Matt, ik kan het niet lezen. Welk topic is dit?quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:51 schreef Mattt het volgende:
Hé ! Hoe kan dit nou eigenlijk. Wie heeft er een slotje opgegooid, terwijl ik de laatste user was die erin poste..
[afbeelding]
Ehm, normaal kan je toch op de image klikken, en dan krijg je de grote versie te zien ?quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:58 schreef dutchie het volgende:
[..]
MattT, ik kan het niet lezen. Welk topic is dit?
Okayquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:01 schreef detulp050 het volgende:
Ik ben de sluitpost vergeten
okquote:Op maandag 1 november 2004 09:54 schreef dutchie het volgende:
Jouw vraag had je, naar mijn idee, net zo goed in 'het grote' topic kunnen plaatsen. Als jij je antwoord had je ws toch gevraagd het weer te sluiten, omdat je je info had gekregen.
Neemt niet weg dat je bang moet zijn voor alleen maar centrale topics.
In het verleden zijn er ook topics geweest als: vuurwerk , hoeveel geef je daar voor uit ??
Kijken of je ook pepernoten hebt.quote:Op maandag 1 november 2004 16:43 schreef Dark_Killah het volgende:
Zeg, wat moet ik met een modje in mijn zak ?
Is misschien ook een mogelijkheid...quote:Op maandag 1 november 2004 17:48 schreef dutchie het volgende:
Wild_Snake, is het niet een beter idee om de titel aan te passen in: Sint- en Kersticoontjes klaar terwijl u wacht
Lijkt mij handiger.
*en voegt daad bij het woord*
Had je ookal gezien dat ik zo voortvarend was geweest?quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:18 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Is misschien ook een mogelijkheid...![]()
Dat heb ik, en ik dank je daar voor....quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:01 schreef dutchie het volgende:
[..]
Had je ookal gezien dat ik zo voortvarend was geweest?![]()
E.T. sorry voor de trage reactie. Ben sinds zondagavond gevloerd door een buikgriep/virusachtig iets. Er wordt aan gewerkt. Thanx jij oude Feestmod.quote:Op zondag 7 november 2004 19:13 schreef E.T. het volgende:
Doen de feestdagen-smiley's 't al? (en zo ja, is het dan niet handig om ze in 'n lijstje in de FAQ te zetten? Anders zit ik weer weken met zo'n post-it ding aan m'n beeldscherm.. )
Zucht... jullie zijn ook niet gauw tevreden hč?quote:Op maandag 15 november 2004 17:34 schreef Adelante het volgende:
feestdagensmilies zijn okeej, weet iemand of er ook nog een fok-skin komt net als vorig jaar? met dat leuke sneeuwpop logo en daarna die met het vuurwerk?
Dan zal ik Sinterklaas in stukken terug sturenquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:54 schreef dutchie het volgende:
*Pepernoten hebberig bij elkaar graait*
We will not negogiate!![]()
eg woar ?quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:43 schreef knowall het volgende:
Ik heb Sinterklaas ontvoerd
Er is niet aan mijn eisen voldaan en aangezien een zwakbegaafde ONZ-mod een slotje op mijn topic heeft gezet neem ik ook niet aan dat er alsnog aan mijn eisen voldaan zal worden.
Ik sta niet in voor de gevolgen.
quote:Even nog tot slot: het idee (althans voor dit jaar) was in zeer korte tijd geopperd vlak voor de uitzending van FOK!radio. Toen zei Breuls dat hij hem de volgende dag in zou bouwen als wij met een logo kwamen. Toen hebben we dit topic geopend en na een mooi logo te hebben gevonden deze aan Breuls doorgespeeld. Hierbij is voorbijgegaan aan zowel Designers en aan de wijze waarop dit vorig jaar is verlopen. Ik stel voor ons te concentreren op de kerst en O&N logo's en dit wel op een leuke, feestelijke en democratische wijze te doen, zodat het net zo'n groot succes wordt als vorig jaar. Verdere discussie (waar ik dit ook zal posten) in het Feedbacktopic wat Dutchie ook al noemde.
En omhoog te schoppen...quote:Op donderdag 25 november 2004 18:49 schreef detulp050 het volgende:
Ja, alleen vinden sommige mensen het natuurlijk wel leuk om oude topic terug te lezen.
Da's dan wel weer een minder handige bijkomstigheid ja.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:50 schreef k_man het volgende:
[..]
En omhoog te schoppen...![]()
Zijn gewoon teringdruk met al die sintinkopen joh!quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:04 schreef portier het volgende:
De modjes hebben een vervroegde vrije dag denk ik.
Je bent toch modpiet?quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:22 schreef dutchie het volgende:
[..]
Zijn gewoon teringdruk met al die sintinkopen joh!![]()
Goeie grap, detulp050!quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:19 schreef gr8w8 het volgende:
Modjes, kaap snel dit topic **Het kerst moppen topic Dubbel trouwens met (Foute) Feestdagen moppen.
Pssst: Ga *hier* verder met sneeuwballenvechten!quote:Op zondag 12 december 2004 17:33 schreef dutchie het volgende:
Laten we mooi even staan, volgens mij is hier ook ergens zo'n topic. Ga nog even zoeken.
Nee, is al een oude. Ga dus even wat kapen. Bedankt voor de tip!
Was al vol...Dus toch maar laten staan.
idd. Voorstel: Laat de FEE-modjes hier gele sneeuw eten [FEEdbacktopic]quote:Op maandag 13 december 2004 19:59 schreef portier het volgende:
Dit topic mag wel gerenamed worden trouwens.
Dan blijft er dus één over om af te tuigen...quote:Op maandag 13 december 2004 20:44 schreef detulp050 het volgende:
Dutchie is de oppermod
Zonder piek en ballen
Poëtischquote:
Ik herhaal wel steeds mijn mening maar ik word er steeds ook weer op aangevallen. In dat geval is dat mijns inziens helemaal logisch. Zeker als mensen hersenloos gaan blaten vind ik het mijn recht op een discussieplatform als dit om mijn mening nog een keer te onderbouwen.quote:Met nog dertien posts voor een natuurlijk slotje laat dit topic het leven. Ik ga niet 20+ opruimen om vervolgens alsnog een slot te zien doordat het topic vol is. Degene die nog verder wil discussieren (op een normale manier ) die mag natuurlijk deel 2 openen. Offtopic zal daar uiteraard worden verwijderd (continu dezelfde mening herhalen is óók offtopic).
Succes !
ging dus NIET over (al) mijn posts?quote:Ik ga niet 20+ opruimen om vervolgens alsnog een slot te zien doordat het topic vol is.
Joh, ik was nog bezig!quote:Op zondag 19 december 2004 19:27 schreef dwerg het volgende:
Dan kun je Wat is jou lievelingskerstliedje? ook wel dichtgooien, dutchie.
Behalve dat dat topic gaat over de jaarwisseling en niet over traditionele gebruiken in de laaste weken van het jaar.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:55 schreef detulp050 het volgende:
Jawel, maar dat mag je dus in dat andere topic gewoon bespreken
Jij kent dus duidelijk het midwinterhoornblazen nietquote:Op woensdag 22 december 2004 22:49 schreef detulp050 het volgende:
Dat topic wat ik gesloten heb gaat anders gewoon over oudjaarsdag (en eventueel nieuwjaarsdag)
okeequote:Op vrijdag 24 december 2004 21:46 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb wel het [Centraal] Wat heb jij van Sinterklaas gekregen? topic voor Sinterklaas, maar een soortgelijk kersttopic is er (nog) niet. Voel je geroepen !
quote:Op maandag 13 december 2004 19:59 schreef portier het volgende:
Dit topic mag wel gerenamed worden trouwens.
Goede titel.quote:Op maandag 27 december 2004 20:15 schreef detulp050 het volgende:
Oh ja, en vuurwerk afsteken mag nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |