heb jij die op winnen?quote:Op maandag 1 november 2004 18:58 schreef _superboer_ het volgende:
monfils verspeeld 2 matchpoints
Staat in elk van de vorige 5 topics wel een paar keer uitgelegdquote:Op maandag 1 november 2004 18:54 schreef huuuuuuuub het volgende:
Kan iemand mij vertellemn hoe iedereen met dat Live Betting zo makkelijk geld verdient?
neequote:Op maandag 1 november 2004 18:59 schreef superjoden het volgende:
[..]
heb jij die op winnen?
ik kan het bij unibet niet vinden, als ik ingelogd ben is dat linkje van live betting wegquote:Op maandag 1 november 2004 19:00 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Staat in elk van de vorige 5 topics wel een paar keer uitgelegd![]()
Wat een mietjequote:Op maandag 1 november 2004 19:04 schreef superjoden het volgende:
en afgelopen afvoeren die prutser
quote:Op maandag 1 november 2004 19:05 schreef RayMania het volgende:
Wat een knuddespeler....
Of je luistert via de duitse radio naar Bayernquote:Op maandag 1 november 2004 19:12 schreef Helly het volgende:
Morgen zit in bij PSV in het stadion en woensdag worden Ajax (NOS) en Madrid (Canvas) uitgezonden en daar kun je niet op live betten, jammer.
Ja precies hetzelfde... kan hem ook niet vinden... iemand een link??quote:Op maandag 1 november 2004 19:05 schreef huuuuuuuub het volgende:
[..]
ik kan het bij unibet niet vinden, als ik ingelogd ben is dat linkje van live betting weg![]()
Heb jij eerder via de radio winsten bij unibet kunnen maken via ''livewedden'' .... omdat de radio namelijk btje achterloopt.... of is unibet nog zelfs trager als de radio?quote:Op maandag 1 november 2004 19:19 schreef _superboer_ het volgende:
* Erikschelvis gaat vanaaf naar manchester luisteren
AFAIK loopt de radio juist wat voor op de televisie, toch?quote:Op maandag 1 november 2004 19:23 schreef Erikschelvis het volgende:
Heb jij eerder via de radio winsten bij unibet kunnen maken via ''livewedden'' .... omdat de radio namelijk btje achterloopt.... of is unibet nog zelfs trager als de radio?![]()
...quote:Op maandag 1 november 2004 19:23 schreef Erikschelvis het volgende:
[..]
Heb jij eerder via de radio winsten bij unibet kunnen maken via ''livewedden'' .... omdat de radio namelijk btje achterloopt.... of is unibet nog zelfs trager als de radio?![]()
Via buitenlandse radio niet, want je hebt wss een flinke buffer...quote:Op maandag 1 november 2004 19:27 schreef nostra het volgende:
[..]
AFAIK loopt de radio juist wat voor op de televisie, toch?
Ik doe mee. FF snel 100 euri overmaken hopen dat dat er nog optijd opstaat.quote:Op maandag 1 november 2004 19:32 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Laatst was ik optijd, maar had ik op de verkeerde gewed, kwam ik na een halve minuut achter, kon ik hem nog wel op tijd terug cashenVerder heb ik zeker wel zo'n 50 euro winst met livebetting bij het luisteren naar de radio, had alleen steeds lage bedragen op mijn account. Gelukkig heb ik er vanavond zo'n 60 euro opstaan
waar ergens ik zie nergen man city - norwich staanquote:Op maandag 1 november 2004 19:51 schreef Jopiler het volgende:
Man City-Norwich is net toegevoegd inderdaad! Waar is het het snelst te volgen?
Available onlinequote:Op maandag 1 november 2004 19:58 schreef huuuuuuuub het volgende:
http://www.bbc.co.uk/fivelive/sport/commentaries.shtml
Lekker dan.... bedanktquote:Op maandag 1 november 2004 19:58 schreef huuuuuuuub het volgende:
http://www.bbc.co.uk/fivelive/sport/commentaries.shtml
verwacht je NL commentaar op de BBCquote:Op maandag 1 november 2004 20:00 schreef Erikschelvis het volgende:
Ow hij doet ut al
quote:Op maandag 1 november 2004 20:01 schreef huuuuuuuub het volgende:
[..]
verwacht je NL commentaar op de BBC
edit - laat maar al geluktquote:Op maandag 1 november 2004 20:00 schreef Erikschelvis het volgende:
Ow hij doet ut al
quote:Op maandag 1 november 2004 20:02 schreef TimmyAsd het volgende:
doelpunt
Eerst ff op dat UK only klikken.. en dan ff wachten en openen in windows media player....quote:Op maandag 1 november 2004 20:02 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
moet je wel meeluisteren he?quote:Op maandag 1 november 2004 20:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
![]()
Ik hoor nu Bush, en die heb ik nog nooit zien voetballenquote:Op maandag 1 november 2004 20:04 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
moet je wel meeluisteren he?
hoor ze nu wel over City praten trouwens..quote:Op maandag 1 november 2004 20:05 schreef huuuuuuuub het volgende:
[..]
Ik hoor nu Bush, en die heb ik nog nooit zien voetballen
21:00 NL tijdquote:Op maandag 1 november 2004 20:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
hoor ze nu wel over City praten trouwens..
begon het nou om 20.00 of om 20.15?
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op maandag 1 november 2004 20:07 schreef Erikschelvis het volgende:
Nog een klein uurtje.. en het ''live'' wedden kan beginnen... hopelijk slapen ze daar weer bij unibet... trouwens nu kan je alleen bij het livewedden onder of over 2,5 goal en de winnaar kiezen... veranderd dat nog? Of blijven alleen deze 2 opties open tijdens de wedstrijd
.....quote:Op maandag 1 november 2004 20:13 schreef VinnieJones het volgende:
kan iemand mij uitleggen waar ik dat live betting op Unibet nou kan vinden, want anders moet ik 't elke keer hier weer vragen![]()
^schelequote:Op maandag 1 november 2004 20:13 schreef VinnieJones het volgende:
kan iemand mij uitleggen waar ik dat live betting op Unibet nou kan vinden, want anders moet ik 't elke keer hier weer vragen![]()
Die blijven de hele tijd beschikbaar, behalve als er net is gescoord zodat niet iedereen er nog snel op in kan zetten (tenminste, dat proberen zequote:Op maandag 1 november 2004 20:07 schreef Erikschelvis het volgende:
Nog een klein uurtje.. en het ''live'' wedden kan beginnen... hopelijk slapen ze daar weer bij unibet... trouwens nu kan je alleen bij het livewedden onder of over 2,5 goal en de winnaar kiezen... veranderd dat nog? Of blijven alleen deze 2 opties open tijdens de wedstrijd
Waar zie je de notering voor de eerste goal?? Niet op unibet zeker......quote:Op maandag 1 november 2004 20:09 schreef _superboer_ het volgende:
wel vaag dat de notering voor een winst van manchester lager is dan voor winst van norwich, terwijl voor de eerste goal de notering bij Norwich lager is
ik zie nog geen bets voor 'first goal' staanquote:Op maandag 1 november 2004 20:09 schreef _superboer_ het volgende:
wel vaag dat de notering voor een winst van manchester lager is dan voor winst van norwich, terwijl voor de eerste goal de notering bij Norwich lager is
Sorry, keek een beetje scheel. Die noteringen gingen om over 2.5quote:Op maandag 1 november 2004 20:18 schreef Erikschelvis het volgende:
[..]
Waar zie je de notering voor de eerste goal?? Niet op unibet zeker......
Ik bedoelde daarmee. of je niet op corners kan inzetten enzo,... of welk team als eerst scoort... of die er nog later bij komen te staanquote:Op maandag 1 november 2004 20:17 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Die blijven de hele tijd beschikbaar, behalve als er net is gescoord zodat niet iedereen er nog snel op in kan zetten (tenminste, dat proberen ze) Natuurlijk veranderen de odds wel gedurende de wedstrijd
Hopelijk komen die er zo nog bij. Soms komen ze er voor de wedstrijd, soms tijdens de wedstrijd en soms helemaal nietquote:Op maandag 1 november 2004 20:19 schreef Erikschelvis het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee. of je niet op corners kan inzetten enzo,... of welk team als eerst scoort... of die er nog later bij komen te staan
Volgens mij aandersom: ze komen er tijdens de uitzending inquote:Op maandag 1 november 2004 20:21 schreef nostra het volgende:
5live gaat er tijdens de wedstrijd uit neem ik aan.
Laten we hopen dat ze het vandaag beetje uitgebreid doen..... en morgen bij PSV helemaalquote:Op maandag 1 november 2004 20:25 schreef HoIIandia het volgende:
Soms doen ze ook btw alleen maar first corner en dan first corner in 2nd half en dan laten ze het daarbij en dan kun je alleen nog maar wedden op under/over of 1X2
De stream gaat er uit voor non-UK zendingen als ik het wel heb.quote:Op maandag 1 november 2004 20:27 schreef _superboer_ het volgende:
Volgens mij aandersom: ze komen er tijdens de uitzending in
Jep. Dus dan houdt het op voor City - Norwich.quote:Op maandag 1 november 2004 20:32 schreef Erikschelvis het volgende:
Dit staat er over dat bbc verslag
Why can't I listen to football commentary on my local radio station?
For a number of high profile sporting events, such as the Premiership, the BBC only holds the rights to broadcast live commentary locally to the area covered by our radio transmitters. Our internet service is available across the UK and around the world and therefore we need to blank all output for which we do not hold international rights. We apologise for any inconvenience, but you can still listen to live commentary from your local station on your radio.
Ik denk het ookquote:Op maandag 1 november 2004 20:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Jep. Dus dan houdt het op voor City - Norwich.![]()
wie heeft die rechten dan welquote:Op maandag 1 november 2004 20:32 schreef Erikschelvis het volgende:
Dit staat er over dat bbc verslag
Why can't I listen to football commentary on my local radio station?
For a number of high profile sporting events, such as the Premiership, the BBC only holds the rights to broadcast live commentary locally to the area covered by our radio transmitters. Our internet service is available across the UK and around the world and therefore we need to blank all output for which we do not hold international rights. We apologise for any inconvenience, but you can still listen to live commentary from your local station on your radio.
Erm hoe doe je dat dan?quote:Op maandag 1 november 2004 20:49 schreef huuuuuuuub het volgende:
ik luister nu gewoon via de radio
AM 909, doet het ook goed
heb hem wel hard staan, want hij staat in de kamer hiernaast
Je hebt FM en AM op je radioquote:Op maandag 1 november 2004 20:55 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Erm hoe doe je dat dan?
Johquote:Op maandag 1 november 2004 21:02 schreef huuuuuuuub het volgende:
[..]
Je hebt FM en AM op je radio
je zet hem op AM en zoekt 909 op...
Je hebt wel flink gewonnen op Rosenborg hè...(zie ik in je sig)quote:Op maandag 1 november 2004 21:02 schreef nostra het volgende:
mijn radio doet alleen wieuwieuwwieuw
probeer anders 693 en verschuif je antenne eensquote:Op maandag 1 november 2004 21:03 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Joh![]()
Alleen vind die bij mij daar dus niks op
![]()
beetje jammer iddquote:Op maandag 1 november 2004 21:06 schreef Jopiler het volgende:
Je kan alleen maar 1 X 2 of Under 2.5 goals inzetten.
Veel schade kan ik niet oplopen, over m'n 2 toto 13 rijtjes heb ik een lekker gevoel, hier ff m'n combo'squote:Op maandag 1 november 2004 20:58 schreef RayMania het volgende:
Posten cultheld!
Ja, je tip was prima!quote:Op maandag 1 november 2004 21:04 schreef RayMania het volgende:
Je hebt wel flink gewonnen op Rosenborg hè...(zie ik in je sig)
quote:Long ball down the left finds Wright-Phillips in acres of space...LONG BALL ACROSS THE BOX!! FLOOD!! ON THE VOLLEY!! AND...INTO THE BOTTOM CORNER! SHOCKING KEEPING FROM GREEN, LETTING THE BALL THROUGH HIS HANDS! But City in front.
Als je voor de zekerheid wil gaan wel toch makkelijk 10 euro gepaktquote:Op maandag 1 november 2004 21:16 schreef VinnieJones het volgende:
als ik nu cash in doe, krijg ik 60 terug .. doenn??
Je kunt ook wachten tot je voorspelling niet meer klopt en ze dan proberen voor te zijn...quote:Op maandag 1 november 2004 21:16 schreef VinnieJones het volgende:
als ik nu cash in doe, krijg ik 60 terug .. doenn??
* _superboer_ kan 'm helemaal niet ontvangnequote:Op maandag 1 november 2004 21:18 schreef VinnieJones het volgende:
beetje ruis op me radio , zou ik het niet ergens op internet kunnen vinden ??
quote:Op maandag 1 november 2004 21:26 schreef Jopiler het volgende:
2004-11-02 Dinsdag 20:45 PSV Eindhoven - Rosenborg [radio]
2004-11-02 Dinsdag 20:45 Barcelona - AC Milan [radio/eurosport.com/niet]
2004-11-02 Dinsdag 20:45 Inter - Valencia [radio/eurosport.com/niet]
2004-11-03 Woensdag 20:45 Deportivo La Coruña - Liverpool [radio/eurosport.com/niet]
2004-11-03 Woensdag 20:45 Bayern München - Juventus [radio/eurosport.com/niet]
Waar volgen we deze allemaal het beste?
Psv: tv...
zal wel tijdje duren voordat die hoog genoeg is...quote:Op maandag 1 november 2004 21:31 schreef VinnieJones het volgende:
wat me ook handig lijkt, zet al je geld in op under 2.5.. cash in bedrag zal naarmate er geen goal komt steeds hoger worden.
En als er gescoord wordt trek je meteen al je geld terug ?
Na ruim tien minuten heb ik bij een cash in nog steeds niet m'n gehele inzet terug...quote:Op maandag 1 november 2004 21:36 schreef Jopiler het volgende:
Nu is hij toch veel hoger? Hoe korter te spelen, hoe groter de kans op weinig goals.
JAAAAAJJJquote:Op maandag 1 november 2004 21:45 schreef Opgezwollenlever het volgende:
teletekst.
Gefeliciteerd Timmy.
Jij had gecashed omdat..?quote:Op maandag 1 november 2004 21:43 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Na ruim tien minuten heb ik bij een cash in nog steeds niet m'n gehele inzet terug...
Ik had niet gecashed, maar ALS....quote:Op maandag 1 november 2004 21:47 schreef Mess het volgende:
[..]
Jij had gecashed omdat..?
yupquote:Op maandag 1 november 2004 21:49 schreef Opgezwollenlever het volgende:
ja livescore geeft het ook aan. In het vervolg dus bij livescore kijken.
Zodat je niet met een verkeerde quote zo een weddenschap gaat afsluiten dan lukt ie niet... stel de qoute is gedaalt van 2,10 naar 2,05 maar je had het scherm geopent toen ie op 2,10 stond... dan wordt het niet automatisch bijgewerktquote:Op maandag 1 november 2004 21:50 schreef Mess het volgende:
Automatisch afschrift sluiten binnen drie seconden.. why is that?
Dus aanvinken...quote:Op maandag 1 november 2004 21:51 schreef Erikschelvis het volgende:
[..]
Zodat je niet met een verkeerde quote zo een weddenschap gaat afsluiten dan lukt ie niet... stel de qoute is gedaalt van 2,10 naar 2,05 maar je had het scherm geopent toen ie op 2,10 stond... dan wordt het niet automatisch bijgewerkt
live betting kan niet bij Mrbookmaker hè?quote:Op maandag 1 november 2004 21:56 schreef azaroth het volgende:
Financial Bets: EUR47.64 | Soccer: EUR5.72 | Tennis: EUR2.85
Total Profit & Loss (2004/11/01): EUR56.21
leuk man dat live wedden
wel bij betfairquote:Op maandag 1 november 2004 21:56 schreef Double_B het volgende:
[..]
live betting kan niet bij Mrbookmaker hè?
Kan.. maar ik refresh die pagina van unibet met de qoute gewoon en als die veranderd dan maak ik het schermpje (om wed af te sluiten) weer opnieuw open... ik heb hem wel constant openstaan.... voor nog meer snelheidquote:Op maandag 1 november 2004 21:56 schreef Mess het volgende:
[..]
Dus aanvinken...
Ja ik, met toto 13 en m'n andere combo's staan reeds in dit topicquote:Op maandag 1 november 2004 21:57 schreef Double_B het volgende:
Iemand al leuke combos voor de CL / Uefa cup wedstrijden van deze week klaarstaan?
Alleen Zenith en Ferencvaros lijken me interessant. Vind de HCE voor het weekend een stuk interessanter though.quote:Op maandag 1 november 2004 21:57 schreef Double_B het volgende:
Iemand al leuke combos voor de CL / Uefa cup wedstrijden van deze week klaarstaan?
Heb je daar nog leuke tips voor me (Ben pas sinds vorige week begonnen met weddenquote:Op maandag 1 november 2004 21:59 schreef nostra het volgende:
[..]
Alleen Zenith en Ferencvaros lijken me interessant. Vind de HCE voor het weekend een stuk interessanter though.
2004-11-01 22:04:24 N°10818863 5.00 30.53 ¤quote:Op maandag 1 november 2004 21:57 schreef Double_B het volgende:
yepquote:Op maandag 1 november 2004 22:08 schreef Erikschelvis het volgende:
Zitten jullie allemaal radio te luisteren dat jullie een stuk sneller zijn als mij (kijk zelf via soccernet.com)
denk hetquote:Op maandag 1 november 2004 22:08 schreef Erikschelvis het volgende:
Zitten jullie allemaal radio te luisteren dat jullie een stuk sneller zijn als mij (kijk zelf via soccernet.com)
Lees toch het hele topic door!!!quote:Op maandag 1 november 2004 22:09 schreef 9christensen het volgende:
waar kan je livewedden?
Is toch niet mooi voor u?quote:Op maandag 1 november 2004 22:06 schreef _superboer_ het volgende:
Goal13 sec...
Ja alstublieftquote:Op maandag 1 november 2004 22:12 schreef Erikschelvis het volgende:
Klets meteen een post neer als er bij man city gescoord wordt... als jullie willen en tijd hebben
Had ik allang gecasht, vond het risico op te laat zijn te groot...quote:Op maandag 1 november 2004 22:12 schreef Mess het volgende:
[..]
Is toch niet mooi voor u?
Je had toch ¤20 op under 2.5 goals..
Op wat en met welke odds dan?quote:Op maandag 1 november 2004 22:07 schreef _superboer_ het volgende:
ik heb gewoon 3 x kunnen inzetten en mijn vorige post kunnen posten voordat de weddenschappen werden gesloten
wanneer iedereen gaat livebetten zullen ze het beleid omtrent het livewedden veranderen hoorquote:Op maandag 1 november 2004 22:07 schreef _superboer_ het volgende:
ik heb gewoon 3 x kunnen inzetten en mijn vorige post kunnen posten voordat de weddenschappen werden gesloten
boven 2.5 (2x) en gelijkspel... weet niet meer welke odds, maar had in totaal zo'n 70 ingezet en daarna 90 terugquote:Op maandag 1 november 2004 22:17 schreef Greetings het volgende:
[..]
Op wat en met welke odds dan?
goed zo houden zoquote:Op maandag 1 november 2004 22:26 schreef VinnieJones het volgende:
kut grote kans gemist! Man C
doe ik zo na de wedstrijd, nu ben ik ergens mee bezigquote:Op maandag 1 november 2004 22:29 schreef J_CDA het volgende:
Leg dat cash back gebeuren eens uit. En ja ik ben niet zo snel van begrip![]()
brengt heel weinig op. Iets van een quote van 1.03 denk ik zo. Dus moet je ff 10000 inzettenquote:Op maandag 1 november 2004 22:32 schreef Jopiler het volgende:
Laatste minuut op een gelijkspel inzetten, als het al klaar is... Een optie?
^charquote:Op maandag 1 november 2004 22:33 schreef Jopiler het volgende:
Ik voel dat er nog iets gaat gebeuren.
dan neemt ie de hogere oddquote:Op maandag 1 november 2004 22:37 schreef Jopiler het volgende:
Is het erg dat je al een 1 hebt aangeklikt en daar staat nog City @ bv. 2.85? Het is nu al 3, is het dan wel geldig als ik inzet?
Neenquote:Op maandag 1 november 2004 22:38 schreef Jopiler het volgende:
Huh, kan ik dan nog wel inzetten onder de oude odd of niet?
dan krijg je eerst weer een scherm dat de notering is veranderdquote:Op maandag 1 november 2004 22:37 schreef superjoden het volgende:
[..]
dan neemt ie de hogere odd
dus krijg je eerst een schermpjequote:Op maandag 1 november 2004 22:39 schreef Helly het volgende:
Nee natuurlijk niet. je kunt alleen inzetten onder de huidige odd.
Ja inderdaad.quote:Op maandag 1 november 2004 22:41 schreef _superboer_ het volgende:
dus krijg je eerst een schermpje
doe 's niequote:Op maandag 1 november 2004 22:41 schreef RayMania het volgende:
CITYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Khad bijna al mn geld op city gezet... door deze actie..... maar tog maar ff gewachtquote:Op maandag 1 november 2004 22:41 schreef RayMania het volgende:
CITYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Heb je geen radio bij de hand dan?quote:Op maandag 1 november 2004 22:44 schreef Erikschelvis het volgende:
Khad bijna al mn geld op city gezet... door deze actie..... maar tog maar ff gewacht
idd ik ookquote:Op maandag 1 november 2004 22:44 schreef Erikschelvis het volgende:
[..]
Khad bijna al mn geld op city gezet... door deze actie..... maar tog maar ff gewacht
Niet 1 die het doetquote:Op maandag 1 november 2004 22:44 schreef Helly het volgende:
[..]
Heb je geen radio bij de hand dan?
moet ie per ongeluk een fout makenquote:Op maandag 1 november 2004 22:47 schreef _superboer_ het volgende:
Volgens mij staat de man van Unibet die moet aangeven of er is gescoard oid nu ook flink onder druk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |