quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:32 schreef hellmondunited het volgende:
koppijjjjjjjjn
quote:Op maandag 1 november 2004 09:02 schreef Natalie het volgende:
Oké, twee uur moet ik bij de tandarts zijn
eindhoven? coolquote:Op maandag 1 november 2004 06:56 schreef marcb1974 het volgende:
Een beetje wakker voor de verandering.
Nu eerst naar werk, en vanmiddag lekker door Eindhoven heen...........
Ik voel helemaal niets Jaap. Jij?quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:24 schreef J.Aap het volgende:
Ik voel me benieuwd naar de rest. Kom maar op mensen.
Same.. Ik ben zo intens moe.. komt echt vanuit diep van binnen. Mn ma waarschuwde me al tijden dat ik beter moest eten etc, omdat ik anders nog eens in het ziekenhuis zou belanden. Het is net alsof ik 89 ben en levensmoe op mn sterfbed lig, zo voel ik me. Dit is echt niet goed.. en daarnaast heb ik toetsweek. Lerares vond me er niet lekker uitzien en zei dat ik beter naar huis kon gaan ipv toets maken..quote:Op maandag 1 november 2004 14:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Verrot
Dat zijn precies de woorden die ik zocht om mijn huidige toestand te omschrijven!quote:Op maandag 1 november 2004 16:32 schreef gekke_sandra het volgende:
Het is net alsof ik 89 ben en levensmoe op mn sterfbed lig, zo voel ik me.
Netjesquote:Op maandag 1 november 2004 16:46 schreef meami het volgende:
Ik voel me wel goed! Ik heb totaal onverwacht mijn tentamen gehaald
vertel wat wil je doen in photoshop. Kan je wel helpen denk ikquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:26 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja goed, paracetemol heeft goed geholpen tegen kaakpijn.
Alleen wil ik iets in Photoshop gedaan krijgen en dat lukt me niet
Ga me niet vertellen dat jij je eigen fietsbandje niet kunt plakken Peregrijntjequote:Op maandag 1 november 2004 18:03 schreef Peregrijn het volgende:
Ik baal er van dat de fietsenmaker vandaag gesloten was. Kan daardoor niet op mijn fietsje naar Leiden om restaurants te bekijken. Morgen dan maar regelen.
quote:Op maandag 1 november 2004 20:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat jij je eigen fietsbandje niet kunt plakken Peregrijntje![]()
hihi.
Ot: vrolijk, net lekker gesport, zo fijn voor de tv hangen en genieten van de ik-ga-al-bijna-op-vakantiekriebelsNog maar 2 nachtjes slapen!
Ik wil een copyright toevoegen aan mijn foto's. Dat lukt me wel, maar ik zou het mooier vinden als ik dat op alle foto's op dezelfde plaats kan invoegen.quote:Op maandag 1 november 2004 18:04 schreef sir21 het volgende:
[..]
vertel wat wil je doen in photoshop. Kan je wel helpen denk ik
Oh nee. Toch niet.quote:Op maandag 1 november 2004 22:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Teleurgesteld.
En nog vliegtuigen gezien???? Ik niet hoor.quote:Op maandag 1 november 2004 10:46 schreef releaze het volgende:
[..]
eindhoven? coolDaar ga ik ook naartoe vandaag
ik zal eens zwaaien als ik een vliegtuig tegenkom
Idem dito... Ineens geen zin om me de hele dag terug te trekken onder mijn dekens, puur door zo'n laffe en idiote daad...quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:23 schreef knutselaar het volgende:
een beetje vreemd
*knuf*quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:40 schreef Natalie het volgende:
Goed, maar de zenuwen voor morgen beginnen nu echt toe te slaan...
quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:38 schreef Peregrijn het volgende:
Ik voel me persoonlijk wel goed. Lekker gekookt en ik ben aan het genieten van mijn laatste uurtjes voordat ik "30 min" word, zoals iemand dat zo leuk wist te omschrijven![]()
![]()
Goed inschattingsvermogenquote:Op dinsdag 2 november 2004 23:14 schreef cerror het volgende:
Een prangende vraag hangt op mijn lippen voor iemand, maar als ik hem stel, word ze
Dillemma
Die tandarts weet wat die doet hoor!quote:Op woensdag 3 november 2004 08:47 schreef Natalie het volgende:
Superzenuwachtig...
LOL, anders ga je dingen even overdrijvenquote:Op woensdag 3 november 2004 10:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik voel me goed, wetende dat de Islam gaat uitsterven tot het bot.... Ik voel me goed wetende dat de Islam extremisten de kop worden ingedrukt dat ze geen kans meer zullen krijgen om goede mensen het leven zuur te maken, wetende dat Nederland niet onder Islamitische macht komt, wetende dat de Islam niet het laatste geloof gaat worden, omdat ik het aan mijn water voel
Lang leve de vrijheid en het feest!!!!
Einstein: Je hebt 2 soorten mensen...... 1 soort gelooft nergens in, de andere gelooft in wonderen. Ik geloof in wonderen en dat de mensen die het goed bedoelen gaan winnenquote:Op woensdag 3 november 2004 10:10 schreef Pheno het volgende:
Edit:
[..]
LOL, anders ga je dingen even overdrijven
gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 november 2004 12:18 schreef Peregrijn het volgende:
Door slingers en collega's op werk toch wel echt jarigOndanks dat ik het zelf pas dit weekend vier met mijn familie en vrienden.
P.S. Voor de zoveelste keer een prettige vakantie gewenst Konijntje
quote:Op woensdag 3 november 2004 12:18 schreef Peregrijn het volgende:
Door slingers en collega's op werk toch wel echt jarigOndanks dat ik het zelf pas dit weekend vier met mijn familie en vrienden.
P.S. Voor de zoveelste keer een prettige vakantie gewenst Konijntje
Oei had dat nou niet gezegd.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:15 schreef meami het volgende:
Ik heb zin in macaroni
Ik zou morgen al niet meer komen werken dan.......quote:Op woensdag 3 november 2004 16:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kom ik er vandaag toch achter dat ik verdomme nog meer dan 6 weken verlof open heb staan! Daar komen die van 2005 nog bij. Ik zou zo 2 maanden vakantie kunnen nemen!
Ik voel me dus goed!
Zo werkt dat helaas niet bij ons.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:10 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik zou morgen al niet meer komen werken dan.......
Dank je DE'tjequote:Op woensdag 3 november 2004 12:19 schreef DarkElf het volgende:
gefeliciteerd peertje
* dawg profiel checkt....quote:Op woensdag 3 november 2004 17:28 schreef DarkElf het volgende:
26 *snik*
zo jong nog...
daar heb ik helaas in het weekend tijd voor...quote:Op woensdag 3 november 2004 18:00 schreef dawg het volgende:
Oh, goed trouwens!
Xilantof, ga eens fotograferen, knap je van op.
Ik voel mij dan ook een fris, groen blaadje.... of een mals, sappig brokje....waar je maar de voorkeur aan geeftquote:Op woensdag 3 november 2004 17:28 schreef DarkElf het volgende:
26 *snik*
zo jong nog...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |