Ja, en waar moet ik dan mijn huis enzo van betalen?quote:Op zondag 6 februari 2005 01:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou gewoon ontslag nemen
Hoe zo?quote:Op zondag 6 februari 2005 02:29 schreef fayakill het volgende:
Hoe lang ben je?
Met alles wat er gebeurd is.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van je baan die je zo kon krijgen?
Misschien is het slimmer gewoon wat minder te gaan piepen en je gewoon 100% in te zetten voor die enorme lul.
Dan heeft ie met ingang van vandaag een groot probleem met alles wat er vanochtend gebeurd is.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:52 schreef fayakill het volgende:
Je baas heeft groot gelijk, kzou precies hetzelfde doen met mensen als jij
Nee, heb hem recht in zijn gezicht gezegd waar het opstond. Maar ja had toch geen gelijk en zag het verkeerdquote:Op maandag 7 maart 2005 23:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben je er weg gegaan of ben je ontslagen?
Nee, als ik daar weg ga is het vanwege en andere baan of ze moeten mij ontslaanquote:Op maandag 7 maart 2005 23:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Want in het eerste geval heb je ook geen recht op een uitkering(hooguit bijstand) zolang je geen baan hebt
Dat heeft ie wel maar die bemoeit zich er niet mee heeft het veel te druk.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En heeft de baas van Martijn geen meerdere Annemiek?
Op dit moment al 3 en ik en nog een andere zijn aan het zoeken vanwege hem. Dat maakt dus al 5 man.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel van je collega's(hoeveel heb je er globaal gezegd?) zijn er weg gegaan vanwege je baas?
Nee, heb hem vandaag direct in zijn gezicht gezegd met mensen er bij maar ik werk er nog steeds.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
P.S. Ik zou het nog directer zeggen(als een aantal collega's van je in de buurt zijn), dan weet je zeker dat je ontslagen wordt.
Van de hoeveel?quote:Dat maakt dus al 5 man.
Van de 8 en er zijn er 2 voor in de plaats gekomen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Van de hoeveel?
En wie zijn er voor in de plaats gekomen?
Tja, als je je door zo'n non-antwoord al uit het veld laat slaan (want wat zijn zijn argumenten dan? die zou je zo moeten kunnen ontkrachten toch?) dan vind ik het niet zo heel erg gek dat die baas je nog als een leerling ziet. Het kan best een lul zijn hoor, begrijp me niet verkeerd, maar het enige wat helpt is stevig de discussie met hem aangaan (wel netjes blijven natuurlijk) en vooral: vasthoudend blijven! Je werkt er al een tijd, dan heb je ook recht op serieuze erkenning van hem, als je die niet krijgt zul je er voor moeten vechten als een man, en vooral niet te snel afdruipen als de eerste de beste beginneling! Sommige mensen kunnen pas respect opbrengen voor iemand als diegene ze flink van katoen geeft.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:52 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, heb hem recht in zijn gezicht gezegd waar het opstond. Maar ja had toch geen gelijk en zag het verkeerd
En alles gaat gewoon door? Hoeveel man zit er bij je op de afdeling in totaal?quote:Van de 8 en er zijn er 2 voor in de plaats gekomen.
Naar die veel betere baas is hij al een half jaar op zoekquote:En als je dan ondanks alles wat je doet toch geen erkenning krijgt: zorg dan asjeblieft dat je er zo snel mogelijk weg bent want dan verdien je gewoon veel beter!
Ja, maar dan wel als je baas op vakantie is!quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:23 schreef tommytheman het volgende:
Sla keihard op het bureau en schreeuw who's the man! Who's the man hah. Herhaal dit net zolang todat het helpt
Zie een post hoger:quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:32 schreef arjanus het volgende:
of ga voor jezelf beginnen
quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Dit topic kan op slot heb vandaag mijn baan opgezegd omdat ik een nieuwe heb dus april nog uit zitten en daarna is hij mijn baas niet meer.
Laten we hopen van nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:33 schreef Harry_Sack het volgende:
Je baas koestert vaderlijke gevoelens voor je.. daar ben je mooi klaar mee zeg..
Nou nou, wat een vertrouwen van jouw kant naar Martijn toe?quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben je al begonnen bij je nieuwe baan?
En kom in juni nog effe zeggen of je door je proeftijd bent gekomen
Met andere woorden, je bent gewoon een eigenwijze lul.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:08 schreef Martijn_77 het volgende:
En als je commentaar hebt op zijn werk voelt hij zich altijd direct aangevallen waardoor er geen redelijk gesprek met hem mogelijk is.
Had, al eerder weg kunnen zijn maar als ik weg ga wil ik een goede stap maken. Hoefde namelijk niet allaminuut weg en dan kun je beter wat langer kijken en dan iets goeds hebben.quote:Op maandag 11 april 2005 05:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Martijn is toch die gast die dacht dat werkgevers voor hem in de rij zouden staan en die niet marktconfrom betaald werd maar toch een half jaar moest zoeken naar een baan?
Je bent dus eigenwijs als je niet met je baas door een deur kunt? En dan werk je gelijk in de IT lekker generaliserend en helaas voor jou ik zit niet in de IT.quote:Op maandag 11 april 2005 05:40 schreef MindlessWanker het volgende:
Met andere woorden, je bent gewoon een eigenwijze lul.
Laat me raden, IT business? Daar sterft het namelijk van die betwetertjes.
Ja ik ben door mijn proeftijd heen en heb dus een andere baan.quote:Op zondag 26 juni 2005 07:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En is Martinus door de proeftijd heen en heeft hij inmiddels een dikbetaalde uitdagende baan?
Dat staat 2 reacties bovenn die van jou.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Al door je proeftijd heen?
Proeftijd van zijn nieuwe baan bedoel ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:11 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dat staat 2 reacties bovenn die van jou.
Idd dat gevoel heb ik nu ook ben nu al 1,5 jaar bij die baas weg ben in de tussen tijd op eigen initatief nog een keer van baan gewisseld.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:23 schreef klipper het volgende:
En nu, volop waardering en ik moet zeggen,jammer dat ik het niet jaren eerder deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |