quote:Op donderdag 11 november 2004 16:59 schreef _The_General_ het volgende:
Verachtelijk SCH, werk je soms voor de story?
zeg zeg.. dat is geen taal voor een journalistquote:Op donderdag 11 november 2004 17:10 schreef SCH het volgende:
[..]Doe even normaal opgestanden wondje.
ik zie niets wat ik niet van hem gewend ben, wat is er abnormaal aan?quote:Op donderdag 11 november 2004 19:38 schreef Toeps het volgende:
Post van BSB in:
Mohammed B. ook eens opgepakt wegens zwartrijden
Vinden we dit normaal?!
Wat zegt hij? Wat is zijn mening?quote:Op donderdag 11 november 2004 19:38 schreef Toeps het volgende:
Post van BSB in:
Mohammed B. ook eens opgepakt wegens zwartrijden
Vinden we dit normaal?!
Hey, leg mij dat niet uit maar vertel het lekker aan BSB? Wat wil je nou? Dat ik zíjn mening weg ga editten? Waarom in godsnaam? Omdat jij het er niet mee eens bent?quote:Op donderdag 11 november 2004 20:09 schreef Toeps het volgende:
Hij zegt dat Hirsi Ali mede-schuldig is. Sorry hoor, dat slaat toch helemaal nergens op? Dat komt neer op: "Eigen schuld dikke bult, had hij die film maar niet moeten maken." Leuk dat hij het altijd zo semi-intellectueel en onbegrijpelijk verpakt, maar hier in Nederland behoor je niet vermoord te worden om je mening. Hoe kan Hirsi Ali dan in godsnaam mede schuldig zijn?!
Flikker op MM, ik heb zat mensen gesproken, allemaal geen moslim, die de moord allemaal walgelijk vinden en allemaal ook van mening zijn dat van Gogh geen vriendelijke dorpsgek was maar iemand die er welbewust op uit was om mensen zo grof mogelijk te beledigen en verder weinig bereikte.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:13 schreef MikeyMo het volgende:
mjah ok, de mening van een moslim he: ze hebben het er naar gemaakt, dat zegt ie al bijna 1,5e week nu
Nee, jou lukt het niet en daarom kwam je hier vragen om een jou onwelgevallige mening weg te editten.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:16 schreef Toeps het volgende:
Laat maar, BSB overtuigen is nogal zinloos.
quote:Op donderdag 11 november 2004 20:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Flikker op MM, ik heb zat mensen gesproken, allemaal geen moslim, die de moord allemaal walgelijk vinden en allemaal ook van mening zijn dat van Gogh geen vriendelijke dorpsgek was maar iemand die er welbewust op uit was om mensen zo grof mogelijk te beledigen en verder weinig bereikte.
Doe ff lekker normaal.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, jou lukt het niet en daarom kwam je hier vragen om een jou onwelgevallige mening weg te editten.
Iemand mag je niet om z'n mening vermoorden maar zijn mening laten verdwijnen heb jij geen problemen mee kennelijk.
Dan heeft ie in MikeyMo zijn perfecte spiegelbeeld gevondenquote:Op donderdag 11 november 2004 20:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Doe ff lekker normaal.
Iedereen weet dat BSB een irritante troll is, ga nou niet doen alsof er met hem discussie te voeren valt. Hij wil alleen maar reacties uitlokken.
samen met jou zijn we de heilige troll 3-eenheid op fokquote:Op donderdag 11 november 2004 20:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan heeft ie in MikeyMo zijn perfecte spiegelbeeld gevonden![]()
Nee, nu je het zegt, dat is inderdaad best vreemd gedrag om op een forum te vertonen.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:32 schreef Toeps het volgende:
Hij wil alleen maar reacties uitlokken.
Don't flatter your self. BSB en SCH zijn een klasse apart.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
samen met jou zijn we de heilige troll 3-eenheid op fok
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are crunchy and taste good with ketchup.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:42 schreef robh het volgende:
Hobbits wel., trolls nee![]()
Je hoeft niet lang te zoeken hoor, vooral in NWS niet.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:41 schreef Dagonet het volgende:
Leuk om te zien dat hier mensen zitten die dus duidelijk nooit met echte trolls van doen hebben gehad.
Oh? Ik heb hier nog geen echte trolls gevonden hoor.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:46 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je hoeft niet lang te zoeken hoor, vooral in NWS niet.![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 20:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are crunchy and taste good with ketchup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |