog. Ik geef toe dat hij misschien wel te weinig speeltijd krijgt. Maar toch, gun die jongen even nog een jaartje. Misschien is hij volgend seizoen wel vaste basisspeler.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja maar misschien is dat nou net het probleem, hij moet gewoon eens in de basis staan in een Europese wedstrijd en in de Nederlandse competitie wekelijks in de basis staan![]()
Maar hoe denk je dat hij dat vindt. Straks eindigt hij als Huntelaarquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In de basis mag hij van mij gerust staan, maar dat komt allemaal nog. Ik geef toe dat hij misschien wel te weinig speeltijd krijgt. Maar toch, gun die jongen even nog een jaartje. Misschien is hij volgend seizoen wel vaste basisspeler.
Ik vind dat Hiddink op z'n minst Vonlanthen wat meer speelminuten moet geven dan de laaste 10 minuten iedere keer.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik vind dat Vonlanthen hier iets te veel wordt opgehemeld. Daarom reageer ik een beetje te fel. Niet dat ik hem niks vindt, dat niet. Maar het komt op mij over alsof hij nu al een wereldspeler is, wat niet het geval is. Laat hem maar rustig gebracht wordt zoals nu gebeurt.
(Bijna) Iedere speler die geen basisplaats heeft, vind dat hij te weinig speelt. Maar inderdaad moeten we niet al te lang wachten met hem, maar ik vind het nu gewoon te vroeg.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar hoe denk je dat hij dat vindt. Straks eindigt hij als Huntelaar![]()
Maar Vonlanthen heeft recht op een basisplaats, hij is beter dan Sibon, Smit, Fehér en zo, die verdienen een (reserve) plaats op de bank.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
(Bijna) Iedere speler die geen basisplaats heeft, vind dat hij te weinig speelt. Maar inderdaad moeten we niet al te lang wachten met hem, maar ik vind het nu gewoon te vroeg.
Vonlanthen heeft vind ik nog geen recht op een vaste basisplaats. Dat wil niet zeggen dat ik hem dat niet gun. Als hij zondag in de basis mocht beginnen, hoor je mij niet klagen. Maar wat ik probeer duidelijk te maken is dat hij er imo nog niet helemaal klaar voor is.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar Vonlanthen heeft recht op een basisplaats, hij is beter dan Sibon, Smit, Fehér en zo, die verdienen een (reserve) plaats op de bank.
Dat vind ik ook, maar ik ben minder optimistisch over hem dan veel anderen hier. Ik vind dat hij wat rustiger gebracht moet worden dan sommigen hier roepen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vind dat Hiddink op z'n minst Vonlanthen wat meer speelminuten moet geven dan de laaste 10 minuten iedere keer.
Met een spits als hem (snel en beweegelijk) heb je veel meer dreiging dan met VoH of Sibon.
Ik ben met je eens dat VoH eerste keus moet zijn maar als dat niet werkt (zoals tegen Rosenborg thuis en Utrecht) breng dan Vonlanthen een keer ipv iedere keer weer Sibon die dit seizoen bar weinig heeft laten zien.
Huntelaar was er zogenaamd ook nog niet klaar voor...................quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vonlanthen heeft vind ik nog geen recht op een vaste basisplaats. Dat wil niet zeggen dat ik hem dat niet gun. Als hij zondag in de basis mocht beginnen, hoor je mij niet klagen. Maar wat ik probeer duidelijk te maken is dat hij er imo nog niet helemaal klaar voor is.
Voor het eerste van PSV wel ja, misschien hebben ze wel gefaald bij Huntelaar. Dat zal de toekomst uitwijzen. Dat hij het bij Heerenveen goed doet, wil niet automatisch betekenen dat hij dat op een hoger niveau ook doet.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Huntelaar was er zogenaamd ook nog niet klaar voor...................
quote:'Vonlanthen ontwikkelt zich steeds beter'
5 november 2004 15:45
Als negentienjarige spits ontwikkelt Johan Vonlanthen zich de laatste weken steeds beter. Op training en ook in wedstrijden laat hij meer en meer zien dat er rekening met hem gehouden moet worden.
De Zwitser kwam deze zomer terug van een uitstekend toernooi in Portugal en sloeg zichzelf min of meer over de kop. "Maar hij is ondertussen wat rustiger geworden en beter gaan spelen", aldus Guus Hiddink die moest bekennen dat ook de selectie daarin een grote rol heeft gespeeld. "Uiteraard reageren de oudere en meer ervaren spelers daarop en die zijn daar ook dagelijks meer bezig."
Johan Vonlanthen ontwikkelt zich steeds beter, maar de trainer van PSV vraagt nog wat tijd. "Uiteraard moet hij in eerste instantie gevaar creëren maar daaroverheen moet hij meer doen. Gelukkig is hij daar nu heel bewust mee bezig. We moeten niet vergeten dat hij feitelijk nog een A-junior is." Als voorbeeld gaf Guus Hiddink de wedstrijd tegen ADO Den Haag aan. In die wedstrijd was de in Colombia geboren Zwitser twee keer trefzeker. Maar daarnaast deed hij in de ogen van de coach te weinig.
Johan Vonlanthen is bezig aan zijn derde seizoen bij PSV. "We zijn er dagelijks mee bezig dat hij zichzelf voor voorbij jaagt. We bespeuren dat hij het goed oppakt het is alleen nog een kwestie van tijd."
Volgens mij ook pas het tweede, jaquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:11 schreef Djekko het volgende:
[..]
Is het overigens niet pas het tweede seizoen van Vonlanthen, ipv het derde
quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
waar zat jij dan ??
ook op oost ???
quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:08 schreef WooZ het volgende:
[..]
zie sig
Iemand van jullie op Oost ook nog meegekregen die variant op dennis bier?
1, 2, 3, 4 Zooooooooooooooooetebier......
hehe dat heb ik volgens mij ff gemist...... ja hij vermaakt ons welquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:08 schreef WooZ het volgende:
[..]
zie sig
Wat een orginaliteit!quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:08 schreef WooZ het volgende:
ik sta meestal in W, deze keer op rij 2quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waar ergens in oost ??
Nou, dat is dus helemaal niet raar. Want Galásek en Obodai zouden daar bijvoorbeeld kunnen spelen en dan is je middenveld al anders ingevuld. Jij haalt er spelers bij die niet bij PSV spelen, dat doe ik dus niet. Ik geef alleen een systeemgevolg aan.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik doelde op de opmerking van mm, wanneer hij op '10' met twee controleurs (die ze niet hebben) zou spelen![]()
Rare vraag maar als je op rij 2 staat, zie je toch bijna niks van de wedstrijd, of lijkt dat maar? Dat lijkt me dus echt niet leuk.quote:Op zaterdag 6 november 2004 11:46 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik sta meestal in W, deze keer op rij 2
Net voor ons in het hek hingen van die gastjes die het aan het zingen waren![]()
Heb je daar ook een bron van?quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Coe zondag misschien op goal, die keepersproblemen bij de top 3 ook altijd..
Geenquote:Gomes en Ooijer weer klaar om te spelen
Na een week volop trainen zijn doelman Gomes en André Ooijer weer klaar om te spelen. Guus Hiddink liet zich nog niet uit wie er zondag onder de laat plaatsneemt. Hiddink vindt beide keepers prima presteren en wil geen aandacht besteden aan moeilijkheden en foutjes in het mee voetballen. Door de lichte blessures van Zoetebier en Bouma keren Gomes en Ooijer waarschijnlijk weer meteen terug in de basis. Park keert terug van een schorsing waardoor de matchwinner van dinsdag, DaMarcus Beasley, waarschijnlijk weer op de bank moet plaatsnemen.
Vermoedelijke opstelling PSV:
Gomes; Lucius, Alex, Ooijer, Lee; Van Bommel, Cocu, Vogel; Park, Vennegoor of Hesselink en Farfán
Die kans is zeker aanwezigquote:Op zaterdag 6 november 2004 12:30 schreef methodmich het volgende:
Nee, het wordt toch een dikke zege.
dat lijkt maarquote:Op zaterdag 6 november 2004 12:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rare vraag maar als je op rij 2 staat, zie je toch bijna niks van de wedstrijd, of lijkt dat maar? Dat lijkt me dus echt niet leuk.
Ja dat is dan weer anders. Maar je kijkt dan wel door het hek neem ik aan. Ik zit met mijn SCC op rij 8 (op west) en kijk net over het hek heen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:13 schreef WooZ het volgende:
[..]
dat lijkt maar
ten eerst scheelt het al 3 rijen omdat ik op de stoelen stond, ten tweede stond ik met m'n gezicht net langs de goal, waardoor je niet tegen de lat aan zit te kijken
Het nadeel alleen als je zo laag staat, zie je heel slecht hoe de bal beweegt bij het andere doel.quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:13 schreef WooZ het volgende:
[..]
dat lijkt maar
ten eerst scheelt het al 3 rijen omdat ik op de stoelen stond, ten tweede stond ik met m'n gezicht net langs de goal, waardoor je niet tegen de lat aan zit te kijken
ja klopt, maarja daar heb je ook de goedkoopste seizoenskaart voorquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Klinkt vaag, maar als de bal in de lucht is, zie je soms niet of hij nou naar het doel gaat, of er vanaf komt.
daar heb k ook last van en k sta altijd wat hoger op oost. leuk trouwens was om te zien hoe ik de rust dinsdag heel oost gaat zitten en de rest van t stadion gaat staan.quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Het nadeel alleen als je zo laag staat, zie je heel slecht hoe de bal beweegt bij het andere doel.
Klinkt vaag, maar als de bal in de lucht is, zie je soms niet of hij nou naar het doel gaat, of er vanaf komt.
die kans is dik aanwezigquote:Op zaterdag 6 november 2004 12:30 schreef methodmich het volgende:
Nee, het wordt toch een dikke zege.
Sibon! En dan moet die eruit en kan Vonlanthen scorenquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:58 schreef Suijk het volgende:
En wie gaat er dan scoren voor Den Bosch?
het zal me benieuwen of Hiddink het aandurft om Vonlanthen meer dan 5 muinuten te laten spelen. hij weet nu iig dat het publiek hem graag ziet spelen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:55 schreef lookinforyou het volgende:
Tuurlijk wordt het een dikke zege. We zijn tenslotte PSV, dat zegt genoeg![]()
Ik zeg 1-4. En 2x Vonlanthen![]()
het moet toch mogelijk zijn daar een mooi samenwerkingsverband uit te spelen. Jonge spelers van PSV hoeven niet meer t hele land door om verhuurd te worden, ze kunnen gewoon in de omgeving blijven wonen en je kan ze eventueel regelmatig met PSV mee laten trainen.quote:OB: Overleg samenwerking PSV en FC Eindhoven
Eerstedivisieclub FC Eindhoven en een delegatie van PSV hebben vrijdag een eerste gesprek gehad over een eventuele samenwerking. De voetbalclubs overlegden in het Jan Lauwerstadion voor het duel tussen FC Eindhoven en Sparta. Volgens een woordvoerder van FC Eindhoven was het gesprek 'puur oriënterend'. Eerdere pogingen tot samenwerking tussen de clubs liepen op niets uit.
Tja das mijn idee ook, lekker makkelijk.quote:Op zondag 7 november 2004 02:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het moet toch mogelijk zijn daar een mooi samenwerkingsverband uit te spelen. Jonge spelers van PSV hoeven niet meer t hele land door om verhuurd te worden, ze kunnen gewoon in de omgeving blijven wonen en je kan ze eventueel regelmatig met PSV mee laten trainen.
Ze hebben van de week de sponsor buiten geflikkerd zelfsquote:Op zondag 7 november 2004 10:18 schreef Suijk het volgende:
FC Eindhoven kan ook wel wat inpput gebruiken. Wat gaat dat slecht daar zeg.
Alex?quote:Op zondag 7 november 2004 16:30 schreef cultheld het volgende:
Bedankt doelpuntenmakers Farfán, Alex en Cocu en natuurlijk de rest van het team ook bedanktEendracht maakt macht
Een solo zelfsquote:Op zondag 7 november 2004 16:35 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Alex?
zijn eerste in dienst voor PSV
vrije trap?
Nee, geen vrije trap die van Farfan wel.quote:Op zondag 7 november 2004 16:35 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Alex?
zijn eerste in dienst voor PSV
vrije trap?
Inderdaad, wie herinnert zich die fenomenale uithaal tegen Heerenveen niet? Maar ja vi.nl dat zegt toch wel genoegquote:Op zondag 7 november 2004 16:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, geen vrije trap die van Farfan wel.
Trouwens VI.nl beweert dat dit Farfans eerste doelpunt voor PSV is, wat natuurlijk niet klopt, want zowel in de HCE als in de CL heeft hij al gescoord.
Juist, die was heerlijk, vooral vanaf mijn positie in het stadion. Maar inderdaad VI.nl zegt voldoende.quote:Op zondag 7 november 2004 16:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad, wie herinnert zich die fenomenale uithaal tegen Heerenveen niet? Maar ja vi.nl dat zegt toch wel genoeg
Niet zo serieus, ik loop maar te dollenquote:Op zondag 7 november 2004 16:51 schreef JeroenV het volgende:
Ja, alles is tegen PSV he cultheld? Zelfs een spelfout maken ze opzettelijk! Ik zou het niet meer pikken en een brief schrijven naar VI.
Flikker toch op, hoor jij ooit een Hagenees zeiken dat iedereen bij Canal+ en Studio Sport stug volg blijft houden dat het Hagenaar is...
Ik hoop dat hij tegen Arsenal in de 80e minuut keihard uithaalt en het enige doelpunt voor PSV scoort waardoor we met 1-0 winnenquote:Op zondag 7 november 2004 16:57 schreef Spideyman het volgende:
Fijn om te lezen dat het Alex gelukt is om gebruik te maken van de ruimte die hij meestal krijgt. Ook al is het tegen Den Bosch. De kritiek op hem was dat hij niet kan opbouwen, en geen raad wist met de ruimte die tegenstanders hem gaven. (juist omdat ie niet kon opbouwen)
Een paar maanden terug is Hiddink Alex speciaal gaan trainen op wat te doen in zulke situaties, en zie: nu durft hij zelfs tot aan de 16 in te schuiven. Met zijn schotkracht heeft PSV er een levengevaarlijk wapen bij, waarvan de goal van vandaag hopelijk een voorproefje was.
Peruaan en Peruviaan zijn allebei correctquote:Op zondag 7 november 2004 16:49 schreef cultheld het volgende:
Van dat VI verslag klopt helemaal niks. Zo wordt er gerept over een 'Peruaanse aanvaller' , uit welk land komen Peruanen? Peruanië? Er wordt ongetwijfeld op een Peruviaan gedoeld, maar ja, het blijkt natuurlijk de VI redactie...............
Hmm, m'n aardrijkskundeleraar van vroegah had 't altijd alleen maar over Peruvianenquote:Op zondag 7 november 2004 16:58 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Peruaan en Peruviaan zijn allebei correct
Tja, Arsenal zit in een dipje dus helemaal onmogelijk is het niet om thuis te winnen van ze.quote:Op zondag 7 november 2004 16:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij tegen Arsenal in de 80e minuut keihard uithaalt en het enige doelpunt voor PSV scoort waardoor we met 1-0 winnen
http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/652/quote:Op zondag 7 november 2004 16:49 schreef cultheld het volgende:
Van dat VI verslag klopt helemaal niks. Zo wordt er gerept over een 'Peruaanse aanvaller' , uit welk land komen Peruanen? Peruanië? Er wordt ongetwijfeld op een Peruviaan gedoeld, maar ja, het blijkt natuurlijk de VI redactie...............
quote:Op zondag 7 november 2004 16:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een solo zelfsHij ging in z'n eentje de middellijn over, op avontuur en haalde van buiten de 16 keihard uit: doelpunt
Verdediger van ons liet een bal onder zijn voet lopen dacht ik en hij stond opeens 1 tegen 1 met de keeperquote:Op zondag 7 november 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
Hoe ging ie echt, DG?
Dat is wat er op radio 1 werd geroepen in eerste instantie, kan ik ook niet helpenquote:Op zondag 7 november 2004 17:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op die manier.quote:Op zondag 7 november 2004 17:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is wat er op radio 1 werd geroepen in eerste instantie, kan ik ook niet helpen
Was 't wel een 'enorme uithaal waar niets tegen te doen viel' dan?quote:Op zondag 7 november 2004 17:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op die manier.
Rare figuren bij de NOS dan,dat blijkt wel weer
Hij schoot hem wel hard binnen maar "enorm"quote:Op zondag 7 november 2004 17:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Was 't wel een 'enorme uithaal waar niets tegen te doen viel' dan?
0-0 zou mooi zijnquote:Op zondag 7 november 2004 18:13 schreef rubbereend het volgende:![]()
we gaan goed
volgende week verspeeld of feijenoord of ajax punten dus ook een gunstig weekend
het ziet er goed uit
Als ajax van feyenoord wint en az wint ook gewoon staan we 5 punten voor op az, 7 op feyenoord en 8 op ajax.quote:Op zondag 7 november 2004 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ajax moet winnen
Dan staan we 7 punten voor op Feyenooit en 10 op 020. Als we in December in Rotjeknor winnen is de competitie al bijna beslist.
daar moest k meteen aan denken toen t zagquote:Op zondag 7 november 2004 20:21 schreef Spideyman het volgende:
dan slaat m'n hele verhaal over Alex ook nergens op
Co heeft zich gewoon stuk gebeten op het taaie PSVquote:Op zondag 7 november 2004 20:31 schreef ASSpirine het volgende:
idd
ik wachtte al op de solo
trouwens, ben blij dat Co ons had onderschat in het begin va nde competitie
anders hadden we het ook zwaar met AZ
http://voetbalclips.50megs.com/quote:Op zondag 7 november 2004 21:10 schreef du_ke het volgende:
Staan die doelpunten ook weer online? Heb ze net gemist bij studio sport.
Nee, het was een geniale balaanname van Van Bommel waardoor Alex ineens alleen voor de keeper stond.quote:Op zondag 7 november 2004 17:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Verdediger van ons liet een bal onder zijn voet lopen dacht ik en hij stond opeens 1 tegen 1 met de keeper
quote:Op zondag 7 november 2004 17:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gomes is inmiddels al 561 minuten niet gepasseerd
50 minuten tegen RBC
71 minuten tegen Ajax
80 minuten tegen ADO
en 4 volledige wedstrijden
90 minuten tegen Stilburg moet ook te doen zijn zou je zeggen
P.S. Waar is Zoetebier nu gebleven![]()
![]()
Geblesseerdquote:Op zondag 7 november 2004 17:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
P.S. Waar is Zoetebier nu gebleven![]()
![]()
quote:Belgische arbiters bij PSV - Willem II
8 november 2004 11:30
De competitiewedstrijd PSV - Willem II is komende zaterdag in handen van de Belgische scheidsrechter Frank De Bleeckere. Het is voor het eerst dat een competitieduel van PSV geleid wordt door een buitenlandse arbiter.
Frank De Bleeckere is geboren op 1 juli 1966 in Oudenaarde en is in het dagelijks leven sales manager. De Bleeckere is al sinds 1984 actief als scheidsrechter en sinds 1998 onder de vlag van de FIFA. Tijdens Euro 2004 in Portugal was hij actief als vierde official. Verder floot hij in zijn carrière negen UEFA Champions League-duels. Afgelopen zomer was hij ook nog actie als scheidsrechter op het Amsterdam Tournament. Zo floot hij onder andere de wedstrijd Ajax - Panathinaikos FC (3-2).
De Bleeckere wordt komende zaterdag in het Philips Stadion geassisteerd door de heren R. Vannylen en D. Vanhoutte. Vierde official is de heer P. Wuyts.
Ook leuk natuurlijk, al maakt het mij niet uit als ze zaterdag een tegendoelpunt krijgen. Zolang ze maar vaker scoren dan de Tilburgers.quote:Bijzondere statistieken voor PSV
8 november 2004 11:00
PSV is in alle opzichten bezig aan een uitstekend seizoen. De Eindhovenaren koploper in zowel de Holland Casino Eredivisie als in groep E van de UEFA Champions League. En dat ook nog eens met uitstekende statistieken.
Met slechts vijf doelpunten tegen heeft PSV verreweg de minst gepasseerde defensie in de eredivisie tot nu toe. Op een flinke afstand volgt AZ pas met elf doelpunten tegen. De Eindhovenaren kregen daarnaast al acht wedstrijden geen doelpunt meer tegen. De laatste tegentreffer was in de vijftigste minuut van de uitwedstrijd tegen NAC Breda toen Mike Zonneveld doelman Edwin Zoetebier versloeg. De 750 minuten * die PSV nu al zonder tegentreffer speelt is absoluut clubrecord.
De meest gepasseerde verdediging is die van FC Den Bosch, met 30 doelpunten tegen. Dat zijn er evenveel als PSV er in elf wedstrijden wist te scoren. Die 30 goals werden overigens door veertien verschillende spelers gemaakt. Vennegoor of Hesselink (6), De Jong (4), Vonlanthen (3), Van Bommel (3), Beasley (2), Sibon (2), Farfán (2), Lamey (1), Ooijer (1), Lucius (1), Park (1), Cocu (1), Lee (1) en Alex (1) staan op de topscorerslijst.
De Zuid-Koreaan Lee miste nog geen minuut
Guus Hiddink gebruikte dit seizoen 21 spelers in de elf wedstrijden en alleen Young-Pyo Lee miste nog geen minuut. Jan Vennegoor of Hesselink stond tien keer in de basis en mocht één keer invaller en aanvoerder Mark van Bommel stond tien wedstrijden in de basis. De wedstrijd FC Utrecht - PSV zat hij geblesseerd aan de kant. Van Bommel is overigens de enige speler die op scherp staat, hij kreeg reeds drie gele kaarten. Wilfred Bouma, Jan Vennegoor of Hesselink en Theo Lucius hebben er twee achter hun naam staan.
* De wedstrijd ADO Den Haag - PSV is maar voor 80 minuten meegeteld.
nog een nieuwtje:quote:Op maandag 8 november 2004 12:10 schreef Bos81 het volgende:
Even wat nieuwtjes:
Kijk eens wat jullie die moeder aan doenquote:Moeder Robinho ontvoerd
De Braziliaanse onderwereld heeft de internationale belangstelling voor talent Robinho ontdekt. Twee gewapende mannen vielen zaterdag het huis van de aanvaller van Santos FC binnen en ontvoerden zijn moeder Marina de Souza. Robinho, die onder meer in de belangstelling staat van PSV, was op dat moment overigens niet thuis.
Robinho speelde vanwege de ontvoering niet mee in de competitiewedstrijd tegen Corinthians. De ontvoerders hebben nog geen eisen kenbaar gemaakt.
quote:Op maandag 8 november 2004 16:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nog een nieuwtje:
[..]
Kijk eens wat jullie die moeder aan doen
quote:Op maandag 8 november 2004 18:58 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
![]()
was al lang gemeld in dit topic.
.
Theoquote:Op maandag 8 november 2004 18:58 schreef Spideyman het volgende:
Chapeau, Chapeau, Chapeau, Henk.
Alleen voor de kennersquote:Op maandag 8 november 2004 19:11 schreef Zapper het volgende:
[..]
Theo
Hij is mooi, maar toch wat kritiekquote:Op maandag 8 november 2004 22:07 schreef pascalheister het volgende:
Vanavond nog even bezig geweest met de banner, hij is nog niet af maar hier is al iets..
Graag een mening!![]()
[afbeelding]
dat zwarte wordt ook nog anders, dat staat me ook nog niet helemaal aanquote:Op maandag 8 november 2004 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is mooi, maar toch wat kritiek
Ik heb niks tegen Beasley, maar toch zie ik liever een andere speler (Van Bommel bijv.), als je begrijpt wat ik bedoel.
Daarnaast vind ik de tekst onderin (in het zwart) niet echt mooi, maar dat went waarschijnlijk wel.
Voor de rest prima werk![]()
Netjes..... ziet er goed uit......quote:Op maandag 8 november 2004 22:07 schreef pascalheister het volgende:
Vanavond nog even bezig geweest met de banner, hij is nog niet af maar hier is al iets..
Graag een mening!![]()
[afbeelding]
Hij straalt zeker wat uit, maar ik dacht dus dat er geen spelers meer bijkwamen. Als er meer spelers bijkomen heb ik niks gezegd.quote:Op maandag 8 november 2004 22:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat zwarte wordt ook nog anders, dat staat me ook nog niet helemaal aan
Vond deze foto wel wat uitstralen, maar het is ook de bedoeling dat er meer in komen. Maar ik zal je tip meenemen![]()
voorlopig geef ik zelf nog de voorkeur voor 1 bannerquote:Op maandag 8 november 2004 22:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Netjes..... ziet er goed uit......
Misschien dat je een template kan maken..... dan kunnen we iedere topic een andere speler eruit laten springen ..... of is dat erg veel werk ?? ?:P![]()
Straalt kracht uitquote:Op maandag 8 november 2004 22:07 schreef pascalheister het volgende:
Graag een mening!![]()
[afbeelding]
ach het was ook maar een ideequote:Op maandag 8 november 2004 22:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voorlopig geef ik zelf nog de voorkeur voor 1 banner![]()
het begint bij ambitiequote:Op maandag 8 november 2004 23:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ach het was ook maar een idee
EC Finale 1992 Wembleyquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:04 schreef VoreG het volgende:
PSV-stadion zal natuurlijk wel goed zijn qua infrastructuur/bereikbaarheid. Maar de Kuip was in 2002 gaat dat om de zoveel tijd in hetzelfde land?
In dat geval heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
EC Finale 1992 Wembley
CWC Finale 1993 Wembley
....
omdat ze jou held gekocht hebben die zeker naar psv wilde?quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:54 schreef cultheld het volgende:
Real Madrid is echt knettergek
Nee, ze zijn gewoon ontzettend dom bij Real Madrid omdat er elk jaar weer een spits bij lijkt te komen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
omdat ze jouw held gekocht hebben die zeker naar psv wilde?
Hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:04 schreef Suijk het volgende:
Morientes naar psv.
Is een gerucht.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?
Hij gaat nog eerder terug naar AS Monaco denk ikquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Is een gerucht.
En waarom is dat dom?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, ze zijn gewoon ontzettend dom bij Real Madrid omdat er elk jaar weer een spits bij lijkt te komen.
Kijk naar de resultaten van Real Madrid...............quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
En waarom is dat dom?
vervangen in de wedstrijd t.b.v. een wissel zeker, zo'n speler moet voetballen, en niet bij een club zoals Real waar hij met al die verwende voetballertjes zitquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Robinho wordt gewoon de vervanger van Morientes volgend jaar. PSV zal Robinho niet echt missen.
en dat verklaart allesquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kijk naar de resultaten van Real Madrid...............
Wat een boude vergelijking zeg.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en dat verklaart alles
Dat is hetzelfde als dat je zegt:
psv hoeft hem niet te kopen. Kijk maar naar de ranglijst op dit moment
Tevezquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:34 schreef methodmich het volgende:
Wie wordt de volgende die niet komt?
Voor de breedte is het wel nodig, CL winnen en Kampioen worden en de beker pakken kost veel krachtquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en dat verklaart alles
Dat is hetzelfde als dat je zegt:
psv hoeft hem niet te kopen. Kijk maar naar de ranglijst op dit moment
Je snapt ook wel dat het voor de ontwikkeling van zo'n groot talent niet goed is als hij maar een paar wedstrijden per seizoen speelt.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
En waarom is dat dom?
Zoiets?quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:28 schreef Bos81 het volgende:
We zijn bijna bij het einde. De vijftigste moet wel een toptitel hebben Suggesties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |