abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23690908
quote:
Op woensdag 1 december 2004 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
ZOlang er niets officieel is reken ik nergens op.
Idem, .
Maar 185 voor de valuepack zou wel een HEEL mooi prijsje zijn.
Daarmee snoert Sony ook wel flink wat bekken, .
-
pi_23690943
Ruzbeh, ga ff in dat andere topic lopen huilen.
Maar blijf hier weg. .
Andersom geldt dat trouwens ook.
Offtopiccrap verwijderd. .
-
  woensdag 1 december 2004 @ 12:32:33 #203
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23691325
quote:
Op woensdag 1 december 2004 12:14 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Idem, .
Maar 185 voor de valuepack zou wel een HEEL mooi prijsje zijn.
Daarmee snoert Sony ook wel flink wat bekken, .
Zeker Zou een beetje de Xbox tactiek zijn Gewoon onder productie prijs verkopen, winst later halen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_23691389
quote:
Op woensdag 1 december 2004 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeker Zou een beetje de Xbox tactiek zijn Gewoon onder productie prijs verkopen, winst later halen.
Is niet alleen Xbox-tactiek hoor. Werd ook heel lang op de PS2 (nog steeds?) toegepast.
  woensdag 1 december 2004 @ 12:38:03 #205
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23691420
quote:
Op woensdag 1 december 2004 12:36 schreef P-Style het volgende:

[..]

Is niet alleen Xbox-tactiek hoor. Werd ook heel lang op de PS2 (nog steeds?) toegepast.
Serieus joh? Ik wist niet dat die ook zo'n hoge productiekosten had...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_23691468
quote:
Op woensdag 1 december 2004 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus joh? Ik wist niet dat die ook zo'n hoge productiekosten had...
Jep! Zelfs in het begin toen 'ie nog fl.1149,- was werd 'ie verkocht onder de kostprijs! Maar de PS2 was dan ook best een geavanceerd apparaat bij z'n release.

Als de PSP minder dan ¤200,- wordt vind ik 'm al (relatief) goedkoop!
pi_23691882
Ik zat zelf rond de 225-250 te denken hopen.
185 zou prima zijn. .
Is de PSP nou wel of niet regiovrij? (oftewel: is het slim hem te importeren uit de States?)
-
pi_23692046
quote:
Op woensdag 1 december 2004 12:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zat zelf rond de 225-250 te denken hopen.
185 zou prima zijn. .
Is de PSP nou wel of niet regiovrij? (oftewel: is het slim hem te importeren uit de States?)
Hij is wèl regiovrij wat games spelen betreft. Als je een Euro-PSP hebt, dan kun je daar gewoon een Japans of Amerikaans PSP-spel in dauwen. Maar ik geloof dat de films wel regiogebonden zijn (voor zover je dat kan boeien), maar ook multiplayergames via wifi moeten van dezelfde regio zijn.
pi_23693236
quote:
Reuze Playstation Portables in Tokio

In het drukste treinstation van Tokio hangen vier reuze - werkende - Playstation Portables van Sony. De ‘handhelds’ hebben een lengte van acht meter, zodat de twee miljoen reizigers die dagelijks het station passeren er niet naast kunnen kijken.

De console blijft hangen tot 3 december. Dan is het precies tien jaar geleden dat de Playstation in Japan verscheen. Op 12 december komt de PSP in de handel.



Ok, ze werken dus, maar zal het ook mogelijk zijn om er dus mee te spelen. Dus met een controller op afstand die daar ergens op het station staat.
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_23693395
quote:
Op woensdag 1 december 2004 13:07 schreef P-Style het volgende:

[..]

Hij is wèl regiovrij wat games spelen betreft. Als je een Euro-PSP hebt, dan kun je daar gewoon een Japans of Amerikaans PSP-spel in dauwen. Maar ik geloof dat de films wel regiogebonden zijn (voor zover je dat kan boeien), maar ook multiplayergames via wifi moeten van dezelfde regio zijn.
Hmm, die films boeien mij niet echt.
Dat WiFi vind ik wel jammer.. Misschien toch maar wachten op de Europese release dan. .
-
pi_23693527
quote:
Op woensdag 1 december 2004 14:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hmm, die films boeien mij niet echt.
Dat WiFi vind ik wel jammer.. Misschien toch maar wachten op de Europese release dan. .
Nou... volgens mij kunnen verschillende regio-PSP's zelf wel via wifi communiceren, zolang de spellen die je erop speelt maar van dezelfde regio zijn.
  woensdag 1 december 2004 @ 14:12:24 #212
8369 speknek
Another day another slay
pi_23693577
Waarom moeten multiplayer games van dezelfde regio zijn dan? Hebben ze verschillende interpreters per regio ingebouwd .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_23693675
quote:
Op woensdag 1 december 2004 13:58 schreef Deviant1nl het volgende:

[..]

[afbeelding]


Ok, ze werken dus, maar zal het ook mogelijk zijn om er dus mee te spelen. Dus met een controller op afstand die daar ergens op het station staat.
Mischien met een bezem de knoppen indrukken?
Houd van een lijntje.
pi_23693676
quote:
Op woensdag 1 december 2004 14:12 schreef speknek het volgende:
Waarom moeten multiplayer games van dezelfde regio zijn dan? Hebben ze verschillende interpreters per regio ingebouwd .
Geen idee waarom dat "moet"... eerlijk gezegd.
pi_23693685
quote:
Op woensdag 1 december 2004 14:10 schreef P-Style het volgende:

[..]

Nou... volgens mij kunnen verschillende regio-PSP's zelf wel via wifi communiceren, zolang de spellen die je erop speelt maar van dezelfde regio zijn.
Ja, dan gaat het mij vooral om de "volgens mij".
Dat lees ik overal namelijk, maar niemand weet het zeker. .
-
pi_23693745
quote:
Op woensdag 1 december 2004 14:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, dan gaat het mij vooral om de "volgens mij".
Dat lees ik overal namelijk, maar niemand weet het zeker. .
Achja... misschien is het gewoon een hardnekkig gerucht dat zelfs mij heeft aangetast!
pi_23693817
quote:
Op woensdag 1 december 2004 14:19 schreef P-Style het volgende:

[..]

Achja... misschien is het gewoon een hardnekkig gerucht dat zelfs mij heeft aangetast!
Ik begrijp niet dat Sony niet gewoon met officiele uitspraken komt.
Nu twijfel ik of ik um moet importeren.... Qua games is ie iig zeker WEL regiovrij he? Dat is bevestigd toch?
-
pi_23693861
quote:
Op woensdag 1 december 2004 14:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik begrijp niet dat Sony niet gewoon met officiele uitspraken komt.
Sony komt natuurlijk pas met zulke uitspraken als de PSP wereldwijd gereleased is... en dat is 'ie voorlopig nog niet. Verder mag je er gerust vanuit gaan dat Sony het liefste wil dat jij je PSP niet importeert.
quote:
Qua games is ie iig zeker WEL regiovrij he? Dat is bevestigd toch?
Uh... ik dàcht het wel.
  woensdag 1 december 2004 @ 14:25:30 #219
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_23693899
Als ik dat hier zo lees kun je beter het risico niet nemen Daggla... of wachtten tot ie een tijdje daar uit is en er wat meer info is.
Drop you like an ill, bad habit
pi_23776294
De hype van de PSP is in Japan nu ontzettend groot. Groter dan die van de Nintendo DS!

pi_23777144
quote:
Op zondag 5 december 2004 13:00 schreef CloudStrife het volgende:
De hype van de PSP is in Japan nu ontzettend groot. Groter dan die van de Nintendo DS!

En terecht! Hopelijk gaat 'ie de hype ook waarmaken...
pi_23777200
quote:
Op zondag 5 december 2004 13:47 schreef P-Style het volgende:

[..]

En terecht! Hopelijk gaat 'ie de hype ook waarmaken...
Ik hoop het
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 5 december 2004 @ 15:38:30 #223
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_23779175
quote:
Op zondag 5 december 2004 13:00 schreef CloudStrife het volgende:
De hype van de PSP is in Japan nu ontzettend groot. Groter dan die van de Nintendo DS!

Dat is niet waar.


Zo'n ding is niet te missen...


Maar dat is helemaaaal niet te missen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_23779620
quote:
Op zondag 5 december 2004 15:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat is niet waar.


Zo'n ding is niet te missen...
Gelukkig zijn er hier 5 van...
quote:

Maar dat is helemaaaal niet te missen.
...en hiervan maar ééntje!
  zondag 5 december 2004 @ 16:18:52 #225
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_23779961
*Zucht*

Daar ga ik niet op in.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_23780052
quote:
Op zondag 5 december 2004 16:18 schreef Ruzbeh het volgende:
*Zucht*

Daar ga ik niet op in.
Voor je eigen bestwil?
  zondag 5 december 2004 @ 16:30:19 #227
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_23780219
quote:
Op zondag 5 december 2004 16:22 schreef P-Style het volgende:

[..]

Voor je eigen bestwil?
Omdat dit het DS vs. PSP topic niet is.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_23780341
Hands On: PSP
We spend a few hours with the final unit. Load times, interfaces and more, inside.

December 05, 2004 - The PSP is set for Japanese release in exactly one week, but IGN, impatient gamers that we are, just couldn't wait to get our hands on the system. So, we headed out to the Sony Building in Tokyo's chic Ginza district to take advantage of a new exhibit that gives the public a chance to try out the PSP ahead of time.

The exhibit takes place between now and launch on the sixth floor of the Sony Building and has Ridge Racers, Mahjong Kakutou, Dokodemo Issho, Mojipittan and Minna no Golf Portable on display through three units each. Of these games, Ridge Racers, Minna no Golf and Mahjong Kakutou will launch on 12/12 with the other two arriving four days after.
During our visit, there was a steady stream of traffic on the floor, but no actual lines to play the games. That, combined with the relatively light staff presence, allowed us to spend a few hours getting to know the PSP system in what we presume is its final form.

On the outside, the system looks exactly like the Tokyo Game Show version. It's the same shiny black unit that will debut on 12/12. In the Sony Building display, the units are connected to kiosks but can be moved around freely. They run off AC adapter, meaning we didn't get a chance to test out the battery.

Our first observation when picking up the system was an unfortunate one. Without staff members wiping off the units as they did periodically at TGS, the PSPs on display at the Sony Building were a bit hard on the eyes due to fingerprint smudges. Both the body and screen are perfect canvases for finger prints, and although the on-screen smudges aren't noticable when the screen is bright with color, we've already decided to invest in some sort of cleaning cloth for the system so that we can show it off in style.

Unlike the TGS showing of the system, the PSPs at the Sony Building are set up to run their games off UMD. This gave us a chance to test out load times so we could see how the portable experience is affected by optical media. Memory Sticks aren't even present in the demo systems, as we found out later.

When powering up the PSP system, the Sony Computer Entertainment logo first appears, followed by a new PSP chime and the PSP logo. This takes about five seconds, with the screen then going blank as the game starts to load automatically. It seems that if a UMD is in the PSP, it loads automatically. We tried pressing a number of buttons to jump to the XMB interface menu screen instead of the game, but to no avail.

Load time to start up a game varies based on the game. Minna no Golf takes about 20 seconds to start up, with Dokodemo Issho and Ridge Racers being a bit lower at, respectively, 18 and 15 seconds (remember, these numbers are just rough counts based on our varying perception of what exactly a second is). As there were no Memory Stick in the system, the games initially took us to a screen asking us if we wanted to create a save file.

The start-up times are a bit on the slow side, but we'll wait until we have the system in our hands later this week before making further comment. We'd like to try starting up a game with a save file already on the Memory Stick to see if that speeds up the process some. Having to wait 20 seconds to start up Minna no Golf (along with the load time that follows as you try to get into a game --check back later for more on that) may be asking a bit too much when you've got just a few minutes to play your game.

The PSP has a few options to make the game playing experience more portable friendly in case you don't want to go through the whole startup fuss. The power switch, located on the right side of the unit, can be used in a number of ways. It can be pushed down into a "lock" position which makes it so button presses have no effect (this is useful in Sony's MD products when you have the player in a bag). Tapping up on the power switch makes the current game go into sleep mode. We were able to pause the action and go back right where we left off by doing this. Pushing and holding the power switch up makes the system power down. It takes a couple of seconds before the system actually turns off.

Although it's not available at startup in the demo units due to the UMDs being in the system, we did get a chance to access the PSP's XMB interface. While playing games, pressing the HOME button brings up a screen that allows you to select to quit the game and go back to the interface (this screen also displays the current volume). Select yes, and the screen clears, with the XMB interface appearing in full about four seconds later. Users of Sony's PSX, whose interface takes over forty seconds to load through a multi-step process, should be relieved.

We were able to spend a good amount of time with the interface. First, some background on the interface in case you're not familiar with it (this is the last time we'll do this, so pay attention!). XMB stands for Cross Media Bar and is the name for the cross-shaped interface featured in Sony devices like the PSX, Sony's recent television sets and, now, the PSP. The interface works by users scrolling through a set of main headings using left/right on the d-pad, and then cycling through sub-options for those headings using up/down. It's a graphics-intensive interface, which is why products that use it require extra processing power and memory (the televisions that feature the XMB interface have PS2 chips built in).

For the PSP's XMB interface, the following main headings are available: System, Photo, Music, Video and Game. Photo, Music and Video have no sub-categories in the Sony Building demo versions, although we presume that when audio, video or image content is placed in the PSP either via Memory Stick or UMD, the content will be displayed in these categories.

The Game heading in the demo units has options for Game Share, Save Data and UMD, with the UMD option appearing a couple of seconds after the interface appeared (the PSP has to first read the UMD to see what's on it). Selecting UMD takes you into the game, with the same amount of load time as when starting from a full power down (the Sony Computer Entertainment screen is absent, but the PSP splash screen does appear). Save Data lets you manage your save files from Memory Stick, although the lack of Memory Sticks made trying this out a bit impossible. When we selected Game Share, the PSP went on a search for other players, but gave up when it found none.

The System section of the interface has a bunch of options. Here's a list, for those who want to know everything there is to know about the PSP:


Network Update: This will apparently be used to upgrade the PSP's firmware Online. We selected it, but were told that we'd have to first set up the system's network settings.

USB Connection: We selected this and were told to connect a USB cable.

Video Settings: This option lets you select language options for subtitles and voice, with over a dozen languages available. These are, presumably, the languages that will be used as default when starting up a UMD video disk. This option also lets you adjust volume.

Photo Settings: This option lets you set the speed for displaying slide shows.

System Settings: There are a number of settings accessible here, including Language (change interface between English and Japanese), Nickname (change your PSP's name), Battery Info (get information on the battery -- not accessible in the demo units because they're running off AC), Format Memory Stick (also not accessible because there is no Memory Stick in the system), Restore Default, System Info (displays MAC address and lists system software as being version 1.0) and About PSP (displays all the relevant copyright messages).

Date/Time

Power Save: From here you can make it so that the backlight turns off automatically, set auto sleep settings and switch on WAN power save.

Sound: This option has settings for AVLS (on/off) and Key Tone

Security Settings: We seem to have forgotten to write down what this option does. Sorry.

Network Settings: From here, selecting "Infrastructure" takes you to a network setup screen where you'll presumable connect your PSP to a wireless network. Selecting "Ad-Hoc" lets you choose from three channels over which you'll play games with other PSPs in the area.
Even though we were able to spend a lot of time with the PSP, there's still plenty left to be learned by actually having the system in our hands, switching out UMDs and Memory Sticks, trying to connect to the internet and playing through battery power. We'll have a closer look at the PSP's interface in a week when the system sees official launch. Before that, stay tuned for further impressions from the final versions of Ridge Racers, Dokodemo Issho and Minna no Golf Portable coming in just a bit.
Bron: PSP IGN.com

Ze zijn niet uiterst positief B)
pi_23780539
quote:
Op zondag 5 december 2004 16:37 schreef Xrenity het volgende:
- Boel PSP-info -
Ze zijn niet uiterst positief B)
Dit linkje wilde ik nèt plaatsen! Maar hoe kom je erbij dat ze niet uiterst positief zijn? Het enige wat ze zeggen is dat de PSP zó glad is dat je er heel goed vingerafdrukken op ziet. Maarja... zelfde geldt voor mobiletelefoon(-displays) en iPods.
pi_23780962
quote:
Op zondag 5 december 2004 16:47 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dit linkje wilde ik nèt plaatsen! Maar hoe kom je erbij dat ze niet uiterst positief zijn? Het enige wat ze zeggen is dat de PSP zó glad is dat je er heel goed vingerafdrukken op ziet. Maarja... zelfde geldt voor mobiletelefoon(-displays) en iPods.
Vingerafdrukken (lijkt mij persoonlijk vrij klote)
Lange laadtijden
zijn even 2 dingen die ik noem
Daarbij zaten de PSPs aan adapters, ben benieuwd waarvoor
pi_23781045
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:10 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Vingerafdrukken (lijkt mij persoonlijk vrij klote)
Lange laadtijden
zijn even 2 dingen die ik noem
Daarbij zaten de PSPs aan adapters, ben benieuwd waarvoor
lange laadtijden is logisch voor cd-achtige media
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 5 december 2004 @ 17:45:18 #232
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_23781601
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:14 schreef Tain het volgende:

[..]

lange laadtijden is logisch voor cd-achtige media
Dat heet volgens mij optische media.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_23781653
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:10 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Vingerafdrukken (lijkt mij persoonlijk vrij klote)
Lange laadtijden
zijn even 2 dingen die ik noem
Daarbij zaten de PSPs aan adapters, ben benieuwd waarvoor
ja maar verder had je niet veel aan dit stukje vond ik...ze beschreven eerder de PSP dan echt te "previewen" games behandelden ze niet graphics zeggen ze nik opver...alleen uiterlijk en hoe de menu's eruit zien en functies etc.
pi_23781712
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:48 schreef reconnect het volgende:
ja maar verder had je niet veel aan dit stukje vond ik...ze beschreven eerder de PSP dan echt te "previewen" games behandelden ze niet graphics zeggen ze nik opver...alleen uiterlijk en hoe de menu's eruit zien en functies etc.
Klopt... de echte eerste review kunnen we over een week verwachten.
  zondag 5 december 2004 @ 17:52:18 #235
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23781720
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:14 schreef Tain het volgende:

[..]

lange laadtijden is logisch voor cd-achtige media
Gamecube games van Nintendo hebben (haast) geen laadtijden. Zijn ook DVD's
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_23781752
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:52 schreef BMH het volgende:
Gamecube games van Nintendo hebben (haast) geen laadtijden. Zijn ook DVD's
Volgens mij verschilt dat énorm per game. (net als bij alle andere apparaten die gebruik maken van optische media).
pi_23781870
ik hoop iig wel dat er paar mooie shooters op komen
pi_23781905
btw kan je met PSP ook tegen elkaar racen...met zn 5en ofzo?
pi_23781948
quote:
Op zondag 5 december 2004 18:01 schreef reconnect het volgende:
btw kan je met PSP ook tegen elkaar racen...met zn 5en ofzo?
Dat kan pas zodra er een racespel wordt gereleased met de optie om via WiFi minimaal 5 PSP's met elkaar te koppelen.

Maar GT4-mobile (of hoe 'ie dan ook gaat heten) lijkt me een potentiële kandidaat! De PSP heeft dus weldegelijk de opties om dit waar te maken.
pi_23781978
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:14 schreef Tain het volgende:

[..]

lange laadtijden is logisch voor cd-achtige media
Nou en? Lang is lang.
Stel Sony ging floppy's gebruiken en de spellen waren kut/klein.
Dan ga je toch ook niet zeggen 'ja floppy's kunnen nu eenmaal weinig opslaan'
pi_23781989
quote:
Op zondag 5 december 2004 18:04 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat kan pas zodra er een racespel wordt gereleased met de optie om via WiFi minimaal 5 PSP's met elkaar te koppelen.

Maar GT4-mobile (of hoe 'ie dan ook gaat heten) lijkt me een potentiële kandidaat! De PSP heeft dus weldegelijk de opties om dit waar te maken.
maar de kans is dus redelijk groot dat dat zal gebeuren?
pi_23782028
quote:
Op zondag 5 december 2004 18:07 schreef Xrenity het volgende:
Nou en? Lang is lang.
Stel Sony ging floppy's gebruiken en de spellen waren kut/klein.
Dan ga je toch ook niet zeggen 'ja floppy's kunnen nu eenmaal weinig opslaan'
Als Sony floppy's ging gebruiken dan was ik niet eens geïnteresseerd in de PSP! Maar over grootte gesproken... hoe groot (in MB's) kunnen Nintendo DS-spelletjes eigenlijk maximaal zijn?
pi_23782054
quote:
Op zondag 5 december 2004 18:07 schreef reconnect het volgende:
maar de kans is dus redelijk groot dat dat zal gebeuren?
Lijkt me redelijk groot ja! Ik kan je alleen niet vertellen hoe snel je zo'n spel kunt verwachten. Verder heb je natuurlijk ook 4 vrienden nodig met allemaal een PSP en ook allemaal een exemplaar van dat spel.
pi_23782124
quote:
Op zondag 5 december 2004 18:10 schreef P-Style het volgende:

[..]

Lijkt me redelijk groot ja! Ik kan je alleen niet vertellen hoe snel je zo'n spel kunt verwachten. Verder heb je natuurlijk ook 4 vrienden nodig met allemaal een PSP en ook allemaal een exemplaar van dat spel.
mooi dat wordt ie alleen maar aantrekkelijker van
  zondag 5 december 2004 @ 18:33:46 #245
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_23782472
quote:
Op zondag 5 december 2004 18:09 schreef P-Style het volgende:

[..]

Als Sony floppy's ging gebruiken dan was ik niet eens geïnteresseerd in de PSP! Maar over grootte gesproken... hoe groot (in MB's) kunnen Nintendo DS-spelletjes eigenlijk maximaal zijn?
Nintendo DS gamecards kunnen nu 128 megabyte (1gbit) nemen. De UMDs 1500 megabyte toch?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_23783673
quote:
Ze zijn niet uiterst positief B)
Pff. hoe kom je daar nu bij? DS fanboy misschien ?
pi_23783917
quote:
Op zondag 5 december 2004 18:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Nintendo DS gamecards kunnen nu 128 megabyte (1gbit) nemen. De UMDs 1500 megabyte toch?
UMD's kunnen max. 1,8GB bevatten. Maar bedankt voor de info.
pi_23784020
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:02 schreef P-Style het volgende:

[..]

UMD's kunnen max. 1,8GB bevatten. Maar bedankt voor de info.
dan komen daardoor ook meteen de langere laadtijden naar boven
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_23784114
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:08 schreef Tain het volgende:
dan komen daardoor ook meteen de langere laadtijden naar boven
Dat hangt natuurlijk volledig van het spel af.
pi_23784253
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:13 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat hangt natuurlijk volledig van het spel af.
ja, hangt sowieso naar het soort spel af en van welk spel, maar 1,8GB betekend sowieso veel laden en als de levels groot zijn ook nog wat langer laden
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')