Same herequote:Op woensdag 3 november 2004 13:17 schreef JZweeds het volgende:
San Marco
KUCH t gaat dan ook niet om de beste spits maar beste aanvaller KUCKquote:Op woensdag 3 november 2004 16:16 schreef golfer het volgende:
Als pure spits (afmaker dus) kies ik voor Van Basten.
Pelé en Cruijff waren namelijk veel meer dan spits alleen en verdeelden het spel op het veld op meerdere posities.
Dank u.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:13 schreef tha_dark het volgende:
San Marco
Mooie stukjes MM
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
KUCH t gaat dan ook niet om de beste spits maar beste aanvaller KUCK
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:33 schreef Nyluzzz het volgende:
Als je op de statistieken af gaat zou Pele het op zijn sloffen moeten winnen. Gelukkig zijn we allemaal wel een beetje chauvinistisch.
Ook als je op je gezond verstand afgaatquote:Op woensdag 3 november 2004 17:33 schreef Nyluzzz het volgende:
Als je op de statistieken af gaat zou Pele het op zijn sloffen moeten winnen.
Nee hoor, want ik heb alleen Van Basten meegemaakt. Wat je zelf gezien hebt (jeugdheld) telt ook meequote:Op donderdag 4 november 2004 01:29 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ook als je op je gezond verstand afgaat
Ik stem voor Van Basten dusquote:Op donderdag 4 november 2004 01:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik heb alleen Van Basten meegemaakt. Wat je zelf gezien hebt (jeugdheld) telt ook mee.
quote:Op donderdag 4 november 2004 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat is de tussenstand ?
Op mijn PC natuurlijk niet zo knappe legend killerquote:Op donderdag 4 november 2004 18:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
waar ?
Je hoort het op het einde welquote:Op donderdag 4 november 2004 19:56 schreef rubbereend het volgende:
Voreg zou je een tussenstandje willen geven of hou je het liever spannend tot het einde?
Ik ben superknapquote:Op donderdag 4 november 2004 18:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Op mijn PC natuurlijk niet zo knappe legend killer
Wanneer is het afgelopen ?quote:Op donderdag 4 november 2004 19:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je hoort het op het einde wel
Als Pele voorstaat.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wanneer is het afgelopen ?
Dat kan nog lang durenquote:Op donderdag 4 november 2004 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als Pele voorstaat.
Helaas wel, het chauvinisme is groter dan het historisch besef.quote:Op donderdag 4 november 2004 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat kan nog lang duren
![]()
Van Basten speelde voor NLquote:Op donderdag 4 november 2004 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas wel, het chauvinisme is groter dan het historisch besef.
Ik geef alles een week de tijd, dus woensdag om 23.59quote:Op zondag 7 november 2004 03:12 schreef rubbereend het volgende:
wanneer en hoe laat sloot de stemming ook alweer?
Iets wat van basten weer niet kon. bonuspunt voor Pelé.quote:Op donderdag 4 november 2004 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Pele kan in de boom klimmen.
![]()
jaquote:Op maandag 8 november 2004 14:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Iets wat van basten weer niet kon. bonuspunt voor Pelé.
zijn we met z'n allen die gemiste penal in '92 vergeten ofzo?![]()
5 posts hierbovenquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:03 schreef the_legend_killer het volgende:
waneer is uitslag ?
quote:Op maandag 8 november 2004 14:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik geef alles een week de tijd, dus woensdag om 23.59.
San Marcoquote:Op donderdag 11 november 2004 00:35 schreef rubbereend het volgende:
k weet denk k wel wie er gewonnen heeft. Maarja de meerderheid regeert. bij deze alvast bedankt VoreG op naar de beste trainer
okquote:Op maandag 8 november 2004 14:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik geef alles een week de tijd, dus woensdag om 23.59.
Ik heb de uitslag hij komt eraan, de trainer komt er morgen of misschien al vandaag aan. Ik moet Tong daar nog even over sprekenquote:Op donderdag 11 november 2004 00:35 schreef rubbereend het volgende:
k weet denk k wel wie er gewonnen heeft. Maarja de meerderheid regeert. bij deze alvast bedankt VoreG op naar de beste trainer
oke dan ga k ook vast mn rijtje makenquote:Op donderdag 11 november 2004 16:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb de uitslag hij komt eraan, de trainer komt er morgen of misschien al vandaag aan. Ik moet Tong daar nog even over spreken
en daarom doe ik dus niet mee aan dit soort onzinquote:Op donderdag 11 november 2004 17:49 schreef tong80 het volgende:
Trieste uitslag, de geschiedenis wordt onrecht aangedaan.
inderdaadquote:Op donderdag 11 november 2004 17:49 schreef tong80 het volgende:
Ik geloof niet dat jij in staat bent een goede lijst met trainers te produceren.quote:Op donderdag 11 november 2004 18:15 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ben netjes
als je nou meegestemd had dan had pele nog maar 1 stem tekort gekomenquote:Op donderdag 11 november 2004 17:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en daarom doe ik dus niet mee aan dit soort onzin
dus nog 1 voor marcoquote:Op donderdag 11 november 2004 18:20 schreef VoreG het volgende:
Is goed Rubbertje doe maar mee.
Ik zie nu pas dat ik mijn stem niet in de uitslag had verwerkt....
quote:Op donderdag 11 november 2004 18:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij in staat bent een goede lijst met trainers te produceren.
De uitslag heeft denk ik ook te maken met de doorsnee van de FOk!kers. Ik gok zo dat veel fokkers cruiff en pele niet veel meer hebben zien spelen en marco nog welquote:Op donderdag 11 november 2004 17:47 schreef VoreG het volgende:
En het is bekend
1. Marco van Basten met 20 stemmen!!!!
2. Pelé met 18 stemmen!!!
3. Johan Cruijff met 8 stemmen!
Ik had gestemd en wel op Pelé.quote:Op donderdag 11 november 2004 18:50 schreef tong80 het volgende:
Heb je wel gestemd Golfert volgens mij niet had je het wel gedaan en DG en Voreg ook was Pele de winnaaar geweest.
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:42 schreef golfer het volgende:
Oh ja, das waar ook, in dat geval ga ik voor Pelé.
natuurlijk maar is pele groter als cruijf ?quote:Op donderdag 11 november 2004 18:55 schreef Dos37 het volgende:
Pele jongens kom op toch die man hoef je toch niet te hebben zien voetballen lees er maar iets over of hoor de legende![]()
staat al bij Tongquote:Op donderdag 11 november 2004 18:54 schreef komrad het volgende:
ik mis in het lijstje van rubbereend arsene wenger nog maar weeet niet of die al eerder genoemd is.
ik mis er eigenlijk verder niet zo veel op het eerste gezichtquote:Op donderdag 11 november 2004 18:56 schreef The_Hives het volgende:
[..]
staat al bij Tong
maak anders zelf ook een lijstje, filtert VoreG ze er wel uit
dr staat wel meer niet in mn lijstje, Aime Jaquet (of hoe schrijf je dat) staat er ook niet bijquote:Op donderdag 11 november 2004 18:54 schreef komrad het volgende:
ik mis in het lijstje van rubbereend arsene wenger nog maar weeet niet of die al eerder genoemd is.
tja dat eeuwige chauvinisme.....quote:Op donderdag 11 november 2004 17:49 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2004 18:59 schreef tong80 het volgende:
Pele en Maradona staan boven alles. Daarna heb je Di Stefano en Cruijff.
Dan heel lang niets tot van Basten, Platini, Puskas Beckenbauer en Eusebio en Zidane komen.
De volgende cattegorie is Romario, Laudrup, Best en van Aerle.
Vanenburg ertussen, zeker voor de grap? Die heeft toch nog niks bereikt in zijn trainers carriere?quote:Op donderdag 11 november 2004 19:21 schreef tong80 het volgende:
Dietmar Cramer, Walter Wasseige, Arie Haan, Walter Stange, Kees van Kooten, Jan Notermans, Gerald Vanenburg, Cor van der Hart, Jan Jongbloed, Arie de Vroet, Piet de Visser, Peter Boeve, Karel Lotsy natuurlijk.
Ja dat weet ik, maar om hem dan meteen te nomineren voor beste trainer vind ik een beetje raar, maar ja het is je goed recht hem te nomineren.quote:Op donderdag 11 november 2004 19:38 schreef tong80 het volgende:
Vanenburg ertussen ja. Die leert momenteel de PSV jeugd de kunst van het kappen en draaien.
zelfkennis is okayquote:Op donderdag 11 november 2004 19:45 schreef VoreG het volgende:
ik heb geen leven
Ja simpel Cruijf is ook een topper maar pelequote:Op donderdag 11 november 2004 18:55 schreef komrad het volgende:
[..]
natuurlijk maar is pele groter als cruijf ?
kom, stoppen met je leven buiten fok!, dit is belangrijkerquote:Op donderdag 11 november 2004 19:45 schreef VoreG het volgende:
Net alsof ik geen leven heb
en natuurlijk frans korverquote:Op donderdag 11 november 2004 20:08 schreef tong80 het volgende:
Zijn al genomineerd.
flikker op met je jan de jonge. die liet bvo emmen zwaar slecht spelen, ging naar heerenveen en nam en passant de beste spelers van emmen meequote:Op donderdag 11 november 2004 19:20 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik wil graag Azing Griever en Jan de Jonge nomineren.
Mulutinovic stond al bij Tong in het lijstje.quote:Op donderdag 11 november 2004 22:44 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij ontbreekt Bora Multinovic nog, die verdient ook wel een nominatie vind ik.
Nu zie ik het ook. Ik had geen zin om heel het lijstje door te spitten dus deed ik het via CTRl+F. Wat geen resultaat opleverde dus.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mulitinovic stond al bij Tong in het lijstje.![]()
en wat heeft ie nog meer gedaaan??,...........quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:27 schreef Evertje het volgende:
Bert van Marwijk
Een bekerfinale halen met een middenmoter als Fortuna is gewoon pure klasse
Mourinho is zeker genoemdquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:56 schreef methodmich het volgende:
Zo dan, Van Basten toch winnaar joh. Leuk voor hem.
Er zijn al zoveel trainers genomineerd. Ik ga er vanuit dat jullie alle goede keuzes al gemaakt hebben, al mogen André Wetzel en Jack van den Berg niet ontbreken natuurlijk. En Mourinho, maar die is vast al genoemd.
Tong had hem al genoemd.quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:56 schreef DIGGER het volgende:
Stelletje onwetenden over het Engelse voetbal: Bill Shankly, ik nomineer je wel hoor.
Dat zul je wel zien, vandaag en morgen heb ik hier helaas geen tijd voor. Dus zondag op z'n vroegst.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:04 schreef komrad het volgende:
wanneer zijn de nominaties ten einde en wordt er begonnen met de stemming?
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat zul je wel zien, vandaag en morgen heb ik hier helaas geen tijd voor. Dus zondag op z'n vroegst.
Als er ineens trainers bij staan die niet bestaan weet je waarom.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zondag is het feest
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als er ineens trainers bij staan die niet bestaan weet je waarom.
alleen VoreG maakt de lijstjesquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:00 schreef komrad het volgende:
staan er opeens alleen maar ex-ajax trainers bij. Met hives en voreg is dat een gerede kans hehe
Ik ben bezig met het lijstje, vanavond zal het klaar zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:09 schreef methodmich het volgende:
Wanneer begint dit toernooi eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |