quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:49 schreef schatje het volgende:
Theo van Gogh schijnt dood te zijn.
Theo v. Gogh dood?
Daders, een man en een vrouw, hebben een paar keer geschoten en gestoken en vervolgens gecheckt of ie wel echt dood was. Ze hebben ook een pamflet achter gelaten.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:10 schreef Monidique het volgende:
Gloeiende, gloeiende,.
pffffttt, hadden ze niet beter een paspoort achter kunnen laten....quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:13 schreef schatje het volgende:
Daders, een man en een vrouw, hebben een paar keer geschoten en gestoken en vervolgens gecheckt of ie wel echt dood was. Ze hebben ook een pamflet achter gelaten.
Nou ja, dat betekent dat iemand zijn mening niet mag uiten. Begrijp me niet verkeerd, ik vond hem ook walgelijk om zijn meningen. Maar iemand daarom vermoorden, om zijn mening, is absoluut niet goed te praten.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:23 schreef George-Butters het volgende:
Maar zeg nou zelf. Lokte hij het gewoon niet uit?
Gerechtvaardigd is het in ieder geval nooit.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:23 schreef George-Butters het volgende:
Vind dit soort gedachtes eigenlijk best gevaarlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:23 schreef George-Butters het volgende:
Dat staat buiten kijf. Moord is nooit goed.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou ja, dat betekent dat iemand zijn mening niet mag uiten. Begrijp me niet verkeerd, ik vond hem ook walgelijk om zijn meningen. Maar iemand daarom vermoorden, om zijn mening, is absoluut niet goed te praten.
Het is niet echt gevaarlijk, het is namelijk te staven: hij kréég bedreigingen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vind dit soort gedachtes eigenlijk best gevaarlijk.
Van Gogh wist zelf ook donders goed dat het hem fataal zou kunnen worden....ik bedoel, er zijn motieven te over.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vind dit soort gedachtes eigenlijk best gevaarlijk.
Daar gaat het niet om maar als veel mensen zo denken is het vrij snel afgelopen met de vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is niet echt gevaarlijk, het is namelijk te staven: hij kréég bedreigingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |