en vriend Theo treft uiteraard geen enkele blaam?quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:37 schreef BAC het volgende:
COHEN en LINKS bedankt!
quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar met je eens.
Ik hoop echt dat het geen moslim was dan krijg je zo gezeik met rechts weldenkend nederland en islamitisch nederland.
Het is of zo'n hoerenzoon van Allah of zo'n linkse mongool.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ow, je kent de dader al?.
.
Ben je er net zo zeker van als toen Pim werd doodgeschoten.. Toen wist iedereen ook zoooo zeker dat het een buitenlander was..
Ik noem elke bevolkingsgroep en jij licht er maar eentje uit, en kijkt niet naar "als je aardig bent voor hen ,zijn zij dat ook"quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:37 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik heb het niet over marokanen, en arabieren...antilianen die dat onveilige gevoel geven...dat maak jij ervan...zegt meer wat over jou dan over mij.
Hij nodigt ook gewoon provocerende mensen uit.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:37 schreef Ole het volgende:
Erg...:X
alweer een gast van Harry Mens ook...
Een getint persoon...quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:38 schreef Mutant01 het volgende:
De een zegt muts, de ander zegt pet, de een zegt jong, de ander zegt oud.
En wat de neuk is een "islamitsch uiterlijk"?
Doe eens even normaal zeg. Er is nog niets bekend over de dader en jij begint al met vingers te wijzen?quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:37 schreef BAC het volgende:
alles is down????
Teletext 109:
http://teletekst.nos.nl/gif/109-01.html?navi=109&submit=gaan
Waar gaan we heen met nederland!
Laten we thee gaan drinken met de imam, dan komt het wel weer goed. >:(
Duidelijk verschil weer het het linkse amsterdam met geklooi en het rechtse rotterdam waar alles ok is.
COHEN en LINKS bedankt!
je kan aan bepaalde kleding en evt andere uiterlijke kenmerken wel types herkennen natuurlijkquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:38 schreef Mutant01 het volgende:
De een zegt muts, de ander zegt pet, de een zegt jong, de ander zegt oud.
En wat de neuk is een "islamitsch uiterlijk"?
Wil je alsjeblieft mijn quotes niet verneuken tot iets waar ik het absoluut niet mee eens ben,quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:39 schreef Sniper het volgende:
[..]
dit was een executie, welke roofmoordenaar steekt een pamflet in zijn slachtofferquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zelfs al is het een buitenlander, dan nog is het niet zeker dat het een politieke achtergrond heeft..
Roofmoord gebeurt ook vaak genoeg..
Ga ergens anders op X lopen kankeren. Jouw haat jegens hem komt me de strot uit.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:38 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ah, ik dacht eventjes dat al die doden door zinloos geweld toch aanduidden dat er iets mis was in onze samenleving. Gelukkig ben jij het levende bewijs dat dit toch niet het geval is..
:')
Idd erg jammer is dat.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ow, je kent de dader al?.
.
Ben je er net zo zeker van als toen Pim werd doodgeschoten.. Toen wist iedereen ook zoooo zeker dat het een buitenlander was..
Daar gaat het niet om manquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:35 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat een dikke bullshit...
Ik ben onlangs in Rotterdam geweest en wist niet waar ik wezen moest.
Toen hebben we gewoonweg mensen aangesproken, van Antilianen met met bling bling tot Turken en Chinezen.
Het enige was dat mensen niet wisten waar ik wezen moest.
Als je vriendelijk naar hen bent, zijn ze dat naar jou.
Ik moest zelfs naar de Mc Donalds in Rotterdam naar de wc, maar had geen ¤ , 50 eurocent en die betaalde de meest Marokkaanse Marokkaan even voor me.
GEWOON ZOMAAR!
Het gevoel van onveiligheid wordt gecreerd in je hoofd, mensen die op tv extreme dingen zeggen behoren nou eenmaal tot een risicofactor omdat er ook mensen zijn die niet helemaal goed in hun harses zijn.
En dat kunnen ook Nederlanders zijn, of Chinezen, of Marokkanen, of Duitsers etc etc
Of zo'n kneuzerige kutkaaskop die verlegen zat om geld.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is of zo'n hoerenzoon van Allah of zo'n linkse mongool.
Volgens ooggetuigen lag er een briefje bij met Islamitische tekens.....quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zelfs al is het een buitenlander, dan nog is het niet zeker dat het een politieke achtergrond heeft..
roofmoord....met een briefje??quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nooit. Nooit. Nooit. Omdat je in dit land eigenlijk zou moeten kunnen zeggen wat je vind.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:39 schreef cptmarco het volgende:
[..]
en vriend Theo treft uiteraard geen enkele blaam?
Omdat als je neergeknald wordt om niets het gewoon vette pech is en als je neergeknald wordt om je mening het als voorbeeld dient voor mensen die hun mening uiten, namelijk dat ze op moeten passen, en da's niet minder naargeestig dan in een dictatuur te leven.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zeker een mogelijkheid, maar voorlopig nog slechts speculatie. Ergens heeft hij natuurlijk wel een punt. Waarom zou het erger zijn te sterven omdat je uitkomt voor je mening, dan wanneer je gewoon vrolijk over straat huppelt?
Een roofmoord door een buitenlander is nog steeds niet echt bevoordelijk.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
En dan krijg je een briefje met islamitische teksten met een mest bevestigd op je borst?quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mja...het lijkt me wel duidelijk dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Omdat moslims de vrouw achter de man stellen, belangrijke zaken worden door de man gedaan. Een moslim man en vrouw die samen een moord plegen..quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:38 schreef Absinth het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer onlogisch?
quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:39 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik noem elke bevolkingsgroep en jij licht er maar eentje uit, en kijkt niet naar "als je aardig bent voor hen ,zijn zij dat ook"
Typisch... Alsof ik tegen een muur lul.
Ach, kom op man. Alsjeblieft zeg, je probeert het toch niet te verdoezelen hoop ik.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Afleidingsmanoeuvre?quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:40 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Volgens ooggetuigen lag er een briefje bij met Islamitische tekens.....
Ja daarom wordt je omgelegd met 7 kogels.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Of zo'n kneuzerige kutkaaskop die verlegen zat om geld.,
Wat dat betreft lijkt het me heel aannemelijk dat het een Islamiet was natuurlijk...quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:40 schreef Gelderland het volgende:
waarschijnlijk is het een moslim/buitenlander hoorde ik net![]()
![]()
nogal logisch, omdat hij zo tegen de Islam was en voor Fortuyn
Ja, maar daarna was het uiteraard links.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bij een roofmoord schiet je niet iemand voor een school van z'n fiets af als het licht is. Laat staan dat je een pamflet achterlaat.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Roofmoord komt nauwelijks voor in Nederland.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
ja..dan is het wel nodig om iemand 7 kogels in zn lijf te jagen..quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Of zo'n kneuzerige kutkaaskop die verlegen zat om geld.,
Ja hoor, schieten en steken, Theo van Gogh.....quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is dat briefje al bevestigd dan?quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
roofmoord....met een briefje??
Bron?quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:41 schreef Tikorev het volgende:
[..]
En dan krijg je een briefje met islamitische teksten met een mest bevestigd op je borst?
een voetballerquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:41 schreef boebiedoe het volgende:
Misschien was het wel zo'n kutgriek..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |