abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 november 2004 @ 22:25:19 #1
62182 Georges
That's the shit
pi_23412726
Misschien dat er al een topic over is, kon het niet vinden.

Ik ga niet veel bijzonders doen. Wat Kerstfilms kijken, wijntje erbij, lekker genieten van de rust in de stad.
Niet naar familie of vrienden, gewoon lekker thuis, misschien even op Fok.
Uitslapen en hopelijk van de sneeuw genieten.
Jammer dat het dit jaar in een weekend valt.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_23412884
Slapen.
I intend to live forever, or die trying.
pi_23413072
in ieder geval niet naar de kerk ---> 'Kanker door kaarsen in kerk' <---
(ga sowieso al niet naar een kerk)
Als je de eerste stap kan bedenken, kan je de volgende sprong maken...
pi_23413092
ik heb het genoegen om kerst door te brengen bij mijn vriendin
pi_23413189
uhm lekker feesten en dronken wezen
  donderdag 18 november 2004 @ 22:47:53 #7
30926 funnyfox
De mortuis nil nisi bene
pi_23413265
Ik moet werken met de kerst de dagen rond ook nog
een vooroordeel is ook een oordeel, geen mening is ook een mening...
pi_23413301
Verplichte familiebezoekjes
pi_23413336
Eerst zuipen en dan ................

SEX, In mijn 1tje met mijn vriendin, de buurvrouw, sletje van de hoek, Ik ga vrede stichten met ieder wijf dat ik kan vinden... ghegheghe...
Ja Ja , ik kom het wel weer maken !! domme doos..!!
pi_23413375
ik ga traditioneel op 1e kerstdag tijdens de mis kerstliedjes spelen op mijn saxofoon (is ook de enige keer dat ik per jaar in de kerk kom, eet uit principe natuurlijk geen hosti). Verder weet ik het nog niet
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_23413558
Mijn vriendin komt de 23'ste over uit Engeland, nadat ik haar bijna drie maanden niet heb gezien. Dat gaat dus voornamelijk gezellig met z'n tweeen zijn worden ;-)
~Dannon
pi_23413731
Eerste kerstdag eten bij de chinees in Kampen met mijn schoonouders & overige familie (van haar kant), voor 20 eurii zoveel vreten en zuipen als je op kunt. Écht iets voor kerst (not) Maargoed, kost ons niets

Tweede kerstdag bij mijn ouders gourmetten (origineel! pas voor het 20e jaar achtereen!) maar altijd wel lekker met vanalles en nog wat erbij, lekker de hele middag aan tafel zitten en er pas af wanneer je buik lager hangt dan je voeten
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_23413797
quote:
Op donderdag 18 november 2004 22:40 schreef minimax het volgende:
in ieder geval niet naar de kerk ---> 'Kanker door kaarsen in kerk' <---
(ga sowieso al niet naar een kerk)
  donderdag 18 november 2004 @ 23:11:48 #14
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_23413833
Eerste Kerstdag met de hele familie bij mn moeder, eten.. 2e Kerstdag komt mijn vriendin bij mij en die blijft tot Oud en Nieuw
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_23413884
Niets, voor mij is dat een dag als een ander.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_23413885
Vreten
pi_23413982
Dit is onze laatste kerst met zijn tweetjes dus het zal naast een dagje ouders waarschijnlijk iets worden van uiteten en daarna nog even de kroeg in.
Al zit het drankje er voor mij dan niet meer in.
De kerstdagen bij mijn ouders staat normaal bekend om het rijkelijk vloeien van de wijn maar omdat ik nu 6 maand zwanger ben moet ik dus dit jaar overslaan.
pi_23414036
niet veel
pi_23414570
Waarschijnlijk ben ik krampachtige pogingen aan het doen om alles wat met Kerst te maken heeft, te ontwijken.

Trouwens, dat doe ik ook al in de weken vóór Kerst.

Dit is níet mijn favoriete tijd van het jaar
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_23414696
Ik ga naar Amerika, mijn broer woont daar in Sacremento en hij is getrouwd enzo... Dus lekker de kerstdagen daar vieren, plus veel snowboarden want ze zitten 2 uurtjes rijden bij een sneeuwgebied vandaan, dus ik ga het zeerzeker naar me zin hebben :-D

[ Bericht 0% gewijzigd door pr8 op 18-11-2004 23:49:00 ]
don't mess with the brutal force of pr8
pi_23415402
het is nog niet helemaal bekend wat we met kerst gaan doen

mischien eerste kerstdag naar de ouders van mijn vriend (die vieren het niet ofzo maar doen wel lekker eten
savond mischien naar de roos (cafe ) of was dat nou een dag voor de kerst ??? hmmm
en 2e kerst dag bij mij thuis gourmetten en cadeutjes
en uuhm verder weet ik nog niet , mischien paar leuke films kijken of ff naar familie of vrienden , tja wat moet je anders doen
de mensheid zorgt voor zn eigen ondergang.
  vrijdag 19 november 2004 @ 10:03:15 #22
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23419865
Deze kerst wordt lekker rustig. Al balen we er wel van dat alles zo precies in het weekend valt.
De afgelopen jaren bereidde ik op 1e kerstdag een 5 gangenmenu voor 10 man, maar dat komt dit jaar te vervallen.
Nu gaan we kerstavond naar mijn moeder, kadootjes en gourmetten.
En 1e kerstdag gaan we naar mijn schoonouders, kadootjes en gourmetten.
Origineel hè?
En 2e kerstdag ga ik gewoon lekker voor mezelf en het mannetje kokkerellen. Het is hartstikke gezellig met zoveel man aan tafel, maar het is ieder jaar weer gepuzzel met het menu. Die lust dat niet en die houdt weer niet daarvan. Dus nu kan ik gewoon lekker koken waar ik zin in heb en lekker op mijn gemakkie.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_23419881
eten en kadootjes uitpakken
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_23419892
werken
pi_23429277
Bergen tentamens leren :/
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')