quote:Op maandag 1 november 2004 01:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Hier eindelijk eens een topic over mijn Iris.
Zo mooi! Een vrouw moet haar schoonheid met anderen delen.quote:Op maandag 1 november 2004 01:40 schreef Iwan1976 het volgende:Iris Kroon
Om precies te zijn:quote:Op maandag 1 november 2004 01:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo mooi! Een vrouw moet haar schoonheid met anderen delen.
Vierendelen!quote:"De schoonheid van de vrouw is niet van haar alleen. Zij heeft de plicht die te delen."
Denk maar niet dat jij er een kwart van krijgt.quote:Vierendelen!
Volgende keer niet meer vals spelen heh!quote:Op maandag 1 november 2004 01:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hier verder.
Ik had mijn bril niet op. Ik zag het niet goed. Ik dacht: "open dan maar een topic."quote:Op maandag 1 november 2004 01:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgende keer niet meer vals spelen heh!
Het laatste bericht van het vorige topic was van 01:20u en dit topic is geopend om 01:18u...
d.w.z. het vorige topic was nog niet vol.![]()
Tegenover mij is Vroman een kleine jongen met dit soort practijken.quote:EDIT: Dat doet een vroom man niet... een Vroman wel.![]()
Ik weet het... het is al laat, maar toch... het blijven vreemde praktijken.quote:Op maandag 1 november 2004 02:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tegenover mij is Vroman een kleine jongen met dit soort practijken.
Net als Frommel heb ik met de nieuwe spelling en met andere mensen niets te maken.quote:Op maandag 1 november 2004 02:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik weet het... het is al laat, maar toch... het blijven vreemde praktijken.![]()
20 jaar geleden werd het ook al met een 'k' geschreven... dus het 'nieuwe' is er wel van af.quote:Op maandag 1 november 2004 02:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Net als Frommel heb ik met de nieuwe spelling en met andere mensen niets te maken.
20 Jaar geleden scheet jij toch nog in de diapers?quote:Op maandag 1 november 2004 02:36 schreef Iwan1976 het volgende:
20 jaar geleden werd het ook al met een 'k' geschreven... dus het 'nieuwe' is er wel van af.
hou op, de tranen springen spontaan weer in mijn ogen...quote:Op maandag 1 november 2004 12:16 schreef Markie-Mark het volgende:
Het afscheid van Claire komt nu wel erg dichtbij
yessssss.... eindelijk,quote:Op maandag 1 november 2004 11:57 schreef babette21 het volgende:
* Babette maakt het - ondanks eerdere uitspraken - toch weer aan!!![]()
daar moest ik toen nog zo om lachenquote:Op maandag 1 november 2004 14:53 schreef babette21 het volgende:
anyway: hij's met z'n verloofde [Kim 't kapstertje] door de achterdeur vertrokken...
toen Lizzy nog Lizzy mocht zijnquote:Op maandag 1 november 2004 14:44 schreef babette21 het volgende:
nou vooral de combinatie van meisje Klomp en La Claire... konden elkaar lekker opFOKken haha!!
met Hugo als de zwijgende derde....
edit: en laten we vooral Lizzy niet vergeten, die keer dat ze Arthur op z'n bek trapte...
is dat zo? kan ik me [helaas] niet meer herinneren.....quote:Op maandag 1 november 2004 15:05 schreef Wup het volgende:
en La Claire die sneaky stond toe te kijken...
ik moet er caps van hebben maar ik kan ze zo snel niet vinden
thanx.... kende 'm niet, maar hij's leuk!quote:Op maandag 1 november 2004 14:57 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
Die TT.quote:Op maandag 1 november 2004 17:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
WAT?!??!![]()
oh ja dat..... lachuh he....quote:Op maandag 1 november 2004 17:09 schreef BVO het volgende:
Die TT..
No more weapons of mass seduction.quote:Op maandag 1 november 2004 10:59 schreef babette21 het volgende:
Iwan, die foto van Joost in 't vorige topic:
WIL JE DAT NOOIT MEER DOEN?!?!?![]()
Het lijkt meer dan het is hoor.quote:Wat een lappen tekst... maar wel leuk om al die verhaallijnen zo opgesomd te zien.
.
het is Claire sentimenten weekje hier op Fokquote:Op maandag 1 november 2004 17:17 schreef BVO het volgende:
Maarehm: Leuk, die foto's van Arthur en Claire. Die goede oude tijd.
.
ja leuk is die hequote:Op maandag 1 november 2004 17:19 schreef Wup het volgende:
* Wup kijkt de herhaling van vrijdag en moet erg lachen om het muziekje onder de scene van Chris met de patient van Renee
* Wup heeft zakdoekje van Babette al in haar knuistjequote:Op maandag 1 november 2004 17:22 schreef babette21 het volgende:
tijd om naar huis te gaan en me geestelijk voor te bereiden op vanavond....![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 17:20 schreef Wup het volgende:
het is Claire sentimenten weekje hier op Fok
* Babette moet zo ff boodschappen doen en gaat 3 dozen tissues extra inslaan....quote:Op maandag 1 november 2004 17:24 schreef Wup het volgende:
Wup heeft zakdoekje van Babette al in haar knuistje
wat een stoer idee, ga ik doenquote:Op maandag 1 november 2004 17:26 schreef babette21 het volgende:oh yeah oh yeah
als ONM haar geen waardig afscheid geeft, dan zorgen wij daar wel voor...
vergeet je geen condeleanceregister te openen....![]()
Ik snap dan ook niet waar iemand het gore lef vandaan haalt om in een Iris-topic over Claire te lullen.quote:Op maandag 1 november 2004 18:53 schreef MirSus het volgende:
Jemig, orginele topic titel
Lijkt wel of we niet weg geweest zijn.
Claire...![]()
Die is verpletterd onder de kolossen van Kim.quote:Op maandag 1 november 2004 14:47 schreef Paradepaardje het volgende:
weet je wie ik mis...die zoon van jp...waar s ie gebleven?
Het lijkt wel een hardnekkige geslachtsziekte.quote:Op maandag 1 november 2004 18:53 schreef MirSus het volgende:
Jemig, orginele topic titel
Lizzy wordt om zeep geholpen... of hebben de schrijvers dat de afgelopen maanden al gedaan?quote:Op maandag 1 november 2004 19:42 schreef soapie het volgende:
Zie ik een lijntje waarin Joost vermoord gaat worden door die louche nachtclub eigenaar?????
Lizzy is op sterven na dood. En binnenkort volgt Joost als hij zo doorgaat!!!!quote:Op maandag 1 november 2004 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Lizzy wordt om zeep geholpen... of hebben de schrijvers dat de afgelopen maanden al gedaan?
Inderdaad. Dat hebben de seriekillers ongeveer een jaar geleden al gedaan.quote:Op maandag 1 november 2004 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Lizzy wordt om zeep geholpen... of hebben de schrijvers dat de afgelopen maanden al gedaan?
Daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op maandag 1 november 2004 20:07 schreef dunn0w het volgende:
Aansteker met recorder
dat had iedereen kunnen bedenken...
Haha, raar hèquote:Op maandag 1 november 2004 19:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
HEBBEN JULLIE ALLEN OPGELET? KYRA DEED IETS LEUKS!
Ik wist niet wat ik meemaakte: nu ziet ze er niet alleen heel erg leuk uit. Ze IS nu ook nog heel erg leuk.quote:Op maandag 1 november 2004 20:26 schreef MirSus het volgende:
Haha, raar hè![]()
Clairequote:Op maandag 1 november 2004 20:33 schreef Wup het volgende:
ik vind Kyra al een tijdje behoorlijk oke, maar dit was weer zulk puberaal gedoe
ik snap niet waarom ze een Brian de Koning nodig hebben, Nathalie was leuk genoeg
Elif heeft ook niet echt een glansrol gekregen
maare, Claire was top:)
Sinds het feit dat De Waalberg een openbare vreetschuur is. De dictatuur van Balkenende bemoeit zich daar ook mee.quote:Op maandag 1 november 2004 20:35 schreef Wup het volgende:
en sinds wanneer mogen er geen sigaren gerookt worden in Waalberg?
Ja.. ik heb er geen problemen mee hoor...quote:Op maandag 1 november 2004 20:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sinds het feit dat De Waalberg een openbare vreetschuur is. De dictatuur van Balkenende bemoeit zich daar ook mee.
Misschien was het dan ook niet zo ..quote:Op maandag 1 november 2004 21:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeg! Het valt me van jullie tegen dat er nog niemand heeft gezegd dat Iris er vandaag weer hartstikke leuk uitzag.
Jij bent een vrouw, of wat er voor moet doorgaan en hebt er geen kijk op. Ik oordeel wel voor je.quote:Op maandag 1 november 2004 21:05 schreef dunn0w het volgende:
Misschien was het dan ook niet zo ...
Als je er kijk op gehad zou hebben.. zou je wel weten dat ik niet 'iets wat voor vrouw door moet gaan' ben maar gewoon een meisjequote:Op maandag 1 november 2004 21:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, of wat er voor moet doorgaan en hebt er geen kijk op. Ik oordeel wel voor je.
Ach, een puberaal Kyraatje dus?quote:Op maandag 1 november 2004 21:24 schreef dunn0w het volgende:
Als je er kijk op gehad zou hebben.. zou je wel weten dat ik niet 'iets wat voor vrouw door moet gaan' ben maar gewoon een meisje![]()
.
Maar dan blondquote:Op maandag 1 november 2004 21:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ach, een puberaal Kyraatje dus?
De credits worden door Carlo ingetikt. Telkens anders.quote:Op maandag 1 november 2004 22:09 schreef Wup het volgende:
op de afdtiteling was het vandaag weer Tonnie de Vries
Ligt het aan mij of is het percentage gekke bekken dit seizoen sterk toegenomen?quote:Op maandag 1 november 2004 23:48 schreef Wup het volgende:
ONM, 1 november 2004
[afbeelding]
[afbeelding]
en dan te bedenken dat we het smoelenboek toch al een tijdje niet bij hebben gehoudenquote:Op maandag 1 november 2004 23:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Ligt het aan mij of is het percentage gekke bekken dit seizoen sterk toegenomen?
Jij bent gewoon jaloers op de knappe gelaten van Nikkie en Petra. De jaloezie druipt er weer eens van af.quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:02 schreef Wup het volgende:
en dan te bedenken dat we het smoelenboek toch al een tijdje niet bij hebben gehouden
voorheen lette ik er alleen op bij Dominique van Vliet, Master of gekke Bekken
ik was niet zo onder de indruk van hem, maar misschien had ik Danny de Kok wat te hoog ingeschatquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:28 schreef Iwan1976 het volgende:
De Schaker...
Rustig maar. Voor jou hebben we Frommel.quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:37 schreef Wup het volgende:
ik was niet zo onder de indruk van hem, maar misschien had ik Danny de Kok wat te hoog ingeschat
quote:MA. 08-11-2004
Joost en Lizzy ontdekken dat Brian weet dat zij hem al die tijd voorgelogen hebben. Niels en Hugo zijn de hele nacht bezig met de operatie van Claire.
DI. 09-11-2004
Bettina draagt haar taken over aan Joyce, precies op het moment dat Marnix slecht nieuws heeft. Niels wil het ziekenhuis aanklagen wegens nalatigheid. Iris gaat de laatste confrontatie met Hillard aan.
WO. 10-11-2004
Jaloerse Tara wordt wakker van de herrie die Tonnie en zijn nieuwe vriendinnetje maken. Ellen vindt dat Bram tekortschiet. Bram heeft echter een belangrijke beslissing genomen.
DO. 11-11-2004
Sanne doet haar best om een goede indruk op Stijn te maken. Joost vertelt Hugo dat ze al die tijd door Brian zijn afgeluisterd en onthult zijn plan om op reis te gaan.
VR. 12-11-2004
Joost neemt een enorm risico met Brian: het kan goed gaan, maar voor hetzelfde geld loopt het fataal af. Lizzy weet van niets, als Joost wordt weggeroepen.
De Erfenis #2?quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:56 schreef babette21 het volgende:
Maar: volgende week Daphne, die stennis gaat schoppen met Joyce over de begrafenis...
is als die Ellende toch nog ergens goed voor!!
mjaquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:56 schreef babette21 het volgende:
duffe bedoeling gisteren...
mjaquote:zo'n lijntje als met Joost, daarmee nemen ze ons toch niet serieus?!
En come on "de schaker".... lekker originele naam....
ze kunnen het alleen goed maken door Joost te laten ombrengen (good thinking, soapie!)![]()
snikquote:geen Claire gisteren.... en De Dood sluipt langzaam naderbij.......................![]()
wtf bemoeit Joyce zich mee???quote:Maar: volgende week Daphne, die stennis gaat schoppen met Joyce over de begrafenis...
is als die Ellende toch nog ergens goed voor!!
Stennis over de begrafenis zie ik ook niet zo zitten... Ik denk eerder dat Joyce tussen 2 vuren komt te zitten: enerzijds de familie en anderzijds de belangen van het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:19 schreef Wup het volgende:
wtf bemoeit Joyce zich mee???
Het is wel erg bizar dat Claire deze week ook nog doodgestoken gaat worden.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:19 schreef Wup het volgende:
snik
ik ga vanavond maar een Theo van Goghje kijken
Is het uberhaupt gepast die scenes nog uit te zenden nuquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het is wel erg bizar dat Claire deze week ook nog doodgestoken gaat worden.![]()
staat in die dubbele-tvgids... (tv/film?)quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:17 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat hele Daphne gebeuren zie ik nergens staan bij Iwan's stukje hoor.
Leuk...ik hoop dat ze weer zo heerlijk hysterisch gaat lopen bleren op die begrafenisquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
staat in die dubbele-tvgids... (tv/film?)
ja zeg dat, daar verheug ik me nou ook zo opquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:36 schreef Markie-Mark het volgende:
Leuk...ik hoop dat ze weer zo heerlijk hysterisch gaat lopen bleren op die begrafenis![]()
oeps da's een genant picje.......quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:25 schreef soapie het volgende:
Kwam deze foto tegen:
Zou die baby al levensvatbaar zijn????? Als Niels en Hugo die zouden kunnen redden blijft er in ieder geval nog Simons bloed over!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:57 schreef Wup het volgende:
[..]
ja zeg dat, daar verheug ik me nou ook zo op
De laatste der Mohikanen moet en zal de Simons eer hoog houden
* Wup verbant even alle dode vogeltjes
ze zullen het toch niet presteren om Daphne in een paar uitzendingen ook nog naar de klote te schrijven.....
neuh, da's onmogelijk......
quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:59 schreef Wup het volgende:
[..]
oeps da's een genant picje.......
mohikanen?!quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:57 schreef Wup het volgende:
De laatste der Mohikanen moet en zal de Simons eer hoog houden
stel dat ze Daphne wél terughalen.... maar Manouk niet....quote:ze zullen het toch niet presteren om Daphne in een paar uitzendingen ook nog naar de klote te schrijven..... neuh, da's onmogelijk......
* Babette wil geen baby in ONM...quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:58 schreef soapie het volgende:
Zou die baby al levensvatbaar zijn????? Als Niels en Hugo die zouden kunnen redden blijft er in ieder geval nog Simons bloed over!!!!!!!!
Om Aafke te quoten: "Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee"quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:13 schreef babette21 het volgende:
stel dat ze Daphne wél terughalen.... maar Manouk niet....![]()
Gelukkig kon je het nog wel volgen via teletekst.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
WAAROM ONDERTITELEN ZE DAT GEZEIK NIET???? (turks praten)
Tegn de tijd dat ik die gevonden had was die scene al weer afgelopen!!!!quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Gelukkig kon je het nog wel volgen via teletekst.
Ik vat 't ff voor je samen:quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
WAAROM ONDERTITELEN ZE DAT GEZEIK NIET???? (turks praten)
Ik ben benieuwd of het morgen bij de HH wel wordt uitgezonden... en anders plak ik het er zelf wel onder.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:48 schreef soapie het volgende:
Tegn de tijd dat ik die gevonden had was die scene al weer afgelopen!!!!![]()
![]()
![]()
Oke dan!!!! Dank je.....quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik vat 't ff voor je samen:
Ilyas is kwaad op Elif, omdat ze 't voor Tonnie opneemt. Ilyas zei dat hij alles voor Tonnie heeft gedaan, maar dat hij er nooit iets voor terugkrijgt. Hij legde aan Elif uit wat Tonnie over zijn baan in het ziekenhuis, etc. zei. Ilyas slaapt de rest van de tijd op Mo's kamer, dus niet bij Elif.
't Is maar goed dat ik een Turkse vriendin heb en daardoor de taal versta.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:52 schreef soapie het volgende:
Oke dan!!!! Dank je.....![]()
thxquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik vat 't ff voor je samen:
Ilyas is kwaad op Elif, omdat ze 't voor Tonnie opneemt. Ilyas zei dat hij alles voor Tonnie heeft gedaan, maar dat hij er nooit iets voor terugkrijgt. Hij legde aan Elif uit wat Tonnie over zijn baan in het ziekenhuis, etc. zei. Ilyas slaapt de rest van de tijd op Mo's kamer, dus niet bij Elif.
Haha, Daar was 'ie weer!quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:46 schreef Iwan1976 het volgende:
De Perfecte Partner!![]()
En ook nog in een scène met de niet zo perfecte partners Marnix & Joyce.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:21 schreef MirSus het volgende:
Haha, Daar was 'ie weer!![]()
Precies!! Het ging nergens over.....quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:45 schreef MirSus het volgende:
Nou er is niks gebeurt eigenlijk,
het enige wat er gebeurde is dat ze lieten zien wat er morgen gebeurd!
Ken je Guido niet?! Hij zat altijd met Joyce in de stamkroeg in de Jordaan!quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie is eigenlijk Joyce's bekende? Heeft Marnix echt een reden om jaloers te zijn of is hij alleen maar een lul?
Daar kwam ik vaak met Joyce_en_Roxylovertje. Zij heeft me vast en zeker te veel afgeleid.quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Ken je Guido niet?! Hij zat altijd met Joyce in de stamkroeg in de Jordaan!![]()
dat zal nog een flink lijstje gaan worden vrees ik.....quote:Op woensdag 3 november 2004 13:06 schreef babette21 het volgende:
De "Dooie Vogeltjes" Top 5 - 2004 [so far]
het zou leuker zijn als Claire nou eens opdook:(quote:Op woensdag 3 november 2004 17:08 schreef babette21 het volgende:
Er duikt vanavond 'n nieuwe op in ONM, hij heeft net zulke foute krullen als dat mannetje in HGH.
en qua lengte past ie wel bij Claire (may she rest in peace.... soon)
Is dat die Stijn waar wat over in de gids staat????? Iets met Sanne geloof ik......quote:Op woensdag 3 november 2004 17:08 schreef babette21 het volgende:
Er duikt vanavond 'n nieuwe op in ONM, hij heeft net zulke foute krullen als dat mannetje in HGH.
Vond die Elif ook maar een doood vogeltje!!!!!! (letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 3 november 2004 13:06 schreef babette21 het volgende:
De "Dooie Vogeltjes" Top 5 - 2004 [so far]
5. Joost scheurde met gevaar voor eigen leven door de straten van Ulft....
4. Frida kwam, zag, overwon.... en vertrok weer [veel te snel]....
3. Meisje Klomp maakte plaats voor een Tweede Tara.... die waar mogelijk nog slechter bleek te zijn...
2. Arthur vertrok op dusdanig vage wijze, dat 't eigenlijk niet duidelijk was of dit nu Exit Arthur was of niet...
1. Bram viel dood neer..... maar stond de volgende dag weer op....
Stijn was vroeger het vriendje van Gyman jr. Sinds Sanne op snotapen valt is Stijn geen probleem voor haar.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:39 schreef soapie het volgende:
Is dat die Stijn waar wat over in de gids staat????? Iets met Sanne geloof ik......![]()
Ik werd van die Elif toch wel een beetje bang als ze haar hoofd scheef hield en boos vanuit de ooghoeken keek.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:41 schreef soapie het volgende:
Vond die Elif ook maar een doood vogeltje!!!!!! (letterlijk en figuurlijk)
Vond haar in Fort Alpha wel grappig, maar dit sloeg toch echt weer nergens op!!!! Zendtijdvulling.....quote:Op woensdag 3 november 2004 17:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik werd van die Elif toch wel een beetje bang als ze haar hoofd scheef hield en boos vanuit de ooghoeken keek.
da's geen vogeltje meer, da's eerder zo'n vliegend dinosaurus ding [sorry, ben geen kenner]quote:Op woensdag 3 november 2004 17:31 schreef Wup het volgende:
aller doodste vogeltje: het 'nieuwe ONM' [ seizoen 12]
Die heeft lang genoeg met haar ugly head rondgebanjerd.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:55 schreef Viking84 het volgende:
ik wil niet dat claire doodgaat![]()
Die vertrekt aan het einde van de week weer naar Constantinopel, met de burqa die ze aan Frommels kapstok heeft gehangen. Ze kon immers de naambordjes niet lezen, remember?quote:En die Elif voegt niks toe. Laat haar maar weer terug huppelen naar Sesamstraat...
Jaja geef mij maar weer de schuldquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Daar kwam ik vaak met Joyce_en_Roxylovertje. Zij heeft me vast en zeker te veel afgeleid.
Ik kom er voor uit. Ik ben geen soapfiguur die 26 weken wacht tot dat hij zijn bek opentrekt.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:27 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Jaja geef mij maar weer de schuldik dacht trouwens dat je niet wilde dat de andere wisten dat we goed met elkaar kunnen opschieten
![]()
Leek hij maar op Stijn Streuvels. Die is al jaren dood.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:37 schreef pberends het volgende:
Stein
M'n zoon vind haar ook erg leukquote:Op woensdag 3 november 2004 19:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat ziet Sanne er vandaag erg leuk uit!?
Joh.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ellen vermoedt iets....
Vind ik niet, Ellen moest gewoon beter op haar kind letten.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Ellen! Schopt de living shit uit die Haagse lul! Ik zou dat hebben gedaan, plus een fikse aanklacht indienen!
Houd jij je grote muil ff dicht. Iris is de liefste van alle ONMwijven!quote:Op woensdag 3 november 2004 19:57 schreef pberends het volgende:
Tering, Iris, de meeste naieve doos van het westelijk halfrond.
quote:Op woensdag 3 november 2004 19:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Houd jij je grote muil ff dicht. Iris is de liefste van alle ONMwijven!![]()
Ik durf te wedden dat jij d'r ook wel eens zou willen nemen.
Is that meant to be as a 'yes'?quote:Op woensdag 3 november 2004 20:00 schreef pberends het volgende:
Nee, zeker niet. Doe mij Daphne maar, maar die is al jaren weg uit ONMquote:Op woensdag 3 november 2004 20:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Is that meant to be as a 'yes'?
Morris "Sjosh" Fischer in GTST danquote:Op woensdag 3 november 2004 20:07 schreef Wup het volgende:
ONM
weer een clown....
tis nu idd een kinderserie geworden, hulde:(
Dat is toch de reden dat jij er naar kijkt?quote:Op woensdag 3 november 2004 20:07 schreef Wup het volgende:
ONM
weer een clown....
tis nu idd een kinderserie geworden, hulde:(
hij speelde niet slecht maar om nou met clown nummer 3 aan te komen zetten......quote:Op woensdag 3 november 2004 20:18 schreef MirSus het volgende:
Vond die Stijn helemaal zo erg nog niet hoor, beter als Joost.
En veel erger vind ik de rest van het zooitje
Gewoon de rest eruit gooienquote:Op woensdag 3 november 2004 20:21 schreef Wup het volgende:
[..]
hij speelde niet slecht maar om nou met clown nummer 3 aan te komen zetten......
Beter DAN joost. Of ben jij Ilyas' analfabeetje uit Constantinopel?quote:Op woensdag 3 november 2004 20:18 schreef MirSus het volgende:
Vond die Stijn helemaal zo erg nog niet hoor, beter als Joost.
En omdat ze weer geen topic heeft mogen openen.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:26 schreef Wup het volgende:
* Wup is gewoon pissig dat ze al 2 uitzendingen in vain op Claire zit te wachten.....
... verwachTTe ... yep, je bent Elif!quote:Op woensdag 3 november 2004 20:28 schreef MirSus het volgende:
Ik snap het hoorIk vind het ook niks,
ik verwachte veel van Claire en Ellen deze laatste paar dagen![]()
Ik bedoelde het gewoon anders en dat schrijf je zo!quote:Op woensdag 3 november 2004 20:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Beter DAN joost. Of ben jij Ilyas' analfabeetje uit Constantinopel?
LOL, Niels naast die Stijn...quote:Op woensdag 3 november 2004 17:08 schreef babette21 het volgende:
Handig hoor, zo'n spelcheckquote:Op woensdag 3 november 2004 20:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
... verwachTTe ... yep, je bent Elif!
Ze gaat met Taxi Tonnie naar Sesamstraat.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:33 schreef MirSus het volgende:
Elif, vind ik ook een drama![]()
claire is niet ugly.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die heeft lang genoeg met haar ugly head rondgebanjerd.
[..]
Die vertrekt aan het einde van de week weer naar Constantinopel, met de burqa die ze aan Frommels kapstok heeft gehangen. Ze kon immers de naambordjes niet lezen, remember?
Nee, voor jouw vikingkop niet....quote:Op woensdag 3 november 2004 20:41 schreef Viking84 het volgende:
claire is niet ugly.
Om Ilyas te pesten! Ze kwam 'm opgeilen, maar in het kader van de Ramadan mocht er niet worden geneukt. Zo gemeen zijn vrouwen.quote:En waarom kwam Elif eigenlijk??![]()
Ik hoop dat er door betonrot in het nieuwe AZB een groot gat in de vloer komt en dat hij er in zakt. wat een Bettinaäaflebberende clown!quote:Op woensdag 3 november 2004 20:52 schreef tybalt2 het volgende:
Is die Stijn een gastrol of blijft hij?
Ik vrees dat de 'buitenechtelijke zoon' van Ron Brandsteder (de boomlange presentator) een blijvertje is. Dit gaat in de papieren lopen... want speciaal voor hem moeten ze nu alle decors een meter langer maken.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:52 schreef tybalt2 het volgende:
Is die Stijn een gastrol of blijft hij?
mja, ik vond hem wel okequote:Op woensdag 3 november 2004 21:38 schreef Iwan1976 het volgende:
André Arend van Noord![]()
Ik weet niet hoe hij in deze film was... Ik heb alleen de laatste minuut gezien... Maar in ONM vond ik hem altijd maar een engerd.quote:Op woensdag 3 november 2004 21:43 schreef Wup het volgende:
mja, ik vond hem wel oke
dat wordt helemaal een slapstick... Shirina naast Stijn.....quote:Op woensdag 3 november 2004 21:04 schreef Iwan1976 het volgende:
En hij is zo goed met kinderen... dus hij is de ideale kandidaat om het gat, dat Bram gaat achterlaten, op te vullen.
Watch your mouth!quote:Op woensdag 3 november 2004 22:14 schreef Wup het volgende:
het succes van de recasts in ONM beperkt zich geloof ik tot het niet tegenvallen van Lizzy
Hij heet Ilyas.quote:Op woensdag 3 november 2004 22:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat is die Ylias een loser zeg dat ie niet meteen naar Iris toegingweet_ik_veel
Dr. Stinkerd Knoeilap hield 'm tegen.quote:Op woensdag 3 november 2004 22:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat is die Ylias een loser zeg dat ie niet meteen naar Iris toegingweet_ik_veel
godverdegodver, ze werd niet genoemd op die site van "one night stand"...quote:Op woensdag 3 november 2004 21:32 schreef Wup het volgende:
Kim Pieters in Nieuwe Schoenen, 2004
[afbeelding]
hij is geweldig, nu opNed 3
that's what I said...quote:Op donderdag 4 november 2004 11:04 schreef dunn0w het volgende:
Stein was leuk hoor.
hihi hij's leukquote:Op donderdag 4 november 2004 12:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Kill Hill, Volume 1
[afbeelding]The Bride continues her vengeance quest against her ex-patient, Hill, and his tiny telescope. Will she kill Hill?
yep, ik mag haar wel, ze had de gedeelde hoofdrol maar wel het leukste deel;quote:Op donderdag 4 november 2004 12:45 schreef babette21 het volgende:
die blonde, da's toch Gulpje [Phileine zegt sorry] ?!
quote:Op donderdag 4 november 2004 13:18 schreef babette21 het volgende:
wie zit hier dan naast Kim?! Ze heeft een bekend gezicht maar kan haar niet associeren met één van de namen op de lijst.....
quote:Alex Klaassen is toch o.a. van Kopspijkers?! Die's ook wel oke
oke:)quote:sorry mensen, voor het offtopic-gelul, ik zal er nu mee ophouden...
LOL, wat heeft ze toch in een dwaze films gespeeld:)quote:Op donderdag 4 november 2004 13:13 schreef babette21 het volgende:
omdat Manouk volgende week weer terugkomt ff wat plaatjes:
quote:Op donderdag 4 november 2004 12:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Kill Hill, Volume 1
[afbeelding]The Bride continues her vengeance quest against her ex-patient, Hill, and his tiny telescope. Will she kill Hill?
Wie is die creep?quote:Op donderdag 4 november 2004 13:53 schreef Wup het volgende:
yep, tis wel een eng ding hoor
hij is gaaf.... Dat haar!!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 12:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Kill Hill, Volume 1The Bride continues her vengeance quest against her ex-patient, Hill, and his tiny telescope. Will she kill Hill?
Aaaaaauw! Ik voelde zowat met 'm mee.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:56 schreef bar_rel het volgende:
Chris
''Vocht uit de urinebuis''
![]()
Phrommel heeft Kyra er voor betaald om 'm een aardigheidscursus te geven.quote:Op donderdag 4 november 2004 20:02 schreef bar_rel het volgende:
Dus Kyra deed al die tijd aardig tegen hem alleen vanwege dit onderzoek ? Of ben ik iets vergeten!!
Want Kyra(ik schrijf het waarschijnlijk verkeerd maar ja) mocht Frommeltje toch nooit...
En als die cursus over isquote:Op donderdag 4 november 2004 21:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Phrommel heeft Kyra er voor betaald om 'm een aardigheidscursus te geven.
Btw.: ik vond de twee hoeren in de lift wel geinig......
Dan gaat hij met de twee hoeren uit de lift aan de slag. Heeft hij al ervaring als hij echt naar de afdeling "SOA's" moet gaan.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:57 schreef bar_rel het volgende:
En als die cursus over is![]()
Soms wel, soms niet! Als Phrommel een amateurhoer moet afkatten, vindt dat op de Gynaecologie plaats. Als Phrommels lul er zogenaamd vanaf valt zal hij op de mannenafdeling moeten zijn, I guess.quote:Op donderdag 4 november 2004 22:06 schreef babette21 het volgende:
hij loopt zijn co-schappen bij gyneacologie, maar de afdeling soa's maakt daar geen onderdeel van uit....
wat had ze?quote:Op donderdag 4 november 2004 18:47 schreef babette21 het volgende:
straks: Bettina (Pamela Teves) in RTL Boulevard
Een rimpelkop, as always.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:50 schreef Wup het volgende:
wat had ze?
Ze doet mee aan de Sinterklaas film! En daar ging het gesprek(je) over.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:50 schreef Wup het volgende:
[..]
wat had ze?
dank je wel MirSus...quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:28 schreef MirSus het volgende:
Ze doet mee aan de Sinterklaas film! En daar ging het gesprek(je) over.
Als Pam zich een paar dagen niet scheert kan ze de rol van Bram van der Vlugt overnemen. Nu snap ik waarom ze 8 weken er tussenuit wil. Ze moet voor Sinterklaas spelen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:28 schreef MirSus het volgende:
Ze doet mee aan de Sinterklaas film! En daar ging het gesprek(je) over.
En Kyra voor het geval dat de schminck op is?quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:55 schreef Wup het volgende:
ik vind dat ze Melline Mollerus ook maar mee moet nemen....
[afbeelding]
Lisette, ONM 5 december 2003
quote:Op vrijdag 5 november 2004 01:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En Kyra voor het geval dat de schminck op is?
(Wat ben ik vandaag toch lekker gemeen, hè? )
Gemeen?quote:Op vrijdag 5 november 2004 01:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En Kyra voor het geval dat de schminck op is?
(Wat ben ik vandaag toch lekker gemeen, hè? )
we doen hier niet aan geheimpjes.....quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:29 schreef tybalt2 het volgende:
Is er eigenlijk nog een spoiler topic? en waar kan ik die vinden?
Heb nog wel wat vragen over volgende week..
ik bedoel vraag maar, niemand hier zeurt over spoilersquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:30 schreef tybalt2 het volgende:
nee daarom juist..
Joyce neemt de leiding over van het ziekenhuis van Bettina. Dus Joyce wordt aangeklaads door Niels en Daphe, gok ik zoquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:06 schreef tybalt2 het volgende:
wie wordt er dan begraven? claire? wat heeft joyce er dan mee te maken?
ach man jij scheld Joyce zooo vaak uit het maakt toch geen indruk meer op mequote:Op vrijdag 5 november 2004 00:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als Pam zich een paar dagen niet scheert kan ze de rol van Bram van der Vlugt overnemen. Nu snap ik waarom ze 8 weken er tussenuit wil. Ze moet voor Sinterklaas spelen.
In die 8 weken krijgen we een andere ouwe toverkol op Bettina's stoel: Joyce Couwenberg!
mja Clairequote:Op vrijdag 5 november 2004 15:06 schreef tybalt2 het volgende:
wie wordt er dan begraven? claire? wat heeft joyce er dan mee te maken?
Aangeklaads?quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Joyce neemt de leiding over van het ziekenhuis van Bettina. Dus Joyce wordt aangeklaads door Niels en Daphe, gok ik zo
Ach tief toch op etterquote:Op vrijdag 5 november 2004 18:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Aangeklaads?
DaPHe? Wie'zdah?
Behalve humorloos zijn jullie hier ook nog lid van het LDA (Leger Der Analfabetici).
Nou nou! Wat een taal, zeg! Ik zeg hier toch ook niet wat ik van jou vind!?quote:Op vrijdag 5 november 2004 18:38 schreef Markie-Mark het volgende:
Ach tief toch op etter![]()
try mequote:Op vrijdag 5 november 2004 18:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou nou! Wat een taal, zeg! Ik zeg hier toch ook niet wat ik van jou vind!?
alleen dat gezeik met shirina en bramquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:01 schreef bar_rel het volgende:
Wat een aflevering!
Een van de beste in lange tijd!![]()
Claire....we zullen je missen...![]()
Zo! Die zijn we kwijt!quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:01 schreef bar_rel het volgende:
Claire....we zullen je missen...![]()
Maandag proberen ze om bij Claire nog wat onderdelen te herrangschikken en dan is het met haar afgelopen... zijn we die tutmuts ook kwijtquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:11 schreef MirSus het volgende:
Aaw, Claire![]()
Maar vond het weer wel een van de betere uitzendingen, en nu zo doorgaan....!
Hey! oppassen jijquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maandag proberen ze om bij Claire nog wat onderdelen te herrangschikken en dan is het met haar afgelopen... zijn we die tutmuts ook kwijt
Het kan zijn dat ze een baarmoederrupture heeft opgelopen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:30 schreef bar_rel het volgende:
Hey! oppassen jij![]()
Maar hoe kan Claire de pijp uit gaan als ze alleen maar een steek in haar buik krijgt![]()
is dat een W_i_v gerucht of echt zoquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
En er treden volgende week complicaties op. Het bloed van haar kind heeft een andere groep van 't hare. Doordat het bloed van 't kind met het hare in aanraking komt, treedt er bloedvergiftiging op. Die is dodelijk.
Je kunt het aantal posts toch zien, lijkt me onnodig om dat iedere paar posts te vragen..quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nog niet vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |