Jamiequote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:32 schreef LennyKravitz het volgende:
Laden en lossen:
[afbeelding]
Winter:
[afbeelding]
Mont Blanc
[afbeelding]
Mooi zeg, die rex! Issie zacht?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:57 schreef morgaine21 het volgende:
Mijn Castor rex konijn Zoran
[afbeelding]
en huis- tuin en keuken nijn: Zoe
[afbeelding]
Je hebt ook Hotot's van 5 kilo hoorquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:47 schreef oCe het volgende:
Vechten om het voer!
Ze zijn wel een heel stuk groter dan! Bunny (onze volwassen kleurdwerg van Hotot) weegt 1.4 kilo, da's nogal een verschil! Hoe groot zijn ze ongeveer?
Haha, die moeten we niet naast de onze zetten; die rent van schrik weg... "omg, een reus!"quote:Op maandag 4 juli 2005 13:26 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Je hebt ook Hotot's van 5 kilo hoor
[afbeelding]
Lijkt het nou maar zo of is ie kortharig op de rest van z'n lijf?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:57 schreef djkoelkast het volgende:
En dan hier ons dwergvosje. Hij heet Konijn:
klopt, het is een 'raar' vosje zeiden ze al bij de dierenwinkel, alleen lange haren in zijn nekquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:51 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Lijkt het nou maar zo of is ie kortharig op de rest van z'n lijf?
Och... wij hadden ooit een teckel in ons gezin, Pino. Had een (te) lange snuit, dus dat werd af en toe 'Pinokkio'... toen bleek het nogal een hitsig beest, dus dat werd 'Pineukio' en voor we het wisten liepen we op de hei 'NEUKIE!' te blèren, als hij weer eens weg wasquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:18 schreef Faithy het volgende:
Ik wil weer een zwabbel! (Rabbit --> Zwabbit --> Zwabbel.. don't ask.. :$)
Twee rockers!quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:28 schreef Darkphorze het volgende:
Pluisje en Nijntje :
[[url=http://img146.imageshack.us/img146/5383/picture0070me.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Misschien is ze toe aan nieuw speelgoed? Of gewoon nukkig, dat schijnt wel vaker te zijn met de dames...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:08 schreef dutchdevil het volgende:
Iemand enig idee waarom ze dit zou kunnen doen![]()
Ik weet niet of het klopt hoor maar als je dat konijntje op die manier op laat groeien wordt ie toch tam en kan ie zich toch onmogelijk nog redden in de natuur? Ik vind het wel een ontzettend schatje en heel goed dat jullie dit doenquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:40 schreef morgaine21 het volgende:
Deze week hebben we een logeetje. Tis een wild konijntje dat door de hond van de moeder van mn vriend is uitgegraven en mee naar binnen is genomen.
We wilden hem eerst naar een opvang brengen maar die namen geen dieren meer aan, dus moesten we zelf aan de gang. Normaal doet de zus van mn vriend het maar die is nu op vakantie dus komt 'konijntje' bij ons.
Eerst had ik niet veel hoop dat het wat zou worden maar hij is inmiddels al 2,5 week bij ons en doet het goed. (Is alleen een beetje te licht nog)
Als ie oud genoeg is gaan we hem weer vrij laten (na een uitwen periode)
[afbeelding]
Zo was ie toen gevonden werd, we schatten hem hier 7 dagen ongeveer
[afbeelding]
Hier issie 3 weken en waren we hem net aan het voeden.
[afbeelding]
Bovenop zn kruikje op de uitkijk
oeoeoeoehquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:28 schreef heaven7 het volgende:
Ik mocht er na de dood van Humpie ook geen meer, maar na zeuren zeuren zeuren mocht het toch welHalf jaartje later was ik in het bezit van deze bengels:
Hee wij hebben ook ooit een konijn gehad met een hangend en een staand oor. Maar das denk ik al meer dan tien jaar geleden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:33 schreef Verbal het volgende:
[afbeelding]
Eeeeeeeenorm cute foto, vind ik.
[afbeelding]
En dit is meneer met zijn rare oren.
V.
Ja hequote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:39 schreef heaven7 het volgende:
Wat een liefiesEn wat een mooie leeftijden!
ah wat een lieverdquote:Op donderdag 8 september 2005 15:30 schreef Nonneke het volgende:
*geeft schop omhoog*
[afbeelding]
Hey wat moet dat in mn nachthok ??![]()
[afbeelding]
![]()
omg wat zullen jullie geschrokken zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 15:54 schreef Foo_niks het volgende:
[afbeelding]
Terwijl ik aan de haal was met een stuk isolatieschuim dacht ik bij mezelf:
Ik spring wel over mijn hok heen zoals gewoonlijk.
Staat het bvendeksel open dus ik land met mijn voorpoot tussen de tralies en maak een koprol van 180 graden.
Voelde zo mijn spaakbeen breken.
Normaal grom ik enkel wel eens ,maar nu zette ik het op een gillen......
Moest ik naar Utrecht (Faculteit diergeneeskunde) en kreeg ik een narcose voor de Röntgenfoto
waarna ze heel mijn poot inpakten.
Nou voor de bezorgdheid heb ik het tijdens de terugweg er maar omheen laten zitten,maar 5 minuten na deze foto had ik het er tch mooi afgeknaagt.
Vorige week was het vijf weken geleden, toen ben ik terug geweest voor controle en alles was weer goed.
wist ik al want ik kan al weer een week van en op de rugleuning springen.
ik zou er 2 nemenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:28 schreef _renate_ het volgende:
Ik krijg binnenkort ook een konijntje!
Hok is besteld.. spulletjes geregeld..
Nou binnenkort nog een lieverd uitzoeken
Ik lees dit topic voor het eerst dus misschien is het al gezegd of gevraagd.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:34 schreef DuchessX het volgende:
Tijdens een fietstochtje een mini-konijntje van de straat geplukt...
[afbeelding]
...en teruggezet in de natuur.
[afbeelding]
De oogjes zaten nog dicht
Dus dan maar tot Roadkill laten verworden?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik lees dit topic voor het eerst dus misschien is het al gezegd of gevraagd.
Maar is dit niet kei slecht?
Ik heb namelijk altijd geleerd dat ik geen (baby)dieren op moet pakken omdat ze dan worden afgestoten door de moeder of de rest van de groep.
Neequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:54 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Dus dan maar tot Roadkill laten verworden?![]()
Mwa, beetje wel ja. Maar hij schijnt er geen last van te hebben, de dierenarts zei er vorige keer ook niks over. Hij heeft ook een best dikke vacht.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:40 schreef Xenwolfie het volgende:
Bugsy heeft last van overgewicht? Zijn hoofd lijkt nogal klein in verhouding van de rest van zijn lichaam
Zo die lijkt veel op mijn konijn!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:34 schreef oCe het volgende:
Vorig deel: [Centraal]Konijnen Foto Topic
Nieuwe foto's!
Bunny heeft ontdekt dat 't eten van een kauwstaaf makkelijker is als ze 'em met d'r voorpoten vast kan houden:
[afbeelding]
Lekker smakken:
[afbeelding]
Tenslotte, als Gremlin-look-a-like:
[afbeelding]
Lijkt inderdaad veel, die van jou heeft een paar extra vlekjes op de kop zitten zo te zien. Zwarte vlek op de kont is hier ook aanwezigquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:42 schreef Oejs het volgende:
[..]
Zo die lijkt veel op mijn konijn!
Voor de rest is Eeyore helemaal wit met nog 1 zwart vlekje op zijn kont![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |