SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verslagen
quote:Op maandag 1 november 2004 14:35 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben nog bezig met me eerste potje, rondt de 10 uur, all good, en netdan doe je rustig aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verslagen![]()
Hm zelf al uitgespeeld, maar het verschil is helemaal niet groot... Alleen je uiterlijk verandert... Ik heb het geluk dat ik de eerste keer alleen maar "core quest" gespeeld heb dus ik had nog een aantal quests liggen die ik nog neit gespeeld had. Volgens mij krijg je geen nieuwe quests als je "slecht" bent, volgens mij alleen andere expressions en dergelijkequote:Op maandag 1 november 2004 12:30 schreef Neverstop het volgende:
Hoe lang hebben jullie nog verder gespeeld nadat jullie m uitgespeeld (baas verslagen, credit etc.) hadden?
Ik loop nu alweer 4 uur langer rond, maar begin nu toch wel een beetje out-of-quests te raken. Ben zelfs al bezig met de doll quest hehe.
Moet misschien toch maar is opnieuw beginnen en evil zijn, maar dat wil ik ook weer niet te snel doen want dan ken ik alles nog.
Of is het verschil tussen evil en good groot genoeg om daar geen last van te hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nu evil aan het doen, maar dat zal wel fout gaan strax als ik bij dat Lychfield (richting Circle of the Dead) ff infinite spawning undeads ga omleggen, tot ik (ongeveer) 1 miljoen exp. heb (ff alles maxen)![]()
BTW, laatste keer dat ik speelde, had mn xbox ff problemen met Fable, hij vergat af en toe hele areas te texturen... Zag er wel 'apart' uit.Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
quote:Op maandag 1 november 2004 17:05 schreef GokuSFE het volgende:
1e keer als melee-combat goody-two-shoes uitgespeeld, in iets van 10 uur.
Maar wat was die eindbaas makkelijk zeg....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dat kan wel? Ik heb Fable zelf niet gespeeld maar ben een echte meekijker dus weet wel hoe het werkt. Nou had m'n vriend hem dus uitgespeeld etc maar als de savegame wordt geladen komt ie altijd terug bij die eind battle... Moet je wachten op de aftiteling en komt er dan een auto-save ofzo?quote:Op maandag 1 november 2004 12:30 schreef Neverstop het volgende:
Hoe lang hebben jullie nog verder gespeeld nadat jullie m uitgespeeld (baas verslagen, credit etc.) hadden?
Ik loop nu alweer 4 uur langer rond, maar begin nu toch wel een beetje out-of-quests te raken. Ben zelfs al bezig met de doll quest hehe.
Je moet hem na het uitspelen helemaal laten doorlopen.. tot na de credits en dan kan je verder spelen..quote:Op maandag 1 november 2004 20:08 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dus dat kan wel? Ik heb Fable zelf niet gespeeld maar ben een echte meekijker dus weet wel hoe het werkt. Nou had m'n vriend hem dus uitgespeeld etc maar als de savegame wordt geladen komt ie altijd terug bij die eind battle... Moet je wachten op de aftiteling en komt er dan een auto-save ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en nou ga ik maar eens flink bikken en zuipen, want ik ben nogal magertjes voor het feit dat ik zo'n mega hamer draag...
[ Bericht 16% gewijzigd door Marvin op 01-11-2004 22:07:21 ]Euh....?
Aha zo simpelquote:Op maandag 1 november 2004 21:56 schreef Marvin het volgende:
[..]
Je moet hem na het uitspelen helemaal laten doorlopen.. tot na de credits en dan kan je verder spelen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjah, heb je idd gelijk in. Op het moment dat ik net echt evil werd herkenden de karakters mij ook wel als evil en kreeg ik weinig van ze gedaan. Vrouwen zagen me ook niet meer staan. Maar als je daarna weer een quest hebt gedaan dan vindt iedereen je toch wel weer geweldig en een held. Kan bewust ingeprogrammeerd zijn, maar misschien was het ook wel te ingewikkeld om een matrix te maken van evil en quest gehaald= reactie X en niet evil en quest gehaald = reactie Y.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:37 schreef BGN het volgende:
Maar een goede/slechte keuze hoort veel vaker in te houden dat sommige deuren wel of niet opengaan, en dat mensen liever mee willen werken. Of is het een stukje maatschappijkritiek binnen het spel dat mensen zelf geen goed onderscheid kunnen maken tussen goed en slecht, en meer letten op roem![]()
![]()
Een andere naam kopen is ook een optie.quote:Op woensdag 3 november 2004 11:47 schreef numero_uno het volgende:
Ik had met mn stomme kop een vrouwke in elkaar gebeukt op de hero guild... nu staat er ongeveer voor 10000 gold een boete uit en kank mn quest cards niet meer pakkentoen maar overnij moeten beginnen
Neequote:Op woensdag 3 november 2004 14:54 schreef ZX9R het volgende:
Owkee.
Jullie gaan mij misschien nu vertellen waarom ik Fable moet kopen. Ik twijfel namelijk nog.
ik ben iemand die vooral van racespelletjes houd en af en toe eens op de pc spelletjes zoals syberia (1 en 2), max payne (1 en 2), unreal, doom, etc speel.
Is Fable dan wel wat voor mij?
Ik heb daar ook een keer een vrouwtje en 2 guards vermoord.. gewoon wegwarpen en daarna weer terugkomen.. is er niks meer aan de hand!quote:Op woensdag 3 november 2004 11:47 schreef numero_uno het volgende:
Ik had met mn stomme kop een vrouwke in elkaar gebeukt op de hero guild... nu staat er ongeveer voor 10000 gold een boete uit en kank mn quest cards niet meer pakkentoen maar overnij moeten beginnen
Kee,quote:Op woensdag 3 november 2004 15:45 schreef Marvin het volgende:
Nee![]()
Fable is iets totaal anders dan een race spel of een FPS..
Inderdaad.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:48 schreef Marvin het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een keer een vrouwtje en 2 guards vermoord.. gewoon wegwarpen en daarna weer terugkomen.. is er niks meer aan de hand!
Lees de OP maar.. het is een soort Adventure/RPG..quote:Op woensdag 3 november 2004 15:49 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Kee,
Maar wat is het dan wel voor spel.
ik heb een aantal dingen gehoord en gelezen erover, dat je de slechte en de goede kant in kunt. Eigenlijk net zoiets als B&W?
Dat was namelijk best een leuk spel.
van de zelfde makers alsquote:Op woensdag 3 november 2004 15:49 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Kee,
Maar wat is het dan wel voor spel.
ik heb een aantal dingen gehoord en gelezen erover, dat je de slechte en de goede kant in kunt. Eigenlijk net zoiets als B&W?
Dat was namelijk best een leuk spel.
mja was ook net begonnen dus veel maakte het niet uitquote:Op woensdag 3 november 2004 14:38 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Een andere naam kopen is ook een optie.
Dat is PRECIES hetzelfde wat met HALO is gebeurt.quote:Op maandag 8 november 2004 21:33 schreef Enyalius het volgende:
Dit spel behoort bij de grootste teleurstellingen van het jaar.
In het begin had het heel veel te bieden. Het begin, toen het nog in development was en dat je op hun forum kan mee discusieren. Veel van die ideeen werden gebruikt samen met heel veel goede ideeen die de makers zelf hadden. Ze beloofden ongeveer 100 uur speelbaarheid om maar iets te noemen.
Op het eind hebben ze ontzettend veel weggelaten en heb je deze troep gekregen. Een spel dat je binnen 10 uur (inclusief sub-quests etc) uitgespeeld hebt. Items en Armor en weapons die je vroegtijdig kreeg als rewards zijn zo goed dat je het rest van het spel niks nieuws hoeft te kopen.
En de bosses en creatures waren nou ook niet echt een uitdaging.
Het is leuk om tussendoor even te spelen en de paar vernieuwende game mechanics te zien. Zoals je uiterlijk dat veranderd met betrekking tot je keuzes en dat NPC's hierop reageren. Voor de rest niks bijzonders
That's what it says.quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Fable topic toch?
Mja, lijkt er wel op.quote:Op zondag 14 november 2004 19:55 schreef taart het volgende:
dead topic![]()
gewoon het volgcommando gebruiken. De winkelier meelokken naar een donker stukje bos, en daar zijn hoofd eraf choppenquote:Op maandag 15 november 2004 14:51 schreef Marvin het volgende:
Hoe kan je zo'n shop kopen dan? Ik heb die gast al tig biertjes en kadootjes gegeven, maar nog steeds kan ik hem niet overkopen...
Bij mij volgen die mensen me nooitquote:Op maandag 15 november 2004 17:02 schreef kepler het volgende:
[..]
gewoon het volgcommando gebruiken. De winkelier meelokken naar een donker stukje bos, en daar zijn hoofd eraf choppen
Dan komt er een berichtje dat er een winkel te koop staat
Superquote:Op maandag 15 november 2004 15:01 schreef Droeke het volgende:
volgens mij moet je om in die kelder te komen een keertje 's nachts komen en dan met je zwaard die kelder kapot slaan... Ik ben wel in de kelder geweest (niet veel aan trouwens) maar stom he... Ik weet niet meer hoe je erin kan komen... Ik dacht dus 's nachts deuren kapot slaan... maar zeker weten doeik het niet... Zal vanavond nog wel eens checken en het je morgen vertellen, goed?! (zit nu op mijn werk, dus kan het nu niet ff checken... :-) )
Is er een bewegend standbeeld dan?quote:Als ik het goed heb moet je bij dat bewegende standbeeld wachten tot hij zegt dat hij naar bowerstone wijst en dan zo snel mogelijk naar die kelder rennen, dan zijn de deuren open dacht ik!
Yup.. als je de heroes guild uitkomt en de heuvel oploopt staat er een standbeeld, die wijst ergens heen en beweegt heel langzaam.. kijk maar eens goed..quote:Op maandag 15 november 2004 23:52 schreef Migwi het volgende:
[..]
Super![]()
[..]
Is er een bewegend standbeeld dan?![]()
![]()
Hmm gisteren nog wel gespeeld, en ben alleen maar overdag in Bowerstone South geweest... Helemaal vergeten 's nachts nog eens terug te gaan om te checkenquote:Op maandag 15 november 2004 23:52 schreef Migwi het volgende:
[..]
Super![]()
[..]
Is er een bewegend standbeeld dan?![]()
![]()
Voor een kist van bijv. 15 moet je er gewoon 15 of meer hebben. Dus met 19 keys kan je prima een '15 keys' kist openen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:46 schreef Droeke het volgende:
[..]
Hmm gisteren nog wel gespeeld, en ben alleen maar overdag in Bowerstone South geweest... Helemaal vergeten 's nachts nog eens terug te gaan om te checkenSorry.... Dat bewegende standbeeld is mij ook nog niet opgevallen (vanavond toch eens ff checken dan).
Ik heb nog 1 vraagje: Moet je trouwens voor die Silverkey-kisten EXACT het aantal keys hebben voor ze te kunnen openen of is het ook ok als je gewoon meer hebt (bijv. 19 voor een kist van 15)?
Groetjes (en vanavond weer lekker spelen!!!)![]()
Hey Bedankt!!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:05 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Voor een kist van bijv. 15 moet je er gewoon 15 of meer hebben. Dus met 19 keys kan je prima een '15 keys' kist openen.
Ik heb er één in de shop in de Arena gekocht, eentje lag volgens mij ergens bij dat huis met al die undead.. en verder.. staat t vast ergens in een walkthrough.. dit is wat ik zo even weet..quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar kan je al die hero dolls vinden?
De meeste verdien je door goede scores in de pub games te halen. Als dit je niet lukt, kan je met slow-time spreuk de tijd nog vertragen voor je aan zo'n spelletje begint.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar kan je al die hero dolls vinden?
quote:Die stomme poppen.
Toen ik in Bowerstone South was kwam er een jochie naar me toe en zei dat er 6 poppen waren
(Briar Rose, Whisper, Thunder, Maze, een van jezelf en umm, Jak?) en als je die alle 6 hebt moet je naar z'n leraar gaan, want die dude spaart ze oid.
Nu, heb ik ze alle 6, ga ik naar die gast, kan ik er niks mee doen.
Iemand die daar iets over weet?
Rennen en hakken, niks geen slow timequote:Op woensdag 17 november 2004 19:13 schreef Marvin het volgende:
Zo hee, die missie met die archeologist is nog best pittig.. al die Minions en Spellcasters choppen in 5 min.. Ik kom steeds wat tijd te kort, ondanks dat ik Slow Time en de Ebony Bow gebruik.. Hoe hebben jullie deze gehaald?
Pak es een zwaar wapen.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:13 schreef Marvin het volgende:
Zo hee, die missie met die archeologist is nog best pittig.. al die Minions en Spellcasters choppen in 5 min.. Ik kom steeds wat tijd te kort, ondanks dat ik Slow Time en de Ebony Bow gebruik.. Hoe hebben jullie deze gehaald?
Ik ook niet, begint al meteen na de training in guild.quote:Op donderdag 18 november 2004 08:01 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij heb ik nog niet alle sidequests uitgevoerd
idd, gewoon zwaarder wapen nemen..quote:Op donderdag 18 november 2004 07:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Pak es een zwaar wapen.
Die hamer ofzo.
Ik heb een Obsidian Greathammer en Greataxe en daar moet je aardig wat mee hakken, wil je zo'n Minion verslaan.. Met een Ebony Bow is 3x schieten genoeg, maja ik zal t vanavond weer even proberen.. Over die poppen.. vergeet die 500,000 gold maar..quote:Op donderdag 18 november 2004 16:24 schreef Migwi het volgende:
[..]
idd, gewoon zwaarder wapen nemen..
Pff, die hero van je is ook maar een sissy als ie dat niet haalt![]()
![]()
Is dat die missie dat ze hem naar de haven brengen? Want die is vrij simpel. Gewoon als een gek langs alle beesten rennen, dan naast de archeologist gaan staan op de dok en daar alle beesten slopen.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:13 schreef Marvin het volgende:
Hmm, dat is raar, want ik heb Jak of Blades al. En heb niks geruild.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:40 schreef Marvin het volgende:
[..]
Ik heb een Obsidian Greathammer en Greataxe en daar moet je aardig wat mee hakken, wil je zo'n Minion verslaan.. Met een Ebony Bow is 3x schieten genoeg, maja ik zal t vanavond weer even proberen.. Over die poppen.. vergeet die 500,000 gold maar..
Je ruilt die 6 poppen namelijk in voor 1 pop, die van Jack of Blades.. en of dat nou al die moeite waard is..
Euh, geen idee wat at allemaal inhoudtquote:Op maandag 22 november 2004 15:38 schreef numero_uno het volgende:
en dat vraag je in een Fable topic?
Ik zal je even uit de drom helpen, die quests zijn opvulling.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:22 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, begint al meteen na de training in guild.
Is er een quest voor doden van een snow troll ofzo, maar dan heb ik niet genoeg renown, dus kan ik die niet doen.
Ach ja, komt nog wel keertje als ik 'm voor de 4e keer ga uitspelen.
Linkje zou niet te veel gevraagd zijn....quote:Op maandag 22 november 2004 17:18 schreef numero_uno het volgende:
ja
Even goed kijken/zoeken ook niet..quote:Op maandag 22 november 2004 17:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Linkje zou niet te veel gevraagd zijn....
jaquote:Op maandag 22 november 2004 17:44 schreef Mister_T het volgende:
Spelen mensen dit spel nog
Als je de credits uit laat rollen kan je doorspelenquote:Op woensdag 24 november 2004 21:12 schreef Marvin het volgende:
Nou veel meer komt er niet meer achteraan, ik heb m nu uitgespeeld. Best wel teleurstellend eigenlijk.. Zo'n 18 uur gespeeld, krijg je één schijt plaatje te zien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik kan niet op die 3d wereldkaart klikken(waar je normaal een quest kan kiezen)
Euh....?
geen?quote:Op donderdag 25 november 2004 13:28 schreef Fliepke het volgende:
Er zijn extra quests meer.
volgens mij is dat bij Lychfield Graveyardquote:Op donderdag 25 november 2004 15:02 schreef Marvin het volgende:
Wat is de beste plek om dit te doen? Ik las ooit eens iets over Undead die oneindig spawnen in een bepaalde area..
Moet ook niet daar zijn voor die undeads.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:08 schreef Marvin het volgende:
Nadat je hem hebt uitgespeeld werkt dat blijkbaar niet meer.. Die hele Graveyard blijft leeg, zowel 's nachts als overdagNu moet ik iedere keer heen en weer in een area om mn Toughness te masteren
als je op de select knop van de controller drukt, dan kun je daar inventory selecteren en dan kleren uitkiezen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:19 schreef Nuek het volgende:
Mijn 'Hero' loopt het hele spel al in zijn ondergoed rondHoe krijg ik em gekleed?
Master Greatsword halen in Bowerstone North (rond de 33.000 gold) of je Strenght, Health en Toughness masteren en de Harbinger uit de steen halen bij de Temple of Avo. Dan is het een eitje. Slow Time Spell kan ook van pas komen.quote:Op maandag 29 november 2004 19:58 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, die arena was idd niet echt bijster moeilijk
Nu zit ik wel ff te kijken bij die dock-dinges
quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:20 schreef Marvin het volgende:
Select knop = Back knop
Inventory = Equipment
Voor het geval bovenstaande niet duidelijk genoeg was.
Rond de 80%quote:Op donderdag 30 december 2004 19:11 schreef IceQb het volgende:
hoever ben je ongeveer in het spel na the arena dan?
ik heb nu net die Undead eventje "uitgemoord". Duurt het nog lang vanaf hier totdat je ook tegen Jack of Blades mag vechten?quote:Op donderdag 30 december 2004 21:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben bij Jack of Blades in the Chamber of Faith.
Hmmz.... had echter nog maar 2potions... en geen kans om bij te vullen
Die hero dolls krijg je bij de verschillende games die je kunt spelen meen ik mij te herinneren.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:36 schreef iebie het volgende:
Ik heb em uitgespeeld en ben net nog een paar uur doorgegaan, maar 't valt me tegen eigenlijk. Ik heb nu niet echt zin meer om heel de tijd zinloos rond te lopen. Duss waar haal je al die poppetjes voor die kinderen?, want ik heb er nu maar 2. En hoe zorg je ervoor dat je het zwaard uit die steen kan trekken?
Tsja... dan ben ik over drie dagen nog aan het beroven om dat geld bij elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:50 schreef gijsje79 het volgende:
Berovingen.
En anders maar eerst opdrachten doen.
Je kan in Bowerstone South memery doen. Dat is best wel goed te doen en met een inzet van 1000 schiet het ook vrij aardig op.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:18 schreef PPL het volgende:
Iemand een ideetje hoe ik rapido aan geld kan komen ?
In dit tempo duurt het eeuwen voordat ik 33000 gold heb om dat knappe zwaardje te kopen in Bowerstone North.
Ondertussen wordt ik er ook niet jonger op.
Ik ben bang dat ik dood ben voordat ik genoeg geld heb
Zeker te lang rondgelopen en de omgeving verkend.
Kben al 49.
Je kan wel verjongen bij de Avo temple, maar dat is ook niet echt goedkoop.
Zoals gezegd zit ik niet echt ruim in de centen.
Was voor het eerst dat ik een RPG echt speelde.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:22 schreef GameMaster het volgende:
Ik heb fable al uitgespeelt ( als good) ik heb het spel zo rond 6:27 uur uitgespeelt ( kon eerder maar het meer opdrachten gedaan)
Ik ben het spel weer aant spelen ( als Evil) Want ut is verslavend!
Mensen die het spel hebben NOOIT VERKOPEN want het ownt![]()
[afbeelding]
Jaaa ik weet het ik ben aantrekkelijk![]()
![]()
was iets met het standbeeld voor bowerstone.. maar weet niet precies watquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:00 schreef PPL het volgende:
Inmiddels uitgespeels () en opnieuw begonnen.
Voor het geld prefereer ik nu overigens zelf het Black Jack in Darkwood Camp.
Andere vraag (misschien al een keer beantwoord hoor, maar ik kan het niet zo snel vinden)
Hoe kom ik in de kelder van het Taveerne in Bowerstone South ?
En is het uberhaupt de moeite waard om daar te kijken ?
Ja... bij look-out point.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:04 schreef kepler het volgende:
[..]
was iets met het standbeeld voor bowerstone.. maar weet niet precies wat![]()
Volgens mij ben ik dit momenteel aan het doen! Toch maar eens die experience points gebruiken dan. (eerst zoeken hoe dat in godsnaam moet!)quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dus als je niks met je Experience points doet kun je het uitspelen als 19 jarig ventje geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |