Ik hoop dat ze echt nooit meer terug komt. Wat een slechte actrice. En presentatrice.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:13 schreef Tania18 het volgende:
Wie is Lutein? Dat enge mens van die belspelletjes?? Brrr.. ik krijg al de rillingen als ik aan d'r denk
Ik vind die volgeplamuurde lelijke mond eigenlijk nog het ergstequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze echt nooit meer terug komt. Wat een slechte actrice. En presentatrice.
Mooi gezegdquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vind die volgeplamuurde lelijke mond eigenlijk nog het ergste![]()
Wat een doos![]()
foto??? Iemand een foto?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:13 schreef Tania18 het volgende:
Wie is Lutein? Dat enge mens van die belspelletjes?? Brrr.. ik krijg al de rillingen als ik aan d'r denk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.luteinvankranen.nl
Daar kun je ook foto's bekijken, charmed_angel
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:03 schreef Bupatih het volgende:ieuw zij... bah dat mens kanm toch niet acteren???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.luteinvankranen.nl
Daar kun je ook foto's bekijken, charmed_angelHmmmmm maandagochtend maar even gtst kijken,.,,,
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:03 schreef Bupatih het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat haar ook een keertje haar pretje hebbenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:04 schreef --Globe-- het volgende:
t sloeg echt nergens op.. dom wijf.
[afbeelding]
Ja...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:01 schreef Frey het volgende:
Hopelijk komt er met de kerst weer een dubbele aflevering. Dit jaar valt kerstavond op een vrijdag, dus kunnen ze een extra spannende clifhanger maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |