quote:Op woensdag 3 november 2004 14:13 schreef gfree het volgende:
Ik heb de laatste tijd nogal last van hoofdpijn.
Nee, het was niet de grap van de eeuw, maar om hem nou gelijk dicht te teifen...
ow, en ieder z'n eigen humor. Als jij het niet grappig vindt, anderen misschien wel.
En toch ga je gewoon door met schelden in dat topic.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:43 schreef RealKnuckles het volgende:
Waarom word die reactie van Xebrozius of whatever niet gedelete:
Kutuser, flink negeren.
Mijn stem krijgt ie voor een nekschot, meer niet...
Doodsverwensing imo
en mijn reactie die daarop volgt wordt wel gedelete:?
Ja heel leuk, ook een hele slechte zaak dat je voor hem partij kiest en zijn kutpost nog steeds niet verwijdert isquote:Op woensdag 3 november 2004 17:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En toch ga je gewoon door met schelden in dat topic.![]()
Je verpest het topic op die manier, slechte zaak. Hele slechte zaak.
Ik kies geen partij, jij gaat meteen verder met klieren in dat topic terwijl er netjes gevraagd is om normaal ! verder te gaan.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:35 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ja heel leuk, ook een hele slechte zaak dat je voor hem partij kiest en zijn kutpost nog steeds niet verwijdert is.
Oke, je hebt gelijk maar als nog vind ik dat je zn post best mag deleten eik.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik kies geen partij, jij gaat meteen verder met klieren in dat topic terwijl er netjes gevraagd is om normaal ! verder te gaan.
Xebro gaf antwoord op een vraag. Beetje op een bijzondere manier, maar toch.
Dan kan ik me nog voorstellen dat je één keer reageert maar dan is het wel genoeg geweest.
Het is Insomaniac's modactie, dus daar zal ze misschien wel antwoord op willen geven, al zou ik niet weten waarom, het is namelijk Onzin waar je wel tegen een stootje moet kunnen. En dat kan je.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:42 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Oke, je hebt gelijk maar als nog vind ik dat je zn post best mag deleten eik.
Okequote:Op woensdag 3 november 2004 17:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is Insomaniac's modactie, dus daar zal ze misschien wel antwoord op willen geven, al zou ik niet weten waarom, het is namelijk Onzin waar je wel tegen een stootje moet kunnen. En dat kan je.
Mij gaat het om de posts daarna.
quote:Op woensdag 3 november 2004 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Dirkh! Mijn topic! Wat doe je!
Ik moet voortaan echt beter kijken of er mods online zijn
jaja., ik ben bezig.. Het wordt me toch een mooi stukje!quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zou die spanjaard niet wat maken?
Ssssttttttquote:Op woensdag 3 november 2004 19:54 schreef Knut het volgende:
Foto is binnen trouwens.
Inso had m gewoon over het hoofd gezien. Heb -tig berichten weggegooid en dan glipt er wel eens eentje tussendoor. Er is dus geen opzet in het spel.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:51 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Oke![]()
Okquote:Op donderdag 4 november 2004 11:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Inso had m gewoon over het hoofd gezien. Heb -tig berichten weggegooid en dan glipt er wel eens eentje tussendoor. Er is dus geen opzet in het spel..
Wat hij zei.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:34 schreef Maanvis het volgende:
Breng elkaar nou eens niet zo van de abrikoos en ga gewoon leuk posten
Door die Alizée ernaast leest gewoon niemand je tekst meer. Begrijpelijk.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:35 schreef gfree het volgende:
Wat fijn dat mijn posts in dit topic zo keihard genegeerd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |