abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 12:59:12 #1
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_22952361
Zal even vlug de situatie schetsen:

Ongeveer 4 jaar geleden ben ik na mijn afstudeerstage bij mijn afstudeerbedrijf begonnen met geoeg groeikansen etc. Dus na twee jaar ook daar gegroeid naar de volgende functie.

Nu twee jaar later nemen mijn groeikansen heel snel af en wat blijkt mijn baas ziet mij nog steeds als een leerling (heeft dit zelfs recht in mijn gezicht gezegd)

Het is nu zelfs zo erg dat hij mij gaat lopen betuttelen dus tenovervloede vertellen hoe ik precies iets moet doen dit terwijl ik het dan al bijna klaar heb op de manier die hij wil.

Daarnaast gaat ook lopen zeiken om te zeiken bijvoorbeeld als ik iets uitprint is het niet goed (resolutie niet goed plaatje niet op de juiste plaats op de slide). Maar als ik deze zelfde slide met een collega samen presenteer en mijn collega presenteerd het als onderdeel van zijn werk (waar hij ook voor bedoeld was) dan is het plaatje in een keer oke en fantastisch.

Nu is mijn vraag wat kan ik hier aan doen. Met solliciteren ben ik al bezig alleen dit duurt nog wel enkele maanden en ik krijg steeds minder zin om naar mijn werk te gaan. Hoe pak ik het aan dat ik de komende maanden nog met plezier naar mijn werk kan?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 13:00:00 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_22952371
Zeg wat je hier tiept tegen je baas
pi_22952382
Ctrl + P en inleveren maar.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 13:01:36 #4
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_22952396
Komt zoiets niet aan de orde bij een functioneringsgesprek?
pi_22952404
Het beste kun je een andere baan zoeken, ik heb de indruk dat je baas van je afwilt, en hoopt dat je ontslag neemt.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 13:08:54 #6
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_22952494
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 13:00 schreef Slarioux het volgende:
Zeg wat je hier tiept tegen je baas
Eind vorig jaar heb ik al een gezegd omdat ik zei wat mijn dwas zat daarna is de relatie nooit meer geweest wat ie was.
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 13:01 schreef Fliepke het volgende:
Komt zoiets niet aan de orde bij een functioneringsgesprek?
Dat was in een functioneringsgesprek

En als je commentaar hebt op zijn werk voelt hij zich altijd direct aangevallen waardoor er geen redelijk gesprek met hem mogelijk is.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_22952545
misschien ben je ook nooit uitgeleerd en wil je baas ervoor zorgen dat je echt heel goed wordt in je werk.
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 13:28:47 #8
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_22952799
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 13:02 schreef Alicey het volgende:
Het beste kun je een andere baan zoeken, ik heb de indruk dat je baas van je afwilt, en hoopt dat je ontslag neemt.
Nee, dat is het niet van een andere collega wil hij echt af en die behandeld hij veel slechter die geeft hij echt van de klote klusjes enzo.
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 13:12 schreef Sjonnjoop het volgende:
misschien ben je ook nooit uitgeleerd en wil je baas ervoor zorgen dat je echt heel goed wordt in je werk.
Dat is het niet want er hebben zich al een paar mogelijkheden voorgedaan van zaken die ik nog nooit gedaan had maar volgens mijn functie omschrijving wel zo moeten doen maar die worden mij gewoon ontzegt.

Als hij mij echt het willen laten leren dan had hij mij dat soort dingen laten doen zoals hij dat ook in het verleden aangepakt heeft.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 17:56:31 #9
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_22957731
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 13:02 schreef Alicey het volgende:
Als dat zo is vraag ik me wel af waarom ik 1 maand geleden een nieuwe auto heb mogen bestellen terwijl de auto auto nog tot eind maart in de lease had kunnen blijven.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 17:57:36 #10
15600 BB-King
Long live the King!
pi_22957758
Zeg tegen je baas dat hij een lul is en dat je hem 0wnt.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_22967198
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 17:56 schreef Martijn_77 het volgende:
Als dat zo is vraag ik me wel af waarom ik 1 maand geleden een nieuwe auto heb mogen bestellen terwijl de auto auto nog tot eind maart in de lease had kunnen blijven.
Omdat een nieuwe auto iets is waar een jongere werknemer erg blij mee is, en dan voorlopig zijn bek weer houd. Relatief kost het ook niks. Loonsverhoging daarentegen is wat anders.

Jij kunt van jezelf het beste inschatten of je ondergewaardeerd wordt. Binnen het zelfde bedrijf langzaam omhoog groeien werkt slechter dan af en toe een andere baan zoeken waar je een leuke stap vooruit maakt.

Ik had een oud collega die van receptie/sales assistant naar puur sales assistant toeging. Toch bleef het het meisje wat leuk kon lachen, en de koffie ging halen.
Nu werkt ze bij een bedrijf waar ze leiding geeft aan enkele mensen in haar vakgebied, en haalt ze zeker geen koffie meer. (geen historie)

Je baas heeft voor een habbekrats je werkervaring opgebouwd. Dat is voor beide partijen goed geweest. Nu is het tijd voor de volgende stap, want de koek is hier gewoon op. Simpel.
If you're so smart, how come you ain't rich?
  zondag 31 oktober 2004 @ 10:55:25 #12
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_22970645
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 01:33 schreef smiley54321 het volgende:
Omdat een nieuwe auto iets is waar een jongere werknemer erg blij mee is, en dan voorlopig zijn bek weer houd. Relatief kost het ook niks. Loonsverhoging daarentegen is wat anders.
Dat zou best wel eens zo kunnen zijn. Want hij heeft van meer collega's al het gezeur van loonsverhoging. Afgelopen jaar is om die reden al iemand weg gegaan.
quote:
Jij kunt van jezelf het beste inschatten of je ondergewaardeerd wordt. Binnen het zelfde bedrijf langzaam omhoog groeien werkt slechter dan af en toe een andere baan zoeken waar je een leuke stap vooruit maakt.
Ben ik nu ook mee bezig. Alleen ikmoet nog wel iedere dag naar deze baan en daar zit hem het probleem het gaat mij namelijk steeds meer tegen staan.
quote:
Ik had een oud collega die van receptie/sales assistant naar puur sales assistant toeging. Toch bleef het het meisje wat leuk kon lachen, en de koffie ging halen.
Nu werkt ze bij een bedrijf waar ze leiding geeft aan enkele mensen in haar vakgebied, en haalt ze zeker geen koffie meer. (geen historie)
Klint als de reclame van Monsterboard. Maar het is wel waar vaak kun je beter naar een ander bedrijf overstappen om goed te groeien ipv van langzaam binnen het zelfde bedrijf groeien. Mijn grote groei binnen dit bedrijf heb ik gehad dat is wel duidelijk daarom ben ik ook gaan zoeken.
quote:
Je baas heeft voor een habbekrats je werkervaring opgebouwd. Dat is voor beide partijen goed geweest. Nu is het tijd voor de volgende stap, want de koek is hier gewoon op. Simpel.
Ja, dat wel maar de komende maanden tot mijn nieuwe baan moet ik nog wel met hem en zijn visie van jij bent nog maar een leerling werken en dat is gewoon erg vervelend
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 2 november 2004 @ 23:09:19 #13
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_23036389
Ken het gevoel Martijn_77. Ik ga met een soortgelijk gevoel naar me werk (en moet dat nog tot 31 december).

Mijn chef, manager, locatiemanager, collega's vechten zich 3 slagen in de rondte om mij aan een nieuw (vast) contract te helpen. Ze willen niet dat ik wegga (is met keer of 100 medegedeeld nu afgelopen maand) maar de interim directrice ziet het anders en wil dat ik oprot (collega rot ook al op, logisch neem ik ze functie over want er is meer dan behoefte aan). Interim wil boel slopen (dubbele petten politiek).

Kortweg, ik voel me ook klote als ik naar me werk moet. Weten dat je door iedereen gewaardeerd wordt behalve je baas.. Sucks
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  dinsdag 2 november 2004 @ 23:10:42 #14
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_23036426
Trouwens een tip. Hoe moeilijk het is, probeer echt de knop om te zetten. Op je werk beetje normaal doen, beetje werken. Dan om 5 uur knop om en weer plezier in je leven. Ga rustig op zoek naar nieuwe baas waar je WEL gewaardeerd wordt.

Is moeilijk, maar bedenk: wat is bv. 6 maanden op een werkend mensenleven. Liever 6 maanden salaris dan 6 maanden bijstand.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  dinsdag 2 november 2004 @ 23:19:12 #15
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_23036634
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 23:09 schreef thaduck het volgende:
Ken het gevoel Martijn_77. Ik ga met een soortgelijk gevoel naar me werk (en moet dat nog tot 31 december).

Mijn chef, manager, locatiemanager, collega's vechten zich 3 slagen in de rondte om mij aan een nieuw (vast) contract te helpen. Ze willen niet dat ik wegga (is met keer of 100 medegedeeld nu afgelopen maand) maar de interim directrice ziet het anders en wil dat ik oprot (collega rot ook al op, logisch neem ik ze functie over want er is meer dan behoefte aan). Interim wil boel slopen (dubbele petten politiek).

Kortweg, ik voel me ook klote als ik naar me werk moet. Weten dat je door iedereen gewaardeerd wordt behalve je baas.. Sucks
Ja, inderdaad het is echt een klote gevoel en het drukt zo'n stempel op de rest van je werk en daarnaast worden dus nu ook alle uitdagingen in mijn werk mij ontzegd dus er is niks meer waar ik voor 100 % voor kan gaan waar ik mijn gedachten op kan richten.

Is echt simpel werk doen en constant geconfronteerd worden met de instelling van je baas
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 23:10 schreef thaduck het volgende:
Trouwens een tip. Hoe moeilijk het is, probeer echt de knop om te zetten. Op je werk beetje normaal doen, beetje werken. Dan om 5 uur knop om en weer plezier in je leven. Ga rustig op zoek naar nieuwe baas waar je WEL gewaardeerd wordt.
Ja ben ook al mee bezig met zoeken alleen dat duurt even. Een die situatie op het werk en al dat zoeken drukken zo'n stempel op alles dat het soms moeilijk is om de knop om te zetten.
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 23:10 schreef thaduck het volgende:
Is moeilijk, maar bedenk: wat is bv. 6 maanden op een werkend mensenleven. Liever 6 maanden salaris dan 6 maanden bijstand.
Ja, dat wel 6 maanden werken is altijd beter. Maar nu komen de be(ver)oordelingsgesprekken er weer aan en dat wordt ook weer een zware dobber vooral gezien mijn verminderde motivatie van de laatste maanden.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_23041314
quote:
Ja, dat wel 6 maanden werken is altijd beter. Maar nu komen de be(ver)oordelingsgesprekken er weer aan en dat wordt ook weer een zware dobber vooral gezien mijn verminderde motivatie van de laatste maanden.
Je baas kan ook wat leren van een beoordelingsgesprek!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zou je eigen heel goed voorbereiden op dat gesprek, dus dat je precies weet wat je wil zeggen en geef hem maar wat stof tot nadenken daar word jij nooit slechter van. Misschien lucht het wel op en komt het je motivatie en je relatie met je baas ten goede.

Ook zou je wat bewijzen kunnen verzamelen zoals bijvoorbeeld emails en dergelijke waar je het niet mee eens bent(bijvoorbeeld de toon die je niet aanstaat of de opdracht die je niet leuk/uitdagend genoeg vindt)

Dat werkt in iedergeval beter dan op je tong gaan bijten en niks aan het probleem doen waar je mee loopt.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 3 november 2004 @ 21:07:33 #17
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_23059804
quote:
Op woensdag 3 november 2004 03:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je baas kan ook wat leren van een beoordelingsgesprek!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou, mijn baas denk dat hij alles geweldig doet en dat niemand beter is als hij.
quote:
Ik zou je eigen heel goed voorbereiden op dat gesprek, dus dat je precies weet wat je wil zeggen en geef hem maar wat stof tot nadenken daar word jij nooit slechter van. Misschien lucht het wel op en komt het je motivatie en je relatie met je baas ten goede.
Ik zal mij zeer zeker goed voorbereiden heb namelijk wel enkele zaken op de plank liggen welke ik besproken wil hebben. Alleen het zal mijn relatie met mijn baas niet ten goede komen omdat hij zich dan aangevallen voelt. Dat is altijd als je aanmerkingen op zijn functioneren hebt.
quote:
Ook zou je wat bewijzen kunnen verzamelen zoals bijvoorbeeld emails en dergelijke waar je het niet mee eens bent(bijvoorbeeld de toon die je niet aanstaat of de opdracht die je niet leuk/uitdagend genoeg vindt)
Die heb ik al een die opmerkingen laat ik ook zeker verwerken in mijn beoordelingsformulier. Maar het zal geen prettig gesprek worden. Maar ik heb voldoende zaken om mijn standpunten te onderbouwen.
quote:
Dat werkt in iedergeval beter dan op je tong gaan bijten en niks aan het probleem doen waar je mee loopt.
Zal ik ook zeer zeker niet doe. Maar ik vraag mee af of vanwege de lading van dit gesprek ik er HR bij kan vragen om de zaak nog een beetje rustig te houden.

Want ik weet dat ik mijn baas behoorlijk tegen het verkeerde been schop als ik met mijn eigen punten en zo kom. Want dat was vorig jaar ook toen ik het gesprek in een andere richting stuurde dan hij wilde en met mijn op en aanmerkingen kwam.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_23059910
Zorg dat ie een nieuwe leerling binnenhaalt, met wie hij zich kan bemoeien.
Dan promoveer jij tot gewone werknemer.
  woensdag 3 november 2004 @ 21:18:28 #19
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_23060157
quote:
Op woensdag 3 november 2004 21:10 schreef DennisMoore het volgende:
Zorg dat ie een nieuwe leerling binnenhaalt, met wie hij zich kan bemoeien.
Dan promoveer jij tot gewone werknemer.
Nee, hij wil nu alleen nog maar ervaren krachten heeft nu geen tijd meer om mensen op te leiden.

Hebben dit jaar 3 maanden een nieuwe collega gehad die van een andere afdeling kwam. die heeft het maar 3 maanden vol gehouden en is toen maar uit pure elende iets anders gaan zoeken.

Gewoon omdat die collega niet met de manier van leidinggeven en de persoonlijkheid (is door een andere collega al een dictator genoemd) van de baas overweg kon.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_23060768
Martijn, is je directe baas ook de eigenaar of zit je in een grotere organisatie.

Hoe ziet je beoordelingsformulier eruit? Moet je bijvoorbeeld ook verbeterpunten opschrijven, hoe de sfeer is, wat je persoonlijke doelen zijn en dergelijke? Komt er ook een punt naar voren naar het functioneren(al dan niet direct) van je baas?

Beoordeelt je baas uiteindelijk jouw of moet hij dat terug koppelen naar anderen?

Veel vragen maar ja
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 3 november 2004 @ 21:48:17 #21
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_23061148
quote:
Op woensdag 3 november 2004 21:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Martijn, is je directe baas ook de eigenaar of zit je in een grotere organisatie.
Is mijn directe baas in een grote organisatie alleen de directe baas van mijn baas in de grote baas.
quote:
Hoe ziet je beoordelingsformulier eruit? Moet je bijvoorbeeld ook verbeterpunten opschrijven, hoe de sfeer is, wat je persoonlijke doelen zijn en dergelijke? Komt er ook een punt naar voren naar het functioneren(al dan niet direct) van je baas?
Ja, je kunt verbeterpunten op schrijven maar dan met betrekking tot je profesioneel functioneren en je persoonlijke doelen zijn op je profesioneel functioneren gericht.

Het gesprek is vooral gericht op mijn functioneren maar ik wil dit in dit gesprek ook ombuigen naar zijn functioneren. Maar dat zal mij niet in dank worden afgenomen worden dit omdat bepaalde zaken aan mijn baas toe te rekenen zijn.
quote:
Beoordeelt je baas uiteindelijk jouw of moet hij dat terug koppelen naar anderen?
Ja, mijn baas beoordeelt mij en hij moet dit nog wel terugkopelen naar HR en zijn baas. Maar die nemen eigenlijk een op een zijn advies over.
quote:
Veel vragen maar ja
Ja, dat wel maar dat is niet erg. Maar mijn probleem is niet mijn functioneringsgesprek maar het draagbaar maken van de laatste maanden daar tot dat ik een andere baan gevonden heb.

Want ik ben al druk aan het zoeken alleen mijn gesprek is over een maand en ik denk niet dat ik binnen een maand iets anders heb.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_23061372
Wil je zowiezo weg of is de houding van je baas vooral het probleem?

Is bijvoorbeeld je werk leuk en uitdagend, zit er een goede(aangename) cultuur in het bedrijf, heb je fijne collega's, heb je baanzekerheid(zit je dus bij een financieel sterk bedrijf), zijn er promotiemogelijkheden, heb je een goed salaris(voor je leeftijd, opleiding en ervaring).

Dat zouden voor mij belangrijke dingen zijn en vergeet niet dat het gras bij een ander altijd groener is.
  woensdag 3 november 2004 @ 22:17:55 #23
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_23062206
quote:
Op woensdag 3 november 2004 21:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wil je zowiezo weg of is de houding van je baas vooral het probleem?
Ik had niet perse weg gewilde maar de houding van baas baasis een van de grootste problemen. Hij ontzegt mij nieuwe mogelijkehden en uitdagingen. Gewoon omdat hij mij nog steeds als leerling ziet.
quote:
Is bijvoorbeeld je werk leuk en uitdagend
Mijn werk is leuk alleen de uitdagende zaken worden mij op dit moment door mijn baas ontzegt
quote:
Zit er een goede(aangename) cultuur in het bedrijf, heb je fijne collega's, heb je baanzekerheid(zit je dus bij een financieel sterk bedrijf)
Ja, deze zaken zijn allemaal alleen deze punten wegen niet op tegen alle negatieve punten.
quote:
zijn er promotiemogelijkheden
Deze zijn er wel maar worden tegen gehouden daar mijn baas hij is ook de gene die hier over gaat.
quote:
heb je een goed salaris(voor je leeftijd, opleiding en ervaring).
Nee, mijn salaris zit te laag (en behoorlijk ook) en is niet marktconform is een bekend probleem wordt aan gewerkt alleen maar heel langzaam.
quote:
Dat zouden voor mij belangrijke dingen zijn en vergeet niet dat het gras bij een ander altijd groener is.
Voor mij ook alleen er de negatieve punten zijn nu zo sterk dat ik echt weg wil. Heb vorig jaar ook al met het idee gespeeld en toen niet gedaan maar na alles wat dit jaar gebeurd is. ga ik echt iets anders zoeken anders ga ik mij zelf ernstig te kort doen.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_23062266
Kan je er over praten met de baas van je baas? Ken je hem(of haar) uberhaubt?
  woensdag 3 november 2004 @ 22:26:14 #25
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_23062578
quote:
Op woensdag 3 november 2004 22:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je er over praten met de baas van je baas? Ken je hem(of haar) uberhaubt?
Al een keer geprobeerd maar als je over zijn functioneren begint en de zaken die hij verkeerd doet dan voelt hij zich aangevallen en valt gelijk uit of spring gelijk in de verdediging afhankelijk van het onderwerp.

Dit heb ik pas nog geprobeerd om hem op een fout te wijzen. Alleen dit werd mij niet in dank afgenomen en hij kapte dit gesprek ook gewoon af. Mijn baas is iemand die vaak kritiek heeft op jou functioneren maar als jij kritiek hebt zijn kant op dan is hij niet thuis.

En ja ik ken hem goed werk al bijna 4 jaar met hem in een klein team samen.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_23067538
quote:
Op woensdag 3 november 2004 22:26 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Al een keer geprobeerd maar als je over zijn functioneren begint en de zaken die hij verkeerd doet dan voelt hij zich aangevallen
Als je dat gek vindt, denk ik dat jouw baas het helemaal nog niet zo gek bekeken heeft.
quote:
en valt gelijk uit of spring gelijk in de verdediging afhankelijk van het onderwerp.

Dit heb ik pas nog geprobeerd om hem op een fout te wijzen.
Er is een groot verschil tussen 'praten met' en 'op een fout wijzen'.
quote:
Alleen dit werd mij niet in dank afgenomen en hij kapte dit gesprek ook gewoon af. Mijn baas is iemand die vaak kritiek heeft op jou functioneren maar als jij kritiek hebt zijn kant op dan is hij niet thuis.
Wat is jouw idee dan ? 'Hij heeft kritiek, dus dat moet ik met kritiek tegengaan ?' Zo werkt het meestal niet.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  donderdag 4 november 2004 @ 20:58:27 #27
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_23082521
quote:
Op donderdag 4 november 2004 08:32 schreef _-rally-_ het volgende:
Als je dat gek vindt, denk ik dat jouw baas het helemaal nog niet zo gek bekeken heeft.
Dus als je je baas op zijn gedrag functionern aan spreek omdat hij dat ook bij jou doet. Dan is het normaal dat hij zich aangevallen voelt?

Je mag je baas dus niet confronteren met zaken rondom zijn functioneren waar je het niet mee eens bent?
quote:
Er is een groot verschil tussen 'praten met' en 'op een fout wijzen'.

Ja, dat wel ik probeer hem al pratend op die fout te wijzen alleen als je in de richting van kritiek punten gaat die hem vallen aan te rekenen dan is hij in een keer niet thuis en wil hij het er niet over hebben.
quote:
Wat is jouw idee dan ? 'Hij heeft kritiek, dus dat moet ik met kritiek tegengaan ?' Zo werkt het meestal niet.
Nee, als hij terechte kritiek heeft mag hij dat best uiten maar als hij onredelijk is of met twee maten meet moet hij ook met feedback om kunnen gaan en dat kan hij absoluut niet.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_23082638
quote:
Op donderdag 4 november 2004 20:58 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Dus als je je baas op zijn gedrag functionern aan spreek omdat hij dat ook bij jou doet. Dan is het normaal dat hij zich aangevallen voelt?

Je mag je baas dus niet confronteren met zaken rondom zijn functioneren waar je het niet mee eens bent?
[..]
Precies ! Er zijn maar heel weinig managers/leidinggevenden/bazen die goed met kritiek van onderschikten om kunnen gaan.
quote:
Ja, dat wel ik probeer hem al pratend op die fout te wijzen alleen als je in de richting van kritiek punten gaat die hem vallen aan te rekenen dan is hij in een keer niet thuis en wil hij het er niet over hebben.
Zie boven: zolang je 'baas' niet tevreden is over je, moet je zeker geen kritiek op hem gaan geven, want daar wordt het niet beter van.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  donderdag 4 november 2004 @ 21:04:13 #29
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23082640
De baas is natuurlijk wel de baas. Je zou eens kunnen proberen met zijn vrouw te spreken, dat helpt vaak. Als zijn vrouw een positieve indruk van je heeft , moet de baas wel mee vaak. Je zou de baas ook eens kunnen laten zien wat je capaciteiten zijn door uit eigen initiatief een project te starten en af te ronden, of hapjes uit delen in de kantine.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 4 november 2004 @ 21:12:33 #30
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_23082826
quote:
Op donderdag 4 november 2004 21:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De baas is natuurlijk wel de baas. Je zou eens kunnen proberen met zijn vrouw te spreken, dat helpt vaak. Als zijn vrouw een positieve indruk van je heeft , moet de baas wel mee vaak.
Dan ken je de vrouw van mijn baas niet dat is pas echt een kenau. Nee, daar maak je niet makelijk een goede indruk bij daarnaast zien we zijn vrouw weinig omdat ze nooit op personeelsfeestjes etc komen.
quote:
Je zou de baas ook eens kunnen laten zien wat je capaciteiten zijn door uit eigen initiatief een project te starten en af te ronden
Nee, alle projecten moet door hem goedgekeurd worden anders mogen we er geen tijd aan besteden. als ik zelf een project op zo starten zo ik alleen meeer herrie uitlokken.
quote:
of hapjes uit delen in de kantine.
Daar maak je in mijn functie geen indruk mee. dan moet je echt wel meer in je mars hebben.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_23109506
quote:
De baas is natuurlijk wel de baas. Je zou eens kunnen proberen met zijn vrouw te spreken, dat helpt vaak. Als zijn vrouw een positieve indruk van je heeft , moet de baas wel mee vaak. Je zou de baas ook eens kunnen laten zien wat je capaciteiten zijn door uit eigen initiatief een project te starten en af te ronden, of hapjes uit delen in de kantine.
Lijkt me een beetje te ver gaan dat je iemand die fouten maakt juist gaat prijzen.

Ik vind dat je een "baas" (profiteur) ook op zijn fouten moet kunnen wijzen.
Het vervelende is wel dat die zogenaamde bazen bijna nooit tegen kritiek kunnen en tevens wel het salaris en andere zaken bepalen.
pi_23110053
Zelf baas worden als je er niet tegen kan, dat is de enige oplossing
  zaterdag 6 november 2004 @ 11:06:56 #33
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_23116757
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 23:01 schreef The_Coach het volgende:
Ik vind dat je een "baas" (profiteur) ook op zijn fouten moet kunnen wijzen.
Het vervelende is wel dat die zogenaamde bazen bijna nooit tegen kritiek kunnen en tevens wel het salaris en andere zaken bepalen.
Hij heeft gisteren er lucht van gekregen dat ik aan het solliciteren ben. Hoe sloeg toen al om als een blad aan een boom (werd in een keer poeslief). Heb hem toen niet verder kunnen spreken maar weet zeker dat hij hier maandag op terug komt.

Ben benieuwd wat hij gaat zeggen / voorstellen. Er zal echt een hoop moeten veranderen want er is veel gebeurd en gezegd. Als dat niet gebeurd ben ik weg.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 17 november 2004 @ 22:32:54 #34
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_23389552
Even een update.

Nog steeds niks gebeurd ook geen reactie meer nadat hij gemerkt heeft dat ik aan het zoeken ben.

Dus ga gewoon verder met zoeken want schijnbaar ben ik niet belangrijk genoeg voor hem om er aandacht aan te geven en er moeite voor te doen om mij te behouden.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_23391039
wish me luck, ik zit een soortgelijke situatie en ik ga morgen of ovemorgen salarisverhoging vragen krijg ik dat niet?
dan ben ik weg..
ik kom heus wel zonder hun aan me geld hoor..
Keep on Tripp'n
  woensdag 17 november 2004 @ 23:30:23 #36
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_23391168
quote:
Op woensdag 17 november 2004 23:25 schreef MiestOr het volgende:
wish me luck, ik zit een soortgelijke situatie en ik ga morgen of ovemorgen salarisverhoging vragen krijg ik dat niet?
dan ben ik weg..
Good luck!!

Op dit moment hebben we twee vacatures op mij afdeling voor een functie welke een stapje hoger dan mijn functie. Heb mijn baas ook al gevraagd of ik hier op moest / kon soliciteren maar ja toen ik daar over begon begon hij weer over mijn beoordelingsgesprek.

Nee, ga lekker verder zoeken. Het is mijn leven en er zijn nog meer bazen!!
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_23393339
quote:
dan ben ik weg..
Ben benieuwd of je over 2 maanden nog het lef hebt om te posten als je het een beetje is tegengevallen en je daadwerkelijk bent opgestapt
pi_23406172
hehe zal ik doen, ben alleen al 2dagen ziek dus moet weekje wachten :/
Keep on Tripp'n
pi_23406917
2 dagen ziek en dan denken dat hij overal wel aan de bak komt
  donderdag 18 november 2004 @ 23:10:12 #40
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_23413787
quote:
Op donderdag 18 november 2004 00:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ben benieuwd of je over 2 maanden nog het lef hebt om te posten als je het een beetje is tegengevallen en je daadwerkelijk bent opgestapt
Ik ben druk aan het zoeken en als ik iets anders heb zal ik het jullie zeker laten weten
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_23417895
its all about the contacts :/
als het moet heb ik morgen een baan (110%zeker) maar wil eerst weten of ik er zo niet uit kan komen, heb het best naar me zin daar

gl Martijn!!!
Keep on Tripp'n
  zaterdag 20 november 2004 @ 12:52:03 #42
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_23444503
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 03:11 schreef MiestOr het volgende:
its all about the contacts :/
En je zelkf kunne verkopen en weten waar je moet zoeken. Ik pak oook niet alles wat ik pakken kan wil wel iets nieuws maar dan wel iets wat goed bij mij past.

Ik moet niet alla minuut weg.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_23444604
Ga rond solliciteren, neem halve dagen vrij, wekt ook wel vermoedens en zorg dat als je daar wil blijven dat je "onmisbaar" wordt.
Zelf zag ik een dergelijke bui ook ooit eens hangen en heb toen er voor gekozen liever werkeloos te zijn dan bij mijn afstudeerbedrijf te gaan werken. Je blijft (zeker daar ! ) altijd het stempeltje leerling houden bij veel mensen.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
  zaterdag 20 november 2004 @ 13:03:44 #44
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_23444690
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 12:58 schreef Sportguy het volgende:
Ga rond solliciteren, neem halve dagen vrij, wekt ook wel vermoedens en zorg dat als je daar wil blijven dat je "onmisbaar" wordt.
De vermoedens zijn er al bij mijn baas dit heeft ie al geuit tegen over collegas maar ik heb er van hem nog niks overgehoord heb binnenkort mijn (ver)(be)oordelingsgesprek.

Maar verwacht er eigenlijk niks van. Dus vandaar dat ik lekker door blijf gaan met zoeken.
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 12:58 schreef Sportguy het volgende:
Zelf zag ik een dergelijke bui ook ooit eens hangen en heb toen er voor gekozen liever werkeloos te zijn dan bij mijn afstudeerbedrijf te gaan werken. Je blijft (zeker daar ! ) altijd het stempeltje leerling houden bij veel mensen.
Ik heb er een paar jaar goed kunnen groeien en de enige die mij nog als leering ziet is mijn baas de rest waardeerd mij om mijn kennis en mijn presetaties.

Alleen bij mijn baas blijft dat beeld bestaan.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 5 december 2004 @ 16:28:10 #45
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_23780174
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 13:03 schreef Martijn_77 het volgende:
De vermoedens zijn er al bij mijn baas dit heeft ie al geuit tegen over collegas maar ik heb er van hem nog niks overgehoord heb binnenkort mijn (ver)(be)oordelingsgesprek.

Maar verwacht er eigenlijk niks van. Dus vandaar dat ik lekker door blijf gaan met zoeken.
En idd hij is er over begonen tijdens mijn (ver)(be)oordelingsgesprek. Namelijk omdat hij twijfelde aan mijn loyaliteit richting het bedrijf omdat hij het idee had dat ik aan het solliciteren ben.

Hem duidelijk gemaakt dat als er het een en het ander veranderd / marktconform gemaakt wordt ik niet zo nodig weg hoef. Alleen dat marktconform maken was op zich al een probleem moet bewijzen dat ik niet marktconform zit met mijn arbeidsvoorwaarden.

Daarnaast nog geconfronteerd met de uitspraak van dat ik een nog een leerling was en hoe hij tegen mij aankeek. Alleen ik zag alles verkeerd

Dus ik blijf lekker door zoeken en ik heb binnenkort weer wat gespreken.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_23782351
quote:
Op zondag 5 december 2004 16:28 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

En idd hij is er over begonen tijdens mijn (ver)(be)oordelingsgesprek. Namelijk omdat hij twijfelde aan mijn loyaliteit richting het bedrijf omdat hij het idee had dat ik aan het solliciteren ben.

Hem duidelijk gemaakt dat als er het een en het ander veranderd / marktconform gemaakt wordt ik niet zo nodig weg hoef. Alleen dat marktconform maken was op zich al een probleem moet bewijzen dat ik niet marktconform zit met mijn arbeidsvoorwaarden.

Daarnaast nog geconfronteerd met de uitspraak van dat ik een nog een leerling was en hoe hij tegen mij aankeek. Alleen ik zag alles verkeerd

Tja misschien zegt hij het op een "nare" manier maar feitelijk ben je kort na je afstuderen nog een junior programmeur. Heel veel mensen pikken dit verkeerd op maar dat hangt natuurlijk ook volledig af van de instelling van je werkgever.
Succes verder met solliciteren and keep us updated.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
  zondag 5 december 2004 @ 18:39:45 #47
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_23782590
quote:
Op zondag 5 december 2004 18:27 schreef Sportguy het volgende:

[..]

Tja misschien zegt hij het op een "nare" manier maar feitelijk ben je kort na je afstuderen nog een junior programmeur. Heel veel mensen pikken dit verkeerd op maar dat hangt natuurlijk ook volledig af van de instelling van je werkgever.
Succes verder met solliciteren and keep us updated.
Heb nu al vier jaar werkervaring en hij heeft mij 2 jaar gelden zelf promotie gegeven (Iets wat volgens de functie eisen ook helemaal terrecht was)

Ik zou volgens de functie eisen volgend jaar bij 5 jaar ervaring ook promotie moeten krijgen naar Senior. Maar daar hoef ik niet op te rekenen is mij nu al te verstaan gegeven omdat ik nog te onervaren ben.

Maar mijn baas is de gene de moet zorgen dat ik binnen deze functie mijn ervaring op doe. Maar ik krijg de laatste tijd steeds meer het idee dat hij mij op dit niveau wil houden omdat dat voor hem welmakelijk is en goedkoop
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_23825145
quote:

Ik zou zeggen laat eerst maar eens zien dat je ergens anders voor meer geld aan de bak kan komen dan dat je gaat lopen praten over marktconform betaalt te worden.

Want als je echt zo goed was, was je allang weg geweest.
pi_24291588
Al een baan gevonden na al je solliciteren?
  zondag 2 januari 2005 @ 16:23:48 #50
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24356163
quote:
Op woensdag 8 december 2004 00:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik zou zeggen laat eerst maar eens zien dat je ergens anders voor meer geld aan de bak kan komen dan dat je gaat lopen praten over marktconform betaalt te worden.

Want als je echt zo goed was, was je allang weg geweest.
Mijn salaris is al niet conform met de salarisvoorwaarden zoals deze in mijn functie omschrijving staan dus ik gebruik hun eigen gegevens tegen hun.

Ben ook druk op zoek heb ook nog verschillende gespreken uit staan heb nu 3 concrete zaken lopen.

Maar ik pak niet alles aan om maar weg te zijn ik wil gelijk een goede stap maken zodat ik weer een paar jaar op mijn plek zit. En dat heeft gewoon tijd nodig.
quote:
Op donderdag 30 december 2004 03:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Al een baan gevonden na al je solliciteren?
Drie concrete mogelijkheden uitstaan dus daar moet zeker iets uitkomen.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:59:29 #51
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24934718
Hier weer even een update:

Heb nog niks gevonden ben al drie keer afgewezen op het feit dat ik bepaalde ervaring mis die iemand met mijn werkervaring wel zou moeten hebben. Krijg nu dus echt het idee dat ik klein gehouden ben waardoor ik nu lastig weg kan.

Daarnaast gaat hij nu ook lastig doen over het nemen van vrije dagen. Hij wil eigenlijk dat ik pas in Q2 (2 kwartaal 2005 (April - Juni)) weer vrije dagen op ga nemen. Dit terwijl ander collega's wel gewoon vrij kunnen zijn en dat mijn projecten niet onder die vrije dagen leiden.

Krijg dus echt het idee hij mij nu kost wat kost dwars wil gaan zitten iets wat de sfeer helemaal niet ten goede komt. Mijn motivatie is nu al gezakt tot het nul niveau.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_24947350
Ik zou gewoon ontslag nemen
pi_24947752
Yeah right.
pi_24947759
Hoe lang ben je?
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  zondag 6 februari 2005 @ 10:42:23 #55
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24949408
quote:
Op zondag 6 februari 2005 01:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou gewoon ontslag nemen
Ja, en waar moet ik dan mijn huis enzo van betalen?
quote:
Op zondag 6 februari 2005 02:29 schreef fayakill het volgende:
Hoe lang ben je?
Hoe zo?
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_24956785
Van je baan die je zo kon krijgen?

Misschien is het slimmer gewoon wat minder te gaan piepen en je gewoon 100% in te zetten voor die enorme lul. Dat betaalt zich altijd terug en het is nu gewoon vrijwel onmogelijk om een nieuwe baan te vinden, laat staan een die beter betaalt
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:05:12 #57
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_25361240
quote:
Op zondag 6 februari 2005 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van je baan die je zo kon krijgen?

Misschien is het slimmer gewoon wat minder te gaan piepen en je gewoon 100% in te zetten voor die enorme lul.
Met alles wat er gebeurd is.

NOOIT!!!

Is veel te veel voor gebeurd
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:52:17 #58
104895 fayakill
echt werie
pi_25362047
omdat kleine mannetjes meestal "klein worden gehouden"

En misschien kijk je wat angstig uit je ogen? je baas heeft dat echt wel door en kan dus schijt aan je hebben. Niet zo gek ook, het enige wat jij ertegen doet is je verhaal + frustraties op een forum uiteenzetten.

Je baas heeft groot gelijk, kzou precies hetzelfde doen met mensen als jij
  vrijdag 4 maart 2005 @ 14:44:52 #59
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_25363919
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:52 schreef fayakill het volgende:
Je baas heeft groot gelijk, kzou precies hetzelfde doen met mensen als jij
Dan heeft ie met ingang van vandaag een groot probleem met alles wat er vanochtend gebeurd is.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 4 maart 2005 @ 15:13:30 #60
104895 fayakill
echt werie
pi_25364345
ja we weten nu wel dat je stoer bent achter je pc'tje

wat is er gebeurd dan?
  vrijdag 4 maart 2005 @ 20:27:07 #61
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_25368820
Volgens mij doet Martijn er wel degelijk alles aan om dit bespreekbaar te maken met zijn baas. Ik ken de situatie inhoudelijk. Zijn baas is echt een enorm moeilijke man. Heeft weinig respect naar zijn werknemers toe (naar meerdere) Het moeten gewoon compleet ervaren topmensen zijn die niets willen verdienen. Het liefst robots zonder prive-leven om rekening mee te houden. Kunnen ze veel overwerken. Er zijn al menige gesprekken gevoerd tussen baas en werknemer en tussen baas en hr en tussen hr en werknemer. Er wordt dus wel degelijk aan gewerkt. Martijn, kop op!
Positive thinking, my way of thinking!
pi_25418727
Ben je er weg gegaan of ben je ontslagen?

Want in het eerste geval heb je ook geen recht op een uitkering(hooguit bijstand) zolang je geen baan hebt

En heeft de baas van Martijn geen meerdere Annemiek?
  maandag 7 maart 2005 @ 23:52:21 #63
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_25418890
quote:
Op maandag 7 maart 2005 23:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben je er weg gegaan of ben je ontslagen?
Nee, heb hem recht in zijn gezicht gezegd waar het opstond. Maar ja had toch geen gelijk en zag het verkeerd
quote:
Want in het eerste geval heb je ook geen recht op een uitkering(hooguit bijstand) zolang je geen baan hebt
Nee, als ik daar weg ga is het vanwege en andere baan of ze moeten mij ontslaan
quote:
En heeft de baas van Martijn geen meerdere Annemiek?
Dat heeft ie wel maar die bemoeit zich er niet mee heeft het veel te druk.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_25418943
Hoeveel van je collega's(hoeveel heb je er globaal gezegd?) zijn er weg gegaan vanwege je baas?

P.S. Ik zou het nog directer zeggen(als een aantal collega's van je in de buurt zijn), dan weet je zeker dat je ontslagen wordt.
  maandag 7 maart 2005 @ 23:59:19 #65
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_25419019
quote:
Op maandag 7 maart 2005 23:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel van je collega's(hoeveel heb je er globaal gezegd?) zijn er weg gegaan vanwege je baas?
Op dit moment al 3 en ik en nog een andere zijn aan het zoeken vanwege hem. Dat maakt dus al 5 man.
quote:
Op maandag 7 maart 2005 23:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
P.S. Ik zou het nog directer zeggen(als een aantal collega's van je in de buurt zijn), dan weet je zeker dat je ontslagen wordt.
Nee, heb hem vandaag direct in zijn gezicht gezegd met mensen er bij maar ik werk er nog steeds.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_25419255
quote:
Dat maakt dus al 5 man.
Van de hoeveel?

En wie zijn er voor in de plaats gekomen?
  dinsdag 8 maart 2005 @ 21:57:59 #67
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_25431207
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 00:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Van de hoeveel?

En wie zijn er voor in de plaats gekomen?
Van de 8 en er zijn er 2 voor in de plaats gekomen.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_25432591
quote:
Op maandag 7 maart 2005 23:52 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Nee, heb hem recht in zijn gezicht gezegd waar het opstond. Maar ja had toch geen gelijk en zag het verkeerd
Tja, als je je door zo'n non-antwoord al uit het veld laat slaan (want wat zijn zijn argumenten dan? die zou je zo moeten kunnen ontkrachten toch?) dan vind ik het niet zo heel erg gek dat die baas je nog als een leerling ziet. Het kan best een lul zijn hoor, begrijp me niet verkeerd, maar het enige wat helpt is stevig de discussie met hem aangaan (wel netjes blijven natuurlijk) en vooral: vasthoudend blijven! Je werkt er al een tijd, dan heb je ook recht op serieuze erkenning van hem, als je die niet krijgt zul je er voor moeten vechten als een man, en vooral niet te snel afdruipen als de eerste de beste beginneling! Sommige mensen kunnen pas respect opbrengen voor iemand als diegene ze flink van katoen geeft.

En als je dan ondanks alles wat je doet toch geen erkenning krijgt: zorg dan asjeblieft dat je er zo snel mogelijk weg bent want dan verdien je gewoon veel beter! Zonde van je kostbare tijd!
Unox, the worst operating system.
pi_25433944
quote:
Van de 8 en er zijn er 2 voor in de plaats gekomen.
En alles gaat gewoon door? Hoeveel man zit er bij je op de afdeling in totaal?
quote:
En als je dan ondanks alles wat je doet toch geen erkenning krijgt: zorg dan asjeblieft dat je er zo snel mogelijk weg bent want dan verdien je gewoon veel beter!
Naar die veel betere baas is hij al een half jaar op zoek
  woensdag 9 maart 2005 @ 00:23:01 #70
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_25434029
Sla keihard op het bureau en schreeuw who's the man! Who's the man hah. Herhaal dit net zolang todat het helpt
pi_25434660
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 00:23 schreef tommytheman het volgende:
Sla keihard op het bureau en schreeuw who's the man! Who's the man hah. Herhaal dit net zolang todat het helpt
Ja, maar dan wel als je baas op vakantie is!
Unox, the worst operating system.
pi_25574274
Nog een sollicitatie gehad Martijn?
  woensdag 30 maart 2005 @ 22:02:44 #73
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_25866956
Dit topic kan op slot heb vandaag mijn baan opgezegd omdat ik een nieuwe heb dus april nog uit zitten en daarna is hij mijn baas niet meer.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_25872320
of ga voor jezelf beginnen
  donderdag 31 maart 2005 @ 21:31:57 #75
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_25891312
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 01:32 schreef arjanus het volgende:
of ga voor jezelf beginnen
Zie een post hoger:
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 22:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Dit topic kan op slot heb vandaag mijn baan opgezegd omdat ik een nieuwe heb dus april nog uit zitten en daarna is hij mijn baas niet meer.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  donderdag 31 maart 2005 @ 21:33:28 #76
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25891340
Je baas koestert vaderlijke gevoelens voor je.. daar ben je mooi klaar mee zeg..
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  zaterdag 9 april 2005 @ 16:42:13 #77
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_26100318
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 21:33 schreef Harry_Sack het volgende:
Je baas koestert vaderlijke gevoelens voor je.. daar ben je mooi klaar mee zeg..
Laten we hopen van niet
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_26107008
Ben je al begonnen bij je nieuwe baan?

En kom in juni nog effe zeggen of je door je proeftijd bent gekomen
  zondag 10 april 2005 @ 15:37:25 #79
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_26123714
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 20:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben je al begonnen bij je nieuwe baan?

En kom in juni nog effe zeggen of je door je proeftijd bent gekomen
Nou nou, wat een vertrouwen van jouw kant naar Martijn toe?
Waarom zou hij niet door zijn proeftijd heen komen?

Zijn collega's waren erg teleurgesteld over zijn as vertrek. Ze houden zeker contact.
Alleen zijn baas.........problem solved!!
Positive thinking, my way of thinking!
pi_26139410
Martijn is toch die gast die dacht dat werkgevers voor hem in de rij zouden staan en die niet marktconfrom betaald werd maar toch een half jaar moest zoeken naar een baan?

Gek he?
pi_26139443
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 13:08 schreef Martijn_77 het volgende:
En als je commentaar hebt op zijn werk voelt hij zich altijd direct aangevallen waardoor er geen redelijk gesprek met hem mogelijk is.
Met andere woorden, je bent gewoon een eigenwijze lul.
Laat me raden, IT business? Daar sterft het namelijk van die betwetertjes.
  maandag 11 april 2005 @ 19:51:37 #82
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_26154694
quote:
Op maandag 11 april 2005 05:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Martijn is toch die gast die dacht dat werkgevers voor hem in de rij zouden staan en die niet marktconfrom betaald werd maar toch een half jaar moest zoeken naar een baan?
Had, al eerder weg kunnen zijn maar als ik weg ga wil ik een goede stap maken. Hoefde namelijk niet allaminuut weg en dan kun je beter wat langer kijken en dan iets goeds hebben.

Dan maar pakken wat je pakken kan en wegwezen. Ben er goed op vooruit gegaan en heb een baan waar in ik me goed in kan vinden!!
quote:
Op maandag 11 april 2005 05:40 schreef MindlessWanker het volgende:
Met andere woorden, je bent gewoon een eigenwijze lul.
Laat me raden, IT business? Daar sterft het namelijk van die betwetertjes.
Je bent dus eigenwijs als je niet met je baas door een deur kunt? En dan werk je gelijk in de IT lekker generaliserend en helaas voor jou ik zit niet in de IT.

Dus je redenatie gaat niet op

P.S. Modjes dit topic kan op slot. Met ingang van volgende maand heb ik andere werk dus dan is dit topic niet meer nodig.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_26158918
Dan maar pakken wat je pakken kan en wegwezen. Ben er goed op vooruit gegaan en heb een baan waar in ik me goed in kan vinden!!
--------------

Je bent dus helderziend want je weet nu al dat je er op vooruit gegaan bent

P.S. Ik lees in deze topic alleen dat je afgewezen werd voor je sollicitatie´s, dus het eerder weg kunnen van je zal ook wel losgelopen hebben
pi_26161056
Als je toch al een rotbaan hebt kun je die net zo goed inwisselen voor een andere rotbaan die beter verdient. Zo raar is dat nog niet bekeken hoor

Maarruh, veel sterkte en succes met je proeftijd. Spooky spul is dat.
pi_28242901
En is Martinus door de proeftijd heen en heeft hij inmiddels een dikbetaalde uitdagende baan?
  zondag 26 juni 2005 @ 11:36:52 #86
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_28244923
quote:
Op zondag 26 juni 2005 07:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En is Martinus door de proeftijd heen en heeft hij inmiddels een dikbetaalde uitdagende baan?
Ja ik ben door mijn proeftijd heen en heb dus een andere baan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Martijn_77 op 26-06-2005 11:55:37 ]
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_28253656
En hoe bevalt die?
pi_30238469
Al door je proeftijd heen?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30238651
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Al door je proeftijd heen?
Dat staat 2 reacties bovenn die van jou.
pi_30238734
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:11 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Dat staat 2 reacties bovenn die van jou.
Proeftijd van zijn nieuwe baan bedoel ik.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_41648537

[ Bericht 100% gewijzigd door Sjeen op 09-09-2006 17:35:23 (Tenzij je het over jezelf had, is dit niet nodig..) ]
pi_41651129
Martijn_77, ook ik ken het gevoel en ben dit jaar dus overgestapt van de ene naar de andere werkgever.

Kwam er na een functioneringsgesprek ook niet meer uit.
De lonen waren daar bevroren, en de toegezegde verhoging werd ingetrokken.
In januari ben je aan de beurt, maar nu niet, sorry maar dat komt door de reorganisatie was hun antwoord.

1 dag later mijn ontslag ingediend, en ik ben niet de eerste en zeker ook niet de laatste die ervan door gaat daar.

En nu, volop waardering en ik moet zeggen,jammer dat ik het niet jaren eerder deed.
  zaterdag 9 september 2006 @ 19:06:49 #93
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_41654087
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:23 schreef klipper het volgende:
En nu, volop waardering en ik moet zeggen,jammer dat ik het niet jaren eerder deed.
Idd dat gevoel heb ik nu ook ben nu al 1,5 jaar bij die baas weg ben in de tussen tijd op eigen initatief nog een keer van baan gewisseld.

En heb nu een baan waar ik echt lekker op mijn plek zit en waardering enzo krijg. Ik deel idd je mening dat ik het eerder had moeten doen. Maar ja dat is achter om kijken en je moet juist vooruit kijken wat je nog kunt gaan doen en bereiken
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_41659107
edit: weg

[ Bericht 81% gewijzigd door Five_Horizons op 09-09-2006 22:59:11 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')