1.8GB betekent helemaal niet veel laden. De PSP heeft maar 32MB geheugen, dus of die UMD's nou 1,8GB zijn of 18GB maakt dan niet uit. Grote levels vereisen wel langer laden, maar geen enkel level is natuurlijk 1,8GB!quote:Op zondag 5 december 2004 20:19 schreef Tain het volgende:
ja, hangt sowieso naar het soort spel af en van welk spel, maar 1,8GB betekend sowieso veel laden en als de levels groot zijn ook nog wat langer laden
quote:(die ik overigens niet uit m'n hoofd weet)
natuurlijk kan dat ding niet 1.8GB laden, bedoel alleen maar dat als dat hele schijfje vol zit dat het veel laden is over het hele spel genomen.quote:Op zondag 5 december 2004 20:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
1.8GB betekent helemaal niet veel laden. De PSP heeft maar 32MB geheugen, dus of die UMD's nou 1,8GB zijn of 18GB maakt dan niet uit. Grote levels vereisen wel langer laden, maar geen enkel level is natuurlijk 1,8GB!Heeft allemaal te maken met de transferrate van UMD-schijfjes (die ik overigens niet uit m'n hoofd weet
)
quote:
In dàt geval heb je gelijk ja!quote:Op zondag 5 december 2004 20:26 schreef Tain het volgende:
natuurlijk kan dat ding niet 1.8GB laden, bedoel alleen maar dat als dat hele schijfje vol zit dat het veel laden is over het hele spel genomen.
NDS cards kunnen zo groot worden als je zelf wil. Alleen worden ze dan veel te duur.quote:Op zondag 5 december 2004 18:33 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo DS gamecards kunnen nu 128 megabyte (1gbit) nemen. De UMDs 1500 megabyte toch?
mwah, nu willen ze nog meer textures, nog meer draadmodellen, nog meer muziek in een spel kwijt.quote:Op zondag 5 december 2004 20:33 schreef Ruzbeh het volgende:
1,8 GB is sowieso belachelijk. Kijk eens naar The legend of zelda: ocarina of time. GIGANTISCH! Onwijs veel muziek, textures enzo. En maar 32 megabyte!!!!!!
Ga eens weg, Nintendo-fanboy...quote:Op zondag 5 december 2004 20:33 schreef Ruzbeh het volgende:
1,8 GB is sowieso belachelijk. Kijk eens naar The legend of zelda: ocarina of time. GIGANTISCH! Onwijs veel muziek, textures enzo. En maar 32 megabyte!!!!!!
Da's inderdaad het grote voordeel van UMD's... ze kosten geen drol! Hopelijk zien we de lage kostprijs van het opslagmedium ook terug in de prijs van de games.quote:Op zondag 5 december 2004 20:34 schreef BMH het volgende:
NDS cards kunnen zo groot worden als je zelf wil. Alleen worden ze dan veel te duur.
Ben je gek ofzo? TLoZ: OOT was MAGISTRAAL.quote:Op zondag 5 december 2004 20:40 schreef Tain het volgende:
[..]
mwah, nu willen ze nog meer textures, nog meer draadmodellen, nog meer muziek in een spel kwijt.
Dus jij wil alleen maar kopieen van OOT spelen?quote:Op zondag 5 december 2004 20:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ben je gek ofzo? TLoZ: OOT was MAGISTRAAL.
Nee, maar hoezo wil je nou nog meer content dan dat? OOT ging toch echt heel lang mee. En de levels waren echt groot enzo.quote:Op zondag 5 december 2004 20:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus jij wil alleen maar kopieen van OOT spelen?
Tegenwoordig draait het meer om en een goed verhaal te hebben en mooie graphics + effecten. Muziek wordt nu door echte orkesten of groepen gespeeld ipv de elektronische deuntjes van oudere spellen, dus dat neemt ook weer meer ruimte in beslag.quote:Op zondag 5 december 2004 20:52 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, maar hoezo wil je nou nog meer content dan dat? OOT ging toch echt heel lang mee. En de levels waren echt groot enzo.
Zeker nog nooit een plaatje van een UMD gezien?quote:Op zondag 5 december 2004 20:56 schreef IndoGuyver het volgende:
Zijn de hoesjes voor de UMD discs eigenlijk al bekend? Hoop voor de PSP aanschaffers dat er een leuke travelkit (ofzo) erbij komt, krassen op je schijfje is niet cool
Nee...quote:Op zondag 5 december 2004 20:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zeker nog nooit een plaatje van een UMD gezien?![]()
Nee joh, zie je vast verkeerd, dat bashen gebeurt in een ander topicquote:Op zondag 5 december 2004 21:02 schreef reconnect het volgende:
hmm leuk topic over PSP :nintendo n00bs en PSP'ers die elkaar bashen *gezelligheid*
Dude, wat ben je voor randdebiel?quote:Op zondag 5 december 2004 20:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Tegenwoordig draait het meer om en een goed verhaal te hebben en mooie graphics + effecten. Muziek wordt nu door echte orkesten of groepen gespeeld ipv de elektronische deuntjes van oudere spellen, dus dat neemt ook weer meer ruimte in beslag.
Volledig mee eens!quote:Op zondag 5 december 2004 21:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Laat maar, dit gaat te ver offtopic.
Preciesquote:Op zondag 5 december 2004 21:06 schreef IndoGuyver het volgende:
[..]
Nee joh, zie je vast verkeerd, dat bashen gebeurt in een ander topic![]()
Fans van de apparaten zijn gewoon in beide topics te vinden even kijken of er nog nieuwtjes zijn enzo.
Ik denk dat iedereen geïnteresseerd is in de NDS en de PSP, gewoon omdat ze beiden totaal verschillend zijn
edit: Bedankt voor de pics, Tain
quote:Op zondag 5 december 2004 21:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dude, wat ben je voor randdebiel?
Alles wat je nu noemt heeft OOT ook.![]()
Zie: http://www.gamerankings.com/htmlpages2/197771.asp
Laat maar, dit gaat te ver offtopic.
Ik moet zeggen dat een aantal van die savegames in die lijst werkelijk achterlijk groot zijn! De meeste PS2-savegames zijn nog kleiner!quote:
Niet vreselijk veel info, maar de plaatjes zijn wel leuk!quote:Op maandag 6 december 2004 09:35 schreef Fonzarelli het volgende:
nog een review: http://www.play-asia.com/paOS-17-74-ox.html
Come on GTA:VC!!!quote:TAKE-2 / ROCKSTAR GAMES / GLOBALSTAR MULTIMEDIA - Multiple titles at or shortly after US launch
Ten eerste zijn de spellen natuurlijk niet regiovrij, want een Europese versie van een spel is natuurlijk anders dan een Japanse versie. Het apparaat zèlf is regiovrij (dus je kunt spellen van over de hele wereld erop spelen). Vergeet niet dat als je importeert je zelf en werkende adapter moet zien te fixen. Ik heb geen idee welke erop zou werken en hoe duur zoiets zou zijn. En of het uiteindelijk nou ècht goedkoper is weet je nu nog niet. Als je echt goedkope wilt, zul je juist een jaartje (of 2/3) moeten wachten, want consoles worden na verloop van tijd alleen maar goedkoper (en ietsje beter)quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:37 schreef c0nd0r het volgende:
De PSP en de NDS zullen prima naast elkaar kunnen leven de ene heeft die voordelen de andere weer andere voordelen.
Maar ik zit er sterk over te denken om hem te importeren, omdat je hem dan een stuk eerder hebt en dat je met de prijs gelijk of zelfs goedkoper zit.
Alleen weet iemand dus nu al zeker of je gewoon voor MP zelfde regio spellen allemaal moet hebben? (goh nu ik dit typ bedenk ik.. spellen zijn regio vrij dus hoe weet hij dan welk spel uit welke regio is?) en heeft iemand ervaring met (bijv.) lik-sang.com ?
En hoe zit het precies met invoerrechten BTW enz? Is dat alleen als je pakketje er per ongeluk uit wordt gepikt of wordt alles gecontroleert en wat zijn de eventuele kosten? (ik weet het douane.nl maar daar wordt ik niet heel veel wijzer van (wanneer maakt de belasting het nou is ECHT makkelijker en maken ze gewoon een invulbaar rekenvel zodat hun het voor je uitrekenen))
Dan moet je fluwelen handschoentjes dragen als je met je PSP gaat spelen!quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:39 schreef reconnect het volgende:
jah maar toch vingerafdrukken he...echt jammerzoals ze zeggen,...hij blijkt er dus niet uit te zien na een uur of 2
ik vraag me dan af, hoe ga je dan met je PSP om als er na 2 uur ontzettend veel vingerafdrukken op zitten?quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:39 schreef reconnect het volgende:
jah maar toch vingerafdrukken he...echt jammerzoals ze zeggen,...hij blijkt er dus niet uit te zien na een uur of 2
Hij denkt dat de PSP een touchscreen heeft die je met je vingers kunt bedienen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:01 schreef Tain het volgende:
ik vraag me dan af, hoe ga je dan met je PSP om als er na 2 uur ontzettend veel vingerafdrukken op zitten?
Daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hij denkt dat de PSP een touchscreen heeft die je met je vingers kunt bedienen.![]()
Nee... het oppervlak van de PSP is gewoon verschrikkelijk glad plastic en het wordt letterlijk een smeerboel als je erop gaat spelen (in ieder geval in de buurt van de knoppen. De achterkant van de iPod heeft hier bijv. ook last van.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:14 schreef Tain het volgende:
Daar zat ik ook al aan te denken
Maar blijft vaag, heb ook nog nooit echt vinger afdrukken gehad op mijn GBA
Yo! Dat zou vet zijn! Een handeld met een touchscreen!quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hij denkt dat de PSP een touchscreen heeft die je met je vingers kunt bedienen.![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Yo! Dat zou vet zijn! Een handeld met een touchscreen!![]()
Dat Nintendo niet zulke goede designers in huis heeft als Sony? Inderdaad!quote:
?? Nintendo redesignt zijn eigen hardware niet 2keer per generatie. Dus ik snap je niet.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat Nintendo niet zulke goede designers in huis heeft als Sony? Inderdaad!Maar daar is die andere topic voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |