Dat gelikte moet ik inderdaad nog leren... Maar tja, ook dat blijft een vorm van smaak natuurlijkquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 07:01 schreef k_man het volgende:
Ze zijn niet heel gelikt, maar best in orde hoor.
Ik weet niet welke ik zou kiezen. Niet de laatste, dat vind ik niet echt architectuur.
Het station was mooier toen ik er was dan om ze terug te zien op de foto's... Het scheve vind ik over het algemeen juist wel iets hebben...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 07:01 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind je station erg leuk! Je maakt wel scheve foto's trouwens
ik vind de tweede en derde wel bij het onderwerp passen, de rest niet.quote:Ik zou heel graag wat commentaat willen hebben om mijn foto's
Waar staat dit gebouw eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 07:16 schreef k_man het volgende:
[afbeelding]
Bilbao.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:27 schreef AGee het volgende:
Waar staat dit gebouw eigenlijk?
ik vind 2 en 3 mooier,quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 06:19 schreef -PatrickO- het volgende:
Het derde topic al weer...
[...]
Anyway, graag feedback...
is dat een plaats of zo,quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Bilbao.
Ook geweldig Boreliuswaar haal je in vredesnaam de tijd vandaanquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:19 schreef Borelius het volgende:
Het lijkt wel of ik niets anders te doen heb, maar dat is toch echt niet zo. Het overzicht van oktober 2004 is alweer bijgewerkt, het is een mooi geheel aan het worden, veel mooie foto's.![]()
Ohoh, dan hoop ik hier netzo dat morgen even meewerktquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:09 schreef Xilantof het volgende:
morgen al
tijd vliegt!
ik hoop morgen wat leuks te doen, anders wordt het er 1 uit mijn eerste (en enige) serie..
50%kans op zonquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:24 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Ohoh, dan hoop ik hier netzo dat morgen even meewerkt![]()
Nee zondag.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:07 schreef pea4fun het volgende:
Morgen sluit de wedstrijd he?
Hee, Brandevoort...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:07 schreef pea4fun het volgende:
Morgen sluit de wedstrijd he? Ik zat nog te wachten op mooie blauwe lucht....grrr...nou dan stuur ik 1 van de foto's in die ik eerder hier liet zien. Ik zit nog even te twijfelen...
[afbeelding]
ziet er goed ui ANquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[afbeelding]
Mijn inzending.
tis hier prachtigquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:16 schreef pea4fun het volgende:
Aangezien het vandaag hartstikke mistig is en ik dus niks nieuws meer kan maken, heb ik die 2e ingezonden.
Ok ik kom die kant opquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
tis hier prachtig
ik ga er zo op uit
kan je misschien net 1 foto makenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ok ik kom die kant op![]()
Hm...denk niet dat ik het dan redt om om 3 uur terug te zijn
Ja....da's het nadeel van in een drukbebouwde kom fotograferenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:08 schreef k_man het volgende:
Jammer van al die 'rotzoo' onderop die derde.
sorryquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:44 schreef Oceanonix het volgende:
Ik word genegeerd.....![]()
Ik denk er net zo overquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:06 schreef Xilantof het volgende:
Guapa1:
de 2de.
Yeahinho:
de 2de
sander0105:
even snel bekeken de 5de.
disclaimer, dit betekend niet dat jullie punten ofzo krijgen... dit zijn de leukste uit de serie.
ik ben nog altijd niet voor die "voor selecties"
(tegen klinkt zo hard)
zie het herfsttopic voor herfstfoto'squote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:42 schreef beertje_ het volgende:
En Xilantof laat je nieuwe geschoten foto's eens zien
3051quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
zie het herfsttopic voor herfstfoto's
en
http://photobucket.com/albums/v36/Thomash/Architectuur/
dat is ook mijn favoriet..quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
3051
Delftech park blijft leukquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
zie het herfsttopic voor herfstfoto's
en
http://photobucket.com/albums/v36/Thomash/Architectuur/
zekerquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:24 schreef sander0105 het volgende:
[..]
Delftech park blijft leuk![]()
ze zei al eerder dit topic dat ze in Roosendaal zat en dus niets kon verwerken, dat zou ze zondag doen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:08 schreef American_Nightmare het volgende:
He Rewimo .. waarom staan m'n inzending er nog niet bij, heb je 'm niet ontvangen?
en niet zeuren dat het nu al zondag isquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit weer in Roosendaal dus plaatsen doe ik zondag.
Same problem here.... Tis veel makkelijker als je maar 1 foto hebt, hoef je niet te kiezen. Elke foto heeft wel ietsquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:49 schreef Xilantof het volgende:
ik weet nog niet welke ik ga inzenden, ik moet nog even verschillend dingen afwegen.
er zijn een aantal die er voor mij uitspringen.
ik beslis morgen![]()
moet ook wel morgen![]()
![]()
die laatsteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! Gaaf met die zonsondergang erin!! Misschien is ie een tikje donker onder, maar dat geeft niet!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:06 schreef PdeHoog het volgende:
ik heb uit mijn archief (, ja ik weet het....niet goed, maar weinig tot geen tijd gehad deze maand) de volgende kandidaten geselecteerd:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik twijfel nog
U is te laatquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:49 schreef Caar2 het volgende:
[..]
die laatsteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! Gaaf met die zonsondergang erin!! Misschien is ie een tikje donker onder, maar dat geeft niet!!![]()
Mooi kan ik eindelijk naar bed, trustuuuhh allquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:01 schreef Rewimo het volgende:
Zo, we zijn dicht
Kheb net ptje gesproken en ze gaat hem zo mailen!quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:21 schreef Rewimo het volgende:
Geachte ongeduldigen
Ik ben net thuis (leve de NS) en heb 14 inzendingen in mijn inboxje aangetroffen
Zodra ik kindlief in bed heb gestopt en ik ook nog iets achter mijn kiezen heb gestopt ga ik ze plaatsen.
Oproep aan Ptje: stuur aub je foto alsnog op, hij zat niet bij je mailtje! Ik reserveer wel vast een plekje voor je, maar dan wel graag vandaag (bij voorkeur voor 22.00 uur) opsturen want na 22.00 uur komt het stemtopic in de lucht
Waar dan?quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:58 schreef Borelius het volgende:
Het is nu allemaal klaar, tot de punten zijn geteld.....
Maak ff nog meer regeltjes....Nee joh, stemmen staat vrij, net als meedoen met de wedstrijd.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Hey dudes.. is het eigenlijk verplicht te stemmen als je een foto in hebt gestuurd?? Ik vind van wel, op straffe van diskwalificatie. Ideetje?
Dat zijn toch vaak foto's die niet winnen dus wat zou hetquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:44 schreef American_Nightmare het volgende:
* "Hee het is architectuur deze maand. Even een foto van de Eifeltoren van tien jaar geleden zoeken.."
In de discussie over het wel of niet plaatsen van foto's van FOK-kers is duidelijk geworden dat regels, die door het subforum zelf worden opgesteld, niet binnen de policy van FOK vallen en dus niet mogenquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:44 schreef American_Nightmare het volgende:
Is toch leuk.. houdt 't lekker 'intiem'. Nou heb je volgens mij ook lui* erbij die elke maand een foto mailen en dan een paar weken later eens komen kijken wat 't geworden is.
Een regel afwijzen omdat er 'teveel regels komen' vind ik een beetje onzinnig.
* "Hee het is architectuur deze maand. Even een foto van de Eifeltoren van tien jaar geleden zoeken.."
Onder andere via het stemtopic, maar ook rechtreeks:quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:38 schreef k_man het volgende:
[..] Waar dan?
Ik vind er ook een hoop mooie foto's tussen zitten, die echter voor mij geen 'architectuur' uitstralen... Maar dat maakt het stemmen wellicht wat makkelijkerquote:Op maandag 1 november 2004 07:33 schreef Xilantof het volgende:
fr.oosje's foto is mooi.
maar in mijn beleving geen architectuur..
maar idd wel een dijk van een foto!
zeker waar, ook al vind ik Fr.oosje toch wel erg mooi. mén, het blijft lastig zo op de vroege morgen.quote:Op maandag 1 november 2004 08:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vind er ook een hoop mooie foto's tussen zitten, die echter voor mij geen 'architectuur' uitstralen... Maar dat maakt het stemmen wellicht wat makkelijker
Ook ik ben tegen nog meer regeltjes, lekker iedereen laten stemmen en iedereen mag meedoen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:41 schreef pea4fun het volgende:
Maak ff nog meer regeltjes....Nee joh, stemmen staat vrij, net als meedoen met de wedstrijd.
Helemaal mee eens!! Het gaat nu toch al maanden goed, waarom veranderen? Er zijn nog altijd genoeg mensen die inleveren en genoeg mensen die stemmen.quote:Op maandag 1 november 2004 09:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben van mening dat een regel over stemmen de toegankelijkheid van de wedstrijd in de weg staat. Ik zie er de noodzaak ook niet van in. Iedereen mag inzenden, iedereen mag stemmen.
Datzelfde kan men natuurlijk ook zeggen over de 'onderdelen-van-gebouwen' die strategisch gekropt zijn.quote:Op maandag 1 november 2004 09:50 schreef sander0105 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de hoeveelheid "architectuur" foto's ook tegen vind vallen... Veel foto's zijn kiekjes van gebouwen. Gewoon vanaf de straat, hele gebouw erop, klaar. Er is meer uit te halen naar mijn idee.
Is ook zeker waar! Dat blijft een mening over wat architectuur is. Maar op het moment dat je aan de slag gaat met onderdelen van gebouwen moet je wel meer nadenken over hoe dat onderdeel het gebouw weergeeft.quote:Op maandag 1 november 2004 09:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Datzelfde kan men natuurlijk ook zeggen over de 'onderdelen-van-gebouwen' die strategisch gekropt zijn.
Het maakt mij niet uit hoor, maar volgens mij is het wel architectuur. Het is alleen geen gebouw. :-)quote:Op maandag 1 november 2004 07:33 schreef Xilantof het volgende:
fr.oosje's foto is mooi.
maar in mijn beleving geen architectuur..
maar idd wel een dijk van een foto!
Wat jij deed met die brug, wilde ik in de reflectie van een spiegelend gebouw hebben. Helaas, tijdnood en slecht weer weerhielden mij ervan zoiets proberen te fotograferen...quote:Op maandag 1 november 2004 10:24 schreef fr.oosje het volgende:
Het maakt mij niet uit hoor, maar volgens mij is het wel architectuur. Het is alleen geen gebouw. :-)
Maar deze discussie is al eens gevoerd aan het begin van de wedstrijd dus.
Je vind die ford Ka lelijk, dat is het gewoonquote:Op maandag 1 november 2004 10:08 schreef sander0105 het volgende:
Wat ik dus probeer te zeggen is dat architectuur meer is dan alleen het hele plaatje, ook de details, knooppunten e.d. zijn architectuur. (beetje mosterd na de maaltjid discussie)
Jammer, was wel een mooie "brug" geweest tussen beide kampenquote:Op maandag 1 november 2004 10:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat jij deed met die brug, wilde ik in de reflectie van een spiegelend gebouw hebben. Helaas, tijdnood en slecht weer weerhielden mij ervan zoiets proberen te fotograferen...
Dat is ie toch ookquote:Op maandag 1 november 2004 10:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je vind die ford Ka lelijk, dat is het gewoon
Normaal gesproken had ik ook de lantarenpalen weg geshopt echter dat mag hier nietquote:Op maandag 1 november 2004 00:30 schreef American_Nightmare het volgende:
fr.oosje gaat winnen zien ik.Het is ook wel een mooie foto, alleen geen 5-punten-foto vind ik. Komt door de lantaarnpalen en het feit dat ik dezelfde foto al vaker gezien heb.
Smaken verschillen. Hoewel ik de ford Ka een oerlelijke wagen vind, vind ik hem niet storend op de foto. En het is maar goed dat smaken verschillen, anders zouden we allemaal dezelfde soort foto's maken.quote:Op maandag 1 november 2004 10:49 schreef Rewimo het volgende:
Dat is ie toch ookEerlijk gezegd vind ik dat ie afbreuk doet aan de foto ja
![]()
En over een aantal jaren is ook de Ka antiekquote:Op maandag 1 november 2004 11:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Hoewel ik de ford Ka een oerlelijke wagen vind, vind ik hem niet storend op de foto. En het is maar goed dat smaken verschillen, anders zouden we allemaal dezelfde soort foto's maken.
en wij ookquote:Op maandag 1 november 2004 11:19 schreef beertje_ het volgende:
[..]
En over een aantal jaren is ook de Ka antiek
Jij hebt dat kistje natuurlijk nog hequote:Op maandag 1 november 2004 11:40 schreef Ymke het volgende:
Zo ik heb gestemd, volgende maand graag appels als onderwerp
Ik slinger het niet voor niks aanquote:Op maandag 1 november 2004 11:46 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Jij hebt dat kistje natuurlijk nog he
Gear to buy: Takelwagenquote:Op maandag 1 november 2004 10:57 schreef sander0105 het volgende:
Ben het met rewimo eens, hij doet afbreuk aan de foto. Ik vind het wel mooi dat de sfeer van de foto past bij de sfeer van het gebouwtje.
Dit valt buiten de FOK-policy. Een dergelijke afspraak mag dus niet gemaakt wordenquote:Op maandag 1 november 2004 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
En een wegsleepregeling opnemen in de FOT-meeting-FAQ
quote:Op maandag 1 november 2004 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Gear to buy: Takelwagen
En een wegsleepregeling opnemen in de FOT-meeting-FAQ
heb je nog geen stemmen?quote:Op maandag 1 november 2004 17:48 schreef k_man het volgende:
Hmmz, dit gaat niet goed. Mankeert er wat aan mijn foto?
Jawel, maar het houdt niet over.quote:Op maandag 1 november 2004 17:49 schreef Xilantof het volgende:
heb je nog geen stemmen?
nee , maar ik vind hem wat grauw en die draden die voor langs lopen erg storendquote:Op maandag 1 november 2004 17:48 schreef k_man het volgende:
Het is wel een goede foto hoor, maar springt er voor mij niet zo uit als de foto's die ik punten heb gegeven.quote:Op maandag 1 november 2004 17:48 schreef k_man het volgende:
ik ga liever voor een leuk/goed onderwerpquote:Op maandag 1 november 2004 18:40 schreef American_Nightmare het volgende:
Volgende maand weer een origineel onderwerp?
Waar komt toch die weerstand tegen eerder gemaakte foto's vandaan. Het gaat mij puur om de mooiste foto en het intereseert me niks of die gisteren of vorig jaar gemaakt is. Valt ook totaal niet te controleren.quote:Op maandag 1 november 2004 18:40 schreef American_Nightmare het volgende:
Geen stemmen voor mogelijke archieffoto's (en daar staat de wedstrijd deze maand bol van, wat dus enorm jammer is).
Eerlijk?quote:Op maandag 1 november 2004 17:48 schreef k_man het volgende:
Ja, dat snap ik ook. Ik vraag me dus af waar het aan ligt.quote:Op maandag 1 november 2004 19:20 schreef beertje_ het volgende:
Eerlijk?
Eerlijk gezegt vind ik er niks aan
Het is net een blok beton met een raar kleurtje, er straalt niks vanaf(k'weet het ook niet anders uit te leggen)quote:Op maandag 1 november 2004 19:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook. Ik vraag me dus af waar het aan ligt.
OK, ik snap denk ik een beetje wat je bedoelt.quote:Op maandag 1 november 2004 19:29 schreef beertje_ het volgende:
Het is net een blok beton met een raar kleurtje, er straalt niks vanaf(k'weet het ook niet anders uit te leggen)
Als je een foto had gemaakt met een einde(zijkant ofzo) had het misschien heel anders geleken.
Jouw foto zit nu wel bij de 5 die ik heb uitgezocht, maar de plaats kan ik nog maar niet bepalen.quote:Borelius je bent niet de enige die puntjes tekort komt om weg te geven: het gebeurt [edit] mij iedere maand. Die foto van jou stond net onder mijn 5 beste
Gewoon een vraagje hoor: ben je student of werkloos?quote:Op maandag 1 november 2004 18:40 schreef American_Nightmare het volgende:
Geen stemmen voor mogelijke archieffoto's (en daar staat de wedstrijd deze maand bol van, wat dus enorm jammer is). Maar goed, dat voorspelde ik al van tevoren. Een gemiste kans IMO. Volgende maand weer een origineel onderwerp?
Hear, hear!quote:Op maandag 1 november 2004 19:59 schreef PdeHoog het volgende:
Dat geneuzel over archieffoto's word ik een beetje zat....het is de bedoeling dat de foto beoordeeld wordt en niet of het WEL of GEEN archieffoto is. Als dat je criterium is, dan vind ik je beoordeling echt helemaal NIETS waard!
quote:Op maandag 1 november 2004 19:51 schreef Borelius het volgende:
[..]
Jouw foto zit nu wel bij de 5 die ik heb uitgezocht, maar de plaats kan ik nog maar niet bepalen.
Tja, ik zag net in het stemtopic dat Bowiefan de essentie in ieder geval niet ontgaan is. Het gebouw op de voorgrond is een deel van de nieuwe schouwburg in Hoorn, die tijdens de bouw nog uitgebreid in het nieuws is geweest omdat toen een deel was ingestort!
Irritant dus?quote:Op maandag 1 november 2004 20:09 schreef beertje_ het volgende:
En zeuren over archieffoto's is zo langzamerhand hetzelfde geworden als "slotje" roepen
SLOTJE!!!!quote:Op maandag 1 november 2004 20:09 schreef beertje_ het volgende:
[..]
En zeuren over archieffoto's is zo langzamerhand hetzelfde geworden als "slotje" roepen
Ik denk dat je pech hebt want dat geurineer is tot nog toe elke maand voorbij gekomen, dus komende.... deze maand gaat dat ook gebeuren, let op mijn woordenquote:Op maandag 1 november 2004 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
"het klagen over archieffoto's is niet langer toegestaan, op straffe van het diskwalificeren van de betreffende foto-wedstrijd-deelnemer".
of is dit ook al tegen FOK-policies?
Ligt er aan wat voor onderwerp het wordt , er is vast wel iets te verzinnen waar je van kan uitgaan dat vrijwel niemand dat in zijn archief heeft .quote:Op maandag 1 november 2004 21:11 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Ik denk dat je pech hebt want dat geurineer is tot nog toe elke maand voorbij gekomen, dus komende.... deze maand gaat dat ook gebeuren, let op mijn woorden
Is mij zeker niet ontgaan Borelius, en vandaar die 5 puntenquote:Op maandag 1 november 2004 19:51 schreef Borelius het volgende:
Jouw foto zit nu wel bij de 5 die ik heb uitgezocht, maar de plaats kan ik nog maar niet bepalen.
Tja, ik zag net in het stemtopic dat Bowiefan de essentie in ieder geval niet ontgaan is. Het gebouw op de voorgrond is een deel van de nieuwe schouwburg in Hoorn, die tijdens de bouw nog uitgebreid in het nieuws is geweest omdat toen een deel was ingestort!
Appelsquote:Op maandag 1 november 2004 21:15 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor onderwerp het wordt , er is vast wel iets te verzinnen waar je van kan uitgaan dat vrijwel niemand dat in zijn archief heeft .
Laat me nou een beetje hoop hebbenquote:Op maandag 1 november 2004 21:11 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Ik denk dat je pech hebt want dat geurineer is tot nog toe elke maand voorbij gekomen, dus komende.... deze maand gaat dat ook gebeuren, let op mijn woorden
Hanna Tokkie!!quote:Op maandag 1 november 2004 22:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb voor alle zekerheid de deegroller maar meteen in mijn avatar gezet![]()
Je moet deze topics toch ergens mee vol lullenquote:Op maandag 1 november 2004 23:05 schreef Borelius het volgende:
Die archief-foto's, tja, zullen we daar anders een apart topic voor openen?? En de discussie NOOIT meer hier aanhalen, dat scheelt minstens een volle topic-pagina per maand.![]()
![]()
![]()
Ik denk iedere keer dat jij qltel bent...quote:Op maandag 1 november 2004 22:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb voor alle zekerheid de deegroller maar meteen in mijn avatar gezet![]()
In principe is iedere foto een mogelijke archieffoto.quote:Op maandag 1 november 2004 18:40 schreef American_Nightmare het volgende:
Geen stemmen voor mogelijke archieffoto's......
quote:Op maandag 1 november 2004 23:12 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Euhm... ik heb wel appels in mijn archief
quote:Op maandag 1 november 2004 23:12 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Euhm... ik heb wel appels in mijn archief
quote:Op maandag 1 november 2004 23:22 schreef Ouwesok het volgende:
Wat mij betreft mag archiefwerk dusik durf het geen policy te noemen
Ook handig dat je dat dan even toelichtquote:Op maandag 1 november 2004 23:34 schreef k_man het volgende:
Dus als iedereen afziet van archieffoto's heeft iedereen evenveel kans?
Merkwaardig.
Ik vind dat niet geheel reeel. In sommige gevallen is die vrije tijd heeeeeeeel schaars. Zouden die mensen niet mee mogen doen aan een fotowedstrijd?quote:Op maandag 1 november 2004 23:30 schreef Ymke het volgende:
Ach , iedereen heeft werk, akkefietjes, slecht weer ed, dat zijn gewoon excuses, Je fraaie platen kan je zowat in elk topic laten zien ,ook je archief werk . Dus geen reden omdat juist in het wedstrijd topic te doen
Mij lijkt het gewoon het leukste als iedereen even veel kans heeft in de wedstrijd , dus liever geen archief werk.
Laat maar zien wat je kan maken van het onderwerp in je schaarse tijd met al je akkefietjes
Sorry Borelius, je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 1 november 2004 23:41 schreef Borelius het volgende:
Zo komt ook deze pagina (4) weer rap vol, I rest my case.......
Het lijkt mij dat k_man bedoelt dat iedereen evenveel kans maakt om punten van jou en bijv. A_M te krijgen omdat niemand archiefwerk inlevert.quote:Op maandag 1 november 2004 23:34 schreef k_man het volgende:
Dus als iedereen afziet van archieffoto's heeft iedereen evenveel kans?
Merkwaardig.
Ik zeg veel te veel verstandige dingen tegenwoordigquote:Op maandag 1 november 2004 23:44 schreef dubbellu het volgende:
@ PdeHoog: beter kan ik het niet uitleggen![]()
Daar heb jij ook weer een punt, maar het houdt maar niet op, het lijkt wel een virus. Zullen we het dopen, een mooie doopnaam lijkt me; HET ARCHIEF-VIRUS!quote:Op maandag 1 november 2004 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Sorry Borelius, je hebt helemaal gelijk. Ik kan alleen de kromheid van de redenaties m.b.t. de beoordeling van foto's niet helemaal uitstaan.
Ik heb ook maar heel weinig tijd hoor .quote:Op maandag 1 november 2004 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind dat niet geheel reeel. In sommige gevallen is die vrije tijd heeeeeeeel schaars. Zouden die mensen niet mee mogen doen aan een fotowedstrijd?
Ik wil graag een leuke foto inleveren. Het is tenslotte een wedstrijd. Wat zou jij doen als je een verschrikkelijk leuke foto had liggen, maar die niet mocht gebruiken omdat het archiefwerk is. En vervolgens heb je geen tijd of gelegenheid om een andere foto te maken. Zou jij dan meedoen aan de wedstrijd? Of toch maar laten zitten?
Daarnaast denk ik dat je de discussie in twee delen uiteen kan trekken:
Enerzijds is daar het inleveren van archiefwerk waar men het niet over eens hoeft te zijn. Ik heb er geen moeite mee, maar da's geheel mijn mening.
Anderzijds hebben we de beoordeling van de foto's. A_M stelt dat, omdat hij een foto op archiefwerk vind lijken (leuk, maar hoe bepaal je dat), hij die foto niet beoordeelt en niet meeneemt in zijn beoordeling voor de wedstrijd.
Ik heb meerdere mensen dat horen zeggen (incl. jou). Dan denk ik....wat zijn jouw stemmen dan nog waard? Ik bedoel.....je ziet een schitterende foto, die er met kop en schouders boven alles uitsteekt, maar ja.....archiefwerk, dus krijgt geen punten. Je beoordeling is dan toch krom? Jouw puntenverdeling geeft geen juiste afspiegeling van het opgeleverde werk lijkt mij
quote:Op maandag 1 november 2004 23:46 schreef Borelius het volgende:
[..]
Daar heb jij ook weer een punt, maar het houdt maar niet op, het lijkt wel een virus. Zullen we het dopen, een mooie doopnaam lijkt me; HET ARCHIEF-VIRUS!![]()
![]()
![]()
Moet je ook eens opletten wie degene zijn die dit steeds aanzwengelen ,quote:Op maandag 1 november 2004 23:46 schreef Borelius het volgende:
[..]
Daar heb jij ook weer een punt, maar het houdt maar niet op, het lijkt wel een virus. Zullen we het dopen, een mooie doopnaam lijkt me; HET ARCHIEF-VIRUS!![]()
![]()
![]()
dan heb ik bewondering voor het vasthouden aan je eigen principesquote:Op maandag 1 november 2004 23:48 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb ook maar heel weinig tijd hoor .
En ik had voor de wedstrij kleur een hele mooie foto die met die druppels op de cd , tot nu toe mijn mooiste , had die echter al veel eerder gemaakt en heb hem dus niet ingezonden.
Beoordelingen blijven subjectiefquote:Ik heb ook niit gezegt dat men de fotos niet mag insturen ,ik vind het alleen niet leuk en ook getuigen van weinig motivatie, en dat laat ik zeker meetellen in mijn beoordling.
Zullen we doen, en krijgt die dan een griep-prik??quote:Op maandag 1 november 2004 23:50 schreef Ymke het volgende:
[..] Moet je ook eens opletten wie degene zijn die dit steeds aanzwengelen ,![]()
in dit geval A_Mquote:Op maandag 1 november 2004 23:50 schreef Ymke het volgende:
[..]
Moet je ook eens opletten wie degene zijn die dit steeds aanzwengelen ,![]()
Precies 1 iemand ,,, 1 iemand die er wat van zegt en gelijk moeten en een stuk of 5 mensen gaan reageren, en dan daarna roepen dat ze zo moe worden van de discussiequote:Op maandag 1 november 2004 23:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
in dit geval A_M
En ja.....ik voel de neiging om te happen, dus ik hap, waarna vervolgens half FOT zich weer in het strijdgewoel werpt
en laten we heel eerlijk zijn: een leuke discussie is toch goed op z'n tijd, ook al is het onderwerp uitgekauwd
-- ach laat maar ook, heb hier geen zin meer in eigenlijk --quote:Op maandag 1 november 2004 23:55 schreef Ymke het volgende:
Tuurlijk kan je in een split sec een prachtige foto maken , zucht , je wlit het gewoon niet begrijpen wat ik bedoel.
Het overkomt mij en andere ook dat een foto wel eens slecht valt bij andere, nou en ?
Dat was mijn eerste zin hoorquote:Op maandag 1 november 2004 23:57 schreef Ymke het volgende:
en dan daarna roepen dat ze zo moe worden van de discussie
DEEGROLLERRRR!!quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:20 schreef American_Nightmare het volgende:
Het discussieonderwerp voor morgen; Kaders!
Laten we eerst eens op ons gemak gaan kijken hoe we straks het wedstrijdregelement in het centrale topic kunnen houden zonder dat de servers van dit forum het begeven, zeker wanneer we er nog bepalingen in opnemen welke kleuren je pertinent niet moet gebruiken omdat die simpelweg jeuken, de verhoudingen tussen horizontale, vertikale en diagonale lijnen die aan standaarden moeten voldoen en het evenwicht tussen inzendingen op even en oneven dagenquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:20 schreef American_Nightmare het volgende:
Het discussieonderwerp voor morgen; Kaders!
Ha! Ik wilde net zeggen dat ik maar niet op de foto van A_N stem, omdat dat geen archieffoto is. Net zo krom als het omgekeerde standpunt.quote:Op maandag 1 november 2004 23:57 schreef Ouwesok het volgende:
en nou maar wachten op de eerste user die prinicipieel alleen op archiefwerk stemt
Goeie stellingquote:Op dinsdag 2 november 2004 07:53 schreef Rewimo het volgende:
Enne, elke foto is eigenlijk een archieffoto zodra je hem gemaakt hebt
Ik heb een beter voorstel: we spreken gewoon een maandelijkse meet af die betrekking heeft op het onderwerp en alleen DIE foto's mogen meedoen in de wedstrijd. Zo heeft iedereen ECHT evenveel kansquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:28 schreef Oceanonix het volgende:
Misschien moet iedere foto die in het buitenland is genomen worden uitgesloten van de wedstrijd. Niet iedereen heeft de mogelijkheid om voor de wedstrijd even naar een exotische locatie te gaan.
Dit zou dus niet eerlijk zijn voor de rest.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik probeer helemaal geen discussie op een hoogtepunt te krijgen, dat lijkt maar zo![]()
Maar dan moeten die foto's wel met dezelfde camera gemaakt zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb een beter voorstel: we spreken gewoon een maandelijkse meet af die betrekking heeft op het onderwerp en alleen DIE foto's mogen meedoen in de wedstrijd. Zo heeft iedereen ECHT evenveel kans
Tuurlijk wel. We nemen allemaal op hetzelfde moment een foto van hetzelfde onderwerp en kiezen daaruit de mooistequote:Op dinsdag 2 november 2004 09:40 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Maar dan moeten die foto's wel met dezelfde camera gemaakt zijn.
Maar zelfs dan word het oneerlijk omdat iemand iets later de foto heeft kunnen maken en dus ander licht had.![]()
Maar misschine heeft iemand anders daarvoor een oplossing?
Mar dat kan niet omdat we allemaal met dezelfde camera de foto moeten maken. Dus jouw idee is fysiek onmogelijkquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. We nemen allemaal op hetzelfde moment een foto van hetzelfde onderwerp en kiezen daaruit de mooiste
Ik wilde alleen aangeven hoe achterlijk het is om geen punten te geven om mogelijke archieffoto's. En dat er dan nog andere dingen te verzinnen zijn waarom een foto geen punten zou verdienen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:34 schreef fr.oosje het volgende:
Jongen en meisjes hou eens op met zeuren![]()
Het is elke keer het zelfde wel, niet (onderwerp van de discussie maakt niet zoveel uit)
Het gaat in dit forum om foto's!!! als je wilt discusieren dat moet je maar naar een discussieclubje gaan.
En what the heel als je een archieffoto inlevert?? Sommige mensen vinden dat niet leuk en geven daar geen punten voor. Dat weten we nu allemaal wel. En daar weet je dus ook als je een archief foto inlevert. Niet achteraf over zeiken dan.
Tevens is het mij opgevallen dat het aantal foto's over het algemeen steeds kleiner wordt op fok, komt dat door al die discussies? Ik weet het niet, ik weet wel dat ik zelf steeds meer op DPZ zit omdat het daar wel over foto's gaat
quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:34 schreef fr.oosje het volgende:
Tevens is het mij opgevallen dat het aantal foto's over het algemeen steeds kleiner wordt op fok, komt dat door al die discussies? Ik weet het niet, ik weet wel dat ik zelf steeds meer op DPZ zit omdat het daar wel over foto's gaat
1) ik zeur nietquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:34 schreef fr.oosje het volgende:
Jongen en meisjes hou eens op met zeuren![]()
Het is elke keer het zelfde wel, niet (onderwerp van de discussie maakt niet zoveel uit)
Het gaat in dit forum om foto's!!! als je wilt discusieren dat moet je maar naar een discussieclubje gaan.
En what the hell als je een archieffoto inlevert?? Sommige mensen vinden dat niet leuk en geven daar geen punten voor. Dat weten we nu allemaal wel. En dat weet je dus ook als je een archief foto inlevert. Niet achteraf over zeiken dan.
Laat ook maar. Het is het ook niet waard. Ik wilde alleen maar aangeven dat als je een archief foto inlevert je niet raar moet staan te kijken als andere mensen de mening hebben dat ze zulke foto's geen punten geven. (het zou mij niet kunnen intresseren hoor)quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
1) ik zeur niet
2) ik ben niet begonnen
3) ik wil gewoon lol hebben, foto's maken en verder geen gezeik
4) ik zeik niet achteraf...ik vind alleen een beoordeling niets waard als je archieffoto's negeert
5) ik wilde aangeven dat het niet beoordelen van archieffoto's in feite een kromme redenatie is.
6) ik vermoed dat de hoeveelheid foto's vermindert doordat de community op FOK! anders in elkaar zit dan op DPZ. Daar heb je 1500 users die helemaal op fotografie ge-ent zijn. Slowchat in topics wordt daar ook niet toegestaan, maar ga eens heel eerlijk kijken...dan zul je zien dat ook daar het commentaar op foto's niet altijd even "je-van-het" is overigens niets ten nadele van DPZ! Ik ben er alleen een beetje op afgeknapt. Het zijn nl. altijd dezelfde users die op dezelfde users reageren. Als nieuwkomer is het lastig om daar tussen te komen. Nu heb je daar overigens wel een mooie serie neergelegd met die keukentools
Iig veel plezier daaro als je je beter op je gemak voelt
Ymke, het is mijn mening die ik hier verkondig. Nou moet je niet gelijk doen alsof iedereen dat vind. Als jij niet wilt stemmen op archief-foto's, dan moet je dat gewoon doen! Mij heb je er niet echt mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:46 schreef Ymke het volgende:
Ik stem gewoon helemaal niet meer . het wordt toch opgvat als achterlijk en krom .
Het gaat me een beetje om hoe het nu gaat , er zitten meer mensen die jou mening hebben en telkens zijn zij het die deze discussie zo ver laten gaan. Ala niemand had gereageerd op A-M was er niks aan de hand geweest.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ymke, het is mijn mening die ik hier verkondig. Nou moet je niet gelijk doen alsof iedereen dat vind. Als jij niet wilt stemmen op archief-foto's, dan moet je dat gewoon doen! Mij heb je er niet echt mee eigenlijk.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:47 schreef fr.oosje het volgende:
En ik voel me hier nog heel goed op mijn gemak hoor heb alleen het idee dat het op DPZ wat meer om de foto's draai en niet om allemaal randverschijnselen. Dus ik blijf ook gewoon hier.
Dat was in het geheel niet mijn bedoeling hoorquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:58 schreef Ymke het volgende:
Dit bedeft wel degelijk mijn plezier in de wedstrijd
Hoe controleer je of een foto een archief foto is? Er wordt nu vanuit gegaan dat iets een archieffoto is. Maar misschien dat deze foto wel binnen de wedstrijdperiode is genomen. Dus die wordt dan door een aantal mensen uitgesloten van deelname. En dat wilde ik aan de kaak stellen door een paar belachelijke voorstellen te doen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:58 schreef Ymke het volgende:
[..]
Het gaat me een beetje om hoe het nu gaat , er zitten meer mensen die jou mening hebben en telkens zijn zij het die deze discussie zo ver laten gaan. Ala niemand had gereageerd op A-M was er niks aan de hand geweest.
Iedreen loopt elkaar nu te versterken in die mening , Ouwe sok komt met een zeer kinderachtige post , Oceanonix noemt het zelfs achterlijk.
Dit bedeft wel degelijk mijn plezier in de wedstrijd
Bijna , ik ben nog een beetje aan het mokkenquote:Op dinsdag 2 november 2004 12:11 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
zijn we nu weer vriendjes![]()
Hij staat ook hier hoor onder seriefotografiequote:Op dinsdag 2 november 2004 11:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..].....misschien hier ook ff die keukentool-serie posten? Vind hem nl. wel erg stoer
quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:38 schreef Ymke het volgende:
[..]
Bijna , ik ben nog een beetje aan het mokken![]()
Hierrrrrrrrrrrr die mok!quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:38 schreef Ymke het volgende:
[..]
Bijna , ik ben nog een beetje aan het mokken![]()
K_Man bedankt.quote:Op dinsdag 2 november 2004 07:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Ha! Ik wilde net zeggen dat ik maar niet op de foto van A_N stem, omdat dat geen archieffoto is. Net zo krom als het omgekeerde standpunt.
De_Warme_Bakker is pas in Parijs geweest en levert een foto van die stad in. Ik ben ook wel eens in Parijs geweest, maar dat is langer geleden. Ik zou dan dus geen foto van Parijs mogen inleveren? Dat is toch krom? Bovendien stemmen figuren als A_N niet op figuren die op archiefwerk lijken. Dus elke vakantiefoto is dan eigenlijk al verdacht.
hmmmmm....even gemist danquote:Op dinsdag 2 november 2004 12:44 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Hij staat ook hier hoor onder seriefotografie
psssssst.....ff dimmen met je taalquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:28 schreef De_Warme_bakker het volgende:
op mijn school en in mijn klas wordt nog minder gezeikt over niet-interessante dingen. dit gaat echt he-le-maal nergens over!!!!!!! beoordeel je foto op de foto of tieft een pleuriseind op, iedereen!
Da's de weg van de minste weerstand hequote:Op dinsdag 2 november 2004 13:36 schreef pea4fun het volgende:
Als iedereen nou eens gewoont stemt op die manier die hij/zij voor zichzelf de beste vindt, en zich niet bemoeit met hoe een ander stemt...is dat een idee?
Dat is leven in een vrij land.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's de weg van de minste weerstand he
Dat is inderdaad bijzonder bruikbaarquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:36 schreef pea4fun het volgende:
Als iedereen nou eens gewoont stemt op die manier die hij/zij voor zichzelf de beste vindt, en zich niet bemoeit met hoe een ander stemt...is dat een idee?
Leven in een vrij land is ook de mogelijkheid om te discussieren over stellingen / opmerkingen die worden gemaakt.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat is leven in een vrij land.
Mooi...nu is bewezen dat het niet aan jou ligt, kun je weer mooi meedoenquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:58 schreef m-niki het volgende:
LOL!! Ik hoef niet echt aanwezig te zijn om discussies en scheldkanonades te zien ontstaan hier op FOK!! Daar kunnen jullie zelf dus ook heel erg goed voor zorgen
quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:58 schreef m-niki het volgende:
LOL!! Ik hoef niet echt aanwezig te zijn om discussies en scheldkanonades te zien ontstaan hier op FOK!! Daar kunnen jullie zelf dus ook heel erg goed voor zorgen
Jammer, want ik als meester-lurker heb nu al drie pagina's lang geen enkele foto gezien!!!
Kom op jongens, begraaf die strijd-bijl, accepteer van elkaar dat er ook anders gedacht kan worden en maak gewoon weer foto's
(dit was een bericht onder het motto schiet foto's, geen kogels)
* beertje_ vlucht snel weer terug naar lurk-mode
quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:06 schreef beertje_ het volgende:
het lijkt wel of iedereen obstinaat is![]()
Dan zul je je voorspellende gaven moeten aanspreken want het stemtopic is tot morgenavond open...quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:20 schreef Oceanonix het volgende:
Ik ben ook niet obstinaat.![]()
Ik wil alleen maar een nieuw onderwerp want ik ben morgenmiddag vrij.![]()
Ben al bij de helderziende geweest maar die kon er nog niet veel van maken.quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan zul je je voorspellende gaven moeten aanspreken want het stemtopic is tot morgenavond open...
Hup foto's maken danquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:13 schreef Ymke het volgende:
*uitgemokt*
Heb direct meegedaanquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
Misschien leuk om eens te hoe de con-collega's een fotowedstrijd houden:
GoT
daar hebben ze dus ook last van 'discussies' over de wedstrijd zelf ipv de foto's
* Yeahinho ookquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:26 schreef Robertje het volgende:
[..]
Heb direct meegedaan![]()
De maand was nog maar net begonnen... en meteen al.....quote:Op maandag 1 november 2004 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
Laat me nou een beetje hoop hebben
* PdeHoog noteert Bowiefan's woorden
Ik krijg nu een beetje het idee dat ik beschuldigd wordt van het opdringen van mijn manier van beoordelen aan anderen. Het enige wat ik aangaf is dat IK het krom vind dat mensen foto's niet beoordelen vanwege het al dan niet mogelijk een archieffoto zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:20 schreef Bowiefan het volgende:
Maar ik roep niet dat iedereen dat zo moet doen
[..]
Ehm.. de wedstijd is voorbij.. dus waar moeten de foto's voor zijn?quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:58 schreef m-niki het volgende:
Jammer, want ik als meester-lurker heb nu al drie pagina's lang geen enkele foto gezien!!!
Ik heb daar al eens gewonnen...quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:40 schreef pea4fun het volgende:
Laten jullie ook ff weten of je wint dan?
S.B. mee eensch isquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:20 schreef Bowiefan het volgende:
Ik ben het wel met Pea eens dat mensen lekker de inzendingen moeten beoordelen hoe ze dat zelf willen.
Persoonlijk kijk ik eerst in hoeverre een foto voldoet aan het onderwerp (en ook dan volledig MIJN intepretatie van het onderwerp dus ook bruggen)
Daar kies ik er dan 5 uit en dan ga ik kijken inhoeverre het een mooie foto is en bepaal de eindrangschikken.
Dat kan toch ook niet anders. Wie rijdt er nou nog in een Ka?quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb de discussie doorgelezen, en ik weet nu gewoon zeker; jullie hebben niet op mijn infrarood foto van de Ford Ka gestemd omdat jullie dachten dat het een archieffoto was![]()
Een eh.... KaBouter misschienquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wie rijdt er nou nog in een Ka?
Ben jij je te buiten gegaan aan KaNeel of zoquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:52 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Een eh.... KaBouter misschien. Voor de rest niet veel, ze maken veel KaBaal en gaan nogal eens KaPot .
Misschien worden ze verscheept naar AfriKa.......
Lieve Heer, laat hem asteblieft één keer een zinnige post in elkaar kloppen.......
Nee, aan KaFfeïnequote:Op dinsdag 2 november 2004 17:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ben jij je te buiten gegaan aan KaNeel of zo![]()
PdeHoog op zijn werk zitquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:45 schreef sander0105 het volgende:
@pdehoog
***msn wacht op bevestiging***
quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:49 schreef beertje_ het volgende:
Jullie zijn allemaal niet wijs![]()
![]()
Sorry, zie nou pas dat het inderdaad een beetje lijkt zo alsof ik jou persoonlijk bedoel, was in zijn geheel niet de bedoeling, ik het had het beter ff op kunnen splitsen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik krijg nu een beetje het idee dat ik beschuldigd wordt van het opdringen van mijn manier van beoordelen aan anderen. Het enige wat ik aangaf is dat IK het krom vind dat mensen foto's niet beoordelen vanwege het al dan niet mogelijk een archieffoto zijn.
Maar goed....ik zou me verder buiten de discussie houden
smakelijk bakkie Boreliusquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:24 schreef Borelius het volgende:
Tja, na zoveel van hetzelfde over hetzelfde schiet mij nog maar één ding te binnen:
Pom-die-pom-die-pom-die-pom, ik ga eens een bakje koffie inschenken...
Ik kom wel weer eens kijken op een later tijdstip.....
Jij houdt wel van een Ford Ka?quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:49 schreef beertje_ het volgende:
Jullie zijn allemaal niet wijs![]()
![]()
ja het wordt appelsquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:53 schreef Oceanonix het volgende:
Is het nieuwe onderwerp nu nog niet bekend?![]()
Haastquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:53 schreef Oceanonix het volgende:
Is het nieuwe onderwerp nu nog niet bekend?![]()
Nee hoor gewoon een groot gebrek aan geduld.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:20 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Haast
Nee, als onderwerp: Haast....quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:29 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon een groot gebrek aan geduld.![]()
Appelsquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:20 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
ja het wordt appels![]()
Ow ja, dat past goed bij de foto's die ik toch al aan het proberen benquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:08 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil als onderwerp: het is niet wat het lijkt![]()
Ouwesok en Borelius kennen vast de term: Micro-Macro nog wel (ben alleen vergeten in welk tv-spelletje dat ook alweer was)
quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:08 schreef Rewimo het volgende:
Ah ja, jij bent ook van onze generatiequote:Op dinsdag 2 november 2004 22:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow ja, dat past goed bij de foto's die ik toch al aan het proberen ben
is goed te combineren met het weerquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:35 schreef k_man het volgende:
interieurs...
Als ik het zou zien ongetwijfeld, maar op dit moment weet ik het echt even niet, maar bedenk wel dat toen jullie naar TV-spelletjes keken, ik waarschijnlijk al met heel andere dingen bezig was, we schelen toch echt nog wel een stukkie, 1963 of 1953. Ik heb de winter 62-63 zeer bewust meegemaakt, jullie ongetwijfeld niet, als baby's zijnde. Wat heb ik lang geschaatst dat jaar!quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:08 schreef Rewimo het volgende:
Ouwesok en Borelius kennen vast de term: Micro-Macro nog wel (ben alleen vergeten in welk tv-spelletje dat ook alweer was)
Zijn daar nog eh....archiefbeeldenja hoor vanquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:56 schreef Borelius het volgende:
Ik heb de winter 62-63 zeer bewust meegemaakt, jullie ongetwijfeld niet, als baby's zijnde. Wat heb ik lang geschaatst dat jaar!
En ik lag toen te bibberen in een onverwarmde kamer met alleen maar een kruikjequote:Op dinsdag 2 november 2004 23:06 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Zijn daar nog eh....archiefbeeldenja hoor van![]()
Ik schijn wel enig verband te houden met de kou in de winter van 62-63, maar ik lag me toen toch een partij te celdelenen dat kost toch de nodige concentratie
quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:56 schreef Ouwesok het volgende:
Sneeuwpret
Opa Borelius vertelt......quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:51 schreef Borelius het volgende:
Tja, ik denk niet dat er archiefbeelden zijn, fotografie in die tijd was relatief kostbaar en mijn ouders hadden het toen niet breed. Maar ik had houten Noren en heb geschaatst van voor de Kerst tot begin Maart!! Ik sliep ook in een koude slaapkamer, waar 's morgens het ijs millimeters dik op ramen stond (aan de binnenkant!). Die winter ben ik eens bij het oversteken van een veldje, op weg naar school in een kuil gestapt met stuifsneeuw en ik zat tot aan mijn nek in de sneeuw en ik was niet bepaald een klein jongetje op mijn tiende!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |