Hoe werkt dat twistermails dan?quote:Op maandag 1 november 2004 16:50 schreef exec het volgende:
[..]
Ja moet je mee oppassen ik zat gister op de 40, toen 70 en nu weer 1.60
emails lezen, klikken op banners, etcquote:Op maandag 1 november 2004 17:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hoe werkt dat twistermails dan?
Betekent dat nou dat ik 20$ op kan vragen?quote:You qualify for the following redemption offers.
Super Payout)
Spend Cash $ 20
Dat vragen wij ons ook nog af , het is namelijk niet helemaal duidelijk vaak bij twister mail, maar ik denk het niet aangezien pay out pas bij 159 begint als je free member bent.quote:Op maandag 1 november 2004 20:32 schreef R-Mon het volgende:
Bij twister-mails.com staat er nu:
[..]
Betekent dat nou dat ik 20$ op kan vragen?
Heads Or Tailsquote:Op maandag 1 november 2004 19:55 schreef pimpin het volgende:
[..]
Jezus dat doe je goedHoe krijg je zoveel?
Euh waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 1 november 2004 21:49 schreef MuseMuse het volgende:
Dan doe ik het wel na school morgen, beats the hell out of tellsell programmas kijken![]()
Ik zit daar op de 8 euro 40, dus ik kan binnenkort een uitbetaling aanvragen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ook zit ik bij geldrace.nl
Iemand die daar ervaring mee heeft?
Staat ook in openingspost, maar heb nog niemand er over gehoord!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
Nope ik heb nog helemaal niks. Ik heb ook weinig hoop.quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:27 schreef exec het volgende:
[..]
Ik denk niet dat yogidrink al uitbetaald is met twister![]()
Vanwege dat mailtje van gister.. grrr nog langer wachten.![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 19:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
vanaf hier lezen -> [Centraal] Geld verdienen met GPT programma's
Nu weet ik nog steeds niet hoe dat bij MM zit.quote:Het aantal e-mailtjes dat je op een dag krijgt verschilt per programma en zo ook voor de klikbanners.
Euhm volgens mij verschillen die puzzels wel, weet ik alleen niet zeker en ik wil ook graag weten wanneer je bij MM een nieuwe puzzel krijgt.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:28 schreef JaWi het volgende:
Is het trouwens verboden om hier de antwoorden van dat puzzeltje te melden, je helpt elkaar er immers toch mee?
Ja dat heb ik bij 3 personen, terwijl deze toch echt niet lid waren. En dat kan ik met zekerheid stellen aangezien die lui nog nooit van zoiets gehoord hebben/hadden.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:20 schreef JaWi het volgende:
En dan staat er: Persoon is/was al lid!.
Gelukkig ben ik ingedekt bij paidstation daar kan je niet gokkenquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:30 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb me uitgeschreven bij twistermails.
Ik heb $125,- vergokt klotezooi hehe.
Geen zin meer in.
Nee anders staat het gelijk in de openenings post!quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:52 schreef pimpin het volgende:
is er al duidelijkheid over de betrouwbaarheid van twistermails of paidstation?
Ik heb je post aangepast. We hadden afgesproken dat we in dit topic niet om refs zouden vragen. Doe het dan ook niet.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:29 schreef yogidrink het volgende:
Nee anders staat het gelijk in de openenings post!
Dus aub niet steeds vragen of wij het al weten, indien wij meer weten dan staat het binnen 1 min in de OP.
Ik ben zinngeld aan het testen
wie t kleine niet eert.....quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:41 schreef Falco het volgende:
Ik zit bij moneymiljonairs.nl maar echt geweldig ofzo is het niet. Alleen als je andere mensen ertoe krijgt om zich daar te registreren loopt je saldo flink op. Maar zonder dat is het maar een halve euro per week ofzo.
SCAM!!!quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
We hebben nu een paar proefjes lopen met:
digital-mails
Iemand die hier al iets over te melden heeft?
Het is de bedoeling dat je dit onderbouwt.quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:52 schreef superbient het volgende:
[..]
SCAM!!!
Inderdaadquote:Op woensdag 3 november 2004 07:17 schreef exec het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je dit onderbouwt.
ok, heb je mijn post gelezen, die hele lange ergens ih midden, kehb ook lang gew8 bij deze knakkers op m'n 85 dollar, nix gekomen helaas...quote:Op woensdag 3 november 2004 09:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
InderdaadBen benieuwd
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 3 november 2004 19:20 schreef JaWi het volgende:
Saldo van uw account
In parels: 692500
In Euro's: 8.66
En dat na 2,5e dag.
Nou ik had naar 2 dagen: 1800000quote:Op woensdag 3 november 2004 19:20 schreef JaWi het volgende:
Saldo van uw account
In parels: 692500
In Euro's: 8.66
En dat na 2,5e dag.
Ik heb de meer dan 1000$ die ik zou moeten krijgen NIET gezeien, twister mail is dus dikke SCAMquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:52 schreef ZedKet het volgende:
Volgens mij krijg je bij die twister mail je geld NIET. Maar we zullen zien...
Total Cash Credits: $ 1325.559
Total Cash Debits: $ 125.6100
Denken jullie nu echt dat die waarschijnlijk jonge man, die deze site runt, dit bedrag gaan uit betalen. Laat me niet lachen. Ik zou het natuurlijk altijd leuk vinden als hij het doet. We zullen zien! Ik ga zo meteen pay pal account maken en dan vraag ik een betaling aan.
Zo, hoe staat het hier. Volgens mij ben ik de enige die nog braaf zit te klikken. Mijn refs doen niet veel meerquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
We hebben nu een paar proefjes lopen met:
paidstation
digital-mails
alphamegahosting
Nee hoor, ik klik ook nog overalquote:Op zondag 7 november 2004 10:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo, hoe staat het hier. Volgens mij ben ik de enige die nog braaf zit te klikken. Mijn refs doen niet veel meer
bespaar je de moeite, denk niet dat klikken iets zal opleveren....quote:Op zondag 7 november 2004 11:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik klik ook nog overal
Maar het lijkt alsof er minder email binnenkomt.
Denk dat we nu wel weten hoe je erover denktquote:Op zondag 7 november 2004 22:17 schreef superbient het volgende:
denken jullie nou echt een pot met goud te vinden![]()
stoppen jullie er zelf geld in, nee, doen anderen dat denken jullie, nee....
dus waar moet t geld vandaan komen en ik spreek uit ervaring, heb het al lang opgegeven
tzijn nagenoeg allemaal scammers, of je moet voor de 50cent gaan![]()
Really?quote:Op zondag 7 november 2004 22:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Denk dat we nu wel weten hoe je erover denkt
Hé ElisaB, volgens mij klopt dat #C_UID onder je homepageknopje niet helemaal.quote:Op donderdag 11 november 2004 19:09 schreef ElisaB het volgende:
Ik bengestopt met Gamma-Cash; niet doorheen te komen. Kreeg steeds maar foutmeldingen, werd uitgelogd en kreeg de meest vervelende pop-ups.
Excuses aan degene wiens ref ik ben, maar dit trek ik niet!
Echt nietquote:Op donderdag 11 november 2004 19:18 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Hé ElisaB, volgens mij klopt dat #C_UID onder je homepageknopje niet helemaal.
Nou bij alle andere referral-links staat een lidmaatschapsnummer of referralnummer ofzo...quote:Op donderdag 11 november 2004 19:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt niet
Nah...
(wrom nie eigenlijk?)
Ik heb vóór de testperiode voor de zekerheid wel even een image gemaakt, maar regelmatig AdAware draaien volstaat (of ik heb de rest nog niet ontdekt natuurlijk). Mij valt het mee.quote:Op donderdag 11 november 2004 19:35 schreef KingCold het volgende:
Ik weet niet hoor, maar krijg je niet op deze manier onwijs veel tyfuszooi op je pc?
Yeps, thanks voor het meldenquote:Op donderdag 11 november 2004 19:36 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Nou bij alle andere referral-links staat een lidmaatschapsnummer of referralnummer ofzo...
oh opgelost zie ik [afbeelding]
Je emailbox komt wel vol te staan, maar die mails zijn allemaal 0,5 tot 5 cent per stuk waard. Voor de programma's waar ik lid van ben hoef je nix op je pc te installeren, alleen maar mails te lezen en daar krijg je voor betaald.quote:Op donderdag 11 november 2004 19:35 schreef KingCold het volgende:
Ik weet niet hoor, maar krijg je niet op deze manier onwijs veel tyfuszooi op je pc?
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:58 schreef yogidrink het volgende:
ik heb nu 5 uitbetalingen bij Monyemiljonair
Ik ga geen mensen lastigvallen; heb ik een hekel aan. Ik doe gewoon leuk hoger / lager, spam m'n site met de bubble en verder vind ik het wel geschetenquote:Op maandag 6 december 2004 10:27 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat je het beste nog referers kunt binnenhalen enzo, maar dan moet je mensen lastig vallen enzo.
hehe, eindelijk iemand die het snapt, alleen zei ik dat 1,5 maand geleden al, ik denk niet dat er naar je wordt geluisterd,mensen met dollartekens in hun ogen zien alleen hun eigen waarheid...quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:42 schreef leviathanfd het volgende:
Dit heb ik op een ander forum geplaatst, waar alles begon:
Een tijdje geleden werd er hier een topic geopend over GPT programma's. Specifiek www.500eurocent-500euro.com
De topicstarter (Annie) heeft eraan meegedaan en er zelfs geld mee verdiend. 500 euro om precies te zijn! Hierna zijn mer mensen dit gaan proberen.
Sinds 8 december bestaat de site niet meer! De middelbare scholier (!!!) die de site runde heeft een niet betaald script gebruikt. Een grote scam dus!
zie ook:
forum.fok.nl/topic/621811/2/50#23849737
en
500eurocent-500euro.com: scam?
Nu komt de vraag, hoe werken dergelijke sites?
Als eerste wordt er een website gemaakt, gebaseerd op een script (Cash Crusader). Voor dit script moet betaald worden. Veel webmasters gebruiken dit script echter zonder licentie, zo ook deze site die nu besproken word.
Op de site wordt reclame geplaatst en ook de emails zijn reclame. Andere bedrijven betalen de webmaster om deze reclame te verspreiden. Hoe meer leden, hoe meer er betaald word.
Vel sites beloven de deelnemers 5 euro per email. Hoe kan dit? Het antwoord is simpel: niet.
Als je gaat kijken naar grote websites, bijvoorbeeld www.fok.nl, met 110000 leden en 150000 posts per week (of meer), hebben zij ook reclame op de site.
Fok is een vrijwillegers site. Niemand verdient erop! Dat betekent dat de reclame kosten niet opwegen tegen de uitgaven.
Hoe zit dat nu met (onbetrouwbare) GPT bedrijven?
Simpel: ze zetten een site op met banners en versturen reclame mails. Ze beloven veel geld per mail, in dit geval 5 euro. In werkelijkheid krijgen ze van het bedrijf misschien 5 cent per mail.
Dat betekent per mail dus een verlies van 4,95 als ze zouden uitbetalen. Ga eens na wat dat bedrag wordt bij duizenden leden en mails!
Hoe komen ze nu betrouwbaar over?
Annie melde het al, zij heeft uitbetaald gekregen. Hoe kan dit? In het begin moeten ze veel leden aantrekken. Dat doen ze door random payments aan enkele mensen. De mensen (misschien 5-10) vertellen verder dat ze geld hebben gekregen en vrienden van hun melden zich ook aan. Dat betekent dus dat ze meer reclame inkomsten hebben. Bij veel mails en leden wordt dit een flink bedrag.
Op een gegeven moment hebben ze flinke winst. Dit kan al na enkele weken zo zijn. Op dat moment wachten veel mensen op betaling. En dan gebeurt het:
-accounts worden verwijderd
-je wordt beschuldigd van valsspelen
-de hele site verdwijnt
Het geld zie je nooit! Veel tijd en moeite en waarvoor? Voor niks!
De webmaster opent nu een andere site. Deze nieuwe site werkt op dezelfde manier en weer trappen er veel mensen in. De webmaster wordt slapend rijk...
Op internet kun je veel informatie zoeken. Bijvoorbeeld op www.dnsstuff.com kun je natrekken wie achter een site zit. In het geval van 500eurocent nl de naam
Ahmed Alaaraji *********@500eurocent-500euro.com +32.4314845
none
64 Imperial Drive
Legston,N/A,UNITED KINGDOM 18000
En de host voor de site:
web:http://www.hosting2nv.com
en:
ns1.getpaidsolutions.com
Ook bij andere onbetrouwbare sites komen deze namen vaak terug.
Dan de vraag: wie is die Ahmed.
Link:
http://www.webmaster-talk.com/showthread.php?t=11430
Hier zegt hij het zelf! Een middelbare scholier uit London!
Andere sites worden gerund vanuit Polen, Tsechie, Hong Kong, etc... Dit in verband met de wetten.
Is alles dan fake?
Antwoord: NEE!!!
Er zijn ook "betrouwbare" sites: euroclix, Goudeuro, etc. Kijk bijvoorbeeld op www.getpaidforum.com
Hier staan lijsten van betrouwbare en onbetrouwbare sites en meerdere duiscussies.
Is er met de betrouwbare sites veel te verdienen?
Nee! Zij werken op een realistische manier. Ze krijgen een laag bedrag per mail en betalen dus ook een laag bedrag uit.
Heeft iemand nog vragen? Mail me!
Je bent een hoop tijd kwijt en uiteindelijk krijg je niks...quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:31 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Wat is het nadeel van dit soort dingen?
Ik heb het ook niet over Moneymiljonair, maar over de scam sites.quote:Op zondag 12 december 2004 16:07 schreef SimtekF1 het volgende:
Moneymiljonair kost je helemaal geen tijd en er zit helemaal geen spyware op.
Ow, oke.quote:Op maandag 13 december 2004 15:43 schreef leviathanfd het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over Moneymiljonair, maar over de scam sites.
Klopt, AllAdvantage, heb ik nog $ 25 mee verdiend (hehe wat 'n tijd), is helaas ter ziele gegaan.quote:Op zondag 5 december 2004 23:25 schreef Falco het volgende:
Vroeger had je toch trouwens die advertentiesites waarmee je allemaal banners (incl spyware natuurlijk) op je desktop kreeg? Zijn die bedrijfjes er nog steeds?
En je denkt dus serieus dat je dat betaald krijgt?quote:Op maandag 20 december 2004 10:52 schreef dp81 het volgende:
Jullie ook bezig met online geld verdienen ?
[afbeelding]![]()
Ze betalen altijd.. gewoon via wire, cheques alleen onder de 500quote:Op donderdag 23 december 2004 00:08 schreef leviathanfd het volgende:
[..]
En je denkt dus serieus dat je dat betaald krijgt?
Leg uit wat doe je en op welke site!
Dan ga ik zoeken.
yep, je gaat toch geen parels openen bij moneymiljonairsquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:15 schreef melissaatje007 het volgende:
$500 in een dikke halve maand?
Je maakt ons wel nieuwsgierig hoor, wat is dit dan voor site, adult ofzow?
Ik zou zeggen zoek eens naar "adult webmaster program" op google, ik ga dit niet allemaal uitleggen hier.. wat ik wel kan zeggen, zorg voor genoeg traffic.. hoe ? zoek naar adult webmaster boards etc.. verdiep je erin zou ik zeggen, want je kan er veel meer mee verdienen dan alleen maar rond de 8 a 900 dollar per maand.. ik ben er nog mee bezig iedergeval.. trial and error gast..quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:11 schreef SimtekF1 het volgende:
Binkie, vertel er dan eens wat meer over en doe eens niet zo stoer de hele tijd.
Nou ik heb rondgekeken en het 1 en ander gelezen maar ik word er nog niet echt wijzer van.quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:43 schreef dp81 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen zoek eens naar "adult webmaster program" op google, ik ga dit niet allemaal uitleggen hier.. wat ik wel kan zeggen, zorg voor genoeg traffic.. hoe ? zoek naar adult webmaster boards etc.. verdiep je erin zou ik zeggen, want je kan er veel meer mee verdienen dan alleen maar rond de 8 a 900 dollar per maand.. ik ben er nog mee bezig iedergeval.. trial and error gast..
Irritant of niet dan. Wie gaat ze mailen?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:06 schreef Falco het volgende:
Ik vind dat ene puzzelstukje bij MoneyMiljonair ook niet. Hoe tragisch!
Nog steeds niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 17:36 schreef R-Mon het volgende:
Na 7 maanden lang 89 mailtjes gelezen, 36 banners geklikt, 11 spelletjes gespeeld en 4 referrals gefaked te hebben kan ik eindelijk een uitbetaling bij geldrace uitvragen.![]()
heb je ook dat die site verkut is dat die heel veel pagina's langzaam opent enzoquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:06 schreef Falco het volgende:
Ik vind dat ene puzzelstukje bij MoneyMiljonair ook niet. Hoe tragisch!
Zie de OP, en ElisaB mod hier niet meer.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:37 schreef HotFudge het volgende:
Hee ehm ElisaB geld verdienen linkjes in je "onderschrift" waren toch verboden?
Ik heb nu 11, 56 bij moneymiljonair.quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:50 schreef du_ke het volgende:
Heeft er nog iemand een link voor me van moneymillionair? levert je toch weer 1,25 op.
Volgens de topic opener wel (maar dat is een normale standaard user),quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:52 schreef PrayingFalcon1981 het volgende:
Aangezien ik niet direct mag linken....maar uh... m'n signature, mag dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |