Colorado gaat naar Bushquote:Op woensdag 3 november 2004 04:10 schreef Speth het volgende:
[..]
Nevada, Colorado en Oregon zijn ook swing states als ik me niet vergis.... Die staten gecombineerd met een meevaller voor Kerry elders zullen het wel doen. Ik hoop het echter niet.
msn aubquote:Op woensdag 3 november 2004 04:14 schreef Internationalist het volgende:
[..]
hey dikke
quote:Op woensdag 3 november 2004 04:15 schreef AapNootMies het volgende:
Heeft Osama George al gefeliciteerd?
Kortzichtige stemmersquote:Op woensdag 3 november 2004 04:15 schreef Brennie het volgende:
Die shitamerikanen wil ik de komende 4 jaar geen 1 woord horen klagen, als de wereld aan het vergaan is.
Ik heb je tot nu toe de hele tijd niet gemogen, je bent te schreeuwerig, te reactiegeil, te irritant en te lullig bezig. Toch ga je winnen, gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 november 2004 04:15 schreef XVVX het volgende:
De media heeft het volk hier gewoon wijsgemaakt dat Kerry een kans zou hebben, zelfs nu proberen ze het nog. Hoe triest.
Ik denk dat we dan sowieso weer in hoogconjunctuur zitten, ongeacht wie de kandidaat wordtquote:Op woensdag 3 november 2004 04:16 schreef Lamon het volgende:
Yup, het gaat Bush worden. Ik wacht even met de aanhangers feliciteren tot 2008, wanneer ik ze kan zien lachen met kiespijn.
Amen.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:17 schreef Don_Tom het volgende:
* Brennie moet aan het gezegde denken dat bush niet meer helemaal goed uit wist te spreken: shame on you if you trick me once, shame on me if you trick me twice.....
ofwel: het is nu officieel, de amerikanen zijn een achterlijk volk..... 1x is misschien nog te vergeven maar 2x is echt te veel......
http://msnbc.msn.com/id/5650593 ik zeg nog niksquote:Op woensdag 3 november 2004 04:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Colorado gaat naar Bush
Nee, wij hebben een lekker kabinet bij elkaar gestemd in de herkansingquote:Op woensdag 3 november 2004 04:17 schreef Don_Tom het volgende:
* AapNootMies moet aan het gezegde denken dat bush niet meer helemaal goed uit wist te spreken: shame on you if you trick me once, shame on me if you trick me twice.....
ofwel: het is nu officieel, de amerikanen zijn een achterlijk volk..... 1x is misschien nog te vergeven maar 2x is echt te veel......
Ik weet niet wie daar aan tafel zitten, en het interesseert me ook niets.... Burgerlijke lulletjes van RTL4quote:Op woensdag 3 november 2004 04:17 schreef At_Fundum het volgende:
zap je per ongeluk weer eens naar RTL, krijg ik waarschijnlijk de beelden van Adelheid Roossen de rest van de nacht niet meer van mijn netvlies
Ja.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:15 schreef AapNootMies het volgende:
Adhd Roossen is oké.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:17 schreef At_Fundum het volgende:
zap je per ongeluk weer eens naar RTL, krijg ik waarschijnlijk de beelden van Adelheid Roossen de rest van de nacht niet meer van mijn netvlies
Ik verwacht van wel. Hij was immers een groot deelnemer in zijn campagne.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:15 schreef AapNootMies het volgende:
Ik zou graag iets anders krijgen, dan wat we de afgelopen 4 jaar hebben gezienquote:Op woensdag 3 november 2004 04:20 schreef XVVX het volgende:
Wat een slechte verliezers zeg. Wees blij dat we weer weten wat we krijgen.
Vertel?quote:Op woensdag 3 november 2004 04:20 schreef Brennie het volgende:
Wat zijn ze nou blij aan het zingen.
Het wordt de treurigste dag uit de geschiedenis
Heb ik ooit ontkend dat Nederlanders een achterlijk volk zijn?quote:Op woensdag 3 november 2004 04:18 schreef AapNootMies het volgende:
[..]
Nee, wij hebben een lekker kabinet bij elkaar gestemd in de herkansing
Met jou ga ik geen discussie aan.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:21 schreef XVVX het volgende:
[..]
Vertel?
De grootste reden dat ik voor Kerry ben is dat ik niet nog 4 jaar dezelfde hoofden en verhaaltjes wil aanhoren...quote:Op woensdag 3 november 2004 04:20 schreef XVVX het volgende:
Wees blij dat we weer weten wat we krijgen.
Ik denk dat iedereen dom isquote:Op woensdag 3 november 2004 04:21 schreef HeyFreak het volgende:
De amerikanen zijn ook echt de enige die Bush zouden herkiezen. Zijn wij nu allemaal zo slim, of zijn zij....
Doe ik ookquote:Op woensdag 3 november 2004 04:21 schreef golfer het volgende:
Ik nok af.
De Amerikanen blijken Bush weer te willen.
Er zal de komende 4 jaar niets veranderen.
Domheid troef dus weer.
Het kan nog een flinke afgang gaan worden voor Kerryquote:Op woensdag 3 november 2004 04:22 schreef RichardQuest het volgende:
Eigenlijk heeft Kerry geen enkele swing state
Ja, tenzij over 4 jaar met Bush alles naar de klote is gegaan natuurlijkquote:Op woensdag 3 november 2004 04:22 schreef At_Fundum het volgende:
Ik ben blij als George W. vanavond wint en dan over 4 jaar Hillary de dan republikeinse kandidaat verplettert.
* Tijn doet aan langetermijnsplanning
Nederlanders staan er om bekend om altijd met het vingertje te wijzen en het altijd beter te weten, maar kijkende naar dit land moet ik toch concluderen dat we daar nog eens goed over moeten nadenken.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:21 schreef HeyFreak het volgende:
De amerikanen zijn ook echt de enige die Bush zouden herkiezen. Zijn wij nu allemaal zo slim, of zijn zij....
Pennsylvaniaquote:Op woensdag 3 november 2004 04:22 schreef RichardQuest het volgende:
Eigenlijk heeft Kerry geen enkele swing state
Qua president niet..quote:Op woensdag 3 november 2004 04:21 schreef golfer het volgende:
Ik nok af.
De Amerikanen blijken Bush weer te willen.
Er zal de komende 4 jaar niets veranderen.
Domheid troef dus weer.
Het is al laat.. excuses!quote:Op woensdag 3 november 2004 04:21 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Heb ik ooit ontkend dat Nederlanders een achterlijk volk zijn?
het is bijna de eerste taal in de VSquote:Op woensdag 3 november 2004 04:24 schreef MrX1982 het volgende:
Hoeveel Hispanics zijn er in de VS, ik hoor ze zo praten je zou zeggen dat heel de VS uit Hispanics bestaat
zijn er ook best veel opzich.... vraag me niet naar getallen echterquote:Op woensdag 3 november 2004 04:24 schreef MrX1982 het volgende:
Hoeveel Hispanics zijn er in de VS, ik hoor ze zo praten je zou zeggen dat heel de VS uit Hispanics bestaat
Mijn Amerika wat doe je?quote:Op woensdag 3 november 2004 04:24 schreef Re het volgende:
[..]
het is bijna de eerste taal in de VS
Precies!!!quote:Op woensdag 3 november 2004 04:23 schreef Brennie het volgende:
[..]
Qua president niet..
De komende 4 jaar zal het de wereld echter niet beter gaan.
Er staat een hoop ellende voor de deur.
Met Kerry wisten we dat niet zeker, met Bush wel.
Getallen pleasequote:Op woensdag 3 november 2004 04:25 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
zijn er ook best veel opzich.... vraag me niet naar getallen echter
Hispaansquote:Op woensdag 3 november 2004 04:24 schreef Re het volgende:
[..]
het is bijna de eerste taal in de VS
Vanuit Suriname was het goed slaven handelen voor de WIC hoor, hebben we onze gouden eeuw deels aan te danken, ik weet niet precies wat Groot-Brittanië uiteindelijk voor NY heeft gekregenquote:Op woensdag 3 november 2004 04:23 schreef AapNootMies het volgende:
[..]
Het is al laat.. excuses!
Waren wij niet dat volk dat New York voor (omgerekend) anderhalve euro heeft verkocht?
wow wonen er zoveel Hispanics in de Vs, nooit gewetenquote:Op woensdag 3 november 2004 04:25 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
zo'n 15%-20% hispanics... maar daar zijn ook veel illegalen bij dan die niet mogen stemmen
http://election.cbsnews.com/election2004/quote:Op woensdag 3 november 2004 04:26 schreef Linz het volgende:
via welke links checken jullie?
Nee!!quote:Op woensdag 3 november 2004 04:27 schreef mr.marcus het volgende:
ff serieus, is er nog hoop Kerry?
Sinds wanneer hebben alligators stemrechtquote:Op woensdag 3 november 2004 04:26 schreef AapNootMies het volgende:
De Everglades gaan ook naar Kerry, het kan nog![]()
Er is altijd hoop maar volgens mij gaat het lastig worden. Alles draait om Ohio en Floridaquote:Op woensdag 3 november 2004 04:27 schreef mr.marcus het volgende:
Altijd, er is nog nergens uitspraak gedaan door een rechterquote:Op woensdag 3 november 2004 04:27 schreef mr.marcus het volgende:
Ik neem aan dat die cijfers niet voor de hele vs gelden maar alleen voor florida ofzoquote:Op woensdag 3 november 2004 04:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
wow wonen er zoveel Hispanics in de Vs, nooit geweten
In het CIA factbook staan geen cijfers van de Hispanic gemeenschap in de VS.
nog een beetjequote:Op woensdag 3 november 2004 04:27 schreef mr.marcus het volgende:
ja hoorquote:Op woensdag 3 november 2004 04:27 schreef mr.marcus het volgende:
Zeker wel, Bush heeft er nu zeker 195 en Kerry 112. Als je daar Californiëen Pennsylvania bij optelt staan ze ongeveer gelijk...quote:Op woensdag 3 november 2004 04:27 schreef mr.marcus het volgende:
Oh ok ik vond het al zoveel. Ik schrok alquote:Op woensdag 3 november 2004 04:28 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die cijfers niet voor de hele vs gelden maar alleen voor florida ofzo
Tuurlijk.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:27 schreef mr.marcus het volgende:
Doe eens niet zo negatief. Mischien is Kerry wel ergerquote:Op woensdag 3 november 2004 04:29 schreef Brennie het volgende:
Ik bereid me voor op de: " i told you so look' wanneer er weer eens ( helaas) de hel losbarst in Amerika
volgens mij geheel VSquote:Op woensdag 3 november 2004 04:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh ok ik vond het al zoveel. Ik schrok al
Vraag het de bookies.....quote:Op woensdag 3 november 2004 04:30 schreef MrX1982 het volgende:
Welk land gaat Bush aanvallen als hij herkozen wordt?
Kan het erger?quote:Op woensdag 3 november 2004 04:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe eens niet zo negatief. Mischien is Kerry wel erger
Gelijk ja .......en dan komt er weer een bult Bushquote:Op woensdag 3 november 2004 04:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zeker wel, Bush heeft er nu zeker 195 en Kerry 112. Als je daar Californiëen Pennsylvania bij optelt staan ze ongeveer gelijk...
noord korea natuurlijkquote:Op woensdag 3 november 2004 04:30 schreef MrX1982 het volgende:
uhmm zoveel bulten zijn er niet meerquote:Op woensdag 3 november 2004 04:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gelijk ja .......en dan komt er weer een bult Bush
en de rest....quote:Op woensdag 3 november 2004 04:32 schreef Linz het volgende:
[..]
noord korea natuurlijk
20% Hispanics in de hele VS dat lijkt me erg veel persoonlijkquote:Op woensdag 3 november 2004 04:31 schreef Re het volgende:
[..]
volgens mij geheel VS
Zijn staatjes van 5 kiesmannen beginnen op te raken.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Noord Korea, Iran,...enzv..enzvquote:Op woensdag 3 november 2004 04:30 schreef MrX1982 het volgende:
idd hij kan immers toch niet meer herkozen worden, dus kan er nog meer met de pet naar gooienquote:Op woensdag 3 november 2004 04:32 schreef Brennie het volgende:
Bush gaat eerst weer 6 weken golfen hierna.
Zijn er dan nog soldaten over?quote:Op woensdag 3 november 2004 04:33 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Noord Korea, Iran,...enzv..enzv![]()
erg veel mexicanen, hispanics in cali en texasquote:Op woensdag 3 november 2004 04:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
20% Hispanics in de hele VS dat lijkt me erg veel persoonlijk
Dan zouden er 55 miljoen Hispanics leven in de VS
Grijp je kans.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:33 schreef mr.marcus het volgende:
Democrats nu al 4,2 x je inzet
Iran @ 1.5 keer je inzetquote:Op woensdag 3 november 2004 04:31 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Vraag het de bookies.....
Dat gaat leuk worden. Ligt het verre-oosten in oorlog. Zitten we echt op te wachtenquote:Op woensdag 3 november 2004 04:32 schreef Linz het volgende:
[..]
noord korea natuurlijk
Komt dan toch eindelijk die 4de wereldoorlogquote:Op woensdag 3 november 2004 04:33 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Noord Korea, Iran,...enzv..enzv![]()
Welja.. gewoon de werkloosheid omhoog, dan komen er vanzelf meer soldaatjes bij!quote:Op woensdag 3 november 2004 04:33 schreef Brennie het volgende:
[..]
Zijn er dan nog soldaten over?
Nee, Washington, Ohio en Nevada kunnen best naar Kerry gaan. Florida is wel in de pocket van Bush vrees ik.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
ja, dat staat toch al vast?quote:Op woensdag 3 november 2004 04:34 schreef At_Fundum het volgende:
Volgt iemand eigenlijk een beetje de verkiezingen van de senatoren, m.a.w. behouden de Republikeinen hun meerderheid in the Capitol?
Bill Frisk (R) zegt van wel, het kan ook 50-50 worden volgens mij.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:34 schreef At_Fundum het volgende:
Volgt iemand eigenlijk een beetje de verkiezingen van de senatoren, m.a.w. behouden de Republikeinen hun meerderheid in the Capitol?
Die zouden toch wat proef raketjes sturen als Kerry gekozen werd ?quote:Op woensdag 3 november 2004 04:32 schreef Linz het volgende:
[..]
noord korea natuurlijk
Ja ok maar 55 miljoen lijkt me erg veel hoor. Ik denk dat er minder dan 10 miljoen wonenquote:Op woensdag 3 november 2004 04:33 schreef Re het volgende:
[..]
erg veel mexicanen, hispanics in cali en texas
Dienstplichtquote:Op woensdag 3 november 2004 04:33 schreef Brennie het volgende:
[..]
er is een switch in favor of republicansquote:Op woensdag 3 november 2004 04:34 schreef At_Fundum het volgende:
Dan zal hij europa wel verplichten om meer soldaten te leveren.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:33 schreef Brennie het volgende:
[..]
Whahahahaquote:Op woensdag 3 november 2004 04:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Volgens mij ligt V Rossem al een tijdje onder tafel dronken die Oldenziel te beffen
quote:Op woensdag 3 november 2004 04:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Volgens mij ligt V Rossem al een tijdje onder tafel dronken die Oldenziel te beffen
Zeker als je hier rekening mee houdtquote:Op woensdag 3 november 2004 04:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, Washington, Ohio en Nevada kunnen best naar Kerry gaan. Florida is wel in de pocket van Bush vrees ik.
De Noorderlijke staten rond Michigan kunnen ook best naar de Dem gaan.
Ik weet niet meer precies in welke staten er twijfels waren, maar het scheen dat de democraten redelijke kansen hadden om in ieder geval een gelijk aantal te krijgen.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:35 schreef Linz het volgende:
[..]
ja, dat staat toch al vast?
Ze moet nog een tv-programma vullen natuurlijk.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:36 schreef XVVX het volgende:
Het hele beeld is bijna rood maar Maartje blijft er in geloven, pfff.
'die oldenziel is niet verkeerd trouwensquote:Op woensdag 3 november 2004 04:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het gaat alleen nog om Ohio imhoquote:Op woensdag 3 november 2004 04:36 schreef XVVX het volgende:
Het hele beeld is bijna rood maar Maartje blijft er in geloven, pfff.
zie bovenquote:Op woensdag 3 november 2004 04:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja ok maar 55 miljoen lijkt me erg veel hoor. Ik denk dat er minder dan 10 miljoen wonen
Je bedoeld de 3e .quote:Op woensdag 3 november 2004 04:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Komt dan toch eindelijk die 4de wereldoorlog
Er zijn "geruchten" dat NL actiever mee wil doen met oorlogen en niet meer alleen maar met de wederopbouw enzo.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:36 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Dan zal hij europa wel verplichten om meer soldaten te leveren.
Snel is anders iddquote:Op woensdag 3 november 2004 04:37 schreef HeyFreak het volgende:
Ohio 36% precincts reporting....
lekker rustig aan daarzo...
wow wat veel zeg nooit gedacht dat er zoveel van warenquote:Op woensdag 3 november 2004 04:37 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
hispanics zijn de snelst groeiende groep... zijn er nu 44 miljoen terwijl 5 jaar geleden er maar 33 miljoen waren.... er zijn daarnaast ook miljoenen illgalen maar goed die mogen niet stemmen dus...
bron: http://theamericas.org/hl-demographics-usa.htm
Als Ohio naar Kerry gaat is het weer positiefquote:Op woensdag 3 november 2004 04:38 schreef mr.marcus het volgende:
Ik ga slapen!
Stomme kut Amerikanen, kiezen ze zo'n idioot nog een keer,
zeg maar dag tegen de wereld![]()
![]()
Nee koude oorlog was de 3dequote:Op woensdag 3 november 2004 04:38 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Je bedoeld de 3e .![]()
Idealist.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:39 schreef tong80 het volgende:
Er is nog niks bekend
Het kan nog.
Pas 4231 of 11477 Precincts Reportingquote:Op woensdag 3 november 2004 04:40 schreef Linz het volgende:
ohio 53 - 47 bush
quote:Op woensdag 3 november 2004 04:39 schreef tong80 het volgende:
Er is nog niks bekend
Het kan nog.
Das al meer as een derdequote:Op woensdag 3 november 2004 04:41 schreef Calella het volgende:
[..]
Pas 4231 of 11477 Precincts Reporting![]()
Was dat ook een oorlog dan? ik heb er niets van gezien of gevoeld.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee koude oorlog was de 3de
das best veel alquote:Op woensdag 3 november 2004 04:41 schreef Calella het volgende:
[..]
Pas 4231 of 11477 Precincts Reporting![]()
Dat sowieso..quote:Op woensdag 3 november 2004 04:42 schreef HeyFreak het volgende:
Kerry moet de staten rond de grote meren pakken.
Hij was wat frisjesquote:Op woensdag 3 november 2004 04:42 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Was dat ook een oorlog dan? ik heb er niets van gezien of gevoeld.![]()
Nah koude oorlog he, niet echt een oorlog maar wel een beetjequote:Op woensdag 3 november 2004 04:42 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Owhquote:Op woensdag 3 november 2004 04:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hij was wat frisjes![]()
Die is zeker voor Bush, zeggen we al 2 uur .....quote:Op woensdag 3 november 2004 04:43 schreef XVVX het volgende:
89% getelt in Florida, moet nu toch wel duidelijk zijn, verschil is nog steeds 250 duizend.
Erg aangeschoten ookquote:Op woensdag 3 november 2004 04:44 schreef MrX1982 het volgende:
Ze zijn wel erg optimistisch bij de NOS
Idd dat moeten we vieren, wat is er nu leuker dan een wereldoorlog niets toch.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nah koude oorlog he, niet echt een oorlog maar wel een beetje
Maar 3de of 4de wereldoorlog. Er komt iig weer een wereldoorlog. Dat is toch fantastisch
Mocht George nu winnen mag hij over 4 jaar niet meer meedoen. Je mag maar 2 termijnen president zijn.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:45 schreef AapNootMies het volgende:
Aan Hillary zal George een zwaardere kluif hebben over een paar jaar....
Als Bush nu wint, mag 'ie over 4 jaar niet meer meedoen hoor.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:45 schreef AapNootMies het volgende:
Aan Hillary zal George een zwaardere kluif hebben over een paar jaar....
Nou ja, in Iran, Cuba en Afghanistan was er wel wat van te zien....quote:Op woensdag 3 november 2004 04:42 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Vandaar dat optimismequote:Op woensdag 3 november 2004 04:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Erg aangeschoten ook
Dat zijn ze op RTL ook al behoorlijk volgens mijquote:Op woensdag 3 november 2004 04:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Erg aangeschoten ook
Hmm het kan op een gegeven moment hard gaan, dus wie weet toch nog!quote:Op woensdag 3 november 2004 04:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ohio kruipt Kerry weer wat terug
Wat erg irritant is, want ze houden me daardoor van mijn bed af.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:44 schreef MrX1982 het volgende:
Ze zijn wel erg optimistisch bij de NOS
De ondergang van de wereld is nog mooier maar met die nieuwe wereldoorlog is dat ook een stukje dichterbijquote:Op woensdag 3 november 2004 04:45 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Idd dat moeten we vieren, wat is er nu leuker dan een wereldoorlog niets toch.![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 04:47 schreef Brennie het volgende:
Ik nok er ook mee..
Truste allen
Ik hoop toch nog stiekem het beste voor Kerry!
Bye
Truste Brenquote:Op woensdag 3 november 2004 04:47 schreef Brennie het volgende:
Ik nok er ook mee..
Truste allen
Bye
Lekker wijf hè. Yazmine of zo heet ze.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:48 schreef Calella het volgende:
Wie is die moslima bij Barend/Van Dorp?
Welterusten Brennie!quote:Op woensdag 3 november 2004 04:47 schreef Brennie het volgende:
Ik nok er ook mee..
Truste allen
Bye
Daarom doen ze het ook dat je blijft kijken. Smerige praktijken daar bij de NOSquote:Op woensdag 3 november 2004 04:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat erg irritant is, want ze houden me daardoor van mijn bed af.
Ik weet helaas dat Bush gaat winnen, dan gaan zij weer neuzelen, en wil ik toch weer even wachten om het tegendeel te zien.
11 minuutjes meer voor de final states to closequote:Op woensdag 3 november 2004 04:47 schreef Brennie het volgende:
Ik nok er ook mee..
Truste allen
Bye
Zou ik ook wel willenquote:Op woensdag 3 november 2004 04:48 schreef Don_Tom het volgende:
Ik geloof dat ik ook maar eens wat alcoholisch tot me ga nemen.....
Voor een geitenneuksterquote:Op woensdag 3 november 2004 04:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Lekker wijf hè. Yazmine of zo heet ze.
Je denkt dat je grappig bent ofzo ?quote:Op woensdag 3 november 2004 04:50 schreef Calella het volgende:
[..]
Voor een geitenneukster
Of doen dat alleen die mannen
Toch een lieve man he die Bush.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De ondergang van de wereld is nog mooier maar met die nieuwe wereldoorlog is dat ook een stukje dichterbij
Alvast bedankt Bush
Ja en Florida zometeen voor Bush en dát was een swingstaat.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:52 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
pennsylvenia is binnen!!
Mja t'is dan ook koud buiten héquote:Op woensdag 3 november 2004 04:52 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
pennsylvenia is binnen!!
Ligt eraan van welke kant je het bekijktquote:Op woensdag 3 november 2004 04:52 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
pennsylvenia is binnen!!
Hij heeft altijd het beste met de wereld voorquote:Op woensdag 3 november 2004 04:52 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Toch een lieve man he die Bush.![]()
Als ie een grote wereldoorlog ontketend mag ie misschien net als Roosevelt nog 4 jaar doorquote:Op woensdag 3 november 2004 04:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als Bush nu wint, mag 'ie over 4 jaar niet meer meedoen hoor.
Inderdaad daar kan de paus niet aan tippen.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hij heeft altijd het beste met de wereld voor
Als ik het nu bekijk zie ik met Ohio en Pennsylvania 251 kiesmannen voor Kerry, jammer maar helaasquote:Op woensdag 3 november 2004 04:54 schreef Calella het volgende:
OHIO OHIO OHIO
Daar gaat het om Vrinden
Welterusten MrX1982!quote:Op woensdag 3 november 2004 04:56 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga naar bed volgens mij gaat het nog weken duren
Prettige nacht nog![]()
![]()
Iowa, Minnesota, Michigan en Wisconsinquote:Op woensdag 3 november 2004 04:57 schreef Calella het volgende:
Welke 4 staten zei max?
Zo mag ik het horenquote:Op woensdag 3 november 2004 04:57 schreef At_Fundum het volgende:
Ik blijf het toch spannend vinden, blijf nog zeker tot 6 uur voor de buis
Hop en weer extra wakkerquote:Op woensdag 3 november 2004 04:58 schreef corc het volgende:
WAAAASSSSSAAAAAPPPP!!!!
Wie zijn er nog wakker?
50 miljoenquote:Op woensdag 3 november 2004 04:58 schreef RichardQuest het volgende:
Nog maar 5 miljoen van de 120 miljoen zijn geteld.
Ik ook, al duurt het nog maanden!!quote:Op woensdag 3 november 2004 05:00 schreef andromeda1968 het volgende:
Ik blijf tot het einde.![]()
Die belofte heb ik helaas 4 jaar geleden moeten breken, dus ik wens je sterkte als je nog een paar daagjes/weekjes achter de tv/pc moet verblijvenquote:Op woensdag 3 november 2004 05:00 schreef andromeda1968 het volgende:
Ik blijf tot het einde.![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 05:01 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Ik ook, al duurt het nog maanden!!
too close for FOXquote:Op woensdag 3 november 2004 05:03 schreef Linz het volgende:
california too close??
is toch zekerheidje voor democraten??
tja, als dat feest niet doorgaat dan kunnen we het helemaaaaal vergeten
quote:Op woensdag 3 november 2004 04:59 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
ik begin het ook bijna op te geven... ook in michigan ziet het er erg slecht uit... 17 kiesmannen,.. bijan even belangrijk als ohio.. hij moet ohio, michigan, minnesota, wisoncin, iowa en oreagon winnen... hij staat wel overal licht voor in de peilingen maar om alles te winnen is toch moeilijk,.,.. of hij moet alsnog florida winnen dan kan die daar nog iets verliezen
* At_Fundum doet mee en trekt de ijskast openquote:Op woensdag 3 november 2004 05:03 schreef RoK het volgende:
209 - 199, dat is wel erg close. Ik blijf wakker... derde blikje red bull
Quite close inderdaad.... Ik rol nog maar een jointje...quote:Op woensdag 3 november 2004 05:03 schreef RoK het volgende:
209 - 199, dat is wel erg close. Ik blijf wakker... derde blikje red bull
quote:Op woensdag 3 november 2004 05:04 schreef RoK het volgende:
219 - 199
quote:Op woensdag 3 november 2004 05:02 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Die belofte heb ik helaas 4 jaar geleden moeten breken, dus ik wens je sterkte als je nog een paar daagjes/weekjes achter de tv/pc moet verblijven![]()
Die kan zo direct door om zijn krantenwijk te lopenquote:Op woensdag 3 november 2004 05:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ali B in beeeeeeeeeeeeeeeeeeld
Maarten van Rossem heeft teveel zoete wijn gehad, zoals Tong en ik begin van de avond al voorspeldenquote:Op woensdag 3 november 2004 05:07 schreef andromeda1968 het volgende:
Er is hier iemand aan het praten met een baard op NED2 die lijkt mij stomdronken als je het mij vraagt.![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 05:07 schreef Calella het volgende:
Als Kerry Ohio, Wisconsin en Michigan wint denk ik dat ie er is. In alle 3 ligt Bush nog voor echter.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Klopt dus einde oefening.......
Ken je sterren, dat is Maarten!!quote:Op woensdag 3 november 2004 05:07 schreef andromeda1968 het volgende:
Er is hier iemand aan het praten met een baard op NED2 die lijkt mij stomdronken als je het mij vraagt.![]()
Prem vind ik af en toe ZWAAR irritantquote:Op woensdag 3 november 2004 05:08 schreef tong80 het volgende:
Dit is de dag van Prem Maarten en Ali B
quote:Op woensdag 3 november 2004 05:08 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Die kan zo direct door om zijn krantenwijk te lopen
Mag ik van jou van de dronken sterren Maarten van Rossum?quote:Op woensdag 3 november 2004 05:08 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Ken je sterren, dat is Maarten!!
Is dat Maarten van Rossem jemig die zijn gelaat heeft alle kleuren van de regenboog.quote:Op woensdag 3 november 2004 05:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Maarten van Rossem heeft teveel zoete wijn gehad, zoals Tong en ik begin van de avond al voorspelden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |