quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:34 schreef Orginial het volgende:Meot je dat nou echt drie keer zeggen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Dat staat er ook niet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:08 schreef Svensational het volgende:
De topics waren in het begin helemaal nietLeuker dan tegenwoordig iig
Daar irriteer ik me dus ook aan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Meot je dat nou echt drie keer zeggen??
Freyquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:11 schreef Frey het volgende:
Mijn bijdrage aan dit speciale topic heeft weer te maken met de 14e zomerclifhanger
Waarom? Omdat ik dit het grote hoogtepunt vind van al die jaren GTST.
Niet alleen was de clifhanger erg spannend, ook de ontknoping was geweldig.
Ook de afleveringen in het algemeen waren om te smullen.
En het acteerwerk was ook super.
Daarom ode aan alle acteurs en actrices die bij de 14e zomerclifhanger aanwezig waren
[afbeelding]
Een tijdje geleden heb ik de 14e zomerclifhanger van de DVD geript, in 13 delen verdeeld en online gezet. Dus eigenlijk is er niet veel meer over om te gebruiken voor dit topic. Daarom kreeg ik een nieuw idee
Ik besloot om een Music Video te maken. Een filmpje waarin het verhaal van de 14e zomerclifhanger nog eens samengevat voorbij komt met op de achtergrond een mooi lied. Hiervoor heb ik de eerder genoemde filmpjes in Movie Maker geïmporteerd. Vervolgens heb ik er kleine stukjes uit geknipt en achter elkaar geplakt. Tot slot heb ik er nog een liedje bij gedaan als achtergrondmuziek.
Dat klinkt allemaal vrij simpel, maar dat valt vies tegen. Het zijn best veel filmpjes bij elkaar, die dan in Movie Maker staan en daardoor wordt de computer langzamer. Je moet steeds wachten tot een filmpje laadt en het programma komt voortdurend vast te zitten. In totaal heb ik 7 uur aan die Music Video gewerkt, waarvan 1 heel uur gewoon wachten en opnieuw opstarten was. Uiteindelijk is het toch vrij snel gegaan
Nou, hieronder staat ie dan. Veel plezier![]()
Music Video: Clif Clip
Met veel plezier bedoel ik natuurlijk niet alleen veel plezier met de Music Video, maar ook met dit 100e topic
en ik zou zeggen: nog 100 topics erbij
Ja hallooowwww!! Jij bent Mama Fok!GTST. Jij hebt voor de geboorte gezorgdquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:46 schreef karoltje het volgende:
Is het nou nodig die newb-post weer te herhalen.
.
*Mega OP gaat lezen*
Wie kan dat zich nog herinneren??? Het was zooo komisch!!quote:Ook typisch was, is de keuken van Laura en Robert. Zij hadden een Bruyenzeel keuken en dat moest elke aflevering duidelijk naar voren komen![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:55 schreef karoltje het volgende:
Mn kindje is jarig.
*Gtst-HH gaat kijken. Baai!*
Hoe kom je dáár nou weer bij?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:10 schreef BVO het volgende:
en Bupatih, de grootste fan van Fajah Lourens
BRON: www.doodeind.nlquote:Een groep van zeven vrienden worden, op weg naar hun vakantiebestemming, in de bossen geconfronteerd met dodelijke wilde honden. Ternauwernood aan de beesten ontsnapt vluchten ze een tijdelijke schuilplaats binnen, een oud vervallen huis. Nog maar net van de schrik bekomen worden ze geconfronteerd met een nieuwe dodelijke situatie.
De vermoedelijk tijdelijke schuilplaats kent geen weg naar buiten, kamers verschuiven en gesloten deuren zijn onoverkomelijke obstakels. Getergd door paniek, vermoeidheid en conflicten met elkaar, zoeken ze een weg naar buiten. Vechtend tegen de toenemende kou en de dodelijke gangen en kamers van het huis, vallen er telkens meer slachtoffers onder de vriendengroep.
Zoekend naar een uitweg en een oplossing voor het duivelse kat en muis spel dat met hen gespeeld wordt, vechten de overlevenden met de middelen die zij voor handen hebben voor hun levens en ontdekken ze de geschiedenis van het huis.
Jep...ze wisten niet zeker of het voor GTST was of voor iets anders.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vicky is BLOND?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |