Ja, leuk... sneeuwfoto's !!quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:56 schreef Ouwesok het volgende:
Sneeuwpret
quote:Op woensdag 3 november 2004 09:31 schreef Rewimo het volgende:
Speciaal voor ongeduldige Ymke de topictitel vast aangepastYmke
Die is heel erg mooiquote:Op woensdag 3 november 2004 09:28 schreef CompuMess het volgende:
Molen in Akersloot.
Kweetut, maar je kan er niet vroeg genoeg bij zijn hé ! je raakt ook een beetje in de war door al die sinterklaas- en kerstaankledingen in winkels...quote:Op woensdag 3 november 2004 10:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Die is heel erg mooi
Maar tis nog geen winter, tis nog herfst t/m 21 december :')
ik heb even een snelle tussentelling gedaan en als ik jou was zou ik zelf maar eens gaan nadenken over die onderwerpenquote:Op woensdag 3 november 2004 09:18 schreef Ymke het volgende:
Zo , en nu een nieuwe opdracht , ik ben er klaar voor
Lastig om zo'n foto goed belicht te krijgen! Erg mooi gedaan!quote:Op woensdag 3 november 2004 09:28 schreef CompuMess het volgende:
Zonsopkomst in Heiloo
Tijdens de alternatieve elfstedentocht in Finland was ik het onderwerp voor een klassieke winterfoto, ijspegels van 5-10 cm aan m'n snor, skibril, de persfotograaf was dik tevredenquote:Op woensdag 3 november 2004 16:02 schreef Borelius het volgende:
Laten we hopen dat er een winter komt die wat fotogenieke beelden gaat opleveren, mooie sneeuwpartijen, kleurrijke ijspret, centimeters dikke rijp, mega ijspegels of ijs dat gaat kruien op de dijk van Enkhuizen naar Lelystad. Ik hoop op een winter waar eens wat in te beleven valt. Lijkt me leuk, een vol topic Winter 2004-2005.
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:08 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Lastig om zo'n foto goed belicht te krijgen! Erg mooi gedaan!
* Sub is jaloers!
En waar blijft die foto?quote:Op woensdag 3 november 2004 16:37 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Tijdens de alternatieve elfstedentocht in Finland was ik het onderwerp voor een klassieke winterfoto, ijspegels van 5-10 cm aan m'n snor, skibril, de persfotograaf was dik tevreden
Ivo
Hier lijkt me maar 1 oplossing voorquote:Op woensdag 3 november 2004 19:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb die foto nooit teruggezien. Ik was in volle koers, dus tijd om te vragen wie de fotograaf was had ik niet. Helaas.
dat is een optie ja!quote:Op woensdag 3 november 2004 20:15 schreef Bowiefan het volgende:
vriescel afhuren en dan in scene zetten
Jij bent ook helemaal niet ongeduldig of zo hè?quote:Op woensdag 3 november 2004 21:12 schreef Ymke het volgende:
Is het al zover? Kom maar met de uitslag
Ik vind de stemdagen altijd zo saaiquote:Op woensdag 3 november 2004 21:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij bent ook helemaal niet ongeduldig of zo hè?
Ik niet, dan moet ik juist het hardst aan de slagquote:Op woensdag 3 november 2004 21:14 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik vind de stemdagen altijd zo saai
Als dank krijg je wel een appeltje van mequote:Op woensdag 3 november 2004 21:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik niet, dan moet ik juist het hardst aan de slag
Net alsof er EEN kiesman uit Ohio iets om FOT geeftquote:Op woensdag 3 november 2004 20:49 schreef Xilantof het volgende:
vanavond de uitslag!
ik zie het al voor mequote:Op woensdag 3 november 2004 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof er EEN kiesman uit Ohio iets om FOT geeft
Joehoequote:Op woensdag 3 november 2004 21:18 schreef Ymke het volgende:
Waar is Offy eigenlijk?
quote:Op woensdag 3 november 2004 22:01 schreef Offy het volgende:
[..]
Joehoe
tvp
Ze kunnen er anders gewoon bijquote:Op woensdag 3 november 2004 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof er EEN kiesman uit Ohio iets om FOT geeft
Nee hoor want ook hier zijn de stembussen zojuist geslotenquote:Op woensdag 3 november 2004 22:02 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ze kunnen er anders gewoon bijde kans lijkt me trouwens met een tweede termijn voor Bush klein dat ze daar binnenkort met kiesvrouwen te maken krijgen, maar hiermee heb ik zojuist waarschijnlijk het record off-topic gaan gebroken
Durf het bijna niet te zeggen, maar: aan het werk :') (moet dus eigenlijk alweer in mijn bed liggen nuquote:Op woensdag 3 november 2004 22:01 schreef Ymke het volgende:
[..]
![]()
Waar was U?
Ik ookquote:Op woensdag 3 november 2004 22:03 schreef Xilantof het volgende:
ben benieuwd naar de uitslag van Rewimo!
Moet je zo vroeg op dan? Dat je nu al in bed moetquote:Op woensdag 3 november 2004 22:10 schreef Offy het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen, maar: aan het werk(moet dus eigenlijk alweer in mijn bed liggen nu
)
Ik heb het stemmen helemaal gemist zie ikVolgende Deze maand doe ik weer actief mee
(mits het onderwerp me aanstaat
)
en?quote:Op woensdag 3 november 2004 22:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ook
Opschepperquote:Op woensdag 3 november 2004 22:21 schreef ultra_ivo het volgende:
4u15 pas? Die van mij om 4u00. Ga over een uurtje of zo eens slapen.
Nah jaquote:Op woensdag 3 november 2004 23:11 schreef k_man het volgende:
Eentje om snel te vergeten.
Dat is pas snel!quote:Op woensdag 3 november 2004 23:16 schreef Ymke het volgende:
onderwerpen zijn gestuurd
nu kan ik even rustig gaan douchen![]()
Ook van mijquote:Op woensdag 3 november 2004 23:11 schreef sander0105 het volgende:
Fr.oosje Ymke en Robbedoeseod300d Gefeliciteerd!!!
Deegroller lenen?quote:Op donderdag 4 november 2004 01:18 schreef beertje_ het volgende:
K-man, jij hebt een draai om je oren nodig![]()
* Shark.Bait heeft een lui moment, dus quote hij beertje_ ffquote:Op donderdag 4 november 2004 01:18 schreef beertje_ het volgende:1 froosje 91
2 ymke 56
3 robbedoeseos300d 49
Gefeliciteerd!
Broer en zus op één, keep it in the family![]()
Mijn onderwepen trouwens ook (als je voorzichtig doet)quote:Op donderdag 4 november 2004 10:46 schreef Ymke het volgende:
Bedankt voor de felicitaties!
En meneer de hoog mijn onderwerpen kan je lekker binnen doen
Maar wel een garantie dat niemand kan zeggen , ja maar het was slecht weer , als ik savonds pas thuis ben is het donker.....quote:Op donderdag 4 november 2004 11:05 schreef Shark.Bait het volgende:
'binnen' is geen garantie voor 'leuk'
Wat ik trouwens onzin vind, ik werk ook 50 uur in de week en kan ook gewoon meedoen. Het si een kwestie van prioriteit en niet van tijd.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:16 schreef Ymke het volgende:
[..]
Maar wel een garantie dat niemand kan zeggen , ja maar het was slecht weer , als ik savonds pas thuis ben is het donker.....
Prioritijd?quote:Op donderdag 4 november 2004 11:30 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Wat ik trouwens onzin vind, ik werk ook 50 uur in de week en kan ook gewoon meedoen. Het si een kwestie van prioriteit en niet van tijd.
(dit zal wel weer heftige reacties geven, dus vandaar maar weer wat smilies eronder)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja is ook eigenlijk ook tijd hequote:Op donderdag 4 november 2004 11:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Prioritijd?
ehm... 's avonds is het in huis ook donker....quote:Op donderdag 4 november 2004 11:16 schreef Ymke het volgende:
Maar wel een garantie dat niemand kan zeggen , ja maar het was slecht weer , als ik savonds pas thuis ben is het donker.....
Iedereen evenveel kans![]()
Oefquote:Op donderdag 4 november 2004 11:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ehm... 's avonds is het in huis ook donker....
Gelukkig is mijn flitser gerepareerd... voor 80 euro
Een nieuwe kopen kost meer, ook 2e hands....quote:Op donderdag 4 november 2004 11:41 schreef Rewimo het volgende:
Oef![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 11:16 schreef Ymke het volgende:
[..]
Iedereen evenveel kans![]()
Het is idd kwestie van prioriteitenquote:Op donderdag 4 november 2004 11:30 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Wat ik trouwens onzin vind, ik werk ook 50 uur in de week en kan ook gewoon meedoen. Het si een kwestie van prioriteit en niet van tijd.
(dit zal wel weer heftige reacties geven, dus vandaar maar weer wat smilies eronder)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En het was nog wel 'jouw' onderwerpquote:Op donderdag 4 november 2004 12:46 schreef Xilantof het volgende:
ik ben wel blij met een nieuwe wedstrijd
op een of andere manier liep deze maand niet helemaal lekker (of iig bij mij)
Mmmm, qltel kocht er gisteren eentje tweedehands voor 4 euroquote:Op donderdag 4 november 2004 11:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Een nieuwe kopen kost meer, ook 2e hands....
Hopelijk vandaagquote:Op donderdag 4 november 2004 12:46 schreef Xilantof het volgende:
Rewimo, wanneer komt de poll voor November?
Oeh! Lekker!quote:Op donderdag 4 november 2004 01:18 schreef beertje_ het volgende:
K-man, jij hebt een draai om je oren nodig![]()
niet "mijn" onderwerp (ik had niet ingestuurd) en ik heb er niet eens op gestemdquote:Op donderdag 4 november 2004 13:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En het was nog wel 'jouw' onderwerp
Tell me about it...quote:Op donderdag 4 november 2004 19:16 schreef Xilantof het volgende:
en bovendien: dat je iets leuk en interessant vind, betekend niet dat je er ook goed in bent
okee dat kan.. maar nu niet meer zeuren om architectuurquote:Op donderdag 4 november 2004 19:16 schreef Xilantof het volgende:
niet "mijn" onderwerp (ik had niet ingestuurd) en ik heb er niet eens op gestemd
en bovendien: dat je iets leuk en interessant vind, betekend niet dat je er ook goed in bent
ze zijn er nog niet.. athans, nog niet in een topic...quote:Op donderdag 4 november 2004 21:15 schreef Borelius het volgende:
Ziezo, de uitslag van Oktober 2004 is nu ook verwerkt in het wedstrijden-album.
Is er al wat bekend over de nieuwe onderwerpen, kijk ik er over heen of zijn ze er nog niet?
quote:Op donderdag 4 november 2004 21:31 schreef Xilantof het volgende:
heheeindelijk
de appel grap is inmiddel te vaak gemaaktquote:Op donderdag 4 november 2004 21:56 schreef De_Warme_bakker het volgende:
die appelgrap is zoooooo "van-voor-Naarden"![]()
![]()
* Bowiefan heeft een lui moment, dus quote hij Shark.Bait ffquote:Op donderdag 4 november 2004 09:22 schreef Shark.Bait het volgende:
* Shark.Bait heeft een lui moment, dus quote hij beertje_ ff
Bomen is ouder en werkt ook nog steedsquote:Op donderdag 4 november 2004 22:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
de appel grap is inmiddel te vaak gemaakt
welke appel grap??quote:Op donderdag 4 november 2004 22:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb nog maar één appelgrap gemaaktquote:Op donderdag 4 november 2004 22:00 schreef Xilantof het volgende:
klopt, maar hij wordt een beetje te vaak herhaald overal.quote:Op donderdag 4 november 2004 22:14 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik heb nog maar één appelgrap gemaakt. En die had niks met een westrijd te maken
Zoals al eerder opgemerkt Xilantof heeft dit onderwerp niks met Offy te maken , ga dat nou niet weer oprakelen . Ik heb als grapje naar haar het onderwerp ingestuurd ,omdat ik dat toen aan het einde van de discussie zei : mocht ik winnen dan stuur ik appels in .quote:Op vrijdag 5 november 2004 07:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
klopt, maar hij wordt een beetje te vaak herhaald overal.
bomen is leuk, puur omdat niemand er mee zit.
appels wordt een beetje flauw omdat het toch steeds verwijst naar iemand.
Er komt een appel bij de groenteboer zegt die.......quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:27 schreef fr.oosje het volgende:
Ik heb express allemaal "binnen" onderwerpen in gestuurd. Ik hoop op appels. (die appel grap heb ik trouwens gemist, vertel eens? )
ik snap hem nietquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:29 schreef Ymke het volgende:
[..]
Er komt een appel bij de groenteboer zegt die.......
Ik ben ook voor een binnenonderwerp. Kijken of ik daar wat van kan bakkenquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:27 schreef fr.oosje het volgende:
Ik heb express allemaal "binnen" onderwerpen in gestuurd. Ik hoop op appels.
ik hoor de opmerkingen al weer rondvliegen... "Appeltaart??"quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben ook voor een binnenonderwerp. Kijken of ik daar wat van kan bakken
Appeltaart idd, appelflappen, appelbollen, pannekoeken met appel, appelkoekjes, appelmoes, appelcompote....we kunnen nog wel ff doorgaanquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:38 schreef CompuMess het volgende:
[..]
ik hoor de opmerkingen al weer rondvliegen... "Appeltaart??"![]()
*archief zoekt ende vindt*quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
Appeltaart idd, appelflappen, appelbollen, pannekoeken met appel, appelkoekjes, appelmoes, appelcompote....we kunnen nog wel ff doorgaan
Ziet er smakelijk uit !quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
*archief zoekt ende vindt*
[afbeelding]
Zelf gemaakt, gebakken, foto genomen, ingelezen, zelf gecropped en zelf op internet gezet, zelf opgegeten![]()
en zelf ontdekt dat ie iets scherper gekund had gekunt![]()
Bewijs eens dat er appels in zitten , kunnen net zo goed peren zjnquote:Op vrijdag 5 november 2004 12:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
*archief zoekt ende vindt*
[afbeelding]
Zelf gemaakt, gebakken, foto genomen, ingelezen, zelf gecropped en zelf op internet gezet, zelf opgegeten![]()
en zelf ontdekt dat ie iets scherper gekund had gekunt![]()
Niet naar buiten gaan? Voor OV (lees treinen) altijd!!!quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:27 schreef fr.oosje het volgende:
ik neem aan dat het geen openbaarvervoer wordt? anders hebben we deze maand nog minder inzendigen? Omdat niemand zin heeft om in dit weer naar buiten te gaan en/of het al donker is als men thuis komt? (niet dat dat wat uit maakt.)
iedereen associeert appels met de appelgrap van Offy, dat het een leuk onderwerp voor de wedstrijd is, Okee. tis leuk om er over na te denken.quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:12 schreef Ymke het volgende:
[..]
Zoals al eerder opgemerkt Xilantof heeft dit onderwerp niks met Offy te maken , ga dat nou niet weer oprakelen. Ik heb als grapje naar haar het onderwerp ingestuurd ,omdat ik dat toen aan het einde van de discussie zei : mocht ik winnen dan stuur ik appels in .
altijd leuk als 1 persoon de discussie sluit terwijl de ander nog repliek wilt geven....quote:En daarmee sloten wij de discussie , no hard feelings over en weer.
punt
Hoe bedoel je nou , laat dat dan zien?quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
iedereen associeert appels met de appelgrap van Offy, dat het een leuk onderwerp voor de wedstrijd is, Okee. tis leuk om er over na te denken.
maar als het niet als associatie bedoeld is naar Offy, laat dan ook gewoon zien dat het niet zo bedoeld is.
[..]
altijd leuk als 1 persoon de discussie sluit terwijl de ander nog repliek wilt geven....
mijn zin was een beetje scheef.quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:49 schreef Ymke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je nou , laat dat dan zien?
En ik Offy en ik sloten de discusie. sloten als in verleden tijd!!
zucht
Nee hoor , wat mij betreft zeg ik er niks meer over . Altijd die ouwe koeienquote:Op vrijdag 5 november 2004 12:53 schreef PdeHoog het volgende:weer een discussie
![]()
De goedequote:Op vrijdag 5 november 2004 12:57 schreef Subhuman het volgende:
Ik weet niet wat ik moet kiezen!
had geschieten kunnen hebben gehad wat kans betreft wanneer camera onder hand en over beschiktquote:Op vrijdag 5 november 2004 16:59 schreef Xilantof het volgende:
zou vanmiddag een mooie foto hebben kunnen geschoten.
Hee ik ben nog vrij nieuw hier, vertel nou eens wat dat nou was met die appel?quote:Op donderdag 4 november 2004 22:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ongeveer ja!quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:18 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
had geschieten kunnen hebben gehad wat kans betreft wanneer camera onder hand en over beschikt
En wat was je smoes om haar niet alsnog te doorzeven met fotonen?quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ongeveer ja!
was mooi beeld van een dame druk in de telefoonpratend met hoofd tegen de ruit gedrukt.
heel mooi
het niet bij de hand hebben van mijn geliefde D70 met een pracht 50 mm 1.8 objectiefquote:Op vrijdag 5 november 2004 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat was je smoes om haar niet alsnog te doorzeven met fotonen?
Waarschijnlijk was ie druk bezig die zin van een paar posts terug te formulerenquote:Op vrijdag 5 november 2004 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat was je smoes om haar niet alsnog te doorzeven met fotonen?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:03 schreef ultra_ivo het volgende:
D70? Dat is werk voor een meetzoeker!
Voor een paarhonderd Euro heb je die van Hanna Tokkie een uurtje of watquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:22 schreef huiz het volgende:
Als het per ongeluk toch ronde vormen wordt wat niet voorstelbaar is omdat nog niemand er met een woord over gerept heeft, is er dan een dame in de groep die me haar ronde vormen wil lenen?![]()
Heb je er weer zin in , stil?quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:09 schreef stil het volgende:
Ja, daar kun je zoveel kanten mee uit. zelf appels zijn rond van vorm.
Daar is al rekening mee gehoudenquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:38 schreef stil het volgende:
Wat gebeurt er bij een gelijke stand?
Geen ideequote:Op zaterdag 6 november 2004 21:38 schreef stil het volgende:
Wat gebeurt er bij een gelijke stand?
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:51 schreef Ymke het volgende:
Er wordt momenteel aardig gemanipuleerd zie ik
Whehehehequote:Op zaterdag 6 november 2004 21:54 schreef Ouwesok het volgende:
The Invasion of the Clones
Ik ben het iig nietquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe
Het wordt op IP-nummer gelogged, toch?
En dat is waarschijnlijk de juiste oplossingquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:51 schreef PdeHoog het volgende:
Dat zat ik dus ook net te bedenken. Er zijn altijd veeeeeeeeeel meer stemmen dan foto's
. Volgens mij vinden mensen het gewoon leuk om alle polls af te lopen.
Nee hoor , ik ben gewoon een soort Jomandaquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:59 schreef robbedoeseos300d het volgende:
vraag me af hoe mensen de tussenstand kunnen zien.
Of ben ik gewoon een digi beet die het niet snapt?
Even een testje dan:quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:57 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
En dat is waarschijnlijk de juiste oplossingZet ergens gewoon maar eens een volslagen overbodige poll neer en je zal ze de kost niet geven die ergens op stemmen.
Die tussenstand is ook niet te zien. Het is allemaal pure speculatiequote:Op zaterdag 6 november 2004 21:59 schreef robbedoeseos300d het volgende:
vraag me af hoe mensen de tussenstand kunnen zien.
Of ben ik gewoon een digi beet die het niet snapt?
ik heb ook een gave.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:00 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nee hoor , ik ben gewoon een soort Jomanda
kon het niet latenquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:01 schreef huiz het volgende:
[..]
Even een testje dan:
Poll: Stem jij op deze poll?ja nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Soort van ja......quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:03 schreef Ymke het volgende:
stemtopic kan dicht
Hmmmmmquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:55 schreef Ymke het volgende:
Als je kijkt naar degene die eerst en tweede staan , om de beurt krijgen die de laatste uur een punt, geen van de andere onderwerpen.
Vrijwel de gehele dag viel er een enkele punt en nu vallen ze netjes om de beurt voor nummer 1 en twee, niemand die zich met naam meldt in het stemtopic
Ik vind het ook niet echt leukquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmmm
Dat vind ik echt smerig
en ik was het overigens niet
Ik wou dat ik het kon, stond er een heel ander onderwerp bovenaan.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmmm
Dat vind ik echt smerig
en ik was het overigens niet
Welke alle? Er zijn er misshien 5 online?quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:08 schreef Ouwesok het volgende:
Fijn.
We zitten nu dus met twee onderwerpen opgescheept.
Omdat ik de bui vanmiddag al zag hangen heb ik daarvoor dictatoriaal als iik ben een democratische oplossing gevonden: De speedpoll.
Om half elf gaat er een poll open op de beide onderwerpen en we hebben met zijn allen precies een kwartier om te bepalen welke van de twee het wordt. Wie na die tijd komt heeft simpelweg pech gehad.
Het onderwerp dat uit die speedpoll komt gaat de komende weken ons leven verder domineren.
5 is prima, wordt het ook geen gelijkspelquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:10 schreef Ymke het volgende:
[..]
Welke alle? Er zijn er misshien 5 online?
laat hem lekker, bang dat hij op water en vuur stemt.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:13 schreef Ymke het volgende:
ik ben haastig froos aan het smsen
Nee , niet bang maar het is zijn onderwerp als winnar zijnde , lijkt me wel zo fairquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:15 schreef stil het volgende:
[..]
laat hem lekker, bang dat hij op water en vuur stemt.
misschien en domme vraag, maar waar komt die poll te staan of wordt er een nioeuw topic geopend?quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:15 schreef Ouwesok het volgende:
Precies om half elf (ijs- en server dienende) gaat ie in de lucht. Gewoon open en voor een kwartier lang.
De keuze ligt tussen de beide gelijk geëindigde onderwerpen.
Zet dus bier en hapjes klaar. Kam de pruikjes van je klonen en trek ze een gezellig jasje aan.
Over een kwartier gaat ie los
Toch nog 6 mensen binnen 20 minutenquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:03 schreef stil het volgende:
[..]
kon het niet laten![]()
werkse!quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:32 schreef dubbellu het volgende:
Wederom gestemd en nu naar mijn werk.
Daar verzinnen we dan ook wel weer wat op hoorquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:37 schreef stil het volgende:
Of weer een gelijke stand
Dat viel mij ook opeens op. Volgens mij gaat het nog steeds niet helemaal eerlijk hierquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:45 schreef huiz het volgende:
Hm, Water en Vuur gaat nu als een speer
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:46 schreef Rewimo het volgende:
We have a winner... water en vuur!
Misschien moet er in samenwerking met Fok een poll worden ontwikkeld waarbij je niet per ip maar alleen per user (en die in FOT gepost heeft) een stem kan uitbrengenquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat viel mij ook opeens op. Volgens mij gaat het nog steeds niet helemaal eerlijk hier
Misschien gewoon maar met het handje stemmen, net als de puntentelling. Dan voorkom je ook een hoop users die zomaar klikkenquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:48 schreef huiz het volgende:
[..]
Misschien moet er in samenwerking met Fok een poll worden ontwikkeld waarbij je niet per ip maar alleen per user (en die in FOT gepost heeft) een stem kan uitbrengen
Precies...quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
Dat viel mij ook opeens op. Volgens mij gaat het nog steeds niet helemaal eerlijk hier
Misschien dat een stel grappenmakers die de poll in de AT zagen staan meegestemd heeft ofzoquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:48 schreef huiz het volgende:
Misschien moet er in samenwerking met Fok een poll worden ontwikkeld waarbij je niet per ip maar alleen per user (en die in FOT gepost heeft) een stem kan uitbrengen
Het onderwerp is water EN vuur . lijkt me dus allebijquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:51 schreef melonovy het volgende:
MOet het een foto worden met zowel water en vuur, of mag het ook alleen water of alleen vuur zijn?
Water en Vuur is ook een stelling voor iets tegenstrijdigs, het ene sluit het andere uit. Dus misschien hoef je water en vuur niet letterlijk nemenquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:51 schreef melonovy het volgende:
MOet het een foto worden met zowel water en vuur, of mag het ook alleen water of alleen vuur zijn?
Moet alle 2 zijnquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:51 schreef melonovy het volgende:
jip en alleen water mag niet want die hebben we al gehadquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Moet alle 2 zijn
Naam zegt het al, Water EN Vuur.
Gewoon water stond er ook bij
Ik was net naar je op zoek. Mail me even aubquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:52 schreef fr.oosje het volgende:
trouwens, hoe krijg ik mjin prijs moet ik mijn adres ergens heen mailen?
proestquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:58 schreef Shark.Bait het volgende:
ik vind ieder die gepost heeft voor water en vuur te zijn verdacht
Wat is dat nou?quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:59 schreef stil het volgende:
[afbeelding]
ben ik nu ook verdachte?quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:58 schreef Shark.Bait het volgende:
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Bomen en zaagquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:54 schreef huiz het volgende:
[..]
Water en Vuur is ook een stelling voor iets tegenstrijdigs, het ene sluit het andere uit. Dus misschien hoef je water en vuur niet letterlijk nemen![]()
Aha ik zag dat water nit zo goedquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:00 schreef stil het volgende:
[..]
water en vuur
Je kunt iig niet ontkennen dat iedereen al in de juiste stemming is, de voor- en tegenstanders zijn als water en vuurquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:00 schreef Subhuman het volgende:
[..]
zolang die zaag maar in de boom zit vind ik alles goedquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:01 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Bomen en zaag
Foei !quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:09 schreef fr.oosje het volgende:
ik heb 4 keer op water en vuur gestemt s dat ook verdacht?
dan kan deze misschien ookquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:01 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Bomen en zaag
dat moest toch van jou???quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:11 schreef Ymke het volgende:
[..]
Foei !
ik wacht ff tot de andere 114 mensen gereageerd hebben in dit topicquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:09 schreef fr.oosje het volgende:
ik heb 4 keer op water en vuur gestemt s dat ook verdacht?
grinquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:12 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
dat moest toch van jou???![]()
Ja, bedankt hequote:Op zaterdag 6 november 2004 22:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Inderdaadquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:04 schreef Rewimo het volgende:
En als het de appels waren geworden ging het ongetwijfeld net zo
Knutquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:14 schreef Ymke het volgende:
Wat is een Knut?
quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:14 schreef Offy het volgende:
Ja, bedankt he![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
* Offy gauw van de 'appels' lijst schrapt en naar de verdachte 'water&vuur' lijst verhuist *
Check!
Waarom heette het dan niet 'tegengesteld' ofzoquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:14 schreef Offy het volgende:
Dus als ik het goed begrijp hoeft het niet perse 'letterlijk' water en vuur te zijn, maar gewoon 2 'tegengestelde' dingen?
Jij hebt van die appelrode wangetjes als jij jequote:Op zaterdag 6 november 2004 23:19 schreef Offy het volgende:
Hoe heb je ooit kunnen denken dat ik op appels zou stemmen
quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij hebt van die appelrode wangetjes als jij je
hihihi
het is niet zozeer tegengesteld, maar echt water en vuur. links en recht zijn tegengesteld maar geen water en vuurquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Waarom heette het dan niet 'tegengesteld' ofzo
Ik volg je niet helemaal.. kan/wil je uitweiden?quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:25 schreef fr.oosje het volgende:
het is niet zozeer tegengesteld, maar echt water en vuur. links en recht zijn tegengesteld maar geen water en vuur
quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:29 schreef huiz het volgende:
Nu nog even een poll of het echt water en vuur is of een tegenstelling
In principe wel, want het kan geen links én rechts zijnquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:25 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
het is niet zozeer tegengesteld, maar echt water en vuur. links en recht zijn tegengesteld maar geen water en vuur
Behalve dit dan:quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:31 schreef huiz het volgende:
[..]
In principe wel, want het kan geen links én rechts zijn
zo moeilijk lijkt het mij nietquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:35 schreef apestartje het volgende:
het is net of ik water zie branden
Ik vind het maar een moeilijk onderwerp
een van de twee gaat nog ,maar samen word toch wel erg moeilijk,maar goed we laten de hersenen maar weer werken
ja dat is wel een ideequote:Op zaterdag 6 november 2004 23:38 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
zo moeilijk lijkt het mij niet
Gewoon en dagje met de brandweer oppad
Noteer het mensen.. iemand begint over zijn/haar archiefquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik begin al wat ideeën te krijgen, even door m'n archief lopen.
Dat van dat archief had je misschien beter niet gezegd......quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik begin al wat ideeën te krijgen, even door m'n archief lopen.
Je haalt de woorden uit mijn mond. Dit is wel een erg lastig onderwerp, maar aan de andere kant ook perfect om eens creatief te worden...quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:51 schreef Xilantof het volgende:
ben je even een avondje weg wordt het zo;n onderwerp
Laten we even voor de duidelijkheid stellen dat we geen probleem hebben met archiefwerk, ook niet bij de inzendingen. Er wordt steeds weer een probleem van gemaakt .quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:54 schreef PdeHoog het volgende:
Het archief-probleem had alleen betrekking op ingezonden werk. Foto's voor de slowchat mag natuurlijk wel.
Hoe meer, hoe beter zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |