Dan zal ik Sinterklaas in stukken terug sturenquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:54 schreef dutchie het volgende:
*Pepernoten hebberig bij elkaar graait*
We will not negogiate!![]()

eg woar ?quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:43 schreef knowall het volgende:
Ik heb Sinterklaas ontvoerd
Er is niet aan mijn eisen voldaan en aangezien een zwakbegaafde ONZ-mod een slotje op mijn topic heeft gezet neem ik ook niet aan dat er alsnog aan mijn eisen voldaan zal worden.
Ik sta niet in voor de gevolgen.

quote:Even nog tot slot: het idee (althans voor dit jaar) was in zeer korte tijd geopperd vlak voor de uitzending van FOK!radio. Toen zei Breuls dat hij hem de volgende dag in zou bouwen als wij met een logo kwamen. Toen hebben we dit topic geopend en na een mooi logo te hebben gevonden deze aan Breuls doorgespeeld. Hierbij is voorbijgegaan aan zowel Designers en aan de wijze waarop dit vorig jaar is verlopen. Ik stel voor ons te concentreren op de kerst en O&N logo's en dit wel op een leuke, feestelijke en democratische wijze te doen, zodat het net zo'n groot succes wordt als vorig jaar. Verdere discussie (waar ik dit ook zal posten) in het Feedbacktopic wat Dutchie ook al noemde.

En omhoog te schoppen...quote:Op donderdag 25 november 2004 18:49 schreef detulp050 het volgende:
Ja, alleen vinden sommige mensen het natuurlijk wel leuk om oude topic terug te lezen.

Da's dan wel weer een minder handige bijkomstigheid ja.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:50 schreef k_man het volgende:
[..]
En omhoog te schoppen...![]()

Zijn gewoon teringdruk met al die sintinkopen joh!quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:04 schreef portier het volgende:
De modjes hebben een vervroegde vrije dag denk ik.

Je bent toch modpiet?quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:22 schreef dutchie het volgende:
[..]
Zijn gewoon teringdruk met al die sintinkopen joh!![]()

Goeie grap, detulp050!quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:19 schreef gr8w8 het volgende:
Modjes, kaap snel dit topic **Het kerst moppen topic Dubbel trouwens met (Foute) Feestdagen moppen.

Pssst: Ga *hier* verder met sneeuwballenvechten!quote:Op zondag 12 december 2004 17:33 schreef dutchie het volgende:
Laten we mooi even staan, volgens mij is hier ook ergens zo'n topic. Ga nog even zoeken.
Nee, is al een oude. Ga dus even wat kapen. Bedankt voor de tip!
Was al vol...Dus toch maar laten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |