Leann Rimes - Life goes on [2002]quote:Queer - dinsdag 2 november 2004 @ 12:23 Branleur !
Ik zoek een of ander vrij nieuw popnummer van een zangeresje en het refrein gaat als volgt:
"Shame on you if you fooled me once,
Shame on me if you fooled me twice." (of iets dergelijks van dezelfde strekking)
En daar tussenin de hele tijd "aha aha" gezongen.
Het is ZO bekend, maar ik kan er maar niet opkomen.
quote:danni - maandag 1 november 2004 @ 23:47
Nog een nummer,
zangeres zingt iets van : i want action, i'm a lady on the move.
i need action, i got no time to loose. i need action, and if you try itaway(?)
i love you more than only words can say"
quote:Het_Biertje - maandag 1 november 2004 @ 23:33
Biertje?
ik ben opzoek naar dat liedje wat ze helemaal grijs draaien bij MTV Cribs.
het lijkt een klein beetje op het deuntje wat Pharrel maakt met z'n mond in "Drop it like it's hot" met Snoop Dogg. klinkt gek maar je snapt het wel als je de link bekijkt.
(link = http://www.snoopdogg.com/downloads/quicktime.asp
quote:Deva - maandag 1 november 2004 @ 22:06
Wha
nu ik een xtje, ik zoek titel en arties van deze.. hij komt me zoooooooooooooooo superbekend voor, ligt op het puntje van me tong.. maar kan hem niet vinden
http://www.mastersofhardc(...)blast/fullscreen.htm
intro muziekje dus
Bedoel je niet Pink - Eventually?quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:41 schreef Muziekstad2000 het volgende:
And the story continues....
[..]
Shame on me if you fooled me once lyric
Nee. Het is veel sneller. Het is veel meer een dansnummer. Iets wat de Black Eyed Peas gemaakt zouden kunnen hebben ofzo. Maargoed, volgens mij zingt ze niet letterlijk wat denk dat ze zingt omdat ik het dan wel op Google had gevonden. Maargoed. Het is niet Pink, het is niet Leann Rimes, maar wat dan wel ?quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:06 schreef miesjuh het volgende:
[..]
Bedoel je niet Pink - Eventually?
Jonathan Richman - Egyptian reggea....quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:18 schreef MrGP het volgende:
Ik zoek dat nummer op de achtergrond van de Douwe Egberts reclame, van dat je eindelijk weer je koffiezetapparaat oid kan gebruiken, en met die zwervers enzo.
dat was Hampenberg - Ducktoyquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:03 schreef miesjuh het volgende:
Ik zoek het liedje van een jaar of 2 geleden met al die rubberen eendjes in de clip! Ligt op het puntje van mijn tong, maar het komt er niet uit
Kelis - Trick me?quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:14 schreef Queer het volgende:
[..]
Nee. Het is veel sneller. Het is veel meer een dansnummer. Iets wat de Black Eyed Peas gemaakt zouden kunnen hebben ofzo. Maargoed, volgens mij zingt ze niet letterlijk wat denk dat ze zingt omdat ik het dan wel op Google had gevonden. Maargoed. Het is niet Pink, het is niet Leann Rimes, maar wat dan wel ?
Yes ! Dat was em !quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:55 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Kelis - Trick me?
En nee het is niet van Bracequote:Op maandag 1 november 2004 20:30 schreef Chr1st1aan het volgende:
Wie kent/weet hoe het nummer heet van die nederlandse rapknakker die wel eens op The Box te zien is met zijn clip, hij lult over ICQ en weet ik 't in zijn clip
Volgens mij bedoel jequote:Op dinsdag 2 november 2004 21:01 schreef Sickert het volgende:
Op mijn berichtje is ook nog niet gereageerd in het vorige topic.
Het is een nummer waarin de zanger zingt ''I'm old seed'' (of volgens mijn vriendin ''I'm old at sea'')
Vervolgens iets van ''I don't see why people bother me'' ook zingt die ''in the raaaaaaaain''. ''All on my own'' zingt die ook. Het wordt ook vaak bij Evers gedraaid.
Het is jazz achtig, heel rustig en mooi.
HELP!!!
Katie Melua - Crawling Up A Hillquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:36 schreef Henk-Wim het volgende:
Op radio 2 al een paar keer gehoord. Lief, rustig liedje, gezonen door een dame. Met onder andere
'my love is just a slow train, running up a hill'
Wie-o-wie?
Ah-bah-nee-bee of A-ba-ni-bi van Izhar Cohen & the Alphabetaquote:Op woensdag 3 november 2004 00:19 schreef jadelovespat het volgende:
oww ik doebeol het liedje uit de reclame van double A paper, van die dude met een poster aan de muur van een vrouw in ondergoed. En dan gaat hij slapen en de volgende dag heeft die vrouw op de poster zijn onderbroek aan. ( ff ter verduidelijking)
Liam Lynch - United States Of Whatever.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:37 schreef DuranK het volgende:
Oke, tis volgens mij jaren 90. Is een nummer wordt super vaag in gepraat en eindigt telkens met WHATEVER. ( of ik moet et verkeerd verstaan hebben, is tijdje geleden) en dan word er dacht ik toch wel wat gezongen. je beetje vage omschrijving![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:24 schreef Aeroxie het volgende:
Ik heb het nummer al een paar keer in een discotheek gehoord.
Het is een hardhouse nummer, waar een paar keer paint it black gezegt word. Voor de rest word er niks gezongen.
4 Hero - Les Fleur.quote:Op woensdag 3 november 2004 21:27 schreef Vaakje het volgende:
Kan iemand mij de titel en artiest noemen van het deuntje bij de reclame van Bailey's??
Het ligt ergens midden op mn tong, maar ik kan er niet opkomen..
Help!
Tuurlijk!!!quote:Op woensdag 3 november 2004 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
4 Hero - Les Fleur.
Laquatal - Clark Wallabee (Wat Doe Je Dan)quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:58 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
En nee het is niet van Brace
Junior Jack - Must Be The Darkness....quote:Op donderdag 4 november 2004 12:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Al eens eerder gevraagd, toen geen antwoord, nu komt ie wat regelmatiger op ID&T...
Een man die zijn dagelijkse leven beschrijft, en dan steeds zegt "It Must Be The Darkness", of zoiets...
Iemand?
Yess! Dat is hem, thanksquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je
Jamie Cullum - All At Sea [2004]
hier ben ik 99,9% zeker van
Staat me vaag iets van bij dat er ooit gezegd werd "Pictures of you"quote:Op donderdag 4 november 2004 16:40 schreef Chasin het volgende:
Welk nummer van the cure hoorde je nou telkens aan het begin van die reclames van hun op mtv?
Roger Glove - Love is all...quote:Op donderdag 4 november 2004 21:13 schreef Reintje het volgende:
Ik zoek de titel (en artiest) van een oud liedje, wat waarschijnlijk iedereen wel kent.
Everybody's got to live together, everybody ***blaap*
Love your neigbour like you love your brother, *blaap*
Love is all, love is ah-ah-all. etc. etc. etc.
Wie oh wie weet hoe dit nummer heet?!
Babylon Zoo - Spaceman...quote:Op donderdag 4 november 2004 21:38 schreef donderopman het volgende:
Heeeelp ik zoek het nummer maar ik weet de titel en artiest niet maar het nummer gaat ongeveer zo van:
Spaceman always wan'ted there to go in to spaceman. naja zo iets dan maar in ieder geval veel spaceman en een beetje dance en rustig erin
alvast bedankt!!!!
Les Rythmes Digitales - Sometimes.quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:20 schreef Cerby het volgende:
Ik zoek n nummer van een aantal jaar geleden, het heeft volgens mij nog nooit in de top40 gestaan maar kwam wel eens langs op tmf, in de clip had je een slaapkamer met allemaal bewegende knuffels en de text ging als volgt.
Sometimes when im wake at night, i feel nothing on earth can realy hurt me
Ik zou graag de artiest naam willen weten en de naam van dit lied
nope. dit is em bij lange na niet. nummer die ik bedoel is niet zo 'trance'quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:32 schreef Diederick het volgende:
@danni: wellicht Silence van Delirium ft. Sarah Mclaughlan ??
James Last - Biscaya?quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:38 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zoek het nummer dat ze steeds als achtergrondmuziek draaien bij Yorin FM bij de villa in Portugal wedstrijd.
Het is echt zo'n nummer waar je een paradijslijk eiland voor ogen krijgt, een soort licht viooltje op de achtergrond.
Weet iemand welk nummer ik bedoel?
Iio - Rapture...quote:Op zaterdag 6 november 2004 00:42 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Ik zoek een nummer, waar iets met Iyo in voorkomt, en of de artiest of de titel nu Raptor is weet ik niet, iets met Iyo en Raptor in het liedje, het is ongeveer een liedje van 1,5 tot 2 jaar geleden.
weet iemand het mischien??![]()
Nee, dat is 'm niet.quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:17 schreef Berkery het volgende:
[..]
James Last - Biscaya?
De omschrijving is erg vaag
Die 1e is Pharoahe Monch met Simon Says. Google doet wonderen...quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:37 schreef sdk het volgende:
http://fdegenkamp.myadsl.nl/dann/exzellence.avi
http://members.cox.net/trungtran21/rsxvsm3.wmv
in deze filmpjes wordt een nummer gedraaid maar kan er niet achter komen welke het is
Jah dat is hem, tnxquote:Op zaterdag 6 november 2004 08:39 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Iio - Rapture...
Geen probleem!!quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:27 schreef sdk het volgende:
zijn allebei zelfde nummer, iig die ik zocht dan
thx man
Als ik me niet vergis:quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:55 schreef Straw het volgende:
Hoe heet het liedje van de NS Herfst tv-commercials? En wie zingt het?
Obi - Somewhere nicerquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:08 schreef i-spy24 het volgende:
Het heeft het refrein " Oh what a day...." en de stem heeft iets weg van Nils Lofgren(Shine silently)en is te horen bij de nieuwe commercial van Opel Astro(a) stationwagon.
Wie weet wie dit nummer zingt en waar het te verkrijgen is?
Drunkenmunky - Calabriaquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:43 schreef StephanL het volgende:
Ik zoek het liedje van 2 (of 4?) gasten in een rode Vauxhall(engels voor Ope)l. Het model is bij ons beter bekend als de eerste Opel corsa. Het is een vrij recent dance nummer. Iemand die het vast weet
Ik dacht Air Supplyquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:41 schreef Sidekick het volgende:
Ik zoek de originele uitvoerende artiest(en) van "All out of love" (I'm all out of love, I'm so lost without you, ...)
Iemand?
Dank je.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:59 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik dacht Air Supply
Two Wrongs (met Claudette Ortiz)quote:Op zondag 7 november 2004 00:29 schreef steve2003 het volgende:
Wyclef Jean
Heb het zelf al gevondenquote:Op zondag 7 november 2004 00:29 schreef steve2003 het volgende:
Weet iemand toevallig hoe dat ene nummer van Wyclef Jean heet? Volgens mij is het samen met Mary J blige, maar dat weet ik niet zeker. Het heeft iets met: "Want to have some dinner with some candlelight"... zoiets.
Iemand?!?![]()
Sterker nog... ze gaat er nog op zitten ook!quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:30 schreef _The_General_ het volgende:
Hoe heet het nummer waarin een leuke meid achter een kopieer machine staat? Redelijk nieuw!
"Sleeping Satellite" - Tasmin Archer.quote:Op zondag 7 november 2004 15:52 schreef tux-geeko het volgende:
Whellup, ik zoek de artiest en titel van het volgende stukje songtekst.:
"i blame it on the moon that shines, on the eagle that cries"
Zo ongeveer, en meneer google helpt niet echt mee![]()
Go van Moby (en het origineel van dit nummer is de melodie van de serie Twin Peaks)quote:Op zondag 7 november 2004 14:18 schreef Kepslok het volgende:
KLIK en dan de sample Yeaheaheah
Kan iemand mij vertellen van welk nummer deze sample is? Het is ooit een (house) hit geweest. Alvast bedankt.
Dankjewel voor de reactie. Geweldig...quote:Op zondag 7 november 2004 17:57 schreef Campo het volgende:
[..]
Go van Moby (en het origineel van dit nummer is de melodie van de serie Twin Peaks)
Niemand die het nummer kent dat ik zoek?(zie hierboven mijn post van 11:34)
10CC - Dreadlock Holiday...quote:Op zondag 7 november 2004 22:02 schreef MajesticZ het volgende:
don't like jamaica.... i love it ????????
je bedoelt Centraal Beheer?quote:Op zondag 7 november 2004 23:23 schreef RemCOW het volgende:
Hoe heet dat nummer in de nieuwe Achmea reclame? In the jungle blalala.
Bekend nummer, kan er niet zo snel opkomen.
Joe Torros - 'Get out of my way'quote:Op zondag 7 november 2004 15:00 schreef Stpan het volgende:
Zo, de zoekfunctie(s) uitgebreid aan het werk gezet zonder resultaat. De de vraag:
Muziek van de Digitenne reclame
(-Salsa nummer, - Spaans en Engels gezongen,- het refrein: "get out of my way, cause you're not here to stay".)
Zoeken op google levert Roxette en godsdienstige teksten op.
Inderdaad Centraal Beheer en je hebt ook nog de versie van de Everly brothers.quote:Op zondag 7 november 2004 23:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je bedoelt Centraal Beheer?
Tight Fit - The lion sleeps tonight
Niemand?quote:Op zondag 7 november 2004 15:46 schreef MrGP het volgende:
Kent iemand het nummer in deze sample?
http://members.home.nl/p.room/sample.wav
Uit een topgear aflevering
Thnk you very much!!quote:Op maandag 8 november 2004 08:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Joe Torres - 'Get out of my way'
Top Of The Worldquote:Op maandag 8 november 2004 14:09 schreef afca het volgende:
De echte titel van dit liedje van The Carpenters :
http://info.omroep.nl/vara?nav=qzloJsHzGHIcHnCbE
US3 - Cantaloopquote:Op maandag 8 november 2004 14:24 schreef U het volgende:
Ik zoek een nummer met erg weinig tekst. Het is een jazzachtig nummer en een vriend van me zei dat het van de New Cool Collective zou zijn, maar ik heb het niet kunnen vinden op een van hun albums.
Zoals gezegd dus een jazz-nummer, met trompetten en af en toe komt er wat gebrabbel en dan "Funky, Funky" voor in het nummer. Benieuwd of dit een beetje voldoende info is
snel én correct, precies zoals ik ze het liefst heb! bedankt!quote:Op maandag 8 november 2004 14:26 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
US3 - Cantaloop
Nee, ik bedoel Centraal Beheer Echmeaquote:Op zondag 7 november 2004 23:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je bedoelt Centraal Beheer?
Tight Fit - The lion sleeps tonight
Dat heb ik in het Top Gear topic al gezegd: I Monster - Blue Wrathquote:Op maandag 8 november 2004 11:28 schreef MrGP het volgende:
[..]
Niemand?![]()
Mark Knopfler - Boom, Like Thatquote:Op maandag 8 november 2004 17:54 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik zoek een nummer van Mark Knopfler, ik weet dat hij het volgende zingt (het zijn maar mini stukjes hoor)
Make your dream reality
En vaker zingt hij het woord 'crocodile'
Weet iemand hoe dit nummer heet? Thanx alvast![]()
Nu ik dit lees...quote:Op maandag 8 november 2004 16:52 schreef Bouncer2002 het volgende:
hoorde het net op Donna
you can sing a sad song ..... let's live it up (of zoiets ) dit laatste wordt enkele keren herhaald.
STem leek op fergal sharkey maar die heeft volgens mij maar 1 nummer gemaakt
iemand een idee?
Dit is de nieuwe van Eminem toch???quote:Op maandag 8 november 2004 16:24 schreef JAZZPR het volgende:
Gister op een feestje iemand horen vertellen over een nummer wat ik errrrug graag even wil horen.
Het moet een techno of stevig house nummer zijn met een aantal fragmenten van speeches van president Bush.
Dan als er een break komt is het even stil en dan hoor je "Lady's en gentleman.... we got him!" (toen ze saddam eindelijk eens te pakken hadden)
Wie kan mij aan de titel helpen???
(p.s. ik baal dat ze bush opnieuw gekozen hebben... maar dat hoort in een ander topic thuis)
quote:Op maandag 8 november 2004 18:13 schreef miesjuh het volgende:
[..]
Dit is de nieuwe van Eminem toch???
Ik betwijfel hetquote:Op maandag 8 november 2004 16:24 schreef JAZZPR het volgende:
Het moet een techno of stevig house nummer zijn
quote:Op zondag 7 november 2004 14:27 schreef Shogo het volgende:
Ik zoek een nummer ik heb alleen niet veel info.
De tekst gaat een beetje van "take it off you" ofzo iets. Ook als er een paar keer "You" word gezongen is er een echo. Paar teksten die ik me kan herinneren "You remind me" "You turn me on".
Het lijkt een beetje uit de 70's (iig vrij oud) te komen, in de achtergrond speelt ook iets van een viool als het "take it off you" stuk komt.
Niet veel info maar ik weet niet hoe ik dit nummer moet omschrijven.
10 CCquote:Op maandag 8 november 2004 18:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nu ik dit lees...
iemand die weet wie 'Donna' zingt?
tekst ongeveer: 'ow Donna, you make me sad now, you make me sad now Donna'
Mental As Anything - Live It Upquote:Op maandag 8 november 2004 16:52 schreef Bouncer2002 het volgende:
hoorde het net op Donna
you can sing a sad song ..... let's live it up (of zoiets ) dit laatste wordt enkele keren herhaald.
STem leek op fergal sharkey maar die heeft volgens mij maar 1 nummer gemaakt
iemand een idee?
Volgens mij is dat: Niels de Vries - We've Got Mquote:Op maandag 8 november 2004 16:24 schreef JAZZPR het volgende:
Gister op een feestje iemand horen vertellen over een nummer wat ik errrrug graag even wil horen.
Het moet een techno of stevig house nummer zijn met een aantal fragmenten van speeches van president Bush.
Dan als er een break komt is het even stil en dan hoor je "Lady's en gentleman.... we got him!" (toen ze saddam eindelijk eens te pakken hadden)
Wie kan mij aan de titel helpen???
(p.s. ik baal dat ze bush opnieuw gekozen hebben... maar dat hoort in een ander topic thuis)
Nightcrawlers - Push the Feelingquote:Op maandag 8 november 2004 21:25 schreef Pretzel het volgende:
hmmm moeilijk misschien komt uit de jaren 90 is al veel geremixed e.d.
ja ik weet dus niet wie het is, in de clip die ik heb gezien was het een kale man in een stoel!
Hij zingt telkens iets in de richting van hmmm a light a gethmmmm a light get strmmmm en zo gaat het de hele tijd door, was een house nummer niet hard maar gewoon house
alvast bedankt, hij is vast heel moeilijk dat weet ik maar goed, ik probeer het gewoon!!
cool! that's the onequote:Op maandag 8 november 2004 19:24 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Mental As Anything - Live It Up
quote:Op maandag 8 november 2004 21:51 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Nightcrawlers - Push the Feeling
Ik denk dat het nummer 'Apparently Nothing' heet, maar hoe of wat weet ik verder ook niet jammer genoeg...quote:Op maandag 8 november 2004 22:38 schreef Reda het volgende:
WIe o Wie kan mij vertellen van wie deze plaat is. Het gaat mij voornamelijk omdat stukje dat op 55 seconden begint.
http://www.xs4all.nl/~reda/sample_onbekend.mp3
Hoor hem vaak in clubs, maar nooit tijd om het de DJ te vragen.
Ik doe maar een heel wilde gok: Eros Ramazzotti - Musica E misschien??quote:Op maandag 8 november 2004 22:07 schreef EMW het volgende:
Ok, ik hoorde vandaag in de supermarkt 1 of ander italiaans nummer en ik ben benieuwd hoe dit nummer heet en van wie het is. Helaas heb ik niet al te veel info over het nummer. Het is een wat rustiger nummer met vocale stukken afgewisseld met wat langere instrumentele stukken. Zat volgens mij een beetje een harpachtig instrument in.
Makkelijkst is om gewoon een bekend Italiaans nummer hier neer te gooien. Ga ik wel kijken of t hem is.
2e pogingquote:Op donderdag 4 november 2004 18:54 schreef Martino_JR het volgende:
Kan iemand mij vertellen welk nummer je hoort op dit filmpje van Q-Base?
http://events.q-dance.nl/2004-09_18-september_q-base/after/
Dat wil ik eigenlijk ook wel weten!quote:Op maandag 8 november 2004 23:15 schreef Martino_JR het volgende:
[..]
2e pogingEen beetje dance / trance liefhebber zal hem wel gelijk herkennen
![]()
Nee helaasquote:Op maandag 8 november 2004 23:14 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik doe maar een heel wilde gok: Eros Ramazzotti - Musica E misschien??
Vertel eens wat meer over het nummer?quote:Op maandag 8 november 2004 23:32 schreef EMW het volgende:
[..]
Nee helaasBen nu wel een greatest hits van m aan t downloaden om te kijken of ie daar op staat. Wat je al niet moet doen voor een nummertje.
Daarop schreef DJ Fritz:quote:Op maandag 8 november 2004 22:38 schreef Reda het volgende:
WIe o Wie kan mij vertellen van wie deze plaat is. Het gaat mij voornamelijk omdat stukje dat op 55 seconden begint.
http://www.xs4all.nl/~reda/sample_onbekend.mp3
Hoor hem vaak in clubs, maar nooit tijd om het de DJ te vragen.
Young Disciples - Apparently nothin' [1991].......maar goed.... dat stukje daarna dusquote:Ik denk dat het nummer 'Apparently Nothing' heet, maar hoe of wat weet ik verder ook niet jammer genoeg
Clouseau - Afscheid Van Een Vriendquote:Op maandag 8 november 2004 23:18 schreef hallo_mensen het volgende:
Gister op de radio gehoord ,
Ik herhaal wat jij ooit hebt gezegd ,
zonder jou tikt de klok evensnel maaaaaar de tijden veranderen wel
Weet dat je in me hard altijd blijft voortbestaan
wie weet de artiest + titel![]()
![]()
Als t geen Italiaans was, had ik je wat tekst kunnen vertellen.quote:Op maandag 8 november 2004 23:36 schreef Lkw het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over het nummer?
(of ga morgen op hetzelfde tijdstip naar dezelfde supermarkt, grote kans dat je 'm dan wéér hoort)
Het zou zomaar kunnen...quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:50 schreef Lkw het volgende:
Manic Street Preachers - Never Want Again dan misschien?
Ik heb net even rondgekeken in de winkel waar ik altijd kom, maar die heeft 'm niet eens in het assortiment! Ze hebben daar vast de titel te letterlijk genomen of zoquote:Op dinsdag 9 november 2004 01:04 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen...
Ik probeer alleen een winkel *kuch* te vinden waar ik het op dit late uur nog eens vandaan kan halen om te luisteren of het kloptjammer genoeg hebben ze niet zo'n uitgebreide collectie, of is het er te druk
of misschien Radiohead - Street Spiritquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:45 schreef Allan24 het volgende:
Ik zoek een nummer...
Ik weet niet zeker van wie het is, er staat me iets vaags bij als Manic Street Preachers ofzo... titel heeft twee woorden volgens mij . Het is een melodisch nummer met gitaar (?) getokkel erin en één main vocal. Regelmatig terugkerend is (ik weet niet precies wat er gezongen wordt) het woord 'again' (maar dan langgerekt, agaaaaaaain)
Ik hoop dat iemand het weet??
No idea.quote:Op maandag 8 november 2004 11:28 schreef MrGP het volgende:
[..]
Niemand?![]()
Ja! Dat is 'm!quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:49 schreef __Wouter__ het volgende:
[..]
of misschien Radiohead - Street Spirit
(fade out agaaaaaaaaiiin!)
Genesis - Jezus He Knows Me...quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:19 schreef Nyluzzz het volgende:
Hoe heet dat nummer van Genesis (Phil Collins) of Jezus?
Jesus he know me bla bla bla
Jesusquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:24 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Genesis - Jezus He Knows Me...
U-96 - Club Bizarre?quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:41 schreef Djodo het volgende:
ik ben opzoek naar nummer wat laatste tijd veel op de radio is, volgens mij is het al een oud nummer die opnieuw gemixed is je hoort dan af en toe de tekst club bizarre er door heen
Nog steeds niemand?! Ik krijg 't maar niet uit m'n hoofd...heb al nachten niet geslapen...quote:Op zondag 7 november 2004 11:34 schreef Campo het volgende:
Ik hoorde gisteren het laatste gedeelte van een mooi nummer in een platenzaak (waar het te druk was om het na te vragen), waarvan ik alleen de volgende stukjes tekst heb onthouden:
"Cause it's alright. Everything is alright."
"I don't need your reasons to remind me of you."
Het is een rustig nummer van (volgens mij) een paar maanden geleden en ik heb het wel eens eerder op de radio gehoord (tis wel een beetje zo'n typisch 3FM nummer). Komt duidelijk een piano in voor en wordt door een mannelijke zanger gezongen.
De tekst die ik onthouden heb is niet te vinden op Google...dus of het is nogal onbekend...of ik heb de tekst niet goed verstaan...Wie oh wie kan me hiermee helpen?
Hedendaags: Keane - Bedshaped (die zal je wel bedoelen dus)quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:04 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zoek een op dit moment bekend (rock) nummer, met de volgende passage erin "with the sun in your eyes..."
Kan iemand mij helpen?
Van Van Gogh of Kneteman?quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:15 schreef Knuffelbeertje17 het volgende:
Hej mensen, ik weet niet wie van jullie stukje van zijn begrafenis heeft gezien op het nieuws, maar je hoorde daar een nummer, dat was echt een relaxed en super mooi nummer. Maar wie weet hoe dit nummer heet? ik kom der niet op. Please Help me!!
Wiens begrafenis?quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:15 schreef Knuffelbeertje17 het volgende:
Hej mensen, ik weet niet wie van jullie stukje van zijn begrafenis heeft gezien op het nieuws, maar je hoorde daar een nummer, dat was echt een relaxed en super mooi nummer. Maar wie weet hoe dit nummer heet? ik kom der niet op. Please Help me!!
Als je van Gogh bedoelt.. Zal wel van Spinvis of Gabriël Ros zijn dan, dat waren wel zo'n beetje zijn favoriete sounds die ze daar hebben gedraaid/gespeeld volgens mij... Ik heb het betreffende stukje echter niet gezien dus ik kan er verder weinig over zeggen...quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:15 schreef Knuffelbeertje17 het volgende:
Dank U!quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:19 schreef Nazzgul het volgende:
[..]
Hedendaags: Keane - Bedshaped
Ouder: TOTO - Girl Goodbye
Nee het was een filmpje van studio sport waaarin je allemaal mooie momenten van knetemann voorbij zag komen. Ondertussen werd een klassiek lied gespeeld. Het was helemaal instrumentaal.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:52 schreef Knuffelbeertje17 het volgende:
Bij de Kneet was het The Rose van Bette Midle. staat toch hierboven ook al?? volgens mij is het bette midle, echt een super nummer!! begrafenis van van gogh was mooi, mooi nummer op het einde!
bij niemand bekend ?? , yorin gebruikt het als achtergrond muziek voor de prijsvraag waarbij je een jaar die villa kunt winnen. Lijkt wel een beetje op de bolero (maar dan anders....)quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:38 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zoek het nummer dat ze steeds als achtergrondmuziek draaien bij Yorin FM bij de villa in Portugal wedstrijd.
Het is echt zo'n nummer waar je een paradijslijk eiland voor ogen krijgt, een soort licht viooltje op de achtergrond.
Weet iemand welk nummer ik bedoel?
Het is van The Who, maar hoe het heet, geen idee. Iemand?quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:38 schreef Nyluzzz het volgende:
De tune van CSI Miami, zijn dat The Doors? En hoe heet het nummer?
Isem, thanxquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:47 schreef Berkery het volgende:
"Who are you?" geloof ik.
CSI Miami: The Who - Won't get fooled again. Who Are You is van CSI "gewoon"quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:39 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Het is van The Who, maar hoe het heet, geen idee. Iemand?
En voor CSI: New York is het Baba O'Riley van The Whoquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:52 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
CSI Miami: The Who - Won't get fooled again. Who Are You is van CSI "gewoon"
LaQuatal - Clark Wallabee (wat doe je dan)quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:59 schreef struiser_1 het volgende:
hoe heet dat nummer waar brainpower ook even in voorkomt. Is de laatste tijd op the box en tmf . Die gast heeft in één scene een zilverkleurig pak met een stropdas aan en hij heeft een kale kop. Iemand enig idee hoe het nummer heet en hoe de artiest heet?
Denis Leary - Im An Assholequote:Op dinsdag 9 november 2004 23:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik geloof dat Lebbis & Jansen wel eens een liedje hebben gemaakt "Ik ben een eikel", maar weet iemand hoe het (engelse) originele lied heet en van wie het is? Alvast bedankt
Dennis Leary - I'm an assholequote:Op dinsdag 9 november 2004 23:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik geloof dat Lebbis & Jansen wel eens een liedje hebben gemaakt "Ik ben een eikel", maar weet iemand hoe het (engelse) originele lied heet en van wie het is? Alvast bedankt
En verder:quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:44 schreef Cybart het volgende:
ik ben op zoek naar titel van een mix, van een filmpje waarin een blauw wezentje een startende motor na doet
Go get 'em, then!quote:Op woensdag 10 november 2004 21:06 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Beetje housenummertje, hoog stemmetje die het zingt, die MOET ik hebben!
Thievery Corporation - Until The Morningquote:Op donderdag 11 november 2004 10:03 schreef Tokay het volgende:
Zonder het topic doorgeploegd te hebben, dus misschien is deze vraag al voorbij gekomen, wie weet welke song er gebruikt is bij de Lexus-reclames (zowel op radio als tv)??
Beetje Björk-achtige zangeres...
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Gavin Bryars - Jesus' Blood Never Failed Me Yetquote:Op donderdag 11 november 2004 16:43 schreef Sisko het volgende:
Ok, ik heb een moeilijke denk ik. Dit nummer komt volgens mij uit de jaren '90. Er zit door het hele nummer een zwerver die geloof ik geinterviewd werd ofzo, maar zijn tekst is dan de songtekst geworden. Ik weet weinig meer details eigenlijk, maar ik zoek al jaren naar de titel van dit nummer. Het kan ook dat et geen interview was, maar dat hij een oud nummer probeerde te zingen ofzo. Maar het ging in ieder geval om die zwerver.
Samen met Tom Waits.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gavin Bryars - Jesus' Blood Never Failed Me Yet
Dank je, en zo snel!quote:Op donderdag 11 november 2004 11:41 schreef DJ_Fritz het volgende:
Thievery Corporation - Until The Morning
Het origineel is zonder (72 minuten!), Tom Waits heeft toen ie het hoorde de uitvoering gemaakt die je meestal hoortquote:Op donderdag 11 november 2004 17:49 schreef Lkw het volgende:
[..]
Samen met Tom Waits.
(of misschien bestaat er ook een versie zonder Tom Waits?)
Jemig, 72 minuten! Ga ik eens naar op zoek. Is het de moeite waard, of eindeloze herhaling?quote:Op donderdag 11 november 2004 22:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het origineel is zonder (72 minuten!), Tom Waits heeft toen ie het hoorde de uitvoering gemaakt die je meestal hoort
"Dry Your Eyes" - The Streets?quote:Op vrijdag 12 november 2004 02:30 schreef Werewolf het volgende:
Ook eentje met een lekker vage omschtrijving:
Een rustig nummer, heb het pas enkele malen op de radio gehoord...
Een beetje Iers/Schots/Engels accent...
een eindeloze herhalingquote:Op vrijdag 12 november 2004 03:45 schreef Lkw het volgende:
[..]
Jemig, 72 minuten! Ga ik eens naar op zoek. Is het de moeite waard, of eindeloze herhaling?
Blijkbaar toch niet nodig, want dat is hemquote:Op vrijdag 12 november 2004 07:14 schreef Bombie het volgende:
[..]
"Dry Your Eyes" - The Streets?
Het helpt wel als je wat meer basic info geeft, zoals...
Wordt het gezongen door een man?
Wat voor genre is het?
Etc.
Dat is info die je bijna altijd wel hebt...
Dankjewelquote:Op donderdag 11 november 2004 22:25 schreef bukgeit het volgende:
Op de soundtrack staan maar twee bekende nummers: Everybody's Gotta Learn Sometimes van Beck (origineel van de Korgis) en Mr. Blue Sky van ELO.
Het zal die eerste wel zijn, want daarin komt deze line voor:
I need your lovin'
Like the sunshine
Herstel: " da's de versie die een jaar of 11 geleden vaak op de radio te horen was.quote:Op vrijdag 12 november 2004 08:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een eindeloze herhaling
je kunt idd beter naar de versie met Tom Waits zoeken, da's de versie die een jaar of 5 geleden vaak op de radio te horen was.
11 jaar? Ik heb het toch echt over 5 jaar, weet nog waar ik werkzaam was toen ik m regelmatig hoordequote:Op vrijdag 12 november 2004 18:33 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Herstel: " da's de versie die een jaar of 11 geleden vaak op de radio te horen was.
Volgens mij hebben we elk jaar zo rond kerst een revival van dit nummer...quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
11 jaar? Ik heb het toch echt over 5 jaar, weet nog waar ik werkzaam was toen ik m regelmatig hoorde
wellicht een lichte revival?
dat wilde ik er eigenlijk nog bijvoegen, alleen was het zo'n 5 jaar terug net iets meer dan andere jarenquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:02 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we elk jaar zo rond kerst een revival van dit nummer...![]()
Sorry, was niet verkeerd bedoeld ofzo. Maar in 1993 stond ie in de hitparade, vandaar dat ik zei 11 jaar.... jullie toevoeging kan ik alleen maar beamenquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat wilde ik er eigenlijk nog bijvoegen, alleen was het zo'n 5 jaar terug net iets meer dan andere jaren
Yep, wegens die zwerver die 'zo ontroerend over Jezus zingt' natuurlijk. Een beeld dat het goed doet als het buiten guur is, binnen knusjes en als iedereen voor een paar (kerst)dagen goede bedoelingen probeert te veinzen richting zwervers en andere in-de-goot-types.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:02 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we elk jaar zo rond kerst een revival van dit nummer...![]()
niet verkeerd opgevat hoorquote:Op vrijdag 12 november 2004 22:26 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Sorry, was niet verkeerd bedoeld ofzo. Maar in 1993 stond ie in de hitparade, vandaar dat ik zei 11 jaar.... jullie toevoeging kan ik alleen maar beamen
Al voor de single uit kwamquote:Op zaterdag 13 november 2004 01:05 schreef Lkw het volgende:
PS Die zwerver schijnt trouwens al jaren dood te zijn (sorry voor het kapotstoten van een eventuele idylle)
bronquote:In 1971, when I lived in London, I was working with a friend, Alan Power, on a film about people living rough in the area around Elephant and Castle and Waterloo Station. In the course of being filmed, some people broke into drunken song - sometimes bits of opera, sometimes sentimental ballads - and one, who in fact did not drink, sang a religious song "Jesus' Blood Never Failed Me Yet". This was not ultimately used in the film and I was given all the unused sections of tape, including this one.
When I played it at home, I found that his singing was in tune with my piano, and I improvised a simple accompaniment. I noticed, too, that the first section of the song - 13 bars in length - formed an effective loop which repeated in a slightly unpredictable way. I took the tape loop to Leicester, where I was working in the Fine Art Department, and copied the loop onto a continuous reel of tape, thinking about perhaps adding an orchestrated accompaniment to this. The door of the recording room opened on to one of the large painting studios and I left the tape copying, with the door open, while I went to have a cup of coffee. When I came back I found the normally lively room unnaturally subdued. People were moving about much more slowly than usual and a few were sitting alone, quietly weeping.
I was puzzled until I realised that the tape was still playing and that they had been overcome by the old man's singing. This convinced me of the emotional power of the music and of the possibilities offered by adding a simple, though gradually evolving, orchestral accompaniment that respected the tramp's nobility and simple faith. Although he died before he could hear what I had done with his singing, the piece remains as an eloquent, but understated testimony to his spirit and optimism
De Dijk - Nergens Goed Voorquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:01 schreef robbedoeseos300d het volgende:
ik zoek een nummer waar de volgende regel in voorkomt
Ik heb geen cent te makken.
Underworld - Born Slippy.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:49 schreef Binnetie het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer wat heel veel in discotheken gedraaid wordt, maar ik weet geen artiest en geen titel. Een maat van mij zegt dat het onder een spotje van yorin-reclame hoord te draaien...
Ik heb het nummer geprobeer op te nemen met mijn gsm, misschien kent iemand dit nummer... oke ik heb de voiceopname van mijn telefoon gehaald en geupload hier kunnen jullie hem beluisteren: http://s2.yousendit.com/d(...)C185FB98D14B84CB08AE het gaat om de eerste 2 minuten zeg maar...
quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:21 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Underworld - Born Slippy.
Helen Shapiro - You don't know?quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:28 schreef brotherlouie98 het volgende:
Geloof een liedje uit de jaren 70:
Refrein gaat zo: When you don't know owoooo, o yeahhhh ie yeahhh ie yeahhh, owoo owoo owoo
Gezongen door een vrouw en ze zingt continue: and you don't you don't know my heart to tell......
Supremes - I Hear A Symphony?quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:41 schreef brotherlouie98 het volgende:
Nog 1tje:
Ook uit de jaren 70 volgens mij, gezongen door een vrouw:
Refrein: Baby baby, I hear a symphony...
F.R. David - Wordsquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:44 schreef bikerboy het volgende:
words, dont come easy to me ...................
The memory remainsquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:59 schreef Zjenitha het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een nummer van Metallica.
Het is een vrij bekend nummer, en bij de clip gaat de kamer draaien (over de kop) waarin de band staat te spelen.
Op een gegeven moment gaat een oudere vrouw ook meezingen.
Hoop dat iemand me kan helpen.![]()
en die oudere vrouw is marianne faithful.quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
The memory remains
klopt, maar die vraag zag ik nietquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:12 schreef bartrid het volgende:
[..]
en die oudere vrouw is marianne faithful.
dankquote:Op zaterdag 13 november 2004 23:05 schreef bukgeit het volgende:
Right Said Fred - Deeply Dippy
Ja dank je dat is 'm inderdaadquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:09 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Helen Shapiro - You don't know?
Ja ook deze heb je goed, toppie!quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:11 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Supremes - I Hear A Symphony?
Jaaa,quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
The memory remains
Niemand?quote:Op woensdag 10 november 2004 13:38 schreef Roosje01 het volgende:
Twee weken geleden was ik op vakantie in Ecuador en daar heb ik een keer of drie een nummer op de radio voorbij horen komen, en ik ben benieuwd of iemand weet wat de titel van dat nummer is. Het is een beetje een carribean-liedje, a la Ricky Martin, maar dan waren de vocalen gezongen door een dronken oude man, in onverstaanbaar Spaans. Het klonk erg grappig, helaas kan ik niet specifieker zijn. Iemand enig idee? Het is dus een hit in Latijns Amerika.
Misschien dat het helpt: http://www.billboard.com/bb/charts/airplay/latintracks.jspquote:Op zondag 14 november 2004 13:37 schreef Roosje01 het volgende:
[..]
Niemand?
Ride like the wind van Christopher Cross. Hij is in de jaren 90 ook es gecoverd door East Side Beat overigens.quote:Op zondag 14 november 2004 16:52 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben op zoek naar de artiest en de naam van het nummer. Weet er niets van. Niets meer... niet meer wanneer het is uitgekomen of weet ik veel wat.
Weet alleen een stukje van het reffrein, dat dreunt nu steeds door mijn hoofd...
To be... to be free again...
Wie ow wie kan me helpen!
quote:Op zondag 14 november 2004 17:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ride like the wind van Christopher Cross. Hij is in de jaren 90 ook es gecoverd door East Side Beat overigens.
Misschien Kajagoogoo - Too Shyquote:Op zondag 14 november 2004 21:52 schreef Christine het volgende:
Long shot... maar ik zoek dit nummer al jaren. Het gaat ongeveer zo:
"Haidy-hay, hash-hash, haidy-hay"
Als niemand dit wat zegt, ga ik het wel inzingen als .wav en uploaden, want iemand moet dit kennen, volgens mij is het een bekend nummer uit de jaren '70 of '80.
Wie weet het?
"Too Shy" - Kajagoogooquote:Op zondag 14 november 2004 21:52 schreef Christine het volgende:
Long shot... maar ik zoek dit nummer al jaren. Het gaat ongeveer zo:
"Haidy-hay, hash-hash, haidy-hay"
Als niemand dit wat zegt, ga ik het wel inzingen als .wav en uploaden, want iemand moet dit kennen, volgens mij is het een bekend nummer uit de jaren '70 of '80.
Wie weet het?
Guru Josh - infinity ?quote:Op maandag 15 november 2004 00:04 schreef bloodymary het volgende:
Eind jaren 80 of begin jaren 90 was er een nummer waar niet echt in gezongen werd, maar het ging meer van zo:
het begon met dindada dindada, dindada dindada en dan kwam er steeds meer muziek bij en het werd steeds heftiger, met verder op van: doemdoemdoem aaahhhhhh.
Als ik het zo lees lijkt het nergens op, maar ik heb vannacht dat liedje gedroomd en ik weet niet meer hoe het heet?
Help?
Bedoel je niet de dance/house/dinges versie van Zorba's Dance? Waarvan ik geen idee heb van welke artiest die isquote:Op maandag 15 november 2004 00:18 schreef bloodymary het volgende:
Het was niet echt een grote hit, misschien tot nummer 25 in de top 40? Maar het werd wel veel in de kroegen gedraaid.
Genre, mmmm, je kunt het eigenlijk nergens mee vergelijken, het was heel apart. Je kon er wel een beetje op dansen.
Zorba the Greek - Zorba's dance [1993] bedoel je waarschijnlijkquote:Op maandag 15 november 2004 00:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bedoel je niet de dance/house/dinges versie van Zorba's Dance? Waarvan ik geen idee heb van welke artiest die is
Muziekstad2000 haalt ze even doorelkaar op dit late uurquote:Op maandag 15 november 2004 00:48 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Atenna - Zorba the Greek [1993] of
LCD - Zorba's dance [1998] bedoel je waarschijnlijk![]()
Mikis Theodorakis (welke het ook componeerde voor de film Zorba the Greek)quote:Op maandag 15 november 2004 00:52 schreef bukgeit het volgende:
Het origineel werd ook al in vele gedaanten op de markt geslingerd.
Zolang je de Sirtaki op dit late uur maar niet gaat dansen....quote:Op maandag 15 november 2004 00:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En nu heb ik dat &^*$ melodietje in m'n kop.......
ABN - Koetjes En Kalfjesquote:Op maandag 15 november 2004 08:34 schreef teroc het volgende:
Ik zoek een nederlands rap nr title: Koetjes en kalfjes. ik kan hem niet meer op KaZaa vinden waar ik hem vroeger een jaar geledenheb gedownload. Weet iemand wie deze rappers zijn?
bvd
Drop it like it's hot van Snoop Dogg & Pharell?quote:Op maandag 15 november 2004 13:20 schreef Heliospan het volgende:
Ik zoek een Amerikaans hiphop nummer waarin ze regelmatig een tekst die als "Work it like a charm" klinkt herhalen. Het heeft een overheersende beat en er zit een stem in die als Snoop Dogg klinkt (maar volgens mij is die het zeer waarschijnlijk niet, lijkt er alleen op). Verder dacht iemand dat het Chingy was, maar ik kan geen nummer van hem vinden die er op lijkt.
Dank jequote:Op donderdag 11 november 2004 17:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gavin Bryars - Jesus' Blood Never Failed Me Yet
dankequote:Op maandag 15 november 2004 10:42 schreef bukgeit het volgende:
[..]
ABN - Koetjes En Kalfjes
Extince - Viervoeters (lyric: 'Van koetjes komen kalfjes')
hoogstens een half jaartje oudquote:Op maandag 15 november 2004 18:38 schreef danni het volgende:
is het een recent (zeg van laatste 5-10jaar) nummer ofzo??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |