* checkt nu pas je sig en ondertitelquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:14 schreef Lamelos het volgende:
[..]
houd je retarded bek dan gewoon op elkaar als jij dat zo ervaard
[..]
makkelijk achter je toetsenbordje blaten zonder mij uberhaupt te kennen
[..]
je hebt duidelijk niks beters te doen dan domme puberale niks toevoegende kortzichtige rechtlijnige zwart wit kut opmerkingen te maken , ik denk dat je niet ver komt in je niks voorstellende bestaan.
Hehequote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:21 schreef accelerator het volgende:
[..]
De NOS uitlachen.
De grootste economische crisis in de moderne tijd.quote:Bush wint, wat dan?
Hele goeie opmerking.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:21 schreef Masegate het volgende:
En als Kerry wint gaat het ineens allemaal goed ja, geen oorlogen meer, economie van Amerika spuit omhoog.![]()
Het is altijd makkelijker om de huidige president af te zeiken dan een kandidaat die geen president is geweest. Stel nou dat Kerry wint, staat iedereen over 4 jaar hem weer af te zeiken.
Er is één president (ik meen Franklin D. Roosevelt) die 4 termijnen heeft gehad. Weet iemand hoe dat kan?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:26 schreef maartena het volgende:
Het voordeel dat een president heeft tijdens een tweede termijn is dat hij zich geen zorgen hoeft te maken over een herverkiezing omdat hij slechts 2 termijnen president mag zijn. De kans dat een president in de tweede termijn radicalere veranderingen gaat proberen in te voeren is veel groter dan in de eerste termijn. Bush zou een herverkiezing kunnen verliezen als hij bepaalde abortuswetten nu al zou invoeren en de Patriot Act zou verscherpen. In de tweede termijn is dat allemaal wat makkelijker.
Denk je dat er ook dingen goed zullen gaan onder Bush of gaat echt alles fout?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:49 schreef faustkern het volgende:
More of the same. More war. More polarization. More radical politics. Less taxes. Less care.
Ik hoop het ook hoor (serieus!)quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:27 schreef Masegate het volgende:
[..]
Lijkt me best interessant gegeven, een vrouwelijke president. Dat zou ik best eens willen zien. En dat is niet sarcastisch bedoeld, maar dat lijkt me serieus een goeie wereldervaring...
De wet is na zijn presidentschap aangepast.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:23 schreef girllover het volgende:
[..]
Er is één president (ik meen Franklin D. Roosevelt) die 4 termijnen heeft gehad. Weet iemand hoe dat kan?
Komt geen argument aan te pas.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:21 schreef girllover het volgende:
[..]
Hele goeie opmerking.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:41 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
psst...je capslock staat aan![]()
Vind ik wel. Het is toch heel makkelijk om allemaal kritiek op Bush te geven. Ik vind het vooral onzinnig als mensen claimen dat alles wat Bush doet verkeerd is.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Juist niet. Komt geen argument aan te pas.
Oh, bedankt! Dat betekent dat het toeval is dat er vóór hem nooit iemand meer dan 2 termijnen had?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De wet is na zijn presidentschap aangepast.
Ik geloof dat de oppositie, Republikeinen in dit geval, er niet zo blij mee was dat een charismatisch persoon zo lang kon blijven zitten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:35 schreef girllover het volgende:
En klopt het dat die wet bedoeld was om te gote machtsconcentraties bij de president te voorkomen? (Als dat zo is vraag ik me af hoe nuttig dat is, omdat invloedrijke ambtenaren volgens mij tientallen jaren op hun plaats kunnen blijven.)
En hoe moet dit alles dan worden uitgevoerd, die ''concentratie op eigen?'' ''Naar binnen toe werken?'' Autarkie is enigzins uit de mode geraakt. Maar Cosa Nostra lijkt me inderdaad de geschikte term.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:25 schreef Lamelos het volgende:
nederland moet uit die ziekelijke coalitie met amerika stappen , en zich indd gaan concentreren op Binnenland
de zorg en daarnaast vrijheid van mensen behouden
en kappen met het economische achter amerika aanloop gedoe met de corporaties
alle egoistische stropdassen die geld nederland uit pompen om er persoonlijk machtiger van te worden , het land uit trappen , leterlijk , dan gaan HUN maar in de woestijn wonen.
Gulden Terug invoeren.
van mijn part een nationaal communisme
zolang het maar op eigen geconcentreerd is
en waneer iedereen er wat makkelijker mee zit.
meteen de landen die door sancties en crap getroffen worden , of door handels embargo;s de keel gesmoord worden , helpen , en degenen die de sancties blijven drukken , BOYCOTTEN.
het word bijv tijd dat nederland amerika masaal boycot , wat nou afhankelijk met economie.
als men naar binnen toe werkt hebben we strax een compleet Cosa Nostra aan welvaart
zonder er anderre landen mee te VERZUIPEN.
Nee, juist niet. Bush is beyond VVD en daarom kan hij op heel weinig steun rekenen in Nederland, en pikt Kerry de rest op . Dat heeft niets met media-manipulatie te maken, dat heeft niets met anti-Amerikanisme te maken; enkel met het verschil van politiek klimaat.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:38 schreef Sniper het volgende:
Velen vergeten blijkbaar dat Kerry in Nederland gewoon een VVD-er zou zijn.
Het is zéér makkelijk om kritiek op Bush te geven. Daarom moet een ander het maar eens proberen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:32 schreef girllover het volgende:
Het is toch heel makkelijk om allemaal kritiek op Bush te geven.
Right..... dacht het dus niet.quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:23 schreef Irris het volgende:
Als Bush wint wordt europa nog meer een eenheid... omdat we met zn allen tegen amerika ingaan...
Dan heb ik medelijden met z'n graf.quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:07 schreef Esc het volgende:
hopelijk pleegt moore dan zelfmoord
daar hebben ze een daisycutter voor nodig om een gat te maken waar Moore in pastquote:Op maandag 1 november 2004 00:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan heb ik medelijden met z'n graf.
Michael Moore gewoon als eerste WMD op Iran gooien uit een B-52 bommenwerperquote:Op maandag 1 november 2004 00:20 schreef PJORourke het volgende:
Dan heb ik medelijden met z'n graf.
Hoezo niet? Behalve engeland zal europa na een herverkiezing van bush beseffen dat we het nog 4 jaar met bush moeten doen en daarom meer als eenheid gaan werken. Natuurlijk betekent dit niet dat we met zijn alleen TEGEN amerika ingaan. Maar het betekend wel dat wij als europa een grotere rol in de wereldpolitiek zullen gaan spelen. Rusland, china en veel landen in het midden-oosten zullen liever met europa zakendoen etc dan met bush.quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:46 schreef Masegate het volgende:
[..]
Right..... dacht het dus niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |