Plus Jack Spijkerman en nog tientallen andere BN-ers die ik regelmatig daar de wedstrijden zie volgen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:13 schreef methodmich het volgende:
Ajax o.a. Sylvie Meis, Youp van 't Hek, Viggo Waas, Ron Brandsteder, Raoul Heertje, tong80, Freek de Jonge, René Froger, Frits Barend en Henk Spaan.
We hebben het ober BEKENDE mensen MM.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:17 schreef methodmich het volgende:
Henk Damen niet, DG?
En Jack van Gelderquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Plus Jack Spijkerman en nog tientallen andere BN-ers die ik regelmatig daar de wedstrijden zie volgen.
Excuus MM, ik lig hier op mijn nederige knieen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:21 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, ik woon boven Zaltbommel en ken hem wel hoor.
En Nyluzzz leest wel aandachtig in mijn experiment dat je in een opsomming iets aparts kunt zetten zonder dat er veel mensen zijn die het merken.
Ook de eerste en enige die bij mij naar boven komt...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:16 schreef DutchGooner het volgende:
Ik kom niet verder dan Albert West![]()
Dan vergeet je toch de grote Fred van der Hoornquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:16 schreef DutchGooner het volgende:
Henk Damen, Fred van der Hoorn... tellen alle oud-spelers soms ook?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:33 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Dan vergeet je toch de grote Fred van der Hoorn
willibrort frequin harry van raayquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:25 schreef Bos81 het volgende:
PSV:
Pieter van den Hoogenband
Bas Muijs
Paul Haarhuis
Guus Meeuwis
Idd Frequin en ook Maassen en Harry . Hoewel ik niet trots ben op de eerste.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:36 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
willibrort frequin harry van raay![]()
No wayquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:01 schreef Citroentje het volgende:
Hazes was toch juist niet voor Ajax? Hij was DWS-fan en Feyenoord-fan, dacht ik.
Ik ken 'm wel hoor, hij speelde bij Den Bosch en gaf z'n voetbalcarriere op voor het zingen, wat ie een stuk beter kan dan voetballenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
We hebben het ober BEKENDE mensen MM.
Damen is bekend tot Zaltbommel,daarboven kent niemand hem
Sjaak Bral toch ook?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:16 schreef DIGGER het volgende:
De bekendste fans van FC Den Haag zijn Barney en Henk Bres (die juist mede dankzij FC Den Haag een BN'er werd)
Mart Smeets is dacht ik niet voor Ajax en ik meen dat 2 verslaggevers Feyenoorder zijn, de rest van heel Studio Sport is idd Ajax supporter.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:32 schreef methodmich het volgende:
Heel Studio Sport is ook voor Ajax toch?
Mart Smeets is voor Vitesse, Tom Egbers is voor Heracles en Jack van Gelder is voor AFC (en dus niet Ajax).quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:36 schreef cultheld het volgende:
Mart Smeets is dacht ik niet voor Ajax en ik meen dat 2 verslaggevers Feyenoorder zijn, de rest van heel Studio Sport is idd Ajax supporter.
Jij denkt dat Jack niet voor Ajax is in hce en europees verband?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Mart Smeets is voor Vitesse, Tom Egbers is voor Heracles en Jack van Gelder is voor AFC (en dus niet Ajax).
In europees verband wel. Maar ik hoor hem nog schreeuwen toen Feijenoord de EC-cup won hij ging uit z'n dak.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij denkt dat Jack niet voor Ajax is in hce en europees verband?
Nauurlijk is hij zoals elk weldenkend mens dan voor Ajax, maar Ajax is NIET zijn cluppie, dat is AFC.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:39 schreef cultheld het volgende:
Jij denkt dat Jack niet voor Ajax is in hce en europees verband?
Omdat ie daar speeldequote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Nauurlijk is hij zoals elk weldenkend mens dan voor Ajax, maar Ajax is NIET zijn cluppie, dat is AFC.
Bennie Jolink is toch ook voor De Graafschap ?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:40 schreef xJapser het volgende:
Die DJ...Rob Stenders geloof ik is wel fan meen ik.
Ratelband is ook voor Vitesse geloof ik.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:29 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Mart Smeets en daarmee houdt het op dacht ik.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:53 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Ratelband is ook voor Vitesse geloof ik.
Albert west die een week na ons kampioensfeest in een psv shirt de open dag van psv stond te presenteren? NIET WELKOM!!!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:16 schreef DutchGooner het volgende:
En in de HCE niet?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
In europees verband wel.
Paul en Panic liepen zondag nog voor me de Kuip uit.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:49 schreef Erasmusch het volgende:
DJ Paul
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Albert west die een week na ons kampioensfeest in een psv shirt de open dag van psv stond te presenteren? NIET WELKOM!!!![]()
Die gast RTL boulevaaaar? Gister weer eens gekeken en om een afstand aan te geven had ie het over 'dat is bijna net zover als van de prinsengracht naar de dam' oid... Vind het maar een raar mannetje....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Winston Gerstanovilovicievez ook (of hoe die ook heet).
Ow,ik hoor dus net dat we geen bekende BNers als supporters hebbenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Albert west die een week na ons kampioensfeest in een psv shirt de open dag van psv stond te presenteren? NIET WELKOM!!!![]()
Yup, en Marnix Rueb, Harry Jekkers, Kane, Direct.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Sjaak Bral toch ook?
Hij heeft jarenlang een seizoenskaart voor de jongenstribune op het Kasteel gehad. Hij zal net als andere Spartaanse journalisten (Borst & Cuilemborg) meer op hebben met Feyenoord dan Ajax of PSV. (zoals zoveel Spartanen trouwens, maar dat willen ze op zuid nooit geloven). En aangezien voor de journalistiek alleen de top-3 interessant is komt alleen die voorkeur naar voren denk ik.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:21 schreef Erasmusch het volgende:
Ik dacht day dat Schelvis een Feyenoorder was?
Inderdaad. Heeft helemaal afgedaan die gast. Toen ik nog in de businessclub van FC Den Bosch werkte zag ik daar regelmatig Corry Konings rond lopen. Ze schijnt er nu nog regelmatig te zijn.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:36 schreef hoM3r het volgende:
NEC
Fons de Poel
Johan Derksen
Jochem van Gelder
Frank Boeijen
Bart de Graaff
...
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 15:52 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Inderdaad. Heeft helemaal afgedaan die gast. Toen ik nog in de businessclub van FC Den Bosch werkte zag ik daar regelmatig Corry Konings rond lopen. Ze schijnt er nu nog regelmatig te zijn.
Klopt ja, Hij doet veel voor PSV.nlquote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:59 schreef tong80 het volgende:
Eddy Jansen radio reporter van Langs de lijn PSV
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:36 schreef Grunner het volgende:
Harmen Siesen >>> FC Groningen
Lekker zo'n negatieveling als supporter.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:11 schreef methodmich het volgende:
Henk Kok is ook voor Groningen
Hij heeft wel het boekie "De 100 grootste Feyenoorders" oid geschreven samen met Verheul???quote:Op donderdag 28 oktober 2004 10:51 schreef Stpan het volgende:
PS, heeft Hugo Borst nou niet ooit voor de Feyenoord-krant geschreven (zo\'n sneer gaf Jules Deelder laatst).
Ja heb haar diverse malen gezien. De eerste keer twijfelde ik of ze het was maar ze was het echt!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Is de grote Corry Konings fan van onze FC??![]()
Jantje!!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:19 schreef Maja het volgende:
[afbeelding]
Dat dacht ik ook maar ik weet het niet zeker. Hij woont wel naast Arnhem (Oosterbeek) en heeft zijn eigen frietzaak in de binnenstad van Arnhem.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:53 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Ratelband is ook voor Vitesse geloof ik.
En daarvoor was ze zeker voor Vitesse? Of had ze toen nog niet met Levchenko?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:17 schreef Stpan het volgende:
Sparta:
en tijdelijk Victoria Koblenko. Maar die mag je eigenlijk niet meetellen.
En Bert Visscher is ook voor Groningen dacht ik.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vergeet Jacques d'Ancona en Imca Marina niet.![]()
Tiësto is Bredanaar, dus zal ongetwijfeld voor NAC zijn.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:44 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV:
Hans Klok
Corrie Konings
Frits Spits
DJ Tiësto
verder niemand denk ik
Ik kan wel kiezen hoor...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Tiësto is Bredanaar, dus zal ongetwijfeld voor NAC zijn.
En naast Albert West en Dylan Dog blijkt dus ook Corry Konings niet te kunnen kiezen tussen rood-wit en blauw-wit.
Ja we weten je keuze ook welquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:21 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik kan wel kiezen hoor...
Toch raar dat buiten Groningen heel Nederland dat denkt gezien hij hier juist eerder als een eeuwige FCG-basher wordt gezien.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:11 schreef methodmich het volgende:
Henk Kok is ook voor Groningen
Wiequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 08:09 schreef Positive_Thinking het volgende:
Vitesse
Emile Hartkamp
Bissau of Equatoriaal?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 08:26 schreef Myster_E het volgende:
Cambuur
Wilfred Guinee
Hoe konden we hem zolang vergeten!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:19 schreef Maja het volgende:
[afbeelding]
Cor en Elco van der Geest ook. Mark Huizinga ook.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:22 schreef Erasmusch het volgende:
Kan allebei volgens mij. Guinea is iig Engels en Papoea Nieuw
Dennis van der Geest is Feyenoorder, net als Anthonie Kamerling
Emile Hartkamp is degene die Frans bauer bekend heeft gemaakt (Producer) en ook zelf wat cd's heeft gemaakt. Zoek maar naar hem op het internet. Hij heeft nog wat meer dingetjes gedaan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:25 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wie
Klopt. Maar Jan Smit gaat ook wel eens mee naar uitwedstrijden als hij niet op tournee is. Hij heeft eens 'n keer in het supportshome van RKC opgetreden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:23 schreef Nyluzzz het volgende:
Hoe konden we hem zolang vergeten!
BZN zijn natuurlijk ook fan van Volendam, en The Cats ook vast wel.
Ik heb het even moeten opzoeken wie dat is.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 08:09 schreef Positive_Thinking het volgende:
Vitesse
Emile Hartkamp
Hoe kon je die vergeten Quasar!!![]()
Harde kern inderdaad, Michael heeft een stadionverbod.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:23 schreef Nyluzzz het volgende:
Michael Boogerd is vast wel voor ADO, is een echte Hagenees.
hij heeft ooit ook een nummer voor onze FCDB gezongenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:57 schreef Poepoog het volgende:
Herman Berkien
FCU
Yes dat is hemquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:40 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik heb het even moeten opzoeken wie dat is.
[afbeelding]
Is dit hem? De man achter vele Nederlandse artiesten?
Kijk eens voor de gein op www.hermanberkien.nlquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:00 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
hij heeft ooit ook een nummer voor onze FCDB gezongen![]()
een malloot is hij zeker maar als je bij zn discografie kijkt zie je zijn singel voor onze fcdb er ook tussen staan. Het hoesje is nog met het oude clublogoquote:Op zondag 31 oktober 2004 10:17 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Kijk eens voor de gein op www.hermanberkien.nl
Als dat geen FCU malloot is
De naam kwam me wel bekend voor. Maar bij artiesten in het stadion let ik nooit op.quote:Op zondag 31 oktober 2004 08:01 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Yes dat is hem
Je moet hem wel eens in het stadion gezien hebben QdD. Hij heeft onder andere het nummer vorig jaar gemaakt. Wij gaan winnen! En hij zong dat zelfs in het stadion.
Vergis je niet. Tom Egbers is overtuigd Feyenoorderquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:32 schreef methodmich het volgende:
Heel Studio Sport is ook voor Ajax toch?
Tom egbers is fan van heracles!quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:53 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Vergis je niet. Tom Egbers is overtuigd Feyenoorder
Ajax it i s:)
Die zat een keer voor me.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:59 schreef Nashje het volgende:
Peter R. de Vries voor Ajax.
ONWETENDE VROUW!!!quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:53 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Loop niet zo te lullen joh. Als je nog niet weet dat Heracles de club van Egbers is heb je weinig te vertellen in dit topic....quote:Op maandag 1 november 2004 23:07 schreef Miesjemies het volgende:
Schijt! Waarom doet Tom Egbers dan altijd zo pro-Feyenoord!
Naast "Vanavond zijn we te gast in de altijd gezellige Adelaarshorst waar de Go Ahead Eagles het vanavond opnemen tegen....." heeft ie er ook nog al een handje van om de zin "...in stadion de Vliert waar de hondstrouwe supporters van de M-Side de verrichtingen van hun ploeg komen bekijken" te zeggenquote:Op maandag 1 november 2004 23:26 schreef Dizzee het volgende:
Hans Kraaij Jr. Go Ahead Eagels
Dta is altijd erg irritant.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:46 schreef keeper het volgende:
Maar goed, bij Ajax lopen er (in goede tijden) sowieso te veel BN-ers rond, omdat het hip is daar gezien te worden.
Gezellige Adelaarshorst?quote:Op maandag 1 november 2004 23:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Naast "Vanavond zijn we te gast in de altijd gezellige Adelaarshorst waar de Go Ahead Eagles het vanavond opnemen tegen....." heeft ie er ook nog al een handje van om de zin "...in stadion de Vliert waar de hondstrouwe supporters van de M-Side de verrichtingen van hun ploeg komen bekijken" te zeggen.
Altijd leuk die standaardpraatjes.
Weer zo'n user die normaal niet in vbl post maar dit dan wel weer interessant vindtquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:53 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
toch issie nog echt altijd fan van Helmond Sportquote:Op maandag 1 november 2004 23:26 schreef Dizzee het volgende:
Hans Kraaij Jr. Go Ahead Eagels
Nee man, sc Heraclesquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:53 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Nance komt/kwam toch uit Asten ?quote:Op woensdag 3 november 2004 12:11 schreef hellmondunited het volgende:
owja, nance (die slet ja) is Helmond Sport supporter + ras helmonder
hmm dan moet ik dat laatste editten.. dacht dat het een echte helmonder was.. heeft ook jaaaaaaaaaaaren bij ons boven de winkel gewoondquote:Op woensdag 3 november 2004 12:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nance komt/kwam toch uit Asten ?
Ik weet het ook niet zeker hoor. Maar mijn muziekleraar op de middelbare school gaf ook les op een middelbare school in Asten, waar zij ook op heeft gezeten, volgens die leraar dus.quote:Op woensdag 3 november 2004 12:15 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hmm dan moet ik dat laatste editten.. dacht dat het een echte helmonder was.. heeft ook jaaaaaaaaaaaren bij ons boven de winkel gewoond
dan zal ze wel geboren zijn in asten en later naar Helmond zijn verhuistquote:Op woensdag 3 november 2004 12:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet zeker hoor. Maar mijn muziekleraar op de middelbare school gaf ook les op een middelbare school in Asten, waar zij ook op heeft gezeten, volgens die leraar dus.
Zo ver uit elkaar ligt het niet hoorquote:Op woensdag 3 november 2004 12:21 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dan zal ze wel geboren zijn in asten en later naar Helmond zijn verhuist
weet ik, mja ik ben ook een keer verhuist..3 straten verderopquote:Op woensdag 3 november 2004 12:36 schreef Evertje het volgende:
[..]
Zo ver uit elkaar ligt het niet hoor
Was er zaterdag bijna verdwaald. Leek net alsof Asten het einde van de wereld was
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:09 schreef Bos81 het volgende:
Paar weken terug las ik in de krant dat acteur Cees Geel een seizoenskaart heeft bij PSV
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |