patch +1quote:Op maandag 1 november 2004 08:41 schreef Patch het volgende:
Wolf
Batman Returns
Dangerous Minds
Dangerous Liasons
The Prince of Egypt
I Am Sam
What Lies Beneath
Tomb Raiderquote:Op maandag 1 november 2004 08:49 schreef hornage het volgende:
Tomb Raider
Tomb Raider 2 - The Cradle Of Life
Taking Lives
Original Sin
Sky Captain And The World Of Tommorow
Hackers
The Bone Collector
BobRooney + 1quote:Op maandag 1 november 2004 08:52 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Tomb Raider
Tomb Raider 2 - The Cradle Of Life
Taking Lives
Original Sin
Sky Captain And The World Of Tommorow
Hackers
The Bone Collector
met dank aan hornagequote:Op maandag 1 november 2004 08:53 schreef Patch het volgende:
[..]
BobRooney + 1
he shoots, he scoresquote:Op maandag 1 november 2004 09:06 schreef Patch het volgende:
Yorrick van Wageningen
quote:Op maandag 1 november 2004 09:47 schreef dolle_hond het volgende:
een scene
quote:Op maandag 1 november 2004 10:03 schreef dolle_hond het volgende:
een liedje
Nee hoor.quote:Op maandag 1 november 2004 10:21 schreef hornage het volgende:
ik denk dat je dit weet als je de DVD hebt gezien. Zit vast en zeker uitgelegd in een special feature ofzo
twentemeisje = 1quote:Op maandag 1 november 2004 12:20 schreef twentemeisje het volgende:
Kijk daar weten we wel wat van...
My own private Idaho
Running on Empty
Stand by Me
Indiana Jones and the last crusade
I love you to death
quote:Op maandag 1 november 2004 12:31 schreef Patch het volgende:
[..]
twentemeisje = 1
![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 13:02 schreef BobRooney het volgende:
wil ferrel old school?
Al weer uit je verjaardagscoma ontwaakt?quote:Op maandag 1 november 2004 13:06 schreef Fool het volgende:
Ik zit tewgenwoordig weer wat meer voor mn werk achter de pc, ik ga weer eens voorzichtig kijken of ik tijd kan maken voor FMT. Da's al weer een aardig eindje geleden...
tevens verkapte tvp
Jaja, met moeite!quote:Op maandag 1 november 2004 13:15 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Al weer uit je verjaardagscoma ontwaakt?
leef je uit...ik heb ff geen tijd om een vraag te verzinnenquote:Op maandag 1 november 2004 13:04 schreef sampoo het volgende:
Mag het ook wat pittiger!
quote:Op maandag 1 november 2004 13:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Zal ik een nieuwe vraag stellen?
Goed!quote:Op maandag 1 november 2004 14:17 schreef Fool het volgende:
Predator
M'n eerste puntje sinds lange tijdquote:Op maandag 1 november 2004 14:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goed!
Fool +1
Heb 'm zelf op een belgische zender gezien, die we alleen hier tegen de belgische grens hebben, 't kan best dat ie ook op een nederlandse zender is geweest, ik heb 'm daar in ieder geval niet gezien.quote:Op maandag 1 november 2004 14:35 schreef twentemeisje het volgende:
Dit weekend op tv geweest toch?![]()
Ik weet inderdaad welke film het is maar ik moet over tien minuten weg hier.....quote:Op maandag 1 november 2004 14:42 schreef Fool het volgende:
[..]
Heb 'm zelf op een belgische zender gezien, die we alleen hier tegen de belgische grens hebben, 't kan best dat ie ook op een nederlandse zender is geweest, ik heb 'm daar in ieder geval niet gezien.
En als ie inderdaad op tv is geweest, zeg 't dan maar gewoon! Alsof jij 'm niet kent
quote:Op maandag 1 november 2004 14:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Die dwergachtige trol in Labyrinth?
Neequote:Op maandag 1 november 2004 14:55 schreef sampoo het volgende:
Is het een kinderfilm?
Neequote:Op maandag 1 november 2004 14:59 schreef sampoo het volgende:
Dark City? Door die kerel van 24. Kieferland of zo.
quote:Op maandag 1 november 2004 15:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Owen Wilson in The Haunting?
Als er niet snel iemand met 't complete antwoord komt, komen de punten jou toe. Maar de vraag was nu eenmaal ook door wie 't in de film werd gezegd... Nog even wachten, helaas.quote:Op maandag 1 november 2004 15:11 schreef BobRooney het volgende:
The Others....alleen wie...geen idee
Namen van persoonlijkheden in de film mag ook, maar voor de tweede quote inderdaad nicole Kidman.quote:Op maandag 1 november 2004 15:12 schreef BobRooney het volgende:
gokje, the others...nicole kidman?
En een aanvullingquote:Op maandag 1 november 2004 15:11 schreef BobRooney het volgende:
The Others....alleen wie...geen idee
De eerst quote was van Mw. Mills (gespeeld door Fionulla Flanagan), de tweede quote van Grace (gespeeld door Nicole Kiman)quote:Op maandag 1 november 2004 15:12 schreef BobRooney het volgende:
gokje, the others...nicole kidman?
Ook geen compleet antwoord, punten zijn toegekend, was 't antwoordt aan 't typen. Heb gezegd nog even te wachten, helaas...quote:Op maandag 1 november 2004 15:23 schreef Ruben1302 het volgende:
die eerste is van Mrs. Mills toch?
Dat ding in het midden zit in ieder geval in de titel, misschien dat het helptquote:Op maandag 1 november 2004 17:03 schreef sampoo het volgende:
Ik weet hem misschien wanneer je de gehele opening credits langs laat komen.
quote:Op maandag 1 november 2004 17:19 schreef sampoo het volgende:
Skeleton Warriors?![]()
Ik hoop het ookquote:Op maandag 1 november 2004 17:28 schreef sampoo het volgende:
Hopelijk kent iemand anders de film wel.
So far, so good..quote:Op maandag 1 november 2004 17:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is toch die jaren '50 - '60-horror-spoof van een jaar of 2 terug?
The Lost Skeleton of C...
Dat zei ik toch ookquote:Op maandag 1 november 2004 17:23 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Maar skeleton heb je in ieder geval goed![]()
Very well thenquote:Op maandag 1 november 2004 17:44 schreef EricusMaximus het volgende:
Weet je wat, Intre?
Jij stelt een nieuwe vraag, dan krijg jij van mij een punt als er binnen het half uur nog geen beter antwoord is.
Dit betekent wel dat je misschien voor niets de vraag stelt, maar dat vind je vast niet erg.
Goed?
Ik wil ook een punt!quote:Op maandag 1 november 2004 17:55 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook
jammer genoeg had Intre, binnen een half uur een beter antwoord, anders had je natuurlijk het punt gehadquote:Op maandag 1 november 2004 18:05 schreef sampoo het volgende:
Ik wil ook een punt!
Dat zit heeel erg in de buurt...quote:Op maandag 1 november 2004 18:10 schreef EricusMaximus het volgende:
In iedere serie speelt iemand die ook in een bepaalde film speelt, samen met anderen uit die series
Met hem zat je al in de goede richtingquote:Op maandag 1 november 2004 18:05 schreef EricusMaximus het volgende:
Gok maar op Goodman, hoewel ik daar sterke twijfels over heb
Dat zou nog best wel eens kunnen, aangezien dat meisje uit Scrubs Becky speelde in Roseane.quote:Op maandag 1 november 2004 19:37 schreef sampoo het volgende:
Roseane?
Heel goed jaquote:Op maandag 1 november 2004 19:37 schreef sampoo het volgende:
Roseane?
quote:Op maandag 1 november 2004 19:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Sarah Chalke in Scrubs
sampoo +1
Ja, dat bedacht ik me ook net, maar 'k was toevallig Roseanne aan het kijken, en 'k moest ineens een vraag verzinnenquote:Op maandag 1 november 2004 19:44 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
![]()
Het is trouwens niet echt een Movie trivia vraag![]()
Ach ja, het is je vergeven. Ben al lang blij dat ik een mede Roseanne + Sarah Chalke (niet met elkaarquote:Op maandag 1 november 2004 19:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me ook net, maar 'k was toevallig Roseanne aan het kijken, en 'k moest ineens een vraag verzinnen
Had bij nader inzien toch voor een lijstje films moeten gaan
quote:Op maandag 1 november 2004 19:48 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ach ja, het is je vergeven. Ben al lang blij dat ik een mede Roseanne + Sarah Chalke fan heb gevonden
Gaat het toevallig over een tweeling?quote:Op maandag 1 november 2004 19:46 schreef sampoo het volgende:
Een makkie dit keer.
Vul in;
He is ...., I am ....
De juiste volgorde hanteren svp.
Derde gokquote:Op maandag 1 november 2004 19:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
He is Bob, I am Walt
Het begon met een tvfilm waar deze quote of van toepassing is. Dat het later ook in de serie voorkwam moet enkel als hint worden gezien.quote:Op maandag 1 november 2004 19:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Weer een serie
Dat mag niet heb ik gehoord
quote:Op maandag 1 november 2004 20:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit wordt een surrealistisch topic.
quote:Op maandag 1 november 2004 20:55 schreef dolle_hond het volgende:
je krijgt het wel voor elkaar onnavolgbare vragen te stellen sampoo
vast verpieterd inmiddelsquote:Op maandag 1 november 2004 21:06 schreef sampoo het volgende:
Dit was nog wel bedoeld als inkoppertje omdat ik aan het koken was.![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 21:09 schreef EricusMaximus het volgende:
Toch wel Starsky and Hutch
Als dit goed is gaat het punt naar Intre, omdat hij dit al een keer heeft gepost..
Ja! Had het niet zo snel verwachtquote:Op maandag 1 november 2004 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
T2? LH = Linda Hamilton EF= Edward Furlong en RP = Robert Patrick?
Zoiets begreep ik al jaquote:Op maandag 1 november 2004 22:43 schreef sampoo het volgende:
Ik begreep de vraag natuurlijk niet.![]()
Op The Chase na allemaal goed.quote:Op maandag 1 november 2004 23:10 schreef California het volgende:
The Mexican
The Juror
Get Shorty
Crimson Tide
True Romance
The Chase
Frank Sinatraquote:Op maandag 1 november 2004 23:25 schreef California het volgende:
Noem vier leden van The Rat Pack en vier leden van The Brat Pack.
Hmm...het is C. Thomas Howell.quote:Op maandag 1 november 2004 23:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Frank Sinatra
Dean Martin
Sammy Davis JR
Peter Lawford
Rob Lowe
Andrew McCarthy
Emilio Estevez
Thomas C Howell
Maakt niet uit, die hoort er niet bijquote:Op maandag 1 november 2004 23:30 schreef Mike het volgende:
Hmm...het is C. Thomas Howell.
Die heet gewoon zo.quote:Op maandag 1 november 2004 23:41 schreef California het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die hoort er niet bij.
En ik wil sowieso voornamen erbij.
Kan wel, maar hij is geen Bratquote:Op maandag 1 november 2004 23:43 schreef Mike het volgende:
Die heet gewoon zo.
quote:Demi Moore dan?
Ja.quote:Op maandag 1 november 2004 23:47 schreef sampoo het volgende:
Brat Pack, Rat Pack?
Alle 3 een musical als film gemaakt?quote:Op maandag 1 november 2004 23:50 schreef Mike het volgende:
Wat hebben de volgende regisseurs gemeen?
Alan Parker
Joel Schumacher
Norman Jewison
Dat klopt op zich wel, maar het moet nog wat specifieker.quote:Op maandag 1 november 2004 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alle 3 een musical als film gemaakt?
Parker: Evita
Schumacher : The phantom of the opera
Jewison: Jesus Christ superstar
Nee, hoewel de richting wel goed zit.quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:03 schreef California het volgende:
Alledrie een musical met Antonio Banderas gemaakt?.
Yep.quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Alle 3 Lloyd Webber musicals?
Nee, de machtigste New Yorkmaffioso uit die tijd.quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:41 schreef sampoo het volgende:
Al Capone?
GFP + 1quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:07 schreef GFP het volgende:
Legend
Three Musketiers
Charlies Angels
Rocky Horror Picture Show
The Shadow
Jij zit een beetje in de election sfeer?quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:20 schreef twentemeisje het volgende:
Goodmorning y'all!
... election sfeer is correct (ben echt vreselijk benieuwd en bang dat ik vannacht niet al teveel slaap ga krijgen...) maar dat ik in de buurt van Texas zit...quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:08 schreef GFP het volgende:
[..]
Jij zit een beetje in de election sfeer?
En als ik je accent zo zie dan zit je redelijk in de buurt van Texas![]()
Veel verwarring maar ik begin het idee te krijgen dat dit waar is... GADVER!quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:01 schreef Patch het volgende:
offtopic: Is Theo van Gogh nou neergestoken vanmorgen?
Alleen Val is goed...quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:50 schreef twentemeisje het volgende:
tony danza
val kilmer
sean penn
george clooney![]()
![]()
Deze man is veel ouder...quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:04 schreef victorinox het volgende:
4. Jacquin Phoenix?
Eigenlijk was mijn intentie om een jaknikkend gezichtje te posten... Geen lachend jaknikkend gezichtje...quote:
Nope...quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:24 schreef victorinox het volgende:
3. Sam Neill?
Nog ouder...quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:38 schreef dolle_hond het volgende:
4: billy bob thornton
Nope, deze man is toch wel een stukje groter en hij bleef meestal in zijn film very very charming...quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:08 schreef sampoo het volgende:
Ron Jeremy?
Dat is juist...quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:19 schreef dolle_hond het volgende:
4: sean connery
Very good!quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
1 is Andy Garcia?
Nope...quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:23 schreef dolle_hond het volgende:
3: james caan
quote:3. Sam Neill?
Nope...
Sam Neil vind ik wel een goede acteur...
quote:Nope...
Gezochte acteur is 2x genomineerd voor Oscar en vele andere prijzen gewonnen...
Nope, Jack is echt cool...quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:58 schreef computerkiller het volgende:
jack nicolson?
quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:59 schreef dolle_hond het volgende:
3: stallone
GFP +1quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:18 schreef GFP het volgende:
06
Vals Licht
Teru naar Oegstgeest
interview
De Pijnbank
Some women would agree LOLquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Divine?
Hee, dat wou ik net zeggenquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:15 schreef Ruben1302 het volgende:
Brad Pitt
Goed!quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:01 schreef dolle_hond het volgende:
chicken
Ruben1302 +1quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:15 schreef Ruben1302 het volgende:
Brad Pitt
Dat wilde ik nou net zeggen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:32 schreef computerkiller het volgende:
Chieko Higashiyama
inmiddels welquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet wel waarvan ik ze ken (Tokyo Monogatari, Banshun, Bakushu en End of Summer), maar de naam weet ik even niet.
* DVD grijpt *quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
inmiddels wel
quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
* DVD grijpt *
Setsuko Hara.
dolle_hond +1quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:09 schreef dolle_hond het volgende:
francois ozon toch
ik heb overwogen om hem ook eens te vragenquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
dolle_hond +1
Ik had zelf geen flauw idee hoe de man er uit ziet.
Gouttes d'eau sur pierres brûlantesquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb overwogen om hem ook eens te vragen
doe maar 6 titels van francois ozon dan
ik geef je gewoon t punt, na bijna anderhalf uur zonder reaktie van iemand andersquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gouttes d'eau sur pierres brûlantes
Sitcom
Sous le sable
8 Femmes
Swimming Pool
5.
Argh.
Viel nog best meequote:Op dinsdag 2 november 2004 23:04 schreef EricusMaximus het volgende:
kan je, ben ik bang, lang wachten
Datquote:Op woensdag 3 november 2004 08:10 schreef dolle_hond het volgende:
arkin
alan
ik dacht eerst in RJP te zitten, vandaar deze opmaakquote:Op woensdag 3 november 2004 10:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat
klopt
dolle_hond +1
quote:Op woensdag 3 november 2004 11:37 schreef GFP het volgende:
Tandarts?
quote:Op woensdag 3 november 2004 12:06 schreef EricusMaximus het volgende:
Dat mannetje van Golden Child
Of misschien die van The Last Emperor
quote:Op woensdag 3 november 2004 12:28 schreef dolle_hond het volgende:
takeshi kitano
Maar het is wel juistquote:Op woensdag 3 november 2004 12:36 schreef dolle_hond het volgende:
akira kurosawa
ken ik eigenlijk alleen van oudere foto's....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |