Verder nog eisen?quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik zou graag een nieuwe willen.
Alleen dat het heeft te maken met Sinterklaas.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:21 schreef Toeps het volgende:
[..]
Verder nog eisen?
Zo vroeg in het jaar zo sexy fijne feestdagen toegewenst krijgen. Wij Fok!users hebben weer geluk!quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:17 schreef Toeps het volgende:
Om ze te showen, om ze aan te vragen, om ze spontaan te maken... Hier kan alles! Als het maar met feestdagen-avatars te maken heeft.
Zie hier de mijne:
[afbeelding]
Gôh, mijn idee was dus niet zo origineel.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:26 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand mij een kerstmutsje geven?
Misschien dat een kerst avatar toch beter zou zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:24 schreef paniekzaaier het volgende:
Het is verdomme eind oktober!
Beetje misluktquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:26 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand mij een kerstmutsje geven?
Alvast bedankt..
Thnx.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:42 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Misschien leuk voor Sharkdoggie met die marsepeinen S.
Ik was er ook al mee bezigquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:46 schreef Toeps het volgende:
Inso, sorry voor de naam van het gifje.
[afbeelding]
quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:46 schreef Toeps het volgende:
Inso, sorry voor de naam van het gifje.
[afbeelding]
quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:47 schreef detulp050 het volgende:
Wat kun je allemaal verwachten?
Natuurlijk worden er traditioneel weer feesticoontjes-verkiezingen gehouden en als het je aan creativiteit ontbreekt, kun je je mede-users om een helpende hand vragen.
Nog even voor de duidelijkheid:
- Bij de Sint & Pietverkiezing belonen we de user met de mooiste/leukste/creatiefste icoon.
- Bij de Kerst/Oud&Nieuwverkiezing gaat het juist om de maker van de mooiste/leukste/creatiefste icoon. Ere wie ere toekomt zeg maar.
Zo maakt iedereen kans om wat te winnen.
bedanktquote:Op maandag 1 november 2004 09:26 schreef R-Mon het volgende:
4:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] champagne lukte niet
[afbeelding]
Hij is mooiquote:Op maandag 1 november 2004 09:26 schreef R-Mon het volgende:![]()
Wat mijn collega zegtquote:Op maandag 1 november 2004 10:17 schreef Wild_Snake het volgende:
Had je niet even kunnen wachten op het
Sint- en Kersticoontjes klaar terwijl u wacht ??
boeieeeeeeeeee, jij hebt niet t alleen recht om avatars te maken hoorquote:Op maandag 1 november 2004 14:01 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat mijn collega zegt.
Wat is dit voor kut-topic/openingspost?
quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:20 schreef JPM01 het volgende:
kan iemand mijn icoon aanpassen en montoya een kerst muts geven??
de 4daagse mag er uit overigens![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 07:28 schreef PeRi het volgende:
Christina zou graag een sinterklaas- en een kerstmuts willen als het kan.
Dies tof! Dankjewel!quote:
En er mag ook wel een kerstboom/muts oid in.Zolang mn naam en sneeeeeeeeeuw er maar inzitquote:Op maandag 1 november 2004 15:11 schreef Qwea het volgende:
Qwea wil graag een kerst feestdag avatar. Met sneeuw, en Qwea's naam als dat zou kunnen
jouw avatar is toch al helemaal kerst?quote:Op maandag 1 november 2004 15:07 schreef Stuart het volgende:
Kan er met mijn avatar iets leuks gebeuren![]()
Kerstsfeer plz, géén Sinterklaas![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 15:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dies tof! Dankjewel!![]()
Alleen zou ik heel even een klein beetje mogen miepen? Is het ook mogelijk twee aparte te krijgen, een voor sinterklaas en een voor kerst?
Ja, maar kunnen de plaatjes in mijn avatar bijvoorbeeld ook sneeuwen, dus een gif in een gifquote:Op maandag 1 november 2004 15:32 schreef R-Mon het volgende:
[..]
jouw avatar is toch al helemaal kerst? [afbeelding]
Meer zoiets dus?quote:Op maandag 1 november 2004 15:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar kunnen de plaatjes in mijn avatar bijvoorbeeld ook sneeuwen, dus een gif in een gif
Dus dat bijv. Rudolph sneeuw op zich krijgt, maar dat wel de avatar blijft wisselen in 7 plaatjes![]()
Ja, alleen zou ik willen dat de plaatjes wel 2 sec. net als de andere in beeld blijftquote:
quote:Op maandag 1 november 2004 09:26 schreef R-Mon het volgende:
4:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] champagne lukte niet
[afbeelding]
w00tquote:Op maandag 1 november 2004 15:40 schreef R-Mon het volgende:
[afbeelding]
tof dankje welquote:
Nee, heeft hij ook niet, jij mag net zo goed dat doen. Wat mijn collega bedoelt is dat het zo onoverzichtelijk wordt. Er zijn nog steeds mensen die opzoek zijn naar het bekende topic.quote:Op maandag 1 november 2004 15:03 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
boeieeeeeeeeee, jij hebt niet t alleen recht om avatars te maken hoor
Thnx!quote:
das een sinterklaasmuisquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:46 schreef super-muffin het volgende:
die heb je nu al
Thnxquote:Op maandag 1 november 2004 20:14 schreef R-Mon het volgende:
stuart, funmaster 2, qwea, rigormortis
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
De mijne beweegt niet.Zie mn usericon maarquote:Op maandag 1 november 2004 20:14 schreef R-Mon het volgende:
stuart, funmaster 2, qwea, rigormortis
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Laat maar.Met dank aan Kixass456quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
De mijne beweegt niet.Zie mn usericon maar
ehm... hoequote:Op maandag 1 november 2004 17:04 schreef Twisted.Nerve het volgende:
misschien kan iemand de mijne aanpassen aub?
www.trashy.com, kan je afwisselenquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:59 schreef -calimero- het volgende:
soow, heb die van mij ook maar veranderd toen ik dit topic las.
[afbeelding]
jaja, het ontzettend geile sletje van de sloggie poster
Zou de sneeuw gewoon wit kunnen worden ipv grijs? Ik weet dat er wel eens flink smog in de lucht zit, maar een grijze kerst is ook weer zo watquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:17 schreef R-Mon het volgende:
[afbeelding]
dank uquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:26 schreef R-Mon het volgende:
bjork, d.rose, legolas, moussy, robar, xlarge
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Wat vind je hiervan:quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:02 schreef portier het volgende:
[..]
Zou de sneeuw gewoon wit kunnen worden ipv grijs? Ik weet dat er wel eens flink smog in de lucht zit, maar een grijze kerst is ook weer zo wat.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:02 schreef portier het volgende:
[..]
Zou de sneeuw gewoon wit kunnen worden ipv grijs? Ik weet dat er wel eens flink smog in de lucht zit, maar een grijze kerst is ook weer zo wat.
Wat dacht je hier van? :quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dank u
een sinterklaasversie zou ik ook waarderen
huldequote:Op dinsdag 2 november 2004 16:26 schreef R-Mon het volgende:
THNX man , echt tofquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:26 schreef R-Mon het volgende:
Die wolk is nogal grijs en ik wilde dit sneeuwpoppetje in mn avatarquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:26 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan:
[afbeelding] Fok! uploadbaar
[afbeelding] Niet Fok! uploadbaar
Tnxquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:27 schreef R-Mon het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]was wel erg grijs ja
quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:07 schreef _bigmac_ het volgende:
Kan iemand hier een Sinterklaas avatar van maken?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:52 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Wat dacht je hier van? :
[afbeelding]
Omdat men nog bezig is of geen tijd heeft gehad?quote:Op woensdag 3 november 2004 13:42 schreef _bigmac_ het volgende:
waarom word mijn post genegeerd?
anders doe je even commanderend.quote:Op woensdag 3 november 2004 13:42 schreef _bigmac_ het volgende:
waarom word mijn post genegeerd?
Thanks MaxiTitan.quote:Op woensdag 3 november 2004 14:28 schreef MaxiTitan het volgende:
Dagonet, je iconen zijn klaar
Kerst...
[afbeelding]
Sint...
[afbeelding]
als sneeuw voor de zon...quote:Op woensdag 3 november 2004 10:34 schreef Blinky het volgende:
Oh.... dat wil ik ook wel...
Kan er iemand sneeuwvlokjes voor mijn zon zetten?
Kies maar uit, kleur of zwart/wit...quote:Op woensdag 3 november 2004 15:36 schreef Myster_E het volgende:
Ik zou ook graag een kerst en sint versie willen van dit icoon.
[afbeelding]
Dat kader maak ik er later zelf wel weer om.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:29 schreef mien-moeke het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand hier een kerstavatar èn sinterklaasavatar van maken?
Kerst...quote:Op woensdag 3 november 2004 09:21 schreef foksuk1981 het volgende:
Wie kan mijn fokke en sukke 'ver-sinterklaassen' of 'ver-kersten' ???
ik heb 2 icons voor je ( heb ik net zitten maken) maar ik kan ze niet uploaden....quote:Op woensdag 3 november 2004 15:30 schreef Lois het volgende:
Ik weet niet of het mogelijk is om mijn avatar om te bouwen maar ik zou heel graag een Sint en een Kerst versie willen hebben van deze:
[afbeelding]
ThanQquote:Op woensdag 3 november 2004 17:17 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Kerst...
[afbeelding]
Sint...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:43 schreef MaxiTitan het volgende:
Oblivion...
Een dure kerstbal
[afbeelding]
Hij is te groot, maar heb geen idee hoe ik 'm kleiner kan maken?quote:Op woensdag 3 november 2004 17:43 schreef MaxiTitan het volgende:
Oblivion...
Een dure kerstbal
[afbeelding]
Mijn dank is weer grootquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:17 schreef R-Mon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
ehm... hoe
Kun je ze wel mailen? Uploaden kan ik nl. zelf wel. Mijn mailadres is lois@fok.nlquote:Op woensdag 3 november 2004 17:37 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
ik heb 2 icons voor je ( heb ik net zitten maken) maar ik kan ze niet uploaden....![]()
try again... 9,5kb, moet lukken nu...quote:Op woensdag 3 november 2004 18:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hij is te groot, maar heb geen idee hoe ik 'm kleiner kan maken?
Nee, als 't andersom moest, dan wist je 't wel, hè?quote:Op woensdag 3 november 2004 18:13 schreef Oblivion het volgende:
Hij is te groot, maar heb geen idee hoe ik 'm kleiner kan maken?
Mijn dank is zeer groot, en sorry dat ik waarschijnlijk wat ongeduldig over kwam.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:08 schreef MaxiTitan het volgende:
There is only one MaxiTitan and he's maxed out at the moment...
Ik kies de iconen uit op mijn creatieve geest en als die niets uitspuugt wordt dat icoon vooruit geschoven totdat er een idee met dat icoon opzweeft... Intussen ga ik verder met de iconen waar ik wel creatief mee aan de slag kan...
Een beetje geduld wordt zeer gewaardeert...
mien-moeke, de kerst versie is klaar...
[afbeelding]
De sint versie komt nog, al kan het nog even duren is er al...
[afbeelding]
Haha, alvast bedankt!quote:Op woensdag 3 november 2004 19:41 schreef MaxiTitan het volgende:
kiwitjuhh
Een kersicoon voor jou...
[afbeelding]
De sint komt wederom later...
mien-moeke
Wat ik schreef was niet persoonlijk op jou gericht, maar het was een algemene opmerking voor diegene die begonnen te miepen over dat ze genegeerd werden enzo... Geen probleem verder...
Bekijk m'n edit maar...quote:Op woensdag 3 november 2004 19:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Haha, alvast bedankt!
Maar een Sinterklaassmiley heb ik natuurlijk eerder nodig
quote:Op woensdag 3 november 2004 20:00 schreef misterDre het volgende:
Ik kom vanaf zaterdag ook weer helpen![]()
Ik vond het eigenlijk wel meevallen, het was idd iets vervaagd...quote:Op woensdag 3 november 2004 20:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kan het kloppen dat bij mijn plaatjes mn konijntje (die belijning) heel erg vervaagd zijn.
Zo ziet het eruit als ik hem upload
Joy.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:41 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Kies maar uit, kleur of zwart/wit...
Kerst...
[afbeelding][afbeelding]
De sint...
[afbeelding][afbeelding]
Dank je!quote:Op woensdag 3 november 2004 20:36 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel meevallen, het was idd iets vervaagd...
*inmiddels verholpen*
quote:Op woensdag 3 november 2004 19:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, als 't andersom moest, dan wist je 't wel, hè?
OT:
[afbeelding]
Lief.quote:Op woensdag 3 november 2004 21:16 schreef MaxiTitan het volgende:
De kerst
[afbeelding]
De sint en piet...
[afbeelding]
hiero...quote:Op woensdag 3 november 2004 21:34 schreef Myster_E het volgende:
By the way, zou je het orgineel van deze mijter ook kunnenposten? [afbeelding]
okayquote:Op woensdag 3 november 2004 19:41 schreef MaxiTitan het volgende:
kiwitjuhh
Een kersicoon voor jou...
[afbeelding]
De sint komt wederom later is ook aangekomen...
[afbeelding]
mien-moeke
Wat ik schreef was niet persoonlijk op jou gericht, maar het was een algemene opmerking voor diegene die begonnen te miepen over dat ze genegeerd werden enzo... Geen probleem verder...
anders sgop ik je wel als je het niet doetquote:Op woensdag 3 november 2004 20:00 schreef misterDre het volgende:
Ik kom vanaf zaterdag ook weer helpen![]()
helaas houdt de foto kort boven zijn hoofd al opquote:Op donderdag 4 november 2004 09:31 schreef knuppelhout het volgende:
die is alvast prima ja, dankje. jammer dat je niet goed kan zien dattet een mijter is.
Da's zeker! Ik zie er echt een bezopen sint in, die uit zijn bek meurt en bijna van zijn troon af dondert!quote:Op donderdag 4 november 2004 09:56 schreef knuppelhout het volgende:
prachtig!
helemaal in het gedachtengoed van Rembo en Rembo!
is dat een zon!?quote:Op woensdag 3 november 2004 10:34 schreef Blinky het volgende:
Oh.... dat wil ik ook wel...
Kan er iemand sneeuwvlokjes voor mijn zon zetten?
Dappere poging:quote:Op woensdag 3 november 2004 17:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mijne wordt ook genegeerd
Nogmaals
Zou ik deze [afbeelding] in kerst én sinterklaasuitvoering kunnen krijgen?
quote:Op woensdag 3 november 2004 14:40 schreef Neva het volgende:
zou iemand voor mij een leuke avatar willen maken? of met me huidige avatar ( wat denk ik beetje lastig wordt of iets in de lotr stijl of U2 stijl...?
Ik ben zelf een kneus op dat gebied dus mijn vriendelijke dank alvast
oh, eens even kijken dan...quote:Op donderdag 4 november 2004 10:58 schreef Neva het volgende:
hij's een beetje donker ( sorry als ik ondankbaar klink :s )
Kan je doen, maar ik garandeer niets! (ik heb ook een leven...) Als ik tijd en zin heb, wil ik best wel even priegelen. Je mag mailen naar: fok AT wickymusic PUNT nlquote:Op donderdag 4 november 2004 11:19 schreef Neva het volgende:
i liked the other one more.. wellicht kan ik anders zelf wat plaatjes opzoeken en dan mailen?
vooruit dan maar, de laatste!quote:Op donderdag 4 november 2004 11:01 schreef ZX9R het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand hier sneeuw in laten vallen?
En het onderste vlak dan natuurlijk rood maken zoals mijn avatar nu al is?
oei oei, rood en roze! Dat gaat vloeken!quote:Op donderdag 4 november 2004 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
Mag mijn Nijntje ook weer een mijter en een kerstmuts? (2 losse icoontjes)
Bij voorbaat dank![]()
De achtergrond mag ook rood hoorquote:Op donderdag 4 november 2004 11:49 schreef exile0000 het volgende:
[..]
oei oei, rood en roze! Dat gaat vloeken!![]()
Kewl!quote:Op donderdag 4 november 2004 11:43 schreef exile0000 het volgende:
vooruit dan maar, de laatste!
[afbeelding]
Geweldig, bedankt!!!quote:Op woensdag 3 november 2004 15:59 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
als sneeuw voor de zon...
[afbeelding]
Jazeker... dat is een zonnefoto genomen tijdens die 'stormen' erop. Het heet geloof ik Rouge Sphère... ik vond hem heel apart maar heel goed bij mijn karakter passen: hartverwarmend maar af en toe storm.quote:Op donderdag 4 november 2004 10:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
is dat een zon!?
ik bedoelde meer dit: http://images.google.nl/images?hl=nl&lr=&q=echte+sinterklaasquote:Op donderdag 4 november 2004 13:51 schreef knuppelhout het volgende:
[afbeelding]
je kan ook zelf zoeken trouwens
maar dat heb ik al voor je gedaan: http://images.google.nl/images?hl=nl&lr=&q=sinterklaas
als je op die link klikt is de 2e foto al van bvdvquote:Op donderdag 4 november 2004 14:15 schreef JasperE het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dit: http://images.google.nl/images?hl=nl&lr=&q=echte+sinterklaas
zoek anders op google naar bram van de( r ) vlugtquote:Op donderdag 4 november 2004 13:29 schreef JasperE het volgende:
ik zoek een grote foto van de echte Sinterklaas (ook bekend als de commisaris uit Unit 13)
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:05 schreef Bengeltje het volgende:
Kan er van die van mij ook iets voor sinterklaas en kerst gemaakt worden ?zal wel lastig zijn
Dankjewel !!!!quote:Op woensdag 3 november 2004 21:16 schreef MaxiTitan het volgende:
Patries86
Je iconen zijn ook klaar... en deze zijn ook de laatste voor vandaag... morgen weer een dag...
even mijn muisarm laten rusten...
De kerst
[afbeelding]
De sint en piet...
[afbeelding]
Dankjewel.. ik vind mijn hondjes ook erg liefquote:Op woensdag 3 november 2004 21:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lief.
nog een kerstbal...quote:Op donderdag 4 november 2004 12:49 schreef Blumchen het volgende:
k wil ook wel een kerstbloem..![]()
He... ik snap het niet. Als ik het wil uploaden krijg ik de melding dat het plaatje te goot is, terwijl hij volgens mij net zo groot is als mijn oorspronkelijke plaatjequote:Op woensdag 3 november 2004 15:59 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
als sneeuw voor de zon...
[afbeelding]
Opgelost!quote:Op donderdag 4 november 2004 21:06 schreef Blinky het volgende:
[..]
He... ik snap het niet. Als ik het wil uploaden krijg ik de melding dat het plaatje te goot is, terwijl hij volgens mij net zo groot is als mijn oorspronkelijke plaatje
Kei bedanktquote:Op donderdag 4 november 2004 16:33 schreef MaxiTitan het volgende:
The Titan roams the net once again....
debs en ijsmeis
Kerst
[afbeelding][afbeelding]
Sint
[afbeelding][afbeelding]
gimeone2 en pikkebaas
Kerst
[afbeelding][afbeelding]
Piet
[afbeelding][afbeelding]
Hij is 13,8KB ongeveer.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:06 schreef Blinky het volgende:
[..]
He... ik snap het niet. Als ik het wil uploaden krijg ik de melding dat het plaatje te goot is, terwijl hij volgens mij net zo groot is als mijn oorspronkelijke plaatje
Ja, het is inmiddels opgelost en hij doet het.quote:Op donderdag 4 november 2004 22:40 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Hij is 13,8KB ongeveer.
Ik heb expres maar 15 frames gebruikt om de grootte binnen de perken te houden, maar niet om hem als fok! geupload icoon te gebruiken. Omdat die 10k voor animated gifs een bijna onmogelijk limiet is om onder te blijven. Zeker als je wat fatsoenlijke sneeuwvlokken wil zien vallen. Bij sommige lukt het wel maar die bestaan bijvoorbeeld maar uit 4 frames of zijn kleiner zodat ze in het avatar hokje uitgerekt worden.
Dank Dank Dank.. K vind m vet cool!quote:Op donderdag 4 november 2004 19:43 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
nog een kerstbal...
[afbeelding]
Ik kan je wel in de baard van sinterklaas of de kerstman veranderen...quote:Op donderdag 4 november 2004 16:05 schreef Bengeltje het volgende:
Kan er van die van mij ook iets voor sinterklaas en kerst gemaakt worden ?zal wel lastig zijn
quote:Op donderdag 4 november 2004 11:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De achtergrond mag ook rood hoor
effe snel:quote:Op donderdag 4 november 2004 14:55 schreef GhostMan84 het volgende:
wie wil er op dat eng kind van mn icoontje een kerstmuts planten?
Huh? Ik zie niks. Veel witte frames zekerquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:52 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik ga het proberen maar heb wel even geduld het zijn veel frames![]()
Wat jammer voor het is juist zo'n leuk plaatjequote:Op vrijdag 5 november 2004 09:54 schreef exile0000 het volgende:
[..]
Huh? Ik zie niks. Veel witte frames zeker![]()
(zal wellicht een swf-je zijn? Kan ik op mijn werk niet zien.)
edit: kzie nu dat het een gifje is, maar ik zie toch echt alleen wit. Heftige sneeuwstorm zeker
Aha, in haar profiel kan ik het wel zien.quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:04 schreef misterDre het volgende:
[..]
Wat jammer voor het is juist zo'n leuk plaatje![]()
Of in een hond met kerstmuts en baardquote:Op vrijdag 5 november 2004 08:54 schreef exile0000 het volgende:
[..]
Ik kan je wel in de baard van sinterklaas of de kerstman veranderen...
[afbeelding]
we zitten nog niet eens op de helft!quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:03 schreef exile0000 het volgende:
Zeg! Ik geloof dat ik hier helemaal in mijn uppie bezig ben. Het is wel weer mooi geweest voor vandaag. Prettig weekend!
Van de dag bedoel je? Gelukkig werk ik maar halve dagen en vreemdgenoeg heb ik alleen tijdens mijn werk tijd om te PaintShoppenquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:08 schreef JasperE het volgende:
[..]
we zitten nog niet eens op de helft!
quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:19 schreef exile0000 het volgende:
[..]
Van de dag bedoel je? Gelukkig werk ik maar halve dagen en vreemdgenoeg heb ik alleen tijdens mijn werk tijd om te PaintShoppen![]()
ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:52 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik ga het proberen maar heb wel even geduld het zijn veel frames![]()
ik vind ze maar engquote:Op vrijdag 5 november 2004 10:41 schreef exile0000 het volgende:
[..]
Of in een hond met kerstmuts en baard
[afbeelding]
coolquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:07 schreef exile0000 het volgende:
[..]
effe snel:
[afbeelding]
of als kerstbal:
[afbeelding]
Dank Dankquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:00 schreef exile0000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
woei!quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:57 schreef MaxiTitan het volgende:
Zo wat een kutwerk maar hij is af...
[afbeelding]
Ik zag dat een sint-icoon al gemaak was dus alvast een voor kerstquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik ben benieuwd
wow, die is goedquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:58 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik zag dat een sint-icoon al gemaak was dus alvast een voor kerst![]()
[afbeelding]
wat een gepriegel....vooral met imagereadyquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:58 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik zag dat een sint-icoon al gemaak was dus alvast een voor kerst![]()
[afbeelding]
TnXquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
wow, die is goed
mén wat zijn jullie handig
Was idd een klusquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:15 schreef JasperE het volgende:
[..]
wat een gepriegel....vooral met imageready
Alsjequote:Op vrijdag 5 november 2004 16:34 schreef super-muffin het volgende:
Wie kan er van mijn avatar een sinterklaas en kerst versie maken?
Alsjequote:Op zaterdag 6 november 2004 14:46 schreef CosmoNut het volgende:
Zou iemand op mijn avatar, op dat poppetje een mijter willen gooien?
Tuurlijk..zet je schoen maar klaarquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:57 schreef Lois het volgende:
Ik had het al eens gevraagd maar geen reactie gekregen![]()
Is er van mijn icoon iets sinterklaasachtigs en iets kerstigs te maken?
Oké eentje met muts voor Blumchen...quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:18 schreef Blumchen het volgende:
Nog ff een vraagje.. kan mijn bloem ook ipv een kerst bal gewoon een kerstmutsje op krijgen..
of als je iets anders leuks weet ben ik daar ook blij mee!
![]()
Die vind ik wel leuk ,dankjequote:Op zaterdag 6 november 2004 19:14 schreef misterDre het volgende:
[..]
TnX
Hier is vast een Sint-icoon, kerst volgt later
[afbeelding]
M'n eerste inzending van deze winter:quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:54 schreef Beaver het volgende:
Is er van de mijne [afbeelding] een leuke kerstversie te maken? Thnx!![]()
nou, die zou ik voor je maken, en nu ga je het aan andere mensen vragenquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:18 schreef Blumchen het volgende:
Nog ff een vraagje.. kan mijn bloem ook ipv een kerst bal gewoon een kerstmutsje op krijgen..
of als je iets anders leuks weet ben ik daar ook blij mee!
![]()
Mooi..quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:55 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Oké eentje met muts voor Blumchen...
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 november 2004 00:50 schreef timbob het volgende:
[..]
nou, die zou ik voor je maken, en nu ga je het aan andere mensen vragen
Gaaf! Dank je!quote:Op zondag 7 november 2004 00:09 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
M'n eerste inzending van deze winter:
[afbeelding]
Dat kan ik ook niet ruiken hoorquote:Op zondag 7 november 2004 00:50 schreef timbob het volgende:
[..]
nou, die zou ik voor je maken, en nu ga je het aan andere mensen vragen
Alsjequote:Op zaterdag 6 november 2004 19:57 schreef Lois het volgende:
Ik had het al eens gevraagd maar geen reactie gekregen![]()
Is er van mijn icoon iets sinterklaasachtigs en iets kerstigs te maken?
T geef nie hoor... ik ben er blij mee!quote:Op zondag 7 november 2004 09:22 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet ruiken hoor
Je had dat even moeten laten weten dat jij met een icoon voor haar bezig was...
Ik vind het geweldigquote:
ik ben niet boos op jou.quote:Op zondag 7 november 2004 09:22 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet ruiken hoor
Je had dat even moeten laten weten dat jij met een icoon voor haar bezig was...
quote:Op zondag 7 november 2004 20:57 schreef _Administr8or_ het volgende:
ik ben net ook bezig geweest met een nieuw icoontje!
[afbeelding]
nu nog eentje voor kerst
Wat wil je weten?quote:Op zondag 7 november 2004 21:45 schreef JPM01 het volgende:
wie weet hoe adobe imageReady werkt???
ik snap er geen fuck van![]()
Read The Fucking Manualquote:Op zondag 7 november 2004 21:45 schreef JPM01 het volgende:
wie weet hoe adobe imageReady werkt???
ik snap er geen fuck van![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 22:29 schreef timbob het volgende:
Voor Blumchen
die in dat programma zit snap ik de fucking ballen niet van onduidelijkquote:Op zondag 7 november 2004 22:32 schreef JasperE het volgende:
[..]
Read The Fucking Manual
oftwel: tutorials
Huilie, daar was dit topic eerst helemaal niet voor bedoeld. Als je nou gewoon dit topic netjes volpost met prachtige icoontjes dan kan je zelf deel 2 openen.quote:Op maandag 8 november 2004 12:27 schreef Yeahinho het volgende:
Kan er in het volgende deel aub wél voor een degelijke OP worden gezorgd?
quote:Op zondag 7 november 2004 00:39 schreef D.Rose het volgende:
graag had ik alvast een kersticoon
[afbeelding]
en zou iemand de achtergrondkleur van mijn sinticoon kunnen vervangen?
in modblauw ofzo
ik denk dat google wel veel informatie kan gevenquote:Op zondag 7 november 2004 23:00 schreef JPM01 het volgende:
[..]
die in dat programma zit snap ik de fucking ballen niet van onduidelijk![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 14:58 schreef portier het volgende:
[..]
Huilie, daar was dit topic eerst helemaal niet voor bedoeld. Als je nou gewoon dit topic netjes volpost met prachtige icoontjes dan kan je zelf deel 2 openen.
Maak maar vast een nieuwe want ik begin er niet aanquote:Op maandag 8 november 2004 17:02 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 november 2004 16:03 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
Dankjewel!(Was t veel tijd?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |