Ik heb dat plaatje niet gemaakt, maar BMH is nog bezig (als het goed is) met een OP plaatje enzowquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:39 schreef rockstah het volgende:
whehe, dat ign logo ook
oehw! Super Mario 64 DS!quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het idee voor het plaatje is geniaal, alleen dat IGN logo![]()
Misschien dat iemand iets kan met dit plaatje, en dan in dzelfde stijl als wat we nu hebben: http://games.fok.nl/showpic/1098981515.7206.jpg
+minigamesquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:34 schreef Cheiron het volgende:
Toch hoef ik bij Super Mario DS niet alle levels uit de n64 versie niet nog een keer te spelen. Oeh.. je moet de level met alle mannetjes spelen en je hebt er onder een plattegrondje. Big Deal. Beetje goedkoop scoren imo.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:34 schreef Cheiron het volgende:
Toch hoef ik bij Super Mario DS niet alle levels uit de n64 versie niet nog een keer te spelen. Oeh.. je moet de level met alle mannetjes spelen en je hebt er onder een plattegrondje. Big Deal. Beetje goedkoop scoren imo.
Ik heb ook Mario 64 DS gestemd. Top spel.quote:Op maandag 1 november 2004 15:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Poll: Mario 64 DS
Ik ga ook nog halen: Yoshi, Wario Ware en Mario Kart.
Dat heb ik met de GBA wel gedaanquote:Op maandag 1 november 2004 16:31 schreef Lexie het volgende:
Ik wacht trouwens met aanschaf totdat er eerste ervaringen zijn van mensen die hem importeren. Je weet het tenslotte maar nooit wat voor vuile dingetjes er allemaal nog in kunnen zitten. En de games die ik wil zijn niet verkrijgbaar bij de launch, en een console kopen zonder games vind ik ook weer zo nutteloos.
Ja? En? Mag ik alleen mijn mening geven als positief is? Een paar minigames en wat uitbreiding van levels makt voor mij geen volwaardige nieuwe game. Leuk voor mensen die nog nooit M64 hebben gespeeld, maar anders...quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:11 schreef Thomper het volgende:
Dwingt Nintendo je om Super Mario 64 DS te kopen, of uberhaupt de hele DS? Nee.
Ja, en dan issie uit, maar dan moet je nog wachten op verzending, douane en wat dan ook allemaalquote:Op maandag 1 november 2004 16:36 schreef gamecube_master het volgende:
check mij een teller op me bureaublad hebben staan van wanneer de DS uitkomt
Klik!
"Als enige toegevoegde waarde". Ga toch weg.quote:Op maandag 1 november 2004 16:38 schreef Cheiron het volgende:
[..]als enige toegevoegde waarde een plattegrondje op het tweede scherm maak je imo te weinig gebruik van je innovatieve concept.
Ik koop um gewoon als ie uit is in Europa (binnen 4 maanden tijd). Hopelijk zo snel mogelijk want ik kan echt niet wachten.quote:Op maandag 1 november 2004 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en dan issie uit, maar dan moet je nog wachten op verzending, douane en wat dan ook allemaal
quote:Op maandag 1 november 2004 16:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
"Als enige toegevoegde waarde". Ga toch weg.![]()
dat las ik ook ja!!quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:31 schreef Xrenity het volgende:
Ik las in de PU dat Hideo Kojima in 1 of ander interview vertelde dat hij MGSA veel liever voor de DS had gemaakt. Sony gaf het team namelijk steeds opdrachten (zoals zo weinig mogelijk van de UMD disk lezen) waar ze gek van werden en ook vond hij de graphics tegenvallen.
Wtf... dit heb je gecopy+paste in me GoT topic!!!!quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:31 schreef Xrenity het volgende:
Ik las in de PU dat Hideo Kojima in 1 of ander interview vertelde dat hij MGSA veel liever voor de DS had gemaakt. Sony gaf het team namelijk steeds opdrachten (zoals zo weinig mogelijk van de UMD disk lezen) waar ze gek van werden en ook vond hij de graphics tegenvallen.
Grappig mannetje die Kojima
Jammer dat hij niet écht naar Nintendo komt
www.inkoopacties.netquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:14 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik denk erover eentje importeren, zijn er hier meer mensen dat van plan? En zo ja bij welke website of via een inkoopactie?
Comedy Central ookquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Het DS virus slaat weer toe!!
http://www.comedycentral.com/tv_shows/thedailyshowwithjonstewart/
quote:I want to hear “Look Mom, he’s got a DS! Can I have one for Christmas? Pleeeeaaaaassse Mom!?!?!?? That thing is so awesome!!”
He!? Waar haal je dat vandaan dan!!! Ik vind het nergens op de site.quote:Op woensdag 3 november 2004 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis een quote die ik ergens tegenkwam. Geen idee meer waarquote:Op woensdag 3 november 2004 14:42 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
He!? Waar haal je dat vandaan dan!!! Ik vind het nergens op de site.
Dit moet gewoon iets groots te betekenen hebbenquote:Op dinsdag 2 november 2004 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Comedy Central ook
Nintendo heeft een patend aangevraagd voor een internet browser voor de NDS. Maar wat voorn browser het is, stond er niet bij.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:26 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dit moet gewoon iets groots te betekenen hebben![]()
Internet ofzo? Met speciale DS pages (zoals de WAP pages)
Hoe kom je aan deze informatie ?quote:Op woensdag 3 november 2004 15:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Nintendo heeft een patend aangevraagd voor een internet browser voor de NDS. Maar wat voorn browser het is, stond er niet bij.
PU :') . Ze schrijven de geruchten als feiten zodat ze (als het gerucht ook daatwerkelijk echt is) een primeur hebben.quote:Op woensdag 3 november 2004 21:54 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik meende dat er ook een MGS naar de Gba zou komen
stond vorig jaar in de Pu ofzo![]()
!!!!!!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 11:48 schreef flappiewappie het volgende:
orgineel, maar redelijk kansloos.
dat is alleen bij de internet winkel gamestop, dus er zijn veel meer pre-orders dan datquote:Op donderdag 4 november 2004 14:55 schreef Steeven het volgende:
Ik lees net dat alle Nintendo DS apparaten in de pre-orders zijn uitverkocht, binnen 1 dag al. 300.000 stuks. Floppen zal ie zeker niet!
Japan heeft 300k units voor de launch. Eind van het jaar zal Nintendo er 1 miljoen gemaakt hebben voor Japan.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:16 schreef Steeven het volgende:
Hoeveel stuks hebben ze ongeveer leverbaar dan?
Ok, en dan maar hopen dat er winkels zijn die de prijs wat lager durven te zetten, 160 euro misschien.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:45 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.bartsmit.com/s(...)_zoekproduct=zoeken#
gamer.nlquote:De december editie van het bekende tijdschrift EDGE bevat nieuwe informatie omtrent de online functies van de Dual Screen. Zo onthuld het blad dat Nintendo op dit moment al bezig is met software, om via de ingebouwde microfoon te praten met anderen. Het gaat hier dus om het zogenaamde ‘voice chatten’.
Het lijkt erop dat ‘gewoon’ internetten ook mogelijk word met de nieuwe handheld. Andere bedrijven werken namelijk al aan daadwerkelijke browsers. SquareEnix gaat iets verder op dat gebied, zij hebben al geprobeerd hun ‘PlayOnline’-service op de DS te krijgen. Als het bedrijf daar positief over is zou het dus kunnen betekenen dat spellen als Final Fantasy met velen tegelijk online gespeeld kunnen worden.
Ontwikkelaar Bandai heeft het op dit moment al voor elkaar om een Dual Screen te laten communiceren met een pc. Dat lijkt misschien niet zo belangrijk maar het betekend wel dat je bestanden (muziek bijvoorbeeld) van je pc op de DS zou kunnen zetten.
Nintendo spreekt officieel nog over acht mensen die tegelijk met elkaar online spelen. Andere bedrijven hebben echter al succes gehad met 32 man.
Zoals je ziet zijn ontwikkelaars druk bezig met tests en experimenten, ze verkennen de grenzen van het nieuwe apparaatje. Als je dus met de tijd een Dual Screen koopt (of je importeert hem nu al) zijn deze functies nog niet gelijk toegankelijk. Het is overigens wel goed nieuws want in de toekomst kunnen de mogelijkheden dus flink worden uitgebreid. We houden je op de hoogte van de ontwikkelingen.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:08 schreef capibar het volgende:
[..]
gamer.nl
quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ja, waarom vertelt je dat?quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:13 schreef Cheiron het volgende:
Overigens: Voice Chatten = praten
Omdat het mij opviel hoe stom het staat. Je hebt praten, je gaat chatten (typen), dan ga je weer praten, maar noemt het voice-chatten.quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:17 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, waarom vertelt je dat?
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Peter Moore (Microsoft) pointed out the dominant position achieved by Nintendo in handheld gaming devices and said Sony's decision to enter the space would be "like developing your own little operating system and saying, 'Well, I'm going to challenge Windows.' "
Ik heb de pest aan Microsoft. Maar ik weet het niet hoor, misschien hebben ze gelijk.quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Peter Moore (Microsoft) pointed out the dominant position achieved by Nintendo in handheld gaming devices and said Sony's decision to enter the space would be "like developing your own little operating system and saying, 'Well, I'm going to challenge Windows.' "
YES! Weer meer hoop op perfect dark voor de NDSquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wot de ffok?quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:28 schreef BMH het volgende:
[..]
YES! Weer meer hoop op perfect dark voor de NDS![]()
Volgens mij kan dat niet.quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:42 schreef eclipse88 het volgende:
weet er toevallig ook iemand of je ook gewoon batterijen kan gebruiken i.p.v die oplaadbare batterijen die er al bij zitten?
Er zit een lition ion "accu" in. Deze is via de bijgeleverde oplader op te laden. Geen batterijen dus.quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:42 schreef eclipse88 het volgende:
weet er toevallig ook iemand of je ook gewoon batterijen kan gebruiken i.p.v die oplaadbare batterijen die er al bij zitten?
Koop een GBA SP. Deze gebruikt dezelfde oplader als de DS.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:17 schreef eclipse88 het volgende:
Weet er dan toevallig ook iemand waar ik een Europese oplader kan vinden dan kan ik de DS namelijk gewoon uit Amerika halen want aan de amerikaanse oplader heb je geen f*ck hier.
Er zijn verschillende opties:quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:17 schreef eclipse88 het volgende:
Weet er dan toevallig ook iemand waar ik een Europese oplader kan vinden dan kan ik de DS namelijk gewoon uit Amerika halen want aan de amerikaanse oplader heb je geen f*ck hier.
Nitnendo? What the fuck? Misschien een kleine fout, maar voor een Nintendo liefhebber onvergevenlijk!quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]GBA SP USB Oplaadkabel (kun je via je PC je GBA SP/ Nitnendo DS opladen)
Ik heb nooit een N64 gehad dus van mij mogen er genoeg poorts komen!quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:26 schreef mordradead het volgende:
het moet natuurlijk niet de bedoeling worden dat er net zoals de gba teveel ports op komen, in dit geval dus van n64
als ie wel 180 euro gaat worden heb ik hem in december in huis liggen uit de VSquote:Op zondag 7 november 2004 09:52 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind 180 veelste duur, als sie uit dollar omgerekend 123 euro kost, vind ik 150 m,eer dan zat voor hier
dat doe ik dus denk ik maar niet, voor gerantie etc.quote:Op zondag 7 november 2004 09:55 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
als ie wel 180 euro gaat worden heb ik hem in december in huis liggen uit de VS
nee dat weet ik, maar toch gerantie is nooit verkeerdquote:Op zondag 7 november 2004 10:05 schreef mordradead het volgende:
nintendo gaat niet kapot vriend
quote:Op zondag 7 november 2004 12:45 schreef ps2noob het volgende:
Iemand heeft zijn DS al
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
IK WIL HEM OOK! NU!, dan kan die gast BTW toch ook zien of er een browster bij in zit?quote:Op zondag 7 november 2004 12:45 schreef ps2noob het volgende:
Iemand heeft zijn DS al
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
natuurlijk zit er geen browser inquote:Op zondag 7 november 2004 13:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IK WIL HEM OOK! NU!, dan kan die gast BTW toch ook zien of er een browster bij in zit?
hmm, genoeg sites, ik denk het beste via een NL import site site, maar op veel sites staat het er nog niet opquote:Op zondag 7 november 2004 13:18 schreef jorryt het volgende:
hmmm ik wil de ds importen !!!!
weet iemand waar dat veilig en makkelijk kan ?
Aangezien hij eerder in amerika en Canada uitkomt zou ik voor dvdboxoffice.com gaanquote:Op zondag 7 november 2004 13:31 schreef mordradead het volgende:
play-asia.com, lik-sang.com
www.inkoopacties.netquote:Op zondag 7 november 2004 15:09 schreef jorryt het volgende:
weet niemand een nederlandse import site ?
Nu nog hopen dat het doorgaat. Ik wil em namelijk wel begin December hebben.quote:
ik haal hem als hij erg duur wordt hier bij www.gametastic.nl, maar ik krijg daar ook nog is korting en ben als 1 van de eerste meteen aan de beurt dus dat scheeltquote:Op zondag 7 november 2004 15:09 schreef jorryt het volgende:
weet niemand een nederlandse import site ?
waar staat de ds danquote:Op zondag 7 november 2004 16:37 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik haal hem als hij erg duur wordt hier bij www.gametastic.nl, maar ik krijg daar ook nog is korting en ben als 1 van de eerste meteen aan de beurt dus dat scheelt
die komt er later bij, als ze ze hebben besteld komt hij op de site te staanquote:Op zondag 7 november 2004 19:11 schreef jorryt het volgende:
[..]
waar staat de ds dan
opstart filmpje is uber coolquote:Op zondag 7 november 2004 22:41 schreef Notorious_Roy het volgende:Die Q&A
Die foto's
Dat opstartfilmpje
![]()
DAT WAS EEN GERUCHT.quote:Op maandag 8 november 2004 00:00 schreef ps2noob het volgende:
Echt jammer dat wij pas in maart mogen
Dat komt omdat ze al een keer van webshop moesten wisselen (ze hadden niet genoeg DS-en).quote:Op maandag 8 november 2004 13:26 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb hem ook besteld bij inkoopacties.net
Wel erg vaag dat het nog steeds niet helemaal rond is aangezien de release over twee weken is
Er zijn een paar miljoen units beschikbaar voor 2004quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:39 schreef HomerJ het volgende:
Waarom verscheept Nintendo er niet meer?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Foto's van IGN:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom hoor ik al van veel mensen dat winkels problemen hebben met leveren?quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn een paar miljoen units beschikbaar voor 2004hoeveel wil je er beschikbaar hebben?
als dat andere scherm het niet meer doet is het ook niet zo fijn andersquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:15 schreef HomerJ het volgende:
Als je touch screen niet meer werkt heb je een probleem
Je kan er dan altijd nog meer mee dan wanneer je PSP scherm naar de ballen isquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:15 schreef HomerJ het volgende:
Als je touch screen niet meer werkt heb je een probleem
Ja, het werd al laten zien bij de presentatie van Mario 64 DS, in oktober was dat dacht ikquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:08 schreef P8R het volgende:
Was dat duim ding al langer bekend?
Helemaal gemistquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, het werd al laten zien bij de presentatie van Mario 64 DS, in oktober was dat dacht ik
ik wist het ook niet hoorquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:13 schreef P8R het volgende:
[..]
Helemaal gemist
ER ZIJN ER VEEL TE WEINIG!!quote:News: Over 2 million DS Preorders
By Stocka - Nov 11th 2004 21:46
--------------------------------------------------------------------------------
People in the land of the rising sun are going Dual Screen wild!
Nintendo DS launches on December 2nd over in Japan and pre-orders have gone sky high. According to a newspaper in Japan named Nikkei, over 2 million Nintendo DS preorders are being taken in at various retailers as we speak.
Nintendo announced fairly recently that they will only be shipping 1 million DS units in Japan by the end of the year 2004. Because of this, pre-orders could have to be stopped throughout retailers over the country, as the pre-orders have been almost twice as high as expected.
Source: DSAdvanced
Dat vat alles wel samen jaquote:Op zaterdag 13 november 2004 00:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
Jij was toch eerst moderator?quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat vat alles wel samen ja![]()
Welcome to 5 month agoquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:44 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Jij was toch eerst moderator?What happened?
Compensating.quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar he, we gaan offtopic
IK.....MOET....HEM......IMPOR...TEREN..!quote:Op zondag 14 november 2004 10:13 schreef BMH het volgende:
Lik-sang: Nintendo DS [with $20 Coupon] (For Nintendo DS / US) (~130.94 EUR)
verzendkosten via airmail: (~17.73 EUR).
Met die $20 coupon kun je Mario 64 DS voor 15 euro krijgen. Er zijn geen verzendkosten aan games verbonden.
Dat is dus in totaal: 173 euro
maar is het nou al bekend of fie regiovrij is?quote:Op zondag 14 november 2004 12:39 schreef BMH het volgende:
Ik heb mijn NDS besteld. Ik besteld Super mario 64 DS pas als ik mijn $20 coupon ontvangen hebIk kan denk ik nog wel ff leven met Metroid Prime hunters: First hunt.
Verzendkosten van games zijn gratis, en ze zijn er binnen 3 dagen.
De NDS heb ik via airmail (7 tot 30 dagen), omdat de duane deze pakketjes dan vaker doorlaten
En je betaald geen BTW? Of is er nog een kans dat je alsnog 19% moet betalen?quote:Op zondag 14 november 2004 10:13 schreef BMH het volgende:
Lik-sang: Nintendo DS [with $20 Coupon] (For Nintendo DS / US) (~130.94 EUR)
verzendkosten via airmail: (~17.73 EUR).
Met die $20 coupon kun je Mario 64 DS voor 15 euro krijgen. Er zijn geen verzendkosten aan games verbonden.
Dat is dus in totaal: 173 euro
Als de duane hem pakt moet ik +- 26% meer betalenquote:Op zondag 14 november 2004 12:45 schreef IndoGuyver het volgende:
[..]
En je betaald geen BTW? Of is er nog een kans dat je alsnog 19% moet betalen?
Ja, hij is regiovrij.quote:Op zondag 14 november 2004 12:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
maar is het nou al bekend of fie regiovrij is?
Ouch...das 217 euro voor DS + Mario...je neemt wel een groot risicoquote:Op zondag 14 november 2004 12:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Als de duane hem pakt moet ik +- 26% meer betalen. Daaaarom heb ik airmail gedaan. Deze pakken ze veeeel minder snel.
[..]
Ja, hij is regiovrij.
217 klopt niet. Ik bestel me DS & mario los van elkaar. Je krijgt namelijk een $20 coupon bij de DS, deze ga ik gebruiken voor mario. Mario is dan 15 euro. 25% van 15 euro = 3 euro en 75 cent. Dus in totaal voor mario kan het E18,75 worden. De DS kan in totaal E203 worden.quote:Op zondag 14 november 2004 12:58 schreef IndoGuyver het volgende:
[..]
Ouch...das 217 euro voor DS + Mario...je neemt wel een groot risico![]()
Ik heb verder een beetje rondgekeken maar volgens mij is het via LikSang toch wel het goedkoopst (als de duane niet lastig doet tenminste...).
wil je er nog 1 bestellen voor mijquote:Op zondag 14 november 2004 12:39 schreef BMH het volgende:
Ik heb mijn NDS besteld. Ik besteld Super mario 64 DS pas als ik mijn $20 coupon ontvangen hebIk kan denk ik nog wel ff leven met Metroid Prime hunters: First hunt.
Verzendkosten van games zijn gratis, en ze zijn er binnen 3 dagen.
De NDS heb ik via airmail (7 tot 30 dagen), omdat de duane deze pakketjes dan vaker doorlaten
Je kunt bij lik-sang ook via een bank-overdracht betalenquote:Op zondag 14 november 2004 17:59 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
wil je er nog 1 bestellen voor mijik maak het geld natuurlijk over op jou rekening want ik heb geen cc enzo ?
Stille hint?quote:"IGN: What would be your dream project on a Nintendo handheld system?
Rare GBA Team: How about Grand Theft Auto Pokemon, now that would sell a few. Personally I would love to do a sequel to either Blast Corps or Sabre Wulf on the DS."
Release date is dus NU dinsdag!quote:"ebgames wrote:
Just found out the official word, the systems will be sold on the 16th of this month. This is official from the corporate offices of EB Games, I as an employee, wondered why. Then I checked with my DM (District Manager) and was told Wal-Mart, Target, and all the big conglomerates are jumping the gun. Thus, the rest of the retail industry will unlock the DS.
Unfortunately Nintendo inevitably knows this, according to our Nintendo rep, who was in today speaking on the new DS kiosk, and SWEET SWEET SWEET DS package kit they sent us. Ohhhhh so pretty. It's a DS shirt that makes the E3 ones look like Master Chief without his helmet on! I'll be sure to upload some pics tomorrow. Ah, but back to my topic. I'm just stating that Nintendo is very much the wiser. And knew that a holiday item as this would break street. Thus, the gates have been unlocked. Look for a nation-wide release on the sixteenth."
quote:Release date is dus NU dinsdag!
Mr Drillerquote:Op zondag 14 november 2004 22:27 schreef koekiemonster het volgende:
Besteld en betaald (trots is). Ik snap alleen niet hoe het zit als je gepakt wordt. Mijn bedrag is 221 euro, hoeveel moet ik dan betalen aan de douane? Moet ik anders van te voren aangeven dat ik dit doe?
Ik snap er geen hol van
In ieder geval krijg ik:
NDS + Mario64 + Mr Driller!!!
No Early Release for the Nintendo DSquote:Op zondag 14 november 2004 20:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Stille hint?
--------
[..]
Release date is dus NU dinsdag!
Zondag dusquote:Op dinsdag 16 november 2004 02:14 schreef knater het volgende:
[..]
No Early Release for the Nintendo DS
by N-Sider Staff
N-Sider has recently learned that despite recent rumours, the Nintendo DS will not be releasing early. Forum Administrator and staff writer Dean Bergmann works at his local Electronics Boutique:
"Apparently we recieved a memo regarding the early release rumours. It said that if any store was caught breaking street dates, that the employee, manager, and supervisor involved would lose their jobs. Needless to say, the Nintendo DS is launching November 21st."
So despite all speculation and "My friend said this because his sister's brother's cousin's roomate works at EB", the Nintendo DS will still be launching on November 21st.
niet dus![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:10 schreef Max_Dark het volgende:
...Nintendo DS, Paper Mario 2, Half Life 2, Metroid Prime 2, Halo 2, Fable...
JONGENS IK HEB GEEN GELD MEER! Kap nou met al die superslicke shit uit te brengen want ik kan het niet meer kopen en de goedheiligman is ook niet zooo gek op me...
Nu moet het wel lukken.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:10 schreef Max_Dark het volgende:
...Nintendo DS, Paper Mario 2, Half Life 2, Metroid Prime 2, Halo 2, Fable...
ik heb anders van veel mensen gehoort dat de ps two ook uitmelken is, misschien wel meer dan de SP, die tenminste nog een verlicht scherm had, opklapbaar enz.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat Nintendo één keer een GBA SP uitbrengt wil niet zeggen dat ze dat elke keer doen? Als Sony met een PSOne of PSTwo komt is iedereen in rep en roep en is het fantastisch, maar als NIntendo komt met een GBA SP (ook kleiner, verbeterd, etc) is het uitmelken
Nee, niet meteen uitmelken maar ik voelde me wel genaaid als Nintendo fan van het eerste uur dat ik meteen de GBA koop, en daarna komt er een verbeterde versie uit. Beloont je trouwste fans niet echt dacht ik.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat Nintendo één keer een GBA SP uitbrengt wil niet zeggen dat ze dat elke keer doen? Als Sony met een PSOne of PSTwo komt is iedereen in rep en roep en is het fantastisch, maar als NIntendo komt met een GBA SP (ook kleiner, verbeterd, etc) is het uitmelken
Anyway, de GameBoy Evolution komt in 2006/2007 waarschijnlijk, afhankelijk van het succes van de Nintendo DS
Wat een onzin, op het moment dat je een GBA koopt vindt je dat blijkbaar de moeite waard om je geld aan uit te geven. Omdat jij een GBA hebt mogen ze geen nieuwere versie uitbrengen die veel mensen aanspreekt omdat jij je dan genaaid voelt? Lekker egoïstisch. Je HOEFT geen GBA SP te halen hoorquote:Op woensdag 17 november 2004 23:19 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Nee, niet meteen uitmelken maar ik voelde me wel genaaid als Nintendo fan van het eerste uur dat ik meteen de GBA koop, en daarna komt er een verbeterde versie uit. Beloont je trouwste fans niet echt dacht ik.
Waar slaat het op, de GBA kwam in 2000/2001 uit ofzo. Daarna komt de GBA SP in 2003. Das 2 jaar later!quote:Op woensdag 17 november 2004 23:19 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Nee, niet meteen uitmelken maar ik voelde me wel genaaid als Nintendo fan van het eerste uur dat ik meteen de GBA koop, en daarna komt er een verbeterde versie uit. Beloont je trouwste fans niet echt dacht ik.
Yes! Eindelijk kunststof doosjes ipv van die kartonnen ondingenquote:Op woensdag 17 november 2004 22:36 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yeah
Je kunt kiezen uit de USA, JAP of asia versie.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:09 schreef Hellrazor het volgende:
als ik mijn ds via lik-sang bestel krijg ik dan de amerikaanse of japanse versie ?
welke winkels verkoopt em nu dan al?quote:Op donderdag 18 november 2004 23:00 schreef BMH het volgende:
Hij is te koop in Amerika![]()
Wall martquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:17 schreef knater het volgende:
[..]
welke winkels verkoopt em nu dan al?
In sommige winkels in amerika al wel.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Hij's helemaal niet te koop.
Ja DIKKE LUL.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:54 schreef BMH het volgende:
[..]
In sommige winkels in amerika al wel.
Amerikaanse fora doorlezen. Meedere personen uit Parsons hebben bij hun locale wallmart Nintendo DSjes gekocht. Toen anderen dit hoorden zijn ze massaal naar hun winkels gegaan, maar winkeliers durven de Nintendo DSjes, die ze achter hebben liggen, niet te verkopen in verband met een overeenkomst met Nintendo.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja DIKKE LUL.
Hoe weet je dat?
Staat op Nintendo.nlquote:Nintendo of Europe: Voor degenen die nog nooit van de game gehoord hebben, kunt u ons een korte introductie geven van The Legend of Zelda: The Minish Cap?
Eiji Aonuma: Links avontuur schakelt heen en weer tussen de normale wereld en een sprookjesachtige wereld. Hij vindt de Minish Cap en met gebruik van de magische woorden van deze muts (inderdaad, de muts kan praten!) kan hij het formaat van zijn lichaam veranderen en zo veel kleiner worden. Vijanden die normaal gesproken niet echt een bedreiging zouden vormen kunnen zo een veel zwaardere uitdaging worden voor de kleine Link. Achter een klein holletje in de muur dat Link anders over het hoofd zag, gaat een vreemde nieuwe wereld schuil.
Het avontuur biedt een voortdurende reeks verrassingen. Er zijn een stel verbazingwekkende nieuwe voorwerpen te vinden en ook de mini-games in de kerkers zijn deze keer anders. Een aantal aspecten van de gameplay die je gewend was kun je in deze titel niet gebruiken, waardoor de verkenning van de gebieden fris en opwindend is. Daarnaast zijn er ook heel wat nevengebeurtenissen, zoals het in elkaar passen van de Kinstones.
NoE: Hoe past the Minish Cap in de Zelda chronologie? Speelt het zich af voor de gebeurtenissen in het binnenkort te verschijnen The Legend of Zelda: Four Swords Adventures voor de GameCube?
Aonuma: Dat klopt, deze game vindt plaats vóór The Legend of Zelda: Four Swords Adventures en vertelt het geheim van het ontstaan van het Four Sword.
NoE: The Minish Cap is een klassiek avontuur in de geest van A Link to the Past. Hoe zorgde u ervoor dat het zich kon meten met eerdere Zelda games?
Aonuma: Aangezien The Wind Waker een game was waarin Link avonturen beleeft in een sprookjesachtige wereld gebruikten we de term 'Toon' ('tekenfilm', NoE) om de stijl van het spel te omschrijven. Vergelijkbaar met dit idee beweegt Link zich in The Minish Cap voort door een wereld van kaboutertjes, het is een universeel sprookje. Daarom gebruikten we graphics die qua stijl doen denken aan The Wind Waker en hielden we de spelbesturing in overeenstemming met de GameCube titel. Deze game voelt daardoor anders aan, al is 'het goede' van de 2D titel A Link to the Past wel overgenomen.
NoE: Kunt u ons iets vertellen over de inventieve gadgets die Link deze keer kan gebruiken?
Aonuma: Er zijn vele nieuwe voorwerpen, zoals de Gust Jar die vanalles kan opzuigen en uitspuwen. De Cane of Pacci kan objecten omver werpen en met de Mole Mitts kun je door bepaalde muren heen graven. Deze helpen je stuk voor stuk verborgen items te vinden in het spel. We willen dat spelers niet alleen genieten van het vinden van de kleine wereld die verborgen ligt in de normale wereld, wat het belangrijkste onderdeel van de game is, maar ook van het vinden van verborgen dingen door items te gebruiken.
NoE: Zijn er nog andere verrassingen waarover u iets kunt zeggen? Zoals welke bekende personages we in het spel tegen het lijf zouden kunnen lopen?
Aonuma: Een 'dorp' dat aan het begin van het verhaal niet bijster bijzonder lijkt, blijkt in het midden van het spel een behoorlijk belangrijke plek te zijn. Een evenement vindt plaats in het dorp waarin belangrijke informatie voor het spel kan worden gevonden, als je de plek vindt waar de kabouters wonen. Daarnaast zijn er vele personages die je bekend zullen voorkomen uit eerdere titels zoals de Gorons en Deku Scrubs uit Ocarina of Time, maar ook Tingle uit Majora's Mask en The Wind Waker.
NoE: Kunt u ons vertellen hoe Zelda in de gameplay voorkomt? Er gaan geruchten dat je als haar kunt spelen!
Aonuma: In deze titel wordt Princess Zelda in een steen veranderd en het is je missie om haar te helpen. Het idee om als Princess Zelda te spelen zullen we in een andere titel realiseren.
NoE: Waarom moeten Zelda fans enthousiast zijn over the Minish Cap? Wat maakt het anders dan andere adventure games?
Aonuma: Het belangrijkste onderdeel is het krimpen. Het zorgt voor de verrassing dat elke plek zomaar een nieuw gebied vol avonturen kan worden. Een ander nieuw onderdeel is het in elkaar passen van de Kinstones. Spelers verzamelen Kinstones, een soort puzzelstukjes, en door deze samen te voegen met die van andere personages in het spel gebeurt er iets bijzonders. Al deze elementen maken deze titel tot een uniek en zeer interactief avonturenspel.
NoE: Bedankt voor uw tijd, Mr. Aonuma!
Gamespot doet net alsof ze heel erg objectief zijn door altijd lagere cijfers te geven als ign. De reviews zijn ook niet echt van geweldige kwaliteit imo. De media is wel in grotere getale aanwezig. Meer kwantiteit boven kwaliteit imho.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:45 schreef Ruzbeh het volgende:
IGN geeft echt altijd slechte reviews IMO.
IGN check ik alleen voor de nieuws en media.
edit: Gamespot is pas goed.
Ik hoop dat ik em voor het eind van decemver krijg.quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:36 schreef RaymanNL het volgende:morgen!
Voor het eind van december? Dat duurt nog wel ffquote:Op zaterdag 20 november 2004 11:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik em voor het eind van decemver krijg.
wat is een n-gage?quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:24 schreef mordradead het volgende:
die doosjes had je ook al voor n-gage games
die geven dus een 6quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:45 schreef Ruzbeh het volgende:
IGN geeft echt altijd slechte reviews IMO.
IGN check ik alleen voor de nieuws en media.
edit: Gamespot is pas goed.
*zucht*quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:18 schreef Tain het volgende:
net een paar van die filmpjes op www.nintendods.com bekeken en het lijkt me echt niet fijn spelen in de trein met zo'n stylus...
niet op die site en heeft dat trouwens ook maar iets te maken met wat ik van de speelbaarheid vind?quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
*zucht*
Waar ben je de afgelopen 2 maanden geweest?
1 uur en 6 uur jaquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:57 schreef gamecube_master het volgende:
nog maar een uurthe mensen en dan is het zo ver
er zijn zelfs winkels in de VS die speciaal open blijven om de DS om 12 uur 's nachts te verkopen
Metroid verkoopt niet in Japan, dus is het zonde om daar geld aan te besteden.quote:Op zondag 21 november 2004 11:46 schreef Internationalist het volgende:
hmm zij krijgen er geen metroid demo bij? Staat niet op de doos anders.
hij komt toch pas op 2 december in Japan?quote:Op zondag 21 november 2004 11:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Metroid verkoopt niet in Japan, dus is het zonde om daar geld aan te besteden.
Die hebben liever z'on saaie RPG met veel text en kaarten dan zo'n pareltje van een gamequote:Op zondag 21 november 2004 11:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Ze zijn niet de enigequote:Op zondag 21 november 2004 11:54 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Die hebben liever z'on saaie RPG met veel text en kaarten dan zo'n pareltje van een game
oja iddquote:Op zondag 21 november 2004 11:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Onbekend.quote:Op zondag 21 november 2004 18:34 schreef Kondros het volgende:
hoeveel gaat ie kosten in Europa? en hoeveel de games ongeveer?
Maart 05 denk ik.quote:Op zondag 21 november 2004 20:04 schreef Max_Dark het volgende:
Wanneer komt ie hier nou uit? Q1 2005?
quote:Het is bij ons inmiddels al avond, maar in Amerika is het nu net half 1, dus de verkoop van de DS is eigenlijk nog maar net begonnen, en er zijn al problemen.
Er zijn namelijk al meldingen van dode pixels verschenen op verschillende fora. bij een dode pixel zitten er 1 of meer pixels op je scherm die zich niet meer goed gedragen, ze geven de verkeerde kleur weer.
Dus als je bv een helemaal zwart scherm hebt, blijven 1 of meer pixels wit of groen of wat je maar wilt.
quote (forumgebruiker):
I just got my DS and it's charging up as we speak. I turned it on just to check for dead pixels, and sure enough there is one. It's not always visible, and doesn't really bother me too much. It contrasts with certain colors and becomes blue.
What do you think I should do? Just live with it or try to get a new one? I got the 15 dollar warranty at EB so do you think I could exchange it because of this? I just think it would be too much of a hassle.
Maar er is nog een groter probleem, de voorraden zijn op. Er zijn winkels die de prijs van de DS al flink verhoogt hebben (naar 189.90$) om te zorgen dat mensen geen amerikaanse DS meer bestellen maar een Japanse, die nog gewoon dezelfde prijs heeft.
Lik-Sang gaat deze week zoveel mogelijk DS-en versturen, maar ze vrezen het ergste, er zijn namelijk van de bijna 2 miljoen bestellingen maar de helft geproduceerd!
Nintendo kwam er pas laat achter, maar zelf hadden ze het ook nooit verwacht dat een van hun handhelds zo succesvol zou worden dat ze tekort zouden komen.
Ook zijn er nog wat andere problemen, volgens iemand op datzelfde forum, is er iemand mishandeld, omdat zij in de bus op een DS zat te spelen:
quote (forumgebruiker):
She had just bought the system and decided to play the game on the bus back home. She was laughing and having fun running around with Mario and screaming "IT'S ME-E, MARIO!" once in a while. Well the fun didn't last for long, I can tell you that.
Some of the people on the bus started shouting and calling her names. "YOU DAMN DS *****!!" "MARIO IS EVIL!".
She was all like..."Na-ah!" and turned around. Then it happened. Four people got up and took a direct shot at her face and her newly bought NDS.
Watch out my fellow NDS fans, the haters even lurk on the buses now.
Dit zijn natuurlijk niet al te goede berichten, en vooral de problemen met de voorraden zal problemen veroorzaken met het tijdstip waarop we reviews zullen plaatsen.
Bron: GameFaqs.
Oeh! Er is een DS met een klein defect. Shit happens.quote:Op zondag 21 november 2004 21:19 schreef RaymanNL het volgende:
whoohw, dat gaat helemaal niet goed.
[..]
Lan games zoals Mario 64 DS & Metroid Prime hunters: first hunt gaan binnenkort online!quote:"Nintendo DS Progress
Well, the DS has been available for at least 24 hours in the states - and already a number of Kai users and moderators have begun to analyse the protocol the DS uses to wirelessly communicate.
At this point in time, thanks to some awesome input from Blaze and shadowace, I'm happy to say that im 90% sure that we can tunnel the DS, using the existing kaiEngine codebase. We still have a lot of testing and work to do, but I hope to be able to give you the full story as soon as possible "
Het is juìst merkbaar op zo'n klein schermpje, aangezien dat kleine schermpje een relatief klein totaal aantal pixels heeft.quote:Op maandag 22 november 2004 07:48 schreef BMH het volgende:
Zolang er LCD's zijn zullen we nog wel dode pixels zijn. Alsof dat merkbaar is tijdens het spelen op zo'n klein schermpje :S
Johquote:Op zondag 21 november 2004 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat mishandelen heeft echt NIETS met de DS te makenGebeurt overal en om allerlei redenen. Heeft meer te maken met de mensen in de US.
Op een klein schermpje is het juist storender omdat je dan minder pixels hebt en je dus heel snel ziet wanneer er 1 het niet doet...quote:Op maandag 22 november 2004 07:48 schreef BMH het volgende:
Zolang er LCD's zijn zullen we nog wel dode pixels zijn. Alsof dat merkbaar is tijdens het spelen op zo'n klein schermpje :S
Tijdens het spelen is het haast niet opvallend zei ik. Als je helemaal wit of geel beeld hebt valt het natuurlijk wel op.quote:Op maandag 22 november 2004 16:00 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Op een klein schermpje is het juist storender omdat je dan minder pixels hebt en je dus heel snel ziet wanneer er 1 het niet doet...
Yes, yes, YES!!!!!!quote:Japanese Retail Favors DS
Latest poll suggests big things for Nintendo's new hardware.
November 21, 2004 - Nintendo's all-new DS system appears to be in strong favor with the retail community in Japan. A survey conducted by weekly game publication Famitsu reveals that retailers are more excited about the DS than they are the PSP and, surprisingly, even Dragon Quest VIII.
The survey, which appears in the 12/3 issue of the magazine, asked ninety-eight retailers to list the holiday products that most excite them. Based on these results, Famitsu assigned points to the various products to create a top ten list.
DS scored 295 points, making it number one on the list. It was followed by Dragon Quest VIII at 292 points and the PSP at 201 points. Following the top three were Metal Gear Solid 3: Snake Eater (88 points), PS2 software in general (56 points), the slim PlayStation 2 (53 points), Tales of Rebirth (39 points), Gran Turismo 4 (33 points), the Dragon Quest "Slime" controller (31 points) and Halo 2 (28 points). Yes, Halo 2 was beaten by a pointy, blue controller.
Looking specifically at hardware, the magazine asked retailers which of the two portables they were most excited by. 61.6% named the DS, with 19.2% naming the PSP. The remaining 19.2% wouldn't answer either way.
Coming out on top in a winter season that sees the release of new Sony hardware and a new Dragon Quest game (as well as a new Dragon Quest controller) should spell good things for the DS. If retailer predictions are right, the system's 12/2 Japanese launch should be lots of fun. Stay tuned to IGNDS for more in the coming weeks!
quote:Op maandag 22 november 2004 17:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Yes, yes, YES!!!!!!
WE HEBBEN GEWONNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ik denk dat Nintendo echt wel hard aan het werk is om die DSen te fabriceren, maar er moeten ook nog GameCube (games & hardware) en GBA (SP) (games & hardware) worden gemaakt. Dus ze doen wat ze kunnen.quote:Op maandag 22 november 2004 17:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog een week wachten en dan kunnen we de verkopen van de GBAs vergelijken met de DS!
Ik heb toch echt het gevoel dat Nintendo te langzaam is met het produceren van de Nintendo Dual Screens.
Alsof dat merkbaar is tijdens het spelen op zo'n klein schermpje :Squote:Op maandag 22 november 2004 16:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Tijdens het spelen is het haast niet opvallend zei ik. Als je helemaal wit of geel beeld hebt valt het natuurlijk wel op.
Wel goed lezen, je moet pas wat weg gaan knippen als je de GBA SP accu in je DS wilt gebruiken. De adapter is gewoon compatible.quote:Op maandag 22 november 2004 20:33 schreef Evert99 het volgende:
Dus ik moet toch moeilijke dingen doengba Batterijen, stukken wegknippen wtf?
Of toch alleen een europese SP oplader gebruiken?
Waarschijnlijk weet niemand het gewoon zeker..
Dank voor de moeite iig!
daar dacht ik ook al aan... "mag ik die echt aanraken...?quote:Op maandag 22 november 2004 15:12 schreef _Supreme het volgende:
haha, er staat gewoon op die borsten, Touching is good
Wat zeg je dan?quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:55 schreef RaymanNL het volgende:
WHoehoe! Rayman DS screens! Het spel is toch vernieuwd:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding[/img]
[img]http://www.jeuxpo.com/images/zang/rayman4.jpg]afbeelding]
[afbeelding]
Dit las ik ook op inside gamer:quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat zeg je dan?
In other news:
Ik heb mijn Lik-sang pre-order gecanceld. WAAANNTT: Ik krijg mijn DS + Mario 64 DS nu voor +- 145 euro incl. Ik ontvang em ook nog eens volgende week
![]()
Niet alleen de camara, ook gewoon analoog:quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:09 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Zie het onderste schermpje. Je bestuurd de camera met je tumbstrap
Waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Niet alleen de camara, ook gewoon analoog:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |