abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 november 2004 @ 13:03:43 #276
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_23240171
quote:
Op woensdag 10 november 2004 18:48 schreef Zanderrr het volgende:
Fijn productief dagje geweest, totaal geen werk afgekregen door al dat terrorisme-gezeik.
En als dit waar is, dan komt er de komende dagen misschien ook weer niks van.

"Prins Bernhard is overleden" - serieus gerucht
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_23240295
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:03 schreef Jane het volgende:

[..]

En als dit waar is, dan komt er de komende dagen misschien ook weer niks van.

"Prins Bernhard is overleden" - serieus gerucht

Hoi Jane, was het leuk gisteravond? Heb je alles doorgeslikt of netjes uitgespuugd?
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  donderdag 11 november 2004 @ 13:14:37 #278
1986 Jane
pi_23240462
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:08 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Hoi Jane, was het leuk gisteravond? Heb je alles doorgeslikt of netjes uitgespuugd?
Ja, was leuk. En ik heb geslikt.
pi_23240499
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:14 schreef Jane het volgende:

[..]

Ja, was leuk. En ik heb geslikt.

Was je daarna niet een beetje van slag?
  donderdag 11 november 2004 @ 13:18:36 #280
1986 Jane
pi_23240552
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:16 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Was je daarna niet een beetje van slag?
Nee, ik voelde me wel goed erna eigenlijk. Moe maar voldaan, zeg maar.
pi_23243798
Heeft er iemand zin om de Muziek-awards te organiseren hier?
  donderdag 11 november 2004 @ 15:34:36 #282
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_23243828
Nah, vond die awards voor een keertje wel leuk, maar het hoeft (wat mij betreft) geen jaarlijks terugkerend fenomeen te worden.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  donderdag 11 november 2004 @ 15:34:38 #283
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_23243830
Favoriete Mod: Seborik.

Klaar
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 11 november 2004 @ 15:38:59 #284
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_23243915
Ik realiseer me net, door een topic dat in de AT stond, dat er vanavond wel weer allerlei kindertjes aan de deur zullen komen met lampionnetjes. Vervolgens zullen ze een liedje van ongeveer 3 regels zingen en verwachten dat ze snoep krijgen.

Ik moest vandaag mijn muziek maar even harder zetten en anderen de deur laten openen. Ik heb hier zo'n hekel aan.

al was het wel leuk toen ik zelf nog klein was
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  donderdag 11 november 2004 @ 15:43:46 #285
1986 Jane
pi_23244003
Gelukkig heb ik nog nooit gemerkt dat ze hier in 't Gooi aan Sint Maarten doen. Heb er zelf als kind, toen ik in Amsterdam woonde, ook nooit wat aan gedaan trouwens. Terwijl mijn ouders daar nu elk jaar wel kinderen aan de deur krijgen. Raar.

Maar goed, ik ga toch naar de kroeg vanavond. En daar komt alleen af en toe de mevrouw van het Leger Des Heils langs.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jane op 11-11-2004 16:19:38 ]
  donderdag 11 november 2004 @ 16:10:54 #286
14505 OProg
A Life in Music
pi_23244606
quote:
Op donderdag 11 november 2004 15:43 schreef Jane het volgende:

Maar goed, ik ga toch naar de kroeg vanavond. En daar komt alleen af en toen de mevrouw van het Leger Des Heils langs.
Dan nodig je die aardige mevrouw meteen uit voor een biertje.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_23245258
quote:
Op donderdag 11 november 2004 15:43 schreef Jane het volgende:
Maar goed, ik ga toch naar de kroeg vanavond. En daar komt alleen af en toe de mevrouw van het Leger Des Heils langs.
En soms een verdwaalde postbode.
  donderdag 11 november 2004 @ 16:51:52 #288
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_23245447
En wij ons maar afvragen waar de post blijft
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_23245778
quote:
Op donderdag 11 november 2004 15:34 schreef Zanderrr het volgende:
Nah, vond die awards voor een keertje wel leuk, maar het hoeft (wat mij betreft) geen jaarlijks terugkerend fenomeen te worden.
*eens is met Zander.

Bovendien denk ik dat de leuke users wel weten dat ik ze leuk vind. You know who you are enzo.
I intend to live forever, or die trying.
pi_23245983
Vanmorgen was er overigens een heel, heel klein stukje glas in mijn oog terecht gekomen, toen we een raam aan het inzetten waren in het dak van de kas. Echt een kruimeltje glas. Dat is best wel irritant. En nog tamelijk pijnlijk ook. Eerst dacht ik dat het wel uit zichzelf weg zou gaan (en ik heb ook wel met mijn oog onder de kraan gestaan), maar uiteindelijk heeft de dokter het er toch maar even uitgespoeld met veel water.

[ Bericht 5% gewijzigd door dwerg op 11-11-2004 17:24:22 ]
pi_23246269
quote:
Op donderdag 11 november 2004 17:14 schreef dwerg het volgende:
Vanmorgen was er overigens een heel, heel klein stukje glas in mijn oog terecht gekomen, toen we een raam aan het inzetten waren in het dak van de kas. Echt een kruimeltje glas. Dat is best wel irritant. En nog tamelijk pijnlijk ook. Eerst dacht ik dat het wel uit zichzelf weg zou gaan (en ik heb ook wel met mijn oog onder de kraan gestaan), maar uiteindelijk heeft de dokter het er toch maar even uitgespoeld met veel water.
Rood oog nu? Wat voor glas leggen jullie in het dak van zo'n kas? Gelaagd floatglass? Of gehard? ik heb net op werk een of andere spreadsheet gemaakt om de constructief benodigde glasdikte te bepalen, leuk klusje was dat.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_23246552
Ouderwets getrokken glas.
In de gevels moet tegenwoordig bij nieuwbouw en bij vervanging van ruiten gehard glas gebruikt worden. Voor de niet-glaskenners: gehard glas valt in honderden kleine (en relatief niet zo scherpe) stukjes glas uiteen, en is dus minder gevaarlijk bij glasbreuk. Er zijn in de afgelopen jaren wel eens ongelukken gebeurd met mensen die door ramen vielen, en daarbij serieus letsel hebben opgelopen. Er is zelfs één persoon om het leven gekomen toen hij uitgleed en door een gevel viel.
pi_23246600
quote:
Op donderdag 11 november 2004 17:37 schreef dwerg het volgende:
Ouderwets getrokken glas.
In de gevels moet tegenwoordig bij nieuwbouw en bij vervanging van ruiten gehard glas gebruikt worden. Voor de niet-glaskenners: gehard glas valt in honderden kleine (en relatief niet zo scherpe) stukjes glas uiteen, en is dus minder gevaarlijk bij glasbreuk. Er zijn in de afgelopen jaren wel eens ongelukken gebeurd met mensen die door ramen vielen, en daarbij serieus letsel hebben opgelopen. Er is zelfs één persoon om het leven gekomen toen hij uitgleed en door een gevel viel.
Gelaagd mag vaak ook. Dan zit er een soort folie in. Maar gewoon glas kan link zijn, als je erdoorheen loopt ofzo. De scherven zijn erg scherp en een slagader is snel geraakt.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
pi_23246612
En ja, mijn oog is best wel rood. Fijn ook dat zo'n dokter dan eerst vraagt: 'welk oog is het?'
pi_23246700
quote:
Op donderdag 11 november 2004 17:38 schreef julekes het volgende:
Gelaagd mag vaak ook. Dan zit er een soort folie in. Maar gewoon glas kan link zijn, als je erdoorheen loopt ofzo. De scherven zijn erg scherp en een slagader is snel geraakt.
Die jongen had een scherf in zijn zij. Daar hielp geen traumahelikopter meer aan. De tuinder waarbij hij in dienst was, heeft er nog een hele tijd slecht van geslapen. En ik hou zelf ook helemaal niet van glas.
  donderdag 11 november 2004 @ 17:44:19 #296
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_23246741
Ik ook niet. Tenzij gevuld met bier.

Maar fijn dat het maar een klein stukje was en geen blijvend letsel heeft aangebracht, dwerg.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_23246774
quote:
Op donderdag 11 november 2004 17:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Maar fijn dat het maar een klein stukje was en geen blijvend letsel heeft aangebracht, dwerg.
Ja, daar ben ik ook wel blij mee. Maar ik was vandaag vooral pissig omdat me zoiets doms was overkomen.
pi_23247010
Misschien wel handig om voortaan een veiligheidsbril op te zetten als je met glas werkt ...
pi_23247098
quote:
Op donderdag 11 november 2004 17:55 schreef julekes het volgende:
Misschien wel handig om voortaan een veiligheidsbril op te zetten als je met glas werkt ...
Of gewoon zelf op het dak gaan staan, en mijn broer daaronder. Die draagt al een bril van zichzelf.
Zit dit topic nou eens een keer vol? Dan kunnen we weer over muziek gaan lullen.
pi_23247238
quote:
Op donderdag 11 november 2004 17:59 schreef dwerg het volgende:

[..]

Of gewoon zelf op het dak gaan staan, en mijn broer daaronder. Die draagt al een bril van zichzelf.
Zit dit topic nou eens een keer vol? Dan kunnen we weer over muziek gaan lullen.
Nee, nog niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')