Jamiequote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:32 schreef LennyKravitz het volgende:
Laden en lossen:
[afbeelding]
Winter:
[afbeelding]
Mont Blanc
[afbeelding]
Mooi zeg, die rex! Issie zacht?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:57 schreef morgaine21 het volgende:
Mijn Castor rex konijn Zoran
[afbeelding]
en huis- tuin en keuken nijn: Zoe
[afbeelding]
Je hebt ook Hotot's van 5 kilo hoorquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:47 schreef oCe het volgende:
Vechten om het voer!
Ze zijn wel een heel stuk groter dan! Bunny (onze volwassen kleurdwerg van Hotot) weegt 1.4 kilo, da's nogal een verschil! Hoe groot zijn ze ongeveer?
Haha, die moeten we niet naast de onze zetten; die rent van schrik weg... "omg, een reus!"quote:Op maandag 4 juli 2005 13:26 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Je hebt ook Hotot's van 5 kilo hoor
[afbeelding]
Lijkt het nou maar zo of is ie kortharig op de rest van z'n lijf?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:57 schreef djkoelkast het volgende:
En dan hier ons dwergvosje. Hij heet Konijn:
klopt, het is een 'raar' vosje zeiden ze al bij de dierenwinkel, alleen lange haren in zijn nekquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:51 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Lijkt het nou maar zo of is ie kortharig op de rest van z'n lijf?
Och... wij hadden ooit een teckel in ons gezin, Pino. Had een (te) lange snuit, dus dat werd af en toe 'Pinokkio'... toen bleek het nogal een hitsig beest, dus dat werd 'Pineukio' en voor we het wisten liepen we op de hei 'NEUKIE!' te blèren, als hij weer eens weg wasquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:18 schreef Faithy het volgende:
Ik wil weer een zwabbel! (Rabbit --> Zwabbit --> Zwabbel.. don't ask.. :$)
Twee rockers!quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:28 schreef Darkphorze het volgende:
Pluisje en Nijntje :
[[url=http://img146.imageshack.us/img146/5383/picture0070me.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |