quote:The Suzuki SA-310 was introduced in 1984 to complement the Suzuki line of cars with a compact car. The Suzuki SA-310 was to compete with the Daihatsu Charade, Nissan Micra and Opel Corsa. In 1986 a few minor details changed and the car was named "Swift" instead. General Motors bought the concept and sold it as "Chevrolet Sprint" in the USA. The Suzuki SA-310 was sold in the GA and GL versions, the GL being the luxury car. Four Japanese people may easily fit but for taller Europeans the car should be considered suitable for two adults and two children.
The Suzuki SA-310 has a new purpose built engine entirely made out of light alloy weighing only 63 kg. The power plant is made for fuel efficiency, not speed. The strength of 50 BHP is used for torque, not speed, making the car climb hills with unexpected ease. Fuel consumption, or lack thereof, is the Suzuki SA-310's strongest point. I drive about 70 miles to the gallon (1 liter per 23 kilometers). At any speed the car is exceptionally quiet thanks to the concept of the engine itself plus good sound insulation. The gear box shifts gears lightly and precisely as expected from a Japanese car. Unlike the new engine, the suspension is based on that of the Suzuki Alto making it a bit awkward. Taking a corner carefully but speedy makes the car understeer, taking a corner more sharply and abruptly creates oversteer. Be aware. Under normal circumstances the combination of leaf springs and regular McPhresons make the car stiff and enjoyable on long rides. It car does not go like your average Japanese flying carpet or even worse: the American waterbed. Road handling, breaking and passive safety are poor compared to a modern 1998 car, thereby keeping the driver sharp and awake. Poor passive safety makes excellent active safety!
In due time the Suzuki SA-310 proved to be exceptionally reliable. In 1997 Suzuki started advertising with photographs of father giving his still shiny and fresh Suzuki SA-310 to his daughter. I drove the car for over 250,000 kilometers and have never had a single defect.
quote:Technical data
Engine type Four stroke cycle, water cooled
Number of cylinders 3
Piston displacement 993 cc
Bore, stroke 74.0 mm, 77.0 mm
Horsepower 50 bhp at 5800 rpm
Torque 75 Nm at 3600 rpm
Compression ratio 8.8 : 1
Carburetor AISAN two barrel down draft
Transmission 5 speed manual gear box
Weight of engine 63 kg
Engine lubricant BP 10W40
thanxz, je hebt wel de fipoquote:Op dinsdag 2 november 2004 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
gefeliciteerd, jij was eerder
quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:35 schreef D-Devil het volgende:
Tja, die airbus is dan wel een stuk geiler.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:41 schreef Sjoewe het volgende:
neem je bodyguard en kogelvrije vest meequote:Op dinsdag 2 november 2004 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe waar...ik ga de stad even in, en hopelijk struike ik niet over geliquideerde politici
het blijft DenHaag
Too much infoquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:09 schreef Fugie het volgende:
whoei whoei ik ga schijten
Succes!quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:09 schreef Fugie het volgende:
whoei whoei ik ga schijten
quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:41 schreef Sjoewe het volgende:
jaquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:12 schreef D-Devil het volgende:
Uitgescheten?
10 inch, waarom niet. Lekker kleine strakke conus en strakke bassquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja
ik twijfel of ik die rubicon 10 inch woofer moet kopen voor euro of 70-80 inc verzenden
net geboden, dus ff afwachten
kabels trekken is zo gebeurd in mijn vectra... ben nu alleen op zoek naar een doorvoerrubber in mijn schutbord. Verder moet ik nog even mijn bedrading van de speakers verbeteren van de standaard draad naar 2,5 mmquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:24 schreef D-Devil het volgende:
Als ik mijn speakers gerepareerd kan krijgen dan ga ik me ook de moeite nemen om een derde RCA door de wagen te leggen voor de 2e versterker, want ik heb alles al 2 maanden thuis liggen.
Ik heb rubbers zat in de Corsa, maar weinig plaats in de deurlijsten, een middenconsole is er niet in die zin dat er kabels doorheen gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
kabels trekken is zo gebeurd in mijn vectra... ben nu alleen op zoek naar een doorvoerrubber in mijn schutbord. Verder moet ik nog even mijn bedrading van de speakers verbeteren van de standaard draad naar 2,5 mm(wordt draadjes solderen helaas, heb geen zin om weer 7 meter ofzo te kopen
)
in mijn linkervoorvelg natuurlijkquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:35 schreef Sjoewe het volgende:
Waar ga je 'm inbouwen?
Klopt, zelfs bij de audio dealer wordt dat aangegeven dat dat veel te veel tijd gaat kosten.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:40 schreef Fugie het volgende:
ja ik heb ook nog mijn standaardkabels naar achter liggen![]()
Maar bij jou corsa kon je geen nieuwe kabels naar je deuren leggen, zeg je dat nou ?
quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:51 schreef Ultimora het volgende:
hoi
hmm, nu zit er er 2,5mm speakerkabel inderdaad naar me orginele kabelboom en daar zit ie op orignele speakerkabels (kroonsteentjes power). Mijn oude kabels die naar achter liggen ga ik gebruiken om mijn ovaaltjes aan te sturen, dat is toch maar rear fill dus boeit niet zo dat het minder dunne kabel is.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:47 schreef D-Devil het volgende:
[..]
verhaal
Dichte kist tegen achterbank aan, of de sub naar achter gericht, of door mijn armsteun (skiluik)quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:49 schreef Sjoewe het volgende:
Ik bedoel, open kist, dichte kicht, in de vloer enz
ik ook, wij samen blutquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:00 schreef Hugster het volgende:
help, de powerbook betelling is afgescheren.. ik ben blut
nu ga ik weer ff werken hoorquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
![]()
oke schatquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
nu ga ik weer ff werken hoor![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:56 schreef Fugie het volgende:
speelgoed wat in mijn auto zit/komt:
Pioneer DEH-P6100R radio/cd-speler
[afbeelding]
Pioneer CDX-P630S 6-cd wisselaar
[afbeelding]
Soundstream Rubicon 404 4 kanaals versterker, 400 watt totaal
[afbeelding]
Soundstream Rubicon 10" subwoofer, 250 watt rms
[afbeelding]
Micro Precision 3.16 composet, ?? watt rms
[afbeelding]
![]()
![]()
powerbookquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:00 schreef Hugster het volgende:
help, de powerbook bestelling is afgeschreven.. ik ben blut
awwquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:18 schreef MutZ het volgende:
Vraagje, een lief, klein schattig jongetje is op zoek naar goede racespelletjes voor z'n gamecube... Hebben jullie tips??
Ook maar 4 cm... Ik vind je klein...quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:20 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
aww
maar ik ben groter als jou mutz![]()
geen warezquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:18 schreef MutZ het volgende:
Vraagje, een lief, klein schattig jongetje is op zoek naar goede racespelletjes voor z'n gamecube... Hebben jullie tips??
Hij gaat hem kopen hoor... Wil alleen wat tips...quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
geen warez![]()
week wel....quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hij gaat hem kopen hoor... Wil alleen wat tips...
quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:33 schreef Fwnk het volgende:
Hallo!
?quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:36 schreef BazzoS het volgende:
dat duitse lesje van Hugo![]()
Die was van mijquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:52 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Vorige sc
quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:04 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Oh
muahhhquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:28 schreef D-Devil het volgende:
Drugs zijn slecht voor je.
mmmkayy..quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:28 schreef D-Devil het volgende:
Drugs zijn slecht voor je.
ff Fugie nadoenquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:08 schreef Thermo het volgende:
[..]
powerbook![]()
Ik denk dat ik vandaag nog de 12" versie bestel.. samen met een ipod en een bluetooth keyboard + icurve.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
ff Fugie nadoen![]()
de reden dat ik blut ben:
[afbeelding]
Powerbook 15, met de opties 80gb 5400tpm schijfje en toetsenbord *backlight*
[afbeelding]
extra 512mb
[afbeelding]
Crumpler wack-o-phone
[afbeelding]
Apple wireless bluetooth keyboard
[afbeelding]
iCurve
en nu ben ik echt blut![]()
laatste dag dat je 200 euro terug krijg bij combi i/powerbook ipod. En wil graag 12" laptop dusquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:48 schreef Tjabbo het volgende:
Is maar net wat je wens is therm...
mag je wel opschieten, vandaag is laatste dag dat de 200 euro korting op de pobook + ipod geld.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:45 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vandaag nog de 12" versie bestel.. samen met een ipod en een bluetooth keyboard + icurve.
hd was stom van je voor de upgrade prijs heb je hem ook los.
ok maar ik doelde op dat 'stom van je' , omdat niet iedereen zijn spullen los wil hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:50 schreef Thermo het volgende:
[..]
laatste dag dat je 200 euro terug krijg bij combi i/powerbook ipod. En wil graag 12" laptop dus
Ik heb hem via onderwijs store, ik kan wel developer abbo van 99 euro pakken maar dat gaat niet veel geld schelen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
mag je wel opschieten, vandaag is laatste dag dat de 200 euro korting op de pobook + ipod geld.
Ik wil er gewoon een 5400tpm schijf in hebben, niet met extern lopen kloten. Daarbij komt ook nog eens dat ik 20% korting op de pbook krijg omdat ik hem via Student Developer Connection heb besteld.
Dus ook op de hdd updrade zat de 20%, tel uit je winst.
Och dat is één bericht van een kansloze kutkneus, waar nu al z'n forum genoten die waarschijnlijk niet zijn mening delen nu de dupe van worden. De wondere wereld der generalisatie.quote:
ach hou toch op en het zijn allemaal vieze tyfus ratten, gaat er zo'n moskee oppperhoofd een beetje zielig staan lopen te doen op tv, donder toch een tering tyfus eind opquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Och dat is één bericht van een kansloze kutkneus, waar nu al z'n forum genoten die waarschijnlijk niet zijn mening delen nu de dupe van worden. De wondere wereld der generalisatie.![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:34 schreef Sjoewe het volgende:
Tja:
http://www.elqalem.nl/forum/viewthread.php?tid=458&page=1
En nu houd ik er over op
Het is een 60gbquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:25 schreef Hugster het volgende:
@Thermo, Travelstar 80GB 7200rpm bestaat niet...
nee het is $99 voor Student Developerquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:38 schreef Thermo het volgende:
[..]
Het is een 60gb
Hitachi Travelstar E7K60, 60GB (7200rpm, ATA6, 8MB)
de 80gb is een 4200 bij vriend van me zijn powerbook.
Hitachi Travelstar 5K80, 80GB (5400 rpm, ATA6, 8 MB)
Trouwens, 99 dollar voor een 80gb upgrade/ je hebt niet de nederlandse store gebruikt?
daar is ie 160 euro ofzo, 60 euro + korting is meer dan 20%
backlight kan niet op 12" uitvoeringquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee het is $99 voor Student Developer
Als je van de hdd updrade 20% aftrekt zit je op 132 euro ofzo
Zelfde geld voor de backlight verlichting,
Totaal dus zo'n 470 euro korting erop.![]()
nej dat is idd jammer, geen plek meer,quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:50 schreef Thermo het volgende:
[..]
backlight kan niet op 12" uitvoering
belgquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:58 schreef BazzoS het volgende:
dat backlight zag er heel plezant uit
valt zoiets niet zelf te maken met een glowstring?quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
nej dat is idd jammer, geen plek meer,
kijk eens wat je gaat missen![]()
[afbeelding]
15 vind je te groot?
Wel klein toetsenbordquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
15 vind je te groot?
dat lijkt maar zo, gewoon notebook formaat..quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:27 schreef PeuRac het volgende:
Wel klein toetsenbord
Waarom laten doen? Dat is hardstikke duur, terwijl het helemaal niet zo moeilijk is.quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:39 schreef jozef444 het volgende:mensen ff vraagje weet 1 van jullie een goeie site/bedrijf waar ik cruise control in zou kunnen laten bouwen ?
![]()
Nee ik heb een hele tijd over 17" gedacht.quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
15 vind je te groot?
geef eens even danquote:Op dinsdag 2 november 2004 18:31 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb er weer een torrent site bij.
Ik had Sandra bij mequote:Op dinsdag 2 november 2004 12:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neem je bodyguard en kogelvrije vest mee![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:58 schreef PeuRac het volgende:
ben ik weer,
een stropdas strikken is best lastig
quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:58 schreef PeuRac het volgende:
ben ik weer,
een stropdas strikken is best lastig
Hey maar deze Fries weet wel wat er wel en niet magquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:01 schreef Fugie het volgende:
alexxx, je weet toch dat friezen geweerd worden uit het normale deel van nederland
quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:25 schreef ook_gek het volgende:
Yhooooooooooooooo hoeren van me !!!!!!!
Ik ben er vanavond weer niet denk ik
t is sowieso rustig op internet vanavondquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]een rustig pta vanaaf
ik moest bij m'n eerste bijbaantje bij BCC al leren strikkenquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:23 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb t nog nooit gedaan
nog jeuk gahad vandaag?quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:31 schreef BoJo het volgende:
ik voel me trouwens bijzonder klote, ik ga liggen![]()
Alfa ja, post eens een paar dingen als je kunt?quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Nog drie mooie boeken gekocht vandaag trouwens. Twee over brandweerwagens en een over vrachtauto's. In die over vrachtauto's gaat ook een heel stuk over de vrachtwagens en bestelbusjes van Alfa Romeo
hij ligt al plat, hij had weer enorme jeuk vandaag, en vage koppijn achterin z'n hoofd, en brandende ogen en kutgevoel enzoquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nog jeuk gahad vandaag?
die zie ik ook wel eens rijden, dat is volgens mij een Peugeot Partner met een Alfa 33 grill en of front, en alfa stickers, de lokale AR dealer gebreukt die als boodschappen wagen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfa ja, post eens een paar dingen als je kunt?
* Hugster is benieuwt naar AR bestelauto's
quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
die zie ik ook wel eens rijden, dat is volgens mij een Peugeot Partner met een Alfa 33 grill en of front, en alfa stickers, de lokale AR dealer gebreukt die als boodschappen wagen.
Als ik genoeg vind open ik er een topic overquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfa ja, post eens een paar dingen als je kunt?
Peurac is benieuwt naar AR bestelauto's
* PeuRac hoopt dat Alexxxxx genoeg vindt.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik genoeg vind open ik er een topic over
bojo soaquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:37 schreef ook_gek het volgende:
neuk jeuk![]()
Ananaaananansquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
van wie
anale ansquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ananaaananans
jij kent haar dus ookquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
![]()
Eigen bouwsel... zal trouwens eerder eeniat Doblo zijn met andere grile? i.i.g bouwt Alfa zelf sidns 1975 geen bedrifjswagens meer.. sinds die tijd heten ze IVECOquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
die zie ik ook wel eens rijden, dat is volgens mij een Peugeot Partner met een Alfa 33 grill en of front, en alfa stickers, de lokale AR dealer gebreukt die als boodschappen wagen.
quote:Credits: Alfisti van de Fok SC
Ik ga iig barend en van tief kijkenquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
was net een mooie docu op rtl 5 over van gogh!!!!
en nu is er alleen nog maar onzin praat... ik denk wel dat ik rond 23.00u rondom 10 ga kijken (wat een naam voor een programma dat om 11u begint) , discussie met nederlandse amsterdammers en marrokaanse amsterdammers
boring en van dorpquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik ga iig barend en van tief kijken
mooi trouwens dat interview met Pim.
ik vind het altijd wel interesant...quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:18 schreef D-Devil het volgende:
Ik zet de TV echt niet aan met al dat geleuter op TV.
Na 10 minuten is toch alles wel zo'n beetje hetzelfdequote:Op dinsdag 2 november 2004 21:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik vind het altijd wel interesant...
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik vind het altijd wel interesant...
ik volg ook meestal de actualiteiten.... en het blijft idd heeel ziek....quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik ook.
Het blijft ziek dat je afgeslagt wordt als je je mening vertel.
Het heeft ook behoorlijk wat indruk op me gemaakt, overigens volg ik standaard de meeste actualiteiten.
Idd..quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik volg ook meestal de actualiteiten.... en het blijft idd heeel ziek....
Die nieuwe iig HELEMAAAALquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:33 schreef hermandeperman het volgende:
wat maakt een M5 trouwens een heerlijk geluid!!!!
er gaat ook wat gebeuren denk ik.... maar niet geheel volgens plan... als dit zo doorgaat gaat die wilders nog een hele hoop stemmen krijgen!!!!quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Idd..
Vanavond kan het nog gevaarlijk worden in Amsterdam trouwens, als die popiejopies bijdehand gaan doen.
Er moet iig wel wat gebeuren, zo kan het niet.
Fucking bullshit dit, echt ziek.
het was de oude maar die klinkt ook al zo über.... met slippende banden wegrijden kan trouwens zonder problemenquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die nieuwe iig HELEMAAAAL
DIE V10![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:35 schreef BoJo het volgende:
Bestond de Spaanse Inquisitie nog maar.
hoe is't?quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:35 schreef BoJo het volgende:
Jammer dat sommige ideeen van die Wilders ook niet kloppen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
er gaat ook wat gebeuren denk ik.... maar niet geheel volgens plan... als dit zo doorgaat gaat die wilders nog een hele hoop stemmen krijgen!!!!
Als ze in 1 nacht bijna alle christenen kunnen uitroeien dan moet dat met die moslims ook wel kunnen toch?quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Opzich moeten we wel in verzet gaan, tegen deze achterlijke cultuur.
Morgen beginnen we met het in kaart brengen van die schapenneukersquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:35 schreef BoJo het volgende:
branderig,jeukerig en knallende koppijnquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoe is't?
Ze kunnen beter de Islam aanpakken, de bron van alle ellende imoquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als ze in 1 nacht bijna alle christenen kunnen uitroeien dan moet dat met die moslims ook wel kunnen toch?
dat zeg ik (ongeveer)quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ze kunnen beter de Islam aanpakken, de bron van alle ellende imo
Zei je dat maarquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat zeg ik (ongeveer)
dat IK weg ben uit r'dam...quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Morgen beginnen we met het in kaart brengen van die schapenneukers![]()
en dan.. en dan komt die ene nacht![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:47 schreef BoJo het volgende:
ik heb net 1 Gb aan pr0n gedownload![]()
oooooh is dat het, nou dan kan ik net zo goed een eind eraan maken want dan heeft mijn leven geen zin meerquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]vandaar de koppijn en de jeuk.... je kunt niet meer
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
oooooh is dat het, nou dan kan ik net zo goed een eind eraan maken want dan heeft mijn leven geen zin meer![]()
die muts kan de ene dag normaal tegen me lullen en de volgende dag compleet negeren.quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]zoek een ananananaananaaananaa
![]()
vrouwenquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
die muts kan de ene dag normaal tegen me lullen en de volgende dag compleet negeren.
de trut![]()
nee hij heeft je gewoon geblocked, ik ben gewoon met em in gesprek nu hoorquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
bojo msn kaputt?
ik ben er gewoon nu hoorquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
bojo msn kaputt?
en nu geen paprika chips meer eten hequote:Op dinsdag 2 november 2004 21:47 schreef BoJo het volgende:
ik heb net 1 Gb aan pr0n gedownload![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee hij heeft je gewoon geblocked, ik ben gewoon met em in gesprek nu hoor
quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en nu geen paprika chips meer eten he
aah dat verklaart de rode uitslagquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en nu geen paprika chips meer eten he
Je hebt gelijk, maarquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:06 schreef Fugie het volgende:
he, we moeten met zijn allen onze moslim vrienden nog even wat tijd gunnen om beter te intergreren. Hierbij moet de overheid dan wel een beslissende rol spelen. Daarnaast moet er een stop komen op de invoer van nieuwe allochtonen, anders is het dweilen met de kraan open.
Het heeft geen nut om te praten, net als het geen nut heeft om radicale stappen te ondernemen. Als je radicaal bezig gaat wordt het alleen maar erger en zitten we strax in een burgeroorlog ofzo
En het gaat nergens over wat er is gebeurd, maar vergeet niet dat deze gekken altijd blijven bestaan en je er niets aan kan doen om het tegen te houden, het risico beperken is de enige mogelijkheid.
zowiezo uit de randstad halen, groepsvorming opheffen, als er genoeg moslims bij elkaar wonen blijven ze in hun eigen cultuur 'hangen'. Je moet ze dus goed over het land verdelen, anders krijg je ghettovorming (zoals in rdam en adam enzo). Dit is de taak van de overheid, daarnaast moet vanuit de samenleving initiatief genomen worden naar de allochtone bevolking toe en als laatst moet deze allochtone bevolking daar voor openstaan. Dit zou de ideale manier zijn lijkt me, natuurlijk blijven er eigenwijzen tussen zitten en extremisten hou je ook net als hier de griffo's.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:11 schreef BoJo het volgende:
hoe wil je ze aanpakken dan, praten kunnen ze niet en we zijn te soft om ze hard aan te pakken![]()
linkquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:18 schreef PeuRac het volgende:
LOL, Tjabbo is onder een kloon in B&H aan t posten![]()
good luckquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
zowiezo uit de randstad halen, groepsvorming opheffen, als er genoeg moslims bij elkaar wonen blijven ze in hun eigen cultuur 'hangen'. Je moet ze dus goed over het land verdelen, anders krijg je ghettovorming (zoals in rdam en adam enzo). Dit is de taak van de overheid, daarnaast moet vanuit de samenleving initiatief genomen worden naar de allochtone bevolking toe en als laatst moet deze allochtone bevolking daar voor openstaan. Dit zou de ideale manier zijn lijkt me, natuurlijk blijven er eigenwijzen tussen zitten en extremisten hou je ook net als hier de griffo's.
doe maar een ip-checkquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
link![]()
dan ben je gewoon een sufkut als je zolang nodig hebtquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Alsof klonen word bestraft....
Ik heb er meer dan 1,5 jaar ober gedaan voor ik lid werd van Fok!, en anderen zijn gewoon 30 keer lid
ip-check kan ik niet, alleen fa's en niet zonder goede reden.....quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
doe maar een ip-check(of vraag t em zelf)
users, en jij kent de kloon al.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ip-check kan ik niet, alleen fa's en niet zonder goede reden.....
bh celebs of bh users
een half jaar er over gedaan om te snappen dat ie hotmail niet vreet, en nog een jaar om een geldig e-mailadres te regelenquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan ben je gewoon een sufkut als je zolang nodig hebt![]()
ken ik de kloon alquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
users, en jij kent de kloon al.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een half jaar er over gedaan om te snappen dat ie hotmail niet vreet, en nog een jaar om een geldig e-mailadres te regelen![]()
volgens mij nog vrij recent.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ken ik de kloon al
wanneer heeft die voor het laatst gepost, net of al een tijd geleden
doet me denken aan een klant die me vandaag belde. Na de installatie kwam de registratie en toen koos ie om via internet te registreren maar het lukt hem niet.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een half jaar er over gedaan om te snappen dat ie hotmail niet vreet, en nog een jaar om een geldig e-mailadres te regelen![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
doet me denken aan een klant die me vandaag belde. Na de installatie kwam de registratie en toen koos ie om via internet te registreren maar het lukt hem niet.
hij wist niet dat ie eerst verbinding moest hebben met het internet voordat ie zich via het internet kon registreren,![]()
mail de username anders eve door.....quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
volgens mij nog vrij recent.
tuurlijk wel, als je echt nodig een kloon nodig hebt kun je altijd mailenquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben ik de enige zonder kloon?
Al zou ik willen, zou ik er nog neit een aan kunnen makenDe persoon die mn e-mailadres beheert waarmee ik me heb aangemeld heeft een maand geen internet
hoiquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:42 schreef BazzoS het volgende:
Ik heb ook een kloon
Ja, iemand in mn klas was al een poosje lastig, alleen deed niemand er nooit wat aan. En vandaag was ik t zat (hij jatte mn telefoon en portemonee van tafel). Toen greep ik em, en heb z'n kop ff laten kennismaken met de tafel, alleen kreeg hij de kans om me een tik in mn nek te geven (daar heb ik nu veel last van). Toen ik em los liet, ging hij snel t lokaal uit, totdat de leraar kwam. Alles bij elkaar duurde het iets van 20sec.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:40 schreef BazzoS het volgende:
@Peu, jij gevochten?
Nee hoor, ik doe ok mn bagger en persoonsgevoelige info onder mn eigen naamquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tuurlijk wel, als je echt nodig een kloon nodig hebt kun je altijd mailen![]()
Eens even zoeken danquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe ok mn bagger en persoonsgevoelige info onder mn eigen naam
je wilt niet weten wat ej allemaal teegnkomt als je in mn postgeschiedenis gaat neuzen
Ben benieuwd hoeveel mensen NU in jouw post geschiedenis zitten te neuzenquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe ok mn bagger en persoonsgevoelige info onder mn eigen naam
je wilt niet weten wat ej allemaal teegnkomt als je in mn postgeschiedenis gaat neuzen
wat een aap, die coördinatorquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, iemand in mn klas was al een poosje lastig, alleen deed niemand er nooit wat aan. En vandaag was ik t zat (hij jatte mn telefoon en portemonee van tafel). Toen greep ik em, en heb z'n kop ff laten kennismaken met de tafel, alleen kreeg hij de kans om me een tik in mn nek te geven (daar heb ik nu veel last van). Toen ik em los liet, ging hij snel t lokaal uit, totdat de leraar kwam. Alles bij elkaar duurde het iets van 20sec.
Leuk detail, hij is zo irritant, dat de coördinator van onze opleiding er niks van zei, maar doodleuk bleef kijken door t raam.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:46 schreef SozzaB het volgende:
Nee, ik heb geen kloon
't zijn wel veel pagina's. Ben ik wel weer een uurtje zoet meequote:Op dinsdag 2 november 2004 22:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen NU in jouw post geschiedenis zitten te neuzen
super kerelquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:48 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wat een aap, die coördinator
'n keer met zijn allen afsmeren, oneerlijk of niet, hij leert het wel afquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
super kerelik kan goed met hem overweg. En die jongen is bij geen enkele mede-leerling of leraar, geliefd.
you tokkie to mequote:Op dinsdag 2 november 2004 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
een speciale PTA SC kloon
mail rolt automatisch binnen hiero.....en rolt er net zo ook weer eruitquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:50 schreef PeuRac het volgende:
TF check je mail, and send some back
hoeft niet hoor, ik pak em liever zelf, krijgt die nog wat extra's vanwege mn nek.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
'n keer met zijn allen afsmeren, oneerlijk of niet, hij leert het wel af
Het ouwe kraakpand daarachter kan je mooi dingen over de muur pleurenquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:54 schreef ook_gek het volgende:
oh god 3X raden waar die moordenaar van Theo vast zit![]()
Jep hier in scheveningen zit hij vast. Want dit is de enige gevangenis met een bewaakte ziekenboeg. Beter gaan ze niet hier voor de deur rellen.![]()
het klinkt alsof je uit ervaring spreekt.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:57 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Het ouwe kraakpand daarachter kan je mooi dingen over de muur pleuren
Internet Explorer ging ervan over zijn nek.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
en, al wat leuks tegen gekomen?
jha bij die scoutingquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:57 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Het ouwe kraakpand daarachter kan je mooi dingen over de muur pleuren
Nee man, als er een is met het getal als type moet je latijd die doen... geen geneuk met topsnelheden, kW, pk, wielbasis, motorinhoud en eerste reparatiebeurt na 311 kilometerquote:Op dinsdag 2 november 2004 23:18 schreef zappa29 het volgende:
Een Wartburg 311 ?
Aston-Martin DB7 Vantage Volante , 311kW ?
quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
zappa, ben je al verhalen over voorverwarmde eendenbekken tegengekomen? Dat was de enige keer dat ik mn account uitgeleend heb aan Sandra
Heb in dat pand gewoondquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het klinkt alsof je uit ervaring spreekt.
Je had de boel alleen niet in de fik moeten steken daar
Weet ik, daarom zeg ik t ook, dr is toch eens (een kleine) brand geweest toen je dr woonde?quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:35 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Heb in dat pand gewoond
Oud en nieuwquote:Op dinsdag 2 november 2004 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik, daarom zeg ik t ook, dr is toch eens (een kleine) brand geweest toen je dr woonde?
quote:Op woensdag 3 november 2004 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
OMG! Ron Jeremy op VeronicaOp zulk soort momenten ben ik blij dat we thuis geen kabelTv hebben
we hebben er anders 8 maanden over gedaan om essent duidelijk te maken dat we geen kabel wilden...quote:Op woensdag 3 november 2004 00:35 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Al zou je het willen dan kreeg je nog geen kabel in dat hol
.
Beter 1 klant in het dorp dan helemaal geen hebben die vast gedachtquote:Op woensdag 3 november 2004 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we hebben er anders 8 maanden over gedaan om essent duidelijk te maken dat we geen kabel wilden...
quote:Op woensdag 3 november 2004 00:35 schreef D-Devil het volgende:
DeLeugen is zowat ook de enige die posticons gebruikt en ik dan. Dat maakt het er dus ook al niet makkelijker op
.
Niet vaak eigenlijk hè ?quote:Op woensdag 3 november 2004 07:34 schreef Strolie75 het volgende:
Post jij niet meer bij de Gijsjes?
* Fugie zag net dat er nog 400 euro op de rekening stondquote:Op woensdag 3 november 2004 08:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
armoedzaaier![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 08:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
* D-Devil zag net dat er nog 400 euro op de rekening stond
hoe ging het bij jou met je bestellingsstatus? Hier staat hij al een tijdje op "under review"quote:Op woensdag 3 november 2004 08:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
armoedzaaier![]()
ik weet hetquote:Op woensdag 3 november 2004 10:19 schreef Fugie het volgende:
doe je zelf het tf
Waarom vind je het zo interessant eigenlijk ?quote:Op woensdag 3 november 2004 10:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik weet het![]()
nope.....geen binding enzoquote:Op woensdag 3 november 2004 10:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Waarom vind je het zo interessant eigenlijk ?
Heb je binding met Amerika/een amerikaan ???
Heeft met de hele wereld te maken.quote:Op woensdag 3 november 2004 10:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Waarom vind je het zo interessant eigenlijk ?
Heb je binding met Amerika/een amerikaan ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |