Ook dan was het al middagquote:Op maandag 1 november 2004 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is inmiddels al middag hoor, of heb je je wekker niet verzet. Goeiemiddag!
En ik wil bierquote:Op maandag 1 november 2004 12:36 schreef Bjoro het volgende:
Hools is de leukste kroeg van Fok!
Hools is de leukste kroeg van Fok!
O lekkahquote:Op maandag 1 november 2004 13:09 schreef Bjoro het volgende:
*rent met een guinness-je richting DIGGER
(nog voor je verjaardag)
Vrijdag ben ik naar het Guinness museum geweest, mooie dingenquote:Op maandag 1 november 2004 13:09 schreef Bjoro het volgende:
*rent met een guinness-je richting DIGGER
(nog voor je verjaardag)
en hoeveel kaarsjes mogen we op de taart zetten voor hem?quote:Op maandag 1 november 2004 13:13 schreef Bjoro het volgende:
Vandaag drinken we dan maar een biertje op good old Mark Hughes !!!!
41quote:Op maandag 1 november 2004 13:18 schreef rubbereend het volgende:
en hoeveel kaarsjes mogen we op de taart zetten voor hem?
De Guinness hopstore? Coolquote:Op maandag 1 november 2004 13:16 schreef Vom het volgende:
Vrijdag ben ik naar het Guinness museum geweest, mooie dingen![]()
De Guinness storehouse bedoel je die?quote:Op maandag 1 november 2004 14:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De Guinness hopstore? Cool
dit is toch een trioquote:Op maandag 1 november 2004 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk, een Go-Ahead kwartet!
Dat is um ja.quote:Op maandag 1 november 2004 14:19 schreef Vom het volgende:
[..]
De Guinness storehouse bedoel je die?![]()
Je kreeg in ieder geval in de Gravity Bar een Guinness![]()
Zwart schaamhaar met hardnekkige schuimkraag?quote:Op maandag 1 november 2004 14:12 schreef FrankyMcG het volgende:
Middag!
Mijn meissie heeft nu een Guinness slipje!
Helemaal mee eensquote:Op maandag 1 november 2004 14:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat is um ja.
Dublin![]()
Guinness![]()
Ierland![]()
Of begrijpt je vriendin het begrip 'stout bier' niet helemaal?quote:Op maandag 1 november 2004 14:12 schreef FrankyMcG het volgende:
Middag!
Mijn meissie heeft nu een Guinness slipje!
Kaal en schoon!quote:Op maandag 1 november 2004 14:21 schreef DIGGER het volgende:
Zwart schaamhaar met hardnekkige schuimkraag?
Ja, maar ik zie de andere kaarten al op de bar liggen.quote:Op maandag 1 november 2004 14:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dit is toch een trio
Je eigen Liffeyquote:Op maandag 1 november 2004 14:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Kaal en schoon!
Slipje staat voor "My Guinness" met het logo, en achter op een Pint met de tekst "why are you following me arround?"
quote:Op maandag 1 november 2004 14:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Slipje staat voor "My Guinness" met het logo, en achter op een Pint met de tekst "why are you following me arround?"
vast geen string...of HELE kleine lettertjes natuurlijkquote:Op maandag 1 november 2004 14:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Alleen heb Franky dan na het nuttigen dan zo'n creme snorretje staanquote:Op maandag 1 november 2004 14:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ze dan Guinness gaat piezen, heb jij er ook nog wat aan.
quote:Op maandag 1 november 2004 14:41 schreef DIGGER het volgende:
Alleen heb Franky dan na het nuttigen dan zo'n creme snorretje staan
Waarop?quote:Op maandag 1 november 2004 14:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zucht nog minstens 4 weken wachten....
27 nov Qlimaxquote:Op maandag 1 november 2004 14:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Waarop?
Op zijn slipje?quote:Op maandag 1 november 2004 14:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Waarop?
Ik heet geen SCH.quote:Op maandag 1 november 2004 14:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Op zijn slipje?
quote:Op maandag 1 november 2004 14:55 schreef DIGGER het volgende:
Op zijn slipje?
organiseer je het zelf...word je er ook nog financieel wat beter vanquote:Op maandag 1 november 2004 14:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
27 nov Qlimax
4 dec Thunderdome.
Waarom kan dat niet gewoon elke week ofzo?
Missen we hier vandaag iemand?quote:Voetbal: Grensrechter opgepakt na mishandeling
NUENEN (ANP) - De politie heeft een grensrechter uit het amateurvoetbal aangehouden. Hij wordt ervan verdacht dat hij zondag de scheidsrechter en een speler tijdens een wedstrijd in Nuenen heeft mishandeld en met de dood bedreigd. De man, een 26-jarige Eindhovenaar, is ingesloten.
Een woordvoerder van de politie heeft dat maandag gemeld. De man fungeerde namens de bezoekende club, een elftal van een Eindhovense vereniging, als grensrechter. Omdat hij slecht vlagde, zette de scheidsrechter hem op zeker moment uit zijn functie. De verdachte sloeg daarop de arbiter en een speler van de thuisclub op hun gezicht. Het duo liep daardoor verschillende verwondingen op.
Dikke lebber terug hoorquote:Op maandag 1 november 2004 15:03 schreef Blumchen het volgende:
hoi
voor jullie
Of een streepjescode natuurlijkquote:Op maandag 1 november 2004 14:39 schreef Bjoro het volgende:
vast geen string...of HELE kleine lettertjes natuurlijk
Bjoro..quote:Op maandag 1 november 2004 15:07 schreef Bjoro het volgende:
een lampie.........zegt genoeg natuurlijk
lijkt me niet...ze is kaal en schoon zegt Franky net........quote:Op maandag 1 november 2004 15:07 schreef Bluezz het volgende:
Of een streepjescode natuurlijk
heee bloemetjequote:Op maandag 1 november 2004 15:09 schreef Blumchen het volgende:
Bjoro..![]()
![]()
![]()
* Blumchen geeft een Sprite!quote:Op maandag 1 november 2004 15:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heee bloemetje
mag ik een sprite ??
Het had een GUINNESS moeten wezen !!!!quote:Op maandag 1 november 2004 15:18 schreef DIGGER het volgende:
Hamas, hamas, Bjoro drinkt uit een glas!
en dat heb ik nooit gewetenquote:Op maandag 1 november 2004 15:21 schreef DIGGER het volgende:
just me just, just me just, just me just me, je moeder heeft een broer!
O eeeehh kut, moet ik nu ook voorkomen?quote:Op maandag 1 november 2004 15:23 schreef just me het volgende:
[..]
en dat heb ik nooit geweten
Ronald is de broer van Frank de Boer !!quote:Op maandag 1 november 2004 15:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Luinge, Luinge, je Moeder is een Vrouw!
jep.. met de billen blootquote:Op maandag 1 november 2004 15:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
O eeeehh kut, moet ik nu ook voorkomen?
* Blumchen geeft bier!quote:Op maandag 1 november 2004 15:42 schreef Againzender het volgende:
Iedereen heeft bier behalve wij!
Er is bier aan de overkant!
weet wat dat zou kosten, zo'n feest is al een rib uit je lijfquote:Op maandag 1 november 2004 14:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
27 nov Qlimax
4 dec Thunderdome.
Waarom kan dat niet gewoon elke week ofzo?
Zijn je cijfers zo slecht.quote:Op maandag 1 november 2004 16:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Lekker, m'n mentor schijnt, als ik dus de geruchten moet geloven, in het ziekenhuis te liggen met hartklachten.
Jullie zijn te jong voor zulke taal !!quote:Op maandag 1 november 2004 15:54 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
hoerenkroeg hoerenkroeg
hools dat is een hoerenkroeg!!
quote:Op maandag 1 november 2004 16:17 schreef Bluezz het volgende:
Er is een nieuw koffie-apparaat hier geinstalleerd vanmiddag!
Wel genoeg muntjes meebrengen
Stel he, je pakt als ID-T zijnde ofzo ene gebouw. Maakt daar een uber disco in, vraagt 10 euro voor de entree. Lokt elke week 20.000 man, doet elke week een andere (waar haalbaar) line-up dan hebben ze toch een goed concept.quote:Op maandag 1 november 2004 16:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weet wat dat zou kosten, zo'n feest is al een rib uit je lijf
kwartjes pakt hij zeker niet ???quote:Op maandag 1 november 2004 16:17 schreef Bluezz het volgende:
Er is een nieuw koffie-apparaat hier geinstalleerd vanmiddag!
Wel genoeg muntjes meebrengen
je hoeft alleen maar Bloempje en/of Bluezz en/of just me een voorstel mbt de sex te doen, de rest is hier al for grabs.quote:Op maandag 1 november 2004 16:30 schreef Suijk het volgende:
Wij willen bier, sex en wijven!
vang je 200.000 aan entreekosten, wat denk je wat een beetje line-up kost ?quote:Op maandag 1 november 2004 16:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Stel he, je pakt als ID-T zijnde ofzo ene gebouw. Maakt daar een uber disco in, vraagt 10 euro voor de entree. Lokt elke week 20.000 man, doet elke week een andere (waar haalbaar) line-up dan hebben ze toch een goed concept.
Want geen enkele disco in Nederland leverd elke week een leuke line-up plus goed lichteffecten envz enzv
Nog een reden waarom ik dus geen koffie drink.quote:Op maandag 1 november 2004 16:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is leuk.
Jij hebt al verscheidene mensen in het echt gezien/meegemaakt.quote:Op maandag 1 november 2004 16:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
je hoeft alleen maar Bloempje en/of Bluezz en/of just me een voorstel mbt de sex te doen, de rest is hier al for grabs.
Dat is de positieve kijk erop, ja.quote:Op maandag 1 november 2004 16:20 schreef Againzender het volgende:
Vervelend Lego. Hartklachten kunnen oevrigens ook betekenen dat hij rare hartkloppingen heeft die verder niet gevaarlijk zijn. Laten we dat maar hopen....
Ik ga eens even een stukje fietsen
er zijn 2 leeftijdcategorieenquote:Op maandag 1 november 2004 16:41 schreef Suijk het volgende:
Jij hebt al verscheidene mensen in het echt gezien/meegemaakt.Wie kun je me aanraden?
Ik kan je Elegantly Wasted ten strengste afraden.quote:Op maandag 1 november 2004 16:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wie kun je me aanraden?
Valt denk ik wel mee, de 1e 2 jaar heb je hebt denk moeilijk (aanscaf pand en lichtinsatlatie). Je laat tussen de wat grotere namen ook talentjes draaien. Dan moet het lukken.quote:Op maandag 1 november 2004 16:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vang je 200.000 aan entreekosten, wat denk je wat een beetje line-up kost ?
en een beetje lichtshow van een paar uur ???
Moet je echt veel drank/drugs verkopen om rendabel te zijn
* just me is not for sex or for salequote:Op maandag 1 november 2004 16:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
je hoeft alleen maar Bloempje en/of Bluezz en/of just me een voorstel mbt de sex te doen, de rest is hier al for grabs.
quote:Op maandag 1 november 2004 16:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Stel he, je pakt als ID-T zijnde ofzo ene gebouw. Maakt daar een uber disco in, vraagt 10 euro voor de entree. Lokt elke week 20.000 man, doet elke week een andere (waar haalbaar) line-up dan hebben ze toch een goed concept.
Want geen enkele disco in Nederland leverd elke week een leuke line-up plus goed lichteffecten envz enzv
quote:Op maandag 1 november 2004 16:45 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik kan je Elegantly Wasted ten strengste afraden.
Aan te raden voor jou: SCH
*wakker wordtquote:Op maandag 1 november 2004 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]en lokatie voor 20.000 man die vind je neit zomaar, laat staan met nachtvergunning
weet je hoeveel personeel je nodig hebt bij 20.000 bezoekers.. etc. etc.
leuk idee maar helaas
je bedoelt dus eigenlijk gewoon zoiets als de Matrixx in Nijmegen (leuke tent trouwens)quote:Op maandag 1 november 2004 16:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
*wakker wordt
Maar het lijkt me iig wel een goed idee om zoiets op kleinere schaal te doen, een disco waar de wat diepere dance gedraaid wordt. Als ik nu zo af en toe in een disco kom wordt er echt heel erg slecht gedraaid.
Pittig spul is dat.quote:Op maandag 1 november 2004 18:17 schreef Suijk het volgende:
Kip Tandoori vandaag op het menu hier. Even klaar maken maar.
Omdat ik niet naar Wierden kon moest ik inderdaad over Enter en daar stond inderdaad alles compleet vast. Iedereen over die opengebroken weg rijden enzo..quote:Op maandag 1 november 2004 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
De weg richting Enter is ook nog afgesloten omdat ze daar aan de weg werken. Zaterdag was het echt een chaos hier.
Nee, komt ie dit jaar niet in Rdam? Maar meer qua school.quote:Op maandag 1 november 2004 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, de aankomst van de Goed Heiligman in Hendrik Ido Ambacht ?
quote:Op maandag 1 november 2004 19:40 schreef Blumchen het volgende:
Hoi hoi!
ook wel ´n pratende kutquote:Op maandag 1 november 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:
http://www.stubru.be/stub(...)3_rockers/index.html
Nee Bjoro, heb geen Sint-baard. Wel een Stam-baard.
Heerenveen speelde tegen mijn jeugdliefde. En na de winst tegen Ajax werd het me allemaal even te veelquote:Op maandag 1 november 2004 19:23 schreef SCH het volgende:
En is Tong een anti-Heerenveen-offensief begonnen, durft ie ook alleen als ik weg ben.
Eerder waar ie klaarkomt.quote:Op maandag 1 november 2004 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
He Blumchen!, jij weet vast wel waar Sinterklaas dit jaar aankomt.
quote:Op maandag 1 november 2004 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerder waar ie klaarkomt.
quote:Op maandag 1 november 2004 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
He Blumchen!, jij weet vast wel waar Sinterklaas dit jaar aankomt.
Uit het oog uit het hart bedoel je zekerquote:Op maandag 1 november 2004 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerenveen speelde tegen mijn jeugdliefde. En na de winst tegen Ajax werd het me allemaal even te veel
Ja hier he... in de haven!quote:Op maandag 1 november 2004 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
nou?
Kom dan ook eens terug als je durft, lang genoeg buiten gespeeld zegquote:Op maandag 1 november 2004 19:23 schreef SCH het volgende:
Ben ik even weg -bla, bla, durft ie ook alleen als ik weg ben.
Ben ik nie.. eerder verdrietig.. En helaas is het nog nie wegquote:Op maandag 1 november 2004 19:46 schreef Suijk het volgende:
Ben je niet chagrijnig meer?
quote:Op maandag 1 november 2004 19:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kom dan ook eens terug als je durft, lang genoeg buiten gespeeld zeg
quote:Op maandag 1 november 2004 19:50 schreef methodmich het volgende:
Was Blumchen ongesteld dan?
.
Niet over beginnen en ons verder niets vertellen hè, lief en leed hoorquote:Op maandag 1 november 2004 19:49 schreef Blumchen het volgende:
Ben ik nie.. eerder verdrietig.. En helaas is het nog nie weg![]()
ga ik zo luisteren !!quote:Op maandag 1 november 2004 19:50 schreef methodmich het volgende:
En Bjoro, Mr. de President is cool, spelen ze Nirvana tussendoor.
Okee. Ik weet niet hoe oud je bent, sorry.quote:Op maandag 1 november 2004 19:51 schreef Blumchen het volgende:
[..]
neej
* Blumchen is 21..quote:Op maandag 1 november 2004 19:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Ik weet niet hoe oud je bent, sorry.
quote:Op maandag 1 november 2004 19:51 schreef SCH het volgende:zeg dan dat je me miSCHt - toe dan toe dan
Dit belooft ook veel luisterplezier : [SC FOK!radio] SunChaser neemt afscheidquote:Op maandag 1 november 2004 19:53 schreef Bjoro het volgende:
ga ik zo luisteren !!
Okay, okay - het is al goed - ik vlieg morgenochtend terug - ben ik voor de verkiezingsuitslag thuiSCHquote:Op maandag 1 november 2004 19:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]ik miSCH onze kattensajberseks,SCHwemme, en je SCHeltparteie en dat is JOUW SCHUldt
![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 20:04 schreef SCH het volgende:
en als je woenSCHdagochtend de zuster uithangt, krijg je meteen laif een kuSCHje
quote:Op maandag 1 november 2004 20:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ik zal balieSCHlet zijn
indoor golfen? Het is hier erg donker.quote:Op maandag 1 november 2004 20:10 schreef just me het volgende:
* mat_herben gaat zo golfen!!
tot later
is die bier-string al uit ???quote:Op maandag 1 november 2004 20:22 schreef FrankyMcG het volgende:
* Bjoro lacht zich ziek met de SouthPark episodes!
Ik vond het vanavond niet denderend, maar nou ben ik ook geen T en P fan...quote:Op maandag 1 november 2004 20:22 schreef FrankyMcG het volgende:
* Da_Sandman lacht zich ziek met de SouthPark episodes!
De bierstring zit vandaag in Maastricht en komt morgen weer een nachtje 'slapen'!quote:Op maandag 1 november 2004 20:23 schreef Bjoro het volgende:
is die bier-string al uit ???
shit vergeten...ga het NU luisteren !!!quote:Op maandag 1 november 2004 20:23 schreef methodmich het volgende:
Bjoro, Mr de President al gehoord?
Ik ben seizoen 7 aan het kijken, die zijn echt gruwelijk!quote:Op maandag 1 november 2004 20:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vond het vanavond niet denderend, maar nou ben ik ook geen T en P fan...
Betekent dit dat je met een gerust hart een lang weekend weg kan Tong ???quote:Op maandag 1 november 2004 20:29 schreef tong80 het volgende:
Elke Weekstand krijgen van mij de users in de top100 punten, nr.1 krijgt 100 punten, nr. 2 99 punten enz. Tot nr. 100 1 punt.
Dit levert bij sommering een stand op van de actiefste users van dit jaar. Hier is die stand. (door de conversie zijn er enkele weken in een lijst terecht gekomen.)
1. (1) tong80 -------- 41 noteringen --------------- 3603 punten.
2. (3) dolle_hond -------- 40 noteringen --------------- 3249 punten.
3. (2) Insomaniac -------- 41 noteringen --------------- 3232 punten.
4. (4) SCH -------- 40 noteringen --------------- 3107 punten.
5. (5) PrintScreen -------- 33 noteringen --------------- 2896 punten.
6. (6) RichardQuest -------- 36 noteringen --------------- 2777 punten.
7. (7) methodmich -------- 38 noteringen --------------- 2644 punten.
8. (8) yvonne -------- 38 noteringen --------------- 2581 punten.
Nee want SCH zit me op de hielen.quote:Op maandag 1 november 2004 20:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Betekent dit dat je met een gerust hart een lang weekend weg kan Tong ???
toch blijftTeleromeo voor mij de beste !!!quote:Op maandag 1 november 2004 20:23 schreef methodmich het volgende:
Bjoro, Mr de President al gehoord?
meer dan 500 punten achter...moet jij minimaal 6 weken wegblijvenquote:Op maandag 1 november 2004 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee want SCH zit me op de hielen.
Gaan we binnenkort eens even over brainstormen.quote:Op maandag 1 november 2004 20:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Net als op de FrontPage bij BN interviews.
Maar ja, wie en hoe krijgen we dat voorelkaar?
Goed idee!quote:Op maandag 1 november 2004 20:55 schreef golfer het volgende:
Gaan we binnenkort eens even over brainstormen.
Zal binnenkort even achter de schermen daarover overleg plegen met leden van de FP en de subsites en kom er op terug.quote:Op maandag 1 november 2004 20:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Goed idee!
Lijkt me echt leuk om eens wat random voetballers voor Fok! te strikken!
Dit kunnen we toch zelf wel regelenquote:Op maandag 1 november 2004 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal binnenkort even achter de schermen daarover overleg plegen met leden van de FP en de subsites en kom er op terug.
Denk dat het wel wat voorbereiding nodig heeft, zoals die interviews met BN-ers op de FP of andere forumonderdelen.quote:Op maandag 1 november 2004 21:05 schreef tong80 het volgende:
Dit kunnen we toch zelf wel regelen
quote:Op maandag 1 november 2004 21:10 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchem gaat streaken..!
Maak het niet te moeilijk.quote:Op maandag 1 november 2004 21:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Denk dat het wel wat voorbereiding nodig heeft, zoals die interviews met BN-ers op de FP of andere forumonderdelen.
Oké, wat mij betreft.quote:Op maandag 1 november 2004 21:15 schreef tong80 het volgende:
Maak het niet te moeilijk.
Zat voetballers die geinterviewd willen worden. En zat VBL users die het willen regelen.
Ok zal mijn best doen.quote:Op maandag 1 november 2004 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, wat mij betreft.
Pik het dan maar op.
vind de combi stricken en v galen niet echt hoopgevend eruit zien !quote:Op maandag 1 november 2004 21:55 schreef tong80 het volgende:
Ben achter de schermen bezig. Een hooler gaat proberen van Galen te strikken.
Leuk idee, dat zeker.quote:Op maandag 1 november 2004 20:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Wanneer gaan we in VBL eens een keertje vragen stellen aan een HCE of GGD speler?
Hoe heb je het gered zonder Fok?quote:Op maandag 1 november 2004 22:31 schreef VoreG het volgende:
Stroom was er uitgeklapt. Het meterkasthuisje stond in de fik. Gelukkig doet alles het weer!
Ben naar vrienden toe gegaan en daar maar gaan gamecube-enquote:Op maandag 1 november 2004 22:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hoe heb je het gered zonder Fok?
Goed genoeg.quote:Op maandag 1 november 2004 22:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ben naar vrienden toe gegaan en daar maar gaan gamecube-en.
Mariokart en monkeyballquote:Op maandag 1 november 2004 22:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Goed genoeg.
Welk spel?
ik heb ontzettend lekker gegolfd en neem nog een laatste biertje op mijn swingende swingquote:Op maandag 1 november 2004 23:40 schreef Againzender het volgende:
Nog lekker gegolft JM?
ze hebben op fokradio je sig gedraaidquote:Op maandag 1 november 2004 23:49 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb ontzettend lekker gegolfd en neem nog een laatste biertje op mijn swingende swing
Ja, speciaal voor just me draaiden ze Nina Simone met I got...quote:Op maandag 1 november 2004 23:54 schreef Bluezz het volgende:
ze hebben op fokradio je sig gedraaid
ik las het... schitterend nummerquote:Op maandag 1 november 2004 23:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ze hebben op fokradio je sig gedraaid
ik luister nu nog even naar Jiskefet.. dit is mijn club en daarna gaat echt Nina opquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, speciaal voor just me draaiden ze Nina Simone met I got...
Nu VI aan het kijken?quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:01 schreef rubbereend het volgende:hallo hools, weer thuis, dus graag bier
ik in iedergeval welquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nu VI aan het kijken?
ik ookquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik in iedergeval wel
Robben netquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ook![]()
Ik heb het op video opgenomen en ga nu even daar naar kijken.quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu VI aan het kijken?
Dat zag er verdomd pijnlijk uit. Kan er nooit zo goed naar kijkenquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:33 schreef rubbereend het volgende:
bah net gezien wat er met cissee gebeurde, ril
*kuch* foto *kuch*quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:40 schreef Blumchen het volgende:
* rubbereend is weer terug van de sneak..
* rubbereend geeft biertjes!![]()
Helaas geen foto gemaakt.. en ik heb hier ook geen camera.. anders had ik er wel 1 gemaakt..quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
*kuch* foto *kuch*
quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:44 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Helaas geen foto gemaakt.. en ik heb hier ook geen camera.. anders had ik er wel 1 gemaakt..
Ik heb nog wel nadere leuke foto![]()
Ja ik ga ze nie posten.. heb je msn?quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jammer
andere foto
zien
zien
zien
alsjeblieft natuurlijk
quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:49 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja ik ga ze nie posten.. heb je msn?
Daar staat een kruisquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]zie profiel, zelfde als email
quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:54 schreef rubbereend het volgende:ernieinhetparadijs@hotmail.com
quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:58 schreef pascalheister het volgende:
hoor ik daar foto's?
hey blumchenquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:10 schreef Blumchen het volgende:
[..]
pascalheister..
![]()
Drinken?quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hey blumchen![]()
![]()
Truste eendje met een mooie hoedquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:12 schreef rubbereend het volgende:
weltrusten hools
Grolschquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Grolsch
quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:21 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Grolsch![]()
* pascalheister geeft Grolsch![]()
K kraak t nie af.. ik vind het heerlijkquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
eerst al ajax en nu Grolsch afkraken wat volgt nog meer![]()
dan is het goedquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:24 schreef Blumchen het volgende:
[..]
K kraak t nie af.. ik vind het heerlijk![]()
![]()
Ik drink niet mee.. Maar voor jou proost ik met mijn kopje thee..quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan is het goed![]()
proost dan maar
Ik ben erg bang dat Bush wintquote:Op dinsdag 2 november 2004 08:22 schreef pascalheister het volgende:
goedemorgen op deze historische dag
nou eigenlijk dat gedoe daar in amerikaquote:Op dinsdag 2 november 2004 08:25 schreef Suijk het volgende:
Mogguh tuig.
Ik denk dat ph bedoelt dat op deze historische dag psv misschien wel eens de tweede ronde zou kunnen bereiken!
psvquote:Op dinsdag 2 november 2004 08:22 schreef pascalheister het volgende:
Ja, ik ben er ook wel benieuwd naar. Hoe lang zou het deze keer duren voor we de definitieve uitslag krijgen?quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nou eigenlijk dat gedoe daar in amerika
da's pas een goede redenquote:Op dinsdag 2 november 2004 08:13 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh
Pappa heeft de middag vrij om met Glenn naar het consultatiebureau te gaan
Een heel leger advocaten hoopt op: Langquote:Op dinsdag 2 november 2004 08:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook wel benieuwd naar. Hoe lang zou het deze keer duren voor we de definitieve uitslag krijgen?
Ik hoorde iets van dat er 10-duizenden advocaten klaar staan aan beide kanten?quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:56 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Een heel leger advocaten hoopt op: Lang
10k aan de Democratische kant iig.quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik hoorde iets van dat er 10-duizenden advocaten klaar staan aan beide kanten?
en Dickie zit gewoon nog hierquote:Op dinsdag 2 november 2004 08:58 schreef Suijk het volgende:
Ik hoorde iets van dat er 10-duizenden advocaten klaar staan aan beide kanten?
Ja, daar zaten ze dan weer niet op te wachten.quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en Dickie zit gewoon nog hier
DE ster van Chicago Sting.......hoe vergankelijk is je roem in dat arrogante klote landjequote:Op dinsdag 2 november 2004 09:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, daar zaten ze dan weer niet op te wachten.
Ze hebben daar ook het EK gekeken.quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
DE ster van Chicago Sting.......hoe vergankelijk is je roem in dat arrogante klote landje
over 3 jaar kent niemand Michael Jordan meer denk ik
"waarom doen die meiden geen siliconen, ze hebben helemaal niets"quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:12 schreef Suijk het volgende:
Ze hebben daar ook het EK gekeken.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:52 schreef Againzender het volgende:
Daar gaan weer weer, Van Gogh omgelegd
deze opmerking krijgt wel een hele bittere nasmaak !!!!quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:22 schreef pascalheister het volgende:
Op teletekst van de NOS staat het inderdaad. Zijn producitemaatschappij heeft het bevestigdquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:10 schreef DIGGER het volgende:
*wacht op bevestiging*
Of kan iemand live AT5 kijken wat er aan de hand is?
De geruchten die ik hier opvang zijn wel erg hardnekkig. Een gerucht is ook dat in ieder geval één van de twee daders gepakt is.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:10 schreef DIGGER het volgende:
*wacht op bevestiging*
Of kan iemand live AT5 kijken wat er aan de hand is?
quote:Maar de loop van de zon, wordt door niemand bepaald
Noch de loop van het getij, dat rijst en dat daalt
Maar de loop van een leven, brak men af keer op keer
Door de loop van een geweer
Ja ook dat nog, het moet niet gekker worden hier in Nederland.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:22 schreef Suijk het volgende:
Hirsi Ali vannochtend in veiligheid gebracht door de politie?
Ja... Als je je mond tegenwoordig opentrekt word je neergeschoten gaat weer lekker hierquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:22 schreef Suijk het volgende:
Hirsi Ali vannochtend in veiligheid gebracht door de politie?
Ja idd.. Je zou haast bang worden als je een beetje bekend bent.. Want voor t weet word je ook neergeschoten..quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:28 schreef Mindlight het volgende:
Shit ej, wat een kutland is het zo nu en dan toch ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |