abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23784342
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:19 schreef Tain het volgende:
ja, hangt sowieso naar het soort spel af en van welk spel, maar 1,8GB betekend sowieso veel laden en als de levels groot zijn ook nog wat langer laden
1.8GB betekent helemaal niet veel laden. De PSP heeft maar 32MB geheugen, dus of die UMD's nou 1,8GB zijn of 18GB maakt dan niet uit. Grote levels vereisen wel langer laden, maar geen enkel level is natuurlijk 1,8GB! Heeft allemaal te maken met de transferrate van UMD-schijfjes (die ik overigens niet uit m'n hoofd weet )
  zondag 5 december 2004 @ 20:25:20 #252
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23784415
quote:
(die ik overigens niet uit m'n hoofd weet )

Dat valt me dan weer tegen...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_23784458
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:22 schreef P-Style het volgende:

[..]

1.8GB betekent helemaal niet veel laden. De PSP heeft maar 32MB geheugen, dus of die UMD's nou 1,8GB zijn of 18GB maakt dan niet uit. Grote levels vereisen wel langer laden, maar geen enkel level is natuurlijk 1,8GB! Heeft allemaal te maken met de transferrate van UMD-schijfjes (die ik overigens niet uit m'n hoofd weet )
natuurlijk kan dat ding niet 1.8GB laden, bedoel alleen maar dat als dat hele schijfje vol zit dat het veel laden is over het hele spel genomen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_23784551
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:

Dat valt me dan weer tegen...
Nou... als ik de verschillende internetsites mag geloven dan is de transferrate 11Mbps (megabits per seconde dus) Niet eens zo slecht eigenlijk.
pi_23784576
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:26 schreef Tain het volgende:
natuurlijk kan dat ding niet 1.8GB laden, bedoel alleen maar dat als dat hele schijfje vol zit dat het veel laden is over het hele spel genomen.
In dàt geval heb je gelijk ja! Maargoed dat zegt niks natuurlijk. "Het hele spel" kan 10 uur duren of 100 uur duren. Het spel kan regelmatig streamen of af en toe veel laden...
  zondag 5 december 2004 @ 20:33:41 #256
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_23784615
1,8 GB is sowieso belachelijk. Kijk eens naar The legend of zelda: ocarina of time. GIGANTISCH! Onwijs veel muziek, textures enzo. En maar 32 megabyte!!!!!!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 5 december 2004 @ 20:34:35 #257
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23784636
quote:
Op zondag 5 december 2004 18:33 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nintendo DS gamecards kunnen nu 128 megabyte (1gbit) nemen. De UMDs 1500 megabyte toch?
NDS cards kunnen zo groot worden als je zelf wil. Alleen worden ze dan veel te duur.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_23784744
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:33 schreef Ruzbeh het volgende:
1,8 GB is sowieso belachelijk. Kijk eens naar The legend of zelda: ocarina of time. GIGANTISCH! Onwijs veel muziek, textures enzo. En maar 32 megabyte!!!!!!
mwah, nu willen ze nog meer textures, nog meer draadmodellen, nog meer muziek in een spel kwijt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_23784765
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Ga eens weg, Nintendo-fanboy...
pi_23784790
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:34 schreef BMH het volgende:
NDS cards kunnen zo groot worden als je zelf wil. Alleen worden ze dan veel te duur.
Da's inderdaad het grote voordeel van UMD's... ze kosten geen drol! Hopelijk zien we de lage kostprijs van het opslagmedium ook terug in de prijs van de games.
  zondag 5 december 2004 @ 20:46:57 #261
65330 Ruzbeh
pi_23784928
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:40 schreef Tain het volgende:

[..]

mwah, nu willen ze nog meer textures, nog meer draadmodellen, nog meer muziek in een spel kwijt.
Ben je gek ofzo? TLoZ: OOT was MAGISTRAAL.
pi_23785001
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:46 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ben je gek ofzo? TLoZ: OOT was MAGISTRAAL.
Dus jij wil alleen maar kopieen van OOT spelen?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 5 december 2004 @ 20:52:13 #263
65330 Ruzbeh
pi_23785057
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:49 schreef Tain het volgende:

[..]

Dus jij wil alleen maar kopieen van OOT spelen?
Nee, maar hoezo wil je nou nog meer content dan dat? OOT ging toch echt heel lang mee. En de levels waren echt groot enzo.
pi_23785192
Leuk om te zien dat Nintendo fanboys ook in deze thread zijn te vinden

Zijn de hoesjes voor de UMD discs eigenlijk al bekend? Hoop voor de PSP aanschaffers dat er een leuke travelkit (ofzo) erbij komt, krassen op je schijfje is niet cool

Maar goed, ik vertrek al uit dit topic voordat ik de PSP ga zwartmaken over de zielige MP mogelijkheid dat iedere speler het spel moet hebben enzo
pi_23785240
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:52 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nee, maar hoezo wil je nou nog meer content dan dat? OOT ging toch echt heel lang mee. En de levels waren echt groot enzo.
Tegenwoordig draait het meer om en een goed verhaal te hebben en mooie graphics + effecten. Muziek wordt nu door echte orkesten of groepen gespeeld ipv de elektronische deuntjes van oudere spellen, dus dat neemt ook weer meer ruimte in beslag.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_23785252
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:56 schreef IndoGuyver het volgende:
Zijn de hoesjes voor de UMD discs eigenlijk al bekend? Hoop voor de PSP aanschaffers dat er een leuke travelkit (ofzo) erbij komt, krassen op je schijfje is niet cool
Zeker nog nooit een plaatje van een UMD gezien?
pi_23785334
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:58 schreef P-Style het volgende:

[..]

Zeker nog nooit een plaatje van een UMD gezien?
Nee...
*checked OP*
Never mind
pi_23785360
hmm leuk topic over PSP :nintendo n00bs en PSP'ers die elkaar bashen *gezelligheid*
pi_23785420
Wat diskart

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_23785464
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:02 schreef reconnect het volgende:
hmm leuk topic over PSP :nintendo n00bs en PSP'ers die elkaar bashen *gezelligheid*
Nee joh, zie je vast verkeerd, dat bashen gebeurt in een ander topic
Fans van de apparaten zijn gewoon in beide topics te vinden even kijken of er nog nieuwtjes zijn enzo.

Ik denk dat iedereen geïnteresseerd is in de NDS en de PSP, gewoon omdat ze beiden totaal verschillend zijn

edit: Bedankt voor de pics, Tain
  zondag 5 december 2004 @ 21:08:36 #271
65330 Ruzbeh
pi_23785519
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:58 schreef Tain het volgende:

[..]

Tegenwoordig draait het meer om en een goed verhaal te hebben en mooie graphics + effecten. Muziek wordt nu door echte orkesten of groepen gespeeld ipv de elektronische deuntjes van oudere spellen, dus dat neemt ook weer meer ruimte in beslag.
Dude, wat ben je voor randdebiel?

Alles wat je nu noemt heeft OOT ook.
Zie: http://www.gamerankings.com/htmlpages2/197771.asp
Laat maar, dit gaat te ver offtopic.
pi_23785588
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Volledig mee eens!
  zondag 5 december 2004 @ 21:11:42 #273
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23785612
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:06 schreef IndoGuyver het volgende:

[..]

Nee joh, zie je vast verkeerd, dat bashen gebeurt in een ander topic
Fans van de apparaten zijn gewoon in beide topics te vinden even kijken of er nog nieuwtjes zijn enzo.

Ik denk dat iedereen geïnteresseerd is in de NDS en de PSP, gewoon omdat ze beiden totaal verschillend zijn

edit: Bedankt voor de pics, Tain
Precies
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_23785699
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:08 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Dude, wat ben je voor randdebiel?

Alles wat je nu noemt heeft OOT ook.
Zie: http://www.gamerankings.com/htmlpages2/197771.asp

ontopic

Inhoud 1e eerste demo-disc
Game Videos (non-playable)

* Armored Core: Formula Front
* Doko Demo Issyo
* Hot Shots Golf
* Metal Gear Acid
* Puyo Pop Fever
* Ridge Racers
* Dynasty Warriors
* Mah-Jong Fight Club
* Ren-Goku: The Tower of Purgatory
* Gagharv Trilogy
* Talkman
* Darkstalkers Chronicle: The Chaos Tower
* Mojipittan

Film Previews

* Kung Fu Hustle
* Spanglish [ed.note - Huh??]
* Resident Evil 2: Apocalypse
* Hitch
* Wicker Park
* Naruto
* Sample Video (Live-action tech demo samples - Dolphins, rafting, etc.)

Music Previews

* Music Videos (J-Pop artists music samples)
o nobodyknows+ "Kokoro Odoru"
o Cool Joke "UNDO"
o Juju "Cravin" [ed.note: featuring possibly the biggest hair ever seen on a Japanese girl!]
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 5 december 2004 @ 21:45:12 #275
8369 speknek
Another day another slay
pi_23786362
Ruzbeh, als je duidelijk niet geinteresseerd bent in de PSP, hoef je daar ook niet andere mensen mee te irriteren. Je klinkt een beetje in de ontkenningsfase.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 5 december 2004 @ 22:12:46 #276
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23787088
pi_23787454
quote:
Op zondag 5 december 2004 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Grootte van de savegames
Ik moet zeggen dat een aantal van die savegames in die lijst werkelijk achterlijk groot zijn! De meeste PS2-savegames zijn nog kleiner!
pi_23789501
IGN heeft all een kleine Ridge Racers-review!
pi_23800260
quote:
Op maandag 6 december 2004 09:35 schreef Fonzarelli het volgende:
nog een review: http://www.play-asia.com/paOS-17-74-ox.html
Niet vreselijk veel info, maar de plaatjes zijn wel leuk!
pi_23800922
Niet voor iedereen boeiend, maar ik zag dit op IGN:
quote:
TAKE-2 / ROCKSTAR GAMES / GLOBALSTAR MULTIMEDIA - Multiple titles at or shortly after US launch
Come on GTA:VC!!!
pi_23802512
w00t als dat zou gebeuren denk eerder aan midnight club ofzo maar ok
pi_23820558
De PSP en de NDS zullen prima naast elkaar kunnen leven de ene heeft die voordelen de andere weer andere voordelen.

Maar ik zit er sterk over te denken om hem te importeren, omdat je hem dan een stuk eerder hebt en dat je met de prijs gelijk of zelfs goedkoper zit.
Alleen weet iemand dus nu al zeker of je gewoon voor MP zelfde regio spellen allemaal moet hebben? (goh nu ik dit typ bedenk ik.. spellen zijn regio vrij dus hoe weet hij dan welk spel uit welke regio is?) en heeft iemand ervaring met (bijv.) lik-sang.com ?

En hoe zit het precies met invoerrechten BTW enz? Is dat alleen als je pakketje er per ongeluk uit wordt gepikt of wordt alles gecontroleert en wat zijn de eventuele kosten? (ik weet het douane.nl maar daar wordt ik niet heel veel wijzer van (wanneer maakt de belasting het nou is ECHT makkelijker en maken ze gewoon een invulbaar rekenvel zodat hun het voor je uitrekenen ))
pi_23820738
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 14:37 schreef c0nd0r het volgende:
De PSP en de NDS zullen prima naast elkaar kunnen leven de ene heeft die voordelen de andere weer andere voordelen.

Maar ik zit er sterk over te denken om hem te importeren, omdat je hem dan een stuk eerder hebt en dat je met de prijs gelijk of zelfs goedkoper zit.
Alleen weet iemand dus nu al zeker of je gewoon voor MP zelfde regio spellen allemaal moet hebben? (goh nu ik dit typ bedenk ik.. spellen zijn regio vrij dus hoe weet hij dan welk spel uit welke regio is?) en heeft iemand ervaring met (bijv.) lik-sang.com ?

En hoe zit het precies met invoerrechten BTW enz? Is dat alleen als je pakketje er per ongeluk uit wordt gepikt of wordt alles gecontroleert en wat zijn de eventuele kosten? (ik weet het douane.nl maar daar wordt ik niet heel veel wijzer van (wanneer maakt de belasting het nou is ECHT makkelijker en maken ze gewoon een invulbaar rekenvel zodat hun het voor je uitrekenen ))
Ten eerste zijn de spellen natuurlijk niet regiovrij, want een Europese versie van een spel is natuurlijk anders dan een Japanse versie. Het apparaat zèlf is regiovrij (dus je kunt spellen van over de hele wereld erop spelen). Vergeet niet dat als je importeert je zelf en werkende adapter moet zien te fixen. Ik heb geen idee welke erop zou werken en hoe duur zoiets zou zijn. En of het uiteindelijk nou ècht goedkoper is weet je nu nog niet. Als je echt goedkope wilt, zul je juist een jaartje (of 2/3) moeten wachten, want consoles worden na verloop van tijd alleen maar goedkoper (en ietsje beter)
pi_23821077
Okeej dat van die spellen is idd waar, domme opmerking van mij.
Werkende adapter is eitje gewoon verstelbare adapter die iedereen thuis in zn la heeft liggen op 5 volt zetten en voila het werkt.
Het gaat mij er niet om dat ik echt een goedkope wil (heb de PS2 ook meteen bij release gekocht)
Maar dat hij met importeren (en ja heb het nagerekend zoals ik denk dat het goed is, met officiele prijzen) evenveel of zelfs minder kost.

En dat ietsjes beter enz hij is firmware-upgradable dus daar zie ik ook niet echt problemen in (mochten er echt problemen zijn met hardware is sony wel zo netjes daar zelf iets aan te doen qua omruilen enz.)

Het gaat mij er meer om of er iemand is met ervaringen met importeren enz aangezien ik het zelf nog nooit gedaan heb.
  dinsdag 7 december 2004 @ 16:46:06 #286
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_23821729
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_23821838

All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 7 december 2004 @ 21:09:10 #288
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_23822399
In de link die ik heb gegeven, staan naast de mooie plaatjes nog FANTASTISCHE filmpjes, de menu's zien er gelikt uit, vooral hoe de muziek scherm is ge-designed. Doet me aan de DVD schermen denken.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_23822870
jah maar toch vingerafdrukken he...echt jammer zoals ze zeggen,...hij blijkt er dus niet uit te zien na een uur of 2
pi_23823003
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 22:39 schreef reconnect het volgende:
jah maar toch vingerafdrukken he...echt jammer zoals ze zeggen,...hij blijkt er dus niet uit te zien na een uur of 2
Dan moet je fluwelen handschoentjes dragen als je met je PSP gaat spelen!
pi_23823194
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 22:39 schreef reconnect het volgende:
ik vraag me dan af, hoe ga je dan met je PSP om als er na 2 uur ontzettend veel vingerafdrukken op zitten?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_23823347
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:01 schreef Tain het volgende:
ik vraag me dan af, hoe ga je dan met je PSP om als er na 2 uur ontzettend veel vingerafdrukken op zitten?
Hij denkt dat de PSP een touchscreen heeft die je met je vingers kunt bedienen.
pi_23823468
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:08 schreef P-Style het volgende:

[..]

Daar zat ik ook al aan te denken
Maar blijft vaag, heb ook nog nooit echt vinger afdrukken gehad op mijn GBA
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_23823609
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:14 schreef Tain het volgende:
Daar zat ik ook al aan te denken
Maar blijft vaag, heb ook nog nooit echt vinger afdrukken gehad op mijn GBA
Nee... het oppervlak van de PSP is gewoon verschrikkelijk glad plastic en het wordt letterlijk een smeerboel als je erop gaat spelen (in ieder geval in de buurt van de knoppen. De achterkant van de iPod heeft hier bijv. ook last van.
pi_23823655
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:08 schreef P-Style het volgende:

[..]

Yo! Dat zou vet zijn! Een handeld met een touchscreen!
Houd van een lijntje.
pi_23823754
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Yo! Dat zou vet zijn! Een handeld met een touchscreen!
pi_23826610
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:27 schreef P-Style het volgende:

[..]

Je voelt je niet aangesproken toch? Meende dat je niet zo'n handheldfan was
  woensdag 8 december 2004 @ 08:07:22 #298
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_23826757

Says it all!
Drop you like an ill, bad habit
pi_23833066
quote:
Op woensdag 8 december 2004 08:07 schreef pmponer het volgende:
[afbeelding]

Says it all!
Dat Nintendo niet zulke goede designers in huis heeft als Sony? Inderdaad! Maar daar is die andere topic voor.
  woensdag 8 december 2004 @ 15:14:15 #300
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23833299
quote:
Op woensdag 8 december 2004 15:04 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat Nintendo niet zulke goede designers in huis heeft als Sony? Inderdaad! Maar daar is die andere topic voor.
?? Nintendo redesignt zijn eigen hardware niet 2keer per generatie. Dus ik snap je niet.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')