quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Soms denk ik dat ik in het topic van de sims2 zit
nouquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:38 schreef bar_rel het volgende:
[..]
waarom dat
Ja idd die kreeg ik er ook bij bij de frsquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:34 schreef menesis het volgende:
[..]
WAT!? GTA1? zo'n Playstation versie???!!!![]()
![]()
![]()
ok das waarquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:39 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
nou
als ik dingen lees als een vriendin krijgen en zo denk je echt dat het over de sims gaat
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jullie hebben mij overtuigd.
Ik koop um ook,.
Ik wilde eigenlijk wachten tot na Halo 2, maar wat de fuck. Gewoon voor 11 november uitspelen en klaar is Daggla.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:45 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
aaaah wat klinkt dit vet zegquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:48 schreef reconnect het volgende:
w000t dat vliegen is uber coolthnx voor de tip someone
in dat prive jet gign ik ff naar los ventura...vloog er ff oevr alleen kwamen er straaljagers aan...begonnen allemaal te schieten
en toen mn rechtermotor in de fikstond hield ik het vliegtuig neit meer een vloog ik tegen een boom
![]()
dat is zwaar klotequote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik haat mijn moeder, ik heb dat spel zo besteld, zij betaald... heb een broertje van 3 dus nog sinterklaas hier...
MOET IK WACHTEN TOT DAN!
Dat is BALEN!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik haat mijn moeder, ik heb dat spel zo besteld, zij betaald... heb een broertje van 3 dus nog sinterklaas hier...
MOET IK WACHTEN TOT DAN!
Hehe, bruut he ?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:48 schreef reconnect het volgende:
w000t dat vliegen is uber coolthnx voor de tip someone
in dat prive jet gign ik ff naar los ventura...vloog er ff oevr alleen kwamen er straaljagers aan...begonnen allemaal te schieten
en toen mn rechtermotor in de fikstond hield ik het vliegtuig neit meer een vloog ik tegen een boom
![]()
yup, helemaal in Seal zelfs nogquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:34 schreef menesis het volgende:
[..]
WAT!? GTA1? zo'n Playstation versie???!!!![]()
![]()
![]()
Is het ook zo dat de mensen als ze eenmaal doodzijn niet meer terugkomen? dus dat er maar een aantal beperkt mensn lopen...en dat als je heeel de stad uitroeit er maar een paar mensen nog lopen of niet??quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:56 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Hehe, bruut he ?
Ik heb net nog wat mensen een brandblusser vol in het gezicht gespoten. ROFL! Allemaal kuchen die arme mensjes. En ff wat taximissies gedaan. Moest ik zo'n slome oma vervoeren! Duurde uren voordat ze instapte. Heb er daarna ff getrakteerd op een hels ritje en de taxi laten opblazen![]()
dat zou ook niet leuk zijn... Is iedereen dood loop je je daar een beetje te vervelenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Is het ook zo dat de mensen als ze eenmaal doodzijn niet meer terugkomen? dus dat er maar een aantal beperkt mensn lopen...en dat als je heeel de stad uitroeit er maar een paar mensen nog lopen of niet??![]()
Nog geen eens gezien!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:19 schreef StarGazer het volgende:
Die club in Little Mexico is phat... old skool videogames spelen
Dit spel heerscht zo hard
ik kwam nog een leuke vrachtwagen tegemoet tijdens een missie. Zo'n grote wagen met oplegger, die de grond ook raakt. Was dat ik met missie bezig was, anders was ik omgedraaid om op die oplegger te racen en via de voorkant er overheen te jumpenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 22:04 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Hint: loop niet over de snelweg tegen het verkeer in, zo'n vrachtwagen doet pijn
Dat was het dus, een vrachtwagen.....quote:Op donderdag 28 oktober 2004 22:04 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Hint: loop niet over de snelweg tegen het verkeer in, zo'n vrachtwagen doet pijn
Maandag, als het een beetje meezit. Ik heb wat game-tijd moeten inleveren aan het serverbeheer.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:26 schreef Georges het volgende:
Komt er morgen een review op games.fok?
Ik wil niet de eikel uithangen, maar je bent zelf ook wel een beetje jong voor dit spel.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
MOET IK WACHTEN TOT DAN!
Mijn neefje van 8 speelde ook Vice City, en ik weet zeker dat hij hem an me wil gaan lenen als ik hem heb uitgespeeldquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:24 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik wil niet de eikel uithangen, maar je bent zelf ook wel een beetje jong voor dit spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
euj thijs nog steds niet gevonden? nouja jij kan in iedergeval zeggen dat je hem heb ik moet nog een week wachtenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:51 schreef djmurcielago het volgende:
weet iemand waar de flight school/pilot school is? ik wil erg graag vliegen, maar ik moet naar de pilot school voordat ik het vliegveld op mag
help me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, ik ga nu wel ff lekker hard hier
It's much appreciated.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Maandag, als het een beetje meezit. Ik heb wat game-tijd moeten inleveren aan het serverbeheer.
kan pas veel later in de game, als je missies in de desert gaat doenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:57 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
euj thijs nog steds niet gevonden? nouja jij kan in iedergeval zeggen dat je hem heb ik moet nog een week wachten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |