Ik duld alleen perfectiequote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:19 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ook helemaal correct met die umlauts op de o's. Prachtig.
Ja, super!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:21 schreef swopfile het volgende:
Yilmaz Altanhan - Eighties
Die plaat staat zeker in mn top 15 van dit jaar (als sinds april eigenlijk)
Je ziet 'm maar zelden...quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed, nu een terug-vind-lurk-post vanaf de eerste pagina
Ozgur, nooit van gehoord verderIk ga eens kijken wat er van hem te vinden is
Alvast bedankt voor de tip
*terug in lurk stand
TA, maar ik ga m niet hier posten, ik wil de officiële lijst zienquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:49 schreef rubbereend het volgende:
Waar heb je die "gelekte" top 100 gelezen dan?
me2, weet je misschioen hoe laat hij bekend wordt gemaakt?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:55 schreef hp22 het volgende:
[..]
TA, maar ik ga m niet hier posten, ik wil de officiële lijst zien
Lachwekkend ja! Geen geduld om even op de officiele bron te wachten he!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:07 schreef hp22 het volgende:
Trouwens, er zitten wel heel erg veel spellingsfouten in die lijst zeg
quote:En dat Armin nummer 2 is geworden.
Wat is het nouquote:3 – Armin Van Buuren
2 – Paul Van Dyk
1 - Tiesto
Eh, die bovenste was mijn gok, maar die klopt dus niet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nou?
Ja, die blijft geniaalquote:
Ik gok 200quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:16 schreef Tomaz het volgende:
Ter ere van de Topictitel moeten we even gokken op welke plaats Ozze gaat eindigen. 12 november maken ze de overige 150 dj's bekend.
Ik zeg nr. 187![]()
Woei, ik de dag ernaquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:18 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Eh, die bovenste was mijn gok, maar die klopt dus niet.
Beterrrr, vanavond naar Tiesto in Concert II![]()
Gelukkig, iemand die snapt hoe het in elkaar steektquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:20 schreef splendor het volgende:
was wel te verwachten he
en voor al die anti-tiesto mensen.. het gaat er niet om of ie bagger mixed of wat dan ook, deze lijst gaat puur om populariteit en tja.. hij heeft nou eenmaal de meeste fans![]()
Hoezo. ATB heerschtquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:22 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Gelukkig, iemand die snapt hoe het in elkaar steekt![]()
Zucht, hij is nog wakker...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:51 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Hoezo. ATB heerscht.
Ik vond ze maar in de weg hangenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:50 schreef MarkzMan_X het volgende:
Post dan het originele plaatje:
[afbeelding]
Best knap dat je text-balloons hebt weggewerkt!
quote:TRANCE.NU -- The left furry nipple sat down with the right furry nipple to talk about daily life and whatever. Wanna know more, hit this link ...
Written by: Stian K, aka LikWit
Özgür Can was born in Stockholm Sweden 1982 and grew up in a family where music was present at all times. Ever since then a large part of his life has evolved around beats, tones and grooves of all shapes. Right now, Özgür Can is getting a lot of attention worldwide with his music. His storming productions and explosive DJ sets have already made him one of the most respected figures on the scene.
From being one of the many bedroom producers, Özgür has now turned into being one of the biggest talents hailing from the Swedish progressive scene, both as a DJ and a producer! He's been spinning records at major events and venues as well he has produced tracks that are being hyped by top labels and DJs around the globe! His true and deep love for music has made him a versatile DJ and producer with a focus on progressive music with an energetic flow, but still with an open mind for other styles such as trance, breaks and house.
His interest for sounds, tones and beats developed during the years as he spent his time listening to everything from trance, house and techno to pop, hip hop and alternative music.
His wide musical background is also clearly reflected in his current sound; he has an open mind and is not afraid to cross boundaries and take new paths. His unique and diverse style has resulted in releases on labels like Precinct, Electronic Elements, Lost Language, Plastica Red and CPR. As well it has given him fans such as Paul Oakenfold, Hernan Cattaneo, James Holden, Armin van Buuren, Tiësto, Markus Schulz, Max Graham and many more. Alongside his stunning career as a producer, Özgür is also making it big behind the wheels of steel and with a large number of storming DJ gigs around Europe, things are set for success.
quote:Hi Özgür! How's life in Stockholm treating you, had a nice summer and looking forward to the winter?
Life is good! Yeah, this summer has been really nice! Well, the weather in Sweden has been pretty shitty but I'm used to it. I'm actually looking forward to the winter this year, some interesting gigs coming up, and more tracks to be released, so its gonna be a nice winter for a change!
Obviously your name isn't typical Swedish, tell us a little bit about your background..who's Özgür, and how did he end up where he is today?
No, it's not typical Swedish, i get that question quite often! My parents are originally from Turkey, but I'm born and raised in Stockholm, Sweden! well it started around 96 when i was hanging out in the youth center here in my neighborhood a few older guys where into psytrance and techno and they where always playing records in the little dj room, of course i was very interested in what they were doing so i was always in there listening to them playing records and then eventually they started to teach me how to mix 2 records together and then i started buying my own records. and these guys also installed Fasttracker 2 on the computer at the youth center so i was always sitting there and learning stuff from them and eventually i got my own first computer, then around 98 i discovered Fruityloops and i fell inlove with it and im still using it!
You're tracks and remixes have been hammered by every top jock out there, how did you go about sending out tracks, and what's the coolest feedback you've received so far?
yeah its been amazing! never expected this kind of support really when i started getting my tracks out there, it started off last summer when my dear friend Rouzbeh had a gig in UK and i gave him a few CDs to give out to people that could maybe help me out with getting the tracks out, luckily Rouzbeh ended up in the plastic fantastic record shop and dropped a cd of to them and a few days later they mailed back and wanted to sign my track "Weightless" nowadays i dont really think people send out so much cds anymore, i think its much easier for everyone through the internet but then ofcourse the tracks can get in the wrong hands sometimes and then your tracks will be all over the net and that sucks! but the coolest thing is when your favourite dj/producer says nice things about your music!
You have an unique sound, what's your studio setup, and for how long have you been producing? Besides releasing under your original name, which aliases do you use?
ive been producing since late 96 but that doesnt really count cuz i was only playing around in fasttracker 2 for a few years trying to make music. around 98 i got introduced to Fruityloops, and my Dad had got me a sample cd with loads of WAV samples i have no idea where he got it from he just though it could be usefull to me so i checked it out and voila! WAV samples to use in fruityloops! but it got a bit more serious around 2001 when i started finding my sound. my "studio" setup is pretty simple : i still use fruityloops + loads of vsts and plugins, soundforge for editing stuff and i use cubase sometimes for small things like timestretching vocals and stuff like that.
well besides my real name that ive been using on all my releases so far but i have track coming out called "Tangerine" on Remark Records under the name Calmec that i got from a character from a old cartoon series i used to watch when i was young called "the mysterious cities of gold" i thought it sounded cool so i went with that! and ofcourse Furry Nipples with my friend Stian Klo!
Speaking of Furry Nipples, do you have a pair? Rumours has it that you just purchased a webcamera, with the only purpose being showing off your chest ..flash us baby!?
haha! lets just say it would be boring to have a project called Furry Nipples is none of us had furry nipplesand those rumours are false! i dont have a webcam, yet!
Besides being one of the most hyped producers at the moment, you're also DJing more and more. What can people expect to hear when attending a Özze-party, and do you have any big gigs lined up for the fall?
yeah its been more and more lately and i am enjoying every second of it! ive been to Poland twice already, i really love Poland its great over there! also been in Turkey 2 times for gigs, first time i played i got to play with Yunus & Subsky it was really amazing! yeah some really exciting stuff lined up for the fall, i just got back from Holland was there for over a week and was planned to play 1 gig but ended up playing 4 so it was really really crazy! going back to holland in december, already looking forward to that, and slovakia in december also which im also really looking forward to because ive never been to slovakia before!
How would you define the Özgür sound?
"blippyprogtrancetechnoravehouse?" well something like that, i try to mix a little bit of everything from trance to techno to house, i don´t really like to be pigeonholed even if that always happens anyway but i always try to keep my stuff groovy and pumping but still with melodies and melancholy. basicly music for the dancefloors. but i don´t think i will be doing these things forever i mean you always want to take on new challenges and move in other directions. i listen to so much different kinds of music and get inspired from it so you never know what kinds of stuff i will be making in the future! when i play out i try to mix abit of everything i like, some progtrance, tech-house, techno basicly whatever i find interesting!
You're friends with the elite of Swedish producers, Rouzbeh Delavari, Petter, Eric Prydz, David West etc. What's it like working with such talented musicians? Do you have any funny stories to share, studio episodes, wet nights out on the town. Come on son, tell us!
well ive only been working with Rouzbeh and David music wise, me and Petter used to make music together years back we got into producing at around the same time, but we are too lazy nowadays. working with David is like a dream come true for me since i used to be a big Antiloop fan (still am). he really is a true musical genius, they are working on a new Antiloop album and all i can say is that its going to be MAD! stockholm is pretty small we always bump into eachother in clubs but i dont have any funny stories or gossip to tell, i keep that to myself!
Are you, as pretty much every man living in Sweden, fascinated by busty Norwegian birds? What's your favorite XXX movie actress of all time, and why?
yes thats a thing with us here in sweden we like norwegian girls and norwegian guys like swedish girls! haha to be honest i really don´t know the names of any XXX movies stars so ill be boring and say Jenna Jameson!
There's been talk about a label being launched this fall/winter. Can you shed some light on this perhaps? What's the status on this, paperwork done, tracks being signed ..we want to know!
yeah me and Stian are working very hard on it! we got some really exciting tracks that we are going to sign! thats all i can say for now but you will notice and see in time whats going on. hopefully first release will be out within a few months!
You just released an EP on Precinct in the UK, what's in the pipeline, any new tracks we should be on the lookout for?
yeah i am very happy with the EP! i am always working on new tracks as people may have noticed! ive been doing alot of remixes lately, just finishing up a remix for Gabriel & Dresden on their new single called "Arcadia" we just did two Furry Nipples remixes on the new Space Manouevres track that will be out on Lost Language later this year! and Furry Nipples debut single Surroundings has been signed to Precinct and comes with a AWESOME remix from swedish techno producer Hertz! just finished up a remix for Deep Records watch out for that, and my remixes of Tilt - the world doesnt know just came out and has been getting good responce so far im very happy about that. latest track i finished is called "changed" that has been snapped up by Gabriel & Dresden for their new label and they are gonna remix it aswell so i cant wait for that! my first proper vocal track with Nick Beman "not even winds" will be on my 3 track EP on Electronic Elements together with "illusions" and "questions" under the name "O.C." also watch out for a remix i did with my friend Yilmaz Altanhan on Perry O ´Neil - Wave Force, think that will be out sometime early next year. i am also doing a EP for Deep Records with 3 or 4 tracks really excited about that but it will take some time as i only got 1 track finished for that EP so far!
Out of all your productions, which are you the most proud of and why?
oooohhhh i cant pick just one they are all like my babies!
What's your most succesful pick-up line, if any? hehe
hey baby wanna go back to my place for some milk and cokies? haha
The music scene is exploding with new talents every day, who do you reckon will be the next big star?
hard one, but after seeing Nathan Fake play live on his laptop i can honestly say it was one of the best things ive ever heard so i think he will be really really big!
What do you like to do when you're not producing, any hobbies?
when im not producing or playing records i spend lots of time with my friends doing all sorts of normal and un-normal things!
Name your top 5 tracks and/or albums of all time?
fugees - the score
metallica - black album
etnica - alien protein
cari lekebusch - det jag vet
mustafa sandal - göldede ayni
i just have to mention the new Blue Foundation album called Sweep of Days! it came out this year and its the best album i have heard in years! im gonna skip the 5 tracks thats impossible to list just 5 tracks!
How can promoters book you for future events?
i just signed with a agency from Holland called Exposure so they will be taking care of my bookings from now on!
Alright, that wraps up this interview. Big thanks to Özgür for taking the time ...ciao!
Written by: Stian K, aka LikWit
Mondaybar cruise @ Silja Festival toevallig? Na die party in Zweden heb ik nog een whoppertje gegeten met Ozgur en consortenquote:als je nog een vraag aan 'm hebt geef een gil. ken hem persoonlijk
vorig jaar ontmoet op een partycruise en binnenkort weer yeeee
Lol, toch maar minder bier volgende keer? Die heeft ie op Armada night gedraaidquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 02:56 schreef Tomaz het volgende:
Tof interview!! Een remix van Arcadia, beter!
Ik ben er zeer tevreden mee, top 20 was echt niet haalbaar dit jaar. Hier in NL is Markus aardig rising maar in de rest van de wereld gaat het nog niet zo hard.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 08:09 schreef bbrother het volgende:
[..]
Ooowwh! Wel gestegenMaar nog te laag
En het is een Britse lijst, met voornamelijk Britse stemmers. Hier in Nederland is er sinds Tiesto bovenaan staat wel meer aandacht van het grote publiek voor, maar hoe zit met andere landen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 08:24 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
....
Daarnaast is die hele lijst bullshit IMO, zolang je onbeperkt kan stemmen is die hele lijst meer een indicatie dan een echte officiele lijst gekozen door de fans.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 03:21 schreef hp22 het volgende:
[..]
Lol, toch maar minder bier volgende keer? Die heeft ie op Armada night gedraaid
Ik wilde mijn stereo op mijn pc aansluiten en het direct van de radio plukken maar ik ben niet thuis vanavond en morgen en mijn ouders vinden het niet goed als mijn pc 2dagen nonstop aanstaat als er niemand in huis isquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:21 schreef MarkzMan_X het volgende:
http://213.244.172.71/tiesto/welcome.html?r=id-t
DE STREAM VAN ID&T EN MIJN CAPS ZITTEN VAST.
Voor maar liefst 3 eurotjes en 50 centemakkers kan je vanavond genieten van TIC II. Hoei!
Als iemand vanavond de stream kan rippen: ik ben je eeuwig dankbaaren als het een beetje goeie kwaliteit is heb ik er wel wat voor terug 0dayzzzzzz.
Wat gebeurd er dan als je pc lang aanstaat? Mijn record is 3 wekenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:30 schreef splendor het volgende:
[..]
Ik wilde mijn stereo op mijn pc aansluiten en het direct van de radio plukken maar ik ben niet thuis vanavond en morgen en mijn ouders vinden het niet goed als mijn pc 2dagen nonstop aanstaat als er niemand in huis isheb ik weer...
idd die Özgür stond me daar te beuken op z'n eigen remix, mooi om te zienquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:38 schreef da_rippah het volgende:
Hoi!
Volgens mi is die foto van Ozgur en Markus genomen tijdens, Tilt - The World doesn't know (Ozgur Can remix), vandaar dat Ozgur zo staat te schreeuwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:36 schreef hp22 het volgende:
Niet heel schokkend maar toch, wat nieuwe feitjes over TiC:Zeg dan ook dat hij de drummers eigenlijk maar kut vond!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik ook ergens gelezen
![]()
Het zij ze vergevenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:38 schreef jackson het volgende:
Als je die reacties bekijkt van die fok!kers op het nieuws van tiesto
DJ Tiësto wederom beste dj van de wereld
Heeeeeeel erg triest
Ik meng me niet eens meer in de discussie, ik lees t ook niet, scheelt een hoop stress en opwindingquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:38 schreef jackson het volgende:
Als je die reacties bekijkt van die fok!kers op het nieuws van tiesto
DJ Tiësto wederom beste dj van de wereld
Heeeeeeel erg triest
Die Braziliaanse drum band wel, die ging ook 10min samba muziek spelen ofzoquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:43 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Zeg dan ook dat hij de drummers eigenlijk maar kut vond!Had ik ook ergens gelezen
Ach.... als ik daar al stress van zou krijgen dan lag ik al jaren met een burnout op mijn nest denk ikquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:54 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ik meng me niet eens meer in de discussie, ik lees t ook niet, scheelt een hoop stress en opwinding
Misschien is 'stress' wat overdreven, maar ik word er wel erg moe van, daarom laat ik t maar gaanquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach.... als ik daar al stress van zou krijgen dan lag ik al jaren met een burnout op mijn nest denk ik
Ik ook, maar zal toch echt nog een dagje moeten wachten...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:55 schreef Tomaz het volgende:
Heb een beetje kriebels in m'n buik! En dat voor een concert van Tiesto waar ik al eerder geweest ben...
jep ik ga in december weer met o.a. scot project & picottoquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 02:56 schreef Tomaz het volgende:
Tof interview!! Een remix van Arcadia, beter!
[..]
Mondaybar cruise @ Silja Festival toevallig? Na die party in Zweden heb ik nog een whoppertje gegeten met Ozgur en consorten
ik wist niet dat mcjoe hier ook zatquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:27 schreef da_rippah het volgende:
KUT, dan heb ik al Qlimax
Ach, ik heb Markus toch al 2x gemeet en gegreet
Tsja, meestal kan ik het toch niet laten. Hier het stukje wat ik schreef, als reactie op hiphopper, die scratchen e.d. heel belangrijk vind voor een dj:quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:55 schreef hp22 het volgende:
[..]
Misschien is 'stress' wat overdreven, maar ik word er wel erg moe van, daarom laat ik t maar gaan
quote:
Garderobe Tiesto In Concert
In verband met de beperkte capaciteit van de garderobe worden bezoekers die met de auto komen verzocht om hun jassen in de auto te laten.
Bedankt voor de medewerking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2004 21:31:17 ]
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:30 schreef MarkzMan_X het volgende:Was idd heel heftig feest. Niet beter dan TIC 1, wel anders. En dat is een goeie zaak. Veel plezier aan die mensen die vanavond ook gaan TIC2'en! Cheerio
Idd, niet beter dan TIC 1, wel anders in de positieve zin van 't woord. Aha, dacht al dat jij 't was! Ging echt uit m'n dak toen, niet normaal!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:30 schreef MarkzMan_X het volgende:Was idd heel heftig feest. Niet beter dan TIC 1, wel anders. En dat is een goeie zaak. Veel plezier aan die mensen die vanavond ook gaan TIC2'en! Cheerio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
nu weerquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:21 schreef RodimusPrime het volgende:
En hij draaide Ferry Corsten - Sweet Sorrow ( thrillseekers remix ) .. toen ging ik uit mijn dak![]()
Idd jammer, ik las jou sms te laat en toen heb ik jou nog ge-sms't, maarja.. het is was idd HEEL gaafquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:54 schreef marciemarcs het volgende:
Hans! jammer dat ik je niet kon vinden gister... Wat was het gister gaaf!
Ik vond het juist heel goed dat het niet was zoals we al kenden! Vernieuwendquote:Op zondag 31 oktober 2004 18:52 schreef rubbereend het volgende:en hoe haalt hij het in zn hoofd om Flight 643 niet te draaien
Beetje respect voor Bibi graag!quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:52 schreef rubbereend het volgende:
even een klein verslagje:
(...) Bibi was![]()
Die truc met die doos die omhoog getakeld werd was erg gaaf(...)
Kom nou, Tiesto is geen aap die je een kwartje geeft en dan hetzelfde truukje uitvoert.quote:en hoe haalt hij het in zn hoofd om Flight 643 niet te draaien
dat koor was wel erg gaaf trouwens
blijft wijze plaat (heb hem gelukkig zelf ookquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:22 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Beetje respect voor Bibi graag!
[..]
Ennnnnnn..... PORTISHEADS - ROADS (SULTAN & TONEDEPTH REMIX). Ahh! RNR (de MTU gangers kennen 'm) helemaal flippen daarop. En CMan snapte dat toen niet zo goed. Waarom? Omdat in Portugal, waar we op vakantie waren, die plaat in iedere discotheek te horen was
.
alle hits draaien behalve diequote:Op zondag 31 oktober 2004 19:22 schreef MarkzMan_X het volgende:
Kom nou, Tiesto is geen aap die je een kwartje geeft en dan hetzelfde truukje uitvoert.
t koor maakte urban train nog mooier, dat was echt een toegevoegde waarde. Die live bijdrages (koor, violist, trommelaars) was een erg geslaagd ideequote:Koor was heel erg gaaf. Ik had m'n URBAN TRAIN shirt (weer) aan. En net toen (sub)urban train werd gedraaid, stond ik teveel (twee) bier in m'n handen; zodat er absoluut geen stamp-moves gemaakt konden worden. Jammer was dat
.
quote:Goochelact was ook leuk, Indiase dans-dames waren leuk, sfeer was prima, maarr.. het was wel iets te druk. Daarom gingen we ons " relocaten " naar een betere dansplaats. En op het eind uiteraard zo veel mogelijk naar voren (exact zelfde plek als vorig jaar
).
Bibi heeft dan ook weer andere kwaliteiten 8)quote:Bibi kan trouwens niet zo goed zingen, wel beter dan Esmaye trouwens. Beste stem van vanavond waren toch die kids van het koor en die kerel van Aqualung (die song U R).
quote:Damn, wat een onsamenhanged verhaal. Nog iets: het vuurwerk was veel meer dan vorig jaar. Dat is ook een pluspunt te noemen.
Door de intro van de MC vorig jaar werd er echt naar een hoogtepunt toegewerkt dat was ditr jaar matig, Stretch was sowieso neit echt origineel, k hoorde steeds hetzelfde van hem als vorig jaar.quote:Wat ik minder vond was de intro. Ik kwam er pas na 3/4 nummers er een beetje in. En het duurde zeker wel een uur voordat ik me echt "thuis" voelde. Terwijl dat bij TIC vanaf Adagio For Strings, het begin dus, was.
quote:Of ik ga naar een TIC 3? Ik weet het niet. Ik denk dat er dan teveel "standaard trance" mensen komen, die geen affiniteit met Tiesto hebben. Dat was nu al te merken: het publiek was veel minder enthousiast, en de tribunes zaten overvol (waarom zitten? dat kan bij m'n oma ook). En dat is jammer, want ik denk dat dat "typische TIC tiesto gevoel" dan steeds meer gaat dalen. Dat lijkt me een doodzonde, want Tiesto is toch wel een held voor mij.
Whaha dat zou nooit gepast hebben. Het was al superdruk op de dansvloer met al die mensen op de tribune, die had je echt niet op de dansvloer erbij willen hebben.quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:22 schreef MarkzMan_X het volgende:
Dat was nu al te merken: het publiek was veel minder enthousiast, en de tribunes zaten overvol (waarom zitten? dat kan bij m'n oma ook). En dat is jammer, want ik denk dat dat "typische TIC tiesto gevoel" dan steeds meer gaat dalen. Dat lijkt me een doodzonde, want Tiesto is toch wel een held voor mij.
Jemig, met wat voor vrienden ga jij om!quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:06 schreef Six4Eight het volgende:
Ik heb (helaas?) de classix gemist, om 5:45 was iedereen zo brak dat we uiteindelijk een paar platen voor het laatste uur weg zijn gegaan. Was wél vet om nog net even van bovenaf de tribune No Mans Land te horen, uitkijkend over 25.000 feestende mensen
Mannnnnnnn hou op zeg ... die dames waren echt HEEEEERLIJK.... ik was met stomheid geslagen toen ik Tomaz zag praten met de hete dames .... wat lekkerquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:52 schreef Tomaz het volgende:
Mooi moment tijdens het laatste uurtje van tiesto afgelopen vrijdag:
M'n vrinden en ik stonden al geruime tijd te genieten van twee prachtige dames, zo niet schoonheden naast ons, toen ik plots van één van hen een por in m'n zij kreeg en een telefoon voor m'n neus gedrukt: "We noemen je de hele avond al "bruine pet", maar hoe heet je echt?" stond er op het schermpje van haar 7210 en ze keek me aan met d'r prachtige donkere ogen!
Terwijl ik verdronk in dat paar fonkelende oogjes dacht ik Oef! en ik trok mijn 7210 (hoe toevallig) en typte met trillende handen m'n 3 letters tellende naam. Een kleine woordenwisseling tussen mij en m'n favoriet van de twee was het gevolg. Ik bood haar een sigaret inclusief vuurtje aan en al hijsend aan onze kankerstaafjes stonden we te kijken naar Tiesto.
Ik zeg kijken want mijn gedachten waren dusdanig bij haar sportieve lijf dat ik totaal niet besefte dat er 24.998 mensen om ons heen stonden, laat staan dat ik door had dat er muziek door het stadion knalde.
Helaas stonden de kanjers op het punt om naar huis te gaan. 1 van de 2 meiden vroeg om m'n nummer terwijl de ander vroeg waar ik vandaan kwam en of ik een vriendin had.
Op dat moment bleek hoe verliefd ik ben, want ik bekende eerlijk dat ik een vriendin thuis heb. Toen was de interesse van hun kant natuurlijk een beetje over. We zwaaiden elkaar gedag en ik kreeg nog een bedankje en een mooie glimlach voor de sigaret...
De sigaret...
Ik trok m'n pakje opnieuw en las het merk hardop voor:
Lucky strike!
oh ja, en tiesto in concert was verder ook best tof
haha! Yeah beebie! I'm hot too you know!quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Mannnnnnnn hou op zeg ... die dames waren echt HEEEEERLIJK.... ik was met stomheid geslagen toen ik Tomaz zag praten met de hete dames .... wat lekker
quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:08 schreef Tomaz het volgende:
[..]
haha! Yeah beebie! I'm hot too you know!![]()
Nou lijkt net dat we altijd op de tribune hebben gestaan, wat uiteraard niet zo was.quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:25 schreef hp22 het volgende:
Bij ons stond iedereen te springen op de tribunes
Nee, zeker nietquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:44 schreef WebForce het volgende:
[..]
Nou lijkt net dat we altijd op de tribune hebben gestaan, wat uiteraard niet zo was.
Was zeer tov. Ondanks wat opstartproblemen van mij
En wat ik gisteren tegen je wilde proberen te zeggen was: 'Tell me where you want to go and I'll guide you'quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:49 schreef hp22 het volgende:
[..]
Nee, zeker niet, vooraan in t midden, links en rechts
Ha, wij lieten ook de sterkste vooruit lopen (ik niet dusquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:50 schreef WebForce het volgende:
[..]
En wat ik gisteren tegen je wilde proberen te zeggen was: 'Tell me where you want to go and I'll guide you'. Altijd leuk door een meute heen loodsen
NIet echt sterk, maar lang en dus handig met route uitstippelenquote:Op maandag 1 november 2004 00:04 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ha, wij lieten ook de sterkste vooruit lopen (ik niet dus). Heerlijk mensen in de gezicht beuken met je elleboog
.
Ha, je kaartje.. die was je bijna kwijt? (btw jij bent een vriendje van hp22, right?)quote:Op maandag 1 november 2004 00:09 schreef WebForce het volgende:
[..]
NIet echt sterk, maar lang en dus handig met route uitstippelen.
.
Volgende keer zou ik wel weer gaan, alleen dan niet werken nog die dag (9.00 - 18.00 uur) en die dag ervoor 3/4 uur slaap. En ik zal dan wat beter op m'n kaartje letten
Idd, vriend van Hans jaquote:Op maandag 1 november 2004 00:14 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ha, je kaartje.. die was je bijna kwijt? (btw jij bent een vriendje van hp22, right?)
We waren met de fietsquote:Op maandag 1 november 2004 00:32 schreef MarkzMan_X het volgende:
Iemand steelt een TIC kaartje van je. Wanneer? Toen je in de bus stapte op weg naar huis?
quote:Op maandag 1 november 2004 09:41 schreef WebForce het volgende:
Sja, m'n avond is er niet minder op geworden, daar gaat het om.
. Vanmiddag heb ik wat te luisteren vrees ik
.
I'm listening to DJ Tiesto - Tiesto in Concert II - day 2 (532:10, 192 Kbps).
Idd, kreeg meteen weer kippenvelquote:Op maandag 1 november 2004 12:12 schreef Xantra het volgende:
ik ben hem ook aan het luisteren, te vet gewoon![]()
was een geweldige nacht
![]()
m-kay heeft met zn tengels aan de knopjes gezeten. tijdelijke oplossingquote:Op maandag 1 november 2004 14:47 schreef da_rippah het volgende:
Wat is er met mp3-tunes aan de jhand trouwens?
De mirror in Amerika werkt dus wel. Blijkbaar ligt de server er hier in Nederland uit. Mail is ook kapot. DNS werkt blijkbaar nog wel.quote:Op maandag 1 november 2004 15:04 schreef swopfile het volgende:
[..]
m-kay heeft met zn tengels aan de knopjes gezeten. tijdelijke oplossing
Heette ze Bibi???quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:08 schreef Tomaz het volgende:
[..]
haha! Yeah beebie! I'm hot too you know!![]()
43. Nephilim - Synchronizedquote:Op maandag 1 november 2004 12:15 schreef hp22 het volgende:
[..]
43. ID
Ik zou wel willen weten welke dat is!
quote:Op maandag 1 november 2004 21:03 schreef RodimusPrime het volgende:
wat was nou die allerlaatste track die hij draaide op vrijdag ? hij sloot de set af met Push - Universal Nation en daarna was er wat gepraat en toen draaide hij nog een track die zogenaamd " alles was waar het mee begon ". Was het nou Theme from Norefjell ? ben ff dat deuntje weer kwijt. Heb dat liedje al jaren niet meer gehoord
Heeeeeeeeeeeeel erg vet toen hij die draaidequote:Op maandag 1 november 2004 21:36 schreef Xantra het volgende:
innercity '99 set 1e plaat push-the anthem/universal nation, daar begon het mee
Afgelopen sensation bij mij ookquote:Op maandag 1 november 2004 23:16 schreef hp22 het volgende:
Wow zeg, Voyage, kippenvel meter slaat wederom uit
En het wordt zo nog erger, de break van Silence.. ik sta ineens weer helemaal in het Gelredomequote:Op maandag 1 november 2004 23:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Afgelopen sensation bij mij ook
Hele goeie shit jahquote:Op maandag 1 november 2004 23:32 schreef hp22 het volgende:
[..]
En het wordt zo nog erger, de break van Silence.. ik sta ineens weer helemaal in het Gelredome
so stupid of mequote:Op maandag 1 november 2004 21:36 schreef Xantra het volgende:
innercity '99 set 1e plaat push-the anthem/universal nation, daar begon het mee
ook zo vet in het gelredome toen de welberoemde melodie van gouryella ingemixt werdquote:Op maandag 1 november 2004 23:32 schreef hp22 het volgende:
[..]
En het wordt zo nog erger, de break van Silence.. ik sta ineens weer helemaal in het Gelredome
Knaapje Tom moest eerst nog vrij vragen, zei ie tegen mij.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:55 schreef Xantra het volgende:
als het goed is gaan tomaz, jackson en ik ook nog even kijken, toch tom?
quote:Op woensdag 3 november 2004 01:36 schreef Tomaz het volgende:
JAAAAAAAAAAA!!!!!!!
Heb 't voor elkaar gekregen!!!! Ik kan gelukkig mee vrijdag! Wooeee! Heb er echt veel zin in zeg! Vorige keer was super!
Wordt gezellig knapen!
haha! Gaat gezellig worden jongens! Samen treinen?quote:Op woensdag 3 november 2004 01:50 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij een trance.nu feest hoort Tomaz en co.![]()
Joostje, CMan en ik vertrekken uit Utrecht. Dus als jij daar langskomt, dan kan dat.quote:Op woensdag 3 november 2004 02:25 schreef Tomaz het volgende:
[..]
haha! Gaat gezellig worden jongens! Samen treinen?
Hmm, waar is Matthew Dekay gebleven?quote:Armin donderdagavond 7 uur lang op ID&T Radio
De nummer drie van zowel de Dutch DJ Awards als de DJ Mag-100, Armin van Buuren, is aanstaande donderdag 4 november zeven uur lang te horen op ID&T Radio.
Om 20.00 uur zal Armin zijn wekelijkse radioprogramma A State Of Trance live vanuit Panama, Amsterdam presenteren. Zoals gebruikelijk zal hij je twee uur lang voorstellen aan de nieuwste en beste trance- en progressive-platen.
Daarna zal vanaf 22.00 uur zijn 5 uur durende solo-set in Panama live worden uitgezonden.
Dit mag je niet missen! Armin van Buuren: van 20.00 tot 03.00 uur op ID&T Radio.
Echt een meesterlijk plaat! Origineel ook!quote:Op woensdag 3 november 2004 08:18 schreef Black-Hole het volgende:
Interstate - I found you (Perry O'neill remix)![]()
Wat een zalige remix van Perry weer, wat zal dat een mooie EP worden van Armada of EE![]()
Wow, hoe krijgt ie dat voor elkaar! Jammer alleen dat je niet kan.quote:Op woensdag 3 november 2004 14:45 schreef Tomaz het volgende:
Die Jackson, krijgt ie gewoon op 't laatste moment nog kaarten voor de ASOT party morgen... Hoe zuur dat ik vrijdag om 9:00 tentamen heb...
Damn!
quote:Op woensdag 3 november 2004 14:45 schreef Tomaz het volgende:
Die Jackson, krijgt ie gewoon op 't laatste moment nog kaarten voor de ASOT party morgen... Hoe zuur dat ik vrijdag om 9:00 tentamen heb...
Damn!
Zuigen... hard lang en vooral om het randjequote:Op woensdag 3 november 2004 15:21 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Wow, hoe krijgt ie dat voor elkaar!
quote:Op woensdag 3 november 2004 15:39 schreef Tomaz het volgende:
Woohoo! U received a video message from Tiesto in Concert:
http://www.geocities.com/tmzwaan/LEE311004021031.AVI
Ik weet dat die CD bestaat (in het verboden audio formaatquote:Op donderdag 4 november 2004 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kent iemand de (dubbel) cd "Blackhole Special Collector's Edition"? Bestaat ie ook echt, of is het gewoon een fan verzameling?
Op de 1e cd staan nummers die ik ken van Tiesto's IC99 cd en ISOS1. De 2e cd is een mix van Ton TB.
Mwah, alleen Blue Haze - Into nothing was het luisteren waard. Enmass was weer dikke crapquote:Op donderdag 4 november 2004 20:51 schreef Tomaz het volgende:
Yeah, Fok doet 't weer! Armin gaat tekeer!
Ha! Smaken verschillen!quote:Op donderdag 4 november 2004 21:04 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Mwah, alleen Blue Haze - Into nothing was het luisteren waard. Enmass was weer dikke crap![]()
Enmass is net Probspot, ook steeds dezelfde bassline, enige minpunt is dat Enmass producties gewoon slecht zijn, zo standaard, zo saai. Probspot juist weer niet.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:18 schreef Tomaz het volgende:
Enmass vind ik echt een toffe sound!
Wooo, respect!quote:Op donderdag 4 november 2004 22:05 schreef Xantra het volgende:
the master of the future.... Matthew DeKay![]()
Idd, zalige set so far, ik had nog nooit iets van hem gehoord, wist niet eens dat ie ook uit Nederland kwamquote:Op donderdag 4 november 2004 22:05 schreef Xantra het volgende:
the master of the future.... Matthew DeKay![]()
kom op zeg hij zit bij het welbekende Extrema Label en doet veel voor label Deep, producties benm ik echt fan van aan het worden, en wat te denken van zijn intergalactic bootlegquote:Op donderdag 4 november 2004 22:15 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Idd, zalige set so far, ik had nog nooit iets van hem gehoord, wist niet eens dat ie ook uit Nederland kwam![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 22:18 schreef Xantra het volgende:
[..]
kom op zeg hij zit bij het welbekende Extrema Label en doet veel voor label Deep, producties benm ik echt fan van aan het worden, en wat te denken van zijn intergalactic bootleg
woei woeiquote:Op donderdag 4 november 2004 22:24 schreef Tomaz het volgende:
[..]Nikola Gala - Swing 2 harmony (Matthew DeKay remix)
That's the shit!
Ik schreef het wat ongelukkig, zn producties ken ik wel, ik had hem alleen nog nooit live in een set gehoordquote:Op donderdag 4 november 2004 22:18 schreef Xantra het volgende:
[..]
kom op zeg hij zit bij het welbekende Extrema Label en doet veel voor label Deep, producties benm ik echt fan van aan het worden, en wat te denken van zijn intergalactic bootleg
de track voor en in de reclame was dus van matthew? wereldsquote:Op donderdag 4 november 2004 22:33 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ik schreef het wat ongelukkig, zn producties ken ik wel, ik had hem alleen nog nooit live in een set gehoord![]()
Zalige track nu trouwens: Matthew dekay - Clearing The Mind![]()
Ja, volgens Freezel/TA danquote:Op donderdag 4 november 2004 22:38 schreef Xantra het volgende:
[..]
de track voor en in de reclame was dus van matthew? werelds
Ik ook.quote:Op donderdag 4 november 2004 22:52 schreef Xantra het volgende:
hij blijft maar doorgaan![]()
![]()
alleen jammer dat er verder van fok op tomaz na niemand zit te luisteren...
Swoppie!quote:Op donderdag 4 november 2004 23:04 schreef swopfile het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 4 november 2004 23:49 schreef rubbereend het volgende:
heerlijke avond zo
Dat was de Markus Schulz intro mix gevolgd door de overbekende Andy Moor mix. Enmass was nergens te bekennen...quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:09 schreef Bosco het volgende:
Matthew Dekay draaide heerlijk...
Armin opent ook weer super! Ridgewalkers feat. El ..maar in welke mix dit is..hij werd gemixt aan Enmass!
Ik dacht even dat ik 12 joints, 5 XTC-pillen en 3 liter GHB achter de kiezen had....quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:35 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Dat was de Markus Schulz intro mix gevolgd door de overbekende Andy Moor mix.
hopen dat het vanavond net zo geil wordt! en zulke lekkere sets...quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:41 schreef jackson het volgende:
Mijn god wat een vette shit zeg...
PRIMA vermaakt! was gezellig... ideaal publiek! De juiste fok!kers in de zaal ook nog eens...
Nog nooit zoveel mooie vrouwen gezien in zo'n kleine ruimte ... mennnnnn
Ha, ja!quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:41 schreef jackson het volgende:
Mijn god wat een vette shit zeg...
PRIMA vermaakt! was gezellig... ideaal publiek! De juiste fok!kers in de zaal ook nog eens...
Nog nooit zoveel mooie vrouwen gezien in zo'n kleine ruimte ... mennnnnn
Iemand intresse?quote:Tijdens Mystery Land bleek het ‘nep huwelijk’ een groot succes en daarom gaan we tijdens Innercity op 18 december nog een stapje verder. Had je altijd al trouwplannen en lijkt het je geweldig om elkaar het ja woord te geven tijdens een dance evenement, dan krijg je daar nu de kans voor.
Dit jaar is het thema van Innercity 'Las Vegas'. Behalve dat je in Las Vegas op iedere hoek van de straat kan gokken, staan er in deze stad ook overal trouwkappellen. Zo ook op Innercity!
Uiteraard zijn hier wel de nodige voorwaarden aan verbonden. Hou hiervoor ID-T.com de komende tijd in de gaten. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Lisca. Telefoon: 020 - 8510600
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:13 schreef Xantra het volgende:
[..]
hopen dat het vanavond net zo geil wordt! en zulke lekkere sets...
Zou echt te lekker zijn jah !!!!!!quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:13 schreef Xantra het volgende:
[..]
hopen dat het vanavond net zo geil wordt! en zulke lekkere sets...
heyyy... zo ben ik ookquote:Op vrijdag 5 november 2004 17:11 schreef MarkzMan_X het volgende:
Zo, ik ben nog steeds in euforische staat . Wat een heerlijk feestje.
Ook nog puik: Jackson bracht mij en m-kay nog even naar het station met de auto. En da's mooi, anders zwierf ik nu w.s. nog steeds rond in A'dam.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:27 schreef marciemarcs het volgende:
Dit ligt me toch meer dan de standaard uplifted trance zooi ()
quote:TIC Weekend
2004-11-04
Hi everybody,
Wow!
What a weekend I just had.. It all started on thursdaynight when I was announced, for the third time in a row, as the most popular dj in the world.I was actually supposed to go to that party but I got caught up in rehearsals for the show which took more time then I expected.
I felt bad that I couldn’t go because even the third time it’s such a big honour to win this award.
It’s such a great feeling to know that so many people around the world support me.
It would have been great if I could have celebrated that night in London but instead I decided to do it in Arnhem 2 nights in a row!
On Friday 29th of October it was finally time to perform.
I just had a month off without travelling and dj-ing so I felt refuelled and ready to play again.
I was pretty nervous fridaynight because it was a long time since the first Tiësto In Concert on May 10th 2003, and that first show was a hard one to top.
During my 3-D show in the first hour I was still nervous but after a few mixes I settled down.
I heard the crowd cheering and I felt much more comfortable.
The grand opening was great and I went right into my set. The whole night was great and everybody had a good time. There was only one thing that didn’t work very wel, there were too many pauses between the various acts and parts of the show. This was the main reason why I said on Saturday during my little speech at the end, that Friday was a kind of a general rehearsal. The Friday night was awesome and at the end it was still very busy. I thanked the crowd for coming and I received the DJ-mag award of the art director of the U.K.-based magazine.
Straight after the show I had a meeting with everybody of production and talked for over 2 hours how we could improve the show so everything could go even smoother and faster the next night.
After that meeting I went home satisfied, thinking back of the great first performance I just did.
Doing a gig like this is different then a normal dj-set. When I normally do a dj-set I am fully in control of everything, but on a Tiësto In Concert event I am not. There are over 200 people
working on each show to make sure everything falls into place. As you can’t rehearse the whole show, you have to hope that everything goes exactly as planned.
On Saturday I woke up after a three hours of sleep and couldn’t sleep anymore. I was so excited and memories of last nights show went through my mind. When I arrived at 8 in the evening at Gelredome I noticed that I was not the only one who was excited about the coming night. Everybody I talked to said the same thing to me; “last night was great, but tonight is going to be even better!”.
I started playing at 23.15 with my 3-D show. I couldn’t see the crowd, I only heard them and I got very excited. After that at midnight the Grand Opening, amazing!
As soon as I mixed “Olympic Flame” into “Forever Today” I felt it. This night was gonna be MAGIK! The crowd’s reaction was overwhelming and the first hour passed by as it was only 5 minutes. I did my little trick at 1 AM, which was a great opportunity to get rid of some healthy tension.
I kicked in with Breda 8 pm and off we went. The journey went on in the next two hours with highlights including a great violin player/dj, DJ Mason, and my favourite singer of all times Matt Hales. My favourite track of his album is “Easier To Lie”. So I asked him to do this one as well before performing the track UR we made together. To me he is the best live singer I have ever heard.
Then at 4 AM I moved on with another highlight of the show, the girls from the Bulgarian choir “The Children Of Orpheus Choir”. My man Geert Huinink came with this idea to me 3 months ago. He played me a demo of them and I was immediately blown away.
These are all highly trained top-class singers which will all be individual stars in the future in musicals or other theatre pieces. I met the girls before I went on. They brought me two presents;
a handmade Bulgarian violin, and a perfect copy of the painting called “Sunflower” by Vincent van Gogh. One of the girls is also a very good painter and that’s what she does in her free time.
After that they sang a special song for me in the skybox of the Gelredome.
The choir song beautifully live a special intro called “Open Your Heart For The Music” and had special vocals on top of my track “Suburban Train”. I kicked in some big tunes and felt really emotional when I played my mix of “Adagio for strings”. When I played that mix, all memories of the last years went through my mind and I thought about how blessed I am to have the opportunity to live this life I have.
Minutes later Mason was back to join me on a freestyle mix of the 2004 edit of “Lethal Industry”, followed by two amazing drummers from Holland, André Hoekstra and Marnix Stassen.
I made a cover version of John Aquaviva’s “Spastik” to give them a basic rhythm to drum to.
I really enjoyed working with these guys because they are just as dedicated to drumming as I am to DJ-ing! At 5 AM we went on the last part of the show, entitled “Magikal Circus”.
I wrote the intro track together with Geert and it fitted perfectly for that part of the night.
The track was accompanied with a beautiful Cirque du Soleil stylish act to set the pace for the
next hour.
At 6 AM I felt so happy, and I noticed the atmosphere had changed. The dome was packed but it was very quite. I could only hear the sound clicking through the stadium and everybody was dancing, smiling and listening. No one talked, screamed or clapped but I felt everybody was having their moment of happiness just listening to the music…
I pushed through till 7 AM and then the special after party began. For the extra hour everybody who is a forum member of my website (my dedicated and deeply devoted fans) could put in a request for what I should play in that last hour. I played the tracks people voted for the most.
It was great again to hear the old tunes like Yahel and Push and and BT’s “Mercury and Solace”... The crowd went nuts and I wanted that this night would never end. I could only finish this night off with one track of course, “Silence” by Delirium. This is a track I always will and want to be remembered by.
I threw my headphones in the crowd and went for a walk to the audience handing out signed records. Words cannot describe what I felt on this night. I said it through the mike as well, this was the best night of my live. It was complete, had everything in it where I as a dj and musician stand for. And I am very proud that I can say that, after winning all those awards and
great things that had happened to me in the last 8 years, my best DJ gig ever was that night,
Saturday the 30th of October 2004
Thanks to everybody who has supported me all over the years, it was a legendary night,
and it would make me proud, if I will be remembered for this for years to come.
And a special thanks to the forum members who presented me the Tiësto.com messageboard with many nice and personal notes from a lot of fans. It’s going to get a special place in my livingroom!
Love,
Tiësto
Dat kan ik... staat ook al tijden online... foto van op de boot... armadanight dusquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:45 schreef m-kay het volgende:
PS Wie een foto kan posten van het ID-meisje zal rijkelijk worden beloond!.
Mijne welquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:03 schreef m-kay het volgende:
Wat fotootjes van ASOT XXXXL.
*doen het niet enzo*
Heej! Ik ook hoor! Maar ik ben gewoon lui.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijne wel
Ik ben dan ook een IT-Nerd
Lijkt me een strak plan! Sowieso een stak plan om maar eens te gaan posten op TA.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:29 schreef Tomaz het volgende:
Wat een poepie ja die Esther!
Volgende keer zullen we onszelf even in de groep gooien op de TA meeting M-kay!
Indeed!quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:44 schreef m-kay het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan! Sowieso een stak plan om maar eens te gaan posten op TA..
Wie staat er op de 2e foto heel charmant op? Juist ja, ikquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kan ik... staat ook al tijden online... foto van op de boot... armadanight dus
Ach.. ik knikker em er wel ff neer nu
Dit is haar zus(met puma shirt) met een vriendin....
[afbeelding]
Opzich is die eerste foto overbodig maargoed... hier de ID mevrouw
[afbeelding]
Handjes boven tafel heh
Verder open die mond, verder!quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:44 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Wie staat er op de 2e foto heel charmant op? Juist ja, ik
Ik dacht je al te herkennen ja!quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:44 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Veel plezier! Ben benieuwd of het te vergelijken is met de Nederlandse versies! Laat het ons weten!quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:08 schreef _Supreme het volgende:
ik ga nu naar tiesto in Belgie
doei!!
(mijn eerste trance feest)
Have fun (heb je ook wel op dit moment denk ikquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:08 schreef _Supreme het volgende:
ik ga nu naar tiesto in Belgie
doei!!
(mijn eerste trance feest)
Met een Armada shirt...quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:44 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Ik heb even geluisterd heel toevallig rond 4uur... een hele dikke remix van PvD for an angel kwam voorbij! Was best lekker maar heb 10min ofzo geluisterd dus heb verder geen ideequote:Op zondag 7 november 2004 03:07 schreef rubbereend het volgende:
voor de liefhebbers die nog wakker zijn en wat leuks op de radio zoeken, nu eerst de herhaling van Spider Willem en daarna om 4.00 de herhaling van Jochen Miller op Id&t
Heb me toevallig aangemeld een weekje terugquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:44 schreef m-kay het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan! Sowieso een stak plan om maar eens te gaan posten op TA..
dan heb je waarschijnlijk de laatste platen van Spider Willem gehorod, hij draaide for an Angel als voor laatste plaatquote:Op zondag 7 november 2004 13:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb even geluisterd heel toevallig rond 4uur... een hele dikke remix van PvD for an angel kwam voorbij! Was best lekker maar heb 10min ofzo geluisterd dus heb verder geen idee
Maar verreweg van het orgineel voor zover ik dat dan weetquote:Op zondag 7 november 2004 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan heb je waarschijnlijk de laatste platen van Spider Willem gehorod, hij draaide for an Angel als voor laatste plaat
Tof forum, maar het ziet er niet okay uit.quote:Op zondag 7 november 2004 14:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb me toevallig aangemeld een weekje terug
Nog geen post gedaan of verder in verdiept maar het ziet er wel allemaal oke uit
De Nu-Nrg remix! Hele vette shitquote:Op zondag 7 november 2004 15:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar verreweg van het orgineel voor zover ik dat dan weet
Dat went vanzelf hoorquote:Op zondag 7 november 2004 16:46 schreef m-kay het volgende:
[..]
Tof forum, maar het ziet er niet okay uit..
Ah ja! Das een goeie! Ik zal 'r eens uitnodigen!quote:Op zondag 7 november 2004 18:59 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hulde voor marco z'n review. Ik kan me er helemaal in vinden.
Enneh, ID-meisje ... zit nog niet bij MTU? Wat is haar TA nick?*stalker lijkt*
Joost leeft nog!quote:Op zondag 7 november 2004 18:59 schreef MarkzMan_X het volgende:
MTU ? dat is ?quote:Op zondag 7 november 2004 18:59 schreef MarkzMan_X het volgende:
Rust maar, she's informed! Esrem heet ze op TA en PF.quote:Op maandag 8 november 2004 13:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen idee wat haar TA nick is. Op Partyflock kan je haar wel vinden geloof ik... heb haar weleens voorbij zien komen
Gedaanquote:Op maandag 8 november 2004 15:12 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Rust maar, she's informed! Esrem heet ze op TA en PF.
En je weet niet wat MTU is? Ga je schamen!
Ik weet etquote:Op maandag 8 november 2004 18:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Gedaan
En nu zeggen wat et is
ooooooohhh ninequote:Op maandag 8 november 2004 16:25 schreef MarkzMan_X het volgende:
Filmpjes van www.misjahelsloot.com :
http://www.misjahelsloot.com/tnu1.wmv : filmpje 1 TOMAZ in beeld... incluis petje.
http://www.misjahelsloot.com/tnu2.wmv : filmpje 2ATN - Miss a Day (F&W Mix). Die blijft echt heerlijk.
quote:Op maandag 8 november 2004 18:44 schreef da_rippah het volgende:
www.disney.com
Tof zeg! Ja, toen nog met petjequote:Op maandag 8 november 2004 16:25 schreef MarkzMan_X het volgende:
Filmpjes van www.misjahelsloot.com :
http://www.misjahelsloot.com/tnu1.wmv : filmpje 1 TOMAZ in beeld... incluis petje.
http://www.misjahelsloot.com/tnu2.wmv : filmpje 2ATN - Miss a Day (F&W Mix). Die blijft echt heerlijk.
Afgelopen vrijdag was er 1tje nog geloof ikquote:Op maandag 8 november 2004 20:17 schreef da_rippah het volgende:
Waarom mocht je hem niet op dan?
Trouwens... damn, die filmpjes van tnu feest zijn echt vet... volgende keer wil ik ook mee!![]()
Wanneer is er weer een Ocean Diva feest dan?
Tja, die URL moest hij veranderen op last van hogere handquote:Op maandag 8 november 2004 19:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen idee welke url er stond maar ben al tijden op de hoogte van wat MTU is....quote:Op dinsdag 9 november 2004 02:55 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Tja, die URL moest hij veranderen op last van hogere hand. Als je URLs wil weten kan je het beste Tomaz contacteren (contacteren ja, zo heet dat met een mooi woord).
Je gaat offtopic met technoquote:Op woensdag 10 november 2004 11:49 schreef jackson het volgende:
Ik werd gevraagd mee te gaan naar I love Techno. Heb het niet gedaan vanwege werk en een verjaardag.
Zonde Tomaz dat je geen vrij kon krijgen
Ik heb alles voor jequote:Op woensdag 10 november 2004 18:09 schreef Tomaz het volgende:
Die laatste drie uurtjes zijn toch ook wel opgenomen door iemand? Kan ze nergens vindenEn dat zijn echt drie heerlijke uren, dus ik WIL ze hebben
![]()
Je gaat door offtopicquote:Op woensdag 10 november 2004 14:16 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Je gaat offtopic met techno![]()
Maar damn, echt zuur! Kaartje al tijden in bezit, busreis geboekt... en vervolgens geen vrij kunnen krijgen voor de zondagochtend...
We laten de mensen nog heel even in spanning goed?! Ons geheim! Maar zeer goed nieuws dus binnenkort!quote:Op woensdag 10 november 2004 18:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Kondig jij dat nou eens heel dik aan hierzo![]()
www.ets-global.orgquote:Op woensdag 10 november 2004 18:09 schreef Tomaz het volgende:
Die laatste drie uurtjes zijn toch ook wel opgenomen door iemand? Kan ze nergens vindenEn dat zijn echt drie heerlijke uren, dus ik WIL ze hebben
![]()
*niet wachten kanquote:Op woensdag 10 november 2004 18:55 schreef Tomaz het volgende:
[..]
We laten de mensen nog heel even in spanning goed?! Ons geheim! Maar zeer goed nieuws dus binnenkort!
Ik geloof dat jij zojuist je Armada mailtje hebt gehad van de mailinglistquote:Op woensdag 10 november 2004 22:28 schreef Xantra het volgende:
Matthew Dekay - Digifruitella
Santiago Niño & Burnski - Believe (Max Graham's Sidechain Mix)
op vinyl willen hebben!!!
uhm nee, ff aanmelden dan...quote:Op donderdag 11 november 2004 17:31 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij zojuist je Armada mailtje hebt gehad van de mailinglist
Was een leuk mixje vanmiddag!quote:Op donderdag 11 november 2004 17:31 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij zojuist je Armada mailtje hebt gehad van de mailinglist
Zenksquote:Op donderdag 11 november 2004 18:06 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Was een leuk mixje vanmiddag!![]()
val wel mee, niet om te janken ofzo...quote:Op donderdag 11 november 2004 23:24 schreef jackson het volgende:
ASOT gemist ..... vanwege werk....
janken dus
Dat bepaal ik voor mezelf wel of ik het om te janken vindquote:Op vrijdag 12 november 2004 00:14 schreef Xantra het volgende:
[..]
val wel mee, niet om te janken ofzo...
Huiliequote:Op vrijdag 12 november 2004 01:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat bepaal ik voor mezelf wel of ik het om te janken vind
Dank u
(en ja dit antwoord is net zo humor/zouteloos als jou antwoord)
zo zeg! heb je het moeilijk ofzo!quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat bepaal ik voor mezelf wel of ik het om te janken vind
Dank u
(en ja dit antwoord is net zo humor/zouteloos als jou antwoord)
Zelfquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:24 schreef Tha.Gnome het volgende:
[..]
Huilie
Het kwam zo taai over vandaar... en ik bedoelde dat janken uiteraard niet letterlijk maar daar ging jij wel op inquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:38 schreef Xantra het volgende:
[..]
zo zeg! heb je het moeilijk ofzo!![]()
ik bedoelde er verder niks mee, maar er zijn gewoon betere afleveringen geweest, deze was minder boeiend als bijv vorige week...
Moet zeker gebeurenquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:18 schreef da_rippah het volgende:
Ik mis ASOT elke week omdat ik dan op het veld sta..Beetje tegen zo'n balletje trappen
Tja, moet ook gebeuren hè
Jaa! Echt beter! Meteen maar een order plaatsen denk! Om ze welkom te hetenquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:46 schreef Xantra het volgende:
www.4djsonly.com is online! gewoon hetzelfde als only-djs, vind ik erg goed werken
met gelijk een lekkere release van ozgur(ik kende hem nog niet, misschien jullie wel)
Schande!quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:35 schreef Tomaz het volgende:
The Next 150 DJs revealed:
http://www.djmag.com/top250.asp
Nog geen Ozgur in de lijst...
Hey goed dat je het zegt!quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:46 schreef Xantra het volgende:
www.4djsonly.com is online! gewoon hetzelfde als only-djs, vind ik erg goed werken
met gelijk een lekkere release van ozgur(ik kende hem nog niet, misschien jullie wel)
Ha, eindelijk! Alhoewel recess toch wel mn vinyl-stamkroeg zal blijven.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:46 schreef Xantra het volgende:
iPod is kut dat moge duidelijk zijn... apple hehquote:Op zaterdag 13 november 2004 10:47 schreef _Supreme het volgende:
ik heb een 10 gig ipod, heb ik veel te min aan
moet 40 hebben
Hmmjah... best zuur aangezien die van mij nog iets goedkoper was. Jij hebt wel een kleiner spelertje nartuurlijkquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:01 schreef Tomaz het volgende:
Ik een Creative Muvo met 256MB...![]()
ja, heb je wel een beetje gelijk in... ik had liever een iriver gehadquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:11 schreef jackson het volgende:
[..]
iPod is kut dat moge duidelijk zijn... apple heh
Maar 10GB is voor mij veel te veel... 1.5 is net mooi vind ik! Daar komt bij dat een iPod gewoon net iets te groot is naar mijn mening !
Ha, echt?quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:03 schreef m-kay het volgende:
Ojee! Ik zie net dat we een twee keer een deel 24 hebben! Chaos! Paniek! Anarchie!!!
Modje??
*in de lach schietquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:11 schreef jackson het volgende:
[..]
iPod is kut dat moge duidelijk zijn... apple heh
Maar 10GB is voor mij veel te veel... 1.5 is net mooi vind ik! Daar komt bij dat een iPod gewoon net iets te groot is naar mijn mening !
Hmm, volgens mij is het stiekem veranderdquote:Op zaterdag 13 november 2004 18:03 schreef m-kay het volgende:
Ojee! Ik zie net dat we een twee keer een deel 24 hebben! Chaos! Paniek! Anarchie!!!
Modje??
blijven lekkere platen zeg!quote:Op zondag 14 november 2004 00:14 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik heb weer wat gedraait.
05 Remy - Bang! (Jack Prongo Remix)
19 Michael Burns - Forwards
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |