don't hold your breath...quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:24 schreef leviathanfd het volgende:
En nummer 3:
[www.bora-mails.com[/url]
Weer ns1.getpaidsolutions.com. Weer Polen, andere naam.
[offtopic]
Hoi zus!
![]()
[/offtopic]
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:23 schreef Prinz_ het volgende:
helaas zul je toch echt moeten werken voor geld. Scams zoals dit leven van de hebzucht van de gemiddelde mens. Verwacht niet dat je slapend rijk kunt worden met dit soort dingen.
Dan kun je echt beter thuiswerk gaan doen. Met lollies inpakken verdien je ook niet veel, maar je krijgt het tenminste. Of word SMS-operator!quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:26 schreef baniekje het volgende:
Dat klopt dat je moet werken voor je geld, maar sommige mensen zitten thuis op hun luie gat en kunnen zich van alles permitteren, en mijn man werkt de hele dag en we kunnen niet eens altijd de boodschappen betalen. dus als ik iets kan bijverdienen op deze manier dan probeer ik dat uit!!!
Owkee, wat wél enigszins helpt (omdat het werkt), maar je moet je er niet te veel van voorstellen:quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:26 schreef baniekje het volgende:
Dat klopt dat je moet werken voor je geld, maar sommige mensen zitten thuis op hun luie gat en kunnen zich van alles permitteren, en mijn man werkt de hele dag en we kunnen niet eens altijd de boodschappen betalen. dus als ik iets kan bijverdienen op deze manier dan probeer ik dat uit!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |