Ja, zo af en toe heb ik ook mijn bedenkingen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:28 schreef Mindlight het volgende:
Shit ej, wat een kutland is het zo nu en dan toch ook
En hij deed al zo moeilijk over ons homequote:Op dinsdag 2 november 2004 10:38 schreef DIGGER het volgende:
En Cohen voor nog een clubhuis.
Nogal ja, vrij luguber allemaal.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:39 schreef Eilanden het volgende:
Als je dat zo op de radio hoort, is 'ie echt als een beest afgemaakt
Zoiets zal het inderdaad wel weer worden jaquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nogal ja, vrij luguber allemaal.
Maar goed, ontoerekeningsvatbaar + slechte jeugd gehad = medelijden = maar een paar jaar cel.
Als ik zulk nieuws hoor heb ik altijd zin om me even af te reageren met fitness achtige dingen. Toen ik hoorde dat Fortuyn was neergeschoten ben ik ook gelijk aan gewichten gaan hangen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:43 schreef pascalheister het volgende:
terug van fitness
zet ik de tv aan Theo vermoord![]()
* steekt ook een kaarsje aanquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:55 schreef Bjoro het volgende:
*steekt een kaarsje aan
Ik denk dat dat voor een heel groot deel afhangt van de afkomst/achtergrond van de dader.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:52 schreef Suijk het volgende:
Erg triest...ik wil nog even niet denken wat dit nou weer teweeg gaat brengen.
stel nou dat........dan vrees ik het ergste...alleen weet ik helemaal niet wat ik moet vrezen ??quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:02 schreef DIGGER het volgende:
Ik denk dat dat voor een heel groot deel afhangt van de afkomst/achtergrond van de dader.
Ik heb precies hetzelfde dillemma.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
stel nou dat........dan vrees ik het ergste...alleen weet ik helemaal niet wat ik moet vrezen ??
Ja, dat is ook een beetje het probleem. Voor hetzelfde geld slaat 'de vlam in de pan'. Maar wat moet ik me daar dan weer bij voorstellen?quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
stel nou dat........dan vrees ik het ergste...alleen weet ik helemaal niet wat ik moet vrezen ??
quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Sja, dan lijkt het me idd niet prettig om een netjes geintergreerde moslim te zijn, die nu wordt afgerekend op het gedrag van dit soort randdebielen.quote:Van Gogh zou zijn gevonden met een brief op zijn lichaam. Deze is volgens geruchten met een mes in zijn borst vastgestoken. Het zou gaan om een brief met islamitische teksten.
maar hij post nog wel vanuit Portugalquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:14 schreef DIGGER het volgende:
SCH zal overigens blij zijn dat ie in Portugal zit, scheelt hem weer een ban.
Precies! Ik woon in een buurt vol met moslims. Wordt mijn overbuurman die een eigen bedrijf heeft en 7 dagen per week werkt en niet perfect Nederlands spreekt hier straks op aangekeken?quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:08 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde dillemma.
Mijn oom is Marokkaans, vrienden en collega's van mij zijn Marokkaans, gewoon hele normale mensen die goed Nederlands spreken en goed geintergreerd zijn. Worden zij straks hier de dupe van?
Ik heb hem al gesignaleerd in het van Gogh topic in nwsquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar hij post nog wel vanuit Portugal![]()
Viel mij ook opquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar hij post nog wel vanuit Portugal![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:14 schreef DIGGER het volgende:
elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:14 schreef DIGGER het volgende:
Om die reden hou ik het ook maar bij dit subforumquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:20 schreef Suijk het volgende:
Ik word ook doodmoe van Fok (behalve vbl dan he) op zo'n moment. Zulke kortzichtige reacties...als dat de doorsnee van de Nederlandse bevolking is, dan ben ik wel een beetje bang wat er verder nog gaat gebeuren.
Je bent niet echt scherp he vandaagquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
elk nadeel heb z'n voordeel
Ja er worden alweer naar alle kanten beschuldigingen geuit en doodstraffen uitgedeeldquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:20 schreef Suijk het volgende:
Ik word ook doodmoe van Fok (behalve vbl dan he) op zo'n moment. Zulke kortzichtige reacties...als dat de doorsnee van de Nederlandse bevolking is, dan ben ik wel een beetje bang wat er verder nog gaat gebeuren.
Doe dat maar, dat scheelt je een ban.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:24 schreef SCH het volgende:
Klasse reacties hier in Hools trouwens!!!
Ik overweeg om hier maar even te blijven, kan hier helemaal niet tegen.
Zeker: maar om moslims consequent als geitenneukers af te schilderen, is wel wat slaapverwekkend en stupide op een gegeven moment. Ik begreep dat nooit aan hem, want hij was volgens mij hyperintelligent.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:28 schreef DIGGER het volgende:
Ben het met je eens dat van Gogh af en toe wel erg hard schopte tegen de Islam aan, maar overdrijving is natuurlijk iets wat columnisten vaak gebruiken.
Belachelijk, sommige mensen zitten hier gewoon op te wachten lijkt het. Ik kan het daar ook niet aanzien.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:30 schreef Vom het volgende:
Meteen op het forum weer allemaal roepen om de doodstraf
Ik blijf maar in VBL.
Ja, je moet namelijk oppassen wat je roept in Nederland, anders heb je de Islam achter je reet aan. Dat is toch niet normaal? Het is Nederland verdomme, niet Marokko of welk ander Islamitisch land...quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:24 schreef SCH het volgende:
Klasse reacties hier in Hools trouwens!!!
lijkt me slecht mogelijk daar een boel mods het hardste meeschreeuwen met de meute !quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:35 schreef pascalheister het volgende:
de ban's zullen vandaag wel weer uit de grond schieten
Kortzichtig reageren in de trant van "doodstraf" etc lijkt mij totaal zinloos. Snap de reactie van SCH dus wel.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, je moet namelijk oppassen wat je roept in Nederland, anders heb je de Islam achter je reet aan. Dat is toch niet normaal? Het is Nederland verdomme, niet Marokko of welk ander Islamitisch land...
Viel mij ook op jaquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lijkt me slecht mogelijk daar een boel mods het hardste meeschreeuwen met de meute !
iek nie snap niequote:Op dinsdag 2 november 2004 11:24 schreef Vom het volgende:
Je bent niet echt scherp he vandaag
Ik eigenlijk niet zo. Er wordt gezegd dat het om een man van Arabische afkomst gaat, en het preciese motief is nog niet eens bekend. Om dan van alles en nog wat te gaan schreeuwen komt op mij nogal kortzichtig en dommig over. Wacht nou eerst even af tot er wat meer bekend is en ga dan conclusies trekken.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is zinloos, maar ik begrijp het wel hoor...
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:43 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet zo. Er wordt gezegd dat het om een man van Arabische afkomst gaat, en het preciese motief is nog niet eens bekend. Om dan van alles en nog wat te gaan schreeuwen komt op mij nogal kortzichtig en dommig over. Wacht nou eerst even af tot er wat meer bekend is en ga dan conclusies trekken.
Ik had net een slip of the mind en toen bedacht ik dit:quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:21 schreef Bjoro het volgende:
noem me vreemd, noem me raar...maar wat ik me altijd altijd afvraag in dit soort situaties...
zijn er al theo v gogh moppen ???
Er was al heel snel iemand die wist te melden dat het aandeel Marlboro gekelderd was.quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:21 schreef Bjoro het volgende:
noem me vreemd, noem me raar...maar wat ik me altijd altijd afvraag in dit soort situaties...
zijn er al theo v gogh moppen ???
Speciale bacteriestamquote:Op dinsdag 2 november 2004 12:31 schreef VoreG het volgende:
Hoe krijgt balkenende zijn haar elke ochtend zo in model?
Het Parool had al heel snel uitgebreide artikelen op de site staan, dat deden ze goed!quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:33 schreef VoreG het volgende:
In het parool staat dat hij eerst is neergeschoten, daarna zijn keel is doorgesneden en daarna een mes in zijn hart. Klinkt nogal als sensatie om eerlijk te zijn....
je zal maar zeker willen weten dat iemand dood isquote:Op dinsdag 2 november 2004 12:33 schreef VoreG het volgende:
In het parool staat dat hij eerst is neergeschoten, daarna zijn keel is doorgesneden en daarna een mes in zijn hart. Klinkt nogal als sensatie om eerlijk te zijn....
Tering zeg.quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:33 schreef VoreG het volgende:
Ja, dat zal wel een beetje ondersneeuwen nu...quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:52 schreef Againzender het volgende:
Ondertussen, aan de andere kant van de oceaan, zijn de stembussen geopend...
Over twee weken, als de uitslag eindeljik bekend is, zal het wel weer wat aandacht krijgen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel een beetje ondersneeuwen nu...
vroeg net iemand aan mij : "weet jij hoe laat dat afscheidsconcert in de ArenA begint"quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:25 schreef Againzender het volgende:
Er was al heel snel iemand die wist te melden dat het aandeel Marlboro gekelderd was.
Net als de Spanjaarden deden met het protestantisme, dat pakte ook zo goed uit!quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
*voor een totaal verbod is op de Islam.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:06 schreef Suijk het volgende:
Ah, we konden er op wachten.
iig een veel betere controle. Ik ben zelf christelijk, en die zijn ook fout geweest vroeger. Nu zorgen ze uit de Islam voor veel problemen, daar moet iig veel meer aan gedaan worden..quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Net als de Spanjaarden deden met het protestantisme, dat pakte ook zo goed uit!
Serieus: er was voor 12 uur al bekend dat er vanavond een herdenking op het Leidseplein zou zijn. Dat vind ik dan altijd weer zo raar.quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vroeg net iemand aan mij : "weet jij hoe laat dat afscheidsconcert in de ArenA begint"![]()
Hoezo? Het was niets persoonlijks ofzo hoor. Maar het duurde gewoon lang voordat de eerste ongenuanceerde post voorbij kwam.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als we al zo gaan denken...
was ook een meer een SCH uit z'n tent lokkertjequote:Op dinsdag 2 november 2004 13:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoezo? Het was niets persoonlijks ofzo hoor. Maar het duurde gewoon lang voordat de eerste ongenuanceerde post voorbij kwam.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:20 schreef popolon het volgende:
niet te geloven zeg, wat een land is dit geworden
de dag zal nog wel erger worden doordat Bush wel weer zal winnenquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:27 schreef golfer het volgende:
Verheug je je op een nederlaag van Bush vandaag, overschaduwd dit vreselijke nieuws over Van Gogh het helemaal.
Doe maar een sapje hier.
Ja, het is wel een typische dinsdag vandaag. Gelukkig is er nog gewoon voetbal op TV, misschien dat dat de zaak weer een beetje opvrolijkt.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de dag zal nog wel erger worden doordat Bush wel weer zal winnen
moet PSV mijn dag dan maar weer goed maken...
terwijl de dader waarschijnlijk met een lekker bakkie soep in een warm celletje zitquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:14 schreef Bluezz het volgende:
En die arme Theo ligt daar maar in de kou in een tent
heeeeeeeeeel vreemd gevoel......quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:44 schreef Bluezz het volgende:
http://www.0605defilm.nl/(...)01+-+Video+dagboek+1
Hier verteld Theo over de eerste draaidag van zijn film over het naspelen van de moord op P.F.
Echt raar om naar te kijken nu
tja......ik zit de hele tijd in dubio......moet ik nou verdrietig zijn of kwaad....is er iets dat ik kan doen (ik denk het niet)....of moet je dit maar gewoon voor ver-van-je-bed-nieuws (hoe dichtbij amsterdam ook is) nemen en doorhobbelen in hetzelfde stramien als de dagen hiervoor......quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:09 schreef Againzender het volgende:
Pompompom, wat kan een mens toch vaak tot 10 tellen in een minuut....
Begrijpelijke reaktie hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja......ik zit de hele tijd in dubio......moet ik nou verdrietig zijn of kwaad....is er iets dat ik kan doen (ik denk het niet)....of moet je dit maar gewoon voor ver-van-je-bed-nieuws (hoe dichtbij amsterdam ook is) nemen en doorhobbelen in hetzelfde stramien als de dagen hiervoor......
raar, vreemd
En daarom is het nou de belangrijkste bijzaak in het levenquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Idd, ik zit ook met een raar gevoel. De redenen waarom zijn de bekende... Gelukkig zal het voetbal voor wat afleiding zorgen. Hoop ik.
Samen met m'n vers verkregen Elliott Smith.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
En daarom is het nou de belangrijkste bijzaak in het leven
Zekers, ik ga zo even heel hard naar huis fietsen en boodschappen doen. Eens kjiken of dat werktquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:54 schreef Suijk het volgende:
Even wezen sporten, dat helpt wel een beetje trouwens.
Ik niet, als ik thuis ben straks wel natuurlijkquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:20 schreef Suijk het volgende:
Zijn er ook mensen die 'The Box' kunnen zien nu?
Is weinig op te zien hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:17 schreef Bjoro het volgende:
ik ga om 5 uur met de auto naar huis...dat zal niet echt helpen, maar dan kan ik eindelijk de bijbehorende tv-beelden zien !
Weinig verheffend dus.....quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:24 schreef Suijk het volgende:
Die staat op zwart, met een foto van Theo in beeld en een tekst eronder: "we zijn diep geschokt, etc. Zap naar TMF, daar kun je voor normaal SMS tarief je smsje sturen en die komt dan in beeld". Op TMF is vervolgens wel muziek, maar ook alleen een foto van Theo en die smsjes die continu in beeld komen...
Vind ik ook. En een minuut stilte vanavond eerlijk gezegd ook...quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat vind ik dan weer wat overdreven...
dan toch maar mijn band verwissellen van mijn Vespa-tjequote:Op dinsdag 2 november 2004 16:23 schreef golfer het volgende:
Is weinig op te zien hoor.
Afgezette straat, lijk met een wit laken erover onder een blauwe tent.
Lijk is intussen met lijkwagen weggehaald.
Bovendien is het vandaag 2 november: 2-11 --> 112.quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan toch maar mijn band verwissellen van mijn Vespa-tje![]()
en wachten op PSV.
Krijg net te horen dat het exact 911 dagen geleden is dat pim fortuijn is vermoord
9-11 (11 september)....moslim dader....Theo was tegen moslim......
Weet niet of het echt waar is........maar toch luguber![]()
Dat is wel een beetje ver gezocht Bjoro. Ga nou niet allerlei complottheorieen verzinnen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan toch maar mijn band verwissellen van mijn Vespa-tje![]()
en wachten op PSV.
Krijg net te horen dat het exact 911 dagen geleden is dat pim fortuijn is vermoord
9-11 (11 september)....moslim dader....Theo was tegen moslim......
Weet niet of het echt waar is........maar toch luguber![]()
alsof ik het zelf verzinquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:39 schreef Nyluzzz het volgende:
Dat is wel een beetje ver gezocht Bjoro. Ga nou niet allerlei complottheorieen verzinnen.
wanhoop niet, je schijnt er zelfs president van Amerika mee te kunnen wordenquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:46 schreef zjroentje het volgende:
Wat een kutdag. Net zitten schutteren bij een mondeling tentamen. Erg cool als je geen details weet.![]()
Zegt die Prof. "Nou, je kan nou niet echt zeggen dat dat fantastisch ging".quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wanhoop niet, je schijnt er zelfs president van Amerika mee te kunnen worden
en jij: "Oh, nietquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:52 schreef zjroentje het volgende:
Zegt die Prof. "Nou, je kan nou niet echt zeggen dat dat fantastisch ging".
![]()
En jij vroeg aan hem, wat er dan met hem aan de hand was?quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:52 schreef zjroentje het volgende:
Zegt die Prof. "Nou, je kan nou niet echt zeggen dat dat fantastisch ging".
![]()
Nee, ik dacht: "Godverdommese klojo, heb ik hiervoor voor niks die 750 bladzijden doorgelezen."quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en jij: "Oh, niet"
Wil je Xebro dood hebben ofzo?quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:50 schreef Spideyman het volgende:
kutland
Nou, SCH zal het wel weer goed praten.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:14 schreef DIGGER het volgende:
Yup. Helaas heb je die mensen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Extreem links zal ook wel weer heel scheinheilig gaan doen....
Nee.quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nou, SCH zal het wel weer goed praten.
Over vooroordelen gesproken dus....quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:24 schreef SCH het volgende:
Van Gogh was een fantastische filmmaker - en eigenlijk best een bijzonder mens - jammer dat hij zo doorsloeg in zijn columns en ander bruut geroep - maar dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Mwah, verkeerd gegokt dus.quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Over vooroordelen gesproken dus....
Where's my car?quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:38 schreef VoreG het volgende:
Dude
Overigens zat er ook licht cynisme achter die opmerking.quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Mwah, verkeerd gegokt dus.
Laat ik het er op houden dat SCH niet zo'n heel goede reputatie heeft in POL/NWS. Maar goed, ik had het ook kunnen weten.
My bad.
Ga je voor ons allemaal koken?quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:45 schreef Againzender het volgende:
Zo, ook weer thuis. Halve hernia overgehouden aan de boodschappen
Correct.quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:55 schreef just me het volgende:
thuis van een vreemde dag...
Wees niet bang, ik ben gewoon een grote eterquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ga je voor ons allemaal koken?
Dat beeld deed me iets. Vreemd.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik zie nu de hele dag een jankende Jan Mulder, maar het lijkt net of ie lacht... vaag.
Hallo, CL avond, je denkt toch niet dat ik dan de deur uit ga?quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:24 schreef JaWi het volgende:
Nog mensen die vanavond naar de dam gaan?
Waarschijnlijk niet de juist plaats om dat hier te vragen.
Kunnen die dan wel stil zijn?quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:31 schreef JaWi het volgende:
Er zal vanavond ook een stille tocht worden gehouden in Den Haag en wordt georganiseerd door voornamelijk FC Den Haag Supporters.
als jij de behoefte hebt moet je vooral gaan.. ligt er ook een beetje aan met welke intensie je zou willen gaanquote:Op dinsdag 2 november 2004 18:24 schreef JaWi het volgende:
Nog mensen die vanavond naar de dam gaan?
Waarschijnlijk niet de juist plaats om dat hier te vragen.
Ik woon er over een paar maanden, dan was ik wel gegaan. Nu denk ik toch niet, ik weet niet wat ik er van moet verwachten. Benieuwd hoe het gaat lopen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:33 schreef just me het volgende:
[..]
als jij de behoefte hebt moet je vooral gaan.. ligt er ook een beetje aan met welke intensie je zou willen gaan
In ieder geval qua actie. En hier bij mij in de buurt was het op straat ook erg rustig, maar dat zal wel met de ramadan te maken hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:26 schreef JaWi het volgende:
Rustig qua mensen of actie?
En ja, CL. Klopt.
Ik lees het net, ja.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:45 schreef Againzender het volgende:
Deze dag moet niet veel gekker worden
Gerrie Kneteman overleden?!
http://www.nu.nl/news.jsp?n=434976&c=22quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:56 schreef Againzender het volgende:
Zal je zien dat Bush ook nog herkozen wordt, dan is de dag helemaal compleet
Ja, kan er ook nog wel bij vandaag.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:56 schreef Againzender het volgende:
Zal je zien dat Bush ook nog herkozen wordt, dan is de dag helemaal compleet
Eigenlijk een goed idee nog ook...quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:00 schreef Bluezz het volgende:
Of zullen we met zijn allen gewoon de meest donkere slaapkamer opzoeken, onder de zwarte dekens kruipen en over een paar dagen wakker worden, en hopen dat de zon weer schijnt?
Het weer zou wat beter moeten worden aan het einde van de week, misschien wel een goed idee...quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:00 schreef Bluezz het volgende:
Of zullen we met zijn allen gewoon de meest donkere slaapkamer opzoeken, onder de zwarte dekens kruipen en over een paar dagen wakker worden, en hopen dat de zon weer schijnt?
dat lijkt me een heeeeel goed plan Bluezziebeebquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:00 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:07 schreef Suijk het volgende:
En tot overmaat van ramp heeft Dick Advocaat nog een nieuwe club ook...
ik had eigenlijk vanavond naar de kerk "gemoeten" maar heb in mijn wijsheid besloten om het maar niet te doen.. het is genoeg voor vandaagquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:18 schreef golfer het volgende:
En dan straks ook weer proberen 'gewoon' naar voetballen te kijken.
Ik weet eigenlijk niet of ik daar veel aandacht voor kan opbrengen.
Borussia Munchengladbachquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:24 schreef Spideyman het volgende:
Advocaat een nieuwe club?
Welke?
En dat domme ver doorzoeken... 911 dagen na Pim..... Pff.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:54 schreef Bluezz het volgende:
Veel mensen gaan uit sensatie naar Amsterdam.
Collectief rouwen is in mensen
Ah, ik kon d'r op wachten, de eerste die de uitdrukking hanteert.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
zoals Theo had gewild.
Ik heb dat mensen vanmorgen al tijdens hun rookpauze horen zeggenquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ah, ik kon d'r op wachten, de eerste die de uitdrukking hanteert.
Ja, ik had het er net pas over.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb dat mensen vanmorgen al tijdens hun rookpauze horen zeggen![]()
Ik zat voor de volgende iets als "De Kneet is Great" ofzo te denken. Deze hools is vast toch zo vol...quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja, ik had het er net pas over.
Overigens, ik wil een titelchange voorstellen:
Kneet for President
Dacht ik eerst ook, maar er is meer.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
En dat domme ver doorzoeken... 911 dagen na Pim..... Pff.
Ik kijk Ned-2. Wat is er pittig ?quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:45 schreef popolon het volgende:
Pittig, op Ned 3.
Dat geloof je toch zelf niet?quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:47 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar er is meer.
1.) New York 9/11 > Alarmnummer
2.) Tussen aanslagen New York en Madrid zaten precies 911 dagen
3.) Van Gogh 11/2 > Alarmnummer
4.) Tussen aanslagen op Fortuyn en Van Gogh zit ook precies 911 dagen.
Dat is echt te toevallig hoor. Niet dat er een grote organisatie achter zit, maar de moordenaar van Van Gogh heeft het wel expres op deze datum gedaan denk ik.
11/2 is in Nederland 11 februari. Het blijft altijd leuk om met cijfers te spelen natuurlijk, doe het zelf ook graagquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:47 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar er is meer.
1.) New York 9/11 > Alarmnummer
2.) Tussen aanslagen New York en Madrid zaten precies 911 dagen
3.) Van Gogh 11/2 > Alarmnummer
4.) Tussen aanslagen op Fortuyn en Van Gogh zit ook precies 911 dagen.
Dat is echt te toevallig hoor. Niet dat er een grote organisatie achter zit, maar de moordenaar van Van Gogh heeft het wel expres op deze datum gedaan denk ik.
Theo's vrienden + een paar moslims, met Groenteman.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk Ned-2. Wat is er pittig ?
Ik weet het niet zeker, maar kom op zeg, die vier dingen bij elkaar lijkt toch wel een beetje te ongelovelijk om toeval te zijn?quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet?
Tnx...quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:08 schreef tong80 het volgende:
De Kneet nu op NED-2.
Was 't een mooie goal?quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:27 schreef tong80 het volgende:
En Robben maakt de winnende treffer voor Chelsea.
Ja, hij nam in het strafschopgebied, heel beheerst de bal aan, stuurde 2 verdedigers de verkeerde kant op en scoorde in de hoek, heel makkelijk, maar best wel klasse.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Was 't een mooie goal?
quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:56 schreef Bluezz het volgende:
Is het teveel voor 1 dag?
Theo, Gerrie, Kerrieboes, papa van mijn ooit allerbeste vriendin dood.
Zet mijn wijntje maar ff heel koud.
Maar natuurlijk, zolang jij er nog bent gaat het allemaal op zijn pootjes terecht komen!quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:08 schreef SCH het volgende:
Hallo, allesch komt weer goed hoor![]()
Nu alweer een stuk minderquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
AZ: nog 100 posts, ja.
En daar hebben we het "hoopvol toekomst gevoel" wat je soms kwijt raakt.......quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:08 schreef Againzender het volgende:De baby schopte
quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En daar hebben we het "hoopvol toekomst gevoel" wat je soms kwijt raakt.......![]()
![]()
* Againzender doet ff meequote:Op dinsdag 2 november 2004 21:42 schreef pascalheister het volgende:
zo nog ff snel een biertje
Net zo toevallig als het vinden van verborgen verhalen in de bijbel en denken dat de piramides zo zijn neergezet in de lijn van sterren.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar kom op zeg, die vier dingen bij elkaar lijkt toch wel een beetje te ongelovelijk om toeval te zijn?
Da's toch echt een heel ander verhaal, maar goed.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
dat de piramides zo zijn neergezet in de lijn van sterren.
Als je lang genoeg zoekt vind je wat.
Wees er trots op, sta er boven en lach hem uit.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:42 schreef SCH het volgende:
Ik heb weer hate-mail van X-Ray, was te verwachten
ik zit nog steeds met een harde plasser op de bank... wat een topwedstrijdquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:37 schreef tong80 het volgende:
Genoten van een fabuleus PSV, wat een partij, wat een wervelwindvoetbal. Ongeëvenaard in z'n schoonheid. Dit maakt mijn dag weer een beetje goed.
En post 't hier, sticky topicquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wees er trots op, sta er boven en lach hem uit.
hehequote:Op dinsdag 2 november 2004 22:48 schreef manny het volgende:
ctrl +v ontdekt ?
quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:55 schreef tong80 het volgende:
Cruijff bracht een glimlach op m'n gezicht. :
'Daar betalen ze hun consequentie van.'
Je zou er op een dag als vandaag misschien een keer goed aan doen om niet hier je nietszeggende domme rondjes-post te plaatsen in Hools en een keer een inhoudelijke post over alle tragiek van vandaag hier neer te zetten.quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:10 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen gaat in bed liggen...
geeft nog wel even biertjes en een![]()
Volgens mij he.. heb ik dat ook gedaan..quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zou er op een dag als vandaag misschien een keer goed aan doen om niet hier je nietszeggende domme rondjes-post te plaatsen in Hools en een keer een inhoudelijke post over alle tragiek van vandaag hier neer te zetten.
Snap ik, maar ik vind die rondjes-kusjesposts van je hier even wat minder op z'n plek vandaag.quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:25 schreef Blumchen het volgende:
En dan.. wat moet ik zeggen.. dat t kut is! Tuurlijk is het kut.. K ben er gewoon even stil van geweest.. Maar k kan er niet over blijven denken.. K heb ook gewoon andere dingen aan mijn hoofd
Naja dat kan..quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik vind die rondjes-kusjesposts van je hier even wat minder op z'n plek vandaag.
That's all.
Sorry?????????quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:25 schreef Blumchen het volgende:
Maar k kan er niet over blijven denken..
Wacht maar tot je zuster Bluezz morgenochtend weer aan die balie ziet, dan vergaat je het lachen wel.quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:42 schreef SCH het volgende:Voor het eerst ben ik even vrolijk vandaag
ik moet eerlijk zeggen dat ik vandaag ook weinig gelachen hebquote:Op dinsdag 2 november 2004 23:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sorry?????????
Over tot je volgende danceparty of zo, allemaal niet belangrijk???
Morgen weer vergeten?????
Grrrrrr weg jij
ik niet.. moet morgen weer gewoon werkenquote:Op dinsdag 2 november 2004 23:47 schreef Spideyman het volgende:
iemand?
Ik heb nu al een harde plasser man.quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zuster Bluezz morgenochtend weer aan die balie ziet, dan vergaat je het lachen wel.
Ik had tegen mijn moslimvriend nog zo duidelijk W-O-E-N-S-D-A-G gezegd, de ongeduldige hondquote:Op dinsdag 2 november 2004 23:47 schreef tong80 het volgende:
De terugkeer van SCH wordt wel overschaduwd.
Hij is niet helemaal zichzelf, hij heeft een vriend verloren. Hij stond ook enorm te janken vanmorgen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:52 schreef Spideyman het volgende:
Jan Mulder heeft 30 minuten niks gezegd en nu begint ie enorm te schelden. Heel eng.
same herequote:Op dinsdag 2 november 2004 23:53 schreef Bluezz het volgende:
"je kan lullen tot Sint Juttemis, maar deze dag heeft niets! moois!"
aldus Jan Mulder, en ik schiet hier helemaal van vol![]()
ik kan me heel erg goed inleven, maar ik schrik gewoon, zo ken ik jan mulder niet....quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:54 schreef tong80 het volgende:
Nee is niet eng je hebt woede als een goede vriend overlijdt. Belief me.
Jan is een gevoelsmens en die kon lekker nu even zijn emoties kwijt.quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:56 schreef Spideyman het volgende:
ik kan me heel erg goed inleven, maar ik schrik gewoon, zo ken ik jan mulder niet....
Dit is ook Mulder.quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:56 schreef Spideyman het volgende:
ik kan me heel erg goed inleven, maar ik schrik gewoon, zo ken ik jan mulder niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |