Ik wel, 59 hier. In m'n favo fora sta ik in deze lijsten hoger dan die van aantal posts.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:27 schreef Jane het volgende:
Ben verbaasd dat het er voor mij nog 25 zijn. Ben nooit zo'n topicopener geweest.
Ik zou hem wel willen overschoppen, maar door die stomme optie dat je na een x-aantal dagen niet meer kunt reageren, heeft het toch geen zin.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:31 schreef dwerg het volgende:
Zo. Ik heb maar liefst 24 topics geopend in Muziek. Slechts één minder dan Jane. Niet dat het erg hoogdravende topics zijn: vijf delen van Ik zoek een nummer/titel/enzo, en drie keer Wat luister je nu.
Eigenlijk hoort Kirsty MacColl ook in Muziek. Dat zou nummer 25 moeten zijn.
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:35 schreef Seborik het volgende:
die stomme optie dat je na een x-aantal dagen niet meer kunt reageren
Van mij mag hij ook wel gewoon weer posten. Ik ga nu vragen of z'n ban er af mag, als dat nog niet is gebeurd.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:41 schreef dwerg het volgende:
LoekB heeft trouwens ook best wel veel topics geopend. Misschien moet je hem postuum nog even bedanken voor zijn jarenlange bijdrage aan Muziek.
Het zal nog een hele opgave zijn voor die jongen om gewoon te posten.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:44 schreef Seborik het volgende:
Van mij mag hij ook wel gewoon weer posten.
Eerste keer dat ik van die optie hoor. Stom idd.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:35 schreef Seborik het volgende:
die stomme optie dat je na een x-aantal dagen niet meer kunt reageren
Same here... ik had echt de tv niet moeten aanzetten vanochtend..quote:Op woensdag 10 november 2004 18:48 schreef Zanderrr het volgende:
Fijn productief dagje geweest, totaal geen werk afgekregen door al dat terrorisme-gezeik.![]()
Ik sprak een vriendin van me die in Leiden werkt, en ze zei dat er daar ook al mensen zijn die 's avonds niet meer over straat durven. Ze werkt in een wijk met veel mensen van Marokkaanse afkomst, en vooral de ouderen voelen zich niet meer veilig in hun eigen straat. Het is toch wel bijzonder sneu, dat het zover is gekomen door een paar debielen (aan beide kanten).quote:Op woensdag 10 november 2004 19:50 schreef Zanderrr het volgende:
Sowieso zit dit hele gedoe me totaal niet lekker, hier in de wijk is de sfeer ook al de hele week behoorlijk gespannen. Maar goed, ik hou er maar over op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |