quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:40 schreef SexyRomeo het volgende:
Whassup y'all? Romeo is in da house.
Heb jij vragen over een slotje weetje, of commentaar op de mods?
Of gewoon complimenten voor die vier lekkere honeyz? Dan kan je dat in dit topic kwijt, aaighht?
Kritiek geven is goed, weetje. Maar doe het met rezpect.
I luv y'all,
Romeo.
Yooooooo check die lekkere sexyyyyy koppies!!!!! I think I'm in luv!!!!!!!!!
Izzz die ladyyy met die bril nog vrijgezel?
Nieuwe reeks?quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:01 schreef Insomaniac het volgende:
Oppo komt deran.
Zou die spanjaard niet wat maken?quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:19 schreef Maanvis het volgende:
Die openingspost van sexyromeo begint erg saai te worden
Kunnen we niet iets nieuws bedenken? Misschien in samenwerking met de fok bijbel?
Wie? Sinterklaas?quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zou die spanjaard niet wat maken?
Humor is een manier om iets te verwerken, lijkt mequote:Op dinsdag 2 november 2004 21:56 schreef Sauruzin het volgende:
He, mischien achterhaald, maar waarom alle TvG topics dicht?
Kwestie van: Nu even geen grappen. Maar respect.quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:56 schreef Sauruzin het volgende:
He, mischien achterhaald, maar waarom alle TvG topics dicht?
Kijk tuurlijk respect. Maar ik denk dat beste Theo best had kunnen lachen als dit een mooi topic was geworden. [PAINT] Ontwerp hier een kist. Kan die anders overmorgen ofzo gewoon weer open?quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kwestie van: Nu even geen grappen. Maar respect.
Er bestaat ook respectvolle humor. Wat doe je hier als je dat niet begrijpt?quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kwestie van: Nu even geen grappen. Maar respect.
Wat mij betreft wel.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:10 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Kijk tuurlijk respect. Maar ik denk dat beste Theo best had kunnen lachen als dit een mooi topic was geworden. [PAINT] Ontwerp hier een kist. Kan die anders overmorgen ofzo gewoon weer open?
Er bestaat ook respectvolle humor.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er bestaat ook respectvolle humor. Wat doe je hier als je dat niet begrijpt?
De opmerking "Nu even geen grappen, maar respect" impliceert dat humor per definitie respectloos is, en elke grap over Theo van Gogh per definitie respectloos is. En dat maakt me eigenlijk een beetje verdrietig.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er bestaat ook respectvolle humor.
Ja die bestaat. Vandaag alleen niet in Ovjl. (kijk maar eens onderin)
Wat doe je hier als je dat niet begrijpt?
Kan je dit even uitleggen? En dan uitgebreid graag.
Voor een groot deel ben ik het met je eens. Het is alleen zoeken naar de grens. Wat is humor en wat gaat te ver. En wanneer.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:29 schreef Maanvis het volgende:
KNIP
Die behoefte heb ik al maanden.quote:Knut:
Sommige behoeftes moet je een nachtje over slapen.
Als de behoefte er dan nog steeds ontzettend is mag je van mij een topic openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |