Daar is ie iets te sophisticated voor. Nee, speel maar GT4 en Metal Gear, voor Tetris koop je een GameBoy Klomp.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:50 schreef Conflict het volgende:
Cool! Kan je lekker tetris spelen in de trein
Ik kan de OP altijd editten.. Aangezien ik nu besloten heb om er een te kopen zal ik hier wel wat vaker rondhangen,quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:21 schreef Thomper het volgende:
Hehe.. mocht er iemand nog een link vinden die in de link-lijst moet, of een game die onder de game lijst moet, zeg het dan even snel, kan ie er nog in.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:50 schreef Conflict het volgende:
Cool! Kan je lekker tetris spelen in de trein
quote:dit is precies wat je wilt spelen als je 15 uur in een vliegtuig zit
Die DS agenda functie die er vast aankomt zou wel handig zijn nuquote:Hoeveel nachtjes nog tot 12 december?
Haha tis jou ook opgevallen! Ik lag compleet dubbel toen ik dat stukje tekst las!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:45 schreef Thomper het volgende:
Citaat in de nieuwe PU, in het Tokyo Game Show stuk over Metal Gear Ac!d:
[..]
Moet je wel 4 accu's meenemen..![]()
ik ga em wel importeren, maar eerst is de DS aan de beurtquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:22 schreef BMH het volgende:
Waarom wachten jullie tot 12 december? Alsof iemand hier de japanse PSP importeerd.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:41 schreef Thomper het volgende:
Handheld schermen vergeleken met elkaar
[afbeelding]
PSP = playstation portable
FC = Pirate NES player
NDS = Nintendo dual screen
SWAN = Bandai Wonderswan
GBA = Gameboy Advance
GB = Original GameBoy
En nou ben je alwéér een Sony Playstation product aan het aanbidden!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:wow
Hij bedoelt vast dat die 2 schermpjes de bom zijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
En nou ben je alwéér een Sony Playstation product aan het aanbidden!
Zeg let eens niet zo op mijquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
En nou ben je alwéér een Sony Playstation product aan het aanbidden!
idd best een aso groot schermpje op de pspquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]wow
Bron: www.gamespot.com Rumor Control.quote:RUMOR #1: Sony is considering distributing demos of PSP games via the Web.
Source: A source at a company currently developing a PSP game.
The official story: "We haven't made any announcements regarding the process for downloading content for the PSP, so any information otherwise is purely speculation."--Sony rep.
What we heard: According to the source, Sony is considering the following scheme: Posting demos of PSP games on the Web and allowing gamers to download them onto their PCs. Gamers would then transfer the demo to a Memory Stick inside the PSP via the portable's USB 2.0 port. The prospect offers both great potential and peril. On one hand, it would allow Sony to widely distribute demos for PSP games for virtually no cost. However, given that Memory Sticks are now capable of holding up to 2GB of memory, allowing the downloading of PSP game content from PCs could provide ample opportunity for piracy--a dilemma that's probably being pored over inside Sony Computer Entertainment boardrooms right now.
Bogus or not bogus?: Probably not bogus. Other sources have implied to GameSpot that Sony has been planning such a scheme from the start.
ik heb altijd een tas bij mequote:Op zondag 31 oktober 2004 12:28 schreef A.l.e.x het volgende:
hmm, hij is wel redelijk groot:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
gelukkig heb ik grote zakken
Zeker dat ie niet regiovrij is? Heb dit stuk niet helemaal gelezen, maar je moet toch maar even oppassen. (http://psp.ign.com/articles/561/561098p1.html)quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:52 schreef Kremers het volgende:
Yeah, ik lees net dat dat ding regio vrij zal zijn voor de games, daar hoopte ik al op
Enkelte Link-Sang dan maar?Alleen zal er wel alleen een JAP handleidig bij zitten? Nou ja, kom er wel uit, en anders wordt hij vast wel vertaald naar een US PDF bestand oid
Edit: Pre-Order geplaatst bij lik-sangKan hm altijd nog annuleren, gezien er ook nog geen officieële prijs bekend is, en als dat "special pack" vrijgegeven wordt kan ik ev. dar naar switchen zonder mijn plaats kwijt te raken
De vraag is natuurlijk hoeveel mensen er op dit moment wel al niet op die lijst staan
http://games.fok.nl/news.php?newsid=1312quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:52 schreef Kremers het volgende:
Yeah, ik lees net dat dat ding regio vrij zal zijn voor de games, daar hoopte ik al op
Ik vind de achterkant wel mooier hoorquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:57 schreef P-Style het volgende:
Dat scherm!!!![]()
IGNquote:Op maandag 1 november 2004 22:52 schreef A.l.e.x het volgende:
bron?
quote:Op maandag 1 november 2004 23:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
IGN
http://psp.ign.com/articles/560/560950p1.html
En die beweren dat dit Sony's officiële woorden zijn. Ik vind het nieuws IGN altijd wel te vertrouwen!(...in tegenstelling tot zoiets als "gamer.nl"
)
Extra batterijtje is wel prijzig,quote:While SCE did not provide details on how much of a hit LAN play would bring about, it's good to at last have an idea of how long we'll be able to play games and watch movies on the PSP. Plus, extra batteries cost just about $45, so doubling the available time (if you're willing to carry a spare with you) could be an legitimate option.
Die maffe Amerikanen doen alsof $45,- niks is!quote:Op maandag 1 november 2004 23:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Extra batterijtje is wel prijzig,.
Zal wel 45 euro worden.. Of 50,.
Gamespot > IGNquote:Op maandag 1 november 2004 23:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
IGN
http://psp.ign.com/articles/560/560950p1.html
En die beweren dat dit Sony's officiële woorden zijn. Ik vind het nieuws IGN altijd wel te vertrouwen!(...in tegenstelling tot zoiets als "gamer.nl"
)
Ja, de reviews moet je met een dikke korrel zout nemen, maar hun nieuws en artikelen zijn goedquote:Op dinsdag 2 november 2004 12:30 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Gamespot > IGN
IGN is echt ongelofelijk slecht IMO. Reviews zijn i.i.g wel altijd slecht.
Moet je wel flink gas geven, anders haal je de finish niet binnen de battery life.quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:34 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=1465
quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet je wel flink gas geven, anders haal je de finish niet binnen de battery life.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet je wel flink gas geven, anders haal je de finish niet binnen de battery life.
Kan mij niet voorstellen dat PES op de PSP opeens slecht is,quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:27 schreef HomerJ het volgende:
Ik weet het: Word Winning Eleven/Pro evo cool op de PSP, haal ik die
Anders.... Haal ik DS.
Zit nou niet echt te wachten op Solid snake met wat kaartjesEn Racen is hélemaal niks voor mij
Mja, behalve qua batterijduur dan. De graphics zijn zeker mooi, die van de DS vallen behoorlijk tegen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:44 schreef Asskicker14 het volgende:
En de Nintendo Fan Boys zijn al dik tevreden met de SNES - N64 evolved graphics
De NDS wordt dik geowned door PSP
Tja toch raar dat er nu al meer DS'en zijn verkocht (preordered), dan er ooit voor de PSP zullen worden verkocht. Zou er dan toch meer in het leven zijn dan mooie (haperende) graphics?quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:44 schreef Asskicker14 het volgende:
En de Nintendo Fan Boys zijn al dik tevreden met de SNES - N64 evolved graphics
De NDS wordt dik geowned door PSP
Mainstream preordert niet zoveel, en ik denk dat die vooral voor de psp zullen gaan. Nintendo moet het hebben van de die-hard nintendo freaks en kleine kindjesquote:Op woensdag 10 november 2004 15:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Tja toch raar dat er nu al meer DS'en zijn verkocht (preordered), dan er ooit voor de PSP zullen worden verkocht. Zou er dan toch meer in het leven zijn dan mooie (haperende) graphics?
Microsoft heeft tenminste humor!quote:Op woensdag 10 november 2004 15:52 schreef Erwtensoep het volgende:
"Microsoft have commented on the upcoming handheld wars between Nintendo DS and the Sony PSP.
At a recent Halo 2 event held last week, Peter Moore of Microsoft spoke of how PSP stands no chance against the DS. With Nintendo dominating the handheld market, Sony entering the market is "like developing your own little operating system and saying, 'Well, I'm going to challenge Windows'," according to Moore, when questioned at the event.
Robbie Bach, chief executive of Microsoft told the audience I think, in general, it's different than our [console] business," when talking about the handheld market. He also went on to say "We've yet to see anybody make a meaningful connection between having a console and having a handheld. If Sony is distracted by way of a war with Nintendo, that's fine with us."
Nintendo's upcoming DS is already sold out at Gamestop and EB Games and thats just pre-orders, giving Sony a really hard job of taking over the handheld market. GBA SP will carry on selling strong, with a massive user base, and with DS entering the market Nintendo are looking stronger than ever."
Nou persoonlijk denk ik dat de PSP i.i.g wel successvoller wordt dan de N-Gage. De Nintendo DS gaat echt als een tierelier verkopen. Zelf heb ik '30 miljoen units aan het eind van 2005' voorspelt.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:23 schreef P-Style het volgende:
De PSP wordt een hit let maar op.
De DS is misschien gericht op volwassenen, maar wat ik er tot nu toe van heb gezien zal veel "volwassen" gamers niet echt aanspreken. Nintendo's imago is volgens mij de laatste jaren flink achteruit gegaan en de groep mensen die zich aangesproken voelt door de nintendo games wordt steeds kleiner. Dus tenzij nintendo meer investeerd in 3rd party games zullen de oudere gamers denk ik toch voornamelijk voor de PSP gaan.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Oh oh oh oh, jongens. Het gaat om de gameplay! Niet om de graphics!
[..]
Nou persoonlijk denk ik dat de PSP i.i.g wel successvoller wordt dan de N-Gage. De Nintendo DS gaat echt als een tierelier verkopen. Zelf heb ik '30 miljoen units aan het eind van 2005' voorspelt.![]()
En nog voor de duidelijkheid, de DS is gericht op volwassenen. 18-20 jaar oud ja. De PSP ook. Dus ze concurreren met elkaar, mkay.
Oh? Dat is de allereerste keer dat ik dat lees! Bron?quote:Op woensdag 10 november 2004 17:52 schreef Ruzbeh het volgende:
En nog voor de duidelijkheid, de DS is gericht op volwassenen. 18-20 jaar oud ja.
Dat PSP succesvoller wordt dan de N-Gage mag je gerust een feit noemen, grapjas!quote:Nou persoonlijk denk ik dat de PSP i.i.g wel successvoller wordt dan de N-Gage.
Nu ik erover nadenk, is 18 tot 20 is eigenlijk wel een héle rare doelgroep!quote:Op woensdag 10 november 2004 17:52 schreef Ruzbeh het volgende:
...gericht op volwassenen. 18-20 jaar oud ja.
Dit vind ik dus serieus een heel beperkte doelgroep!quote:Op woensdag 10 november 2004 18:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Maar de reclames e.d. zijn gericht op 18-20 ofzo.
Hoe bedoel je, SONY FANBOYquote:Op woensdag 10 november 2004 19:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dit vind ik dus serieus een heel beperkte doelgroep!Vreemd van Nintendo.
Dat zijn er dan ook maar miljoenenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:10 schreef P-Style het volgende:
Nintendo-fans of bezitters van gameboys (ouwe/color/advance) gaan denk ik eerder voor de DS.
wordquote:Op woensdag 10 november 2004 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kunnen ze niet gewoon samen op de markt staan? Ze gaan op zich wel concurreren, maar spreken toch allebei een ander marktaandeel aan.
Ik denk dat er best een hoop mensen gewoon beide apparaten kopen...
Japanners ja. Ik ken niet zoveel Nederlanders die beide apparaten zouden willen kopen, op wat die-hard-gamers na.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat er best een hoop mensen gewoon beide apparaten kopen...
Achja... er zijn ook al ruim 100M Playstation 1's en 75M Playstation 2's verkocht. Hoeveel van deze mensen ook een GB/GBC/GBA hebben weet ik niet, maar ik denk wel dat een aandeel van deze Playstationbezitters zeker geïnteresseerd zijn in het nieuwste apparaat dat de naam "Playstation" draagt!quote:Op woensdag 10 november 2004 20:55 schreef Erwtensoep het volgende:
dat zeg ik miljoenen
Zijn dat Sony's woorden?quote:Op donderdag 11 november 2004 19:17 schreef A.l.e.x het volgende:
Maart - 180/200 euro
(december in Japan)
Wat een onzin zeg, ook in Amerika en Australie doet de XBOX het super.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:10 schreef P-Style het volgende:
(zo is Europa het enige werelddeel waar Xbox het wèl goed doet!)
Ook dat is niet waar.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zeggen ze dit nou alleen maar omdat de xbox (als eerste microsoft-console) het niet zo goed doet als ze gehoopt hadden?
Dat lijkt me een prima prijsquote:Op donderdag 11 november 2004 19:17 schreef A.l.e.x het volgende:
Maart - 180/200 euro
(december in Japan)
Alleen een beetje onrealistisch.quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima prijs
"Super" lijkt me wat overdreven. Ik bedoelde eigenlijk "Europa is het enige continent waar de xbox het ongeveer net zo goed doet (beter dan?) als de PS2."quote:Op vrijdag 12 november 2004 08:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een onzin zeg, ook in Amerika en Australie doet de XBOX het super..
Alleen in Japan niet..
Even je Sony bril zo nu en dan af doen, anders verlies je de realiteit uit het oog.
Shiiiiit, ik heb echt spijt dat ik geen GBA heb gekocht.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, de Xbox kan niet in de buurt komen van de PS2 aantallen, alleen de GBA kan dat![]()
Daarom kan ik ook niet wachten op officiële berichten!quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:54 schreef A.l.e.x het volgende:
Dit topic leeft van geruchten
De dame in je icoon. Wie?quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:54 schreef A.l.e.x het volgende:
Dit topic leeft van geruchten
Als het waar was, dan zou het natuurlijk geen gerucht zijn, of wel...quote:Op zaterdag 13 november 2004 01:23 schreef flappiewappie het volgende:
dat gerucht over dat je demos van je mem-card zou kunnen spelen is dat waar?
hihahoequote:Op zaterdag 13 november 2004 01:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als het waar was, dan zou het natuurlijk geen gerucht zijn, of wel...
Neem de guldenmiddenweg zou ik zeggen, de DSquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:30 schreef GF het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nu een GBA ga kopen, of dat ik wacht op de PSP
van wat?quote:Op zondag 14 november 2004 20:12 schreef SupahFunk het volgende:
Alex geef eens een linkje!
http://www.tweakers.net/ext/f/45008/full.jpg
superpopulaire manga, en sinds kort ook een zeer goed bekeken animequote:Op zaterdag 13 november 2004 12:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Neem de guldenmiddenweg zou ik zeggen, de DS![]()
Dat Bleach word trouwens wel een cool spel volgens mij
http://www.m-gaming.nl/files/BleacScan001.jpg
Ja, speel maar eens Burnout 3 en daarna PGR2, dan zie je wat ik bedoel...quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:58 schreef A.l.e.x het volgende:
PGR2 op de XBOX langzaam
De hele PSP launch lijst. Okee, veel toppers maar ook veel Japan-only spul.quote:12 december
Armored Core Formula Front (From Software)
Mahjong Taikai (KOEI)
Mahjong Fight Club (Konami)
Minna-no Golf Portable (SCE)
Ridge Racers (Namco)
Vampire Chronicle: The Chaos Tower (Capcom)
16 december
Dynasty Warriors (KOEI)
Metal Gear Acid (Konami)
Kollon (Cyberfront)
Dokoemo Issho (SCE)
Kotoba no Puzzle Mojipittan Daijiten (Namco)
22 december
Puzzle Bobble Pocket (Taito)
AI Series Igo (Marvelous Interactive)
AI Series Shougi (Marvelous Interactive)
AI Series Mahjong (Marvelous Interactive)
24 december
Puyo Puyo Fever (SEGA)
30 december
Piposaru Academia: Dossari Saru-gee Daizenshuu! (SCE)
December (datum onbekend)
Rengoku: The Tower of Purgatory (Hudson)
Need for Speed Underground Rivals (Electronic Arts)
Begin 2005
Tiger Woods PGA Tour (Electronic Arts)
Lumines (Bandai)
Eiyuu Densetsu Gagharv Trilogy: Shiroki Majo (Bandai)
Nou noem je ook een spel op zeg Burnout 3 zelfs FzeroGX is traag vergeleken met dat spelquote:Op donderdag 18 november 2004 13:20 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ja, speel maar eens Burnout 3 en daarna PGR2, dan zie je wat ik bedoel...
Dan heb ik denk ik toch liever de DS versie, lijkt me wel tof tijdens de wedstrijd hele tijd van tactiek veranderen (als dat nodig is)quote:Op donderdag 18 november 2004 20:23 schreef HomerJ het volgende:
Ik denk dat ik wacht totdat Winning eleven/Pro evolution soccer op de PSP komt, dan koop ik hem zeker
quote:
Psp Handheld Station Mrt 2005
Wordt in maart verwacht!
Met een processor die nog krachtiger is dan die van de Playstation 2 belooft de PSP een echt krachtpatser te worden. De games worden vanaf een mini-CD (genaamd UMD) gespeeld waarop 1,8 GB aan data past. Dit leent zich uitstekend om films op af te spelen, iets dat Sony dan ook zeker van plan is met een uitgebreid aanbod aan speelfilms. Naast het enorme scherm van ca. 10 cm. is de PSP volgepropt met extra's als draadloos Wifi netwerk, een USB 2.0 uitgang en infrarood. Tot slot is de handheld te gebruiken met Memory Sticks waardoor het goed zou kunnen dat je in de toekomst je digitale foto's op de PSP kan bekijken.
Bestelnummer: 21223655
Webshopprijs: ¤199,95
Games spelen.quote:Op donderdag 18 november 2004 22:46 schreef Rodie83 het volgende:
Wat on earth moet je met een PSP?
Dat verklaart.quote:Nouja, ik ben dan ook alles behalve een handheld fan
je beantwoord je eigen vraagquote:Op donderdag 18 november 2004 22:46 schreef Rodie83 het volgende:
Wat on earth moet je met een PSP? Mm. Nouja, ik ben dan ook alles behalve een handheld fan
Vind ik eigenlijk best wel meevallen!quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:56 schreef Max_Dark het volgende:
Meteen weer een leuke DS/Flamewar hiero...
Ze moeten nog véél meer units produceren voordat ze'm wereldwijd kunnen releasen en ze willen 'm eerst in Japan uitbrengen. Japan is altijd al als testplatvorm gebruikt bij de release van een nieuwe console. Japanners kopen het toch wel en vervolgens krijgt Sony feedback en kunnen ze eventuele aanpassingen maken voor de rest van de wereld. Het ding is misschien wel region free, maar hoeveel spellen hebben al een (in ieder geval) Engelse vertaling? Leuk als 'ie hier tegelijkertijd uitkomt met de Japanse release, maar d'r moet eerst een fatsoenlijk aantal launchtitels zijn.quote:Maar is ie nou region free? Want dan snap ik ECHT NIET waarom het verdomme 3-4 maanden duurt voordat de PSP hier komt. Dingen die ze nog moeten doen:
Ik vind het knap als het ze in 3 maanden lukt!quote:Kost dit nou 3 maanden?
Ik denk dat de Amerikaanse en Europese launch heel dicht bij elkaar liggen!quote:Wanneer komt dit ding uit in Amerika? Dan koop ik 'm daar wel en stuur ik wat extra games mee om me zoet te houden tot de EU release.
Dat is zeker de normale pack. Zeker niet de Value pack. Die zal wel rond de 250 kosten. Dat wordt gewoon importen ben ik rond de 40 euro goedkoper uit en heb ik hem eerder ook.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:49 schreef A.l.e.x het volgende:
Bart Smit doet alvast een voorzichtige schatting:
[..]
laten we het hopen
quote:Op donderdag 25 november 2004 11:45 schreef Fonzarelli het volgende:
Hadden jullie dit al gezien? : http://www.benheck.com/Games/PS2p%201.htm
Die kerel heeft zn eigen PSP gemaakt...![]()
[afbeelding]
Lelijk, maar toch...
Gedoogde spam zeg maar,quote:Op donderdag 25 november 2004 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ghehe, nee geeft niet hoor. Het is gewoon mijn taak om af en toe mensen eraan te herinneren dat FOK!games er ook is
Europa is altijd weer een bron van frustratie voor aziatische en amerikaanse bedrijvenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:10 schreef P-Style het volgende:
Europa is sowieso een beetje onvoorspelbaar (zo is Europa het enige werelddeel waar Xbox het wèl goed doet!)
voor 265 koop ik er wel 1quote:Er zullen twee grotere paketten voor de PlayStation Portable verschijnen onder de naam 'multimedia kits'. Sony heeft vandaag vrijgegeven wat deze 'multimedia kits' zullen bevatten.
Multimedia kit 1 (265 euro):
Memory Stick 16MB
USB Kabel
Software om muziek op je PSP te zetten
Software om plaatjes op je PSP te zetten
Een 'audio helmet'
De tweede 'multimedia kit' zal niet veel verschillen, en het bevat het volgende:
Multimedia kit 2 (285 euro):
Memory Stick 32MB
USB Kabel
Software om muziek op je PSP te zetten
Software om plaatjes op je PSP te zetten
Een 'audio helmet'
De standaard PlayStation Portable zal voor 249 euro over de toonbank gaan.
De prijzen die jij noemt zijn net zo goed een schatting als die van Bartquote:Bart Smit zou er dan wel naastzitten met z'n 200 euro
welke pics...quote:Op zondag 28 november 2004 18:34 schreef knater het volgende:
volgens mij waren deze pics nog niet gepost
Jij bent echt heel triest...quote:Op zondag 28 november 2004 15:38 schreef nlboy het volgende:
PSP:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=1857
DS:
[afbeelding]
Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=1856
quote:Op zondag 28 november 2004 19:24 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij bent echt heel triest...iedereen weet dat de graphics van de PSP beter zijn dat hoef je er niet ZOOO dik bovenop te leggen...
![]()
Ik wist dat de gfx van de PSP best goed zijn, maar ik wist niet dat de gfx van de DS zó slecht zijn!quote:Op zondag 28 november 2004 19:24 schreef King_of_cubes het volgende:
...iedereen weet dat de graphics van de PSP beter zijn...
de DS gfx zijn niet slecht, die van Ridge Racer DS wel.quote:Op zondag 28 november 2004 19:38 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik wist dat de gfx van de PSP best goed zijn, maar ik wist niet dat de gfx van de DS zó slecht zijn!
Alleen Japan.quote:Op zondag 28 november 2004 19:41 schreef Dark_Killah het volgende:
Is hij 12 december ook in Nederland verkrijgbaar of geld dit voor Amerika en/of iets anders dan nederland..?
Functies: Games, films en muziek spelen.quote:Op zondag 28 november 2004 19:47 schreef Dark_Killah het volgende:
En nog wat, waar kan ik alle functies over de PSP vinden, ik vind het namelijk wel een mooi dingetje. En omdat mijn vader nooit een Playstation hier in huis wilde lijkt me het wel wat.. Ik moet even gaan kiezen tussen een paar consoles. Dus als jullie wat meer functies/info kunnen linken.. Dankje
En wanneer komt hij in Europa?quote:Op zondag 28 november 2004 19:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Alleen Japan.
[..]
Functies: Games, films en muziek spelen.
...maar muziek kun je weldegelijk kwijt! De PSP maakt gebruik van Memory Stick Duo's. Hier kun je o.a. ook muziek op kwijt. Je hebt tegenwoordig al Memory Sticks van 2GB.quote:Op zondag 28 november 2004 19:52 schreef Xrenity het volgende:
Je kunt niets kwijt op het apparaatje, je moet alle films die je wilt kijken kopen op UMD discs.
quote:Op zondag 28 november 2004 19:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook de eerste keer dat een Sony game-device de mooiste graphics heeft
quote:Op zondag 28 november 2004 19:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
post is wat pics danquote:Op zondag 28 november 2004 19:48 schreef Xrenity het volgende:
[..]
de DS gfx zijn niet slecht, die van Ridge Racer DS wel.
Als je Mario 64/Metroid Prime hunters ziet dan ziet dat er toch een stuk beter uit
Oftewel, beetje onzin vergelijking.
Puur voor onderweg zou ik een PSP aanraden, met een stylus gamen is niet gemakkelijk in een drukke trein bijvquote:Op zondag 28 november 2004 19:58 schreef Dark_Killah het volgende:
En als ik zou moeten kiezen tussen de nintendo:ds en deze, wat zouden jullie me dan aanbevelen. Ervan uitgaande dat ik hem wil gebruiken @ de trein/auto/bus etc. Niet echt een hardcore gamer die er ook thuis mee speelt..
Voorwaarden zijn dus:
Leuke vermakelijke games.
Een goeie, lang meegaande batterij.
Niet al te prijzig.
Rond of voor 2005 uit.
Alleen zijn die krengen van Sony veel duurder dan Compact Flash of Smart Mediaquote:Op zondag 28 november 2004 19:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
...maar muziek kun je weldegelijk kwijt! De PSP maakt gebruik van Memory Stick Duo's. Hier kun je o.a. ook muziek op kwijt. Je hebt tegenwoordig al Memory Sticks van 2GB.
Mjah, ik zat nou niet echt bepaald te wachten op pokemon related stuff, maar ook niet echt op race games. Dat soort games speel ik wel op mijn computer, die heb ik daar immers voor gekocht.. Ik ga meer voor de tetris achtige dingen etc, en dan muziek & films afspelen ben ik ook wel in geintreseseerd.. Kan iemand me over dat laatste nog wat info geven?quote:Op zondag 28 november 2004 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Puur voor onderweg zou ik een PSP aanraden, met een stylus gamen is niet gemakkelijk in een drukke trein bijv
Verder moet je gewoon kijken naar het game-aanbod natuurlijkDe usual Nintendo stuff vind je op de DS, terwijl je de stoere mainstreamtitels op de PSP vind.
go roy go roy...quote:Op zondag 28 november 2004 19:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
:')
Sorry, moest ff de mensen tegenspreken hier![]()
Er wordt hier net zo goed DS gebashed ipv PSP discussieren dus dat boeit niet echt.quote:Op zondag 28 november 2004 20:30 schreef nlboy het volgende:
Willen de Ninboy's aub naar hun eigen topic gaan? [Nintendo DS] Deel 10: DS Is cool :D
Bedankt!
Word je zenuwachtig?quote:Op zondag 28 november 2004 20:30 schreef nlboy het volgende:
Willen de Ninboy's aub naar hun eigen topic gaan? [Nintendo DS] Deel 10: DS Is cool :D
Bedankt!
Metroid Prime hunters:quote:Op zondag 28 november 2004 19:59 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
post is wat pics dan
Ach, ik vind het persoonlijk wel grappig en ik ga ze waarschijnlijk toch allebei halenquote:Op maandag 29 november 2004 08:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dit is het PSP topic.
Voor pics van de DS ga je maar in het andere topic kijken..
Om elkaar te gaan bitchslappen over welke nou beter is ga je maar naar dat fanboy-bitchslaptopic.
Nu weer ontopic ajb,.
Mja, er is een speciaal topic voor. Dus waarom dan nog de aparte topics er mee vullen?quote:Op maandag 29 november 2004 08:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Ach, ik vind het persoonlijk wel grappig en ik ga ze waarschijnlijk toch allebei halen
Speciaal voor degene met Nintendo topic vreesquote:Op maandag 29 november 2004 08:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, er is een speciaal topic voor. Dus waarom dan nog de aparte topics er mee vullen?
leuk voor jequote:Op maandag 29 november 2004 13:57 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
DS is gewoon kut, is kiddie, games zien er niet uit, en spelen met een pennetje zuigt
ik ga die PSP wel halen
Niet zo zeiken, ik ben ook een Nintendo fanboy en heb potverdorie dit topic geopend. IK ben voor beide, maar toch wat meer DS.quote:Op zondag 28 november 2004 20:30 schreef nlboy het volgende:
Bedankt!
Ik.quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:23 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
wie speelt mario tegenwoordig nog
Je bedoelt wie speelt mario niet tegenwoordig?quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:23 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
wie speelt mario tegenwoordig nog
Alleen mario 1, 2 en 3quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:38 schreef Thomper het volgende:
[..]
Je bedoelt wie speelt mario niet tegenwoordig?
Final Fantasy VII - Crisis Core tenminste, zal vast kunnen dat er meer spellen al aangekondigd zijn, maar deze weet ik welquote:Op dinsdag 30 november 2004 02:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar goed. Heeft Square al een game aangekondigd voor de PSP?Alleen Advent Children is een beetje karig.
Ohw jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:55 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Final Fantasy VII - Crisis Core tenminste, zal vast kunnen dat er meer spellen al aangekondigd zijn, maar deze weet ik wel
Link
PSP gaat niet falen , voor die nieuwe FF worden er alleen al een paar miljoen verkocht ( dat is ook gelijk de enige systemseller die kan noemen , maar maakt niet uit ) . Er zijn ook genoeg mensen die lezen dat de PSP films af kan spelen en die het dan kopen ( wat ze niet weten is dat Sony tot nu de enige film maatschappij is die films op UMD zet , maar dat merken ze later wel ) .quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:15 schreef Ruzbeh het volgende:
*zucht*
De PSP zuigt. EN HARD OOK.
De PSP gaat kei- en keihard falen.
Als ik zulke graphics wil, koop ik wel een laptop. Kan ik gelijk Doom 3 spelen. :')
Bron: IGN.comquote:When will the PSP be made available?
Sony Computer Entertainment has outlined these details for the PSP's launch. As of this writing, the official launch date has only been announced for the Japanese market.
JAPAN: December 12, 2004 release
NORTH AMERICA: Unannounced - Q1 2005 (expected by March 2005)
EUROPE: Unannounced - 2005 (expected by Summer 2005)
KOREA: Unannounced - 2005
How much will the PSP cost?
Sony Computer Entertainment has announed the official price of the PlayStation Portable for the Japanese market. It has not announced such details for the North American, European, or Asian markets.
JAPAN: Base System - 19,800 yen
Value Pack - 24,800 yen
NORTH AMERICA: Unannounced
Expected to be between $179-199 for the Base System
Expected to be $229-249 for the Value Pack
EUROPE: Unannounced
Expected to be around 150 euros for the Base System
Expected to be around 185 euros for the Value Pack
Idem,quote:Op woensdag 1 december 2004 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
ZOlang er niets officieel is reken ik nergens op.
Zekerquote:Op woensdag 1 december 2004 12:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Idem,.
Maar 185 voor de valuepack zou wel een HEEL mooi prijsje zijn.
Daarmee snoert Sony ook wel flink wat bekken,.
Is niet alleen Xbox-tactiek hoor. Werd ook heel lang op de PS2 (nog steeds?) toegepast.quote:Op woensdag 1 december 2004 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
ZekerZou een beetje de Xbox tactiek zijn
Gewoon onder productie prijs verkopen, winst later halen.
Serieus joh?quote:Op woensdag 1 december 2004 12:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
Is niet alleen Xbox-tactiek hoor. Werd ook heel lang op de PS2 (nog steeds?) toegepast.
Jep!quote:Op woensdag 1 december 2004 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus joh?Ik wist niet dat die ook zo'n hoge productiekosten had...
Hij is wèl regiovrij wat games spelen betreft. Als je een Euro-PSP hebt, dan kun je daar gewoon een Japans of Amerikaans PSP-spel in dauwen. Maar ik geloof dat de films wel regiogebonden zijn (voor zover je dat kan boeien), maar ook multiplayergames via wifi moeten van dezelfde regio zijn.quote:Op woensdag 1 december 2004 12:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zat zelf rond de 225-250 te denken hopen.
185 zou prima zijn..
Is de PSP nou wel of niet regiovrij? (oftewel: is het slim hem te importeren uit de States?)
quote:Reuze Playstation Portables in Tokio
In het drukste treinstation van Tokio hangen vier reuze - werkende - Playstation Portables van Sony. De ‘handhelds’ hebben een lengte van acht meter, zodat de twee miljoen reizigers die dagelijks het station passeren er niet naast kunnen kijken.
De console blijft hangen tot 3 december. Dan is het precies tien jaar geleden dat de Playstation in Japan verscheen. Op 12 december komt de PSP in de handel.
Hmm, die films boeien mij niet echt.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hij is wèl regiovrij wat games spelen betreft. Als je een Euro-PSP hebt, dan kun je daar gewoon een Japans of Amerikaans PSP-spel in dauwen. Maar ik geloof dat de films wel regiogebonden zijn (voor zover je dat kan boeien), maar ook multiplayergames via wifi moeten van dezelfde regio zijn.
Nou... volgens mij kunnen verschillende regio-PSP's zelf wel via wifi communiceren, zolang de spellen die je erop speelt maar van dezelfde regio zijn.quote:Op woensdag 1 december 2004 14:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hmm, die films boeien mij niet echt.
Dat WiFi vind ik wel jammer.. Misschien toch maar wachten op de Europese release dan..
Mischien met een bezem de knoppen indrukken?quote:Op woensdag 1 december 2004 13:58 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ok, ze werken dus, maar zal het ook mogelijk zijn om er dus mee te spelen. Dus met een controller op afstand die daar ergens op het station staat.
![]()
Geen idee waarom dat "moet"... eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 1 december 2004 14:12 schreef speknek het volgende:
Waarom moeten multiplayer games van dezelfde regio zijn dan? Hebben ze verschillende interpreters per regio ingebouwd.
Ja, dan gaat het mij vooral om de "volgens mij".quote:Op woensdag 1 december 2004 14:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou... volgens mij kunnen verschillende regio-PSP's zelf wel via wifi communiceren, zolang de spellen die je erop speelt maar van dezelfde regio zijn.
Achja... misschien is het gewoon een hardnekkig gerucht dat zelfs mij heeft aangetast!quote:Op woensdag 1 december 2004 14:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, dan gaat het mij vooral om de "volgens mij".
Dat lees ik overal namelijk, maar niemand weet het zeker..
Ik begrijp niet dat Sony niet gewoon met officiele uitspraken komt.quote:Op woensdag 1 december 2004 14:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Achja... misschien is het gewoon een hardnekkig gerucht dat zelfs mij heeft aangetast!
Sony komt natuurlijk pas met zulke uitspraken als de PSP wereldwijd gereleased is... en dat is 'ie voorlopig nog niet. Verder mag je er gerust vanuit gaan dat Sony het liefste wil dat jij je PSP niet importeert.quote:Op woensdag 1 december 2004 14:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik begrijp niet dat Sony niet gewoon met officiele uitspraken komt.
Uh... ik dàcht het wel.quote:Qua games is ie iig zeker WEL regiovrij he? Dat is bevestigd toch?
En terecht!quote:Op zondag 5 december 2004 13:00 schreef CloudStrife het volgende:
De hype van de PSP is in Japan nu ontzettend groot. Groter dan die van de Nintendo DS!
Ik hoop hetquote:Op zondag 5 december 2004 13:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
En terecht!Hopelijk gaat 'ie de hype ook waarmaken...
Dat is niet waar.quote:Op zondag 5 december 2004 13:00 schreef CloudStrife het volgende:
De hype van de PSP is in Japan nu ontzettend groot. Groter dan die van de Nintendo DS!
Gelukkig zijn er hier 5 van...quote:Op zondag 5 december 2004 15:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat is niet waar.![]()
Zo'n ding is niet te missen...
...en hiervan maar ééntje!quote:
Maar dat is helemaaaal niet te missen.
Dit linkje wilde ik nèt plaatsen!quote:Op zondag 5 december 2004 16:37 schreef Xrenity het volgende:
- Boel PSP-info -
Ze zijn niet uiterst positief B)
Vingerafdrukken (lijkt mij persoonlijk vrij klote)quote:Op zondag 5 december 2004 16:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dit linkje wilde ik nèt plaatsen!Maar hoe kom je erbij dat ze niet uiterst positief zijn? Het enige wat ze zeggen is dat de PSP zó glad is dat je er heel goed vingerafdrukken op ziet. Maarja... zelfde geldt voor mobiletelefoon(-displays) en iPods.
lange laadtijden is logisch voor cd-achtige mediaquote:Op zondag 5 december 2004 17:10 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Vingerafdrukken (lijkt mij persoonlijk vrij klote)
Lange laadtijden
zijn even 2 dingen die ik noem
Daarbij zaten de PSPs aan adapters, ben benieuwd waarvoor
Dat heet volgens mij optische media.quote:Op zondag 5 december 2004 17:14 schreef Tain het volgende:
[..]
lange laadtijden is logisch voor cd-achtige media
ja maar verder had je niet veel aan dit stukje vond ik...ze beschreven eerder de PSP dan echt te "previewen" games behandelden ze niet graphics zeggen ze nik opver...alleen uiterlijk en hoe de menu's eruit zien en functies etc.quote:Op zondag 5 december 2004 17:10 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Vingerafdrukken (lijkt mij persoonlijk vrij klote)
Lange laadtijden
zijn even 2 dingen die ik noem
Daarbij zaten de PSPs aan adapters, ben benieuwd waarvoor
Klopt... de echte eerste review kunnen we over een week verwachten.quote:Op zondag 5 december 2004 17:48 schreef reconnect het volgende:
ja maar verder had je niet veel aan dit stukje vond ik...ze beschreven eerder de PSP dan echt te "previewen" games behandelden ze niet graphics zeggen ze nik opver...alleen uiterlijk en hoe de menu's eruit zien en functies etc.
Gamecube games van Nintendo hebben (haast) geen laadtijden. Zijn ook DVD'squote:Op zondag 5 december 2004 17:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens mij verschilt dat énorm per game. (net als bij alle andere apparaten die gebruik maken van optische media).quote:Op zondag 5 december 2004 17:52 schreef BMH het volgende:
Gamecube games van Nintendo hebben (haast) geen laadtijden. Zijn ook DVD's
Dat kan pas zodra er een racespel wordt gereleased met de optie om via WiFi minimaal 5 PSP's met elkaar te koppelen.quote:Op zondag 5 december 2004 18:01 schreef reconnect het volgende:
btw kan je met PSP ook tegen elkaar racen...met zn 5en ofzo?
Nou en?quote:Op zondag 5 december 2004 17:14 schreef Tain het volgende:
[..]
maar de kans is dus redelijk groot dat dat zal gebeuren?quote:Op zondag 5 december 2004 18:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat kan pas zodra er een racespel wordt gereleased met de optie om via WiFi minimaal 5 PSP's met elkaar te koppelen.
Maar GT4-mobile (of hoe 'ie dan ook gaat heten) lijkt me een potentiële kandidaat! De PSP heeft dus weldegelijk de opties om dit waar te maken.
Als Sony floppy's ging gebruiken dan was ik niet eens geïnteresseerd in de PSP!quote:Op zondag 5 december 2004 18:07 schreef Xrenity het volgende:
Nou en?Lang is lang.
Stel Sony ging floppy's gebruiken en de spellen waren kut/klein.
Dan ga je toch ook niet zeggen 'ja floppy's kunnen nu eenmaal weinig opslaan'
Lijkt me redelijk groot ja!quote:Op zondag 5 december 2004 18:07 schreef reconnect het volgende:
maar de kans is dus redelijk groot dat dat zal gebeuren?
mooiquote:Op zondag 5 december 2004 18:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk groot ja!Ik kan je alleen niet vertellen hoe snel je zo'n spel kunt verwachten. Verder heb je natuurlijk ook 4 vrienden nodig met allemaal een PSP en ook allemaal een exemplaar van dat spel.
Nintendo DS gamecards kunnen nu 128 megabyte (1gbit) nemen. De UMDs 1500 megabyte toch?quote:Op zondag 5 december 2004 18:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als Sony floppy's ging gebruiken dan was ik niet eens geïnteresseerd in de PSP!Maar over grootte gesproken... hoe groot (in MB's) kunnen Nintendo DS-spelletjes eigenlijk maximaal zijn?
UMD's kunnen max. 1,8GB bevatten. Maar bedankt voor de info.quote:Op zondag 5 december 2004 18:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Nintendo DS gamecards kunnen nu 128 megabyte (1gbit) nemen. De UMDs 1500 megabyte toch?
dan komen daardoor ook meteen de langere laadtijden naar bovenquote:Op zondag 5 december 2004 20:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
UMD's kunnen max. 1,8GB bevatten. Maar bedankt voor de info.
Dat hangt natuurlijk volledig van het spel af.quote:Op zondag 5 december 2004 20:08 schreef Tain het volgende:
dan komen daardoor ook meteen de langere laadtijden naar boven
ja, hangt sowieso naar het soort spel af en van welk spel, maar 1,8GB betekend sowieso veel laden en als de levels groot zijn ook nog wat langer ladenquote:Op zondag 5 december 2004 20:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk volledig van het spel af.
1.8GB betekent helemaal niet veel laden. De PSP heeft maar 32MB geheugen, dus of die UMD's nou 1,8GB zijn of 18GB maakt dan niet uit. Grote levels vereisen wel langer laden, maar geen enkel level is natuurlijk 1,8GB!quote:Op zondag 5 december 2004 20:19 schreef Tain het volgende:
ja, hangt sowieso naar het soort spel af en van welk spel, maar 1,8GB betekend sowieso veel laden en als de levels groot zijn ook nog wat langer laden
quote:(die ik overigens niet uit m'n hoofd weet)
natuurlijk kan dat ding niet 1.8GB laden, bedoel alleen maar dat als dat hele schijfje vol zit dat het veel laden is over het hele spel genomen.quote:Op zondag 5 december 2004 20:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
1.8GB betekent helemaal niet veel laden. De PSP heeft maar 32MB geheugen, dus of die UMD's nou 1,8GB zijn of 18GB maakt dan niet uit. Grote levels vereisen wel langer laden, maar geen enkel level is natuurlijk 1,8GB!Heeft allemaal te maken met de transferrate van UMD-schijfjes (die ik overigens niet uit m'n hoofd weet
)
quote:
In dàt geval heb je gelijk ja!quote:Op zondag 5 december 2004 20:26 schreef Tain het volgende:
natuurlijk kan dat ding niet 1.8GB laden, bedoel alleen maar dat als dat hele schijfje vol zit dat het veel laden is over het hele spel genomen.
NDS cards kunnen zo groot worden als je zelf wil. Alleen worden ze dan veel te duur.quote:Op zondag 5 december 2004 18:33 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo DS gamecards kunnen nu 128 megabyte (1gbit) nemen. De UMDs 1500 megabyte toch?
mwah, nu willen ze nog meer textures, nog meer draadmodellen, nog meer muziek in een spel kwijt.quote:Op zondag 5 december 2004 20:33 schreef Ruzbeh het volgende:
1,8 GB is sowieso belachelijk. Kijk eens naar The legend of zelda: ocarina of time. GIGANTISCH! Onwijs veel muziek, textures enzo. En maar 32 megabyte!!!!!!
Ga eens weg, Nintendo-fanboy...quote:Op zondag 5 december 2004 20:33 schreef Ruzbeh het volgende:
1,8 GB is sowieso belachelijk. Kijk eens naar The legend of zelda: ocarina of time. GIGANTISCH! Onwijs veel muziek, textures enzo. En maar 32 megabyte!!!!!!
Da's inderdaad het grote voordeel van UMD's... ze kosten geen drol! Hopelijk zien we de lage kostprijs van het opslagmedium ook terug in de prijs van de games.quote:Op zondag 5 december 2004 20:34 schreef BMH het volgende:
NDS cards kunnen zo groot worden als je zelf wil. Alleen worden ze dan veel te duur.
Ben je gek ofzo? TLoZ: OOT was MAGISTRAAL.quote:Op zondag 5 december 2004 20:40 schreef Tain het volgende:
[..]
mwah, nu willen ze nog meer textures, nog meer draadmodellen, nog meer muziek in een spel kwijt.
Dus jij wil alleen maar kopieen van OOT spelen?quote:Op zondag 5 december 2004 20:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ben je gek ofzo? TLoZ: OOT was MAGISTRAAL.
Nee, maar hoezo wil je nou nog meer content dan dat? OOT ging toch echt heel lang mee. En de levels waren echt groot enzo.quote:Op zondag 5 december 2004 20:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus jij wil alleen maar kopieen van OOT spelen?
Tegenwoordig draait het meer om en een goed verhaal te hebben en mooie graphics + effecten. Muziek wordt nu door echte orkesten of groepen gespeeld ipv de elektronische deuntjes van oudere spellen, dus dat neemt ook weer meer ruimte in beslag.quote:Op zondag 5 december 2004 20:52 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, maar hoezo wil je nou nog meer content dan dat? OOT ging toch echt heel lang mee. En de levels waren echt groot enzo.
Zeker nog nooit een plaatje van een UMD gezien?quote:Op zondag 5 december 2004 20:56 schreef IndoGuyver het volgende:
Zijn de hoesjes voor de UMD discs eigenlijk al bekend? Hoop voor de PSP aanschaffers dat er een leuke travelkit (ofzo) erbij komt, krassen op je schijfje is niet cool
Nee...quote:Op zondag 5 december 2004 20:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zeker nog nooit een plaatje van een UMD gezien?![]()
Nee joh, zie je vast verkeerd, dat bashen gebeurt in een ander topicquote:Op zondag 5 december 2004 21:02 schreef reconnect het volgende:
hmm leuk topic over PSP :nintendo n00bs en PSP'ers die elkaar bashen *gezelligheid*
Dude, wat ben je voor randdebiel?quote:Op zondag 5 december 2004 20:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Tegenwoordig draait het meer om en een goed verhaal te hebben en mooie graphics + effecten. Muziek wordt nu door echte orkesten of groepen gespeeld ipv de elektronische deuntjes van oudere spellen, dus dat neemt ook weer meer ruimte in beslag.
Volledig mee eens!quote:Op zondag 5 december 2004 21:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Laat maar, dit gaat te ver offtopic.
Preciesquote:Op zondag 5 december 2004 21:06 schreef IndoGuyver het volgende:
[..]
Nee joh, zie je vast verkeerd, dat bashen gebeurt in een ander topic![]()
Fans van de apparaten zijn gewoon in beide topics te vinden even kijken of er nog nieuwtjes zijn enzo.
Ik denk dat iedereen geïnteresseerd is in de NDS en de PSP, gewoon omdat ze beiden totaal verschillend zijn
edit: Bedankt voor de pics, Tain
quote:Op zondag 5 december 2004 21:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dude, wat ben je voor randdebiel?
Alles wat je nu noemt heeft OOT ook.![]()
Zie: http://www.gamerankings.com/htmlpages2/197771.asp
Laat maar, dit gaat te ver offtopic.
Ik moet zeggen dat een aantal van die savegames in die lijst werkelijk achterlijk groot zijn! De meeste PS2-savegames zijn nog kleiner!quote:
Niet vreselijk veel info, maar de plaatjes zijn wel leuk!quote:Op maandag 6 december 2004 09:35 schreef Fonzarelli het volgende:
nog een review: http://www.play-asia.com/paOS-17-74-ox.html
Come on GTA:VC!!!quote:TAKE-2 / ROCKSTAR GAMES / GLOBALSTAR MULTIMEDIA - Multiple titles at or shortly after US launch
Ten eerste zijn de spellen natuurlijk niet regiovrij, want een Europese versie van een spel is natuurlijk anders dan een Japanse versie. Het apparaat zèlf is regiovrij (dus je kunt spellen van over de hele wereld erop spelen). Vergeet niet dat als je importeert je zelf en werkende adapter moet zien te fixen. Ik heb geen idee welke erop zou werken en hoe duur zoiets zou zijn. En of het uiteindelijk nou ècht goedkoper is weet je nu nog niet. Als je echt goedkope wilt, zul je juist een jaartje (of 2/3) moeten wachten, want consoles worden na verloop van tijd alleen maar goedkoper (en ietsje beter)quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:37 schreef c0nd0r het volgende:
De PSP en de NDS zullen prima naast elkaar kunnen leven de ene heeft die voordelen de andere weer andere voordelen.
Maar ik zit er sterk over te denken om hem te importeren, omdat je hem dan een stuk eerder hebt en dat je met de prijs gelijk of zelfs goedkoper zit.
Alleen weet iemand dus nu al zeker of je gewoon voor MP zelfde regio spellen allemaal moet hebben? (goh nu ik dit typ bedenk ik.. spellen zijn regio vrij dus hoe weet hij dan welk spel uit welke regio is?) en heeft iemand ervaring met (bijv.) lik-sang.com ?
En hoe zit het precies met invoerrechten BTW enz? Is dat alleen als je pakketje er per ongeluk uit wordt gepikt of wordt alles gecontroleert en wat zijn de eventuele kosten? (ik weet het douane.nl maar daar wordt ik niet heel veel wijzer van (wanneer maakt de belasting het nou is ECHT makkelijker en maken ze gewoon een invulbaar rekenvel zodat hun het voor je uitrekenen))
Dan moet je fluwelen handschoentjes dragen als je met je PSP gaat spelen!quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:39 schreef reconnect het volgende:
jah maar toch vingerafdrukken he...echt jammerzoals ze zeggen,...hij blijkt er dus niet uit te zien na een uur of 2
ik vraag me dan af, hoe ga je dan met je PSP om als er na 2 uur ontzettend veel vingerafdrukken op zitten?quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:39 schreef reconnect het volgende:
jah maar toch vingerafdrukken he...echt jammerzoals ze zeggen,...hij blijkt er dus niet uit te zien na een uur of 2
Hij denkt dat de PSP een touchscreen heeft die je met je vingers kunt bedienen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:01 schreef Tain het volgende:
ik vraag me dan af, hoe ga je dan met je PSP om als er na 2 uur ontzettend veel vingerafdrukken op zitten?
Daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hij denkt dat de PSP een touchscreen heeft die je met je vingers kunt bedienen.![]()
Nee... het oppervlak van de PSP is gewoon verschrikkelijk glad plastic en het wordt letterlijk een smeerboel als je erop gaat spelen (in ieder geval in de buurt van de knoppen. De achterkant van de iPod heeft hier bijv. ook last van.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:14 schreef Tain het volgende:
Daar zat ik ook al aan te denken
Maar blijft vaag, heb ook nog nooit echt vinger afdrukken gehad op mijn GBA
Yo! Dat zou vet zijn! Een handeld met een touchscreen!quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hij denkt dat de PSP een touchscreen heeft die je met je vingers kunt bedienen.![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Yo! Dat zou vet zijn! Een handeld met een touchscreen!![]()
Dat Nintendo niet zulke goede designers in huis heeft als Sony? Inderdaad!quote:
?? Nintendo redesignt zijn eigen hardware niet 2keer per generatie. Dus ik snap je niet.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat Nintendo niet zulke goede designers in huis heeft als Sony? Inderdaad!Maar daar is die andere topic voor.
Dat zouden ze eens moeten doen. Is goed voor de verkoopcijfers.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:14 schreef BMH het volgende:
?? Nintendo redesignt zijn eigen hardware niet 2keer per generatie. Dus ik snap je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |